cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 49 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 32 Emptywo jun 25 2014, 20:56

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik voelde me betrapt door jay. en schrok van zijn reactie. terwijl ik nog meer ging blosen gaf ik jay speels een tik tegen zijn bovenbeen aan. ik draaide zachtjes mijn hoofd naar jay. in de hoekjes van mijn ogen keek ik met een betrapte verliefte blik naar jay. daanra keek ik weer stel naar drake. maar verschuilde mij achter mijn ponny ''volgens mij was het wel duidelijk ik vind drake al leuk.'' snel stop ik een stukje vis in mijn mond.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'yu je meisje gaat er vandoor.' riep ik in de hoop dat yu stopte met kietelen.

(lees yu)
ik wer mee getrokken aan mijnschouder en viel van de barkruk af.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik schrok van delle zijn reactie en keek gelijk om mij heen. 'lucy wacht!' ''neeh ik mag haar niet uit het oog verliezen. Fu~uk'' ik greep delle vast en rende naar de uitgang.

(lees delle)

mystrieuse man
ik zag het zelfde meisje staan dat ik op het buitenpleintje had zien staan bij die bulldog zonder halsband. 'hey, meisje waar wacht je op?' zei ik met een mysterieuse stoere stem. 'zoek je iets?' vroeg ik met een grijns. ik pakte een roze mobieltje uit de zak van mijn vest en maakte hem een klein beetje zichtbaar.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
de film begon en ik keek naar het scherm als een kind van 6 jaar die voor het eerst naar de bioskoop ging. met twijkelende oogjes zat ik naar het scherm te kijken. 'wauw' ''hoe is dit mogelijk.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
*slaapt*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
*wacht*


Laatst aangepast door mellodey op wo jun 25 2014, 21:05; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 32 Emptywo jun 25 2014, 21:04

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Drake


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lucy

Ik stond te kijken naar binnen ik had niet door dat er eimand achter me was gekomen 'hey, meisje waar wacht je op?' zei hij met een mysterieuse stoere stem. 'zoek je iets?' met een grijns pakte hij een roze mobieltje uit de zak van mijn vest en maakte hem een klein beetje zichtbaar. Ik draaide me om en keek recht in zijn ogen. ik wist niet wat ik van hem moest denken en leunde tegen de auto. Ik kon niet verder naar achteren. 'Ik wacht op mijn vriend' Zei ik terwijl ik me groter probeerde te maken. Ik keek naar zijn binne jasje en zag mijn mobieltje. het was duidelijk te herkennen aan het hangertje van de opkomende bent EXO. Niet veel mensen haddne die maar ik had hem gehad van Lay in die week dat hij hier was. Dus dat moest wel mijn mobiel zijn.

'Waarom heeft u een EXO hangertje?' Vroeg ik terwijl ik naar zijn zak keek 'Ik had u niet ingeschat als een man met een roze mobiel en een EXO hangertje? bent u soms gay?'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lola -

ik keek op zij en zag hoe Luhan en setto biede met de zelfde verbazing naar de film kijken. Het was zo geweldig om te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 32 Emptywo jun 25 2014, 21:16

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie

*wacht op post van drake*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'yu maak je geen zorgen er is vast niets aan de hand.' zei ik en brobeerde yu gerust te stellen.

(lees yu)
'ja ja jah ik weet het vroeger blah blah. *zucht* sorry yu.' zei ik met een pruilipje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik rende over de straat heen. maar mijn uithoudings vermogen was niet al te sterk door al die sigaretten. 'oke nog 2 keer om de hoek en dan...' *heig heig.*

'huna! ik laat haar niet alleen op dit tijdstip!' snouwde ik.

mystrieuse man
'zooh? jij een vriendje? is het die gast van de blackwolfs?' vroeg ik nieuwschierig. het meisje maakte een grappige opmerking over het mobieltje 'hahhaha, slim miesje probeert slim te zijn.' ik grijns weer en stop het mobieltje weer terug in mijn zak. 'je bent best sexy.' zei ik flirtent. ik liep naar haar toe. ''misschien kan ik effe snel spelen voordat hij terug komt voor zijn meisje'' ik stond nu zoon anderhalfe meter van het meisje vandaan. 'zullen we ruilen?' ik grijnste flirterig naar haar.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
de film was al een tijdje bezig. stiekem kijk ik naar lola. ''oke nu is het mijn beurt, just try it.'' ik strekte mijn arm gapent naar boven en lied hemrustig neer komen op de rug leuning met mijn arm om de schouder van lola. met een stoer en statisch gezicht bleef ik naar de film kijken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
*slaapt*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
*wacht*


Laatst aangepast door mellodey op wo jun 25 2014, 21:32; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 32 Emptywo jun 25 2014, 21:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lucy

'ruilen met wat' Ik duinsde niet meer achteruit. Maar blijf staan. 'Heeft u iets wat ik zou willen hebben dan? want anders valt er niks te ruilen'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 32 Emptywo jun 25 2014, 21:29

mystrieuse man
'jouw lichaam of een deel er van.' zei ik flirtent. ik stapte weer naar voren toe en leunde met mijn hand tegen de auto aan. ik stond pal voor het meisje. 'of de honderiem van je vriendje.' grijste ik stoer. 'als je weet wat ik bedoel. het lijkt op ijzere ringetjes en waarschijnlijk hangt het wel eens aan zijn broek.' zei ik fluisterent en keek naar haar met een neutrale blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 32 Emptywo jun 25 2014, 21:34

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lucy

MEt een hand op zijn borst drukte ik hem even weg 'Wacht meneer, nu wil jij dingen vna mij hebben. Maar wat heb ik daar aan?, Dit is niet bepaalt een eerlijke deal' Zei ik serieus en deed net of ik na dacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 32 Emptywo jun 25 2014, 21:37

mystrieuse man
ooh dus dit dingetje is niet zo belangrijk?' ik pakte het televoontje uit mijn zag en hield het onstevig vast aan het bedeltje van de telefoon. ik lied het bungelen ver boven de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 32 Emptywo jun 25 2014, 21:44

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lucy

'Oh dus nu geeft u toe dat het mijn mobieltje is,' Zei ik terwijl ik hem net langs hem heen keek 'dat zou de politie leuk vinden die daar staat. Ik weet ook een goede deal. Jij geeft mij mijn mobieltje terug en ik houd mijn mond dicht tegen de politie die daar staat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 32 Emptywo jun 25 2014, 21:51

mystrieuse man
ik stapte bij het meisje vandaan. 'ik heb hem alleen maar gevonden? verder heb ik niets gezegt? ik weet niet eens of hij wel van jouw is.' vertelt ik zielig en slim. er kwam een jongen om de hoek lopen en hij knalde tegen mij aan. hierdoor lied ik perongelijk het mobieltje uit mijn handen vallen. deze viel op de grond. *pats*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik rende de hoek om en knalde tegen een man aan in het wit. 'dude je staat in de weg! kijk toch uit. lul!' snauwde ik ik hoorde iets op de grond vallen. ik keek naar lucy en ze was nog heel. 'lucy <3' zei ik vrolijk. ik omhelste lucy en had verder niets door over het mobieltje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'mag ik een tijltje?' zei ik toen ik yu weer zag knuffelen met lucy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 32 Emptywo jun 25 2014, 22:17

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jay/James

Mellanie trapte ligt tegen mijn been aan. Ik keek naar gemeen en uitdagend aan. Waarna ik gewoon dor ging met eten.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Drake

Ik draaide met me ogen en ging verder met eten. Het eten was al bijna op tot ik ineens wat zei tegen me oma 'Granny, Kan je het morge weer zelf aan?' Vroeg ik serieus waar mijn oma lachend op reageerde. 'Als je naar school wild om bij je meisje te zijn mag dat' Zei ze lachend. Ik keek der boos aan maar ging geen moeite doen om er tegen in te gaan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lucy

. 'ik heb hem alleen maar gevonden? verder heb ik niets gezegt? ik weet niet eens of hij wel van jouw is'. Ik keek hem aan 'dan had je het kunnen vragen geen deal hoeven te sluiten.' Ik had het mobieltje bijna te pakken tot Yu ineens tegen de man aan botste. Ik zag hoe mij mobieltje in slomoton op de grond viel. Ik hoorde een duidelijke krak. ''Shit dat zou het scherm wel zijn'' Dacht ik terwijl i naar het mobieltje keek. 'dude je staat in de weg! kijk toch uit. lul!' hoorde ik Yu nog wel snauwen. Yu knuffelde me en ik knuffelde terug. 'Yu Ik houd va jouw
Fluisterde ik in zijn oor. Hierna lied ik hem los en bukte om het mobieltje op te pakken 'Aawh nu is hij kapot. Had ik hem bijna terug........' zei ik terleur gesteld ' Die man trapte in mijn verhaaltje' flusiterde i ktegen me zelf 'Lucy kan het zelf op lossen lucy grote meid. Nu is haar mobieltje stuk. zie je nou lucy.. Voglende keer moet je het toch eerder zelf oplossen' Zei ik zacht tegen mezelf. Dit deed ik vaker als ik iets verloor was me dierbaar was

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lola -

Setto sloeg zijn arm op de oude wetse flirt manier rond mijn stoel. dit deed hij geheel onverwachts en ik schrok me echt te pleurs. Ik ging meteen verzetten zodat hij me niet kon aanraken. ''please flim  ben zelf afgelopen ik wil hier weg'' dacht ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 32 Emptywo jun 25 2014, 22:33

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik schrok van lola haar beweging. 'deed ik iets verkeerts?' vroeg ik geschrokken aan lola. met een onbegrijpelijke blik kijk ik naar lola. 'sorry ik begrijp nog niet alle emoties.' zei ik zachtjes tegen lola. ik haalde weer mijn arm terug. ''kom op setto je had beter naar haar emoties moeten kijken voordat je ets stoms deed.'' ik sloeg een hand half voor mijn gezicht en mijn oog. ik keek door mijn vinger heen naar lola.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik zag een man weg rennen en ik kijk hem na. 'zullen we naar huis? ik voel me een beetje suf.' zeg ik tegen yu en lucy. ik stapte in de auto en ging achterin zitten met lucy.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'oooh Fu~uk was dat jouw mobieltje! damn' arm beeldschermpje. je zou hem naar zoon turk kunnen brengen in de stad? die weten het altijd te repareren. ik grinnekte van lucy die een beetje tegen haar zelf stond te praten. 'kom we gaan naar huis.' ik stapte de auto in.

ik reed over de weg heen en hoorde delle steets zwaarder ademen. 'del gaat het wel?' ik keek in mijn achteruitrij spiegel naar delle. 'i..ik voel me niet zo lekker.' zegt delle met een ziek stemmetje. 'alles voelt zo licht aan in mijn hoofd.' ging delle verder. 'kom op del nog even vol houden maatje we zijn bijna thuis.' zei ik tegen delle. huna ging steets meer voorover hangen het leek net alsof hij zigzelf niet meer kon bewegen. hij hield zijn hoofd vast en leunde steets meer in de richting van lucy. 'kom op huna hou vol! met hoeveel meisjes heb je gedanst?' vroeg ik om delle wakker te houden. '21' zegt hij moeisaam en ik heb e...er.....' Delle stopte met praten en viel tegen lucy aan. 'huna!' zei ik hard. 'lucy! in zijn broegzak zit een doosje. kun je die pakken?' vroeg ik bezorgt aan lucy. delle bewoog weer nadat ik het vroeg aan lucy. (en voordat ze iets kon doen) '5 gezoend waarvan 4 met me tong de langste was voor 3 minuten lang.' vertelde huna verder. ik slaakte een zucht van opluchting en probeerde me weer te concentreren op de weg.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik zag de plagende reactie van jay. ''oh flauwert!'' ik giegelde bij de reactie van de oma van drake. 'drake,' zei ik flirtent. 'dat bloesje staat je zo leuk en knap.' ging ik flirtent verder. ik stopte het laaste stukje vlees in mijn mond. en sabbelde er op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 32 Emptydo jun 26 2014, 20:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bediende setto

*huis schoonmaken*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lay, SMe Traine

*slaapie doen* moet sms lezen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jay/James

Ik begon te lachen toen mellanie zat te flirten met Drake 'smooth hoor mellmell' zei ik lachend

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Drake

'drake,' zei mellanie flirtent. 'dat bloesje staat je zo leuk en knap.' Ik draaide met me ogen en ging verder met eten. Toen we klaar waren liep ik me oma naar de bank hierna draaide ik me om en keek richting Jay die de tafel aan het afruimen was. 'Beter gaan jullie' Zei ik bijna emotiloos. 'het word al laat, Ik doe de rest wel' zonder verder op iets te reageren begon ik met afruimen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lucy


WE reden terugn aar huis en Delle zat weer naast me. Ineens word hij duizelig of iets en viel tegen me aan. Ik hoorde hoe Yu paniekeerde. 'lucy! in zijn broegzak zit een doosje. kun je die pakken?' Vroeg hij overbezorgt. zonder te twijfelen wilde ik het pakken maar hij kwam al weer bij. Hij lag nu tegen me aan, ik keek eerst wanhopig naar Yu Met de blik wat ik met hem aan moest. Of ik hem moest laten liggen of terug duwen. Ik bleef hem aan kijken via de achteruit kijk spiegel tot hij reageerde. ik wist echt niet wat ik met hem aan moest

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lola -

. 'deed ik iets verkeerts?' vroeg hij toen ik zag dat ik was gaan verzitten 'Hmm nee ik zag gewoon niet zo lekker' Zei ik snel ik bleef uit zijn beurt zitten. 'Ik ben even naar de wc' en stond op 'Let jij even op luhan' Met me hoofd naar benede liep ik naar de wc toe
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 32 Emptydo jun 26 2014, 21:14

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
''waarom kijkt hij zo statisch naar mij?'' ik lied langsaam weer mijn hoofd zakken. ''owh het is hopeloos. zo kom ik nooit aan een vriendje voordat het volgende week is.'' jay ruimde de tafel af en ik ging op de bank zitten. het eten maken was voor mij al een hoop gedoe. dus hun mogen het lekker zelf oplossen. netjes zat ik op de bank en volgde drake zijn bewegingen. ''mmmh het is zo dicht bij en toch ook zo ver weg.''

drake beveelde bijna of we weg gingen. ''wat? niet eens een bedankje voor het eten ofzoiets? jay heeft speciaal gekookt voor drake.'' ik stond op en aaide wild drake door zijn haren heen. 'kom op niet zo humurig doen jij.' zei ik speels. daarna knuffelde ik hem van achteren. sachtjes kietelde ik hem in zijn buik. 'be happy drakey, i wanna see your smile.' zei ik zachtjes en lief.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
lucy bleef naar mij kijken via de spiegel met een vragende blik. af en toe keek ik terug met een blozende blik. 'ik wil niet dat hij pijn heeft als hij tegen het raam aan knalt. de vorige keer had hij een blauw oog.' zei ik zachtjes tegen lucy. ik bleef lucy aan kijken door de spiegel maar keek al weer snel naar de weg. ''oke meisjes achterin lijden je dus ook af... inplaats van alleen naast je in de auto.''

'oke we zijn er.' ik parkeerde de auto recht in het vak en opende de deur van lucy. 'na u mijn meisje.' zei ik speels.
toen lucy was uit gestapt tilde ik Delle op in mijn bijde armen. 'gelukkig is hij licht en niet zo gespiert als ik. hahaha' lachte ik zachtjes. met moeite deed ik de deur dicht van de auto.

samen liepen we naar mijn kamer toe. ik zitte Delle voor de deur weer op de grond.

(lees delle1)

2. met behulp van een sleutel draaide ik de deur open. 'ah welkom voor de 2de keer in ons huisje. *kuch, kuch* ik bedoel studenten woning. *kuch kuch.* sorry voor mijn gehoest. ik hield elkekeer een hand voor mijn mond maar eigenlijk kon ik er niet veel aan doen. het was de schuld van die sigaretten. delle sluipt half langs mij heen en gaat adellijk op de bank liggen. 'slaap lekker prinsje.' fluister ik zachtjes en ik geef een kus op zijn voorhoofd.

'lucy? wil je nog een wijntje delen?' vroeg ik aardig. ik hield een fles witte wijn omhoog. en 2 wijnglazen. ''aangezien ik nog geen druppel gehad heb... bob wil ook wel eens drinken.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
1. 'wat is er gebeurt?' vroeg ik met een slaapdronke kop. ik stond wankelent op en leunde tegen de muur aan. ''neeh ik ben weer mijn bewust zijn verloren.'' ik pakte het doosje uit mijn broekzak. met trillende handen probeerde ik het open te krijgen maar dit ging aardig moelijk.

(lees yu 2)

nadat ik de een of andere manier mijn pil had weten in te nemen. (met of zonder behulpvan lucy) slof ik over de grond heen en plof mezelf neer op de bank. wij hadden 2 banken in onze woon kamertje.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'lola?' ik pakte nog even haar hand vast en keek bezorgt diep in haar ogen aan. mijn half blauwe gekleurde ogen tinkelde even. langsaam lied ik haar hand weer los.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
*slaapt*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
*wacht*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 32 Emptyza jun 28 2014, 13:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jay/James

is goed Drake we gaan naar huis. NAdat Mellanie Drake een knuffel had gegeven zei ik 'Kom melmel zou ik jehaar huis brengen of word je opgehaalt?'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Drake

'Mellanie Yume.. Blijf van me af okey' zei ik. ik deed me natte haren weer goed ne ging verder met de afwas.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lucy

Ik schudde van nee. Ik hoefde een wijntje meer. 'Zullen we gaan slapen. We moeten morge ok weer naar school' Zei ik zagt en keek in de mooie ogen van Yu. ''Wat is hij toch knap''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lola -

Ik kwam terug van de wc en ging naar luhan aan de andere kant zitten dar was gelukkig nog een plekje vrij. Die FIlm was al bijna afgelopen. wat ga i bij worden als Tayoni er weer is. ''waarom denk ik de laatste tijd zo veel aan hem..''
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 32 Emptyza jun 28 2014, 17:23

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'Mellanie Yume.. Blijf van me af okey' zei drake stug. ik schrok en lied hem meteen los. mijn hoofd had ik naar de grond gekeert. 'ja laten we maar gaan jay.' ik keek nog even verlegen op naar drake die met de afwas verder was gegaan. ''dit woord niets. ik kan het beter opgeven.'' 'zou je me thuis willen brengen?' vroeg ik zachtjes op het verzoek van jay. ''heb geen zin om de limo te laten komen. en al helemaal niet voor het huis van drake.'' 'mijn neef is werken dus hij kan me niet ophalen.' zei ik nog even later tegen jay. 'dag, drake.' zei ik gevoelig terwijl ik in de deurpost stond van de woonkamer. 'en nog een vijne avond mevrouw. bedankt voor uw gescheldschap.' zei ik tegen de oma van drake. daarna liep ik met jay mee.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
''mmmh geen druppel voor bob deze week.'' ik legde de wijnvles weer terug. 'huna? kom je ook, we gaan naar bed.' zei ik maar ik kreeg geen reactie terug. 'volgens mij slaapt hij.' zei ik stoer. 'ik laat hem maar lekker liggen. hebben we daar ook geen last van.' zei ik serieuser. 'kom je lucy? je bent nog niet in onze kamer geweest.' ik raakte lucy haar kont even aan en duwde haar zachtjes de richting op van de kamer. ''damn nee ben de kleren op mijn bed helemaal vergeten.'' 'Fu~uk' zei ik zachtjes.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
*slaapt op de bank*


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
lola kwam weer terug. ik vertelde allemaal wat ze gemist had maar vreemt genoeg wilde ze aan de andere kant van luhan zitten. ''huh? deed ik iets fout?'' maar terwijl ze langs mij liep trok ik haar naar me toe. ze viel boven op mijn schoot. speels kijk ik haar aan. 'heheh got yeh!' fluisterde ik speels. mijn armen had ik om haar schouders gebonden. 'rustig maar hoor ik weet wel dat jij met tayoni een relatie hebt.' zei ik ontschuldig en knipogent. mijn hoofd was ver weg van die van lola. ik keek verder naar de film terwijl ik lola nog speels vast had. met mijn armen om haar schouders heen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
ik pakte de tassen op van luhan en lola. ze waren niet zwaar. damn wat neemt ze allemaal mee? ik legde de tas wee op de gornd neer en ritste lola haar tas open. 'hehehehe, sexy lola.' ik pakte een onderbroek van lola er uit. en hield hem omhoog. 'damn lola wat heb jij sexy ondergoed.' zei ik tegen mezelf en grijnste verlieft. een paar minuten later stopte ik haar ondergoed weer terug in haar tas. ik legde de tassen op mijn fiets en fietste naar mijn huis. daar zette ik de tassen in de gang en pakte de auto die van mijn vader geweest was. deze stond nogsteets al die jaren in de garage. en was ook aan mij gegeven. zei mijn moeder toen ik nog klein was. toen ik 18 werd wilde ik gelijk mijn rijbewijs halen om in de auto van mijn vader te kunnen rijden. met mijn hans strijk ik over de moterkap van de auto heen. 'mmm je bent zo stoffig. zal ik je even poetsen?' vroeg ik aan de auto. ik legte mijn oor tegen de auto aan en luisterde. 'ja dat vind ik ook. ik pak al een doekje rustig maar.' zei ik terug.


Laatst aangepast door mellodey op za jun 28 2014, 18:45; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 1 - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 32 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 32 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 49 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? Part 4
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: