cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 3

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 43 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 19 Emptydi feb 10 2015, 20:55

Mellanie
Ik genoot van zijn zang dit was echt het toppunt van lief. 'I love you.' Fluisterde ik liefjes en lied me ogen dicht vallen. Voor het eerst in mijn leven kreeg ik niet meteen nachtmerries. Eindelijk een uurtje slaap. Samen met Jay omringt door pluizige tientallen knuffels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 19 Emptydi feb 10 2015, 21:04

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

The sun was bright this morning, It was 5 o Clock. In about 20 minutes my mobile will start screaming that I need to leave the bedroom back to work. I true hoped I could stay next to her, My eyes are burning in the morning light. I just yawned when my phone made a hell of sound. I reach out to my phone to shut I’m down, I didn't want to wake her up. Lucky it worked quick and my phone become silence in two seconds. Softly I stand up, Trying to let her sleep. I bult the spot I sat full with plussies so she wouldn't fall. I walk to the window to close it. The light are too bright to sleep in. I lifted the plushy that felt on the ground and lay this one against Mellanie. I removed the hair in her face. And softly kiss her forehead. I walked to the bathroom too clean my face and take a shower. When I saw my face I sighed. I got a bloody bleeding nose a blue eye.. scratches on my face. I did foundation on so it would cover up the most of it. Not only that my whole body When I finished that I walk to the kitchen, Making a breakfast for Mellanie. Actually two, I will put one next to her bed. But if it too dry to eat she can take the one out of the fridge. I found the bag I was carrying yesterday. I opened it and saw the thing I wanted to give  too Mellanie. I walk the room in , not knowing that she could be awake. First I put the gift on the nightstand next to her. Then the breakfast on top. I heard my manager walking and he scream my name to hurry up. I look ad mellanie ‘I love you’ I said and gived her a kiss on her cheek, ‘I will text you,’ I walked out of the room. But I immediately turned back. On top of the gift I put the house key. ‘You can come by whenever you want.’ After this I walked out of the room. Not knowing that she might be awake. when i was in my car  I texted her

Hey melmel. sorry dat ik zo vroeg weg moest :'l. Ik hoopte langer bij je te kunnen blijven. Ik heb eten voor je gemaakt het staat naast het bed. Als het niet meeer te eten js kan je eten halen in de koelkast of iets opwarmen. Der is genoeg rijst xD. Der ligt ook een huissleutel. Deze mag je mee nemen want je bent altijd welkom. ^.^ oh btw laat mijn icebeer in mijn kame! Dont steal him hes mine fluffie bear!!! hahaha..

On the gift was also an note
dear mellanie. You told about your bad dreams a few days ago. Daarom geef ik.jouw mijn dromen vanger. Hij hing al 3 haar in mijn kamer nou is hij van jouw.!

James


Is this real

!!HET IS DINSDAG!!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Abi

*gaat naar school

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

*slaapt nog*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne

Ik rende het huis al weer rond om dinge op te ruimen en het ontbijt voor setto te maken. hij meoest naar school van 9 tot 12 en daarna weer trainen. mijn jongen had het druk! i glimlachte elke keer als ik er aan dacht hoe veel hij veranderd was. sinds dat ik voor hem was gaan werken. het was zun vooruitgang.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

Ik werd wakker naast rose en het was al 8 uur!. ik had het gevoel dat vandaag fackup ging worden.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

ik had die nacht opgezocht over de dobermannen. En hij had een soort vangelijk. het was niet schadelijk maar wel beter. En anders als ik het niet zou doen zou ik ie kut hondjes ook neit kwijt kunnen krijgen. dus met moeite ne pijn in me hard bond ik hun oortjes vast. WAtn een gezeik mopeplde ik. eme oma kwam aan gewaggeld en lachte de hondjes uit. Daarna trapte ze me het huis uit. Letterlijk trappen. Ik stapte op me motor en reed naar school toe. Ik meost nog steeds 1 hondje kwijt raken mar aan wie...

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

ik werd wakker met yu tegen me aan, ik geeuwde en stapte uit me bed. en kleedde me aan met me stom dronke kop liep ik naar benede toe

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -


*slaapt* (typ haar na tayoni)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yidae

ik moes werken tot 12 uur. du dat deden we dan ook. ik werkte nu op de manage van Setto om alles de fixe voor zijn paard. Het paard accepteerde me al ietsje meer maar het was nog steeds een hel van een beest. hi jhad mijn bovenbeen verrot getrapt.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Basin lola

*slaapt*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Thomas

ik rende de deur uit en stond te wachten op tayoni hij zou em vandaag toch naar school brengen dacht ik terwijl ik rondjes rende op mijn plek en alles kante op bounchde


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Dokter

*werkt

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Katy

*ziek
Twin2

ik was op school en zocht delle

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Allen Walker

ik liep op school op zoek naar Yu

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yaden

jah wat ik deed... gaat je neit aan!

Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 19 Emptywo feb 11 2015, 11:24

Mellanie
Een vaag geluid wekte me maar al snel stopte dat gepiep. Ik bleef liggen en hield mijn ogen dicht. Niet veel later voelde ik wat zachte pluizige dingen die tegen me aan gelegt werden, met als laatst een zacht kusje op mijn hoofd. Ik hoorde de deur nog dicht vallen. Voor de rest kreeg ik niet veel mij dan alleen maar gerommel rond me heen of uit andere kamers. Ik lag best wel lekker zo op de zachtjes plushjes. ~mobiel melodietje~ ik keek op en draaide me om. Nu lag ik weer boven op een panda. Het geluid hield dit keer niet op met rinkelen. 'Mmmh....' Mompelde ik. Maar er kwam geen tegen geluid. Mijn ogen bekeken de kamer. 'Hoooh shit I-ik, ik ben bij... Jay~?' Zei ik geschrokken. Ik struikelde al half uit bed een paar knuffels vielen op de grond. 'Oh sorry pluisjes!' Zie ik zoet. En stapte over ze heen. Ik rende naar me tas en kon nog net opnemen. 'Met mellanie~' riep ik slaperig. 'Butterfly!!! Waar blijf je het is al 11 uur!!!' Hoorde ik eam eam boos roepen. 'Iiieeek, neeee dat meen je niet fak!' Zei ik terug en struikelde zowat over een knuffel heen toen ik naar Jay zijn kast liep. Ik pakte mijn onderbroek van de grond af en trok hem aan. Meteen trok ik eeb la open en gritste de kleinste joging broek maat er uit die er in zat. Deze trok ik aan. 'Heeft hij ook nog een kleiner t-shirt dan dit ding?' Vroeg ik aan mezelf en zocht verder in zijn kast. En daar was het een appeltjes groen smal shirtje. Lag erge a achterin. Nog steeds een jongens naar maar was gelukkig minder flodderig dan die ik nu aan had. Ik draaide me om en streelde mijn haren goed. Nu zag ik dat er een ontbijdje op het nacht kastje lag. Ik liep ernaar toe en pakte het op en stopte het in me mond. 'Mmmmh eindelijk geen brood <3' ik pakte de rest ook mee be verkende de woonkamer. Het was helemaal leeg en verlaten. Ik keek in de koelkast, nog steeds half etend. Daar lag presies het zelfde. 'Whuuut?!' Dacht ik. Mijn mobiel ging weer af. Ik keek er op en zag 2 berichtjes een van eam eam en een andere van Jay. Die van eam eam was een schiet op berichtje. Maar die van Jay was gewoon onwijs schattig en Zorgzaam. Er stond in dat de lunch in de koelkast ook voor mij was. 'Nou neem ik die toch mee~' zei ik tegen mezelf. Ik zocht een plastic bakje en stopte daar het eten in zodat ik het kon mee nemen. Deze legde ik in me tas. 'Jammer hoor dat ik die beer niet mee mag nemen....' zei ik zachtjes en streelde over het kopje van de ijsbeer heen. Onder zijn voed lag een kleinere ijsbeer. 'Huehuehue, ijsbeer je hebt nooit verteld dat je een kindje heb?' Zei ik tegen de beer en vertroetelde hem. 'Zal ik voor hem zorgen?' Vroeg ik en pakte het kleine beestje op. Deze stopte ik in de rode vest van Jay die ik aan getrokken had. Toen ik langs de spiegel kwam tjecte ik nog even mijn haar eb gezicht. 'Ah danm ookal geen make-up op. Gaat goed zeg.' Ik knabbelde op het eten dat ik nog altijd half in mijn mond had hangen. Even zat ik op het bed om de rest op te knabbelen. 'Vak al rond half 12 is het... ' Op het nacht kastje lag een paktje. Presies onder het bord.  'Oh was dat wat hij schreef in die sms.' Ik pakte het op. En bekeek het. Het zag er zo prachtig uit hoe het in elkaar geknoopt en geweven was. Deze stopte ik in mijn tas. 'Moet nu echt gaan.' Met de knuffel in mijn vest, jays kleren aan, jays gemaakte lunch in een bakje en mijn tas liep ik de deur uit.

Yu
Ik werd wakker door dat Lucy uit bed stapte. Het bed was gelijk weer koud ik opende vaagjes mijn ogen en zag Lucy haar pyama uit trekken. Met glimmende oogjes keek ik naar haar lichaam. 'Soo sexy~' fluisterde ik per ongelijk hard op. Ik rolde na 15 minuten pas uit me bed. Ik had echt geen trek in eten nu. Ik stond nu in d'r keuken waar Lucy broodjes maakte. 'Hey ik ga wat eerder weg. Effe langs de stad. Zou je wat eten voor mij kunnen maken voor op school en voor vanmiddag heb weer zoon training in zoon een of andere groepje van Jay.' Mompelde ik tegen Lucy en aaide over haar kond. Ik drukte een kusje op haar wang. 'Tot zo chikky' zei ik speels en pakte mijn Jack en liep de deur uit. Gelukkig stopte daar in de beurt een bus. Dus hoefde ik niet ver te lopen met die rot krukken. Mijn opa had me gisteren gebeld hij beveelde me dat ik werk moest gaan zoeken. Niet dat dat ging. Lukken want ze wijste me allemaal stuk voor stuk af. En de reden? Omdat ik er te ruig uit zag. No Way dat ik mijn haar weer kort deed. Dan moet je wel echt een hele goed reden hebben, wil je mij dat laten doen. Ik stapte de tattoo shop binnen. 'Eeeyh.'riep ik als begroeting en wenkte naar de man achter de balie. 'Hey man wat heb jij gedaan?' Vroeg hij een keek naar mijn been. 'Ooh, gewoon.... Toernooi enzo' mompelde ik en liep verder naar de man toe. Ik haalde een doosje uit mijn jaszak. 'Zou je deze kunnen doen denk je?' Vroeg ik aan de man. De man pakte het doosje aan en opende het. 'Sowoow, luxe hoor. Hahaha ja tuurlijk. Ga zitten jonge.' Zei hij en pakte zijn gereed schap. 'Je vertelde dat je ooit die al gehad had toch op die plek?' Vroeg de man en ging klaar zitten. 'Jup maar moest ze er verplicht uit halen mocht ze daar niet hebben.' Vertelde ik. 'Damn balen zeg. Ze waren vast bang dat je er iemand mee dood prikte ofzoiets hahaha.' Lachte de man. 'Ja echt he! Daar kan je toch niemand nee vermoorden....' Vervolgde ik hem en legde mijn hoofd in de steun. 'Effe kijken of ik ze opnieuw kan door prikken.' Zei de man zocht naar de plekker van de vorige keer. 'Aah daar. Okee hou je vast. Dit kan...'
'Jah  weet ik, pijn doen als fu~uk' vervolgde ik de man en kneep mijn ogen dicht. "Ugh, zoon pijn." Ik kneep mijn ogen nog vijner. "Fu~Uk nu de tweede nog." 'Kwuggh!' Mompelde ik pijnlijk. En zette mijn nagels in de leuningen van de stoel. 'Okee het is klaar.' Nu wel in houden he! Hahah.' Zei de man flauw. 'Zeg en hoe gaat het verder met jouw?' Vroeg de man aardig. 'Mha... Gaat wel. Me opa zeurt weer over dat ik werk moet zoeken. Zie je mij al lopen in zoon supermarkt?' Zei ik afkeurend. 'Hahahaha ja! helemaal in zoon kort rokje en een strikje in je haren.' Lachte de man. 'Mmh anders heb ik nog wel een baantje voor je. Je tekent toch al af en toe tattoos voor klanten van ons, nou nu nog de kassa er bij en je bent er in. Wat dacht je er van?' Stelde de man voor met grote ogen keek ik hem aan. 'Echt!?' Vroeg ik verbaast als een klein kind die een kadoutje kreeg. 'Ja knul.' De man deed zijn handschoenen uit en gooide ze in een bakje. 'Effe een contrakt pakken.' Zei de man kalm en liep naar achteren toe. 'Kijk eens hier je handtekening.' Zei hij toen hij terug kwam en het papier op de balie legde. "Daar zeg ik geen nee tegen!" Meteen tekende ik het tenslotte was het een aardig leuk bedragje. 'Thx man, ik moet nu naar school tot morgen!' Riep ik en wandelde blij richting de bus. Ik smste Delle. *[i]yoo, kun je naar de bus komen? En neem mijn mondkapje mee. Yu* tikte ik. Niet veel later kreeg ik een sms'je terug. *whoeeehoo bus time~ welke de witte of de zwarte? Hey sinds wanneer wil jij uberhoud zoon mond kapje dragen dacht dat je dat onzin vond? * las ik, ik gniffelde van zijn opmerking. *wat denk je zelf? die zwarte! XD* stuurde ik terug. Ik stapte in de bus en ging daar ergens zitten na zoon 8 minuutjes kwam ik bij de bushalte aan waar ik er uit moest. Daar stond Delle. Maar het leek alsof hij niet zo vrolijk was als altijd. 'Eeeyh! Buddy~' riep ik en gaf hem een schouder klopje en omhelsde hem als een vriend. Ik had mijn mond verstopt onder mijn jas die ik hoog op getrokken had. 'Yuuu~' gilde Delle speels en wapperde met het zwarte mond kapje waar het logo van bigbang op stond. 'Dude... Waarom die?' Vroeg ik en pakte het aan en deed hem om terwijl ik met me rug naar Delle om gedraaid had. Daarna draaide ik me weer terug. 'BANG!' Zei ik en maakte een pistooltje met me vingers. Delle greep naar zijn hart en speelde alsof hij dood ging. 'Hahahaha yu zo ben je echt nog enger dan eerst!' Zei Delle en trok aan mijn arm. 'Kom kom les begind zooo~ tekenen!' Zong hij speels en trok me voort naar de gezamenlijke klassen.  Daar stond Lucy met haar rug naar me toe. Ik tikte op haar kond en kneep er zachtjes in toen ik langs haar liep. Ik keek een keer echter om. Om haar blik op te vangen.

Delle
(lees yu,)
ik liep achter yu aan en zag hem stiekem in het kondje van lucy knijpen. ik wandelde verder naar mijn deel van de klas en ging daar tegen de muur aan staan.

tayoni
met pij en moeite moest ik lola een middagje alleen laten. elis had een dag vrij en zou even voor haar zorgen totdat ik weer terug zou komen. hopelijk duurde die training niet al te lang. ik fietste naar luge toe en haalde hemdaar op om hem naar school toe te brengen. 'heey luge! heb je alles mee in je schooltas? spring maar achterop.' zei ik tegen hem en zodra hij er op zat zou ik weg fietsen naar zijn schooltje toe. 'wil je vanmiddag weer mee naar training?' vroeg ik aan hem. ik wachte het antwoord af en zette hem voor de deur van de school neer. 'tot vanmiddag.' riep ik en swaaide hem uit.

ik stond op het school plein te wachten todat er een moter op het plijn kwam rijden waar de veranderde drake op zou zitten.

Setto
ik was al vroeg op en liep naar de slaapkamers van lay en sehun toe. 'weaky weaky!!' riep ik. 'your food is standing on the table in the kitchen!' riep ik en pookte in de buik van sehun totdat hij zou spartelen of iets. 'i'm on school and then training. byeee~' riep ik en sloot de deur weer.

op school stond ik in de gang en leunde tegen een muurtje aan. ik was wel benieuwt hoe het met zeus zou gaan. vanmiddag maar yidae spreken.

minako
ik was tegen de muur aan gaan zitten op de grond. en probeerde lucy en lay te vergeten. zodra er een leraar kwam om het lokaal te opnen stapte ik naar binnen toe en ging aan een loonly tafel zitten naast andere mensen.


Laatst aangepast door Timeless op wo feb 11 2015, 14:34; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 19 Emptywo feb 11 2015, 11:36

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James
mijn rooster was weer eens vol geplant maar wat ik nog niet gezien had was dat er een gesprek was met Dreamers. Onze manager ging ook mee. ik smste Angel

half 1 bespreking. Allen aanwezig zijn. kantoor (blah die blah)

daarna smste ik Setto en de rest van de groep VIXX

yo ik ben vandaag later bij de training. Heb om half 1 tot 1 uur besprekingm met de Dreamers =.=''. kom zo snel mogelijk de choriograaf is waarschijnlijk weer aanwezig

Ik had me zicht ook niet op Bee dus wist niet waar hij uit hing of gedaan had. Ik had vele vragen gekregen waarom ik bond en blauw was 'gevallen' was mijn standaart antwoord. dan moest de rest lachen 'jah je bent ook zo fucked up onhandig' was vaak de reactie daar op. om het half uur checkte ik zowat mijn mobiel in de hoop dat mellanie iets lied weten van der.

*werkt*


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

Voor het eerst in maanden was ik op tijd! ik schuurde letterlijk het plein op. Ik stapte af en zette me motor op de zelfde plek. DEze keer stond er voor het eerst een andere motor op het schoolplein. Ik bekeek hem. Het was best een mooie!. Als hij maar niet op mijn plek ging staan...

Ik liep naar tayoni die op me stond te wachten. 'Yo tayoni' zei ik en gaf hem een box. 'zie mij is op tijd zijn' ik keek het plein over. ergens hoopte ik dat ik mellanie zou zien, maar ze was er nie. misschien was ze wat later!.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

Ik vond het jammer dat yu niet mee eten en nog de stad in moest. Maar wat kon ik er tegen doen! Hij vertelde over Jay ik keek hem moet groten ogen aan. Waarom had hij dat nooit vertelt? waarom gaat iedereen met Jay om behalve ik. Ik maakte wat eten voor Yu en lachte de heletijd. Op school aangekomen kwam ik die wit harige tegen Rare gast. Wel aardig.  Bij de klas tikte Yu op mijn kont. Ik keek hem aan ik zag dat hij ineens een mondkapje droeg van bigbang. Whut sinds wanneer is hij Kpop fan? waarom wist ik dit niet van hem. Wat een gezeik en  dan word er gezeurd dat ik een fan ben...

Ik stak me tong naar hem uit en glimlachte breed. Ik draaide me weer om en bedacht me ineens dat ik zijn brood nog had. Ik pakte het uit mijn tas 'honey hier je eten waar je vanochtend om vroeg' zei ik en stapte op yu af met het brood vooruit gestoken

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -

Toen ik wakker werd lag ik alleen in het koude bed. Ik had het echt koud,. ik lag daar naakt.. snel zocht ik mijn shirte en trok het aan. Met me slaperige kop liep ik door het huis heen, Ik moest me vast houden aan de muur wilde ik niet om vallen. Ik plofte op de bank neer uit vermoeidheid. Niet weten wat ik nou moest doen in tayoni's huis

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yidae

*wacht tot het tijd is om te gaan trainen*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Luge

ik sprong acher op bij tayoni en sloeg me arme rond hem nee 'Ik heb alles' hij vroeg of ik weer mee kwam natuurlijk kwam ik mee. blij schudde ik jah. 'maar ik heb school tot 3 kom je me dan ophalen?'


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Allen Walker

ik was die lucy tegen gekome en had ff met der gepraat. Nu liep ik in de gangen recht op yu af

Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 19 Emptywo feb 11 2015, 14:36

tayoni
'jup dan kom ik je wel op halen.' zei  ik tegen luge en aaide over zijn bol heen. 'vanavond pannenkoeken?' vroeg ik en glimlachte

'hey.' zei ik terug en beantwoorde zijn box. 'yea, goed bezig jonge.' zei ik en tikte op zijn hoofd met mijn hand. 'lola heeft de hele nacht door op mij geslapen of ze dat niet genoeg gedaan had in het ziekenhuis. had school gebeld maar ze vonden het geen geldige reden..' mompelde ik vermoeit en liep samen met drake naar het lokaal. 'ey van wie is die andere moter?' vroeg ik aan drake in de hoop dat hij het wist. zover was drake de enigste met een moter die ik kende. 'egh, weer training zo. heb nogsteets spierpijn. jij ook draakje?' vroeg ik aan hem en voelde aan mijn arm spieren.

Yu
'hey, umh.. thx' zei ik twijvelig en pakte het brood aan. de jongens achter me gniffelde. ik trapte op een van hun tenen. als een soort van straf kickje dat ze moeten op houden. de leraar van delle zijn klas kwam er aan en nam de jongens mee die om mijn brood zaten te gniffelen. nu was ik alleen nog maar met mijn klas over. 'thx.' zei ik nog maals maar dan wat vriendelijker. ik swaaide delle uit en richte me weer op lucy. met me wijsvinger en duim zettte ik me mondkapje goed. 'hey, waarom staar je me zo raar aan.' lachte ik genant en probeerde haar ogen te ontwijken.

Delle
ik swaaide naar yu en stapte de klas binnen daar ging ik op de tafel staan en deed een dansje. 'woeeeep mag ik weer poseren?' vroeg ik. maar stond eigenlijk al klaar. de leraar schudde zijn hoofd. nee, vandaag niet huna tenzij je naakt wilt!' zei de leraar. en wees mijn richting op. 'omg mag dat!!!' riep ik verbaast en trok in een beweging mijn shirt uit. 'HUNAAA!' schreeuwde de leer lingen en hielden hun handen voor hun ogen. 'wuuth? het mag van de leraar?' zei ik beteuterd dat ze mij niet naakt wilde zien.

mellanie
ik had een taxie gebeld en was onderweg naar school zeker te laat de eerste paar lessen zou ik sowiso missen. hopelijk redde ik de 3de les nog. ik pakte me mobieltje en stuurde jay een smsje.
*hey hun,
bedankt voor je ontbijdje <3 helaas heeft je ijsbeer wel een ander huisje gekregen. (gniffel gniffel) thx voor je kadoutje. ik wouw dat ik je vanavond weer kon zien.
knuffels from,
Yume

minako
(zit in de klas, of op de grond)

angel
ik kreeg een smsje van de duivel. ik zuchte luid. 'ah bah... weer een stom en saai gesprek. presies waneer we onze film sesie gepland hadden. nou dan aschuiven we dat maar even op. ik liep rose haar kamer binnen. 'wakker worden roosje. we moeten zo weg.' riep ik en trok de dekens van haar af. en opende de gordijnen. vervolgens liep ik weer de kamer uit. ik liep ook langs de rest maar die zaten allemaal al aan tafel. 'vanmidag gesprek bij meneer choi..' mompelde ik. en nam een hap van het voetsel.
*meneer choi,
bedankt voor deze late uitnodeging, volgens mij ben je vanavond iets vergeten op te halen. het is een van je ranzige en ieritanten asias hulpjes. hopelijk neem je hem weer mee naar huis. zou graag willen slapen vanacht zonder het gekraak van een bed.
Groetjes Angel~* tikte ik en verstuurde het terug naar choi.


Laatst aangepast door Timeless op wo feb 11 2015, 15:04; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 19 Emptywo feb 11 2015, 14:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James
mijn hart maakte een klein sprongetje toen me mobiel af ging! een smsje van mellanie! ik glimlachte als een gek...
Heb je de sleutel mee genomen? dan kan je vanavond gewoon komen. Zolang de manager je maar niet ziet hehehe xD, Mijn ijsbeer!!! NEEEE GIVE HIM BACK! I CANT SLEEP WITHOUT IT.... <--- that is not really manly

Ik dacht dat mellanie al weer terug gereageerd had maar het was Angel
Beste Meid.. het is niet gepast om zo over mensen te praten. dus ik heb gelieverd dat je stopt met zo te praten over me vrienden. smste ik terug


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne

Ik zwaaide Setto uit en rende naar zijn kamer op om te ruimen. Ik botste hard tegen die sehun aan. Hij keek me aan met zijn doordringende ogen. Lay kwam er achter staan en gaf een tik tegen zijn achterhoofd 'Go ahead Anne, Sehun would touche you' zei hij. Ik porbeerde te lachen en rende door naar de slaapkamer

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

Ik trok me lip omhoog toen hij over mijn hoofd tikte.. 'dude me haar' Toen hij over de motor begon keek ik hem aan 'nope maar het is een plaatje echt super ding die motor' zei ik best wel jaloers. in de gangen zocht ik naar mellanie ze was gewoon niet te vinden. Ik lachte tayoni uit toen hij over zijn spierpijn begon 'jonge ik sport altijd dusdie dansmoves voel ik niet eens meer' zei ik en spande voor de grap mijn armspieren aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Luge

ik wist dat ik stil moest zitten op de fiets dus ik drukte mijn gezicht in zjin rug. 'Jaaaaaaaaaah gilde ik blij' ik kon wel juigen maar dan zouden we omvallen 'tayoni!! ik houd van jouw' lachte ik blij


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

ik werd wakker gemaakt door Setto vermoeit keek ik hem aan. 'food?' zei ik en keek hem aan. oh 'food!' zei ik en sprong me bed uit. Sehun trapte Setto toen hij gekieteld werd hij keek setto boos aan

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Setto was al weg voor we echt ons bed uit kwamen. samen met sehun liep ik naar benede toe. Sehun keek met een I want you face naar Anne

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Ik zuchte en trok hem mee en praatte tegen anne. Waarom was hij nou altijd zo
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 19 Emptywo feb 11 2015, 15:14

angel
ik gromde en ging beter op se stoel zitten
*meneer choi,
mijn exussis krijg je niet meteen, want wat hij deed vond ik erg ongepast. (ik stuurde een film bestandje mee van bee die rose van achteren nam op het moment dat hij klaar kwam.)
Groetjes Angel~* tikte ik en verstuurde het terug naar choi.

tayoni
'hehe tot vanmiddag luge!' zei ik en swaaide hem uit.

'je moest eens weten hoe pijn het deed.' zei ik en sloeg op zijn spier ballen. 'ja ja! misschien zijn die wel op gepompt met draken lucht.' zei ik flauw.

mellanie
ik kreeg een smsje terug van jay ik grinnekte in de taxie
*hihi, sorry hun <3 now he is mine! tuurlijk heb ik je sleuteltje mee. ik stuurde een foto mee van mijn sleutelbos met daaraan zijn sleutel en een knuffel sleuterlhangertje er aan. (zit in taxie)


Setto
eindelijk daar kwam de leraar. en tayoni en drake. ik liep naar het tweetal toe en stak mijn vuist uit. 'hey, hoe is het met jullie?' vroeg ik aan hun en maakte een korte hairflip. na het gesprek liep ik naar binnen toe. de lessen gingen snel voorbij, met zijn alleen zaten we nu in een ander lokaal en de 3de les uur was maar net begonnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 19 Emptywo feb 11 2015, 15:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

de eerste keer zei hij echt mee ndankje, Daarna gelukkig iets leiver. Ik gaf hem snel een knuffel daarna staarde ik hem aan
Met open mond keek ik naar zijn mondkapje. 'sinds wanneer ben jij Bigbang fan?'vroeg ik toen hij vroeg waarom ik zo keek.


De les ging voorbij ik zat bij andere klasgenoten die fan geworden waren van Jay. Daarna gingen we naar biologie, ze zouden sexuele voorlichtig krijgen. Wat een gezeik! iedreen weet toch op deze leeftijd hoe het werkt!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

Als eerste keer ik het smsje van Angel binnen. Ik kon der wel slaan

did you think i want to see that! Het is zijn leven en wat hij er mee doet is zijn keuze! hij is 28 dus volwassen genoeg om dat zelf te bepalen. Dat jij al jaren droog staat moet je niet op hem afreageren!

ik rolde met me ogen en verstuurde het smsje
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Piss sjaggie stond ik op ik wilde me mobiel weggooien emaar hij trilde weer. Boos keek ik naar het smsje maar het was mellanie. Meteen glimlachte ik weer.

Great! xx smste ik terug ik meost weer beginnen me pauze was om

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'Zullen we het uitproberen' en pakte de bezem die in de gang stond bij het karretje an de schoonmaker

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Daarna begon ik te lachen en draaide me weer recht. Setto kwam op osn afgelopen ik antwoorde op zijn box. Vroeger haatte ik deze gast misschien maar ik begon steeds meer respect voor hem te krijgen. we lieope aar binnen omdat we wal aardig laat waren

de voglende les zaten we ergens achterin met zun 3tje
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 19 Emptywo feb 11 2015, 15:51

angel
ik glimlachte trots, ik vond het zo leuk om die jay te pesten gewoon heerlijk om asians boos mee te maken. *nou eigenlijk wel ja, volgens mij heb jij al heel lang niet meer gedaan met een meisje dus ik dacht dat het je misschien een beetje op gedachten bracht. 28? beetje oud vind je niet? geef mij maar iemand van mijn leeftijd.* stuurde ik terug

Yu
'heheeh, nou... eigenlijk al best lang maar het is weer terug gekomen toen delle plots hun muziek vol uit ging mee zingen. hij is echt gijl van g-dragon, en dat fan gedoe. weet zeker dat als hij hem ooit tegen komt dat delle letterlijk meteen vlouw valt.' grapste ik en moest laggen om mijn eigen verhaal. ik ging staan als een rapper en maakte wat beweginkjes met mijn handen. terwijl ik een klein stukje rapte van top zijn tekst.

mellanie
ik haaste me en rende naar de school toe. we zouden nu bioligie hebben ik stapte binnen en ging bij de dicht bijzijnde stoel en tafel zitten. ik hield mijn hoofd laag. sommige klas genoten wezen naar me dat ik andere kleren dan normaal aan het. voor maar een lesje daarna zou ik alweer echt weg moeten naar de dreamers.

Tayoni
'hey kijk uit draakje!' riep ik en ontweek zijn bezemsteel (lol klinkt fout) 'draakje lis tijd'zei ik en liep de les binnen. ik negeerde setto een beetje expres. en deed maar een vlauw boxje.

tijdens bioligoe zat ik naast drake. 'damn ik heb zeker een 10 voor deze les.' zei ik zelf verzekert en pakte het kondoompje van tafel

setto
ik keek naar zijn stok gezwaai. 'hooh ooit met dual blades geprobeert?' vroeg ik geintreseert aan drake. drake beantwoorde mijn box maar tayoni flashte me zoals ze dat noemde. niet veel later slofte ik achter hun aan en ging naast me gitaar zitten. de volgende les was biologie. een vak wat niet voor mijn gemaakt was. en dit keer ging het over het verbode onderwerp. liefdes vrijen en geslachts onderdelen. ook kwam het homo en lesbi woordjes weer aan gesprek.

minako
(in de les)


Laatst aangepast door Timeless op wo feb 11 2015, 16:06; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 19 Emptywo feb 11 2015, 15:54

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

het eenige wat ik terug stuurde naar angels was

................

daarna wachte ik even

nog nooit opgevallen dat niemand jouw wilt?


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

Ik behoorde dit leuk te vindne, ik zou kunnen fangirle met me vriend. Maar ik vond hetniet leuk, misschien vond ik het veel leuker om speels tegen him in temoeten gaan en steeds ze zeggen hoe geweldig het wel neit was. nu was er niks meer aan 'aah' zei k en probeerde te lachen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake


'ja geprobeerd. alle vecht technieken. ken de basis maar het trok me intressens niet echt. Misschien omdat dat meer een sport is om met zijn twee te doen.' zei ik en strekte me rug

In die stomme sex les zat ik naast tayoni 'hahha jij wel!' zei ik en leid me hoofd voorover op de tavel vallen. 'deze les zuigt..' me gezicht was gericht op de deur. ik zag mellanie binnen komen lopen. Waarom had ze jognens kleren aan dacht ik jaloers..


Laatst aangepast door Evilian op wo feb 11 2015, 16:06; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 19 Emptywo feb 11 2015, 15:59

yu
het was een zware teleur stelling toen lucy enkel met aah reageerde. ''damn ik had haar ook helemaal niet moeten probeeren te verlijden met een stom rapje van top.'' ik kon me wel voor me hoofd slaan, zo genat voeld ik me. 'okee, zeker ergens anders fan van.' zei ik kill en slofte een beetje met me schoen over de floer heen. terwijl ik mijn handen in mijn zak stopte. 'wat vind jij gijl dan?' vroeg ik terug houdent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 19 Emptywo feb 11 2015, 16:02

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

Ik glimlachte naar hem 'a gentle man' antwoorde k en keek naar yu ik ging op me tenen staan 'en van jouw' daarna rende ik naar me plek de kregen de les
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 19 Emptywo feb 11 2015, 16:10

yu
ik glimlachte maar dat was voor lucy niet te zien door mijn mond kapje. 'nou, dat klinkt wel wat beter dan g-dragon.' zei ik op de opmerking dat ze ook van mijn gijlde. ik keek haar kondje na.
toen lucy weg was keek ik op enzag ik die vreselijke whiteclauw. ik keek boos en geergerd zijn richting op. 'wat moet je?' vroeg ik stug

mellanie
in mijn hand tas zat de lieve kleine ijs beer van jay. zodat de rest deze niet zou zien. ik probeerde me te richten op de les. maar dit was een onderwerp dat ik nooit had mee gekregen van wie dan ook. ik durfte dat condoopje echt niet aan te raken. de leraar deelde ons in groepjes waar we mee moesten zitten. 'yume ga jij bij tayoni, drake en setto zittten?' vroeg de leraar en stuurde me daar heen. i stond op en ging bij hun aan een tavel van 4 zitten. ik durfte drake niet in zijn  ogen aan te kijken. ik vriemelde wat met het vierkante ding dat ik niet openmaakte. eigenlijk had ik geen flawu idee hoe zoon ding er uberhoud uit dag. de leraar zette 4 rare piepschuime dicks op tavel met grote ogen keek ik er naar en schoof het dingetje iets naar achteren.

tayoni.
'hahaha als je wil zijken hierr!!' zei ik
ik pakte het piepschuime dick en probeerde het in drake zijn mond te stoppen. 'oi, zal hij passen?' vroeg ik en grinste gemeen. 'weet zeker dat hij bij setto wel past.' zei ik en keek zijn richting op.

setto
'yea, dat is waar, maar er zijn ook licht tegenstanders tegnieken om het zo maar te noemen. misschien kunnen we eens samen proberen?' vroeg i en glimlachte met mijn ogen dicht.

zat aan tafel en probeerde de fauwe grap van tayoni te negeren. ik lachte enkel wel toen tay de geslachts deel in drake zij mond wilde stoppen.


Laatst aangepast door Timeless op wo feb 11 2015, 16:25; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 19 Emptywo feb 11 2015, 16:15

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Allen Walker

'Kan je neit wat vrolijk kijke Joshyua' zei ik en keek hem aan. 'heb je dat wolve vriendje van je al opgezocht in het ziekenhuis?'ik grijnste en leip daarna door naar me eigen les

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

'natuurlijk ik word negers anders geil van als jij het maar bent!'
*volgt les*
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 19 Emptywo feb 11 2015, 16:30

yu
'Rawr' zei ik en beet op mijn lip. wat ik beter niet had kunnen toen.

ik balde mijn vuist zodra ik hem mijn echte naam hoorde uit spreken. ''ik wil hem slaan ik wil hem rammen.'' dacht ik gelijk 'het is Yu' zei ik kort af en stond daar met shakende aangespande spieren van woede. 'WAT?' zei ik verbaast mijn ogen werden iets groter. ''wie lag er in het ziekenhuis? waren ze dan niet vijlig weg gebracht, wat is er gebeurt.'' dacht ik. gelukkig liep die jonge al snel weg anders had ik hem echt kapot geramt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 3 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 19 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 3
Terug naar boven 
Pagina 19 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 43 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: