cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 49 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 31 Emptyma jun 23 2014, 22:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bediende setto

'Als u wilt dat ik mee eet doe ik dat mijn here' Zei ik beleeft en pakte ook een kommetje toen ik terug draaide stopte hij een lepel in mijn mond 'ohoh heet' Gilde ik bijna. 'Maar wel lekker' Ik lied me tong schattig naar buiten hangen'Me tong doet zeer' zei ik bijna onverstaanbaar

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lay, SMe Traine

*slaapie doen* moet sms lezen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jay/James

'haha warom kijk je zo vies? je kijkt net of je het nog nooit op hebt' Zei ik toen ik zag hoe moeilijk ze naar de rijst keek. Ik pakte een van haar handen en hield ze tegen de mijn aan 'Das waar jouw hande zijn bijna de helft van de mijne, Your hands are damnt cute' Zei ik. 'Dan doe je maar iets meer water' Ik ging verder met snijden en gooide het vlees in een pan en kookte verder. Ik liet Mellanie toppen met de rijst het zag er heel schattig uit.
We waren al blijna klaar met alles toen Drake binnen kwam. Hij liep onmiddelijk door naar zijn slaapkamer en ging op het bed zitten en klede zichom.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Drake

Ik kwam thuis en lied de honden buiten. ik gaf me oma en knuffel en liep meteen door naar mijn slaapkamer om me om te kleden en te douche

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lucy

Het was best koud buiten en de rilling liepen over mijn rug 'Het is al goed je kan er niks aan doen dat Delle zo deed' Zei ik met een glimlach op mijn gezicht. Yu of Josyua legde zijn hand om mijn been heel voorzichting en terug houdend. 'Ik heb het koud' zei ik. Ik stond op en ging op zijn schoot zitten met benen over hem heen en mijn gezicht naar Yu toe. ik zat op mijn knieen en keek hem diep in de ogen aan. 'Brr zo koud' ik klemde me vast rond zijn lichaam en legde mijn hoofd op zijn schouder



[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lola -

*eet*


Laatst aangepast door Evilian op di jun 24 2014, 10:34; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 31 Emptyma jun 23 2014, 22:45

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik was stom verbaast over wat lucy deed. ze ging boven op mij zitten. ik moest gelijk denken aan de eerste keer dat ik lettelijk op haar viel. maar wel dankzij jay en zijn vriend. ik omhelste haar ook en legte mijn haaft tegen haar aan. 'i-ik vond....ge....gewoon mijn naam niet cool genoeg.' vertelde ik mijn mijn stem klonk pijnlijk en eigenlijk loog ik. 'Lucy?' klonk mijn stem zacht. 'i...i..k hou van je.' dit was wel iets wat ik met heel mijn hard zij.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'haha mijn exuses, had moeten blazen. ik denk niet dat je er een kusje op wilt? toch...'

even later zaten we met zijn tweeen aan de grote tafe. anne zat tegen over mij. ik genooit van mijn heerlijke soep.

de mannelijke butler kwam binnen met mijn jas. 'meneer crystal, het is bijna tijd.' zei de butler en zijn gezicht veranderde plots kwa emotie. 'meneer crystal hoe durf u om met de bediendes te eten. u verlaagt uzelf toch niet naar hun rang?' zei de brutler boos. 'pffff ik doe wat ik wil oke!
als ik samen wil eten met iemand dan beveel ik deigenen om dat te doen.' zei ik serieus. de butler schrok heel erg. 'meneer dit is echt onaxeptabel.' zegt de butler. 'leg mijn jas over de stoel heen en ga lekker in de gang staan oke! ik ben aan het eten, verdwijn!' snouwde ik een beetje. de butler legde de jas over mijn stoel heen en liep de eetkamer weer uit.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'hihi waarom ik zo vies kijk? omdat ik het nooit zelf heb klaar gemaakt.' zeg ik verlegen. 'ik heb het wel eens gegeten hoor.' knipoogte ik naar jay. 'Das waar jouw hande zijn bijna de helft van de mijne, Your hands are damnt cute' zei jay en ik moest licht blosen. ''ik ben cute <3'' ik kon wel zowat 2 handen in op de rijst leggen. pppf waarom doe ik dit kan het niet gewoon met een liniaal?

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
*slaapt*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
*eet*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 31 Emptydi jun 24 2014, 13:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bediende setto

Stil at ik mee met setto. De butler had gelijk. Maar ik moest ook doen wat Mijn here mij op droeg

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lay, SMe Traine

*slaapie doen* moet sms lezen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jay/James

Mellanie was bezig met de rijst. Ik rook dat het al bijna klaar was met koken. In de tussen tijd had ik de tafel gedacht. Het stond helemaal vol met Koreaans eten. veel vlees ne groentens de heerlijke geur versprijde zich door het huisje Zelfs de honden buiten roken het

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Drake
*douched*
Ik kwam thuis en lied de honden buiten. ik gaf me oma en knuffel en liep meteen door naar mijn slaapkamer om me om te kleden en te douche

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lucy

. 'i...i..k hou van je.' fluisterde hij in mijn oor. Ik leunde iets naar achteren 'Ik houd ook van jouw Yu. Je hebt mijn leven op zun kop gezet maar dat maakt niet uit ik ben graag bij je' Zei ik verlief en hiernadrukte ik mijn lippen op de zijnen mijn hand haalde ik door zijn haar heen


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lola -

*eet*
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 31 Emptydi jun 24 2014, 20:14

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
zowat alles stond op tafel en de rijst was ook klaar. ik help mee om wat dingen op tafel te leggen. 'jay waarom werk je niet in een restaurant?' vroeg ik plots.  (ps mellanie's BH ligt nogsteets in de badkamer van drake die was ze de vorige keer vergeten. XD )


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'Ik houd ook van jouw Yu. Je hebt mijn leven op zun kop gezet maar dat maakt niet uit ik ben graag bij je' Zei lucy verlief en hiernadrukte ze haar lippen op de mijne. 'ik was nogsteets verbaast. ''ze...ze, ze houd van mij? ja, het is nu echt! mijn lucy mijn meisje.'' dacht ik met ongeloof. ik voelde hoe haar hand door mijn haar heen streelt. ik pak lucy stevig beed met een hand op haar rug en eentje op haar hoofd. langsamerhand hou ik mijn hoofd steets schuiner en kus lucy vlink terug. voorzichtig open ik mijn mond. en het puntje van mijn tong borbeert een weg naar lucy haar tong te vinden maar komt uit bij een zachte poort gemaakt van lippen. het was nu alleen maar afwachten totdat ik naar binnen mocht. mijn hand streelt en kroelt over haar haren heen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
mijn soepkom was leeg. 'mmmh het was heerlijk. bedankt voor het klaarmaken van het eten.' zelfs dit zeggen was vrij ongebruikelijk maar dat kom me niets schelen. ik was toch alleen. ik pakte mijn jas en trok deze aan. 'zie je vanavond weer. bye bye.' ik swaade en deed de deur open. 'vergeet je de afwas niet?' riep ik nog even na.

ik stond voor het huis van lucy vanaf hier was het niet ver lopen naar de stad. als ik zoon metaal monster had kon ik het makkelijk rijden maar ja dat heb ik niet. ik kloppte eerst aan maar dat hielp niet veel. ik bekeek de deur en zag een knopje. ik drukte er op en er luide een belletje. ''damn wat was dat?'' ik keek om mij heen en bleef voor de deur staan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
*slaapt*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
plots ging de bal af en we waren bezig met de afwas. 'lola? de bel gaat.' zei ik toen ze weg liep tikte ik lichtjes op haar kond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 31 Emptydi jun 24 2014, 21:05

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bediende setto

Ik knikte netjes op alles wat Setto zei ik lied hem weg lopen en zwaaide naar hem. 'Natuurlijk mijn here' Riep ik terug toen hij het over de afwas had. ik liep terug en ging alles schoonmaken ''hij was liever dan ik dacht'' zei ik tegen mezelf. niet weten of ik het hard op zei of niet. Al mompelend en denkent liep ik door het huis heen en ruimde alles om.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lay, SMe Traine

*slaapie doen* moet sms lezen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jay/James

'jay waarom werk je niet in een restaurant?' vroeg Mellanie plots. 'Omdat er dan te veel fans komen' Zei ik lachend. Ik hielp in de tusse tijd de oma van Drake aan tafel. 'Het is altijd mijn droom geweest om kok of bediende te zijn' Zei ik wat zachter. Dit wat iets wat niet uit mocht komen in het nieuws, omdat ik altijd moet uitstralen dat ik het Idool zijn leuk vind.

'Draaaakee kom' Gilde ik naar de nog steeds douchende drake.'Sorry voor zijn gedrag. Het valt hem zwaar' Zei de oma ineens heel serieus en haar glimlach was even weg.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Drake

'Draaaakee kom' Gilde Jay ineens. mokkend en brommend ging ik de douche uit en klede me aan. De BH die Mellanie de vorige keer had laten liggen pakte ik op ik had alleen me broek en ondergoed aan getrokken en liep met nog een nat bovenlichaam naar de eettafel. De BH gooide ik naar Mellanie 'Hier die was je de vorige keer vergeten' Zonder verder iets te zeggen ging ik aan tafel zitten

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lucy

langzaam opende ik mijn mond toen ik zijn tong tegen mijn lip aan voelde. Ik pakte zijn haar iets steviger beed, Dit moment mog eeuwig duren.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lola -

'What de deur bel. Betekend het dat het dan al half 8 is' Zei ik geschrokken maar toen ik op de klok keek zag ik dat het pas 7 uur was. Wie zou dat zijn. ik legde mijn pizza punt weg en liep naar de deur om hem te openen. Toen ik hem opende keek ik recht in de ogen van setto. 'Welkom setto.' Zei ik blij
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 31 Emptydi jun 24 2014, 21:28

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'hoe bedoelt u presies met Het valt hem zwaar' vroeg ik erg beleeft en keek de oma van drake liefjes aan.

toen de oma van drake klaar was met praten ging de deur open. ik schrok toen drake binnen kwam met mijn BH. hij gooide deze mijn richting. ik dook naar achteren toe dit was meer een automatische revlexe van mij en de Bh belande in het gezicht van jay. mijn gezicht was knal rood. ''ooh nee, fuk die was vast gevallen toen ik mijn handdoek pakte. dit kan heel verkeert overkomen. dadelijk denkt jay nog dat ik met drake sex gehad heb.'' mijn wangen kleurde steets meer roze. ''fuk, fuk, fuk....''


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
de zachte poort van lippen ging open. beheerst en speels duw ik mijn tong naar binnen toe. ik vond het puntje van lucy haar tong en kuste het met mijn tong. en speelde er voorzichtig mee. ik had nog nooit eerder gezoend met mijn tongpirsing in. ''zou ze het voellen?'' eigenlijk was mijn tong pirsing bijna nooit te zien omdat ik niet veel sprak met mensen uit de klas. ik voel dat lucy mijn haar steviger vast hield. ook ik deed dit onbewust met lucy haar haren. mijn hand die op lucy haar rug zat lied ik zakken naar de onderkant van haar t-shirt. langsaam kroop mijn hand weer omhoog aan de binnenkant van haar shirtje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'hallo, lola.' zei ik terwijl ik lief probeerde te glimlaggen en hield mijn ogen even dicht. 'ben toch niet te vroeg he?' ik maakte een kleine hairflip en keek naar mijn horloge. 'mmmh een uur te vroeg. dat doe ik goed op mijn eerste uitje.' jammerde ik binnensmonds maar wel verstaanbaar.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
*slaapt*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
*wast af*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 31 Emptydi jun 24 2014, 21:44

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bediende setto

Ik knikte netjes op alles wat Setto zei ik lied hem weg lopen en zwaaide naar hem. 'Natuurlijk mijn here' Riep ik terug toen hij het over de afwas had. ik liep terug en ging alles schoonmaken ''hij was liever dan ik dacht'' zei ik tegen mezelf. niet weten of ik het hard op zei of niet. Al mompelend en denkent liep ik door het huis heen en ruimde alles om.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lay, SMe Traine

*slaapie doen* moet sms lezen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jay/James

Oma: 'weet je het niet nog meisje? De oduers van Drake hebben grote proble....' Ze drukte haar hand voor der mond 'Oeps ik praat weer te veel' zei ze seieus waarna ze snel een glimlach. En naar me bord keek.

1Jay: Ik moest nog het varkens vlees van het gasfornous af halen. Maar toen ik me omdraaide belande er iets in mijn gzicht. Het viel op het bord met vlees. 'Zo... word hier tegenwoordig met BH's gegooit' Zei ik lachtend terwijl ik de BH op het aanrecht legde.

(lees drake2)
3 'Zo, Not bad bro. Zal maar neit vragen waarom hier een BH van mellmell ligt' Zei ik nog steeds lachend en aaide Mellanie over haar bol. 'goed bezig, Je weet ze wel uit te kiezen eh'

(lees drake4)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Drake

(lees jay1)
2Ik raakte Jay met de BH. 'Die moet mellanie nog mee nemen' Zei ik droog toen Jay de BH op de aanrecht legde

(Lees Jay3)
Ik draaide met me ogen. 'Jaloers Jay?' VRoeg ik gemeen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lucy

Ik stopte met zoenen toen Yu onder me truitje ging 'Yu niet hier. Dat is voor schut' Zei ik lachend me wangen waren rood gloeiend. Ik lied Yu niet antwoorden en drukte mijn lippen direcht weer terug op zijn mond. Dit keer wachte ik niet op hem maar begon direcht met zjin mond te verkennen. Ik merkte dat hij een tong piercing had ''Zo sexy, hij is echt perfect''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lola -

Ik lachte lief toen hij het had over izjn eerst uitje. 'Kom verder we zijn bijna klaar met eten. Ik hief nog maar een pizza punt' Zei ik lief en liet Setto binnen. Nu was het ineens heel druk binnen. 2 volwassen jongens 1 jongetje e 1 meisje en dat op eeen zolderkamertje. Ik zag hoe Tayoni al begon met afwassen. Ik propte letterlijk het laatste stukje in me mond en liep maar Tayoni toe. Met een hand gleed i over de rug van Tayoni 'Thanks' Fluisterde ik lief
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 31 Emptydi jun 24 2014, 22:00

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'maar...' jammerde ik naar de oma van drake. ''kom op ik wil het weten... dus drake heeft nog wel ouders? ik dacht dat.. dat ze overleden waren.... n-n-net als, d..de mijne.'' ik giegelde op de reactie van jay. die de bh ergens neer lechte.  jay aaide oer mijn haren heen 'neuuuh mijn haar!' zei ik zachtjes. en ik probeerde de hand te ontwijken. 'Zo, Not bad bro. Zal maar neit vragen waarom hier een BH van mellmell ligt' Zei jay nog steeds lachend. 'goed bezig, Je weet ze wel uit te kiezen eh' vervolgde jay. ''ha zou hij wel willen.'' ik stak speels mijn tong uit naar drake. ''sex met mij, he drake.'' 'dat je me zo erg mist kun je ook wel anders vertellen hoor drakey.' zei ik erg flirtent en knipoogte naar hem. 'ik dacht ik laat een aandenken achter voor jouw.' zei ik even flirtent als toenet. ik kneep mijn ogen wat smaller zodat ik er nog sexier uit zag.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik haalde mijn hand weer weg onder het shirtje vandaan. 'maar....' ''je bent zo zacht.'' wilde ik zeggen maar lucy lied mij niet uit praten en zoende gelijk weer op mijn mond. we speelde lekker met onze tongen totdat ik een bekende fluit geluidje hoorde. ''wat?! w..wat doen zij hier? hun horen hier niet te komen. toch? toch!''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik zag mensen van de white claw naar buiten toe lopen. ''ooow yu, yu ,yu pas op. damn wat moet ik doen fukking hel'' ik draaide wat rondjes om mijn eigen as. 'gaat het wel?' vroeg het meisje waar ik mee stond te dansen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik was binnen. 'zooh wat is het hier klein? het lijkt onze toilet kamer wel.' zei ik verbaast. ik gaf lola een flinke knuffel. ik tilde haar even op en draaide een rondje. 'wanneer zullen we gaan?' vroeg ik aardig.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
*slaapt*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
'geen dank, een kusje had ook wel gemogen hoor.' fluisterde ik. jaloers bleef ik naar het afwas staren. ''grrr die kut homo is er weer.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 31 Emptydi jun 24 2014, 22:17

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bediende setto


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lay, SMe Traine

*slaapie doen* moet sms lezen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jay/James

*kijkt toe en eet*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Drake

'tjeh, daar ben ik je ook heel dankbaar voor. Je wilt niet weten wat iker mee gedaan heb nuuh Ik maakte snel een schattige beweging en keek naar me oma haar verbaasde blik maakte me echt aan het lache.
'eet smakelijk jognens' Zei ik door het lachen heen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lucy

ik hoorde een of andere geluidje wat ik niet kende meer ik merkte aan Yu lichaam da thet iets was. ik keek op en rond en zag mensen met voornamelijk wit aan onze richting op lopen. 'Ken je die Yu ze zien er eng uit' Zei ik een beetje bang en hield Yu stevig vast.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lola -

Ik knuffelde Setto terug. Waarna ik me weer terug focused op Tayoni. geen dank, een kusje had ook wel gemogen hoor.' fluisterde hij 'Hey... Voor een kusje moet je hard werken' Grapte ik er uit.

. 'wanneer zullen we gaan?' vroeg setto. 'Over 5 minutjes okey? Luhan trek je kleren aan we gaan naar de bios' Zei ik blij 'Tayoni zie ik je straks dan bij de bios? En zou je dna onze tassen mee kunnen nemen met Luhans medicijnen' Vroeg ik aan hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 31 Emptydi jun 24 2014, 23:08

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'hihihi, vandaar dat ik de jurk van je oma in je kast zag hangen.' grapste ik flirterig. en ik verborg mijn eigen lag achter mijn hand. 'ik zei toch dat drake af en toe wat vrouwelijke trekjes had. hihi' zei ik meer in het algemeen. zelf moest ik erg verlegen laggen van drake zijn pluizige kitty reactie.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'zo zo wat hebben we hier? een zwarte verdwaalde hond zonder halsband.' grapste een mysterieuse stem achter het bankje. ik stopte met zoenen en ging recht op staan lucy hield mij stevig vast. ''damn heb inderdaat mijn hondenriem thuis laten liggen. das niet slim.'' 'dit is niet jullie terijn ga weg.' beveelde ik met een harde stem. 'kijk eens aan het hondje durft nog te blaffen. maar naar wie? ik zie nergens andere hondjes in de buurt?' zei een jonge vlauw. 'en wat doen we met zwerf honden zonder halsband?' vroeg een blonde jongen aan de mogelijke lijder. 'die brengen we naar het asiel.' zei de mysterieuse stem. 'grrrh!' gromde ik. ik beschermde lucy met mijn bijde armen. ''ik laad jouw niets overkomen lucy no way!''

'David, we moeten niet dolle met deze hond hij ziet er misschien uit als een pup maar ik heb hem wel eerder gezien. dit is hun bulldog.' legte een magere jonge uit. de andere jongen die op mij af was komen lopen deinsde inenen terug naar de rest van zijn clan. 'wat doen we nu?' vroeg de jongen die terug liep. 'ik wil wel testen of hij echt zo sterk is als ze beweren.' riep de mysterieuse jongen kalm en stoer.

een van hen rende op mij af en wilde mij slaan. maar ik was sneller dan hem en ik gebruikte zijn eigen kracht tegen hem. met een simpele beweging viel de jongen op de grond. daarna stond hij op en tikte zachtjes op lucy haar kont. 'oke nu ben je er geweest niemand komt aan mijn meisje!' gromde ik. ik pakt de jongen beed en ontweek zijn slagen even werd ik 3 keer geslagen in mijn buik. daarna trapte ik met mijn knie in zijn buik. de jongen krampeerde van de pijn en stapte even achteruit. een andere jongen greep mij onverwachts van achteren vast bij mijn armen. plots stond iedereen stil. ik draaide mijn hoofd naar rechts en zag een jongen staan met piekzwart haar. hij hield een zwarte hand pistol tegen het hoofd aan van de jongen die mij beed hield. 'laat hem los.' zei hij stoer en kil. ik keek naar zijn broek en hij had een ijzere honderiem aan de lusjes van zijn broek. ik zuchte uit opluchting.

de jongen lied mij los en liep rustig naar achteren toe. ook de rest liep terug. vervolgens rende ze met zijn alle weg.

'hahahhhaha' lachte de jongen die de handgun vast had. 'je had zijn blik moeten zien jonge!!' grapste hij. 'dude een gun is dat niet verboden?' zei ik zachtjes. 'wat? een gun? nee man een waterpistol. ergens gekocht in duitsland.' zei hij lachent, de jongen deed zijn waterpistol weer weg. 'de volgende keer niet je riempje vergeten he?!' vroeg de jongen en hij verdween net als hij kwam.

'kom op!! kan het niet even romantisch blijven! elkekeer worden we gestoort door andere mensen.' schreeuwde ik tegen mezelf. ik leg een hand op mijn buik. ''mmmh ik moet beter mijn buikspieren trainen.'' ik trok mijn t-shirtje omhoog gelukkig mankeerde ik niets. 'dat word vast een blauwe plek.' ik knuffelde lucy stevig. 'niemand komt aan jouw dat beloof ik.' zei ik lief en zelf verzekert. 'die gasten horen hier niet te zijn. maar die komen zekerweten niet meer terug.' fluiterde ik zachtjes. ik tilde lucy op als een echte dame en draaide een rondje. 'wil je nog een drankje?' vroeg ik alsof er niets aan de hand was.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik keek door het raam heen naar buiten toe en zag alleen maar dat de jongens weer weg rende. ''goed zo yu je hebt ze weg gejaagt!!!'' ik stond te springen op de dansvloer. het meisje keek me weer heel vreemt aan. 'volgens mij heb jij teveel gedronken.' mompelde ze. en ze liep weg. 'neeh neeeeh wacht blijf nou even? i.ik ben niet dronke!! wacht nou....' maar het was te laat het meisje was weg. met beteuterde oogjes keek ik nog even naar haar bewegende kondje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik kijk naar tayoni. ''is lola zijn vriendin? hebben ze samen dit huisje?'' verbaast kijk ik naar hun twee. ''woonde ik maar samen met vriendin... maar dan moet ik die eerst wel krijgen.'' ik sloeg bijna mezelf voor mijn kop. ik maakte er snel een hairflip van. 'oke is goed over 5 mins. neem maar een jas mee het kan kout worden vanavond.' waarschuwde ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
*slaapt*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
'ja zal ik doen, alles stond al klaar toch?' vroeg ik nog even na.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 31 Emptywo jun 25 2014, 16:57

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bediende setto

*huis schoonmaken*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lay, SMe Traine

*slaapie doen* moet sms lezen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jay/James

*kijkt toe en eet*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Drake

kekeek 'Dit is niet de jurk van me oma maar van een goeie vriendin' Zei ik gemeen terwijl ik ondersteuning zocht bij me oma Die knikte instemmend 'Dat is waar ik zou nooit ben die hippe dingen kunnen drage' Zei ze lachend.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lucy

Het ging allemaal zo snel. ineens stonde ze naast me en hadden ze Yu te pakken. Ze hadden het over honden en zwerf honden.. Ik wilde de politie bellen om Yu te beschermen. Ik voelde een tik tegen me kont precies waar mijn mobiel zat. Hierna heb ik mijn mobiel niet meer gezien
'oke nu ben je er geweest niemand komt aan mijn meisje!' Gromde Yu. Ik was zo blij dat hij het voor me opnam.. Ik had echt niet geweten wat ik nu zou moeten doen. Hierna ging alles weer mega snel. Yu ving een paar erge klappen op Maar hij wist zicht goed te verdedingen. Ik zocht nog steeds naar mijn mobiel.. ''Zou die gast mijn mobiel gepakt hebben', ik moet 112 bellen. Help Yu'' Raze er door me hoofd heen, Ik was echt machteloos en trilde alles bij elkaar. ik mog dan misschien rond de 18 maar ik was nog echt bang voor dit soort momenten.

Yu werd beed gehouden. Ik keek met grote ogen aan en wilde ook aanvallen.  Een van de jongens stond nog naast me ik haalde uit en krapte zijn gezicht open. ''Soms toch handig van die lange nagels'' De jongen wilde me beet houden maar hij rende ineens weg. Toen ik op keek zag ik een jongen met een pistool.. 'AAH' Gilde ik luid tot ik zag dat het een waterpistool was.

De jongens waren nu uitzicht en ook de andere jongen in het zwart was  ineens verdwenen. Ik stond nog steeds stijf op de zelfde plek. Yu liep naar me toe en knuffelde me stevig. niemand komt aan jouw dat beloof ik.' zei hij lief en zelf verzekert. 'die gasten horen hier niet te zijn. maar die komen zekerweten niet meer terug.' fluiterde hij zachtjes. hij tilde me op als een echte dame en draaide een rondje. 'wil je nog een drankje?' vroeg hij. Ik schudde van nee en drukte mijn gezicht tegen hem aan 'Yu ik wil naar huis en same zijn met jouw' Zei ik mijn stem klonk geschrokken en bijna tot huilen. 'Yu ik iwl niet dat jij pijn hebt Yu I love you never get in a fight again. I don't like it to see you in pain'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lola -

'Ja alles staat klaar, Echt bedankt Tayoni' Ik draaide me om en deed ook mijn jas aan.'Ja dat klopt Setto het weer is nog al onvoorspelbaar in de avond' Antwoorde ik op zijn waarschuwing Samen liepen we naar de bios. Er hing een stille onzekere sweer. Luhan sprong een beetje rond en Setto en ik liepen er achter aan. De bioscoop was gelukkig maar een half uurtje lopen. 'Zijn we er bijna' Zeurde Luhan na 20 minuten.

Eigenlijk bij de bios aangekomen moest luhan nar de wc. setto had de kaartjes besteld. Het leek net of hij echt nog nooit in een bios geweest was en echt alles vergeten was wat wij vroeger altijd deden. Ik liep samen met Luhan naar de wc. Setto zou wachten bij de zaal.

We kwamen terug van de wc en Setto wachte netjes bij de zaal (misschien eheft hij eten gekocht maar dat weet ik niet XD XD das aan jouw  Razz)


Laatst aangepast door Evilian op wo jun 25 2014, 20:09; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 31 Emptywo jun 25 2014, 19:53

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ook oma's kunnen hippe kleren dragen hoor. u heeft zoon goed viguur voor uw leeftijd.' zei ik speels. en ik stak mijn tong uit naar drake. ik keek steets verlegender. en spilde met mijn eten.''ik heb drake nog nooit bij een meisje zien staan.'' dacht ik diep na. ''stiekem was ik wel een beetje jaloers maar ik weet niet eens op wat eigenlijk. een bh is beter dan een jurk mel!'' ik wilde in een topertje prikken maar deze schoot steets weg. het dopertje springt richting drake en vloog tegen zijn blote lichaam aan. 'oeps... hihi.' ik hield mijn hoofd schuin en likte de saus van mijn wijsvinger af.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik streel lucy door haar haren heen en knuffelde haar. 'je verdedigte jezelf goed. kitty.' zeg ik speels. 'Yu ik wil naar huis en same zijn met jouw' Zei lucy haar stem klonk geschrokken. 'Yu ik wil niet dat jij pijn hebt Yu I love you never get in a fight again. I don't like it to see you in pain' 'ik heb geen pijn lucy. ik ben niet gewond geraakt hoor. als jij naar huis wild gaan we naar huis. kom we gaan delle zoeken. ik geef lucy een kus op haar bolletje. rustig zette ik haar weer neer. snel gaf ik haar nog een kusje op haar voorhooft. ik pakte haar hand vast en we liepen samen naar binnen toe. ik probeerde delle toe vinden maar ik zag hem niet staan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik was maar bij de bar gaan zitten. 'oi jongedame mag ik een drankje bestellen?' vroeg ik aan het meisje achter de bar de een lekker kort rokje aan had.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'zijn we er bijna.' zeurde luhan. 'sorry jogie als ik een auto had konden we er heen rijden.' ''ik heb niet eens en fiets maarja, moet toch wat verzinnen (^_^'') ''

we waren aan gekopen in de bioskoop. het duurde even voordat ik door had waar de kassa stond. vond het al zo gek waarom die mensen allemaal in de rij zaten te wachten. luhan moest plassen en lola ging met hem mee. 'i..ik haal de kaartjes alvast!' zei ik lief en glimlachte verlegen. ik stond voor de trap te wachten op deze trap staat een manier die de kaartjes kontroleert. in de verte zag ik lola en luhan al aan komen. zelf had ik nog 3 drankjes en 2 grote bakken popkorn gekocht. een zout en een zoet. ik kon niet kiezen dus ik had ze maar alle 2 genomen. mijn armen stonden helemaal vol. ''hoop dat ze snel komen en iets kunnen vast houden.'' 'hehe, lola! ik sta hier.' roep ik toen ik hun zag.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
*slaapt*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
*wacht*


Laatst aangepast door mellodey op wo jun 25 2014, 20:23; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 31 Emptywo jun 25 2014, 20:21

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Drake
'Oiooh dankje meisje' zei me oma blij.
Het eten kwam eten mijn lichaam aan ik keek haar langzaam en en stond op om vervolgens een bloesje te halen en hem aan te trekken. ik kwam terug lopen om en ging verder met eten.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lucy

Ik lied me volledig mee trekken met Yu. Ik wilde echt graag naar huis en had het hier wel gezien. We konden alleen Delle niet vinden/ 'Kunnen we die niet later ophalen' vroeg ik terwijl we rond zochten

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lola -

toen we terug kwamen uit de wc stond Setto met zijn handen vol 'aawh setto dat had je neit hoeven doen' Luhan sprong alle kanten op Popcorn popcorn Setto jij bent geweldig' Gilde hij. Met zun drieen liepen we de zaal in en ging op onze plekken zitten. Ik had expres Luhan in het midden gezet zodat hij het beste uitzicht had
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 31 Emptywo jun 25 2014, 20:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
mijn wangen werden rose van kleur toen ik drake weer terug zag komen in een wit bloesje. ik bleef lang naar hem staren. ''kwijl, hij is zo sexy.'' verlegen keek ik snel van drake naar mijn bord in de hoop dat hij mij niet zag staren. ''oh, ik keek zo lang naar hem'' hierdoor viel mijn ponnie half voor mijn ogen. ''hij is zo leuk. wat moet ik nou.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'nee sorry ik kan delle echt niet achter laten. als er iets gebeurt met hem moet ik er dierekt bij zijn.' zij ik serieus en bezorgt. 'ah kijk hij zit bij de bar.' zei ik vlug en liep stil naar hem toe. delle dronk van zijn drankje en ik kietelde hem in zijn zij.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'wist je dat jouw rokje je erg leuk staat.' zei ik slijment. de bediende begon licht te blozen. en gaf mij mijn drankje. ik dronk van mijn drankje en plost voel ik een flink gekietel in mijn buik. ik proest mijn drankje uit en barst van het laggen. 'hahahaah, please haahahha, stop! nee niet, hahaha doen.' jammerde ik al lachent.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
er kwam een grote man voor luhan zitten die wisselde met zijn dochtjerje zodat zij het beter kon zien. 'nooouw nu kan ik niets zien!' jammerde luhan. 'zullen we wisselen? want nu zit het kleine meisje voor mij?' vroeg ik aardig. 'jaaah kan dat?' zei luhan. ik wisselde van plek met luhan en ging naast lola zitten. het licht viel uit en ik schrok even. ik kijk om mij heen en zie dat het beeldscherm voor ons een beeld lied zien. ''oooh zou dit het zelfde zijn als dat zwarte ding was james thuis heeft?'' ik at af en toe wat popkorn en keek naar de gekke reklame beeldjes.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
*slaapt*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
*wacht*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 31 Emptywo jun 25 2014, 20:43

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jay/James

ik keek op en zag hoe Mellanie naar drake keek. ''wat zouden ze een leuk stel zijn'' dacht ik en begon te glimlachen. 'nounou Drake doe niet zo sexy de meiden hier aan tafel gaan je zo nog leuk vinden'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Drake

Ik leip terug en had niet door dat Mellanie staarde tot Jay het benoemde. Ik keek naar mellanie die haar haar voor der ogen gegooit had. ik zuchte diep en at zonder iets te zeggen verder



[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lucy

'Ik wacht wel bij de auto.' Zei ik een beetje sip en liep alvast naar de auto toe. Daar aangekomen keek ik in de auto of me mobiel daar lag. 'Shit hij is echt gestolen' fluisterde ik zacht tegen me zelfs

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lola -

Luhan en SEtto ruilde van plek. Dat vond ik minder nu was mijn kleine broertje te verweg van mij. MAar ik accpeteerde het gewoon. Ik zat onderuit gezakt naar het scherm te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 31 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 31 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 49 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: