cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 32 ... 60, 61, 62 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 61 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 61 Emptyza aug 23 2014, 19:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

Ik snapte maar al te goed dat het te zwaar was. Ik zat weer in een trans naar de TV te kijken en de MV aan het analysieren. de lepel die ik in me mond had werd er uitgetrokken gelijk daarna werd hij terug gestopt met eten er in 'ahahaha heet' ik stak me tong naar buiten en pakte te lepel weer. 'hmm smaakt best goed' Me buik begon weer heftig te knorren. 'Waarom vervangen ze haar eingelijk?'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

'bleej blowen, Nee dan snap ik dat je niet gaat roken' Zei ik en knikte begrijpelijk. de gehakt hartjes waren klaar. Ik blies er op eentje en nap een hapje. 'ooh zo lekker' Zei ik en de nadere helft stopte ik in Yu's mond.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

De honden begonnen als gekke te blaffen. Ik hees me van de bank af om te kijken wat er een de hand was. Me oma die in bed lach hoorde ik zwaar hard snurken. Ik lachte zacht en deed de deur open. De honden rende als een gek naar buitne toe. Maar ze besteden geen aandacht aan mellanie en rende langs haar heen. 'JOngens komt terug' gromde ik.

'hey mellanie' Zei ik en keek geschrokken het huis in. Het was echt een tering zooi. Ik wlde schoonmaken voor ze kwam maar wa de tijd vergeten omdat ik op de bank naar een drama aan het kijken was.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

'do you even try free styling?' vroeg ik. 'what do you mean with lifestyle? like how i live?'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

Ik pakte me mobiel en stuurde een smsje naar minako

''hey minako,

Vind het super om te horen dat je het leuk vind. We zijn nu klaar met trainen en mogen over 4 weken ons debut maken. nu nog even 1 week trainen en dan kom ik weer richting jullie.

Al gehoord van de B-day party van JAy?

Lay


Laatst aangepast door Evilian op za aug 23 2014, 19:41; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 61 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 61 Emptyza aug 23 2014, 19:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
ik hoorde de honden en de moet schonk in mijn schoenen. de deur ging open en de twee honden vlogen langs mij heen. 'Ieeek!' gilde ik zachtes. 'hey mellanie' hoorde ik een bekende stem zeggen. deed me ogen weer open en zag drake. 'drake.' zei ik opgelucht. 'sorry dat ik wat eerder ben... ik hield het niet meer uit thuis. hihi.' zei ik verlegen en keek lief naar drake. ik keek langs hem heen. 'kom ik wel gelegen?' vroeg ik toen ik wat rommel zag. 'hihi, volgens mij ben jij de schoonmaker niet in huis hihi.' giegelde ik en deed een gesloten hand voor me mond.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'en als yu anderen ziet blowen wilt hij ook een trekje van zijn vrienden toch yu?' zei ik plagerig.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
lucy deed de andere helft van het gehakthartje in mijn mond. door delle zijn reactie schrok ik een beetje *kuch kuch!*ik stikte bijna in mijn gehakt hartje. ik klopte op mijn borst en slikte het snel door. 'Huna!!' zei ik snel en wierp een dode blik naar delle. 'ja ze zijn lekker lucy. *kuch....* 'sorry ik verslikte me.' zei ik met een ander stemmetje.



Laatst aangepast door mellodey op za aug 23 2014, 19:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 61 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 61 Emptyza aug 23 2014, 19:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'jah,,, dit is awkward... normal wel maar ik ahd je neit zo vroeg verwacht.' zei ik en lied haar binnen. Ik zag dat de honden het buiten naar hun zin hadden 'Zal ik de honden buiten laten' vroeg ik terwlijk i kde deur al bijna dicht gedaan had.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy
'oh ik wist neit dat je blowde' zei ik terwijl ik de pan met water afgoot zodat spagetie op tafel kon. Ik voegde de geharkthartjes toe. 'Niet stikke eh' Zei ik lachent
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 61 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 61 Emptyza aug 23 2014, 19:55

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
ik stapte naar binnen toe. 'zal ik je mee helpen?' vroeg ik en plukte eventjes aan mijn ponny.  'Zal ik de honden buiten laten' vroeg drake. ik tikte met mijn 2 wijsvingers tegen elkaar aan. 'De-dat moet je zelf weten. i-ik moet er gewoon even aan wennen denk i-ik.' zei ik verlegen. ik stapte iets verder naar binnen toe en keek rond de kamer. 'oh kijk jij ook (noemt serie op)?' vroeg ik nieuwsgierig.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'haha, rustig maar hoor lucy yu heeft dat spul zelf niet. en hij haald het ook niet. vrienden delen soms hun sigaret met zijn tweeen.' vertelde ik en ging met me hoofd op de hoofdleuning van de bank liggen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik bleef verder stil en roerde wat in de pan van de saus. ''delle en zijn grote mond altijd.'' 'dell jij ging vanavond toch bij een vriend tv kijken?' vroeg ik aan hem met een bepaalde blik.
'eeeh niet dat ik wist.... hoezo?' hoorde ik hem zeggen. ik streelde weer door mijn haren heen volgens mij is het eten klaar toch lucy?' vroeg ik en keek een beetje beschaamt.

het eten kwam op tafel nouwja we zaten op de bank en aten aan de bijzet tafel die mooi opgedekt was door delle. ik draaide mijn spagettie op de lepel zodat het op mijn vork bleef zitten. delle prikte in zijn spagettie hoop en slurpte het naar binnen. en net zoals verwacht viel er altijd wat naast zijn bord omdat de slierten te lang waren of af brak. ik kon mezelf wel voor mijn hoofd slaan. delle had weer een mega sliert en wees naar mij en toen weer naar de sliert. 'hahaha del kom op niet nu...' zei ik. 'mmmh mhmhmm hmmee mumu' mompelde delle. 'oke oke, omdat we niet vaak spagetie eten...' zei ik en pakte de uiteinde van de sliert. ik en delle probeerde de sliert op te nommhen zonder dat hij zou breken. er zat nog maar 4 cm tussen mij en delle en ik leunde al helemaal over de tafel heen. ik schoot min of meer in de lach omdat ik steets dichter bij de lippen van delle kwam. of kwam het omdat ik nerveus werd dat hij zo dicht bij was. ik ging wat meer naar achteren toe en delle ging steets sneller nommen. 'hihaha, mummh!!' mompelde ik dat hij niet zo snel moest gaan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'yeah i can free style bot not at my own. i like to do that with more ppl. and yeah i mean who you are and how you are following your heart.' zei ik en glimlachte.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
ik gilde weer alles bij elkaar en mijn vader kwam naar binnen zetten. 'minako alles wel oke hier?' vroeg hij bezorgt. 'geweldig!!!' gilde ik blij en knuffelde mijn mobieltje.

*hoooi, lay

klinkt echt super om jouw weer te zien. en om samen met jouw te dansen. :$ en om jouw op te halen van het fliegveld! C:

nee nog niet echt gehoord maar dat komt denk ik omdat ik in zijn klas zit dan word een verassings feestje minder besproken. hihi.

knuffels van minako*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
'hihi, moet je maar eten knorretje.' zei ik plagerig. 'anders word onze groep te klein en dan lukken de dansjes en de liedjes niet meer zo goed aangezien we altijd dansen met zijn 5en teminsten dat is wat de meneger zij. ik weet het verder ook niet.' ik at weer verder. 'en waarom ben jij gestopt?' vroeg ik bitchie. 'oh wil je wat drinken?' vroeg ik plots.
(reactie jay)
'hier om de hoek staat een koelkast daar kun je het pakken.' zei ik en at weer verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 61 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 61 Emptyzo aug 24 2014, 00:04

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

'dat kan een geldige rede zijn. Dansjes voor 5 maar als je het goed aanpakt kan je het makkelijk verdraaien. Het is maar 1 persoon die ge groep verlaten heeft.' zei ik terwijl ik me lepel in de nasi prikte en er mee ging spele.

'Waarom ben jij eingelijk gestopt?' vroeg ze ineens 'Naah ben niet echt gestopt. Ik blog nog steeds, Heb gewoon voor het eerst in me leven pauze' Ik pakte een hap en sabbelde weer op de lepel. Ik had misschien honger maar kreeg echt niks door me keel heen zou het nog steedsdoor de kater komen. De muziek zender stond nog steeds aan. Ineens hoorde ik een nummer van mezelf en keek op. 'Wat doet dit nummer op een normale zender' Mompelde ik beschaamt..

'Ik pak wel water kom wel goed' Ik wilde opstaan maar was geoon te lam en ik zat lekker

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

Ik pakte me mobiel en stuurde een smsje naar minako

''hey minako,

oh was wel te verwachte dat hij niks doorzou geven. Hij haat verjaardagen. Oeps dat mocht ik eigenlijk niet zeggen.
Oh echt super als je me op zou komen halen. Maar moet je even aan Jay doorgeven. Aangezien ik niet doormag geven wanneer ik er sta.. We hebben al een overload aan fans..

Lay


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

hij vond het mooi hoe ik gewoon dingen deed zoals ik het wilde. I klachte lief 'Well somethimes you need too rock your own world. Otherwise you wouldn't move or stay the same al te time. Putting on a smile is the best way.' ik draaide een rondje en prikte hem weer in zijn wang.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'ís goed je kan meehelpen. En sorry voor de troep het was echt niet mijn bedoeling om dit zo te laten zien' Ik schaamde me echt dood.

Ik knikte toen ze begon over de serie. 'Yeah ik kijk your beautiful. Jay rade me hem aan' Ik ging naar de keuke toe en zette de kraan aan 'Misschien eerst weer de afwas doen?'


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy
ik plofte naast Yu neer op de bank en keek toe hoe ze de spagetie aten. Soms moest ik een sliert van delle ontwijken maar dat vond ik echt niet erg. Geven moment gingen ze slietje nommen dat zag er echt schttig uit. Ik genoot van het mini optreden en de spagetie
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 61 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 61 Emptyzo aug 24 2014, 11:49

Yu 
Delle ging nu echt te ver. Ik beed in het sliertje deze viel op Delle zijn kin want hij had het sliertje nog vast. 'Nou! Yu we hebben onze rekoor niet verbetert.' Jammerde Delle. 'Zoek eerst maar je eigen lady om je recoor te verbreken.' Zei ik en at weer verder. 'Maar yu in de film doen zij dat ook?' Jammerde hij. 'Nee Dell dat zijn 2hondjes waarvan 1 een meisje is.' Zei ik en greinste. Ik. Deed even 1arm om Lucy haar middel heen. En keek haar lief aan. 'En speel jij ook wel eens films na Lucy?'vroeg ik en keek verlieft. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 61 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 61 Emptyzo aug 24 2014, 12:01

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy
beetje tereurgelsteld keek ik toe hoe het sliertje brak. MAar ik denk dat ikYu wel een tikje tegen zijn achtehoofd ha gegeven als hij doorgegaan was. Maar toch jammer sdat hij stopte
'hmmm of ik films na speel, Eigenlijk niet veel..' Ik dacht na en stond op. Ik pakte me bord en ging staan net of ik hem omhoogf hield. Ik zong

Nants ingonyama bagithi baba
Sithi uhm ingonyama
Nants ingonyama bagithi baba
Sithi uhm ingonyama
Siyo nqoba
Ingonyama nengw' enamabala...



Ik draaide me om 'JAAH WELKE FILM IS HET'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 61 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 61 Emptyzo aug 24 2014, 12:07

Delle
Ik stond haaste te springen op mijn stoel. Ik deed mijn arm omhoog. 'Ooh ik ik ik weet het wel. Mag ik het zeggen?' Riep ik hiepper.

Yu
'Zeg maar Delle jij kent de Disney films beter dan ik.' Zei ik en keek of er niet al teveel eten op het bord lag dat er mogelijk af kon vallen.

Delle
'Lionking' juigte ik blij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 61 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 61 Emptyzo aug 24 2014, 12:14

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

'okey volgende' Ik dacht hard na.. Ik liep naar het bed en pakte een kleedje deze legde ik op degrond en ging erop zitten. me spagetie zette ik tussen mijn benen
'INze wereld is mooi,
Spannend schitterend stralend.
it een wereld vwaarin je al je zorge snel vergeten
toon je wonder na wonder'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 61 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 61 Emptyzo aug 24 2014, 12:20

Yu 
'Hahahaha dat is nog voor Delle zijn tijd. Fu~uk hoe heet hij ookalweer.' Zei ik en dacht hart na.
Delle 
'Dat is met jasmin toch...en die geest' zei ik en nam weer een hap spagettie. 
'Alladin.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 61 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 61 Emptyzo aug 24 2014, 12:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

Ik knikte blij' zeker wel' Ik ging weer aan tafel zitten en dacht hard na.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 61 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 61 Emptyzo aug 24 2014, 12:44

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
ik giegelde voorzichtig. en zag hoe erg drake zich schaamde. 'denk dat dit nog altijd beter is dan bij mij thuis hihi.' zei ik voorzichtig. en liep met drake mee. drake liep naar de keuken. ik zette me tasje op tafel en pakte drake zijn pet er uit. ik keek om me heen en hij stond met zijn rug naar mij toe gekeert. snel zette ik de pet van drake op. vervolgens liep ik ook naar de keuken toe. 'Misschien eerst weer de afwas doen?' vroeg drake. ''awh bah ik haad die fieze stinkende afwas...'' 'zou ik mogen afdrogen.' zei ik verlegen terwijl ik mijn ponny die onder de pet hing goed deed. ik pakte alfast een theedoek.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
*hoooi lay,

nou als jay zijn fans zijn auto op merken dan heb je al een probleem denk ik. is het niet leuker als verassing voor jay? dat hij er niets van af weet? en dan zo inenen poef ben jij er =^_^= hihi. dat is toch leuk als verjaardag cadoutje?

knuffels minako C: *

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik luisterde en glimlachte tevreden. hij prikte weer zijn vinger in mijn wange. ik hapte weer in zijn vinger. en bleef zo staan. 'nummh.' mompelde ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
'Wat doet dit nummer op een normale zender' zei jay. 'ach de zender is net zo slecht als het nummer zelf.' zei ik bitchy. ik stond op en liep naar de keuken. ik haalde een glas cola en een glas water. ik liep weer terug naar de bank en kieperde voorzichtig het glas water boven het hooft van jay een beetje om. ongeveer 1 slok water viel naa beneden toe op zijn hoofd. vervolgens ging ik zitten op de grond aan de tavel. en ad weer verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 61 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 61 Emptyzo aug 24 2014, 13:27

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

'jap klopt' Zei ik toen Angels zei dat de zender net zoslecht as als het nummer 'Geen wonder dat ze jullie MV draaide' Zei ik kill. Mijn irritaties voor Angel werden met de seconde meer.

Ze ging drinken halen. Toen ze terug kwam wilde ze de beker op me hoofd leeg gooien. Dat zag ik via de TV en de weerspiegeling. Het bleef maar bij een druppel. 'Thanks ik moest me haar toch nog wassen'  Zei ik droog en verdeelde het water over me haar zodat het sneller droogde. Ik had de lepel nog steeds in me mond hangen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

'ayoo, Not eat my fringer your still hungry?' Zei ik terwijl ik me vinder uit zijn mond haalde. Ik keek op de klok en zag dat het 5 uur was 'eh setto im need to start working again. I don't know where Jay is but I really need to work.' Ik voelde me schuldig dat ik hem weg moest sturen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

Ik pakte me mobiel en stuurde een smsje naar minako

''hey minako,

Als het goed is weetij het al. Bee is nu daar. En heeft hem waarschijnlijk alles verteld, sorry

Lay


\
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'Natuurlijk'. Ik lette niet op en wasde alles af. Het was snel klaar. Zonder mellanie aante kijken maakte ik het aanrecht ook schoon. Daarna draaide ik me pas om en keek naar mellanie 'Hey me pet., Hij staat je goed houd hem maar' Zei ik en ging de tafel opruimen


Laatst aangepast door Evilian op zo aug 24 2014, 16:23; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 61 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 61 Emptyzo aug 24 2014, 14:10

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
ik lachte even en pakte een kammetje. ik kamde jay zijn haren in een gay model. en lachte weer een beetje binnensmonds. ik pakte zijn bord en lepel uit zijn mond en voerde hem als een baby. 'je moet wel blijven eten hoor.' zei ik en glimlachte.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'oh oke... then i go home. bye bye.' zei ik en pakte mijn spullen en liep naar de deur toe. ''mmh het is misschien wel 8 uur voordat ik thuis ben. ach er wacht toch niemand thuis op me...''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
*hoooi lay,

awh :/ wie vertelt een verassings feeste nou door?
mag ik je wel nogsteets ophalen bij het fliegveld? O:)

knuffels minako C: *

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
ik wachte voor de operatie kamer en zat daar op de grond. langsamerhand viel ik in slaap.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
delle ruimde de tafel af. ik ging op de bank zitten en zette de tv aan. ik tikte op het plekje naast me zodat lucy daar ging zitten.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
al de hele tijd had drake niet naar me gekeken en hij was te gevokust op zijn afwas. ik pakte wat sop en blies het in zijn gezicht. 'hihihi'

'Hey me pet., Hij staat je goed houd hem maar' zei drake. 'm-maar het is jouw pet?' zei ik en zette de pet achterstevoren bij drake op ik plukkte er wat plukjes haar tussen het gaatje door als een soort van kuifje. 'hihi. en had je nog wat leuks gehaalt in de winkel met je oma?' vroeg ik aardig en deed mijn hoofd ietsjes schuin.


Laatst aangepast door mellodey op zo aug 24 2014, 16:50; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 61 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 61 Emptyzo aug 24 2014, 16:30

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

Ze begon me haar te kammen. ''aarg flikker op'' Maar ik was te moe en me hoofd deed te veel pijn. 'ow shi..' ik kon niks zeggen want me lepel werd uit me mond getrokken en daarna weer vol met eten terug geprokt. Kuchkuch ik verslikte me in de rijst.

Als ze glimlacht was ze best schattig. Langzaam had ik me bord op. 'SHIT ik heb morge een intervieuw naardat jullie MEllanie hebben geintroduceerd.. en weet niet eens waarvoor' Ik keek geschrokken voor me uit.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

Ik zwaaide de jongen blij uit 'It was nice too meet you Setto, I will see you on the B-day party from James' Ik zwaaide blij en wachte tot hij de lift in stapte. Daarna liep ik terug en ging achter de piano zitten om  te werken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

Ik plofte tegen Yu aan en knuffelde hem. 'welke film gaan we kijken? en zullen we straks voor de AH dicht is nog Popcorn of iets halen? ' Zei ik blij en lied Yu niet meer los

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -
*word geopereerd*


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

Ik pakte me mobiel en stuurde een smsje naar minako

''hey minako,

Omdat het in de Ziggodome is.. Weet niet precies het het is maar volgens mij wa s het de een van de grootste plekke waaar je kan optreden. Hij moet ook dingne voorberijden dis een verrassings feest is het niet. Razz

Ik zou het fijn vindne als je ons zou ophalen. Maar regel dat even met Jay

Lay
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 1 - Pagina 61 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 61 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 61 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 32 ... 60, 61, 62 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? Part 4
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: