cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 31 ... 59, 60, 61 ... 63 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 60 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 60 Emptyza aug 23 2014, 15:54

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik pakte het tafelkleed en gooide het over delle heen. dek jij de tafel even? dan gaan ik en lucy wel koken.' zei ik plagerig. en pakte wat groenten dat gesneden moest worden. deze legde ik op de snijplank. 'lucy wat wil jij doen?' vroeg ik aardig. (lees delle)
ik hoorde een hoop gescheld. ''oeps ja dat was ik vergeten hehehe...'' ik had wat spullen in mijn handen dus ik kon het gewicht niet verplaatsen op dit moment. ik keek toe hoe delle het gewicht probeerde op te tillen maar hij kreeg het niet eens van de grond af.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik stak ook mijn tong uit naar lucy maar ik werd al snel bedekt door een tafelkleed die wij eigenlijk nooit gebruikte. 'eeeh? yu wij gebruiken nooit de tafelkleet?' zei ik en probeerde onder het kleed uit te komen. ik haalde de overige spullen af van tafel. met de kleed in mijn handen gooide ik deze over de tafel heen. ik liep om de tafel heen om het kleed goed te trekken maar yu had zijn gewicht laten staan. 'AUWH KUT VERDOMME ******' schelde ik en pakte mijn tenen vast. 'YUUUHH!! ruim je troep eens op!!' snouwde ik van de pijn. met puppie oogjes keek ik naar mijn tenen. 'auw...' zei ik zachtjes.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'eeeh hehe' zei ik terwijl ik door mijn haar heen streelde en ververfolgens een hairflip maakte. ik kwam een leuk dans nummer ik pakte bee zijn handen vast. 'lets dance!' zei ik en begon te dansen in de open ruimte.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
*thuis*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
ik wachte nog altijd op lola. ''ik blijf hier totdat ze er uit komt ookal duurt het weken, ik zal bij haar blijven ik laat haar niet meer alleen.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]zusje tayoni
james bracht mij naar huis. 'bedankt meneer choi hihi. oh james wil je please niks zeggen tegen jouw meneger ik zou dat heel erg op prijs stellen.' zei ik vriendelijk en opende de deur van mijn huis.


Laatst aangepast door mellodey op za aug 23 2014, 16:04; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 60 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 60 Emptyza aug 23 2014, 16:02

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

'Ik breng de spa..' ik kon me zin niet afmaken. Delle vloekte alles  bij elkaar en Yu bleef kijken. Ik huppelde naar hem toe en ging op me knieen zitten voor de gewichten. 'Waar moetne ze heen' zei ik blij

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

ik werd overeind getrokken 'Yes I love to dance' mijn dansmanier was meer de free style en setto meer de nettere danse maar zijn bewegening waren zeker soepel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 60 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 60 Emptyza aug 23 2014, 16:12

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'op zijn bed op zijn bed!!! grrrrh' gromde ik en keek naar yu. 'al zijn rommel leg ik altijd op zijn bed anders ruimt hij het nooit op!!' zei ik met mijn niet mannelijke stem. ik lied mijn teen weer op de grond staan en hinkte een beetje aan de kant zodat lucy er bij kon.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'eeeh? yu wij gebruiken nooit de tafelkleet?' zei delle. 'ja maar bij spagettie knoei jij altijd naast je bord.' zei ik flauw en stak me tong uit.

'neeeh niet op mijn bed...' zei ik en lachte een beetje binnensmonds. 'dat word toch sporten Hu~na<3' zei ik op een plagerige manier. 'lucy leg maar tegen de muur aan ik denk niet dat je het van de grond af krijgt. het is nogal zwaar... zoon 15 killo of zwaarder.' zei ik en legde wat pannen klaar.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik ging wat losser en deed ook wat andere dans stylen. sachtjes zong ik mee op de koriaanse muziek. zover ik het liedje kende.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
ik stond tegen de deur post aan en keek naar buiten met mijn armen over elkaar heen gevouwen. ik hat een meisjes jogingbroeg aan getrokken in een licht gele kleur. zelf had ik een wit hempje aan met daarop een chibipoesje die een engel kroontje droeg. 'wouw ik zie een hongerige wolf haha.' lachte ik beschaaft en maakte een hairflip. 'zin in wat nasie met satiee sause?' vroeg ik plagerig aan jay.


Laatst aangepast door mellodey op za aug 23 2014, 16:18; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 60 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 60 Emptyza aug 23 2014, 16:15

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy
Ik rolde hem naar de muur toe 'Wie niet sterk is moet slim zijn. Waarm oet hij nou' Zei ik en keek met puppy ogen naar Yu. 'Ik wil het proberen'


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

het nummer was afgelopen. wilde nog even eenstukje door zingen. Ik lachte lief. 'You can dance but singing.. well you need toe learn it' Nu was het een rustiger nummer. Ik begon door het huis te danse.meisje is setto maar dan leniger

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James
'Ik zal niks zeggen maar kan ok niet beloven dat hijjer zelf achterkomt' zei ik en zwaaide haar uit


zin ine nasi met sate saus' vreog Angel ' Ik heb geen ho *knorr knorr* nger' toen ik dat zei knorrde me buik echt als een goed 'Okey misschien toch wel' beschaamt haalde ik me hand door me haar heen en keek de dorm rond. Het was best een grootte dorm.


Laatst aangepast door Evilian op za aug 23 2014, 16:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 60 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 60 Emptyza aug 23 2014, 16:24

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'haha nou op de onderste plank in mijn kast als je hem 13 cm van de grond af krijgt. maar als het niet lukt laat hem daar maar staan anders overspan je je spieren omdat het zo swaar is.' vertelde ik een beetje bezorgt.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'I'm afraid to learn sing. because.... wha.' ik werd mee getrokken en danste met hem mee. 'hehaha. you are funy and weird' zei ik en glimlachte tevreden.


Laatst aangepast door mellodey op za aug 23 2014, 16:32; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 60 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 60 Emptyza aug 23 2014, 16:27

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

ik keek naar de kast. en rolde de halter er heen/ Ik ging op mijn hurken zitten en keek de kamer rond. Ik zag Yu zijn schoolboeken liggen en ook die van delle. DEze verzamelde ik bij elkaar. toen ik ze allemaal naast elkaar gelegt had kwamen ze precies op de goeie hoogt. 'hehe dit gaat hem worden.'

Ik tilde eerst de een kant een stukje op en schoof er een boek onder toen deed ik de andere kant. Vervolgens ging ik terug naar de kant waar al een boek onder lag en tilde hem weer een mini stukje op. Zo bleef ik doorgaan tot de halter op de hoogte van de kast was en rolde hem de kast in.

Ik stond op en liep naar Yu toe 'Done' Zei ik trots. en pakte de spagetie 'Ik breng de spagetie wel aan de kook'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

'why being normal as you can anjoy life,' Ik zette hem terug op zijn benen en ging op de rand van de bank zitten 'Why afraid everyone can sing'


Laatst aangepast door Evilian op za aug 23 2014, 16:38; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 60 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 60 Emptyza aug 23 2014, 16:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'done!' zei lucy. met een verbaast gezicht keek ik naar haar. 'wacht dat is onmogelijk!' ik rende naar mijn kast toe en keek met verbazing in mijn kast. 'whuuuut?!' '' nooh it can't =.='' she has supper powers.'' ik liep weer terug naar de keuken. met een stom verbaast gezicht. 'Ik breng de spagetie wel aan de kook' zei lucy. 'oke is goed dan snij ik de groenten wel.' zei ik en deed dit ook.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik denkte de tafel met hink stap. ''stom tafelkleed, stom halter stomme yaden stomme ziektens.'' zei ik in mijn hoofd en dekte de tafel verder.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
'hihihi, kom maar mee knorretje naar de woonkamer ik heb het al neer gezet.' zei ik en liep sexy voor jay uit opweg naar de woonkamer. ik ging zitten aan de kleine bijzet tavel die voor de bank stond. de groote full hd tv stond nog aan op een pop zender. waar een paar filmpjes van onze groep te zien was en dat niet allen ook van mijn vriendin die uit de groep gezet was door de meneger. ''grrrh waarom neemt mell haar plaats in.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'yeah everyone can sing en everyone use emotions with singing. bud i can't use it that way. please don't tell it to james.' zei ik een beetje beschaamt en streelde door mijn haar heen. ik pakte de armen van bee vast en lied hem een rondje draaien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 60 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 60 Emptyza aug 23 2014, 16:54

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

'James would teache you it, He loves to teache people stuff and being together to become great. So just tell him like you did to me,' ik werd weer van de bank afgetrokken en word door de kamer rond geslingert. 'whoohooo'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

ik lachte om zijn reactie. hij wistn iet dat mijn vader ook halters had. En ik die vaaks als klein kind op moest ruimen en dat deed ik dan ook altijd op die manier. Wie niet sterk is moet slim zijn. ik zette de grote pan op het fornuis en zette hem aan. 'Vlees ook al bakken?' vroeg ik terwijl i kdoor de keuke heen draaide. kIk was zo blij dit kon wel altijd zo blijven.


Laatst aangepast door Evilian op za aug 23 2014, 16:58; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 60 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 60 Emptyza aug 23 2014, 16:58

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'but what if he laugh about me?' vroeg ik tijdens het dansen met bee. 'i don't like pain.' zei ik wat zachter.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
de groenten waren gesneden en ik begon met gehakt balletjes draaien. ik maakte er kleine hartjes van en gooide ze daarna in de pan. 'wil jij ze bakken?' vroeg ik en keek lief naar lucy. ik had echt zoon gevoel dat ik MOEST roken. met mijn schone hand graaide ik in mijn broek naar een paktje sigaretten maar deze had ik niet meer bij me. ''Fu~uk kom op...''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'meisy ik kom een lepel te kort wil je me er een toe gooien?' vroeg ik aan lucy en stond klaar om het op te vangen.


Laatst aangepast door mellodey op za aug 23 2014, 17:07; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 60 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 60 Emptyza aug 23 2014, 17:07

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

Ik begon de gehakt hartjes te bakken. Ik merkte dat Yu iets zocht, Snel gaf k een kusje op zijn mond toen hij rond keek. Ik lachte lief naar hem. Daarna stopte ik een harde spagitie stengel in zijn mond 'sabbel hier op'

Ik draaide me om en pakkte een lepel uit de la. Daarna wilde ik nog een keeromdraaiden maar ik verloor mijn evenwicht een beeetje en begon hard te lachen 'HAHAH HERE HAHAHAHA' tussen het lache ndoor gooide ik de lepel nar delle toe

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

'He wouldn't do that. He knows how difficelt it is to learn things like that' Vertelde ik hem en ik werd nog steds rondgedraait. Ineens kwam het nummer fanastic baby 'I know this dance' Ik ging helemaal los op het nummer klik

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

Het volgen van angel was niet moeilijk haar ego straalde overal heen. je kon het voelen van 10 meter afstand. We kwamen in de woonkamer uit. Het zag er gezelligen knus uit voor een dorm. Ik ging naast der zitten. Vermoeit keek ik naar de TV 'Hey dat zijn jullie. Maar wie is dat meisje' Vroeg k toen er ineens iemand bij was die ik niet kende 'Aparte videoclip.. en zang is niet helemaal 100% net als de dans maar zeker goed voor een beginnende groep' ik hard op tegen me zelf toen i kde video clip analysierde 'Veel aandacht op het lichaam waardoor zangen dans niet perfect hoeft te zijn, Het is ene keuze maar niet al te slim, Dat komt nog wel. Montage mag ook echt beter zit er geen eind motage die alles controleer?'


Laatst aangepast door Evilian op za aug 23 2014, 17:18; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 60 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 60 Emptyza aug 23 2014, 17:12

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'huh?' ik kreeg eerst een kusje ne vervolgens werd er een spagetie stengel in tussen mijn lippen geprikt. 'numh numh, hahaha denk niet dat dat gaat werken.' zei ik en keek naar delle. hij hat tussen zijn lippen ene sigaret gestoken hij stond niet aan en het was een nieuwe dat kon je zien. 'Fuk jong, jij helpt ook lekker me he!!' snouwde ik als broer en broertje zijnde naar delle. jaloers keek ik naar de sigaret die delle plagerig tussen zijn lippen hield. ik kon zijn speelse gezicht niet meer uit staan en draaide me om. 'arg... 2 dagen 2 dagen... dat moet toch lukken.' zei ik tegen mezelf.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'oke, thx bee.' zei ik toen hij vertelde over james. en lachte tevreeden. er kwam een ander nummer en bee ging weer helemaal los. 'damn awsome bied' ik begon een beetje te breakdancen.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik trolde yu en wist wat hij zocht. hij was erg verslaaft aan zijn sigaretten. en ik had expres een sigeret uit mijn broekzak gehaalt en deze tussen mijn lippen gestopt.
'hehhehaha, thx meisy' zei ik en ving de lepel op. ik legde deze pervect op zijn plek neer zoals de bestek eticette hoorde. 'whala! klaar <3 the prince can eat.' zei ik trots.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
'dat is het meisje die aan de kant geschoven is voor mellanie. ze was een van mijn beste vriendinnen. dit moet je niet door vertellen aan de rest maar ze was zwanger geraakt en kon het niet weg laten halen wegens ervelijke probleempjes. dus de meneger heeft haar er uit gestuurt.' vertelde ik jay was niet bepaalt aardig aan het praten over hoe onze clip er uit zag. ik pakte mijn lepel en sloeg hem hard op zijn voorhooft. 'DIT IS ONZE EERSTE NUMMER JA!!' zei ik gepast en beschaaft en maakte een hairflip.


Laatst aangepast door mellodey op za aug 23 2014, 17:26; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 60 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 60 Emptyza aug 23 2014, 17:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

'WOW FANASTIC BABY DANCE' Ik wist precies hie het dansje wa maar deed extreem overdreven. Ik draaide me om en keek naar setto. 'hehehe your flexuble'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

ik kon niks verzinnen om Yu van zijn drang tot roken te verhelpen hier baalde ik wel van. normaal wist ik overal wel iets op.
delle had een sigaret ijn zijn mond en peste yu heel erg 'Waarom magje eingelijk niet roken?'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

Ik pakte me mobiel en stuurde een smsje naar minako

''hey minako,

Ik mag dit eingelijk niet doen maar hier is een van mijn teasers. deze hebben we gistere opgenomen. Nog aan iemand laten zien eh. Als je de andere wilt zien zeggen da nstuur ik ze https://www.youtube.com/watch?v=F6yCa5YmtPw

Maar echt beloven het aan iemand et late zien (dit is in het engls geen zin om het te vertalen)

Jay


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

Ik schrok toen ze het vertelde over zwanger raken ik keek haar aan 'damnt das niet mooi, gaat het nu goed met der?' vroeg ik

*gaat verder met video clip beoordelen*

ineens kreeg ik een klap tegen me kop en kwam uit me trans 'Waeee ayooo' Ik wreef over mijn voorhoofd heen. kijk uit jij b..' het laaste woord slikte ik weer in. 'Spijt me, HEt is een gewoonte geworden om een MV te analyseren. SMent, JYP en nog vele enterainment sturen de proef MV langs mij om het te late controleren. Dat is het enige wat ik nog doe hier. Dus het ging een beetje automatisch'


Laatst aangepast door Evilian op za aug 23 2014, 17:32; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 60 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 60 Emptyza aug 23 2014, 17:28

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'thx haha, wel i train everyday.' zei ik blij en glimlachte. 'i like your lifestyle.' zei ik vriendelijk.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'nou er word deze keer streng gekontroleert op druks en dat soort dingen. en ik ben al niet goed bij adem dus als ik zoon alchol test moet doen dan is hij altijd slecht in uitkomst. die dingen staan echt hoog in gestelt.' zei ik een beetje knorrig. 'en als ik naar buiten ga om te roken dan komen er altijd vrienden bij me staan die wel eens een jontje nemen' zei ik voorzichtig. en streelde door mijn haar heen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
ik gilde mijn hele kamer bij elkaar. 'oooooh hij is zooo cool <3'
*hoooi lay,

je filmpje is echt heel gaaf!! ik wist dat je goed kon dansen bij het feest maar zo goed O.O je zij dat je er meer hebt he Very Happy mag ik er nog een paar zien <3 deze is echt heel ved.

knuffels van minako*


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
'wat wilde je zeggen?' vroeg ik aardig maar met een bitchy face. 'het gaat goed met haar hoewel haar vriend niet bij haar gebleven is. maar ze heeft nu iemand anders en haar dochtertje is gezond.' vertelde ik. na de clip kwam er een klein stukje van mij en mijn vriendin die gezamelijk een hartje maakte en de fans lief toe sprak. ik roerde de sate door mijn eten heen en nam een hap. daarna deed ik een stukje kip in mijn mond.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
het was misschien wel half acht maar ik hield het niet meer uit thuis bij mijn neven. rose brachte me met de auto naar drake toe. ik had een lange broek aan getrokken met een leuk tshirtje dat half over mijn schouder heen viel. ik nam diep adem en blaaste helemaal uit. 'oke daar gaat hij dan.' zei ik tegen mezelf en verzamelde al mijn moet vervolgens belde ik aan bij drake.


Laatst aangepast door mellodey op za aug 23 2014, 19:19; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 60 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 60 Emptyza aug 23 2014, 17:43

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

Ik pakte me mobiel en stuurde een smsje naar minako

''hey minako,

aawh thanks, Jah er zijn er 22, We hebben van al onze 12 leden een teaser. Ze mogen echt niet geshowt worden
https://www.youtube.com/watch?v=ePO7y2A5TwI

Lay



[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

'wat wilde je zeggen' Ik schudde me hoofd heen en weer en stopte een lege lepen in me mond. Ik sabbelde er op en keek naar angel. Ze vertelde dat haar virend de biologische vader hun un de steek gelaten had, Maar dat het nu wel goed ging. 'Je wil zeggen dat de baby geboren is waarom kom ze dan niet terug?' Ik keek naar het scherm en zag dat Angel er toenertijd liever en blijer uit zag 'Jullie waren schattig samen' zei ik nog steeds met me lepel in me mond
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 60 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 60 Emptyza aug 23 2014, 18:03

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
'ze heeft geen tijd als ze voor haar pas geboren kindje moet zorgen. dat hou je niet vol en trainen en voor een baby zorgen en dan ook nog eens die studie die ze deed er bij. zelfs voor een robot word dat te veel.' zei ik en zag dat jay op zijn lepel sabbelde. ik pakte zijn lepel af en legde er wat eten van zijn bord er op en stopte het snel weer in de mond van jay.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
* hoooi lay,

o mijn god hihi, dit ziet er echt geweldig uit lay <3 ik ben trots op je. :3 hihi, mag ik blozen? jullie zijn echt ubber sexy. ik hou ze echt voor mezelf dat beloof ik je C:

knuffels, minako.*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 1 - Pagina 60 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 60 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 60 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 31 ... 59, 60, 61 ... 63 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: