cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 3

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 43 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 20 Emptywo feb 11 2015, 18:25

Drake

Mellanie kwam bij kns zitten omdat de docent dat zei. Ik zag in me.ooghoeken hoe ze speelde met de condoom. Ik was weer recht gaan zitten en noet veel later toen de dicka op tafel stond zucht ik overdreven. tayoni propte de dick bijna in me mond en proneerde grappig te zijn. Ik keek.hem vervloekt aan. 'Dude kappe!' gromde ik boos. Toen hij over setto begon werd ik nog bozer. Tegen mij was geen probleem hij was me.vriend ql jaren lang en wist.dat hij niks tegen me had. En ik wist ook hie erg tayoni setto dislike. Ik pakte de hand beed wat de dick in zat. 'jouw grip rond deze dick is ook.vrij goed ervaring' grapte ik terug. En glimlachte. Mar me.glimlach verdween snel. ' en denk er niet aan om setto er mee te gaan peste.. ' ik.keek.hem doordringent aan..

We moesten de gekregen condoom om ee dick doen. Deze lessen hadden we al zo ziek vaak gehad. Ik had het binne twee seconde gedaan en plofte weer op de tafel. Met me gezicht naar mellanie. Ze had haar dick naar achtere geschoven en keek met moeite er naar. De condoom was nog niet eens open. Ze frummelde erwat aan en kk ergerde me er dood aan! Zonder iets te zeggen gritsde ik de condoom uit der handen en maakte hem open daarna gooide ik.hem letterlijk terug. Ik keek der annoyed aan. But.i felt my boner going up.. Waarom vond ik dat intersant mellane zie met een.dick en condoom met jongens kleren aan. Snel draaide ik me hoofd naar tayoni.


De docent straapte zijn keel. 'zo te zien zijn er veel met ervaring. Dus kunnen jullie Kunnen jullie vertellen waar een condoom voor bedoelt is. De leraar keek mij aan. Ik gromde boos terig en ik zag dat de leraar snel zijn blik verlegde naar mellanie. ' mellanie kan jik ons dat vertellen?' zei hij uiteindelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 20 Emptywo feb 11 2015, 19:38

Tayoni
'Dude kappe!' Zei drake grommend en keek me wel erg sjagerijnig aan en pakte me hand vast. 'jouw grip rond deze dick is ook vrij goed ervaring' zei drake en keek me best serieus aan. 'Tjha je moet toch iets als je vriendin het niet doet.' Zei ik cool, maar eigenlijk voelde ik me best verraadde door die opmerking. Ik trok me hand los van drake zijn grip. 'Okee okee rustig Dude.' Zei ik zachtjes en ging weer zitten op mijn stoel. Ik keek weg van drake. En speelde wat met de Dick die ik vast had. De condoom deed ik er omheen. Ik keek naar die van drake. Dude je hebt de lucht er niet uit geknepen!' Zei ik tegen drake en raakte het lucht bolletje aan. Dan knapt hij als je bezig bent!' Zei ik speels.

Setto
Ik keek drake bedankend aan. Met enkel een glimlach. Mellanie zat te prutsen en ik zag mezelf er een beetje in terug. Toen ik aan het rotzooien was met riven. Gelukkig had Jay me een en al dingen uit leglecht en wild de test wel aan om het juist te vertellen maar helaas koos de leraar niet mij om het uit te leggen maar mijn overbuur meisje, mellanie. Ik keek haar leergierig aan benieuwd wat ze ging zeggen.

Mellanie
Ik keek dromerig naar het vierkante zakje. Plots werd het uit mijn handen gegritst. Geschrokken keek ik op naar drake. Toen kreeg ik het vierkante zakje terug gegooid iets slijmerigs viel er uit en belande voor me op tavel. Ik schrok en deinsde achteruit. Waardoor ik zelfs bijna van me stoel viel waar ik op zat. Langsaam schoof ik me stoel weer aan tavel en tikte met me vinger er tegen aan alsof her nog leefde het voelde glibberig en vreemd aan. Het werd helemaal mooi toen de leraar aan mij vroeg wat we er mee moesten doen en waar het voor was. Ik voelde mijn hoofd gloeien uit schaamte. Verlegen tikte ik me twee wijs vingers tegen elkaar aan en keek er naar. 'Ikeeemmh ummh...' Stotterde ik en dacht hard na.

Yu
En ja hoor mijn ergste vak ooit sex en condooms. Ik lied het vierkante condoompjen liggen deze moest ik zeker niet uit pakken anders kon ik weer naar het ziekenhuis. Ik zag dat drake verveelt keek hij had die condoom mega snel er omheen gedaan. Kijk det is mijn oplossing Daxht ik. Ik liep naar hem toe met mijn piepschuimen dildo en mijn condoom. 'Oi dude, kun je dit voor me vixen voordat de leraar het ziet. Kan niet tegen die dat spul...' Fluisterde ik de leraar stond nog bij een ander groepje.


Laatst aangepast door Timeless op wo feb 11 2015, 19:45; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 20 Emptywo feb 11 2015, 19:45

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake
Yu kan op me afgelopen 'wat?' vroeg ik en deed me handen omhoog 'wtf doe het zelf. Ik kom je ook niet helpen als je loopt te krikken met je GF..' zei ik en drukte zijn dick terugin zijn handen.

ik keek naar de dick voor me' #onervaren' zei ik en lachte naar Tayoni.
Mellanie wist niet wat het was. of wat dan ook of ze gedroeg zich ineensheel awkward de leraar lachte.  'Zie maar goed dat we het hier over hebben. Je zou maar sex hebben zonder condoom daar kan zo veel aan fout gaan.' Zei de docent. 'iemanders?'. hij keek de klas rond en belande bij tayoni. 'zeg jij het maar tayoni' de leeraar keek hem aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

ik had al vrijsnel de condoom om de piepscheime dik'Waaorm gebruiken we geen bananen' grapte ik tegen mijn groep. Een vna hun was ook een Kpop fangirl en ebegon hard te lachen ' Jah dan plakken we er een foto op van Jay! Kunnen we ook sex hebben met hem' Grapte ze. ik keek der aan 'haha wtf! natte dromen van hem?' vroeg ik terug. en schudde me hoofd 'JE weet hoe hij is met sex! Je krijgt hem nooit van je leven in een bed!' zei ik serieus niet dat ik het wilde 'Jah daaorm de banaan' zei het meisje. 'of gewoon je eigen sexy vriendje!' ik keek naar Yu en beed op me lip. 'Das teminste leuker dan en banaan'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 20 Emptywo feb 11 2015, 20:00

Yu
'Hey kom op,' jammerde ik balend dat hij het niet wilde doen. 'Ik bukte voor over naar drake toe. 'Ik hoop het ook dat je me niet komt helpen anders kan je me gelijk naar het ziekenhuis dragen op je moter. Als ik ooit sex heb doe ik het alleen om kinderen te krijgen.' Fluisterde ik speels en lachte. 'Please, sensai leer het me.' Grijnsde ik plagerig.

Mellanie
'Onervaren' zei drake in een opmerking. 'Vind het gewoon een jongens ding.' Zei ik dapper. En pakte het slijmerige dingen op. Je kon me voor gek verklaren. Want dat ding Rolde gewoon niet naar beneden toe over dat vervelende piepschuimen ding heen. "Verdomme."

Ik keek op naar de leraar en voelde me nog rotter toen hij het overhad dat met zonder doen heel slecht voor je was. Ik beed op mijn lip. "Zou hij gelijk hebben?" dacht ik. Ik was blij dat ik verse niets hoefde te zeggen.

In de verte hoorde ik een meide groepje praten over Jay. "Misschien kan ik het aan hun vragen." Dacht ik "ze moeten vast wel weten waarom." Ik keek hun richting op en wachte op een goed moment om naar hun toe te stappen.

Na enkel minuten stond ik op en ging bij hun zitten. 'Hey, gezellig roddelen over Jay?' Vroeg ik en keek terughouded naar de meisjes. 'Zou Jay een condoom gebruiken? Wat denken jullie?' Vroeg ik verlegen en probeerde als een fan over te komen.

Tayoni
'Hahaha wat het nut er van is? Het verlamt je lul en zorgt er voor dat je niet klaar kunt komen omdat het het heerlijke gevoel weg neemt en belemmert.' Antwoordt ik flauw en grijnsde.


Laatst aangepast door Timeless op wo feb 11 2015, 20:08; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 20 Emptywo feb 11 2015, 20:06

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

toen hij sensei zei lachte'als je niet op past wushu ik je ass als je niet stopt' lachte ik naar hem en leunde zo dat ik mijn voet tegen zijn heupen bovenbeen of kont kon zetten. 'Ik zou maar terug lopen of het aan iemand adners vragen.' ik deed net of ik hem een trap wilde geven.

Tayoni grapte over de condoom. De leraar zchte 'Nee tayoni.. Drake jij dan' zei hij. ik keek hem aan 'Flikker toch op met die condomen van je' ik kek hem geirriteerd aan,
'Yu ga jij ook zitten!' de man klonk een beetje geirriteerd. daarna liep de man naar mellanie en pakte haar dick en condoom 'Omdat mellanie het niet kan zal ik het nog een keer voor doen. Zodat ook de domme mensen het leren.' bij dit keek de leraar naar mellanie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 20 Emptywo feb 11 2015, 20:22

Mellanie
Ik schaamde me nu echt stuk. Blijkbaar had dat ding een voor en achterkant. Ik lied mijn hoofd neer hangen. 'Meneer is het niet aan de jongens om dat te regelen?' Vroeg ik. Aan hem. Na zijn antwoord hoorde ik iets op de achtergrond.

Na enkel minuten stond ik op en ging bij hun zitten. 'Hey, gezellig roddelen over Jay?' Vroeg ik en keek terughouded naar de meisjes. 'Zou Jay een condoom gebruiken? Wat denken jullie?' Vroeg ik verlegen en probeerde als een fan over te komen.

Yu
Ik lachte en deed speels mee ik sprong half lomp naar achteren toe. 'Maar sensai! Dadelijk krijg ik een -1 voor sex.' Lachte ik en stapte verder naar Achteren met en dildo en verpakte condoom.

Tayoni
'Is toch de waarheid?' Vroeg ik en draaide mijn blik weg van de leraar. 'Hey dan moet u ook wel uit leggen waar voor het dan wel is.' Zei ik flauw tegen de  leraar.

Rose
Ik werd wakker geschreeuwd door angel. Ik draaide me om en pakte bee stevig vast en drukte een kus op zijn wang. 'Goodmorning sweety!' Zei ik en streelde over zijn borst heen naar zijn dik toe. Ochtend Booners vond ik altijd zo leuk. Zachtjes kneep ik er in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 20 Emptywo feb 11 2015, 20:35

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

Ik lachte om zijn -1 grap.  'nee je krijg een 1 omdat je je dick weet te vinden!' Zei ik en leid me hoofd weer op de tafel

De leraar zuchte en keek de klas rond hij nergeerde de opmerking van mellanie  'Condoom, kapotje of rubbertje, een van de bekendste anticonceptiemiddelen en speciaal ontworpen voor de man. Natuurlijk weet iedereen wel dat het gebruik van een condoom beter is, maar lang niet altijd wordt een condoom gebruikt. Veilig vrijen begint immers met het gebruik van bescherming en die bescherming biedt een condoom.

Waarom je zeker een condoom moet gebruiken

Alhoewel het condoom in eerste instantie bedoelt is als anticonceptie en ongewenste zwangerschap voorkomt, zijn er nog veel meer redenen om zeker een condoom te gebruiken. Het gebruik van een rubbertje of condoom is niet alleen noodzakelijk voor mensen die kiezen voor losse relaties, maar ook tijdens een vaste relatie kan het condoom uitkomst bieden, bijvoorbeeld na een zwangerschap, waarbij de vrouw geen ander anticonceptiemiddel kan of wil gebruiken. Vergeet ook niet dat andere anticonceptiemiddelen zoals de pil hun werkzaamheid verliezen als de vrouw ziek is. Niets is vervelender dan het oplopen van een SOA (seksueel overdraagbare aandoening). Afgezien van het feit dat SOA's een langdurig genezingsproces kennen en in sommige gevallen zelfs nooit meer genezen, is het zeker ook geen prettig idee als je bedenkt dat je een ziekte aan je geslachtsdeel hebt. Om jezelf te beschermen tegen SOA is het gebruik van een condoom een must. Behalve dat je een SOA op kunt lopen heb je ook nog kans op besmetting met HIV/Aids als je onbeschermd het bed induikt met je partner. Helaas loopt niet iedereen te koop met zijn of haar status en daarom kun je beter het zekere voor het onzekere nemen, zeker als je je partner niet voldoende kent of jullie je (nog) niet hebben laten testen. Natuurlijk zijn er nog veel meer redenen om te kiezen voor een condoom. We zetten tien voordelen voor je op een rij waarom je zeker een condoom moet gebruiken:

Anticonceptie
Beschermd tegen SOA
Voorkomt besmetting met HIV/Aids
Goedkoop
Overal verkrijgbaar
Verantwoord
Makkelijk in gebruik
Zowel voor mannen als vrouwen (vrouwencondoom)
Te gebruiken voor vaginale, anale en orale seks
Spannend
Daarom gebruik je voortaan een condoom

Door het gebruik van een condoom laat je zien dat je verantwoordelijk bezig bent. Niet alleen ten opzichte van je zelf, maar ook van je partner. Je wilt immers genieten van het vrijen, zonder dat een van jullie ziek of ongewenst zwanger wordt . Dat het initiatief voor veilig vrijen niet altijd van de man uit hoeft te gaan, blijkt duidelijk uit het toenemende aantal vrouwen dat een condoom bij zich heeft. Daarmee kan elke vrouw haar eigen weg bepalen en is zij niet langer afhankelijk van de man. En hoewel veel mannen het hier niet mee eens zullen zijn, omdat zij vinden dat een condoom het gevoel vermindert, kan een condoom de pret wel degelijk verhogen. Zeker als het om een condoom gaat met ribbels, puntjes enzovoort. Ook een condoom met smaak kan zinnenprikkelend werken en het genot verhogen.

Met de uitgebreide keuze aan verschillende condooms, is er altijd wel het juiste condoom te vinden voor jou en je partner. Voortaan gebruik ook jij een condoom, zodat je samen met je partner veilig kunt genieten van het vrijen!

ik was bijna inslaap gevallen op zijn gelul over condooms.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

we praatte heerlijk over Jay en jongens tot ineens mellanie er bij kwam zitten, Ze kwam naast mij zitten 'let maar neit op de docent die is latijd zo gemeen' flusiterde ik tegen haar over wat er net gebeurde. Ze vroeg of Jay condooms zou gebruiken Eigenlijk heel de groepje met meiden begon te lachen. 'Never dat hij dat doet!' lachte hetm eisje die net ook over bananen zat te praten 'Hij wil niet eens sex hebben. Iedereen weet dat hij het haat' grapte het meisje, 'Nee man hij is gewoon bang dat hij het meisje pijn doet. hebje zijn broek wel eens gezien!' lachte het andere meisje en werd rood. 'Klopt hij heeft niks met sex, Ze zeggem dat hij het alleen doet om het meisje the pleasure feelings te geven' zei een andere. 'ik schudde me hoofd 'let niet op hun.  dat zijn allemaal roddeltjes waar van misschien 99% klopt. Ze raken oververhit als ze aan hem denken. Zo zijn fans nou eenmaal. Nee Jay gebruikt geen condooms. Heeft zijn eerst ex geleakt. Hij past ze niet. En haat het gewoon' zei ik. dat laatste heel zacht in het oor van Mellanie. en ik werd een beetje rood 'Hij schijnt een huge one te hebben. Der is zelfs een deel fandom die daar over gaat. Allemaal foto;s van zijn broek enzo' lachte ik en pakte me phoon,

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

ik was weer in slaap gevallen en werd wakker met een hand op mijn dick. Meteen prikte me boner terug om aandacht. 'eeh' kreunde ik en rekte me helemaal uit. Ik had een beetje in de kreukels gelegen omdat Rose me tegen de muur had gedrukt'What time is it?' vroeg ik en sloeg me been en arm rond rose heen.


Laatst aangepast door Evilian op ma maa 02 2015, 08:18; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 20 Emptywo feb 11 2015, 20:57

Mellanie
Eerst luisterde ik nieuwe schierig maar geschrokken naar het verhaal. Ik lied mijn hoofd hangen om niet al te vel op te vallen. Tenslotte had ik nogsteets Jay zijn kleding aan.
'Ik heb geen verstand van groters maar volgens mij viel het wel mee hoe groot.' Fluisterde ik naar Lucy en gniffelde zachtjes naar haar.

Yu
Ik liep keek met me dildo naar het groepje meiden. "Pfff weer praten over Jay?" Dacht ik en legde een hand onder mijn hoofd.

Rose
'Uummh 11? Half 12' zei ik en drukte mijn lippen op bee zijn mond.


Laatst aangepast door Timeless op wo feb 11 2015, 21:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 20 Emptywo feb 11 2015, 21:01

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

ik lacht om haar reactie 'jij gaat er het closed mee om dus jij weet het beter dan ons aangezien jij opgetitl word enzo!' zei ik en keek voor me uit . 'Agh Jay zal een droom blijven voor fans net als al die andere Kpop idolen' zuchte ik en legde me hoofd op de dick. Iewl glijmiddel op me kin. snel wreef ik het er vanaf

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

*is in slaap gevallen tijdens de uitleg*
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 20 Emptywo feb 11 2015, 21:20

Mellanie
'Valt wel mee hoor. Jullie weten meer dan ik ooit zou weten van hem.' Zei ik  terug houdenten hield me een beetje verborgen. 'En als je meer met hem wilt om gaan misschien, moet je dan eens proberen niet een fan te zijn maar een vriend.' Verteld ik vriendelijk en glimlachte. 'Geloof me iedereen heeft vast een kans om met hem om te gaan.' Vertelde ik oppeppend. Niet dat ik verstand had van fans. Ik grinnekte in mezelf toen ze op de condoom ging liggen. Ik legde mijn armen neer op de tavel. En had zoon gevoel dat ik in slaap viel.

Tayoni
Ik stond op en ging bij drake hangen. Ik leid de pipschuime Dick met de kcondoom om tegen drake zijn lippen aan glijden. 'Kiss mee drake Kiss meeee~' zei ik als een fluisterstemmetje die de Dick zou kunnen zeggen.


Laatst aangepast door Timeless op wo feb 11 2015, 21:40; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 20 Emptywo feb 11 2015, 21:38

Ik Zuchte. 'denk.het niet. Kijk met wiebhij omgaat de 4 knapste jongens uit de klas en met jouw.' ik.legde me phoon op tafel en unlockte hem. 'jijbenr geweldig sexu charmand schattig getalenteerd. Ik ben niks. Just a fangiel who ots in her room and loves everything' ik keek naar mellanie 'dat wil niet zgge dat ik niet gelukkg ben. Ik heb een geweldige vriend!' dat laatate fluisterde ik weeer naar mellanie. ' en het fan zijn heeft zo zijn charmens. Altijd blijvem hopen da je idool je ziet staan is leik. Maar ik denk.niet dat ik hem als een vriend wil. Al de fackup fans en idolen zijn altijd druk.bezig' ik keek op zei en zag dat mellanie langzaam weg sukkelde. 'slwcht geslapen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 20 Emptywo feb 11 2015, 21:48

Mellanie
Ik bloosde van haar opmerking. 'Thx~ zei ik zachtjes en dankbaar. Ik zuchte lichtjes. 'Lucy jij bent veel sexer dan ik. Jij past teminsten een broek. Bij mij zakt alles af. Wou dat ik jouw figuur had.' Fluisterde ik teleurgesteld. Lucy vroeg of ik slecht geslapen had. 'Ja telkens nachtmerries. Kom er gewoon niet van af.' Zei ik nog zachter. 'Zeg wat vind Jay nou echt leuk. Om te krijgen of iets anders?' Vroeg ik en knipoogte naar Lucy.

Tayoni
Ik stond op en ging bij drake hangen. Want hij was in slaap gevallen. Ik leid de pipschuime Dick met de kcondoom er omheen tegen drake zijn lippen aan glijden. 'Kiss mee drake Kiss meeee~' zei ik als een fluisterstemmetje die de Dick zou kunnen zeggen. Ik grijnsde breed en lachte me suf. Zodra drake wakker zou worden zou ik er als een haas vandoor gaan omdat ik me vermoedens had dat hij heel boos zou worden.

Rose
'Uummh 11? Half 12' zei ik en drukte mijn lippen op bee zijn mond. Vervolgens stond ik rustig zonder haast op en ging douche terwijl ik bee in bed lied liggen. Ik kleden me aan in mijn slaapkamer als laatst borstelde ik mijn haren in model. Yuli kwam naar mij toe. 'Rose we moeten zo gaan een of andere afspraak met iemand.' Zei yuli. We halen butterfly op van school. 'Okee dan sms ik haar nu wel even.' Zei ik en pakte me telefoon. *mellanie we komen je zo op halen. Van school moet je nog iets hebben?* stuurde ik naar haar.

Mellanie
Ik kreeg een sms'je van rose. *kleding, en schoon ondergoed.* stuurde ik terug. Ik klede me wel eens vaker om in de bus van de dreamers de ramen waren toch geblendeert.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 20 Emptydo feb 12 2015, 08:02

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

Het trainen voor het concert ging niet al te goed. Me arme stierven af abn de spierpijn. En met elke aanraking of idee bij sex kreeg ik een boner. Daar gaat me 3 jaar gaan awkwrd boners hebben... Vandaag was het bonerday... Ik vond masturberen niet leuk dus moest wachte tot die feels overwaren. Maar dat.lukte niet echt. Elke keer als se smste dacht ik aan die nacht en kwam die boner terug. Ik.had geluk.mee dat ik een broek aan had waarbij je het niet al te goed zag.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake
ik hoorde tayoni natuurlijk wel maar nergeerde hem volledig. Ik gaapte vermoeit en ineens had iik iets tussen me tande. Ik kokhalste want wist dondergoed wat het was. De dik met de condoom er omheen. ik schoot overeind en sloeg de dick uit Tayoni zijn handen. Met velle vaard vloog hij tussen lucy en Mellanie zo de raam uit. We hoorde iemand hard gillen. Ik zag hoe lucy opsprong en het raam uit keek 'Je raakte die sjaggerijnige schoonmaakster!' lachte ze, 'EERST WORD MIJN BEZEM GEJAT NU EEN P...p....P... iemel tegen me hoofd' gilde ze boos. Ik keek van het raam naar tayoni toen naar de bezem die ik mee had gehad toen naar de hande van tayoni waar eerst nog een lul in zat en toe nterug naat hetraam. Ik probeerde me lach in te houden maar dat werkte niet. 'HAHAHAHA shit!'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

Me ogen werden even groot toen ze zei dat het half 11 half 12 was. Ze stond op uit mijn grip en liep weg. Hey mijn boner... dacht ik en ging op mijn rug liggen. Langzaam sloot ik me hand er rond en trok me zelf af. gelukkig wist ik dit snel te doen. ik kleedde me aan. fack ik heb gewoon 8 uur werk geskipt.. They going to kill me! Ik was al weg voordat Rose terug uit de douche was,

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

Ze zei dat ik beel sexyer was 'Ooeh you like ma ass?' lachte ik breed en tikte op min kont, maar de stoel zat er voor dus ik deed me vinger zeer. Deze stopte ik in me mond en zoog er aan 'awu' mompelde ik met me vinger in me mond. Ik keek der bezorgt aan met nog steeds me vinger in me mond 'aawh das minder!' zei ik en lachte naar haar 'Je kan altijd bij me terrecht eh! ookal praten we bjina nooit' zei ik. 'Zeg wat vind Jay nou echt leuk. Om te krijgen of iets anders?'  vroeg ze ineens. 'eehmm...' ik dacht hard na wat hij in intervieuws gezegt had 'Knuffels huge plushy knuffels' gilde de meid naast ons. 'en truts in him' vulde de andere aan. ik keek hun aan 'dont be so sassy girl..' zei ik op haar vertrouwens gezeur. 'Het laatste dat hij zei was dat hij zo graag naar de efteling wilde of dierentuinen. Hij houd van knuffels en zelf gemaakte fandingen' somde ik al hard denken op 'maar dat kan misschien ook zijn imago zijn' ineens vloog er een dik tussen mijen Mellanie heen. Ik volgde hem en stond op 'Je raakte die sjaggerijnige schoonmaakster!' lachte ik en ging keek wat er gebeurde


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Allen Walker

Ik grijnste toen hij me verbeterde 'Je kan je verleden niet ontlopen Joshyua' Zei ik terwijl ik weg liep.

Ik wachte voor de uitgang van het lokaal op yu. Hij zag er zo heerlijk razend uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 20 Emptydo feb 12 2015, 12:51

Tayoni
Toen de dildo echt in de mond van drake gleed lachte ik me kapot. 'Whahahahah omg had je zin drake?!' Zei ik door het laggen door hij tikte tegen me hand aan en de dildo vloog de lucht in uit het raam. 'Hahahaha, daar gaat je grote vriend.' Lachte ik en liep naar het raam toe. Een vouw stond beneden te schreeuwen. 'Gentaaaaaay~!' Klonk er 'woeps' ik kroop gelijk weer uit het raam. De leraar keek ons boos aan.
Ik keek naar drake en de rest die daar an tavel zaten. Zelfs setto was aan het lachen. En dat zag je ook zelde. De leraar was echt boos.

Mellanie
'Hehe, not onely your ass girl.' Grapte ik en keek haar flauw aan.
'Thx~' zei ik toen ze zei dat ik altijd met haar kon praten ik wist nu niet of ze het alleen naar deed voor meer Jay informatie. Ik gniffelde en hield een gesloten hand voor mijn mond. 'Hihi ik denk dat er geen knuffel meer bij past' fluisterde ik alleen aan Lucy. 'En kwa romantiek?' Fluisterde ik nieuwsgierig. Ik zag Lucy schrikken enn weg duiken. Ik het schilde een haar of ik was geraakt door de pipschuime Dick. Ik keek in de richting waar het vandaan kwam. Het kwam van drake. 'Ugh eerst gooit hij een condoom naar me toe en nu zoon ding?!' Vroeg ik hard op tegen Lucy. 'Zou hij daarmee iets willen zeggen ofzoiets?' Vroeg ik aan haar en keek licht geergert naar drake.

Ik pakte me phone en smste Jay.
*hey hun how are you?* stuurde ik.


Yu
ik gromde naar wat die white clauw zij. En stapte de klas binnen.

De leraar werd steeds bozer. 'Meneer waar neer is de les voorbij?' Vroeg ik aan de meester. Ik zag Lucy cuty laggen. "Damn wil met haar knuffelen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 20 Emptydo feb 12 2015, 13:25

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

Im fine, Little stress out but fine

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

Tayoni kwam neit meer bij van het lachen 'NOU IS HET GENOEG' gilde de leraar helemaal over zijn rooie. 'STOP HET' gilde hij en stapte richting Tayoni.  Netals vroeger kreeg tayoni weer overal de schuld van. 'Tayoni ga je melde mij de dircetuer
! NU METEEN' gilde hij en liep rood aan 'good luck Tayoni!' lachte ik hem uit dat hij de gene was die weer de schuld kreeg. Het was lang geleden dat ik zo gelachen had. Misschien ook maar goed. Ik kan hun niet kwalelijk nemen dat me ouders dat gedaan hadden.I just need to let the past go! Ik lachte en keek naar Mellanie''Jap Drake get ript of this you. And became the old joking guy. Get the girl'' Bij dit keek ik recht naar Mellanie ''ik ga me niet meer inhouden en gewoon date''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

'omg je weet waar hij woond?' me mond viel op de grond 'Je bent in zijn slaapkamer geweest, je moet echt de gelukkigste meid ter wereld zijn!' gilde ik bijna snel deed ik me hand voor me mond,. Me vinger was nog steeds nat dat voelde echt vies aan. daarna boog ik iets verder naar voren. 'is het waar dat hij veel knuffels heeft?' vroeg ik zachtjes.

'En kwa romantiek?' vroeg ze daarna ik keek der diep denken aan 'Gaming en roleplaying' lachte een van de meiden. ik keek op 'nee das zijn hobbie' antwoorde ik wijs. 'Leer je idool kennen' ik keek terug naar mellanie 'Spa day... en karaoke of pretpark, volgens mij is hij meer het spelende type.' eigenlijk wist k het niet zo goed 'misschien sameen uit eten of paardrijden!' bij dat laatste moest ik lachen 'Die date met Evylian was zo schttig! had hij paarden geregeld omdat ze daar van hield zijn se samen een weekend weg geweest. Die twee waren zo geweldig samen. alleen zo jammer wat de fans gedaan hebben.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 3 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 20 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 3
Terug naar boven 
Pagina 20 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 43 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: