cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50 ... 58 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 49 Emptyza aug 16 2014, 18:57

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

'oh, d-dat wist ik niet. i-ik umh heb niet zo veel ervarig met meisjes of sex. eigenlijk helemaal niet.'  zei setto verlegen 'Wil je er dingen over weten~!' vroeg ik toen ik zag dat hij er ergens mee zat en graag meer wilde weten.  hij keek me verlegen aan. 'd-doet het echt pijn bij meisjes.' zei hij een beetje stotterend.  'Ik weet het niet precies. Maar vaak zeggen ze als je groot bent dat je meiden bij het begin zeer goed. Ontmaagding doet als je niet voorzichtig bent wel zeer. sommige vindne het fijn andere niet.' legde ik uit

ME maag begon te knorren. en ik ging naast hem op bed zitten (mobiel uitleg stukje enzoo shirtless blahblah)

'wat is een onenight stand?' vroeg setto. Ik keek hem aan 'Weet je dat echt niet. Dat is als je maar een nacht met een meisje of jongen mee gaat om sex te hebben. Zelf doe ik er niet aan.' legde ik uit. Ergns vond ik het schattig dat hij er bijna niks over wist en dat op 17 jarige leeftijd. natuurlijk was het ook wel logisch met geen computer te hebben.

ik luisterde naar wat hij vertelde. en knikte begrijpelijk. Toen hij begon over ouders voelde ik me schuldig ''Je moest eens weten hoe leuk. Maar ik mag e niks over zeggen ik heb me ouders in de steek gelaten'' 'Zolang je onthoud hoe jij je er over voelde zal je niet zo worden.' zei ik en zag dat het hem echt dwars zat. Ik kan je anders de basis dingen leren over het gewonen leven, Als je oduers me maar niet vermoorden' zei ik er lachend achteraan.

'Hoelang werk ze hier al' vroeg ik na he verhaal dat hi jverteld had. 'soms voelen mensen vertrouwd aan, Dan zie je ze sneller als familie dan andere.' legde ik uit toen hij begon over bloedlijn.

Ik lachte lief 'nee is gezellig als je veel praat, Zo leer ik je ook beter kennen' Zei ik toen hij zicht veronschuldigde over het fijt dat hij zo veel praatte aan tafel. 'Als het stil is voelt het zo awkward' lachte ik blij. anne kwam aanlopen met een punding het was echt knal en knal roze bijna zo rose als dat haar. 'hehehe die pudding lijkt op je haar'  Okey dat kwam er niet zo heel charmant uit... Setto was zo blij met zijnpudding dat ik op mijn arme ging leunen en naar hem keek. 'Die pudding is bijna net zo lenig als jij bent' Grapte ik er perongelijk uit. ''Wauw wat heb ik vandaag met die slechte reacties'' Dacht ik. De broek die ik aan het knelde behoorlijk. Ik beet op me lip en wilde hem goed trekken maar Anne stond dicht bij ons en als i kdat nu zou doen zou ik echt raar overkomen.

Setto wsa zo druk met zijn pudding aan het spelen dat hij van zijn bord af begon te glijden richting zijn broek. Het gleed steeds verder en dat zag ik eerst wilde ikafwachten en hem laten vallen maar voor dat het viel rijkte me hand uit en hield ik de pudding tegen. 'Nou waarom deed ik dat nouw ik wilde hem laten vallen' Zei ik en glimlachte breed.

Na het eten ging Anne afwassen en liepen we naar de bib. we moesten een grote trap af de eerste paar treden gingen goed. Me sokken waren glad omdat ze net opgedroogd waren aangeizen ik die neit gewisseld had. Wat niet al te slim was. Mijn voeten geleden twee traptreden naar benende 'aah' ik wist me vast te grijpen en ging snel zitten zodati k setto niet omver zou vallen. De trap was als een grote rechte trap. De treden waren erg glad. Ik bedacht me ineens iets en rende de trap op 'Wacht ff setto ' zei ik. Ik liep zo snel mogelij door de gangn ik had in mijn tas een oude deken zitten die gritste ik er uit. ''Weetje als het hier zo woond in zun groot huis moet je lol maken'' dacht ik. Met de deken liep ik terug naar de trap.

Toen ik terug kwam stond Setto benede onder de trap te wachten en keek omhoog. (als ik dit mag zeggen Razz)
Ik legde het kleed op de grond en ging er op zitten op mijn knieen en zette me af. Dit deden we altijd in het SMent gebouw. I kzette me af en gleed naar benede toe
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 49 Emptyza aug 16 2014, 19:24

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'Ik weet het niet precies. Maar vaak zeggen ze als je groot bent dat je meiden bij het begin zeer goed. Ontmaagding doet als je niet voorzichtig bent wel zeer. sommige vindne het fijn andere niet.' lechte james uit. ''ik wis wel wat een maagt was dat waren jonge meisjes die net vrouw waren geworden of anders gezegt ongestelt en vrugbaar. zulke meisjes waren het meest waardevol als ze nog maagt waren.'' 'heb jij wel eens een meisje ontmaagt?' vroeg ik voorzichtig.

(james kleed zig aan gaan eten hoofd gerecht blah)

'Weet je dat echt niet?' vroeg james aan mij. 'nee, eigenlijk niet.' zei ik verlegen. 'Dat is als je maar een nacht met een meisje of jongen mee gaat om sex te hebben. Zelf doe ik er niet aan.' vertelde james. 'maar waarom doe jij er niet aan dan?' vroeg ik nieuwschierig.

'Ik kan je anders de basis dingen leren over het gewonen leven, Als je oduers me maar niet vermoorden' zei james lachend. 'hahha dan doen ze heus niet en ten slotten zijn ze toch maar zelden thuis. hihi.' reageerde ik een beetje gieglend terug.

'ik denk dat ze 2 a 3 dagen werkt?' zei ik tegen james. (idk XD)

'Nou waarom deed ik dat nouw ik wilde hem laten vallen' Zei james en glimlachte breed. 'wat wilde je doen haha, stiekem wil je dat ik ook een andere broek aan trek he.' zei ik plagend en stak mijn tong uit. 'stiekem ben je bang dat ik beter geschapen ben.' fluisterde ik lollig en glimlachte ook. 'misschien maak je vanavond een kans op een glim als ik mijn pyama aan doe.' ging ik lolig verder.

we liepen naar beneden over de trap heen. ik hoorde dat james bijna viel. 'hey ben je nu al moe? we zijn er nog niet hoor.' zei ik plagerig en liep verder naar beneden. toen ik omhoog keek zag ik james op een kleedje naar beneden glijden. 'whaaa?! james kijk uit dat je je niet bezeert.' riep ik. james was bijna beneden en gleed door hierdoor duwde hij mij omver hij ging zo snel dat ik niet kon reageren om het te ontwijken. ik was boven op james gevallen en zat op zijn schoot eigenlijk zat ik boven op zijn kruis. omdat hij een strake broek aan had kon ik alles er doorheen voelen. ik blooste hevig en keek naar de borstkast van james. 'haha, je haar is staties geworden.' riep ik toen ik met een hand door james zijn haar heen ging. ik bleef rustig op james zitten en glimlachte.


Laatst aangepast door mellodey op za aug 16 2014, 19:47; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 49 Emptyza aug 16 2014, 19:34

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

ik knikte. 'Jap drie.' Ik wreef over me achterhoofd heen.

(verhaal)

'Ik vind dat sex bij een relatie hoord. Dat je het alleendoet et iemand van wie je echt houd.' Legde ik uit en stopte wat eten in me mond. ''damnt zo lekker ik wilde dat min manager zo kon koken''

'hahaha ik hoef hem niet te zien hoor' lachte ik en stikte bijna in mij eten toen hij zei dat ik misschien een glimpje om kon vangen.

Ik gleed door en kon niet remmen en reed Setto aan. Ik kwam niet meer bij hvan het lachen. Setto zat boven op me en me knieen ging pijn doen omdat ij ze afknelde. ik was zo hard aan het lachen dat ik niet kon reageren op wat hij zei. Hij deed mijn haar goed omdat het staties geworden was. hierna pakte ik zijn schouders beed en rolde samen met hem om zodat ik me benen kon strekken. ik lachte alles bij elkaar. Toen Setto op de grond naast me zat stond k op. 'JHeb je dat nog nooit gedaan dan?' vroeg ik en pakte me kleedje op. 'Het is echt geweldig'


Laatst aangepast door Evilian op za aug 16 2014, 19:59; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 49 Emptyza aug 16 2014, 19:53

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'maar je vrijd toch alleen als je van iemand houd om een kind te maken.' vroeg ik verwart.
'maar james als je al met drie meiden gevreeen hebt, hoe kun je dan geen onenight hebben gehad?' vroeg ik nog meer verwart. ''je kunt toch maar 1 vriendin hebben in je leven?'' (ouderwetse gedachte xD)

james was heel erg aan het lachen zo erg had ik nog nooit mee gemaakt en ik wist niet presies wat het was. james draaide met me om over de vloer heen. we lagen naast elkaar en hij strekte zijn benen. ik leunde op mijn arm en streelde over zijn buik hen die aan het bewegen was van de nieuwe emotie die ik nog niet kende. met twee hande en mijn duim en wijsvinger kietelde ik in zijn bijde zijkenden net boven zijn heupen. 'gaat het wel goed met je?' vroeg ik neutraal en bekkek hoe hij steets harder ging lachen. ''gewoon lachen ken ik wel maar dit is echt heel erg lachen.'' mijn duimen verdwenen tijdens het kietelen steets meer onder het randje va zijn broek. ik wist dat dat het meeste kietelde.
(rea james)

opgegeven moment stopte ik en james stond ook op. 'neeh ik denk niet dat ik dat ooit gedaan heb wel eens van de trap leuning en met een snowboard maar niet met een vliegent kleedje.' zei ik en glimlachte. ik leide james naar de bibliotheek. ik deed de deur open en daar waren we dan in het o zo grote argief van het verleden. 'kijk james dit is waar ik mijn tijd uit zit al mijn jaren. met twinkeltjes in mijn ogen keek ik naar de rijen met kasten waar veel boeken is stonden tot bijna aan het plavon. 'hier staat alles wat er maar te weten valt over het verleden en veel meer. ik loop samen met james door een rij boeken heen. 'in het midden ergens is de piano. ja jah daar zijn we dan.' zei ik blij en liep er naar toe er stond een grote houte vleugel het was een hele ouderwetse en ook heel zeldsaam ding. 'hij doet het nog maar ik ben niet zoon piano type. de maids van de bibliotheek proberen hem elke dag af te stoffen net als alle boeken hier.


Laatst aangepast door mellodey op za aug 16 2014, 20:29; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 49 Emptyza aug 16 2014, 20:04

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

'Ah nee joh dat hoeft helemaal niet. Je mag met iedereen omgaan en verlieft op worden relatie me hebben enzo. Paar dingen kunnen natuurlijk niet zoals sex hebben met een minderjarige of iemand die echt een stuk jonger is, Maar je bent echt niet onrein of iets, dat was vroeger zo'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 49 Emptyza aug 16 2014, 20:16

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'hehehe oke, maar die onenichtstand snap ik nogsteets niet helemaal hoor.' zei ik en krapte op mijn hooft. 'ik weet alleen maar dingen van wat ik ooit in boeken heb gelezen.' grapste ik snel.

'mmmh, vroeger mog je wel met een jonger iemand meisjes waren 14 of maar net 16 en dan werden ze uit gehuwlijkt aan een rijke jongeman van soms wel 21 jaar.' vertelde ik. 'maar ik zou dat zelf nooit willen ik kies liever me eigen vriendjes, umh vriendinnetjes uit.....' ''verdomme let op wat je zegt setto.''
(tikt nog verder na jouw komplete bericht)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose <3 willem
mellanie voordat we naar die leuke disco gaan moeten we wel de juiste kleren dragen. ik pakte mijn rugtas die ik gevult had met kleding. ik haalde er een stuk of 4 supper korte broekjes uit. 'regel nummer 1 draag nooit een rokje als je uitgaat!' zei ik vrij serieus. 'want jongens kunnen je dan sneller pakken. want je rokje is open en hoeven ze niet uit te trekken dus ze kunnen zo je slippje aan de kant schuiven en whala sex...' zei ik serieus tegen mellanie. 'in de club herkennen ze mij zeker en sommige dream eaters (megafans) weten al wie jij bent of wat je gaat worden eigenlijk hihi.' ik bekeek een kort broekje en hield hem voor mellanie.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'oooh je hebt van die stoere korte broekjes mee genomen. ik kan haast niet geloven dat ik eindelijk uit ga.' zei ik stralent. ik luisterde naar rose en schrok lichtjes. 'ge-gebeurt dat echt?' vroeg ik verbaast. 'oke ik snap nu wel waarom je beter geen rokje kan dragen. thx rose <3' rose hield een kort broekje voor me. 'deze is zooo stoer ik vind broeken met kleur verschillen altijd gaver dan effe. het broekje was heel donker blauwe met in het midden bij de pijpjes witte streepvegen. 'jaah die doe ik echt aan. ik glede me om en trok het sexy broekje aan. ook rose had een broekje aan getrokken haar kond was echt ronder en dikker dan mijn kleine kondje. 'oh mel mijn kond word steets dikker!' zei roos geschrokken en bekeek de grote van haar kont in de spiegel. 'jij bent zo mooi slank ik ben echt jaloers op jouw viguur' zei rose complemiterent en jaloers. 'ja maar jij hebt al een vriendje.' zei ik verlegen tegen rose. 'ja maar ik ben meer bekent in de wereld en ik kom vaker in clubs.' vertelde rose. 'rose wat voor topje doe jij aan?' vroeg ik aan haar. 'oh geen spagetie bantjes minstens 2 cm breed anders denken jongens dat je op sex uit bent.' zei rose wijs en giegelde. 'wat zal ik met mijn haar doe mellanie? weet jij iets?' vroeg rose aan mij. 'ja ja ja, doe je haar eerst los en dan aan de zijkant 2 kleine elastiekjes of klipjes. dan zit je haar niet zo in je gezicht.' vertelde ik en deed het voor met 2 bloeme elastiekjes. 'ooooh geweldig dat is zo handig en sexy hihi.' zei rose entausjast. rose en ik waren er bijna klaar voor. we deden ons make-up en op dat moment kwam lea binnen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]lea
'hey ni~chtje, wat ben je aan het doen? oh make-up feestje? leuk.' ik loop naar mellanie toe en ga naast haar zitten. 'je houd dat ding verkeerd vast dadelijk verf je je wenkbrauwen nog!' zei ik en nam de maskara over en deed de make-up van mellanie en vervolens die van rose. ze leken net 2 idolen. nou eigenlijk waren ze dat al een beetje. 'meis~ke je bent klaar.' zei ik en gaf een spiegel aan rose. rose keek blij en straalde. 'het is zoo goed en netjes gedaan bedankt lea!' zei ze vrolijk. 'oke schoenen aan en we zijn er klaar voor!!!' hoorde ik hun bijden zeggen. 'veel plezier meis~kes' riep ik nog even na en swaaide ze uit. de vriend van rose ging ook mee en wilde in zijn auto stappen maar hij kwam er achter dat er een andere auto achter de zijne stond. 'hehhehhe, geniaal.' zei ik tegen mezelf. terwijl ik uit het raam keek. deef kwam naast me staan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Deef
kijk meneer teddy die auto van de bloemenbrengen staat er nogsteets. ik pakte het pootje van de beer en wees naar de auto. 'teddy duw jij die stomme auto aan de kant?' zei ik terwijl ik de beer tegen het glas aan duw. ik keek naar de mooie auto die een aantal keer moeilijk ging steken en heen en weer draaide voordat hij rakelings langs de auto kon hij miste de auto net op een haar. 'goed zo krullebol!!!' schreeuwde ik tegen het raam. 'kijk teddy zo wil ik later ook kunnen rijden!' riep ik blij en gooide mijn teddy beer in de lucht.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
ik was klaar met eten. had mijn stoerste kleren aan getrokken en ik was ook nog even snel onder de douch gekropen om mezelf even te scheren van onderen. ''tja je weet maar nooit.'' ik deed mijn jack aan en stapte de deur uit. ik pak mijn fiets en fietste richting lola haar cafe. het was al 5 voor half 8. ik zette mijn fiets tegen de muur en deed hem op slot. toen ik de deur open deed hoorde ik zoon klingel belletje dat aan gestoten werd door het puntje van de deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 49 Emptyza aug 16 2014, 23:08

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

'jah dat was vroeger zo dat meisje werden uitgehuwd dat nu echt neit meer. Je moet nog veel leren, Jaah zelf je liefde uitzoeken is beter.' lachte ik Ik at verder, (puddingverhaal enzooo)

Setto begon me te kietelen en ik kwam echt niet meer bij. Ik voelde zijn handen steedns verder naar benede glijden. ''He likes guys...'' dacht ik terwijl ik naar adem hapte.'Okey okey stop ik kom niet meer bij' Zei ik door het lachen heen. Ik probeerde op te staan. 'haha hoe dna ook wil ik dat ook een keer proberen' antwoorde ik op zijn snowboard verhaal. 'Wij doen dat altijd in korea als we moesten trainen en geen zin hadden,, Daarna gingen we Kip eten met zun allen tot de managers kwamen dan moesten we als gekken alles op ruimen' Toen ik praatten over mijn verleden begonnen me ogen te stralen. ik stapte achter Setto aan. De bib was zo groot dat het jaren zou duren voor je de eerst kast doorgelezen had.  toen ik de piano zag was ik spontaan verlieft. Ik liep naar hem toe en me vinger gleden over de toetsjes.  ik ging zitten en begon langzaam te spelen klik het geluid dat uit de piano kwam was zo mooi en zuiver. Ik begon overnieuw maar dit keer zon ik er bij klik Dit nummer deed me zo veel. Maar de tekst was ook heel mooi en toepasselijk. Toen ik zon kwamen er tranen in mijn ogen. ookal probeerde ik het tegen te houden. ME haren die niet meer in model zaten omdat het uitgeregent was vielen voor me ogen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -

ik wasbeerde door het zoldertje heen. Ik had een strakke leren broek aan gestrokken en een mooi strak hempje. ELke keer als ik langs me klerekast kwam keek ik er in, En daarna in de spielig, Moest ik dit wel aantrekken was het niet te erg. Ik keek op de klok. ''Kut kwart over 7, '' ik moest me haar nog doen en mijn make-up. Ik gooide het hempje dat ik beed had op de grond en rende naar de spiegel terug. Ik deed zo snel mogelijk make-up op. Dit droeg ik normaal echt nooit. Maar had zat gelukkig goed. Ik gooide me haar naar achteren. Ik maakte twe losse grote vlechten in me haren. Normaal had ik mijn haar in een knotje zitten en zag je niet hoe lang en dik het was. Me haar gleed over mijn borsten heen tot bijna over mijn navel. eerste plaatje van lola En dat terwijl het in twee vlechten zat, Ik zuchte en trok me zwarte hempje uit en zocht naar een witte wat langere tuniekje. deze trok ik aan. Ik keek naar de klok ''Shit 3 over half.'' Ik gooide de deur open e nrende naar benede toe
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 49 Emptyza aug 16 2014, 23:31

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik ging naast james zitten op het langwerige krukje. en luisterde naar james zijn tekst. de een of andere manier voelde ik iets in mijn lichaam dat brak maar ik kon niet plaatsen wat het presies was. ik beed op mijn lip en mijn lichaam deed gewoon pijn van binnen. ''wat is dit wat voel ik is dit wel normaal?'' 'damn...' zei ik toen hij klaar was met zingen. mijn kin begon te trillen en mijn ogen te prikken. mijn ogen werden vochtig. ik probeerde me te verzetten maar dat ging niet hoe kan je tegen iets verzetten als je niet eens weet wat het is. ik leunde met mijn hooft tegen de schouder van james aan en een enkele waterdruppel rolde over mijn wang heen en viel op james zijn broek. ''hoe zou het met riven zijn. zou het nogsteets goed gaan in het ziekenhuis? of hebben ze het al op gegeven.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
'ik zat al aan de bar en wachte op lola. plots kwam ze door de deur heen van haar kamertje vandaan ik bekeek haar. ''damn wat is ze mooi, verdomme. ik heb niets mee genomen voor haar. ik beed op mijn lip en probeerde stoer naar haar te kijken. ik stak mijn hand half op nouwja mijn ellebook stond nogsteets vast aan de tafel.


Laatst aangepast door mellodey op za aug 16 2014, 23:38; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 49 Emptyza aug 16 2014, 23:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

Ik slikte nadat ik gestopt was met zingen ''Sukkel niet janken jebent een jongen'' zei ik tegen mezelf. Setto was tegen me aangaan zitten. Ik keek opzei en zag dat hij het moeilijk had 'Oh, Sorry het was niet me bedoeling om je verdrietig te maken. en je te laten huilen' Zei ik geschrokken.. 'Laten we anders snel klaar maken en gaan feesten?' zei ik snel. Ik vond het altijd erg lastig als iemand huilde en ik niet wist wat er gebeurd was. Naar vragen kon het erger maken. 'Kom seth we gaan ons klaarmaken en feesten'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 49 Emptyza aug 16 2014, 23:45

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'Oh, Sorry het was niet me bedoeling om je verdrietig te maken. en je te laten huilen' Zei james geschrokken. 'verdriet? noemen ze dat zo? waarom doet dat zoon pijn?' vroeg ik zachtjes. ik sloeg 2 armen om zijn middel heen en duwde even mijn neus in zijn schouder. ik glimlachte weer even en mijn ogen kwamen nog maar net onder mijn haar vandaan. ''mmh james ruikt zo lekker en zo vertrouwt. net zoals riven.'' ik glimlachte ietsjes en het zag er meer schattig uit dan blij. 'james?' vroeg ik zachtjes. en bleef even stil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 49 Emptyza aug 16 2014, 23:50

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

'laten huilen' Zei james geschrokken ' ik knikte 'Jah. Dat is verdriet.' antwoorde ik hij sloeg zijn arme rond me heen en duwde zijn neus tegen mijn schouders aan. Ik deed me handne omhoog ik wist niet waar ik ze moest plaatsten. 'James' zei setto ineens serieus 'Jah setto wat is er?'




[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -

Ik moest lachen om Tayoni die stoer probeerde te doen. Ik pakte twee lagen achter de bar en een wijntje uit 1887 die de vrouw voor ons klaar gezet had. 'Wijntje' Vroeg ik aan hen en zette de glazne neer. Ik ging naast hem zitte en wilde de wijn inschenken ''het zou sexu zijn geweest als tayoni dat zou doen'' dacht ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 49 Emptyza aug 16 2014, 23:57

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
'pas maar op lola dadelijk laat je nog een glas vallen.' zei ik stoer en pakte de wijnvles over. ik haalde de kruk er af en de vles zei plop. er kwam een wolke rook van af voor zoon 2 seconde. ik schonk de wijn glazen nogal vol in. en zette de wijnvles weer neer en drukte de kurk er op. ik tilde mijn wijnglas op en hield hem omhoog. 'waar prosten we op?' vroeg ik. 'op onze relatie?' vroeg ik voorzichtig. en keek haar diep aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'heha, laat maar...' ''ik kan hem niet vertellen over riven niet nu. ik stond op en keerde mijn rug naar james toe ik streelde door mijn haar heen en keek even om naar de jongen waar ik nogsteets gevoellens voor had gekregen. 'james heb jij dit liedje geschreven?' vroeg ik aan hem. 'misschien kunnen we iets doen met dit liedje en onze band we kunnen er een rap door heen maken. en een video klip maken.' zei ik nog altijd iets gevoelliger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 49 Emptyzo aug 17 2014, 00:04

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -

oh Tayoni pakte de wijnglas in en schok in. aawh.  'waar prosten we op, op onze relatie?'  Ik lachte 'Op een geslaagde avond' Zei ik en pakte mijn wijnglas op en tikte het tegen de zijn aan. Ik deed me arm rond de zijne en keek hem diep in zijn ogen aan. Dit hete een liefdes shot. Ik zette mijn glas tegen me mond en wachte tot tayoni dat ook deed


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

hij vroeg of ik dat nummer had geschreven en ik schudde van nee. Het is een officeel nummer van 2NE1 one. Ik heb hem alleen veranderd, We kunnen hem wel als cover gebruiken. wacht ik laat het je horen. Ik pakte me mobiel en zette me 3g aan. klik here. Ik lied hem het nummer zien. toen ij afgelopen was liepen we terug. 'Is het goed als ik eerst mijn haren doe enzo, need to fix my face'


Laatst aangepast door Evilian op zo aug 17 2014, 00:15; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 49 Emptyzo aug 17 2014, 00:07

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
ik luisterde naar lola haar zachte stem en deed presies zoals zij en zette teder mijn glas tegen mijn lippen aan. ik keek lola verlieft aan in haar ogen. en glimlachte lichtjes. tergelijkertijd met lola nam ik een slokje. ik nam een paar slokken en lied het glas rusten in de lucht. ik staarde naar lola en glimlachte stoer.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'oke dat is toch tof voor het begin van onze bend. enzo.' zei ik en draaide me weer even om naar hem toe. 'haha ja ik moet ook mijn haar fixen. en iets anders aan trekken dan een witte bloes vind je niet. een stoere jack staat beter toch?' vroeg ik aan hem en liep met hem mee. we liepen via de koriaanse boekenplank. ik pakte een boek uit de kast en gaf het aan james. 'dit is een mooi verhaal alleen sommige pagina's begrijp ik niet helemaal misschien kun jij het lezen en het een keertje uitleggen aan mij.' ik keek hem lief aan en streelde door mijn haar heen. 'het is een romanties verhaal.' zei ik zachtjes. ''het boek was misschien in het oud koreaans maar james weet vast meer dan ik.''

we waren weer in mijn kamer. ik keek op mijn bed en zag de spullen nogsteets liggen ik kon mijn nieuwschierig heid niet bedwingen en liep naar mijn kussen toe. ik zag de foto van riven. en dacht ana de moment tat hij me speels plots knuffelde en hoe hij breed glimlachte. zoals op de foto. zijn haar had hi rood roze geverft en in een kuifje gevormt. ik bleef naar de foto staren en was james even vergeten. mijn kin begon weer te trillen. ik hield een arm vor mijn ogen en veegde me ogen af aan mijn witte bloes. zijn favoriete knuffel lach op mijn kussen naast en rood vierkant plestikje. waarvan ik niet wist wat het presies was. riven omarmde mij plots op die foto en glimlachte vrolijk zoals hij altijd was en zoals ik altijd brobeerde na te doen. ik voelde nog een foto en deed de achterste foto naar voren. op deze foto kuste riven mijn wang. op deze foto glimlachte ik vrij neutraal maar tog wa er geluk in mijn ogen te zien.


Laatst aangepast door mellodey op zo aug 17 2014, 00:30; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 49 Emptyzo aug 17 2014, 00:17

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -

Samen namen we het eerst slokje. Ik begon te kuchen en daarna te lachen 'Oeh hij was sterker dan ik dacht' We dronken het wijntje op. Ik stond op en wilde de wijnfles terug in de kas zetten

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

Ik bekeek het boek en opende het. 'Zo nice' terwijl we de trap weer opliepen vergat ik me dekentje maar las we een deel voor en vertaalde het ookmeteen. toen we in zijn slaapkamer aangekomen waren pakte ik mijn tas en liep naar de spiegel ik pakte soort van BBcream uit me tas en haarspullen. 'MAg ik deze kleding aanhouden,' Vroeg ik terwijl ik naar me eigen nog steeds natte kleding keek die ik op een stoel gegooit had naast de grote kast. Toen ik me haar en make-up gedaan Ik had niet veel zin om er veel werk in te stoppen klik keek ik in de spiegel naar Setto hij stond bij zijn bed en keek naar een aantal dingen, Zijn houding was net zoals toen hi jdedeur open deed en wanneer hij naast me zat op de stoel bij de piano. Ik stond op en kwam naast hem staan. Ik legde een hand op zijn schouders 'hey, Seth' Zei ik zacht. 'Je mag me altijd alles vertellen eh Als je iets dwars zit'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 1 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 49 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 49 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50 ... 58 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: