cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 3

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 51 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 36 Emptyma maa 23 2015, 13:51

YD: kijkt toe

Mila:
'haha sexy he' zei ik toen Yu met bezig was over mijn sixpack. Ik vroeg me af of hij me navelpiercing ook zou voelen. Ik danste vlotjes met hem mee. Ik vind bewegen toch altijd al leuk. ik ging zp dicht mogelijk tegen hem aan staan en uiteindelijk legde ik mijn hoofd op zijn nek.

Jay:

Ik keek der droog aan, Ik reageerde niet op der, ik stapte naar binenn omdat de deur open was gedaan. Ik stapte langs Angel heen richting de hal 'waar is Rose?' was yhet enige dat ik tegen der zei
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 36 Emptyma maa 23 2015, 14:17

Angel
Ik beed mijn tanden op elkaar toen hij me zo negeerde. "Hoe durft een jongen mij te negeren hoe kan hij!" Dacht ik half boos en ik liep achter hem aan naar de kamers toe. 'Rose is in haar kamer.' Zei ik bitchy bij de deur sneed ik hem af. En glipte naar binnen toe. 'Ze is nog wakker.' Zei ik weer enkel en kon het niet uit staan. Ik liep naar de keuken en pakte een glas met sinaasappelsap. Ik zette het glas een mijn mond en leunde met mijn andere hand tegen het keukenblad aan. Mijn bekken stond lichtjes naar achteren gekandelt

Mellanie
Ik kreeg nu echt geen lucht meer. Voorzichtig en zonder geluid te maken trok ik de dekens een beetje van mijn hoofd af. Ik kon in mijn oog hoeken zien hoe rose en Willem onder de dekens zaten. Rose lag boven op en bewoog heel stilletjes en gentel heen en weer. "Dawh soooo sexy en rustig." Dacht ik even. Ik pakte me knuffel onder de dekens vandaan en en gaf hem een kusje. Ik zag dat rose even naar achteren bleek te kijken ik deed snel ietsjes mijn dekens over mijn hoofd heen. Hierdoor viel ijsbeer op de grond met een zachte plof. Nu lag hij naast me bed aan de kant van de deur opening. "Neee ijsbeertje." Dacht ik sneu omdat ik zolang Willem er was hem niet kon pakken. Ik trok de dekens weer ietsjes van me af en zag dat rose weer verder ging met haar zachte bewegingkjes.

Yu
Ik vriemelde verder aan haar buik en voelde een hard iets bij haar navel. 'Sexy.' Zei ik en trok haar shirtje iets omhoog zodat ik het kon zien. Er zat een schattig balletje aan met een kettinkje en nog wat vrutsels.(of wat anders) 'Woeh!' Zei ik speels en tikte er tegen aan. Daarna deed ik haar shirte weer naar benden. Ze ging tegen me aan staan en niet zoon beetje ook. Ik wist nou niet of ik het vijn moest vinden. Iet in mijn lichaam vroeg er om. Ik streek met mijn hand over haar zij heen en kreep haar kond zachtjes en voorzichtig vast. Ze legde haar hoofd op mijn schouder neer. Ik had nouwelijks bewegings ruimte nu en kon enkel echt alleen vol tegen haar aan dansen en schuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 36 Emptyma maa 23 2015, 14:52

Mila:

yu speelde met me navelpiercing dit gaf een grappig gevoel. Wij schuurde de heletijd tot ik dorst kreeg. Ik lied Yu ook gewoon zijn gang gaan. Zelf viel ik niet op jongens dus het deed me niet veel. 'Yu' zei ik en draaide me hoofd op hierdoor kwam mijn mond tegen zijn wang aan.

YD:

Ik stond op en probeerde Naar de bankjes toe te komen. Ik waggelde als een gek en viel een paar keer tegen andere aan. Veilig bij de bankjes aangekomen plofte ik neer tussen mensen in. Ik kende ze nog niet maar dat kwam wel goed.

jay:

Ik bedankte Angel niet en liep direct richting boven. toen ik bij de deur aan kwam. bleef ik even staan zou ze slapen. dacht ik maar toen hoorde ik bekende geluidjes. Nope ik wacht. ik draaide me om en lied me tegen de muur zakken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 36 Emptyma maa 23 2015, 15:12

Yu
Ik voelde een paar lippen tegen me wang aan. Ik draaide me hoofd weg. 'Wat?' Vroeg Ik enkel.

Mellanie
Ik staarde naar de grond op de plek waar de knuffel lag. "ijsbeertje...." Mompelde ik in mezelf. De geluidjes werden steets rustiger totdat ze op hielden. 'Rosa, ik ga even naar de toilet.' Hoorde ik Willem fluisteren. Ik deed mijn ogen dicht omdat ik bang was dat hij naakt uit bed zou komen. Ik hoorde wat geritsel en een duur. Die open ging. Ik deed me ogen open en zag willen in een spijkerbroek naar buiten lopen hij deed zijn shirt nog aan het leek even of hij verstijfde en ergens heen keek.

Willem
'Jesus man ik schrik me te klere.' Zei ik toen ik mijn shirt net over mijn hoofd heen trok en daar de manager van de dreamers zag Zitten. Of was het nou die jongere versie. Ik keek met een scheef gezicht naar hem en probeerde verder te lopen naar de wc toe.

Rose
ik gaf Willem nog wat kusjes voordat hij uit bed stapte. Ik bleef op me rug liggen eb staarde naar het plafon. 'De sex tussen mij en willen was nogsteets niet echt verandert. Als ik te snel zou gaan zou hij al bijna klaar komen. Maar nu hadden we geen andere keus omdat mellanie ook nog in de Kamer lag te slapen. Ik legde twee vingers op mijn lippen en dacht na over mijn eerste keer met bee. Ik had letterlijk de hele keuken gezien. Zachtjes gniffelde ik maar niet al te hard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 36 Emptyma maa 23 2015, 15:25

Jay:

'aight sorry, bro!' zei ik en keek naar Willem en toen naar de mobiel
'Is rose nog wakker' vroeg ik? waarna ik de kamer in stapte. Ik zag als eerste het beertje op de grond liggen.. Deze pakte ik op en legde het naast Mellanies hoofd neer 'you bad icebear don't leave her side' Zei ik streng tegen het beertje daarna draaide ik me om naar Rose 'Je mobiel.' zei ik en keek niet echt naar rose weten wat ze net gedaan hadden. 'bijtje heeftje je proberen te berijken, zorg dat je je mobiel niet verliest okay' zei ik en daarna stapte ik de kamer weer uit 'slaap lekker'

Mila:

'drinken' Gilde ik deze keer 'EHB DORST!' ik lied Yu los en viel bijna om. 'hehe oeps ben denk ik iets te dronken best wel wat water!' zei k en trok yu meer naar de bar waar Tayoni zat, ik plofte naast het meisje neer en viel bijna tege nder aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 36 Emptyma maa 23 2015, 15:43

Willem
'Ash, ja denk het wel.' Zei ik licht beschaamt en trok mijn shirt recht. 'Ikee umh moet echt nodig.' Zei ik beschaamt en terug houdend en weest met me duim naar de wc ruimte.

Mellanie
Tot mijn grootste verbazing hoorde ik de stem van Jay. "Nee wacht dit moet ik dromen dat kan niet anders." Dacht ik en hield bang mijn ogen gesloten. Ik voelde het zachte stof van het beertje tegen mijn wang aan. "Beeeertje<3" dacht ik liefjes en bewoog me hoofd ietsjes in de richting van de knuffel.

Rose
Ik dacht dat Willem al weer terug was maar mijn mond viel half open toen ik Jay zag. 'Huh.' Zei ik eerst zachtjes. Jay keek naar de grond. Ik kroop overeind en lied me dekens van me af zakken ik had al mijn pyama shirtje aan getrokken omdat ik het anders kout kreeg. 'Je mobiel.' Zei hij. Ik keek naar zijn hand. 'Oooh drankje drankje.' Zei ik vriendelijk en kroop ietsjes naar Jay toe ik hield de dekens wel nog voor me kruis. Ik stak me hand op zodat ik het kon aan nemen. 'Het schilde niet veel of Will was naar je huis gereden.' Fluisterde ik zachtjes. 'Hij is nogal dierekt als het om bezittingen gaat.' Fluister ik zachtjes 'bijtje heeftje je proberen te berijken, zorg dat je je mobiel niet verliest okay'  zei hij. Ik keek bezorgt. 'Huh?' Ontsnapte er als een kleen kreetje. Ik keek op me mobiel en zag tientallen berichtjes staan.

(Tikt in trein verder)

Yu
'Drinken!' Riep ze en viel haast pluk pakte haar beed zodat ze niet zou vallen maar zelf struikelde ik ook een beetje. Ik hield haar vast en begelijder haar naar de bar. Ik bestelde een water en nog een shotje voor mij. Ik zette het glas water bij haar neer. En dronk mijn shotje leeg.

Tayoni
Net toen we wilde vertrekken om te dansen botste er een meisje tegen haar op. 'Hey kijk uit.' Zei ik en pakte mijn mijn trofee beed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 36 Emptyma maa 23 2015, 18:33

Jay:

Ik glimlachte 'Ik houd u niet tegen!' zei ik

Ik stapte de slaapkamer weer uit en volgde me weg naar benede. Ik stapte zonder iets tegen Angel te zeggen of een blik waardig te wenken ging ik naar huis.

Bee:
Het was pauze en ik mocht eindelijk even wat doen. Ik zette de DJ tafel zo da hij 5 nummer zou afspelen en ik had dus 15 min pauze. Ik sprong van het Poduim af naar de bar.

Mila:

Ik keek naar de jongene 'Oh Hey! jij bent die jongen ie sex had met Femke net nog!' Lachte ik blij en keek nar tayoni. Daarna draaide ik terug naar yu en glimlachte 'Bedankt!' gilde ik blij toen ik een glasje water kreeg

Femke:

Ik lip langs de bar en zag Mila zitten. Ik leip op hun af en hoorde net het verhaal van Mila ik keek om 'Jap net nog in de WC' zei ik en showde mijn lichaam aan het meisje daarna pakte ik een kruk en ging bij de Mila en yu zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 36 Emptyma maa 23 2015, 19:28

Tayoni
Ik hoorde wat ze allemaal zijden en als dat al niet erg genoeg was kwam Femke er ook nog eens bij ik beed op me lip en keek naar mijn trofee haar ogen waren groter geworden en ze kek met ongeloof mij aan. 'I-is dat waar?' Vroeg ze sneu. Ik streelde door mijn haren heen. En wist niet wat ik moet zeggen. 'Neeh tuurlijk niet!' Zei ik beschermend. Het meisje trok haar hand van me weg 'en oog nog eens liegen he!' Zei ze boos. ze duwde me tegen me borstkast een en liep er vandoor naar haar vriendinnen. Ik draaide me om naar de meiden met een enorme boze blik. Ik pakte ruw de schouder van famke vast. 'Hey heb jij niet een zwijgplicht ofzoiets!?' Zei ik geërgerd en keek recht in haar ogen. Ik richte me nu weer op mila. 'En jij! Waarom moest je dat zo zeggen zag je niet dat ik samen met een lekkerding van een meisje zat!!' Zei ik steets kwader. Ik kon mijn emotie niet beheersen door de drank ik werd meestal wat opvliegerig er van.

Yu
Toen ze dat zij regen tayoni kneep ik even een oogje dicht. Jay zij ooit eens dat de enigste trots die tayoni had zijn eigen Dick was. 'Hehe ik heb nooit iemand zo blij gezien dan alleen een hond als her water kreeg.' Lachte ik. Een ander meisje kwam bij ons zitten tayoni's zijn meisje liep weg en geen seconde later greep hij de schouder van het meisje naast me stevig vast. 'Hey tay rustig man.' Zei ik licht bezorgt.

Rose
Ik Keek hem bedankend aan. En niet veel late was hij weg. 'Bedankt. Fluisterde ik nog een keertje.' En lied me weer achterover vallen en las alle sms'jes die hij stuurde mijn ogen werden steets groter. Mijn hart brak in een keer in tien duizende stukjes. Ik drukte automatisch op het horentje en belde bee op. Ik hield mijn hand half voor me mond. En bibberde een beetje.

Angel
'Ga je nu al weg? Awh wilde ze niet met je?' Zei ik gespeeld ik keek hem na. Hoe hij zwijgend weg liep. Ik kon er niet tegen wanneer jongens mij negeerde. En zeker niet die kwal van een Jay.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 36 Emptyma maa 23 2015, 19:42

Bee:

Ik had mijn mobiel niet bij de hand deze had ik op de bank gegooid in de pauze ruimte. Bij de bar zat ik mensen in discussie zeker dat ze dronken waren. Ik wilde in grepen maar ik kon niks doen aangezien ik me imago weer moest opbouwen.

femke:

'What! dat je sex hebt met mijn buiten me oren zegt niks over zwijgplicht!' ze

Mila:

Ik keek geschrokken en beledigt, 'Ehy sorry hoor dat je alleen je dick achterna loopt' zei ik licht verbaast. Ik ging verder wachter Yu staan

Jay:
thuis
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 36 Emptyma maa 23 2015, 20:06

Yu
Mila kroop achter me. Ik ging wat breder zitten. In mijn oog hoeken zag ik de dj lopen. 'Aah fu~uk kan dat geruzie niet op een andere tijd.' Zei ik terwijl ik naar de dj bleef kijken. Ik stond half op. 'Eeeh girls julie probleem.' Zei ik en probeerde er tussen uit te komen. 'Voordat hij weg is.' Fluisterde ik Rn trippelde tussen de meisjes en tayoni vandaan

Tayoni
'Wat!? Ik loop me Dick niet achterna ik vond haar leuk. Dat jij nou een vukking hoer bent. En geen ene reed geeft om welke jonge dan ook.' Ik maakte me groot en drijgend. Jouw sex kunst is niet eens een euro waart.' Zei ik en voelde me handen jeuken.

Rose
Bee nam niet op ik als zijn sms'jes nog een keer snel door voordat Will zou terug komen. *Dus je voelt helemaal niets voor me? :'( * stuurde ik terug. Ik wist echt niet wat ik moest sturen. Will kwam al weer binnen. "Kom op rose will houd van je je hebt hem ten schande gezet met je vreemt gaan." Zei ik tegen mezelf. Ik beed op me lip en slikte me gevoelens weg. *okee dan is het over* had ik in me schermpje staan. Ik dacht weer na en twijvde. Ik wilde het weer weg halen maar drukte op de verzend knop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 36 Emptyma maa 23 2015, 20:20

Mila:

yu ging weg, Dit was zo slap ik keke Yu boos aan. 'WTF dude' ze ik kill en keek hem na.

ik keek tayoni aan en toen naar femke ' kom schat' zei ik tegen mijn gf en trok femke mee ik schoot de achter de bar waar tayoni niet kon komen. ik nergeerde alels wat hij zei

Femke:

Ik keek hem verwaant aan. toen we veilig stonden keek ik hem aan 'dat jij een pussie bent' zei ik keek hem gemeen aan

YD:
Ik stond op en liep naar de uitgang, I had hier toch niet veel meer te zoeken, Ik pakte me mobiel *Dude ben naar huis ben te dronken smste* ik naar Yu


Bee:

Ik pakte een drankje aan en ging zitten Er kwam een jongen op me af die eerst tussen de meisjes stond. 'Yo'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 36 Emptyma maa 23 2015, 20:30

Yu
Ik pakte me phone en keek er vreemt naar. *dude we zouden samen naar huis gaan.* tikte ik terug.

'Yo!' Zei ik tegen de jongen. 'Jij bent toch die gast achter die dj tafel!?' Vroeg ik in het Nederlands. Ik gaf hem een vriendelijk schouder klopje en ging bij hem staan.

Tayoni
'Wat!?' Zei ik en pakte wen rondom voorwerp en gooide het baar Femke toe. Het was een van de vruchten sap glas drankjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 36 Emptyma maa 23 2015, 20:47

YD:

*jij vermaakt --fv je g03ed n0g. I k DI. t dage.lijks doe ,moet. morgeh gewoon werkehes. Heb al te veel gefijaefaeed, gedronk* smste ik terug, ik stond buiten te wachten. *1ik W1acht, wel. bu1te,,neh op je*

Bee:

de jongen praate de zelfde taal als James met iedereen deed. Ik glimlachte ne verstond alleen het woordje DJ. ik beantwoorde zijn box en daarna lachte ik. Ik haalde me schouder op om te laten zie ndat ik er niks van begreep

Femke:

ik ontweek het glas. heel me lichaam werd nat en i kbegon te huilen. Meteen kwam de bewaking aanrent om te kijke nwat er ana de hand was. toen de mannen naar tayoni keken grijnste ik gemeen naar hem 'Nobody fucks whit me bro' ze ik zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 36 Emptyma maa 23 2015, 21:04

Tayoni
Ik werd vast gegrepen en mee baar de deur toe gesleept ze gooide me er letterlijk uit. Ik knalde tegen iemand op en belande daarna op de grond. 'Shot hee. Heb ik net echt iets gegooid?' Vroeg ik aan mezelf. En probeerde overeind te komen. Mijn handen lagen half open van de ruwe grond. Ik keek omhoog. 'He Yidae? Jij er ook uit gegooit?' Vroeg ik.

Yu
Ik keek naar zijn gevaren taal. 'Aha, stomme Engelse taal.' Zei ik balend in het Japans gewoon omdat het automatisme was om in het Japans te gaan Schelde zodat anderen het niet konden verstaan. Ik brobeerde in het verkrekt Engels uit te leggen dat hij de dj van toenet was. Ik kreeg weer een berichtje en pakte me phone. *okee kom er zo aan effe iemand spreke* stuurde ik.ik gniffelde na van het verkrekte getiepte zin van YD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 36 Emptyma maa 23 2015, 21:10

Yidae:

*0k24y,fds* Ik leunde iets verder tegen de muur toen ineens iemand met blauw haar naar buite werd gegooit ik keek op. hij vroeg me of ik er ook uit gegooit was. ik lachte 'hee nee man!' zei ik en keek rond ik. 'ik kom hier dagelijks die gooien me er echt niet meer uit' zei ik en hiel Tayoni overeind

Bee

de jongen deed zijn best om engels te praten maar vakte er niks vna. hi jwas ook aziatisch waarom geen asian taal.' Chinees koreaans japans?' vroeg ik aan hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 3 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 36 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 3
Terug naar boven 
Pagina 36 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 51 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: