cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 3

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 35 Emptydo maa 19 2015, 20:21

Yu
'Eeeeh agh eentje man toch geen kwaad?' Zei ik zachtjes en haalde mijn handen van haar lichaam af. Ik voelde me zweterig. En stapte naar achteren toe. 'Laten we naar buiten gaan.' Zei ik terwijl ik al vooruit liep naar de deur.

Tayoni
*probeert meisje te verzieren*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 35 Emptydo maa 19 2015, 20:36

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

De meide lachte. Eentje wilde wel ee nversier truc. 'jij hebt een opening en ik heb zin' zei ik en lachte flirtend naar haar. Ze kwam niet meer bij en lachte mee. We praatte veel en de meidne kwamen steeds dichter bij. Het waren er 4 geworden. Ze vonden het geweldig dat er iemand met hun praatte. Maar ik wilde niet dat ze te dicht bij kwamen. Aangeizne ik al een aantal biertjes achter de kiezen had. Ik stapte naar achtere en botste tegen, tayoni en het meisje op.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mila de Jong .-

Ik lachte ne pakte de arm van Yu beed en trok hem de dansvloer af. Wie liepen langs Yidae ik sloeg hem op zijn kont. 'Wij zijn smoke' zei ik en strok Yu verder naar butien toe. Toen we langs de wakers kwamen sprak hij me even aan 'Nee het is goed hij hoord bij mij' zei ik en trok yu nog verder naar buiten toe. Ver genoeg van de disco af. Meteen draaide ik me om en borste tegen Yu aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 35 Emptydo maa 19 2015, 20:47

Yu
Ik werd verder mee gesleurd naar buiten toe. Ik wilde mijn hand uit die van haar los trekken maar dat ging niet zonder haar pijn te doen. Toen we buiten stonden ging ik tegen een muurtje aan staan. 'Waarom zijn de bewakers zo gericht op mij?' Vroeg ik en pakte mijn sigaretten doosje. Ik opende deze en zocht tussen mijn sigaretten. Ik pakte mijn eigen joint er uit aangezien ik niet zoon goede herinnering had aan het lenen van joints van onbekende mensen.

Tayoni
Iets store tegen me rug aan hierdoor knalde ik met me gezicht tegen die van haar aan. 'Ay, gaat het?' Zei ik en wreef over mijn lip heen. Ik pakte zachtjes haar kin beed en bekeek haar gezicht. 'Gelukkig heb ik je niet gebeten of iets.' Zei ik en voelde met mijn duim aan haar lippen. Het meisje bloosde even en wilde achteruit stappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 35 Emptydo maa 19 2015, 20:53

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mila de Jong .-

Ik ging naast Yu tegne de muur staan en stak me eigne joint op/ 'aajh zo heerlijk' lachte ik en staarde vooruit. 'Oh de bewakers. Ik zou het niet weten, Sinds dat er iets gebeurd is met een meid hier worden alle zwart gekledne jongens bekenen en dat terwijl de baas ook altijd zwart gekleed is met een ketting aan zijn broek' zie ik en haalde me schouders op. 'geen zorge ze doen je niks zolangs Leo of ik in je buurt ben!' zei ik en nam een flinke heis.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

Ik draaide me om en leunde over TAyoni zijn schouders heen 'Zo wat een schatje heb je daar!' zei ik en keek naar der 'Je ogen zijn mooi girl! Like a pearl!' ik rechte me rug 'Wel wat beter dan femke' Grapte ik. Daarna richte ik me terug naar de meiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 35 Emptydo maa 19 2015, 21:13

Yu
'Wat?!' Zei ik verbaast. Ik keek van haar naar mijn eigen ijzere riem en weer terug. "Waarom zou die baas zijn eigen clan buiten de deur houden?" Dacht ik en streelde nadenkend door mijn haren heen. Nu ik ook nog eens aan de joint zat voelde ik me wel een beetje zweverige. 'He, ik red me zelf wel hoor meisje.' Zei ik en lied mijn spierballen zien. Ik legde mijn hand er op en glimlachte dapper.

Tayoni
'Yidae, flikker op gast!' Fluisterde ik geërgerd en lied mijn meisje niet af pakken door iemand zoals hem. Ik stapte met een voet naar achteren toe zodat ik op Yidae zijn tenen kon trappen. Het meisje was even stil van Yidae zijn verleidingstrucs. Nu moest ik weer helemaal overnieuw beginnen wilde ik haar naar de lounche krijgen.
'Ze is inderdaad mooien en knapper dan wie dan ook.' Zei ik tegen Yidae maar ook op zoon manier dat zij het hoorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 35 Emptydo maa 19 2015, 21:22

Aaah gilde ik overdreven toen hij op em teen stond. Ik lachte naar het meisje. 'opgepast hij heeft losse voete. Inplaats van.handen!' zei ik terwijl ik ne voet optilde en beed hield. 'jap goeie keuze!' onbandig stak ik me duim omhoog. 'houd der goed in de gaten ander ga ik er voor ' ik knipoogde baar het meidje en stak speels me tong uit

Een paarminuten later stond ik te dansen met drie meiden. De muIek stopte omdat er van dj gewisselt werd. Ik.keek.naar tayoni en het meisje. Il zag de mogelijkheid naast meisje te gaan staan. ' en doet hij het ren beetje goed' vroeg ik aan der en zonder enige schaamte deed ik het baar van het meisje teug in model.

Mila.

Yu jeek van zijn eigen ketting ik knikte jap zun eentje. Zei ik en wees naat zijn ketting. Ik nam een heis en bekeek zijn andenkelijke gezicht. 'zoman waar ddenk je aan. Ik.kan.je denk.rimpels bijna.telle!'. Zei ik en prikte zachtjes tegeb zijn voorhoofd aan. Toen hij zijn spieren lied zien knikte ik. Jad dat voeldr ik al toen ik op schoot zat! Zei ik instemmend eb stak me duim op. 'zeer sexy hoor!!!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 35 Emptydo maa 19 2015, 21:39

Yu
'Doet jouw baas wel eens rare dingen met jouw? Zoooals.... Nouja. Sex?' Vroeg ik nieuwschierig. 'Heh?! Toen je op me schoot zat? Wat voelde je dan presies?' Vroeg ik. En nam een flinke trek. Ik sloot mijn ogen even. Ik ging voor haar staan en legde een hand tegen de muur aan. Ik keek in haar ogen en glimlachte even. Je ogen zien er zo grappig uit als je net gerookt hebt.' Zei ik en haalde een pluk haar uit haar gezicht.

Tayoni
Yidae kwam ons weer stalken net wanneer er een goed nummer kwam. Ik trok haar dichter naam me toe en knipoogde naar haar voorzichtig bewoog ik mijn heupen tegen die van haar aan. 'Zullen we even een drankje drinken?' Vroeg ik aan haar terwijl ik mijn mond bij haar oor hield. Mijn hand had ik hoog op haar rug gelegd en de andere lag op haar kond. Als ik nu geen heerlijke sex kreeg zou ik her zeker niet droog houden in bed naast Lola. De muziek stopte plots. Ik stond stil en keek haar in haar ogen aan. 'Kom we gaan wat drinken.' Zei ik en pakte haar hand vast en trok haar voorzichtig mee naar de bar toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 35 Emptyvr maa 20 2015, 08:36

mila,

'nou' begon ik en glimlachte dromerig. 'je sixback is niet zo ver gevordert als de rest van je licham maar zeker veel beter dab die van Leo. en dan vericht op de bovendye twee pas. niet je heupen. maar jij focused meer op je. kracht.' ik spande ook me armyspieren aan en begon te lache. het was niks ik had echt blubberamrjes vab he welste. Dus ik denk dat je eerder een kickboxer bebt dan een martial art fighter!

Yu vroeg ineens naar mijn baas en.of hij wel eens sex met me had. Ik.lacht hard. 'natuurlijk niet gekkie!' zie ik en prikte in zijn bovenarm. 'je moet wel heel grote balle hebben om mij zo ver te krijgen.!'

Op dat moment draaie Yi zich naar me om met een hand naar de muur toe. Ik keek hem dromerig aan.' Yeah vind blauw en rood ook mooi samen' grapte ik op zijn actie. toen hij me haar uit me.ogen haalde keek ok hem diep aan en wachte tot hij.iets zou doen.

Bee

het was mijn buurt we wisselde van DJ. op het podium begon ik rsutig om ze op te warmen. maar al snel syeeds betete muziek na maten de dans vloer vol raakte. vele herkende me en begonnen te dringen om dichter bij te komen.

Yidae.

Tayoni trok het meisje weg en nergerde me volledig. daar stond ik weer zoals gewoonlijk. mensen dachten dat ik altijd blij moest zijn dat ik.zo veel mensn kende maar 99% voelde ik me alleen. Iedereen liep toch weg denkend dat ik genoeg vrienden zou hebben. 'daarom ga ik altijd alleen naar de club.. zodat ik uiteindelijk niet achter gelaten word' zuchte ik hard op toen de rest buiten gehoor was. Der kwam al snel een groep op me af. maar ik.wilde chille met Yu en Tayoni beide hadden ze me laten.vallen. als een verloren.puppy stond ik even op de dansvloer. de muziem begon weer te spelen. 'Yidae!' zei ik strebg tegrn mezelf. 'gewoon feest vieren en lache.' dat deed ik dus ook. ik begon random dans moves te doen met de meiden. dez kwamen niet meer bij. eerste stonden er 10 mensne op de dans vloer maar al snel werd het vol.en druk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 35 Emptyvr maa 20 2015, 13:29

Yu
'Maar dat voel je toch niet als je op me schoot zit?' Vroeg ik en keek haar vanaf mijn oog hoeken aan. Ik lachte toe ze haar armpjes lied zien. 'Je bent net een kipje.' Zei ik en pakte haar pols vast en bewoog het alle kanten op. 'Trouwens mijn sixpak heb ik nog helemaal niet geshowt.' Zei ik

Ik zette nu ook me andere hand tegen de muur aan aan de andere kant van haar hoofd. 'Gelukkig maar dat je baas dat niet doet.' Gaf ik als antwoord. 'Blauw en rood?' Herhaalde ik haar toen ze plots een ander onderwerp nam of lette ik gewoon niet op. 'Nah hou meer van paars.' Zei ik en stak me tong uit. Ik kwam steets dichter met mijn gezicht naar die van haar toe. 'Oh je bedoelt je ogen.' Zei ik laat begrepen. Ik legde me hoofd in haar nek en hoorde andere muziek draaien. Best goede muziek. Ik had het vaker gehoord maar nooit de dj er van gezien. Ik zette me van de muur af en stapte achteruit. 'Oi,oi, nieuwe dj.' Zei ik blij en liep naar de deur toe. 'Kom jij ook?' Vroeg ik en opende de deur al en liep er door heen. De Sweer was vrolijk. Ik ging tussen de mensen door naar voren. Ik stote tegen iemand aan. 'Hey YD?!' Zei ik verbaast toen ik zijn gezicht zag. 'Wat sta je zo alleen?' Vroeg ik en trok hem mee. 'Kom dan gaan we de dj bekijken!' Zei ik entausjast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 35 Emptyvr maa 20 2015, 13:34

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mila de Jong .-

ik lied me vinger oer zjn lichaam gaan. 'Je hebt een strak zwart hemd aan. dan zie je alles!' zei ik en lachte, Yu zetten me nog vaster tegen de muur. Hij begon ineens over paars. Ik lachte breed ''haha nee je zei dat me ogen mooi waren als ik gesmoked had.! dan worden ze rood en me eigen oog kleur is blauw' Lachte ik dromerig. hij begreep het iets later. ik lachet naar hem. Yu draaide zich om om naar de DJ te gaan. ik voelde. In de club lied ik Yu alleen om even met andere te praten en te dansen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae van der velden YD,

Na even kwam Yu er bij staan. noujah hij leip eerder tegen me op. ik draaide me om en haad weer een bierglas in me handen' heeeey Yuuu' zei ik en lachte, 'Wat sta je zo alleen?' vroeg hij. Ik keek hem aan en hield me hoofd schuin ik lachte ook schuin. 'alleen hehe nee man kijk' Ik draaide me om en wees naar drie meiden. Yu pakte me beet en trok me weg van de meiden 'byebye cuties!' riep ik naar de meiden onhandig liep ik achter Yu aan naar de DJ. 'Whoohooo' riep ik blij toen we dicht bij het poduim waren. hoe dan ook was ik wasted! Ik danste heen en weer op de muziek. EN lachte de hele tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 35 Emptyma maa 23 2015, 11:15

Yu
'Je hebt een strak zwart hemd aan. dan zie je alles!' Zei ze ik glimlachte en gniffelde kort binnens monds. 'Duss je hebt naar me zitten kijken huh.' Zei ik plagerig.

YD ging los. Maar niet zo erg als ik deed. Ik sprong op en neer met een hand in de lucht. Af en toe schreeuwde ik mee met de muziek of juigde ik gewoon blij. Af en toe hield ik mijn ogen gesloten. En sprong en danste er op los. Tussen de mensen in kon ik nog net een glim op vangen van de dj achter de tafel. Het was een asiaat tot mijn verbazing. 'Gaaf.' Zei ik tegen mezelf. Ik hield ook best van het mixen van muziek maar de hoop had ik al lang op gegeven net als de drums en het monteren van videoclips. Soms smeekte Delle dat ik er weer eentje samen met hem moest gaan maken. Maar daar had ik niet zo veel zin in. Misschien was ik gewoon bang dat ik herkent werd op YouTube door andere mensen van vroeger die bij mij op school of in de buurt hebben gewoont.
Tijdens het springen vloog mijn lange haar alle kanten op. Even leek het alsof ik op iemand zijn tenen stond. Ik keek naar beneden en zag YD zijn voed. 'Fu~uk, sorry!' Schreeuwede ik naar zijn hoor toe. De muziek was echt luid en je kon de bas voelen in je lichaam. Het was een heerlijk gevoel maant het hoefde ook weer niet in mijn hart te dreunen. 'Yeaaaah woohoo!!!' Gilde ik met me zware stem. En zag de asiaat weer. 'Zou Delle zijn handtekening al hebben?' Was het eerste wat er in mij op kwam. 'Hahah fu~Uk zei ik dat nou hard op.' Zei ik vervolgens niet dat het verstaanbaar was onder de muziek.

Tayoni
Ik stond bij de bar met het meisje. Ik kom haar nouwelijks verstaan en ergerde me dood aan de muziek al die mens e leken wel naar de dj toe getrokken te worden. Agh wel genoeg zit plek voor ons aan de bar teninsten. Ik stak me hand op naar de mensen achter de bar. 'Ey, zijn fruit mix drankje graag. Doe er maar twee.' Zei ik en keek naar het meisje dat links van me zat. Ze glimlachte liefjes dat ik er ook een voor haar bestelde. In fruit mixjes zat altijd wat minder alcehol. 'Zoo en wat zijn jouw hobby's?' Vroeg ik. Het meisje keek me aan. 'Ik doe een kappers opleiding.' Vertelde ze. 'Verder gewoon meisjes dingen zoals winkelen enzo.' Vertelde ze verder.

Mellanie
Ik had me verstopt onder de dekens en hoorde rose en Willem praten over dingen. Rose was nogsteets niet eerlijk tegen hem en volgens mij had karma haar een beetje terug gepakt met dat nu ook willem voor een tijdje vertrok naar een ander land. Ik vond het erg voor haar dat dit zo gebuurde maar aan de andere kant had ze er misschien eerder bij na moeten denken over wat ze wilde tussen bee en Willem. Ik knuffelde het ijsbeertje die ik van James had mee genomen. Hij rook helemaal naar zijn geurtje. Ik drukte me neus er in en snoof aan het stof van de ijsbeer. In de kamer hoorde ik nu wat gekus en gezoen. Ik glimlachte opgelucht en blij dat rose het toch eventjes leuk kon hebben met hem. Het gekus ging al snel over in klein beetje gegiegel dot een apart geluidje dat ik niet zo goed kende. "Waar hebbik dat eerder gehoord?" Dacht ik en verzonk ik gedachtens opzoek naar dat geluid. Ik kon het maar niet plaatsen. "Wacht toen Jay mij bevredigde met zijn vinger." Ik trok een vies gezicht met nogaltijd mijn hoofd onder de lakens. Ik kreeg het nu steets benouwder. Maar ik wilde hun niet verstoren en zeker niet nu ze andere dingen aan het doen zijn. Ik beed op me lip en knuffelde nog een keer het beertje van Jay. Ik miste zijn warme lichaam en zijn mannelijke harde borstkast dat best lekker lag op de bank. Ik dacht nogsteets na aan de woorden die de manager zij. Dat hij het niet verwacht had van mij. Vast omdat ik nog maagt was en omdat mijn oom strikte regels had door gegeven via het contract en al. Hij had me lichtelijk verkocht aan het bedrijf. "Had ik James wel welterusten gewenst?" Dacht ik plots. Ik reek zachtjes met me hand onder mijn kussen door en taste naar mijn mobiel. "Ah hebbes!" Voorzichtig trok ik mijn mobiel onder me kussen vandaan. "Sweet dreams Jay~" stuurde ik. 'Aahw!' Hoorde ik een mannelijke stem plots kreunen. Het was een enkele kreuntje maar het klonk erg beschaamt om in een kamer te zitten waar ze... Hoe noem je dat... Plezierig Aan elkaar zitten. "Iiiieeek!" Dacht ik en zag haast de beelde voor me hoe rose aan de Dick van Willem zou zitten. "Of zouden ze het al doen? Nee dan had ik rose wel kort horen kreunen volgens mij." Ik schudde mijn hoofd kort om de nare gedachtens uit mijn hoofd te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 35 Emptyma maa 23 2015, 11:35

YD:

Yu danste vrij ver van me vandaan en stond een aantal keren op me teen. Na even gedanst te hebben ging ik op het podium zitten en keek de zaal in. Ik glimlachte en bewoog heen en weer op de muziek

Mila:

Het was een half uur later en ik zocht yu weer, toen ik bij de tweetal aan kwam was Yu heerlijk aan het los gaan op de muziek. Ik ging mee dansen

Jay:

Nana kwam vermoeit de slaapkamer uit met een mobieltje in der hand. 'Deze gaat heletijd af' zei ze slaperig en gaf het mobieltje aan mij. Ik keek er naar en zag meteen dat het die van rose was. Ik opende hem verder niet. Ik keek er alleen naar. 'Ik breng deze even naar de dorm' Zei ik en stond op. Ik reed naar de dorm toe en belde aan.

Nana:

Ik was in James bed gaan gillen, Dit was de enige plek waar ik kon slapen. James zou voor mij op de bank slapen, ik lag nog maar ne of er ging iets af. een irritant geluidje vulde de slaapkamer. Niet en keer of twee keer nee aan een stuk door. Ik werd her best moe van. Ik zocht en vond een mobieltje. Deze bracht ik naar James. Hij zei dat hij het naar iemand zou brengen. Ik haalde e schouders op en liep terug naar zijn bed toe. 'goodnight' zei ik nog schattig tegen James.

Bee:

Ik kreeg dorst en wilde even eist anders doen, Maar ik moest zeker nog 30 min hier staan voor ik hem op random nummers kon zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 35 Emptyma maa 23 2015, 13:22

Mellanie
Ik hoorde voor een lange tijd heel wat geluiden die ik niet wilde horen. Ookal deden ze best zachtjes. En kreunde ze niet het andere geluid was er luid en duidelijk net als zacht gekraak van het bed. Plots hoorde ik een ander geluid. "De bel?" Zei ik zachtjes in mijn hoofd. Ik keek naar mijn mobieltje en Jay had nog niets terug gezegd. Hij was vast aan het slapen.

Angel
En alweer ging de bel af. Met veel gemompel keek ik naar eam eam die op de bank inslaap was gevallen. 'Verdomme nu moet ik wel gaan.' Geergert stond ik op. 'Wie belt er nog zo laat aan de deur.' Ik wandelde over de gang heen naar de ingang en zag tot mijn grote verbazing Jay voor de glazen deur staan. Ik keek hem gemeen aan en deed mijn armen over elkaar heen. Ik grijnste naar hem en hief mijn kin alsof ik zij: 'wat moet je.' Ik had de deur nog niet open gedaan want het was best vris buiten en ten slotte. Had ik een pyama jurkje aan. 'Haha, ik had hem niet meer terug verwacht na die ene keer.' Ik dacht gelijk aan het moment dat ik op de bank zat een boekje te bekeken en Jay voor me kwam staan. Het gevoel dat ik mijn blote voet gewoon op zijn kruis legde kreeg ik niet meer weg. Ik rilde lichtjes en keek naar wat hij zou doen. (Deur is totaal glas)

Yu
Ik merkte eerst niet dat het meisje er weer bij was gaan staan. Ik was haar naam alweer kwijd. Daarom had ik hem YD genoemd. Maar ook omdat het wel stoer klonk. Mijn elleboog raakte plots iemand aan. Ik keek naar links en zag haar staan. 'Oh Hey, ik dacht dat ik je al kwijd was.' Zei ik al schreeuwend. En zette een hand op haar bovenrug. Ik duwde haar lichtelijk naar voren toe. Zodat ze voor me stond. Ik tikte lichtjes tegen haar kond aan gewoon plagerig ik wist niet echt waarom misschien door de drank en druks die ik genomen had. 'Mag ik een tweede poging tot dansen?' Vroeg ik aan haar met mijn gezicht dicht bij die van haar zodat ze me kon horen.

Tayoni
'Bedankt voor het drankje.' Zei ze lief. 'Ah geen dank hoor. Ik mocht met je dansen dus ja. Moet ook wel wat terug geven natuurlijk.' Zei ik serieus en nam een slok van het drinken. 'Zou je vanavond met me mee willen lopen naar huis? Ik woon hier vlak bij in de stad maar met al die jongelui vond ik het een beetje eng.' Vroeg ze plots. Ik stikte bijna in mijn drinken. 'Tuurlijk.' Zei ik. "Yes dit is mijn kans oooh heerlijk in een bed. Zacht matras. En eindelijk dan van die boner af. Ik hield een hand in mijn zak omdat ik telkens een boner kreeg wanneer ik er aan dacht. Ik had het echt te lang niet meer gedaan en ik luste wel wat meer dan alleen wc sex in een hokje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 35 Emptyma maa 23 2015, 13:28

YD:

*kijkt toe*

Mila:

'natuurlijk mag dat.' glimlachte ik en lied de jongen zijn ding doen.

Jay:

Ik zag angel staan. het enige wat ik deed was de mobiel in de lucht houden. En het was zeker koud. Ik had alleen een veel te groot hemd aan met een sportbroek omdat ik dacht het even snel af te kunnen leveren.

Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 35 Emptyma maa 23 2015, 13:44

Yu
'Weet je het zeker?' Vroeg ik voorzichtig. Ik zette mijn handen op haar middel. En trok haar kond naar me toe. 'Ik kan beter schuren dan schuiven.' Fluisterde ik eb glimlachte een beetje. Ik probeerde een zachte beweging om aanlijdig tot dansen te maken. 'Maar dan moet je wel met me mee bewegen.' Vertelde ik verder en en lied een hand naar haar navel toe gaan. 'Oi, jij hebt ook een aardige sixs pack. Zij ik half verkracht in het engels. Ik moest echt oppassen dat ik geen sex zij.

Angel.
Ik stapte egoïstes naar voren toe om het beter te kunnen zien. Ik reek naar het slot en draaide het open. Ik deed de deur half open en stapte gelijk naar achteren toe. Met mijn armen weer over elkaar heen geslagen. 'Zo zo, weet je niet hoe gevaarlijk het is om een meisjes dorm te betreden? De meesten komen niet zomaar meer naar buiten.' Zei ik zoet en grijnste verliederlijk maar gemeen. Ik streelde door mijn haren heen met mijn ogen dicht en draaide met mijn hoofd zachtjes van links naar rechts. Mijn haren danste sierlijk mee en vielen weer perfect op hun plek neer. Ik keek zwoel naar Jay met een achterliggende grijns.

Tayoni
ik dronk samen met haar het drankje verder op. 'Zullen we weer dansen?' Vroeg ze terwijl ze al op stond. 'Op deze muziek?' Vroeg ik verbaast. Ze pakte me hand en trok me lichtjes mee. Ik stond op en liep met haar mee. 'Okee als jij het wilt.' Zei ik half. Ze ging voor mij staan tussen de menigte en danste apart van mij. Haar heupen en armen bewogen. "Damn als ik dat nou eens tegen mijn kruis aan voelde dansen dan, dan, dan...."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 3 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 35 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 3
Terug naar boven 
Pagina 35 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? Part 4
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: