cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 32 ... 61, 62, 63 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 62 Emptyzo aug 24 2014, 16:56

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
lucy plofte naast me neer op de bank en knuffelde mij stevig. ik omarmde lucy ook liefdevol. 'dat heb ik al geregelt hehehe. popkorn licht al in de kast.' zei ik en gaf lucy een kusje. 'ummh we kunnen een romantiche drama film kijken of een actie avonturen film. waar heb jij zin in? ik heb ook nog dvd's liggen in de kast.' ''hoewel de meeste van delle zijn maar dat maakt niet uit.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
'awh... waarom nou met jay... die trekt altijd zo veel mensen aan.'

*hooi lay

hihi :$ is het feest zo groot.
mmh lekker ijsje.
(foto selfie met minako die onderste boven op haar bed licht met een ijsje in haar mond en lay zijn jack aan.)

knuffels minako*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'yeah, thx for your happyness' zei ik en glimlachte blij. ik swaaide toen ik in de lift stond.

*wandelt 2 uur lang naar huis ofzoiets*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
waarom zou jij een interfieuw hebben?' vroeg ik en keek een beetje verbaast.
ik stopte de laaste schep eten naar binnen in jay zijn mond. vervolgens ging ik uit gebrijd op de bank liggen. en keek via een tabled op onzefan page. 'he bah... nog meer dreamdrops foto's van rose.... argh dadelijk haalt ze yuli nog in.' zei ik tegen me tabled.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
al de hele tijd had drake niet naar me gekeken en hij was te gevokust op zijn afwas. ik pakte wat sop en blies het in zijn gezicht. 'hihihi'

'Hey me pet., Hij staat je goed houd hem maar' zei drake. 'm-maar het is jouw pet?' zei ik en zette de pet achterstevoren bij drake op ik plukkte er wat plukjes haar tussen het gaatje door als een soort van kuifje. 'hihi. en had je nog wat leuks gehaalt in de winkel met je oma?' vroeg ik aardig en deed mijn hoofd ietsjes schuin.


Laatst aangepast door mellodey op zo aug 24 2014, 17:10; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 62 Emptyzo aug 24 2014, 17:08

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

Ik pakte me mobiel en stuurde een smsje naar minako

''hey minako,

Oh nee das nog klein. Maar jah we kunnen maar een select aantal fans laten komen..

ooh lekker hoor. ik kamg geen ijsjes eten #jaloers.

Lay


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

'Weet ik niet. Bee heeft heel de week volgeplant met mijn manager. dus zou echt neit weten waarom' ik ging naast der zitten op de bank. 'Maakt jou die ranking echt zo veel uit? wie er populairder is enzo?' Vroeg ik verbaast toen ze begon over dat Rose, Yuli nog in ging halen


Laatst aangepast door Evilian op zo aug 24 2014, 17:13; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 62 Emptyzo aug 24 2014, 17:12

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
*hooi lay

'haha, ag misschien voor jullie klein maar voor andere mensen is dat niet zo klein hoor hihi.
waarom mag jij geen ijsje? wil je een likje van die van mij?
(foto closeup van ijsje waar een hap uit is.)

knuffels minako*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
'ugh, neeh' zei ik jaloers en bitchy ''grrrh'' 'ag je moet toch iets te doen hebben? dreamdrops zijn anders dan de populairitijd hoor. daar zijn weer andere regeltjes voor.' vertelde ik en keek verder door de foto's heen.


Laatst aangepast door mellodey op zo aug 24 2014, 17:19; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 62 Emptyzo aug 24 2014, 17:14

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

Ik pakte me mobiel en stuurde een smsje naar minako

''hey minako,

WE moeten op onze lijn letten. Alles er voor om er 'perfect' uit te zien

Lay


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

'Doe maar een actie film. Die hard? ' Zei ik en dacht hard na 'Maar een step up film is ook wel leuk'


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

Ik wapperde de sop weg. We moesten op schieten het mest schoon zijn voor oma wakker werd.

. 'm-maar het is jouw pet? Zei ze en zette hem bij mij op. 'Jouw staat hij beter' Ik deed de pet weer af en zette hem terug. ''OKEY DRAKE DOE NIET ZO LIEF GEK....je houd niet van der echt niet.. waarom doe je lief kom op.. brooo stop.. hersens stop met denken... ze is irritant... en knap.. Nee hersens nee... Mellanie is een meisje.... en je had je zelf beloofd niet op meisje te vallen.. Ja maar ze is wel schattig'' Me hersens ging te keer en en de gedachtens bijna rusie met elkaar.

'Oh een jurk voor me oma en nog een paar jassen' Zei ik terwijl ik verder schoonmaakte. 'Pff bijna klaar'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

'Kan je niet populair worden door talent?' Vroeg ik dit keer iets gemener. Me hoofdpijn stopte niet met bonken


Laatst aangepast door Evilian op zo aug 24 2014, 17:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 62 Emptyzo aug 24 2014, 17:24

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
*hooi lay

oh? maar je ziet er goed uit zoals je bent lay hihi en dat niet alleen Razz
dan moet ik toch mijn ijsje alleen op eten :/
weet je een meisje uit onze klas ziet er ook zo mooi slank uit en ik heb haar in de pauze nooit zo vaak zien eten. (stuurt foto van mellanie) wat vind jij?

knuffels minako*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'we kunnen deze avond minstens 3 films kijken dus kies maar uit.' zei ik en sabbelde een beetje op haar wang. ik trok lucy nog meer naar me toe zodat ze zowat op me lag. 'zullen we de ober roepen?' zei ik speels en keek naar delle die de afwas had gedaan en de borden weg zette.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
'mmh met zwemmen word je maar tijdelijk populair en dan meestal alleen onder de zwemmers. en geen enkele jongen vald op paard rijders dus daar berijk je niet veel mee.' zei ik licht geiriteert. ik skrolde door wat foto's heen van een nieuwe popgroep genaamt exo. 'mmh die zijn best aantrekkelijk. (kijkt naar kai) ' zei ik met een tevrede flirtende stem.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
ik glimlachte toen hij de pet weer bij mij op deed. 'weet je het zeker drake? je hebt die pet zovaak op.' zei ik verlegen en keek vragent maar schattig naar hem. ik keek naar zijn haar en het zat alle kante op. 'oh sorry ik heb je haar een beetje verprutst. zal ik het goed doen voor je?' vroeg ik verlegen.


Laatst aangepast door mellodey op zo aug 24 2014, 17:36; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 62 Emptyzo aug 24 2014, 17:25

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

Ik pakte me mobiel en stuurde een smsje naar minako

''hey minako,

Iedereen is knap op zijn eigen manier. Dus deze meid zou vast wel knap zijn of een goed karakter hebben.

Lay


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

'hebben jullie step up dan?' zei ik blij toen hij zeij dat we wel minimaal 3 films konde kijken. 'Naah heb nog geen honger laat de ober de keuke maar eerste netjes maken.' Zei ik en stak me tong uit. 'Tenzij dat hij ook de film aanzet. Want dan kan ik heerlijk blijven liggen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

'Als daar je hart ligt waarom zou je dan iet doen' Ik begreep nooit waarom mense zich zo graag in de Idolen wereld wilde gooien. Ik scrolde heen en weer en zag een nieuwe foto. Ik vind een glim op van de jongens.

'Oh dat jongin,' Zei ik teon ik de foto zag. 'Ik wist niet dat ze al begonnen met teasers.. dat betekent dat Yixing straks ook weer even vrij is.'


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

Ik knikte dat ze hemecht mocht hebben 'Heb er nog genoeg in de kast' de tafel was schoon en ik plofte in de bank . 'Nee hoor ik hoef hierthuis toch voorniemand er sexy uit te zien' Zei ik terwlijk ik me hand door me haar heen haalde. Het was nog steeds vet van gistere aangezien ik nog steeds niet gedouched had


Laatst aangepast door Evilian op zo aug 24 2014, 17:43; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 62 Emptyzo aug 24 2014, 17:38

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'haha dat bedoelde ik ook eigenlijk. eerst step up dan welk deel wil je zien?' vroeg ik aan lucy. 'Delle<3! wil je er een filmpje in stoppen?' vroeg ik kinds en speels. delle keek om en borstelde zijn haren.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
*hooi lay

maar wat vind jij er van dan?
hihi of wat is jouw smaak kwa aantrekkelijkheid.

knuffels minako*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
'hihi, dus jij hoeft voor niemand sexy te zijn he.' zei ik plezierig en keek aardig vermaakt/(licht flirterig) ik ging naast hem op de bank zitten maar niet tegen hem aan. ik trek mijn benen op en had mijn balarina schoentjes uit gedaan. mijn broekje was iets omhoog geschoven en mijn litteken (hondenbeed) op mijn enkel was te zien zonder dat ik dat door had. ik glimlachte naar drake. en streelde even door mijn haar heen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
'omdat ik dit veel leuker vind om te doen. welk meisje wilt nou niet jongens achter haar aan hebben? en tenslotte vind ik zingen en acteren ook erg leuk. nou alles bij elkaar is wat ik nu ben een idol.' vertelde ik. 'wie waar heb je het over?' zei ik toen hij een naam noemde.


Laatst aangepast door mellodey op zo aug 24 2014, 17:54; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 62 Emptyzo aug 24 2014, 17:46

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

Ik pakte me mobiel en stuurde een smsje naar minako

''hey minako,

Ze is vrij dun, laten we het daar op houden

Lay


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

nope not really. De honden valle toch niet ovoor me en me oma is te oud'Zei ik lachend

ik keek naar haar enkel omdat me iets op viel 'Daarom ben je bang van honden' Zei ik en wees naar de enkel

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

'Jah mensen vermaken is leuk' knikte ik instemment op har verhaal

'Oh die jongen op jouw scherm das jongin, Stage name Kai. Visual en Main danser EXO-K' Zei ik terwijl ik haar mobieltje weer zo zette op de foto van kai


Laatst aangepast door Evilian op zo aug 24 2014, 17:59; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 62 Emptyzo aug 24 2014, 17:57

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
*hooi lay

hihi je kunt ook gewoon zeggen dat je van rond houd hoor Razz haha.
wat heb jij gegeten vandaag als avond eten?

knuffels minako*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
mijn glimlach werd steets groter. 'hihi, leuk dat je jezelf blijft als er iemand op bezoek is. hihihi, zelfs kwa uiterlijk.' zei ik vermaakt ik had een klein binnenprettje.

drake merkte mijn enkel op. en wees er naar. 'oweh dat.. umh, d-dat is misschien een reden van. toen ik nog klein was wilde ik een keertje uiten spelen. ik kwam in de bossen te recht en speelde met wat ik daar om me heen had. plots hoorde ik de spuur honden van mijn vader.' zei ik licht verlegen. 'ik was te  ver van huis... de honden grepen me en slurde me mee aan mijn enkel totdat ik weer bij de voordeur lag. ze waren groot en hadden zoon ongeveer patroon als jouw honden.' ik prate steets zachter en tikte met mijn twee wijsvingers tegen elkaar aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
'mmmh dus jij kent die leuke jongen?' zei ik flirterig. ik zoemde verder in op zijn gezicht en lichaam.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'haha dat bedoelde ik ook eigenlijk. eerst step up dan welk deel wil je zien?' vroeg ik aan lucy. 'Delle<3! wil je er een filmpje in stoppen?' vroeg ik kinds en speels. delle keek om en borstelde zijn haren. ik pakte een dekentje die naast ons lag en deed het over ons heen. 'zo hebben we het samen lekker warm.' fluisterde ik en knuffelde lucy liefdevol. het was een zacht flies deken in de kleur bordorood. dat was een van mijn liefelings kleuren.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik pakte de film die lucy zij en stopte deze in yu zijn ps3 deze kon bluerai films afspelen eigenlijk was ik daar wel jaloers op. ik had wel alle films maar geen dvd speler of iets wat daar op leek. ik moest er echt niet aan denken om van yu te verhuisen als we wat ouder werden. misschien kunnen we samen wonen? dat is altijd goedkoper dan in je eentje in een huis.


Laatst aangepast door mellodey op zo aug 24 2014, 18:26; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 62 Emptyzo aug 24 2014, 18:00

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

Ik pakte me mobiel en stuurde een smsje naar minako

''hey minako,

nog niks maar dat komt nog wel. We hebben nu even puaze straks een meeting met de managers. en jij dan?

Lay


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

'jah ik ken hem. Maar ik zou hem nooit aan je voorstellen' Zei ik er gemeen achteraan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'aparte honden. Niet bepaald goed opgevoet als ze mensen bijtne. Die zouden normaal afgeschoten worden.' Zei ik toen ze vertelde dat de honden haar gewoon naar huis slepen 'Mar dan kan ik me voorstellen dat je ze eng vind. Maar geef deze twee de kans om te laten zien dat ze super lief zijn' zei ik en wees naar de twee honden die samen tegen elkaaraan lagen in het licht van de zonsondergang. Die je in de stad niet kon zijn maar in ons huisje duidelijk wel. We zaten op een grote oppervalkte bij het water waar ik altijd trainde. Aan de ene kant was een bos en andere kant weiland en heiden. Ik woonde ook ver van de stad vandaan


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

'Latne we bij het eerste deel beginnen heb ze geen van alle gezien'delle stopte de film in de ps3 en de film begon meteen te spelen 'dellleeeeeh je staat voor het beeld' zei ik met een zielig stem en duwde mijn voet tegen zijn reed aan.


Laatst aangepast door Evilian op zo aug 24 2014, 18:37; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 62 Emptyzo aug 24 2014, 18:16

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
*hooi lay

ik worteltjes stampot

knuffels minako*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
'ik wil ze best een kans geven. zolang ze maar nog niet teveel aan mij komen. ik denk dat ik 5 of 6 was toen dat gebeurde.' zei ik voorzichtig. ik ging iets meer naar drake toe. het was best fris hier en ik had geen lange mouwen tshirtje aan. en dat niet alleen ook mijn schouder was bloot omdat mijn shirtje af zakte. 'heb jij films?' vroeg ik en keek hem aan. 'hihi aangezien je oma nu nog heerlijk slaapt.' zei ik en glimlachte liefjes. ik keek naar de oude vrouw die luidruchtig lach te snurken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
'pff wat jammer zeg. zoon lekkerding kom je niet vaak tegen.' grapste ik en zoemde in op zijn kruis.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
*wandelt 2 uur lang naar huis ofzoiets*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
wacht naast de deur. *slaapt*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
toen ik de dvd er in gestopt had kreeg ik een voet tegen mijn kond aan. ''whaaah wie zit er aan mijn kondje <3'' ik draaide me om. 'hey, hey meisy ga maar lekker aan yu zijn kont zitten.' zei ik en gaf haar een flirtende knipoog terwijl ik speels me tong uit stak. ik ging bij de tv vandaan vervolgens plofte ik in de andere bank. ik deed mijn haar weer goed en stelde de film in op ondertietels. 'yu japans of nederlands' vroeg ik plagerig.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'haha, hey! zo slecht is mijn engels niet hoor!' zei ik terug. delle stelde de ondertietels in op nederlands. en zette de film op play. ik hield lucy lekker vast en legde mijn hoofd tegen haar aan.


Laatst aangepast door mellodey op zo aug 24 2014, 19:51; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 62 Emptyzo aug 24 2014, 18:36

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

Ik pakte me mobiel en stuurde een smsje naar minako

''hey minako,

wat is dat?

Lay


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

'fangirls' zuchte ik en zocht naar een foto op min mobiel. Waar Jongin half op stond. Het was een selfy met mijzelf ver bij mar ik zoomde zo in dat je alleen jongin zag 'Look' Ik hield me mobiel zo dat ze er niet bij kon


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'bijna geen. Heb een orlogs film van Jay geleend gekregen. Waar hij in speelt. das de enige film die ik hier heb, dat komt meer omdat ik niet echt van films houd.' ik zuchte en zag dat ze het koud kreeg. ''eigenlijk hadden we geen geld voor films maar dat hoefde ze niet te weten'' Ik stond op en liep naar me slaapkamer ik trok me dekbed er af en liep terug. Deze gooide ik over Mellanie heen 'Sorry dat het hier koud is' zei ik en plofte weer naast der neer
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 62 Emptyzo aug 24 2014, 20:03

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
'bijna geen. Heb een orlogs film van Jay geleend gekregen. Waar hij in speelt. das de enige film die ik hier heb, dat komt meer omdat ik niet echt van films houd.' vertelde drake. ''ik heb jay nu wel even genoeg gezien...'' 'wat doe jij meestal in de avond?' vroeg ik.
drake liep weg en kwam terug met een dekbed mijn ogen werden groot en mijn wangen licht roze. drake gooide de dekbed over mij heen. ik duwde mijn neus lichtjes in zijn dekbed. en rook drake zijn geurtje. 'aawh das zo lief.' zei ik blij en keek over het dekbed heen naar drake. ' mijn mond en neus was verstopt onder het dekbed. het engiste wat je zag was mijn ogen, ponny en drake zijn pet. 'je mag er best bij komen onder je deken.' zei ik voorzichtig en kreeg het spontaan warm van binnen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
jay lied een foto zien hij was wat in gezoemt en de jongen was ooknog half naakt. 'omg daar is hij echt veel sexyer!!' zei ik en greep naar jay zijn mobiel maar hij zat te ver weg dus viel ik op de schoot van jay.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
*hooi lay

haha, ken je dat echt niet? dat zijn wortels met aardappels alleen dan door elkaar heen met kruiden en dan gestampt XD haaha hoe moet je dat goed uitleggen. en meestal met een lekere worst er bij.

knuffels minako*


Laatst aangepast door mellodey op zo aug 24 2014, 20:09; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 62 Emptyzo aug 24 2014, 20:07

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'wat ik normaal doe... traine en met de honden spelen. En met me oma spelletjes spelen' zei iken dacht diep na. 'tegen woordig ook rappen' Zei ik  'Nee ik ben het gewent en houd niet zo van warmte'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

Ze viel voorover op me schoot ''get of me bitch'' Ik klinkte me mobiel op de lock. 'Ga je weer recht zitten?' vroeg ik licht geirriteerd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

Ik pakte me mobiel en stuurde een smsje naar minako

''hey minako,

dat bijelkaar?. Wat scheeld onze culturen zeg. Lijkt me niet bepaalt lkkr. Geef mij maar kreeft of iets

Lay


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

'mar hij zit op zijn kont daar kan ik nu niet bij' zei ik en stak mer tong terug uit. Ik kroop tegen hem aan. en keek naar de film
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 62 Emptyzo aug 24 2014, 20:15

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
'zou je misschien zoon spelletje willen uit leggen dat je met zijn 2jen kunt doen?' vroeg ik net alsof ik nog nooit een spelletje gespeelt hat. ''ben echt benieuwt hoe ze dat doen, lijkt me zo leuk.'' 'of je zou ook een stukje rep kennen late horen.' vroeg ik voorzichtig. ik lunde teveel naar een zijkant en gleed tegen de leuning van de bank naar drake toe. mijn hoofd belande op zijn schouder. 'hihi, sorry, ik glee weg.' zei ik een beetje beschaamt. ik keek van deze pozietsie naar drake.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
''hehehe, ik krijg jouw nog wel!'' 'nou eigenlijk lig ik wel lekker zo.' zei ik en draaide me op mijn rug en lag over jay zijn benen heen en keek omhoog naar hem. van af boven kreeg je nu duidelijk inkijk op mijn best ronde en grote borsten.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
*hooi lay

hahaha, de worst zit er niet doorheen hoor. als je hier bent laat ik je wel dingen proeven van onze cultuur Razz geloof me het smaakt echt heel anders dan jij denkt. wah? kreeft dat heb ik nognooit gegeten eigenlijk.

knuffels minako*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'haha dan ga je toch ergens anders aan zitten waar je wel bij kan?' zei ik plagerig.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'hey niet zomaar je tong naar iemand uit steken.' zij ik en draaide haar hooft naar mij toe en zoende haar op haar mond ik deed mijn hoofd iets schuiner en sabbelde op haar lip.


Laatst aangepast door mellodey op zo aug 24 2014, 20:29; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 1 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 62 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 62 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 32 ... 61, 62, 63 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: