cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 3

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 55 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 43 Emptydo apr 23 2015, 21:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
'James kan druks ook je geheugen aan tasten?' Vroeg ik en tikte even tegen het hoofd aan van Yidae. 'Ze was best aardig totdat ze ontdekte dat jij er was James? Dat is best gek. Waarom was dat zo?' Vroeg ik verwart. Ik stak me arm weer in die van James. 'En wat gaan we nu doen?'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose
Ik pakte yuli haar hand vast en trok haar bij de jongens vandaan. Angel volgde vanzelf wel. Ik swaaide nog eventjes naar James. 'En? Heeft die bee nog wat liefs terug gezegt?' Vroeg yuli. 'Nee niet echt maar zijn vriend wel. En ik weet wat ik moet doen. Hihi.' Vertelde ik. 'Ooh!? Zoals?' Vroeg ze. 'Mijn sexy rode jurkje aan trekken~'

We waren samen naar huis gegaan. Ik deed wat netjes aan voor Willem. Ik had hem ik gebeld of hij hier naar toe wilde komen. Hij had eventjes de tijd tussen het inpakken door. Voor een jongen had hij altijd wel veel kleding. Na 20 minuten kwam hij dan langs. Ik had thee klaar gezet en liep samen met Will naar de huis kamer. Yuli en angel hadden me belooft om eventjes buiten de wachten. En daar zaten we dan aan tavel. Will keek best serieus zoals hij altijd kon. 'Waar wilde je over praten?' Vroeg hij gentel en wilde de thee kan van me over pakken. 'I-ik...' Begon ik maar kwam niet echt verder. 'Rose? Vanwaar zo nerveus?' Vroeg hij en glimlachte liefjes. ' will, I-ik... Ben niet altijd even trouw geweest!' Zei ik vlug en deed me ogen dicht. Wil gniffelde ongemakkelijk. 'Ik weet dat je me niet altijd terug belt maar dat betekent niet dat je gelijk ontrouw bent.' Zei hij cooltjes. Ik opende me ogen weer. 'Will! Dat bedoelde ik niet I-ik ik, ben al een tijdje met een ander naar over de vloer geweest.' Zei ik meteen als verduidelijking en voelde de tranen al op komen. Wil keek me met ongeloof aan. 'Hehe, rose kap okee. Ben ik weer onze eerste date datum vergeten of iets?' Vroeg Will. Ik schudde van nee en twee tranen Rolde over me wangen heen. Will zijn gezicht vertrok meteen. 'H-heb je met hem... Het..' Vroeg hij onzekere ik knikte. 'Ja.' Zei ik zacht 'een aantal keer. Ik wild het je eerde zeggen maar...'
'Rose, ik vind het al wat dat je het uberhoud verteld en niet er vandoor gaat zodra ik weg was.' Viel Will me in de reden. Wil keek naar de tavel en zweeg even. 'I-ik weet niet wat ik moet kiezen. Jullie zijn alle twee zo anders. En ik voel me zo stom voor wat ik gedaan heb.' Vertelde ik. 'Dat was heel stom wat je gedaan heb! Weet je nog toen je vorige vriend je zo dumpten door er met een ander er vandoor te gaan voor open publiek?' Zei Will inenen heel vel. Nu moest ik nog meer huilen alleen al van schrik. 'is dat wat je wilde horen?' Zei hij wat koeler maar ik kon de verdriet in zijn stem horen. Will stond op en sloeg twee armen rond me heen en veegde me tranen weg. 'Rose je weet dat ik altijd van jouw zou houden. Ik ben ook niet altijd de gemakkelijkste vriend geweest voor jouw. Vooral niet toen we net verkering hadden. Na de eerste week was ik al stom dronken met iemand lopen zoenen en je vergeefde me het, je gaf me nog een kans. En toen wist ik het pas van jouw ex.' Wil streelde met zijn handen over me wangen heen. 'Will stop!' Zei ik wat harder en stond op en duwde hem van me weg. 'Ik meen het serieus Will. Het is over je hoeft me niet te vergeven! Will luister dan! Ik kan niet kiezen tussen jullie. ik hou ook van een ander.' Schreeuwde ik haast. Willen zijn ogen werden nu ook waziger. 'Dus.. Je bent niet meer van mij?' Vroeg hij. Ik schudde me hoofd zachtjes. Ik keek toe hoe willem op zijn lip beed en verdrietig door zijn krullen heen streelde. Ik durfde hem niet meer aan te kijken. 'Sorry.' Zei ik zachtjes ik voelde met me handen aan het slotje van het kettinkje en wilde hem af doen om terug te geven. Will pakte me handen vast en trok ze terug naar beneden. 'Hou hem. Rose ik wil dat je hem houd. Je zei dat je niet kon kiezen. Als ik terug kom van de opnames... Dan wil ik een nieuw antwoord horen.' Zei Will en drukte een kusje op mijn voorhoofd. Ik sloot me ogen eventjes en bleef zo staan. Hij hield zig groot. Dat voelde ik. hij trilde altijd met zijn onderklip als hij zig verdrietig voelde.

Ik begelijde wil tot aan de deur en sloot vervolgens de glaze deur achter hem dicht. "Oh dit word weer zoon schandaal op internet met al die fotografen buiten." Dacht ik en sloot me ogen. Ik rende snel bij het raam vandaan en verstopte me in me kamer. Yuli zat plots op me bed. En angel stond bij de kast. 'I-ik dacht dat jullie buiten zouden wachten?' Vroeg ik verbaast. 'Buiten de huiskamer ja. Meen je dit serieus? Wil je echt met die bad-ass asian?' Vroeg angel en trok een wenkbrouw op. 'Angel. Laat haar nou als ze het zelf wilt.' Zei yuli lief ze opende haar armen en liep naar me toe. Ik kroop in haar armen totdat het over was.

Nadat we gegeten hadden ruimde ik de tavel af. Ik vond het wel wat vreemt dat mellanie er niet was. 'Rose het staat al op internet Damn dat gaat snel...' Vertelde eam eam en lied haar mobieltje zien. Het was een foto van van Willem die zijn auto in stapte met een enkele traan over zijn wang heen. Met een vermoedende tekst er bij.

'Rose zou ik je even op tutten? Zei ze vrolijk. Ik zag dat ze al het jurkje op het bed had gelegt en dat niet alleen ze had hem ook nog eens veel mooier dan eerst gemaakt. Met mooie slagen bij het rokje gedeelten. En de borst gedeelte was harstike mooi in een v-vorm model gevormd. 'Yuli!?' Zei ik verbaast. 'Oh ja ik verveelde me.' Mompelde ze en pakte het jurkje op en gaf het aan mij. 'Kom op pas het aan!' Moedigde yuli toe. Angel deed me make-up. het zag er heel naturel maar toch lichtjes flirty uit. 'Iiiiik rose je bent een plaatje!!!' Gilde yuli.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 43 Emptyvr apr 24 2015, 10:11


YD:

Setto tikte tegen me hoofd aan. Ik tik zijn hand weg nog voor Jay kon reageerden keek ik setto best boos aan. 'kappe okay. Jah ik ben bijna alles vergeten.. herhinner me er niet aan okay!'.

Ik keek de meid nadenkend na

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Ik keek de jongens aan. 'Gaan jullie maar samen verder! ik ga naar huis' ik stapte bij de jongens vandaan. Jay riep me nog na dat ik echt naar de kapper moest gaan. en dat model moest pakken dat hij gestuurd had' Ik stak me hand op dat ik hem gehoord had 'Jaah jay!! I will!!'

Jay:
Ik was blij dat ik bijna latijd leer droeg want de natte setto had geen invloed op me. Ik keek hem aan en kon nog niet echt antwoorden want YD was me voor. Ik riep hem na dat ij naar de kapper moest daarna richte ik me weer richting. 'Als je veel drugs gebruik is dat slecht voor alles in je lichaam. En je kan zeker ook snel verslaaft raken. Dus kan je op hem passen als ik tijdenlijk weg ben?' ik pakte setto aan. 'Ik doe het nu en geef hem dingen om voor te leven en clean te blijven. Kan jij dat doen als ik weg ben?'

we liepe nverder en setto vroeg wat we nu gingen doen. Ik haalde me schoduers op ' zou het niet weten'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 43 Emptyvr apr 24 2015, 10:38

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:  
Hij sloeg me hand weg waarmee ik tegen zijn hoofd aan tikte.
'Sorry het...spij, ik wilde je niet kwetsen.' Zei ik snel toen Yidae weg liep.

Ik legde me hoofd op James zijn schouder. 'Heb ik iets verkeerds gezegt?' Vroeg ik met nog altijd me hoofd op zijn schouder. 'Tuurlijk wil ik op hem passen!' Zei ik blij. Hij bezoekt Zeus regelmatig en binnenkort ga ik met hem paardrijden met Yidae dan he.' Verbeterde ik maar alsnog klonk dat de een of andere manier ook heel fout. 'Maar wat voor dingen geef je dan presies?' Vroeg ik me af. 'Zullen we weer ergens eten of ga jij dadelijk zelf al eten? Die pizza's zijn best lekker. Misschien kan ik Anne eens vragen om er ook een te maken. Wacht kwamen er vandaag niet meerdere mensen om te logeren!?' Bedacht ik me en tilde me hoofd van zijn schouder af. 'Aaai ben het helemaal vergeten wanneer dat nou was.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'Oeeeh vind je me zo veel aantrekkelijker dan yu. Oh meisy wat jammer dat je de verkeerde koos. Oh ik had je moeten af pakken toen ik het nog kon.' Speelde ik en nam nog een hap van mijn salade. Prinses was er bij komen zitten. Met haar kipnugetjes. 'Lucy Lucy!! Is er nog iets wat je wilt doen vanmiddag' vroeg ik overvrolijk terwijl ik knipoogde. Met mijn voet onder de tavel probeerde ik Lucy haar voed aan te raken en mee te spelen.

'Prinses? Ga je nu al weg?' Vroeg ik. En keek haar bewegingen na. 'Owhja je mobiel.' Bedacht ik me.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Ik zag de tijd op het apparaatje en een was al een uur voorbij gegaan. 'Oooh meiden ik moet me mobiel ophalen en naar huis me nog omkleden enzo. Ik pakte me jas trok deze aan en tilde me tas op van de grond. 'Me oom verwacht me thuis vandaag. En en en ik kan niet wachten op vanavond <3' zei ik blij en maakte een klein hartje met me vingers naar Lucy toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 43 Emptyvr apr 24 2015, 11:32

James:
'vast een gevoelige iets bij hem. Je verleden vergeten of maar een paar dingen van afweten is niet echt chill' knikte ik.

'wat ik hem geef? vriendschap' ik lachte e nschudde me hoofd' zorg gewoon dat hij niet de drang krijg om te gaan smoke'

we liepen door de stad heen, 'oh jah die kwamen vanavond aan. Hun vliegtuig komt om 7 uur aan. 'dat is over' ik keek op me horloge '3 uur' We stapte naar een pizza tent 'jij mag wel ete nals je wilt ik heb geen honger. Moet zo ook weer verder' zei ik en keek setto aan.

Lucy:

Ik lachte en schudde me hoofd. Ik nergeerde alles wat delle zei over afpakken enzo. Ik ging echt neit weg bij yu hoor! Hij strapte allemaal tegen me been aan. I kstak me tong uit en nergeerde het voor de rest. Mellanie stond op ik zwaaide 'byebye mellanie veel plezier heh! ' ik grijnste! 'DEZE KEER WEL METEN!!!' lachte ik

ik keerde me naar Delle 'zullen wij ook maar richring htuis gaan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 43 Emptyvr apr 24 2015, 11:58

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
Lucy reageerde niet echt terug en had alleen oog voor de weg gaande prinses. Ik stond op en ging naast Lucy zitten. 'Zeg zeg! Vertel me heb je al metttttt~ yu~.' Ik maakte en vab beweginkje met me handen. Ik keek Lucy heel nieuwschierig aan omdat yu altijd en hekel had aan sex zover hij het tegen mij vertelt had. Ik had hem zelfs nooit betrapt op aftrekken zelfs in de douches niet of iets. Ik had mijn sla bak op en gooide het weg. 'Ik wilde nog even voor haar shampo kijken. De puntjes zijn de laaste tijd zoo droog en me verf moet ook weer bij gewerkt worden dus moet weer effe donkerbruin of zwart halen.' Ik trok Lucy mee naar buiten toe terwijl ik haar hand vast houde. 'Lets goooo~ voordat de winkel dicht is.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'De je echt dat ik er een liniaal bij ma houden?!' Zei ik plagerig. Ik Zwaaide terug en liep glimlachend verder. Me mobieltje had ik op gehaald en ja hoor ze wilde wel een handtekening en een fotootje samen. Aan de overkant van de straat zag ik al de bus reiden. Ik zette het op een lopen naar de overkant van de straat. 'Please please rij niet weg!' Riep ik in mezelf. De bus gaf al een beetje gas ik klopte op het raam maar de bus reed door. 'Awhh...' Zuchte ik balend ging ik op het bankje zitten in het bus hokje. Starend naar de weg bedacht ik me dat ik me chip en al nog in me mobiel moest stoppen. Met me hand graaide ik in me tas en pakte de losse onderdeeltjes van me phone. Ik zette alles weer in elkaar en zette hem aan. Verveelt keek ik op instagram en twitter. 'Mmh zou ze het echt uit gemaakt hebben met wil of is het wat anders?' Ik skrolde door de foto's heen die waren genomen vlak bij de dorm. Dat was het grote nadeel van die glaze deur. Mijn reuze beren foto had ook heel wat reacties gehad.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
'Friendship.' Herhaalde ik James zijn woord. 'Je kunt op me rekenen James. Het komt goed met Yidae. Dat beloof ik je.' Zei ik serieus en glimlachte naar hem. We liepen naar een pizza tent. Ik pakte James zijn pols vast en trok hem mee naar binnen. 'Meneer. Doe mij maar zoon spicey chikken pizza!' Zei ik blij en ging ergens aan een schoon taveltje zitten samen met James. Toen ik de pizza kreeg pakte ik een puntje en stopte het in James zijn mond. 'Hoe is deze?' Vroeg ik met een glimlach. Vervolgens nam ik zelf een hap. 'Sooo die is goed pittig.' Zei ik en slikte het stukje door. Ik ad de test van de pizza en keek naar James. 'Waar ga je eigenlijk heen?' Vroeg ik.


Laatst aangepast door Timeless op vr apr 24 2015, 12:27; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 43 Emptyvr apr 24 2015, 12:23

Lucy:

Ik lachte om delle. 'Ja we hebben soor tvan sex gehad, Ja hij heeft een BJ en HJ gehad' ik lachte en schudde me hooofd. Is geod dan gaa nwe ff inkopen doen voorje haar maar ik moest traks wel weg voor me werk. We liepe naar de winkel en delle haalde zijn spullen

James:

ik was in de tussentijd wel gewent dat Setto dingen in me mond stopte. Ik had het stukje op en had nergens last van. Koreanen eten altijd spicy en heet.

Ik glimlache toen hij verder at. 'Naar mellanie en daarna nog even het concert doornemen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 43 Emptyvr apr 24 2015, 13:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'Omg echt waar!' Zei ik verbaast met grote ogen en een open mond. 'Huhhhhe, dan zou hij er vast overheen zijn.' Zei ik vervolgens heel zachtjes tegen mezelf. 'Hehe dus je hebt yu lekker verwent zo te horen. Hehehe. En en en en en! Wat heef hij bij jouw gedaan huh ik deed me mond een beetje open keek zwoel uit me ogen en bewoog me tong van links naar rechts.

Ik had al mijn haar producten gehaald en rekende af bij de kassa. 'Zullende samen naar huis lopen?' Vroeg ik dan kan ik nog effe yu gedag zeggen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
Ik was weer terug naar huis gekomen en was met een oud maatje aan het voetballen voor de deur. Niet dat het lekker soepel ging. Af en toe kwam die bal tegen me poot aan en gromde ik even van de pijn. 'Klootsak! Je doet het expres he!' Gronde ik en liep speels naar hem toe en greep hem bij zijn kraag ik duwde hem tegen de muur aan en de jongen schoot in de lag toen hij half werd op getild ook ik kon me lag niet meer inhouden.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:  
'Naar mellanie?' Herhaalde ik hem. 'Oh kun je me dan gelijk thuis brengen? Wat ga je bij mellanie doen?' Vroeg ik nieuwschierig en klapte de legen pizza doos dicht, stond op en gooide deze in de prullenbak. 'Kom je James?' Vroeg ik en wenkte naar hem.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Ik had lea op gebeld of hij me wilde halen. Hij zij dat het 15 mins zou duren voordat hij daar zou zijn.

Na enige minuten hoorde ik een luid geronkel van een dure sport auto. 'Eeeyh ni~chtje wat doe je zo alleen?' Zei hij speels en lachte kort. 'Hey lea~' zei ik en stapt de auto in. Als een haas racete hij naar huis toe ik hield me stevig vast aan de deur met mijn riem om. Toen ik eenmaal thuis was begroete ik iedereen en ging ik douche. Me oudste neef had een mooie jurk klaar gelegt. 'Hoorde dat je bezoek kreeg vandaag.' Vroeg hij met een boek in zijn handen. 'Eh jah.' Zei ik terwijl ik me af droogde en me rug naar hem had toe gekeert ik begon het steets ongemakkelijker te vinden wanneer me neef binnen stapte als ik aan het douche of omkleden was. 'Denk dat die jurk je wel goed zou staan. Hij is allen wat aan de korte kant kwa lengte. Maar denk dat oom er voor deze keer vast geen erg in heeft. En ik heb wat sieraden op je kastje gelecht.' Vertelde hij al lezend. 'Umh bedankt, maar zou je buiten willen wachten?' Vroeg ik onzeker. Me neef keek voor het eerst op uit zijn boek. 'Oh!!!' Zei hij geschrokken ik zag dat hij gewoon haast blosjes op zijn wangen kreeg. Meteen draaide hij zig om en stapte de douche uit. 'Excuseer mij.' Zei hij nog voordat hij de deur sloot.


Laatst aangepast door Timeless op vr apr 24 2015, 14:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 43 Emptyvr apr 24 2015, 13:50

Lucy:

Ik lachte, 'hij doet bijna niks terug, hij stop halverwegen.. So not funny. Hij heeft me echt nog nooit een pleasure gegeven..' ik stond op.

Delle liep mee naar nhuis. Toen we aankwamen.  Had Yu net een jongen tegen de muur aangedrukt. Ik draaide met me ogen en zuchte.. 'nou tot ziens delle vond het gezellig! en onthoud het! je moet een foto gemaakt hebben van jay enzo voor het telt'


ik liep strak langs yu naar binnen toe

Jay:

'Ik breng je wel thuis maar dan doe i kdan voor dat ik zelf naar huis ga, Moet me nog omkleden enzo ' en smaen liepen w naar mijn auto toe en bracht Setto thuis. Ik ging naar huis en kleedde me om. Ik kocht een bosbloemen en een kettingje met een vlindertje er op.


Laatst aangepast door Evilian op vr apr 24 2015, 15:14; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 43 Emptyvr apr 24 2015, 14:27

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'Wat!?' Zei ik fluisterend en was weer even verbaast. 'Ooh dat is zo niet gentel! Als ik een meisje had zou ik haar alles laten voelen wat een vrouw lekker kan vinden.' "Als ik ooit een boner krijg teminsten..." Ik pakte me doosje uit me zak en nam weer een pilletje. 'Jah het was gezellig~ tot morgen Lucy~' zei ik blij en zwaaide naar haar. Ik ging bij yu staan en pookte hem. 'Hey Pssst yu?!' Fluisterde ik. Yu keek me droog aan en zette de jongen weer neer. 'Als ik jouw was zal ik haar nu effe dood knuffelen!' Fluisterde ik in zijn oor. 'Waarom?' Vroeg yu terug. Ik sloeg hem met me flakke hand op zijn borstkast. 'Zie je dan ook niets!?' Zei ik terug en pakte hem beed en duwde hem naar binnen toe. 'Gewoon effe kusje geven enzo.' Fluisterde ik zachtjes.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Ik had me aan gekleed in een moderne chique jurkje hij was ijsblauw met twee beeldige schoentjes er onder. Me oudste neef had ook nog een diadeem klaar gelegt, maar No Way dat ik die op zou doen. Dat vond ik echt te rijk uit zien. Ik lied het diadeempje op het kastje liggen en begon mijn haren droog te maken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
(lees Delle) ik luisterde naar het zachte gefluister van Delle en werd haast naar binnen geduwt ik struikelde zowat over de drempel heen. Ik klom snel naar boven toe naar de kamer van Lucy waar ze waarschijnlijk aan het omkleden was naar haar werk kleding. Ik deed de deur open van en knuffelde haar van achteren. 'Sexy shirtje.' Zei ik en drukte een kusje in haar nek terwijl mijn handen over Lucy haar buik heen gleeden. Vervolgens knuffelde ik haar eventjes. 'Nog wat leuks gekocht?' Vroeg ik nerveus. "Fu~uk waarom moest ik ookalweer naar Delle luisteren?"

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:  
'Oh hopelijk belast ik je er niet teveel mee.' Zei ik netjes. Ik stapte in de auto en reed met James mee. Hij bracht me thuis ik gaf hem een haalde knuffel toen we nog in de auto zaten en zij hem gedag. 'Tot morgen James.' Zei ik en bedankte hem voor het thuis brengen. Ik rende naar me huis toe en stapte naar binnen toe. De maids keken best geschrokken naar me hoe nat ik was. Ookal was ik al en beetje op gedroogd. Ik rende naar lays kamer toe en klopte eerst voordat ik binnen kwam. 'Hey guys, are you hungry? Have you ever eat pizza?' Vroeg ik aan hun. Ik keek nu naar me kleren en lachte een beetje. 'Yea... Better I wear other clothes.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 43 Emptyvr apr 24 2015, 19:51

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

ik was klaar. Ik stapte in de auto en had B bevolen om zich netjes te gedragen. Hj had het me belooft maar hij wist niet dat Rose zou komen. Ik had verteld dat er iemand kwam om te werke aan een nummer en hij had ingestemt.

Ik stond nu voor haar huis. OMG wat was ik nervues. Ik liep voor har huis een en weer met me bos bloemen in me handen. En en.. nog meer. Maar ik wist het gewoon niet. Ik had me tas bij met wat beter zitten de kleding. ookal was ik wel gewent om pakken aan te houden. Ik ijsbeerde voor de deur ne durve eigenlijk niks meer

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

Ik stond in me BH toen ineens Yu zijn arme rond me heen sleog. Dit deed hij normaal nooit. Ik luisterde naar zijn stem en begon te blozen. Ik draaide me om en drutke me mond tegen de zijn aan. Oh die piersings voelde raar. 'Bedankt!' glimlachte ik blij ik was zooooo mega blij dat hij dit deed. Ik keek hem aan ' jaah de stad was gezellig!!' glimlachte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 43 Emptyvr apr 24 2015, 20:29

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]deef
Ik was aan het spelen met meneer Teddie voor het grote raam op de tweede verdieping. 'Teddy? Zie jij dat ook?' Ik drukte me beer tegen het glas aan. 'Wat zeg je teddy? Een jongen?' Ik keek nu ook beter door het raam heen naar de jongen in de tuin. Ik klopte tegen het raam aan en grijnste een beetje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Ik had mijn haren mooi geborsteld door de shampo die lea gekocht had was het nu zijdezacht geworden. Ik keek nog even in de spiegel totdat lea boven kwam. 'Ah ni~chtje, moet ik je make-up doen?' Vroeg hij. 'Zolang het maar niet te veel is gewoon een klein beetje.' Zei ik en keek hem aan. Lea pakte een krukje en ging er op zitten. Hij pakte wat spulletjes en deed mijn make-up ik vond het altijd grappig hoe geconsentreert hij was als hij dit deed.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
Lucy draaide zig om en drukte haar lippen tegen die van mijn aan. Eerst schrok ik eventjes maar langzamerhand begon ik te ontspannen. Ik verplaatste me handen naar haar kond en streelde er zachtjes en langsaam overheen. Het was wel weer even wennen met die snakebits in. Knabbelen ging hier door ietsjes lastiger. Verlegen probeerde ik me tong steets meer naar voren te doen. Een hand lied ik omhoog glijden over haar rug heen. Haar bh voelde grappig aan. Dat was zo lang geleden dat ik dat gevoeld had. Plagerig speelde ik aan het slotje. Ik gniffelde een beetje tijdens het zoenen.


Laatst aangepast door Timeless op vr apr 24 2015, 20:40; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 43 Emptyvr apr 24 2015, 20:33

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

Ik haalde diep adem en liep naar de deur ik belde/klopte aan

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy
NAtuurlijk accepteerde ik zijn tong!. zachtjes speelde ik terug. Ik voelde hoe hij aan mijn BH Zat 'schat? zullen we dit hervatten als ik klaar ben met werken?" vroeg ik verlief
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 43 Emptyvr apr 24 2015, 20:54

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'Bijna klaar prinsesje~' zei lea toen hij de bel hoorde. Hij hield me op me plek zodat ik niet gemakkelijk weg kon. 'Lea schiet op!' Zei ik en las de grijns van zijn gezicht af.

oudste neef 29/32+
Ik hoorde de bel en keek zonder op te kijken van mijn boek naar de deur. Ik hoorde dat me jongste broertje van de trap af rende. Met me hand taste ik naar de hendel terwijl ik verder las. Toen ik de hendel vond klikte ik de deur open. 'Hoi,' ik keek op van me boek naar de nieuwe gast die voor de deur stond. Ik keek hem diep aan met een vrij neutraal gezicht. 'En wie mag u zijn?' Vroeg ik vriendelijk met een zachte mysterieuze stem.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'Waarom dan? Jij wilt altijd slapen.' Langsaam liep ik naar voren toe totdat ik met Lucy de muur raakte. Ik lied me tong die van Lucy volgen en streelde met me handen over haar rug heen. Ik zette haar klem tegen de muur en drukte me heupen tegen die van haar aan.


Laatst aangepast door Timeless op vr apr 24 2015, 21:04; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 43 Emptyvr apr 24 2015, 20:56

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

Ik keek de twee aan 'Ik ben James Daniel Choi. Ik ben hier op uitnodiging van Mellanie' zei ik en bleef netjes wachte nbij de deur, Ik keek de man terug aan. Ik glimlachte lief. omg wat voelde ik me nerveus... stress everywhere
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 43 Emptyvr apr 24 2015, 21:27

oudste neef 29/32+
ik hield mijn handen eerst op mijn rug samen met min boek.
'Aan genaam James Daniël choi. Mij noemen ze lysander Luxa yume.' Zei ik netjes en stak mijn hand naar hem uit terwijl ik een hele kleine warme glimlach lied ontsnappen. Ik voelde dat deef naar de jongen staarde.

ik stapte naar achteren toe zodat onze gast naar binnen kon. 'Welkom choi, of heb je liever dat we je James noemen? Vader zit nog in zijn kantoor. over zoon anderhalf uur gaan we eten.' Vertelde ik en knipoogde. 'kom verder en trek uw jas maar uit doe als of je thuis bent.' zei ik neutraal maar vriendelijk Ik liep naar de trap toe en keek omhoog. 'Lea.' Riep ik enkel. vervolgens keek ik weer in mijn boek. 'ze is boven.' vertelde ik en draaide me weer naar hem toe terwijl ik in mijn boek las.

deef
Ik bleef van een afstandje kijken en zag aan zijn aura dat hij niet in zijn beste evenwicht zat. 'Meneer teddy heb jij die man eerder gezien?' Vroeg ik aan mijn beer. 'hij komt me zo bekent voor? met zoon luxe dure auto, en en en die blonde jongen van de overkant.' vettelde ik aan mijn teddybeer. lea was beneden gekomen en stote mij aan. 'hey je weet wat de regels zijn geen woord over de overbeur jongen.' fluisterde lea.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'James~' riep ik blij en zachtjes. ik zat nog op het stoeltje voor me makeup taveltje. Lea was net klaar met mijn maskara. hij stond op en rolde al met zijn ogen toen hij zijn naam hoorde. hij liep als eerste de trap af. Ik liep een paar meter achter hem en bleef halven wegen eventjes staan. Lea was al beneden en begroete jay 'Ah meneer choi de manager?' Zei hij en glimlachte kort. 'Lea neem zijn jas aan alsjeblieft.' Zei lysander beschaaft. Lea wilde wijgeren maar dat kon hij niet. Lea gebaarde netjes naar zijn jas om deze aan te pakken van james om deze in de inloop kast de hangen.

'James~' riep ik blij en liep voorzichtig de trap verder af. Ik zag lysander stiekem genieten van hoe ik er uit zag, dat betekende dat ik goed gekeurt was in zijn ogen. Lea en lysander liepen de huiskamer in om ons privesie te geven. enkel snapte deef dat niet zo goed.want hij bleef in de gang staan. 'Meneer teddy, waarom is hangt er hier zoon nerveuse sweer in de lucht?' Vroeg deef aan zijn beer. Ik zuchte uit schaamte voor me neefje en zijn rare maar biezarre opmerkingen.
Ik hield me eigen handen vast en keek verlegen naar Jay. 'Hihi j-je ziet er goed uit.' Zei ik zachtjes. ik streelde nerveus een plukje haar achter mijn oor. 'Deef~ zeg eens netjes gedag.' vroeg ik speels aan me jongste neefje. deef kroop verlegen naar voren toe met zijn beer die bijna even groot was als hemzelf. 'Dit is meneer teddy!' zei hij blij. hij strekte een beren pootje uit naar jay. zodra james zig voorgestelt had of het beren pootje pakte. keek deef hem vragend aan. 'waarom heeft u zoon andere huid?' vroeg hij en kantelde zijn hoofd ietsjes schuin. na enige tijd rende deef weg naar boven toe.

eindelijk we waren alleen. ik keek hem aan en glimlachte. ik wilde hem in zijn armen vliegen, hem omarmen en lekker met hem kroelen. maar ik moest me in houden zolang dat nodig was. totdat we echt helemaal alleen waren.  

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
ik had een tasje in gepakt met de muziek bladeren en de muziek zover hij gemaakt was deze had ik op een usb stikje staan. in me jurkje waar ik een jas overheen had gedaan, liep ik in het gebouw op weg naar de deur waar meneer choi woonde. en bee natuurlijk. voor de deur nam ik diep adem in en na enige seconde ademde ik weer uit. ik belde aan. mijn haar had ik niet gestijlt waardoor het erg gekrult was in seerlijke pijpenkrullen. de ketting die willem mij gegeven had had ik in een doosje gestopt en onder mijn kussen gelegt. ''please bee doe open.'' dacht ik vol spanning.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 3 - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 43 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 3
Terug naar boven 
Pagina 43 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 55 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: