cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 3

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 39 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 11 Emptyzo feb 08 2015, 21:08

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
wat was ik blij toen bee terug trok ik zag hem kijken naar de deur. ik ging recht op zitten en keek ook naar de deur ene steek ging door mijn ass heen. ''ooeh, au beter niet zitten.'' dacht ik. ik kneep een oogje dicht en pakte ene kussen en gooide deze naar de deur toe. 'EAM EAM~!!!' schreeuwde ik geergerd door de kussen viel de deur weer dicht meteen plofte ik weer neer en probeerde mijn benen dicht te doen maar bee zat er nogsteets tussen. ik deed mijn ogen dicht en probeerde weer adem te krijgen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Eam~eam <3 maurits
ik keek recht in de jongen zijn ogen. ik schrok van de kussen die naar me toe vloog meteen klapte de deur dicht en rende ik naar angel toe.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik ademde iets meer in toen hij langs mijn boobs ging. dat gaf me echt kriebels in mijn buik. jay streelde met zijn hand over mijn buik heen ik voelde hoe hij het riempje vast pakte. ik voelde hoe het kleine verborge dingetje even over mijn lied heen schuurde niet dat het pijn deed maar ik voelde een lichte beweging. ''shit als hij er maar niet meer aan trekt.'' dacht ik en had zijn lip eindelijk te pakken. het was raar en lastig. jay lachte heel schattig en gewoon mega cute. ik voelde plots zijn tong tegen mijn tanden aan tikken. wat me een vreemt gevoel gaf. speels en nieuschierig tikte ik met het puntje va mijn tong de zijne voorzichting aan.


Laatst aangepast door Timeless op zo feb 08 2015, 21:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 11 Emptyzo feb 08 2015, 21:19

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

Was dit nou de tweede keer dat ik niet klaar zou komen vandaag. wat was dit. een vervloeking omdat ik zo snel kwam in het water.. of wat ik lied me zakken een been van rose lag nog onder mij 'well this is awkard' zei ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 11 Emptyzo feb 08 2015, 21:25

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
ik ademde nogsteets hoog. 'sweety if you want to do that again you need a lot more lube.' zei ik en opende mijn ogen weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 11 Emptyzo feb 08 2015, 21:27

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

'urhg sorry i just let me go. I love that te most'ik ad nog steeds een stijve die zou echt niet meer weg gaan. 'rose can i stay here tonight?' vroeg ik niet wetne of rose nog verderwilde maar zelf wilde ik haar deze keer niet opdringen. noukah eingelijk wel..

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

omg ze raakte tong aan I think im a lucky guy! zachtjes en gentle speelde ik terug met haar tong ik kantelde me hoofd zodat ik er beter bij kon. Me hand wreef ik over haar buik heen richting haar borsten. Ik raakte ze niet echt aan maar bleef er onder hangen. eigenlijk durfde ik niet verder.. shit i was hier in echt een pussy!
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 11 Emptyzo feb 08 2015, 21:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
'yea, of course you can stay' zei ik en streelde langs de wang van bee heen. 'bee, check insite of the bedside table, maybe you find somthing nice for your dick. zei ik en wilde niet meer overeind komen. ik probeerde me onder de dekens te kruipen en me helemaal in te wikkelen. toen ik over het nachtkastje had bedoelde ik eigenlijk dat er misschien wel glijmiddel in zat.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik speelde voorzichtig met de tong van jay. jay zijn tong kroop steets meer in mijn mond het voelde echt gek aan en vooral nat. ik streelde met mijn handen over zijn strakke kondje heen. mijn handen duwde het elestieke rand van jay's broek steets meer naar beneden toe. gewoon omdat ik zijn ondergoed wilde voelen was wel benieuw hoe die stof aan voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 11 Emptyzo feb 08 2015, 21:43

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

ik keek in het kastje en vond glijmiddel ik lachte. e ging onder de dekens bij rose liggen. ik drupte wat glijmiddeop de buik van Rose en lachte zachtjes. met me vinger speelde ik rond haar navel met het blijmiddel

James

Me broek zakte verder af. Ik stopte met zoenen en keek mellanie aan. wilde ze verder? wat wilde ze. Me hand op haar buik lied het shirt steeds verder omhoog glijden. ook mijn hemd was omhoofd gekropen. ik keek haar even aan daarna zagik haar weer een paar kusjes in haar nek. nu was toch duidelijk mijn boner te voelen. ik ging iets meer omhoog zodat die niet direct mellanie zou raken
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 11 Emptyzo feb 08 2015, 21:46

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
'hey! its not for my bellybuton!' zei ik iets strenger.  toen hij met het glijmiddel speelde. rond mijn navel en er ook in. ik keek na wat hij allemaal deed.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik voelde een klein beetje iets hards tussen ons in zitten. maar wat het was wist ik niet. misshcien zijn mobiel idk. jay keek mij aan en ik keek terug naar hem. ik glimlachte en mijn ogen vormde kleine spleet oogjes. met mijn handen voelde ik aan het stof van jay's ondergoed. ik kneepweer zachtjes in zijn vierkante kond. gewoon om hem te plagen. ik voelde dat mijn buik nu blood lag. het te grote shirt kroop zig op tot een propje tussen ons in. het voelde niet echt prettig aan. ik wilde het goed leggen of uit doen aangezien ik het best warmer kreeg onder de dekens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 11 Emptyzo feb 08 2015, 21:53

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

'no it isn't? show me then. were is it for' zei ik en keek der uitdagend aan en hoopte dat ze de touwtjes in handen zou nemen. De vorige keer dat ze boven op zatwas echt geweldig

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

ze zat nog steeds aan min kont ik wist niet wat ik moest doen al alles merkte je dat het haar eerste keer was. ik ga dat dus echt niet afpakken eh! dan wil ze nooit meer sex hebben. because it will hurt to much...

ik streelde met me hand naar benede toe over haar boven benen. de shirtjes zaten in elkaar verwikkeld. ik deed me benen over die vna haar heen zodat ze nu in het midden lag nu kon ik mijn shirt uit doem uugh ik leunde recht over en deed me shirt uit daarna zoende ik haar weer verder. van 0:19 tot 0:30
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 11 Emptyzo feb 08 2015, 22:10

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
jay trok zijn shirt uit. zo erg sexy. ik streelde even over zijn borstkast heen. en keek hem diep aan. 'jay, i want ........ more' fluisterde ik. ik trok het slobberende tshirtje dat ik ana het van jay ook uit en gooide het naast het bed. ik lied me weer kussen door jay zachtjes probeerde ik mijn tong weer tegen zijn lippen aan te krijgen. mijn ademhaling werd steets ontspander en jay en ik rolde gewoon over het bed heen. ik begon steets meer aan zijn broek te trekken totdat hij een neger was en het op zijn knieen hing met zijn ondergoed nog aan. met mijn handen streelde ik weer omhoog over zijn kruis heen. mijn ogen werden even groot doen ik iets hards voelde. ''whut?'' dacht ik en sloot weer mijn ogen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
'ooh jij vervelend mormel!' zei ik in het nederlands en pakte het potje glijmiddel af en draaide de rollen om. ik keke best streng en serieus tergelijkertijd. ik ging boven hem hangen en smeerde wat glijmiddel in mijn hand en pakte daanra de boner met het condoompje om vast en maakte deze glibberiger. vervolgens pakte ik zijn hand en maakte 2 vingers glibberig. deze begelijde ik naar mijn kond toe. ik keek hem zwoel en streng aan. 'do you now understand sweety.' zei ik speels
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 11 Emptyzo feb 08 2015, 22:15

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

ze zei dat e meer wilde

ze zei dat ze meer wilde!

ZE ZEI DAT ZE MEER WILDE! OMG

Ze trok ook haar shirtje uit. ik keek naar benede en zag twee schitterende borsten. Voorzichtig lied ik me hand naar benede zakken tot op haar borst. Omg dit was 3 of 4 jaar geleden! ik moest slikken zodat de kwijl niet me mond uit zo lopen. gelukkig kon ik datwel goed houden toen ze me weer zoenden. Ze vroeg om me tong en natuurlijk gaf ik die. Zachtjes masseerde ik haar borst. Ik voelde me broek steeds verder afzakken. hij hing op mij knieeen. Snel trapte ik hem verder uit. Toen zat ze ineens aan min dick. Of freaking hel daar ging mezelfvertrouwen. zie hem het raam uit vliegen! zo neit moet je beter kijken het is echt helemaal weg.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

ze keek zo opwinden nujah streng maar dat was dus echt kinky ze smeerde me dik zo lekker in. dat mijn ademn haling echt veel zwarderwer. toen ze haar vingers in der kont stopte was ik niet mer te stoppen 'I get it' glimlachte ik ze zat op haar knieen. Ik probeerde omhoog te kruipen zodat Rose niet zou gaan liggen.


Laatst aangepast door Evilian op zo feb 08 2015, 22:35; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 11 Emptyzo feb 08 2015, 22:23

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
de handen van jay zaten nu op mijn borsten dat voelde zo gek en nogal spanned aan nog nooi had iemand aan mijn borsten gezeten. nouja... behalve lea als hij mega dronken was. toen ik jay anders hoorde ademen toen ik over zijn kruis heen ging pakte ik stiekemjes voorzichtig de lange staaf vast zachtjes vriemlde ik aan het bovenste topje. ik zoende plezierig met jay verder en lied me helemaal ontspannen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
bee ging recht op zitten. 'wel then you can do the rest of it.' zie ik en lied me achterover vallen op het bed en trok hem half mee naar me toe. 'come come sweety.' zong ik liefjes.


Laatst aangepast door Timeless op zo feb 08 2015, 22:41; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 11 Emptyzo feb 08 2015, 22:39

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

ze paktem e dik beed ik stopte met zoenen en lied me hoofd zakken. ik hield me adem in voor 3 sec en daarna ademende i k zwaar uit. ik moest gefocus blijven van mezelf dat ik niet te ver ging met haar. Maar dit was goddelijk. ookal zat me onderbroek er nog tussen. na even lied ik mijn hand van haar borst of glijden over haar buik nar haar boven benen en haar lies. ik wachte haar reactie af of ik verder zou gaan. Ik begon haar maar weer te zoenen in der nek. tussen het adem halen door

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

Noo ze viel nee nee nee! ik ging op der rug liggen en sprijde haar benen dan maar. Ik gaf haar kusjes op der rug. Langzaam drukte ik mijn dick tegen haar kont aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 11 Emptyzo feb 08 2015, 22:45

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik ging verder met het kneden en maseren van het topje van zijn dick. zijn ondergoed zakte steets verder naar beenden of groeide zijn dick juist omhoog? jay lied me borsten met rust en gleed met zijn hand over mijn buik heen naar beneden. ik ademde even snel in toen ik voelde dat hij mijn lies aan raakte. niet dat ik pijn had maar gewoon uit spanning. ik kuste jay zijn lippen en beet zachtjes op zijn onderlip. ik voelde steets meer dat ik op de huid van zijn dick zat, het makate mij niet uit ik vriemelde er gewon verder aan af en toe trok ik het iets verder naar beneden toe.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
blijkbaar was ik op mijn buik gevallen. bee ging boven op me liggen en sprijde mijn benen. langsaam voelde ik zijn dik steets meer naar binnen glijden gelukkig ging het dit keer soepeler en minder pijnlijk. ik ondersteunde mijn hoofd en koncentreerde me op bee zijn kusjes. 'mmh' kreunde ik toen hij wat verder was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 11 Emptyzo feb 08 2015, 22:49

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

door mellanies bewegening zakte me short ook mee af. shit zo lekker! alle spieren in mijn lichaam waren gespannen. te beed zachtjes op mijn lip ow ow. bijten <3  der bewegingen werden steeds soepeler. Zelf ging ik verder naar haar onderbroek toe en raakte het aan. voorzichtig streelde ik er overheen.  daarna haalde ik me hand omhoog en legde op der onderbuik neer tegen der onderbroek randje aan. Ik zoende der terug. de andere hand leunde ik nog steeds op die begon langzaam te slapen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

ik ging rechter zitten en met em arme tilde ik haar heupen po zodat ze hoger zou zitten. ik beweeg hem er volledig in en daarna bewoog ik op en neer. De kwijl liep me mond nog net niet uit.! zo strak! zo heerlijk! ik bewoog steed sneller en trok rose steeds meer omhoog
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 11 Emptyzo feb 08 2015, 22:54

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
het leek wel alsof ik iets nats voelde. ik trok steets iets meer aan zijn huid naar beneden toe en weer omhoog. ik merkte dat hij het lekker vond. jay bleef hangen bij mijn ondergoed. ik zoende jay verder en knabbelde steets meer aan zijn lippen. ''het voelt zo vreemt en leuk aan.'' dacht ik over zijn geslacht.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
bee trok me steets meer omhoog. hij ging echt diep en razentsnel in mijn kond. hopelijk komt dit niet op internet lijkt me echt akward. hoe moest ik dat gaan uit leggen. onverwachts hoorde ik mijn mobiel trillen. hij lag nog op mijn bed presies waar angel hem had neer gegooit. ik pakte hem op en nam al een beetje heigend op ik probeerde me in te houden. 'met rose.' zei ik. ''wie belt er nou! zo laat!'' dacht ik geergert. 'hey lieftert met willem. i-ik wilde je stem even horen.' klonk er aan de andere kant van de lijn ''oh shit!'' dacht ik mijn ogen werden groot en mijn mond viel open. ik hoeld me phone even op afstand om het geluid te dempen.


Laatst aangepast door Timeless op zo feb 08 2015, 22:58; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 3 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 11 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 3
Terug naar boven 
Pagina 11 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 39 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: