cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 31 ... 58, 59, 60 ... 63 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 59 Emptyvr aug 22 2014, 19:00

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

IK schrok eenorm toen hi jover seks begon. Ik keek naar de tv en probeerde hem te nergeren. Toen hij verwondelijk op een Koreaans zender kwam met muziek kwam er een dans nummer langs. k sprong overeind setto rolde van me af. Ik huppelde naar het grooste deel en begon door het huis te dansen gelijk op de muziek 'whoohooo'

Dokter

ik was al rond de 10 minuten bezig met de splinters er uit te halen. Ik had geen woord meer gezegt en Jay was ook verbazend stil. 'hoe komt het van je gezicht' Vroeg ik uiteindelijk

Yaden

'Ik vertel alleen wat me opgegrage is. Als je der vermoord is het je eige schuld ik kom je niet redde' Gromde k en pakte me spullen op en liep de deur uit ''hoe kan ze voor zun seksverslaafde sukkel valln''

Laatst aangepast door Evilian op vr aug 22 2014, 19:11; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 59 Emptyvr aug 22 2014, 19:05

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik rolde plots van hem af. en belande op de grond ik kan me nog net optijd op vangen. 'damn, can't believe you are older then me. you're acting like a child.' zei ik en keek hoe hij door de kamer heen danste. ik pakte de afstands bediening en vond een knopje om het geluid uit te zetten maar de beelden gingen nog verder. ''yeah.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]zusje tayoni
'oh mijn broer was nogal boos om iets. hij had veel vlessen in zijn kamer en hij lag dronken in zijn kamer. toen ik wilde kijken kreeg ik bijna 2 wijnflessen naar me toe gegooit. gelukkig kon ik de deur nog dicht toen en ontweek ik zo die flessen. toen ik niks meer hoorde kroop ik door de kamer heen en ruimde ik de overige flessen op. helaas had hij mij ontdekt en greep hij me stefig vast. ik probeerde hem rustig te krijgen en vroeg wat er gebeurt was. toen vertelde hij een heel verhaal over zijn vriendin en dat hij alles voor haar deed maar niets terug kreeg en iets over sex enzovoord jongens praat... en toen was hij zo boos dat hij de fles die hij vast had naast mijn gezicht op de muur kapot sloeg. de volgende ochtend wist hij helemaal niets meer. toen ik hem gedach zij keek hij erg bezorgt naar me en vroeg wat er met mij gebeurt was. maar ik durf het niet om tegen hem te vertellen dat hij het gedaan had. tenslotten is het niet helemaal zijn schuld...' vertelde ik. eigenlijk had ik zowat alles vertelt alleen dan in het kort.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
yu
'oh hehe, lekkertje. kom dan maar gouw onder de wol samen met mij anders bevries ik dadelijk nog haha.' ik knuffelde lucy stefig en trok haar mee naar achteren terwijl ik de deur dicht deed. 'zal ik dan maar een jogiengbroek aan doen en een t-shirt?' vroeg ik een beetje verlegen. ik gaf lucy een kusje in haar nek. nog bedankt voor je geweldige cadautje.' zei ik lief in haar oor en legde mijn handen op haar kond. 'na de wedstrijd zou ik ze graag in willen doen.' fluisterde ik verder en gaf haar weer een speels kusje. ''Fu~uk ik moet oppassen, alleen in ondergoed staan viel je alles er doorheen en dat niet alleen het is ook nog eens goed te zien dan...''

Laatst aangepast door mellodey op vr aug 22 2014, 19:21; in totaal 2 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 59 Emptyvr aug 22 2014, 19:12

Bee

me hofd zakte verdrietig toen setto de muziek uit zetten 'ayoo. I wanne dance' zei ik en keek setto aan met puppy ogen. Ik keek langs hem heen en zag een nummer dat me bekent voor kwam 'LOOK it me and Daniel on the TV' Zei ik blij en draaide setto richting de TV
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 59 Emptyvr aug 22 2014, 19:20

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
bee draaide mij naar de tv toe en deed weer hieper. 'oi, oi, you didnot answare my Question!' zei ik speels en verborg de afstands bediening onder mijn tshirt. 'tel me somting about you and your sex life please please!!' zei ik speels.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'grrr,' ik stond op van mijn stoeltje en liep de deur uit. ik ging naast het meisje zitten en streelde over haar gezicht heen. 'hey liefy, hoe is het met jouw <3 ik mis je zo.' zei ik tegen het meisje. 'wat heeft ze?' vroeg ik aan yaden.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]zusje tayoni
'oh mijn broer was nogal boos om iets. hij had veel vlessen in zijn kamer en hij lag dronken in zijn bed. toen ik wilde kijken kreeg ik bijna 2 wijnflessen naar me toe gegooit. gelukkig kon ik de deur nog dicht toen en ontweek ik zo die flessen. toen ik niks meer hoorde kroop ik door de kamer heen en ruimde ik de overige flessen op. helaas had hij mij ontdekt en greep hij me stefig vast. ik probeerde hem rustig te krijgen en vroeg wat er gebeurt was. toen vertelde hij een heel verhaal over zijn vriendin en dat hij alles voor haar deed maar niets terug kreeg en iets over sex enzovoord jongens praat... en toen was hij zo boos dat hij de fles die hij vast had naast mijn gezicht op de muur kapot sloeg. de volgende ochtend wist hij helemaal niets meer. toen ik hem gedach zij keek hij erg bezorgt naar me en vroeg wat er met mij gebeurt was. maar ik durf het niet om tegen hem te vertellen dat hij het gedaan had. tenslotten is het niet helemaal zijn schuld...' vertelde ik. eigenlijk had ik zowat alles vertelt alleen dan in het kort.

yu
'oh hehe, lekkertje. kom dan maar gouw onder de wol samen met mij anders bevries ik dadelijk nog haha.' ik knuffelde lucy stefig en trok haar mee naar achteren terwijl ik de deur dicht deed. 'zal ik dan maar een jogiengbroek aan doen en een t-shirt?' vroeg ik een beetje verlegen. ik gaf lucy een kusje in haar nek. nog bedankt voor je geweldige cadautje.' zei ik lief in haar oor en legde mijn handen op haar kond. 'na de wedstrijd zou ik ze graag in willen doen.' fluisterde ik verder en gaf haar weer een speels kusje. ''Fu~uk ik moet oppassen, alleen in ondergoed staan viel je alles er doorheen en dat niet alleen het is ook nog eens goed te zien dan...''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
ik pakte mijn mobieltje en keek wat op fb rond. iedereen in de dorm was weg of ging uit eten met zijn of haar vriendje. of was naar de winkeltjes gegaan zoals die mellanie. grr iedereen mog haar graag en vond haar lichaam en gezicht prachtig. ik kan het niet uitstaan dat ze gewoon een idol als vriendje had hoewel ik er nogsteets niets van geloofte. plots kwam ik er achter dat hij zijn mobiele nummer in zijn telefoon had gezet. ''mmmh misschien kan ik iets leuks uit halen heheh.'' ik tikte een smsje.
*hey, jay ; )

heb je zin om iets leuks te doen met mij in de dorm? iedereen is hier weg en ik verveel me nogal. kun je mij een beetje aandacht geven als je daar behoeften aan heb teminsten hihi.

kiss from the Angel* deze sms stuurde ik naar meneer choi.

Laatst aangepast door mellodey op vr aug 22 2014, 20:04; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 59 Emptyvr aug 22 2014, 20:04

Dokter

ik knikte op alles wat ze zei en nam alles tot me op. 'Wil je dat er iets aangedaa word? misschien kunnen we een psycholoog voor hem zoeken' Zei ik naa het horen van der verhaal.

Lucy

'moetje zelf weten of je een joggins broek aan trekt, zolng je het maar niet koud krijgt' zei ik en lied me naar binnen dragen. 'Gaan we zelf koken? ik werk in de keuke van eenbejaarde tehuis dus ik kan misschien wel koken' Zei ik blij en keek hem lief aan

Bee

'Your a weirdo asking someone you just met about ther sexlife, you better dont do that. People will see you as a perfert that isn't a comliment' legde ik setto uit. Ik vond het heel irritant da thij dat deed. Maar ik snapte het ook wel. Voor het erest iemand ontmoeten die het niet uit maakt met wie die seks heeft.

Jay/James

Me mobiel ging af en keek er op het was een onbekent nummer. ''god weer een stalker'' ik lad het smsje. met me hand sloeg ik tegen me voorhoofd. Das waar ik had haar een smsje gestuurt.

Hey,

Gaat niet zit hier met een meisje bij de dokter.
Als ik hier op tijd klaar ben zouden we een nummer kunnen schrijven. Aangezien ik vanochtend een smsje kreeg dat ik moet idereen een solo moet gaan doen =.='' Leuk hoor een obseste manager.. :'(

Jay

Laatst aangepast door Evilian op vr aug 22 2014, 20:18; in totaal 3 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 59 Emptyvr aug 22 2014, 20:05

'ik denk niet dat hij dat wilt. zolang tay niet drinkt is het een aardige jongen. ik denk eerder dat zijn vriendinetje een spygoloog nodigheeft. auw!' zei ik. ''mmh its hurts''

'well if you don't want to talk about that then i have to find somewanels... who want to talk' zei ik serieus. 'normalie i don't talk to ppl at school.' zei ik en zette het geluid weer aan. 'i don't care what ppl are thinking about me.' zei ik serieus en ging op de bank liggen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
'waaat!! solo no way!!! ik zing niet met jouw!'

*hey, jay ; )
ik had me zo verheugt om sampjes iets te gaan doen. jammer dat je bij de dokter zit met een meisje...
hahaha, een solo in het donker bedoel je. *wink wink* haha, je meneger heeft vast door dat jij wat te kort komt. ahihihi, je mag hier best blijven eten hoor Razz en misschien kunnen we nog een filmpje kijken.

Kiss from the Angel*

Laatst aangepast door mellodey op vr aug 22 2014, 20:26; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 59 Emptyvr aug 22 2014, 20:21

Bee

Ik schudde me hoofd 'Why do you chance so quickly. The first moment your all happy then i Tell you better not to ask things like that, And your grumpy in no minute' ik sprong op de bankt. Heelaas was het nummer al afgelopen en kwam er nu een slomo nummer. 'Oh its funny to see some of your friend in TV' Zei ik blij en bewoog mee op de muziek

Dokter

'sorry. Als je een verdoving wil moet je het zeggen' zei ik toen ik zag dat ze pijn had. 'Wat doet het meisje dan?'

Jay/James

Angels smste vrij snel terug. Verbaast keek ik naar mijn mobiel. Aah nee eh. eerst mellanie, Toen setto en nu Angel met die perveness.. Ik als he smsje. ''Dat ik eits te kort kom, hehehe en ik be niet eens de pervert hier''

*zucht* WAarom is iedereen in deze stad zun pervert heheheh, Noujah zodra ik klaar ben kom ik wel ff langs. Heb toch niks anders te doen.

Jay

ik bergde me mobiel op en ging zitten op de stoel.

Laatst aangepast door Evilian op vr aug 22 2014, 20:48; in totaal 1 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 59 Emptyvr aug 22 2014, 20:38

'i tolt you some mins ago that i'm not good with emotions. i just do somthing and the moost of the time i don't even knowe what i'm doing. i just kopieing emotions from other ppl or friends. i only know the emotion happy, serieus and confuses.' vertelde ik. 'i'm not normale as other ppl you see.' zei ik en maakte weer een 3tje met mijn mond. 'wait wait!! i wil do james when he is confused!!' ik ging recht overeind zitten en deed james pervect na hoe hij keek als hij totaal verbaast was.

'nouw mijn tayoni vertelde dat hij nouwlijks of helemaal niet aan haar kan of mag komen zoals een knuffel of een arm om iemand heen slaan laat staan, een liefdeskusje omdat hij zielsveel van haar houd. hij zegt dat ze dan gewoon weg rent of in angst uit breekt. en dan knuffelt ze hem spontaan omdat iemand aan haar zat... ik weet het ook niet presies hoor ik vertel alleen maar wat ik onthouden heb.' ik beed op mijn lip. auw

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'grrr,' ik stond op van mijn stoeltje en liep de deur uit. ik ging naast het meisje zitten en streelde over haar gezicht heen. 'hey liefy, hoe is het met jouw <3 ik mis je zo.' zei ik tegen het meisje. 'wat heeft ze?' vroeg ik aan yaden.

'hehe dan trek ik snel wat kleding aan.' ik rende naar mijn kamer toe en kwam terug in een joging broek en een t-shirt met een japanse draak er op. 'nou meestal kook ik maar je mag best mee helpen haha nou eigenlijk graag zelfs. ik pakte wat spulletjes uit een kasje voor spagetie. 'maar delle is nog niet thuis dus we moeten effen wachten op hem.' vertelde ik serieus.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 59 Emptyvr aug 22 2014, 20:58

Yaden

'Zoek het zelf uit betweter, Ze gaat koemnde uren niet reageren ze slaapt' Gromde ik terwijl ik met mijn arme overlekaar heen leundetegne de deur post.

Dokter

'misschien heeft ze dingen mee gemaakt. Of speelt ze met hem. Je kan ze langs sturen dan praat ik met der. En ook je broer.' Zei ik bij de laatste zin klonk ik serieuser. ''Iemand die zic hzo ladderzat drinkt moet geholpen worden''

Bee

Ik begon hard te lachen toe hij James precies na deed 'Well its kinda sary how you look at him right now... wait try to look happy like he does' ik vond het geweldig wat hij deed.

Lucy

we moest even wachten op delle 'Is goed we wachten wel' Yu zette alles klaar Ik keek naar de grond toen Yu achter het aanrecht stond 'Ik ben blij dat ik het goed zag dat je een snake bite wilde hebben. Ik was bang dat ik het fout zou hebben' Zei ik ineensverlegen en tikte me vingers tegen elkaar aan.

Laatst aangepast door Evilian op vr aug 22 2014, 21:12; in totaal 1 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 59 Emptyvr aug 22 2014, 21:08

'oh wel i neffer have see him happy... bud i see him playfull? is that oke?' zei ik en probeerde zo te glimlachen en tij kijken als hij deed.

''mmmph is hij al klaar....'' ik negeerde de dokter en wachte.

ik ging naast haar liggen op bed en gaf haar een kusje op haar wang. 'i love you <3' fluisterde ik en negeerde yaden die weer even levenloos deed als eerst.

''.....hoezo dat nou weer. grr zeg niet dat mell sex gehad heeft met hem!! dat is onmogelijk''

*pervert hahah, nou als je het over de meiden hier hebt... eigenlijk mochten we van onze oude meneger geen sex hebben. misschien is dat de reden? sinds jij hier bent heeft iedereen weer vrije loop op hun eigen keus en verlangens omdat de meneger het toch niet ziet want hij licht heel diep te slapen. Razz

Kiss from angel* ik verzond het berichtje weer meteen.

'hehe, eigenlijk vond ik het best wel griezelig dat je het wist. tot dat delle zij dat het meisjes eigen was.' verlegen streelde ik door mijn lange haren heen. 'alvast mijn exuses als ik soms wat bod doe, i.ik heb nog niets gerookt vandaag. ik moet clean blijven voor de wedstrijd.' vertelde ik en schaamde me een beetje.

Laatst aangepast door mellodey op vr aug 22 2014, 21:22; in totaal 2 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 59 Emptyvr aug 22 2014, 21:15

Yaden

Ik draaide me om 'Ik had je iets verteld over warmte en koud..' ik haalde me schouders op en liep weg. Ik had belangerijke dingen te oen dan op te passne op een stel tortolduifjes. zoals mijn opdracht uitvoeren,

Jay/James

nog voor ik op de stoel zat trille me mobiel weer. Ik opende hem.

'Je mag hopen dat ik de manager blijf als de mijne het oveneemt is het over, Sad Maar zo te zien is de dokter bijna klaar. Dus dan weet je dat ik er binnen nu en.... wacht ik weet je adress niet eens. Waar staat jullie dorm?
'

Dokter

het meisje nergeerde me. ' Zo klaar, Als het goed is hou je er geen verwonding aan over' ik legde me spullen weg in de wasbak en gooide de glassplinters weg. 'James regel jij de rest met de koste of moet ik dat voor je doen?' James kinkte dat hij het zou doen.
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 59 Emptyvr aug 22 2014, 21:27

''zal ze het zelfde hebben als ik? met oververhitting van het lichaam? neeeh zij moet juis warm gehouden worden....'' ik pakte een leeg papiertje en schreef er iets op.
*hooooi dorenroosje <3
ik hoop zo dat je mijn aanwezigheid gevoelt heb naast je. ik kan niet wachten totdat we weer samen kunnen zijn zonder deze 4 oude muren om ons heen. love you so mutch Xxx Delle*
ik vouwde het papiertje op en stopte het tussen haar handen in. 'ik moet weer gaan meisy ik moet voor het eten thuis zijn. byebye' fluisterde ik en kroop weer uit het raam en rende weer naar huis toe. ouja zover ik mog rennen en moest weer lopen.

'hahahahaha dombo'
*oh dat ging lekker snel. onze dorm staat in elementen wijk 147.

kiss from angel <3 see you then. :3
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 59 Emptyvr aug 22 2014, 21:31

Yaden

Ik draaide me even om toen ik de jongen hoorde praten. Er verscheen een glimlach op ijn gezicht ''hij is wel goed voor der. Ik hoop dat ze het beide redden,''

Lucy

'Ik ken je gewoon te goed' Zei ik en begon hard te glimlachen. en omarmde hem vanachtern 'We komen er samen doorheen. HEt maakt niet uit als je bot doet ik zal van je blijven houden.'
Ik moest op me tenen staan om eh meen kusje in zijn nek te kunnen geven.

Bee

'again again next one' Ik hupste blij op mijn plek toen hij het deed. Het zag er echt het zelfde uit

Laatst aangepast door Evilian op vr aug 22 2014, 21:45; in totaal 1 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 59 Emptyvr aug 22 2014, 21:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]lea
*kijkt op fb*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Deef
'hahahhaha, oh meneer teddy hoeveel honger heeft u?' ik legde mijn oor op de beer. 'jaaah dat dacht ik nouw ook wacht wat zeg je teddy?' vroeg ik verbaast. 'hummh je stelt me zwaar teleur!!' bos gooide ik meneer teddy over de tafel heen. en begon tegen mijn dopertjes te praten.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
ik zat weer thuis aan tafel met mijn 3 neven en mijn oom. deef speelde met zijn eten en lachte histeries net zoals altijd en lea zat meer in zijn telefoon dan aan tavel. en mijn oudste neef zat in zijn leerboek te lezen terwijl hij netjes at. en vergeet mijn oom niet. die zat geergert aan tafel dat niemand zijn spullen wilde weg leggen om eens rustig te eten.

ik glimlachte verlegen. 'oh lucy soms ben je gewoon te lief.' zei ik en omhelste haar.  plots ging de deur open en ik hoorde een liefdes fluitje. ''fu~uk... kom op waarom altijd op het verkeerde moment huna.''

ik kwam binnen en zag yu knuffelen met lucy. 'futfuuuwh!!' fluite ik en lachte. ik sprong op de bank en keek naar yu en lucy. 'yu mag ik peetouder worden?' vroeg ik speels en gemeen.

'bedankt meneer.' zei ik beleeft. en gaf hem ene kusje op zijn wang. met een sprong ik van het bed af en rende naar james toe. ik omhelste james. 'james, de dokter zij dat ik er geen erge wonden aan over hou! zou je me naar huis wille brengen james?' vroeg ik aardig. en zag dat hij aan het smsen was. 'oh is dat je vriendin?' vroeg ik vriendelijk.

bee was zo blij dat ik steets verlegender werd. ik begon zoals een meisje te reageren(kwa blik) en blooste lichtjes.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose <3 willem
ik at bij mellanie en met een verbaast gezicht zat ik naar haar 3 neven te kijken. de jongste was de enigste die zat te praten en de oudste was onwijs sexy met zijn boek maar hij zag er wel veel ouder uit dan mellanie of lea. het was zo stil en anders aan tafel dan dat het bij ons in de dorm was. mellanie keek heel beschaamt naar haar neven. 'oh, waarom leggen jullie je vorwerpen niet even weg en bespreken jullie de dag met elkaar?' vroeg ik een beetje moederachtig. haar oom keek licht geschrokken.

oom mellanie dat is een goed idee jufvrouw. virizon wat heb jij gedaan vandaag? vroeg ik aan mijn oudste zoon. 'gestudeert vader' zei hij serieus en las weer verder in zijn boek. 'lea? en jij?' vroeg ik aan lea. 'eeeh wat vroeg u vader?' zei lea en keek weer terug in zijn mobiel. 'deef?' vroeg ik hoopvol. 'hahhaaha, vraag maar aan meneer teddy hij heeft alles op geschreven!' zei deef lachent en prikte in zijn dopertjes die weg schoten over de tavel heen. ik zuchte luid.

rose
''ooh heeft echt niemand aandacht voor elkaar? hij vraag niet eens wat aan mellanie....''
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 59 Emptyza aug 23 2014, 15:42

Abi

*weg*

Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later
*trained*

Anne
*werkt*

Katy/b]
*ziek*
Twin2
*verzint iets om het leven van delle te verpeste*

Allen Walker
*ziekehuis*

Yaden
*weg*
Jay/James

'Is goed, we gaan' Ik stond op en wilde wg lopen 'Is dat je vriendin' VRoeg ze ineens toen ze me zag smse met iemand 'Ow hell no.. geowon een collega' ''dat ze er ook nog bij moeten komen zun wicht als GF..'' we liepen terugn aar de auto. Ik was helemaal vergeten dat we haar ID moesten laten zien. Ik lied haar in de auto zitte ne ze vertelde waar ze wooonde. Dit voegede ik in in de tomtom en zo reden we naar haar huis toe. Ik zette der af en vervolgens reed ik naar de dorm toe. ik parkeerde me auto en skockte naar de deur toe. Me buik knorde als een gek had niet ontbeten of middag eten op en het was nu toch al rond 5 uur.

Drake

*thuis*

Lucy

'oh lucy soms ben je gewoon te lief.'  zei yu en omhelsde me op dat moment kwam delle binnen en begon te fluiten hij vroeg of hij onze peetouder. 'Natuurlijk delle mag jij dat' Zeiik en stak me tong uit.

Lola -
*word geopereerd*

Basin lola

*troots luge*
LuGe

Ik kon echt niet meer stoppen met huilen datdat ik gevraagt had wanneer ik haar weer kon zien. De tranen rolde over mijn wangen

Bee

'Heey your getting a blush. James never blush' Zei ik en prikte hem in zjn roodde wangentjes

Dokter

Ik lied de twee gaan. en ging weer verder met werken. Meht meisje was nog niet klaar met de operatie.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 59 Empty

Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 59 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 31 ... 58, 59, 60 ... 63 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: