cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 42 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 17 Emptyzo mei 25 2014, 22:14

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu
mijn ogen werden even groot toen jay vroeg of ik op mijn date stond te wachten. ik kuchte swaar en stikte bijna van de schrik. 'ik wacht totdat er een meisje naar mij toe komt niet andersom zoals tayoni. nee niet zoals tay.' ik neem nog een trekje van mijn sigaret. 'en waar is jouw meisje? of heb je die niet jay? hahaha, nog populair en steets geen meisje jij hebt echt ongeluk man.' zeg ik met een vriendelijke grijns.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'james? jij hebt toch wel iemand gevraagt he? voor het feest?' ik kijk hem aan met een emotie die totaal mislukt. 'ike... umh.... moet naar iemand toe denk...denk ik.' ik kijk schuin achter mij. bij een groep meiden staat een middellang meisje met bruine pijpenkrullen. ze heeft een kort rokje aan en een bijpassende haar strik.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
snel ren ik naar de douche en was mezelf in mijn ondergoed trek ik samen met lucy mijn klerenkast overhoop. jaaah das mijn jurk <3' gilde ik snel rende ik weer de douch in met mijn jurk die lucy mij aan gaf. mijn haar versierde ik met een stylevolle diademe het was klein en smal niet te groot of te patserig. gewoon fijn en mooi. [url=http://styloss.com/wp-content/uploads/2014/02/75.jpg] klik jurk 4de van boven alleen dan wit[url]
toen ik klaar was liep ik weer naar de woonkamer. 'tada! ik ben klaar!' zei ik vrolijk 'kom we gaan voordat het feest begint! ik pak de meiden bij hun hand en sleur ze de auto in. 'pap! rijden!!!' schreeuwde ik. me vader schurde door de straten heen en stopte voor de school. 'zoo veel plezier mooie dames <3' zei hij met ene knipoogje naar ons. 'Bah pa!' zei ik zacht terug terwijl ik uit stapte. 'zal er een jonge met me dansen?' vroeg ik een beetje onzeker.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
ik wandel over het plein heen en zag dat de deuren werden open gedaan het was zoon gaos dat niet iedereen meteen naar binnen kon. 'ik wacht wel effe.' zei ik toen ik bij drake ging staan.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie


Laatst aangepast door mellodey op zo mei 25 2014, 22:32; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 17 Emptyzo mei 25 2014, 22:24

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lay, SMe Traine

Langzaam sjockte ik van het vliegveld naar de auto van James. Zijn manerger had James toenstraks al naar het Feest gebracht en haalde mij nu op. Ik ging voorinzitten en raakte in gesprek met hem.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jay/James

'Oh your the gentelman type' zei ik lachend. 'Ik geef je groot gelijk hoor dat je wacht tot het meisje naar je toe komt' Ik keek over me schouders het plein rond 'en waar is jouw meisje? of heb je die niet jay? hahaha, nog populair en steets geen meisje jij hebt echt ongeluk man.' zeg Yu met een vriendelijke grijns. Wannaar setto vroeg of ik toch niet iemand gevraagt had. 'Nee ik heb niemand gevraagt. Ik ben eigenlijk niet geintereerd in relaties.' Zei ik met een glimlach 'De fans vermoorden haar dan toch emotioneel' flusiterde ik er zacht en verdroeft achteraan. 'Being single isn't that bad' Grapte ik er achter aan. 'Btw Yu mag ik ook een peuk?' vroeg ik aan hem en haalde beschaamt mijn hand door mijn haar heen

iK keek naar Setto en zag dat hij naar een groepje meiden keek. 'Ga dan naar ze toe Setto' Zei ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Drake

'Yo tayoni' zei ik blij toen hij bij me kwam staan ik gooide me arm vriendschappiglijk over zijn schouders. Snel haalde ik ze er weer vanaf ik wist dan Tayoni niet van aanraking hield van jongens. 'En welk meisje word vandaag jouw doelwit?' vroeg ik speels

Ik zag de meiden van onze klas uit de auto stappen. 'Zo zeg die zijn er goed uit. Dat mogen ze wel vaker aantrekken'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lucy

We werden in de auto getrokken en ging eindelijk naar het feest. ''Zou Yu me zien staan?'' dacht ik onzeker. We waren aangekomen Blij sprongen we uit de auto. 'Kom we gaan feest vieren' Nog voor dat we door liepen keek ik in de auto raam en deed me haar goed. Het plein stond vol. Maar aan de meiden te zien was het makkelijk om James te vinden. En gelukkig stond Yu ook bij James. net als setto.

Zullen we naar onze klasgenootjes gaan? Setto yu en Jay? vroeg ik en keek de 2 meiden verlieft aan

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lola -

Het was al 8 uur geweest toen ik mocht stoppen met werken. Snel fieste ik naar huis met mijn broertje achter op. ik stopte hem in bed en zei tegen he mdat hij me kon bellen als er iets was. Ik wilde toch best graag naar het feest toe. Ik opende de kast. ik had geen tijdof geld gehad om kleding te kopen.  ik vond een oude jurk van me moeder. Even twijfelde ik. zou ik hem wel aan trekken? toch trok ik hem aan en deed ne maar in model.

Op de fiest haaste ik me naar het geest het was al half 10 de zaal was al lang open gegaan

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Abi

Ik deed me klerne geod en stapte het plein op. 'Zo waar is mij vriendje.'


Laatst aangepast door Evilian op di jul 01 2014, 13:16; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 17 Emptyzo mei 25 2014, 22:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu
''ik ben meer bang dat ze me afwijzen dan dat andere karakter eigenschap waar hij het over had.'' ik deed een wenkbrouw omhoog toen jay om een sigaret vroeg. 'oke...' ik graai in mijn broek en haal er een doosje uit. met me duim flip ik het dekseltje open en houd het doosje in de richting van jay.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'het is niet voor een relatie, maar voor de andere gozers die naar je kijken weet je wel die gasten in het zwart daar rechts achterin bij het muurtje.' fluisterde ik naar james. mijn blik was anders dan normaal. het straalde geen vrolijkheid uit.

'Ga dan naar ze toe Setto' Zei james plots en ik schrok een beetje. 'uh i..ik umh, me...meiden moet je niet te vroeg naderen en al helemaal niet voordat ze uberhoud de zaal in zijn. anders kunnen ze hun haar niet goed doen in het toilet.' fluisterde ik flug.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako



[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
'hahaha, sexy zijn ze he! lucy ziet er ook niet verkeert uit.' ik knip oog naar een meisje die langs loopt en zij giegelt gelijk samen met haar vriendin.
'maar mijn doelwit is er nog niet...' vervolg ik mijn zin. 'ik wil lola hebben vandaag. alleen ik weet nog niet presies hoe. waarom doen meiden zoals zij nou altijd zo moeilijk. of moet ik het op mijn voorhoofd schrijven? lola, neuk met mij vannavond.' zei ik speels terug met een grap.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie

'oom, i..ik moet naar een feestje vandaag.' zeg ik zachtjes terwijl ik de trap af liep. ik heb een iceblauwe jurk aan. klik 'ooooh mijn nichtje gaat voor het eerst naar een schoolbal!' zei hij heel entousjast. met twinkelingetjes in zijn ogen. 'wat zie je er prachtig uit ik kan wel bijna huilen.' vervolgte hij. mijn neef kwam met zijn hoofd de hoek om steken zijn ogen werden iets groter en hij kreeg blosjes op zijn wangen. 'wouw, meisje wat ben jij sexy.' zei hij zacht met een liefe mooie stem.
'kom kom kom mijn meisje ik breng je naar school. meneer linko haal de limo we moeten deze prinses naar het bal brengen.' zei mijn oom vrolijk.

' nee geen limo dadelijk kijkt iedereen naar mij please geen limo!' maar het was al te laat mijn neef tilde me op en liep met mij in zijn armen de limo in.

de limo reed het plein op van school eerst stapte meneer linko uit en deed mijn deur open. 'veel plezier prinsesje.' zei mijn neef bijna verlieft. soms werd ik een beetje bang van hem vaak betrapte ik hem in de deur opening van mijn kamer als ik mezelf uit zat te kleden. voorzichtig stap ik de limo uit in mijn licht ice blauwe jurkje. ''waarom de limo? o neeh'' ik kijk voor me uit en zie dat er heel wat meiden jaloers naar mij kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 17 Emptyma mei 26 2014, 11:50

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lay, SMe Traine

We reden de straat van e school in. Hier zag ik een meisje op de fiets. Ze had een beeldschone jurk aan. 'Stop is meneer' zei ik in het koreaans.  Ik sprak het meisje aan en vroeg of ze misschien mee wilde reizen. Ze knikte blij jah. Toen we in de auto zaten viel er een pijnlijke stilte. Uitendelijk stelde ik me voor. Mijn Nederlands was niet te goed ik bne en blij een koreaan.
Ze vertelde me dat ze lola heette.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jay/James

Ik zag dat hij het best wel apart vond dat ik ook rookte. 'Ik rook ook gewoon alleen ik moet rekening houde met mij stem. Maar zolang ik niet hoeft te zingen ga ik ook genieten' Zei ik lief terwijl ik de peuk aanpakte. 'Volgende keer krijg je van mij.' Ik gooide de peuk omhoog en ving hem met mijn mond. uit ze zak pakte ik een roodde aansteker en de peuk aan.

'het is niet voor een relatie, maar voor de andere gozers die naar je kijken weet je wel die gasten in het zwart daar rechts achterin bij het muurtje.'  Fluisterde setto. 'Oh omdat ze anders denken dat ik gay ben?' Ik keek richtign de jongens. 'Pech voor hun. En als ik jongens leuk zou vinden zouden hun niet in mijn intressens liggen' Zei ik grappig ik aaide Setto over zijn bol.  

Ik keek naar de meiden die daar stonden 'uh i..ik umh, me...meiden moet je niet te vroeg naderen en al helemaal niet voordat ze uberhoud de zaal in zijn. anders kunnen ze hun haar niet goed doen in het toilet.' fluisterde Setto vlug. Ik begon te lachen. 'Ben je bang?' Ik pakte zijn arm beed en trok hem vooruit. Met mijn peuk in me mond. 'Hey dames' Zei ik fleurtend.

Een van de meiden herkende me meteen 'Kyaaah dat is Jay' Gilde ze bijna. ''Fuck'' Ik keek Setto aan. 'Volgens mij was het niet zun goed plan om er heen te lopen was even vergeten dat ik famous was' fluisterde ik zacht je hoorde de irritatei in mijn stem.

Op dat moment reed er een limo het plein op. ''Oh een een uitvlucht''
Ik zag dat Mellanie uit de auto stapte. Snel liep ik naar haar toe. 'Welcome my lady' Zei ik beleeeft als een gentle man en stak me hand uit. 'Mag ik u begeleiden naar de deur'. Veel meiden keken jaloers naar Mellanie.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Drake

'Misschien moet je lief tegen der zijn?' zei ik. ik kon er niet verder op ingaan want er kwam een limo binnen gereden. 'Damnt rijke meisjes' Ik keek en zag dat het Mell was. 'Wauw ze is een kind van een rijke familie' zei ik onder de indruk. Ik wilde naar haar toe lopen maar ik zag dat James me voor was. 'Owjah ik had preongelijk een date met haar geplant vanavond. Misschien kan ik er nu onderuit komen' Snel draaide ik me om en wilde weg lopen richting de deur die open zou gaan
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lucy


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lola -

Een jongen stopte voor me en vroeg ik me mee reed naar het feest. Daar was ik wel blij om dan kwam ik niet geheel verwaait aan. Met zijn hulp zette we mijn fiets achter in de auto. Ik merkte dat hij moeite had met onze taal. uiteindelijk vertelde ik mijn naam en hij vertelde dat hij Lay heette.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Abi

Ik zag dat Jay naar een stel meiden liepen. OOeeh hier gaan klappen vallen, Uit het niks kwam een een mega grote duren limo aangereden. 'Wat is deze' Jay liep richting de limo en begeleide het meisje uit de auto. 'DAT IS DIE MEID DIE JAY PIJN GEDAAN HEEFT' Zei ik heel boos. Dit gaat geen leuke avond wordne voor haar
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 17 Emptyma mei 26 2014, 12:28

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu
'nooit aan beginnen gast.' zeg ik met een lachje. jay nam setto mee naar een groepje meiden. ''awh het werd net gezellig.'' ik stop een sigaret in mijn mond.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
james sleurde mij mee naar het groepje meiden toe. 'neeh james neeh!' schreeuw ik zachtjes en niet al te opvallend. en daar staan we dan... bij de meiden. het meisje waar ik eerder naar keek deze avond, omhelste mij en gaf me een kusje op mijn wang. 'hihi jij kon echt niet wachten om mij te zien he?!' zei het meisje vrolijk en flirterig. 'je ziet er prachtig uit.' zeg ik rustig om niet al te veel op te vallen. 'hihi, wat ben je toch lief.' zei ze weer en omhelste me nu nog meer. ''oke dit was niet het juiste zinnentje.'' in mijn ooghoeken zag ik dat james er tussen uit kneep. ''neeeeh nu kom ik hier helemaal niet meer weg!'' achter james stond die ene groep in het zwart stoere en gespierde jongens met sigaretten en honde kettingen. het zou mijn niets verbazen als zij een mes bij zich dragen. een van hun wees mijn richting op en de anderen begonnen te lachen. ''grrr, die jongens krijgen mij niet deze avond. maar hoe moet ik dit geloof waardig over laten komen?'' 'kom laten we naar binnen gaan.' zei ik tegen het meisje.

samen lopen we naar binnen toe. we stonden aan een hogen ronde bar tafel. ik had inmiddels al 2 drankjes gehaald. ik gaf een drankje aan het meisje en ze keek gelijk smoor verlieft naar mij.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
'umh jay loopt al weer weg lucy, waaat mel in een limo?' zeg ik met grote ogen. 'ik denk niet dat je vanavond nog met hem gaat dansen.' zeg ik treurig.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
met een chocoladen stik in mijn mond keek ik hoe de limo het pein op rijd en hoe de butler het meisje uit de limo haalde. mijn mond viel zowat open en ik hou mijn chocostokje vast voordat het er uit viel. 'zo... wow, damn, als dat je vriendin is hoef je nooit meer te werken. wat is ze mooi.' zei ik bijna kwijlend.  kom drake pak je kans! ik stood hem aan en duw hem vooruit. maar helaas was die idol jay eerder. 'damn, als je binnen bent kun je echt je kans grijpen als die idol gast er effe niet bij staat. zeg ik terleur gestelt. ik laat mijn chocostik weer los en sabbel er op.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik zag dat drake naar mij toe wilde lopen even keek ik blij toen ik hem zag. ''in die kleren ziet hij er nog leuker uit!'' jay kwam mij naar voren toe en pakte mijn hand. 'Welcome my lady' Zei jay beleeft als een gentle man. mijn hoofd was nog gericht op drake. 'drake wacht?' zei ik zachtjes en wanhopig, toen ik zag dat hij weer weg liep. ''jay is ook knap maar ik had met drake af gesproken dadelijk beledig ik hem nog. en ik ben niet zoon type die snel vreemt gaat.'' mijn ogen dwaalde van drake naar jay.  
'Mag ik u begeleiden naar de deur'. Veel meiden keken jaloers naar mij of eigenlijk ons want ik stond hier niet alleen. de butler deed mijn deur weer dicht en stapte weer de auto in. de limo reed weg. 'uh, i..ik... j..je..je.......' ik kreeg het niet uit mijn kil arme drake. wat moet ik nu. mijn wangen werden lichtjes rozen toen ik het lichaam van jay bestudeerde. 'ja, je-je mag me be...best wel naar binnen begeleiden. hihi.' zei ik een beetje flirterig en ik gaf ene knipoogje.


Laatst aangepast door mellodey op ma mei 26 2014, 17:58; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 17 Emptyma mei 26 2014, 17:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lay, SMe Traine

Ik begeleed de beeldschonen Lola uit de auto. Bijna iedereen was de school aan ingelopen. 'Zal ik noona begeleiden naar binnen' zei ik in gebroken Nederlands en half koreaans. Arm in arm liepen we naar binnen. 'Als je James-hyung ziet kan noona dat dan zeggen?' Vroeg ik aan haar.

Ik liep valk langs een jongen met een lollie in zin mond. Hij straalde een stoere aura uit. ''Oef je zou maar ruzie krijgen met hem'' dacht ik terwijl ik rond zocht naar James.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jay/James

'uh, i..ik... j..je..je.......' Zei ze stotterend. Ik keek over mijn schouders en zag dat haar blik naar Drake gericht was.  'ja, je-je mag me be...best wel naar binnen begeleiden. hihi.' vervolgde ze haar zin. Ik lachte lief naar haar en gaf me arm aan haar zoals ze dataltijd deden op de rode loper. 'Binnen zoeken we wel naar Drake want volgesn mij wilje naar hem toe' Fluisterde ik lief in haar oor

Mijn peuk was opgerook dus deze gooide ik in de prullebak. hierna liepen we  samen naar binnen. Vele meiden keke eerst gemeen naar Mellanie en vervolgens zwaar jaloers. Hier trok ik zelf niks van aan. Netjes begeleide ik haar naar binnen. 'Yoo Yu kom je ook gast,'

In binnen aangekomen wilde ik Mellanie bij Drake afgeven.Maar het viel me op dat hij bezig was met een ander meisje. 'Hmm Mellanie? Wil je wat drinken?'Zei ik in dehoop dat ze het niet zou opvallen dat Drake bezig was met andere meiden. Ik zag Minako en Lucy binnen staan. 'Ik zou je wel afzetten bij Minako?' zei ik met een vragende stem


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Drake

''Wat moet ik met iemand die zo rijk is?'' wilde ik tegen Tayoni zeggen. Maar dat kon niet ik kon mijn echte gevoelens niet laten zien.  Dan ben ik zijn vriendschap kwijt.

Ik liep vooruit de zaal in. veel meisjes stonden samen geplakt. Ik zag Mellanie nergens. Daarwas ik eigenlijk wel blij om Met een grote glimlach op mijn gezicht liep ik rond.

Toen ik setto zag staan bij een stel meisjes liep ik er na toe. 'Hey setto, ' Ik ging bij hem aan tafel staan. 'Wat sta jij ben een stel super knappe meiden.' Ik keek naar eentje en knipoogde.

'Mag ik een van deze beeld schonen damens ter dans vragen' Ik keek hun flirten aan.

Ik stak me hand uit en trok een van de meisjes mee. Deze lied zicht meteen mee begeleiden naar de dansvloer. Daar stonden we een half uur te danse rond half 10 kreeg ik dorst 'wil je wat drinken' fluisterde ik in haar oor.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lucy

aawh das jammer. Ik denk niet dat wij nog in de schijnwerpers komen nu mellanie gebracht is met een limo. Zei ik terleur gesteld. 'het de deuren zijn o
pen, we kunnen naar binnen, Misschien maken we daar meer kans'
Ik trok de 2 meiden mee naar binnen. 'Hier willen ze vast wle met je dansen Mina' ik liep richting een bankje en ging daar zitten. Ik trok Minako ook mee naar benede zodat ze ook ging zitten. Even later kwamen James en Mellanie aangelopen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lola -

De jongen begeleide me richting de deur. Zjn Nederlands half koreaans was heel schattig. Ik begreep nietalles wat hij zei. Maar hij was op zoek naar James dat wist ik wel.

Toen we over het schoolplein langs Tayoni liepen verbergde ik me achter Lay. Snel probeerde ik nar binnen te glippen


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Abi

Ik wachte nog op het goede moment om de avond te verpeste van die blonde meid. Ze moest echt afblijven van mijn JAY~!
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 17 Emptyma mei 26 2014, 19:13

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu
ik liep naar binnen toe en stond langs de zijkant van de zaal. in de hoop dat er een meisje naar mij toe zou lopen voor mij zag ik lucy op een bankje zitten ze had de jurk aan die ik in de winkel aan wees. 'wat cutey' zei ik tegen mezelf.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik zag dat james ook naar binnen kwam samen met mellanie. ''damn was ik maar zijn date...'' drake komt bij mij staan en wilde een meisje van mij stelen. 'zolang je ze maar ook terug brengt!' zeg ik plagend tegen drake.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
'misschien hadden we toch een jonge moeten vragen voordat we naar het feest gingen.' vertel ik verveeld. 'lucy jay alarm.' fluister ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
een jongen liep mij vorbij en keek mij best beangstigend aan. 'wat heb ik jouw misdaan?' gromde ik zachtjes. naar hem. ik voelg mijn pat verder en loop naar binnen toe. ''wouw veel leuke meisjes. leef je uit tayoni!''
hier en daar flirte ik met een meisje. ik had er al een stuk of 5 gezoend maar lola was nog steeds nergens te bekennen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'me af zetten bij?' herhaalde ik hem maar ik prate niet verder. voor dat ik het wist werd ik achter gelaten bij de 2 andere meiden jay was weg om een drankje te halen. hopeloos ging ik op een bankje zitten naast lucy. ik wilde mijn hooft ondersteunen met mijn handen maar kon dat beter niet doen wegens de etiketten die me oom mij aan geleerd had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 17 Emptyma mei 26 2014, 19:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lay, SMe Traine

Ik liet lola alleen en ging op zoek naar James. hij stondmet zijn rug richting mij en bestelde een drankje. Ik besprong hem met mijn volle gewicht, Ik zag zijn vuist al omhoog komen. 'owow die schrok' dacht ik maar het wil James al snel op dat ik het was. Na een grote omhelsing 'Hyung I missed you' Zei hij op een plagende flirtende manier. 'Lets party hyung-min' Antwoorde ik. 'Goed plan' antwoorde hij en samen liepen we de zaal in. We halende een andere jongen op. 'Hey ik ben Lay beste vriend van Jay' In de drukte gilde probeerde ik me nog voor te stellen aan deze jongen. Maar ik denk niet at hij het hoorde. Samen trokkenwe hem richting de meiden.

Daar stond ik voor een meisje met rode haren. Ze zag er heel sexy en schattig uit. Ik zag dat James het blonde meisje om een dans vroeg. 'Hey' zei ik flirtend, 'Mag ik deze dans' zei ik weer in gebroken nederlands met een zwaar koreaanse accent. Ik keek het meisje met de rode haren aan.'Mij naam is Lay' Zei ik hierna stak ook i kmijn hand uit. Danse was niet moeielijk ik zou ook een lead danser worden in denieuwe groep waarvoor ik aan het traine was. Maar een meisje mee vragen ging moe niet altijd even goed af. Dit keer wist ik mijn emotisch te verbergen en vroeg het meisje met de rode haren heel flirtend en stoer om haar hand voor een dans

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jay/James

Ik was drinken halen voor de Mellanie tot ik plots in een stevige houdgreep gelande. Eerst wilde ik boos reageren tot ik zag dat het Lay was. Ik draaide em om en omhelsde hem strak. 'Hyung I missed you' Zei ik op een plagende flirtende manier. 'Lets party hyung-min' Antwoorde Lay. 'Goed plan' k gritste Mellanies drankje van de bar af en liep de zaal weer in. Lachten en trollend liepen we richting de dansvloer. Ik zag dat Yu alleen stond te wachten bij de muur. 'Laten we met Yu naar die 3 meiden uit mijn klas gaan' Zei ik en liep naar Yu 'Kom we gaan dansen' Zei ik en trok Yu mee richting Lucy. Yu kon niet veel doen wat hij word ook door Lay mee getrokken.

Bij de meiden aangekomen keek ik Mellanie aan. 'Mag ik deze dans van u. Of wacht u nog steeds op Drake?' vroeg ik terwijl ik weer heel beleeft mijn arm uitstak zodat ze mijn aanvraag op mijn dans kon accepteren.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Drake

Samen met de meid liep ik terug naar de tafel waar Setto met de meid stond. 'Setto moet jij ook wat drinken' dan betaal ik deze keer. Zei ik blij en wachte netjes op zijn antwoord.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lucy

Daar zaten we dan met zun 3tjes op de bank. James was drinken halen voor Mellanie maar dat duurde al vrij lang .Ineens zag ik dat James, Yu mee trok en er huppelde een vreemde jongen mee. Het zag er uit dat die jongen ook een gekent persoon was want iedereen keek hem na en sommige meiden spraken hem aan. Maar hij leek alles te nergeren en samen met James onze kant op de komen. ''Oh Yu komt mee. snel deed ik me jurkje goed. Zou het hem op vallen dat ik zijn jurk gekozen heb'' Op mijn wangen verscheen een blosje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lola -

Ik zag een oude bekende staan waar ik vroeger op de basis school altijd mee speelde. Ik liep naar hem toe en ging bij hem staan. hier bleef ik gezellig kletsen en heel onzeker een paar dans moves er tussen door gooien. Ik had het erg naar me zin en was Al snel al mijn zorge vergeten.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Abi

Ik wachte nog op het goede moment om de avond te verpeste van die blonde meid. Ze moest echt afblijven van mijn JAY~!
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 17 Emptyma mei 26 2014, 20:19

[quote="mellodey"][Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu
jay komt naar mij toe lopen en greep mij vast. 'wacht neeh i-ik kan niet dansen!' schreeuwde ik. ik stribbel tegen maar ook een andere jongen begon mij de zelfde richting op te trekken. de twee jongens lieten me los en ik val met volle vaart naar voren toe zacht val ik tegen lucy aan met 2 armen vang ik mezelf op en steun ik tegen de rug leuning aan. met een been aan elke kant zit ik op lucy haar schoot. mijn hoofd word langsaam knal rood. en ik krijg bijna geen woord uit mijn kil. mijn buik slaat op hol. mijn ogen kijken van haar gezicht naar haar borsten. ''daar mag je u tegen zeggen, zoon mooi vormaad.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'haha, jij betaalt?' ''volgens mij weet hij niet eens waar ik woon. haha'' ik grinnek een beetje. 'umh, mag ik iets persoonlijks vragen?' vroeg ik wanneer we samen de drankjes hadden gehaalt. af en toe pookte ik hem. of kietelde ik hem in zijn zij. dat deed ik altijd als ik me verveelde.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
ik glimlag lichtjes wanneer er een jongen naar mij toe komt lopen. 'Hey' zei hij flirtend maar lief, 'Mag ik deze dans' zei hij  in gebroken nederlands met een grappig accent. hij kijkt mij vrij lief aan. zijn koppie is zo schattig. 'Mij naam is Lay' Zei ik hierna stak ook ik mijn hand uit. ik pak zijn hand aan en kom dankzij hem overeind. 'hoi, ik heet minako maar je mag me ook mi noemen hoor.' ik glimlach liefjes en pluk aan mijn ponny. 'ik dag dat ik nooit meer gevraagt zou worden.' vertel ik hem plagend. met een ruk trek ik de jongen die zig net voorstelde en ik de naam alweer van kwijd was, de dans vloer op.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
ik stond bij een paar jongens en een van hen duwde me plots. hier door viel ik naar achteren toe. ik knal tegen iemand op en beland op de grond. doen ik languit op de grond lag zag ik haar, lola. ik knalde tegen lola op. met een verdrietig gezicht kijk ik naar lola. ''ik krijg haar toch nooit.'' spookte er door mijn hoofd heen. 'sorry,' zei ik tegen lola omdat ik tegen haar aan viel. ' en umm, toen in dat cafe?' vervolgde ik mijn zin. maar ik stopte al snel 'weet je laat maar.' met veel moeite sta ik op mijn, enkel doet pijn en ik loop een beetje mank.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'Mag ik deze dans van u. Of wacht u nog steeds op Drake?' hoor ik plots zijn mooie stem galmt door mijn oren heen. ik kijk hem verlegen aan. ''hoe kan hij weten dat ik op drake wacht. had echt gehoopt dat drake me eindelijk zag staan daar op het strand. elke dag kwam ik naar het strand om drake te zien en hem stiekem na te tekenen nooit viel het hem op dat ik daar stond, op de pier. '' ik pakte met twijvel zijn hand aan. en stond volgens de rijke etikette op. soms schaamde ik me echt voor mijn rijke uiterlijk of familie. de mensen van tegenwoordig haten rijke zonder dat ze onts uberhoud kennen.
ik op de dansvloer ging ik voorzichtig tegen hem aan staan. mijn armen deed ik over zijn nek heen.


Laatst aangepast door mellodey op ma mei 26 2014, 21:04; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 17 Emptyma mei 26 2014, 20:29

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lay, SMe Traine

'hoi, ik heet minako maar je mag me ook mi noemen hoor.' zij ze super schattug en pluk aan haar pony. Met me vrijhand deed ik haar pony goed. waarna ik haar over haar bol aaide.


'ik dag dat ik nooit meer gevraagt zou worden.' vertelde ze me. Ik keek haar aan. ik begreep niet veel van wat ze zei, Maar volgens mij bedoelde ze dat ze bang was dat niemand wilde danse met haar 'Why not you're a pretty girl' zei ik in het engels omdat echt niet zou eten hoe hetin het Nederlands zou moeten. Uiit het niets trok ze me mee de dansvloer op. Maar omdat mij reactie vermogen niet al te snel was viel ik bijna. Met een smooth move wist ik de val in een sexy dance move te brengen hier door word niet ik de dansvloer opgetrokken maar liet ik Minako een draai maken en belande ze in me armen. Ik keek haar diep in de ogen en vervoglende de dans. Met stoere en sexy bewegingen begeleide ik Minako over de dans vloer.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jay/James

Ik zag dat Yu over Lucy heen viel. Hij zei iets over haar borste daar trok ik me niet veel van aan, Ik ging verder met het vragen of ik de dans van Mellanie mocht. uit me ooghoeken zag ik dat Lucy wanhopig keek. 'Hij bedoelt dat hij met je wil danse' zei ik lief en gaf Yu een zachte tik tegen zijn achterhoofd.

gelukkig accepteerde Mellanie mijn uitnodigin en stond heel netjes op. Dit maakte haar heel sierlijk. Op de dans vloer sloeg ze haar armen rond mijn nek. Dit was lang geleden dat iemand dat gedaan had bij me dus voor het eerst verscheen er een lichte blos op mijn gezicht. Ik drukte haar iets dichter tegen me aan, Ik voelde hoe haar lichaam tegen mij boven lichaam aan kwam. Even schrok ik van wat ik zelf deed en spand mijn spieren aan ''Ontspan je Jay je doet niks fout meiden kunnen hiet niet boos om worden of jaloers toch'' zei ik tegen me zelf.

Voor ik het door had fluisterde ik 'Je bent een beeldschone meid mella' in haar oor. Mijn stem was zacht en romantisch.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Drake

Setto was de hele tijd in mijn zij aan het prikken. Gelukkig kon ik hier gewoon tegen. Me ouders hadden dat vroeger echt te vaak gedaan. 'mag ik iets persoonlijks vragen?' zei hij uit het niks. Ik keek over mij schouders naar hem. Mijn lied ik een van de flesjes vallen ''Wacht wat wil hij weten'' spookter er door me hoofd. Ik schaapte me keel. 'Ligt er aan wat.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lucy

mijn wangen werden nog roder. Snel legte ik mijn hand voor mijn borste. 'Ik ik' Er was nog nooit een jongen zo dicht bij me in de buurt geweest. Wat hij zei vond ik eingelijk wel fijn. Niet dat ik meer van hem wilde maar nog nooit had iemand daar een complimentje over geven. Alleen ik wist niet geod was ik meost doen met Hem zo dicht bij. ik keek wanhopig richting mellanie en Jay Ik keek recht in de ogen van Jay. Hij lachte en gaf Yu een speelte tik tegen zijn achter hoofd. 'Hij bedoelt dat hij met je wil danse' zei hij lief


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lola -

Ineens knalde iets heel hard tegen me op. Ik draaide me om en zag dat Tayoni op de grond lag. hij keek me best bedroeft aan. Eerst wilde ik weg lopen want hij begon weer over het cafe. Maar hij had ook sorry gezegt en dat was ik niet gewent van hem.

Maar toen hij opstond zag ik dat hij last had van zijn enkel. Ik wilde verder met praten met mijn oude vriend. Maar ik kreeg een beetje medeleide met hem. Ik stapte achter hem aan en pakte zijn arm beed 'Tayoni moet ik even naar je voet kijke. Dadelijk is hij gekneust of iets.' ik keek hem met grote lieve ogen aan

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Abi

Ik wachte nog op het goede moment om de avond te verpeste van die blonde meid. Ze moest echt afblijven van mijn JAY~!
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 17 Emptyma mei 26 2014, 21:19

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu
lucy blooste en ik merkte dat ik echt zij wat ik dacht. 'fuu~uk zij ik dat nou echt.' nog even en ik lijk dadelijk bijna op een aardbij mijn buik begon nog meer te rommelen ik had zoon scheef gevoel dat ik een stijve kreeg. mijn lichaam bevroor een beetje en ik durfte bijna niet te bewegen. ''haar schoot is zo zacht haar borsen zo mooi. ik zit gewoon op haar boven op ene meisje. EEN MEISJE <3 ! wacht!! ik zit nog boven op haar.'' mijn blik vertrekt van verlieft rood naar een geschrokken en beschaamde reactie. vliegensvlug probeer ik van haar schoot af te gaan maar wel op zoon manier dat ik haar niet pijn deed.

'i-ke oi, um, ik wilde eigenlijk Fu~uk, ik wilde eigenlijk vragen of.' elke keer streelde ik met mijn hand door mijn haar heen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
drake kijkt mij aan en ik zie hoe geschrokken hij kijkt en vervolgens zijn glas laat vallen. 'hey, kijk uit!' ik pakte hem vast bij zijn schouder en trok hem mee naar achteren zodat het glas niet op zijn voed zou vallen. 'umh nou zo persoonlijk is het niet denk ik. haha' ik krap op mijn achterhoofd en lach ontschuldig. 'ik wilde vragen of jij weet waarom mellanie jouw zo vaak na probeert te tekenen. ik kan steets maar geen reden verzinnen. waarom ze zo veel naar jouw kijkt.' vroeg ik met een moeilijke blik. 'weet jij misschien waarom? het lijkt net als die meiden van school die james fans noemt alleen gild zij niet zodra je voorbij loopt.' vroeg ik ontschuldig aan drake.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
'hihihi, ' goegelde ik toen ik zag dat de jongen bijna viel maar er snel iets tofs van maakte. de jongen nam mij ook mij in zijn dans. met een paar rontjes en al stond ik in zijn armen. hij kijkt me diep aan in mijn ogen. ik porbeer uit verlegenheid weg te kijken van zijn ogen. tenslotten zij hij in het engels dat hij me knap vond. of iets wat daar op leek. 'waar kom je vandaan?' vroeg ik. 'hihi, of moet k in het engles praten?' ''dom dom dom minako dat vraag je niet in het nederlands!!!'' 'shall i speak in English?' vroeg ik twijvelent.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
ik voelde dat er iemand aan mijn arm trok. ik kijk om met een gekwetst gezicht. 'wat maakt jouw dat nouw uit.' bromde ik een beetje gevoelig. ik probeer verder te lopen maar op deze tempo kom ik nergens. ''kuh, het doet zoon pijn.'' ik bijt op mijn lip. ik probeer niet naar lola te kijken. ookal is ze beeld schoon in haar jurk. ik kon haar wel meteen mee in bed sleuren nou in bed zou te ver zijn ik zou eerder een sofa pakken of een grote bank. dat is altijd wat opwindender dan in bed. ik kon niet meer aan deze gedachtens denken mijn enkel schoot door mijn romantische gedachtens heen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
jay trekt mij dicht tegen zich aan. het voelde raar maar stiekem voelde het ook wel vertrouwt en spannend. zijn spieren spande even aan en ik glimlachte. 'jij bent vrij sterk.' fluisterde ik zachtje' daarna hoorde ik jay tegen mij fluisteren 'Je bent een beeldschone meid mella' zijn stem was zacht en romantisch. ik zag hoe hij blooste. ''wat is hij lief.'' mijn hoofd komt steets dichterbijer die van jay.


Laatst aangepast door mellodey op ma mei 26 2014, 22:02; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 17 Emptyma mei 26 2014, 21:29

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lay, SMe Traine

'waar kom je vandaan?' vroeg ze. 'hihi, of moet k in het engles praten?, 'shall i speak in English?' vroeg ze twijvelent.

'WEll that would be great. I Can understand the dutch language a bit but its too
difficult to talk in dutch.' Zei ik terwijl we sierlijk door de zaal zweefde op de muziek. Ik drukte haar dichter tegen me aan 'Im from korea just like Jay.' Ik keek haar lief aan. 'Im glad I met you. Your face is like that from an angel' zei ik flirtend

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jay/James

beheerst lachte ik naar haar. Niet dat ik super kon danse maar het voelde goed aan om zo met Mellanie over de dans vloer te dansen. Haar hoofd kwam steeds dichter bij en ik voelde hoe mijn gevoelens opspeelde. 'Heeft iemand ooit gezegt dat jouw ogen net een oceaan lijke? Ik zou er bijna in verdrinken' fluisterde ik, ''Oeps wat was dat nou weer voor zin jay..'' Ik schaamde voor wat ik zei en keek snel weg. Op mijn gezicht verscheen een schaamende glimlach. 'heheheh' grinnikde ik beschaamt.

Mijn hand zakte langzaam af naar haar heupen. Dit deed ik eigenlijk onbewust en had dus niet door dat mijn hand steeds verder zakte.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Drake

Gelukkig was setto's reactie vermogen best snel hierdoor vielen de flesjes niet op de grond, Ik voelde zijn hadn op mijn schouders. Waarom werd ik nu warm van binnen....'oh eh? dat Mellanie dat dan?' Vroeg ik ongeloofwaardig. 'Het is me eingelijk nog nooit opgevallen..' Ik keek naar mellanie die de dansvloer op ging met James. 'Ik denk dat ze dat altijd naar iedereen?' ik iwlde doorlopen naar de meiden tot het ineens door drong. 'Wacht ze tekent mij?' verbaast keek ik setto aan. 'Ik heb het echt nog nooit mee gemaakt

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lucy

snel vloog hij van me schoot af. Eigenlijk had ik hem zwaarder verwacht maar hij was echt heel ligt. i-ke oi, um, ik wilde eigenlijk Fu~uk, ik wilde eigenlijk vragen of.' elke keer streelde hij met mijn hand door zijn haar heen..  
Ik lachte lief naar hem. en pakte zijn hand beed. 'Zullen we dansen? net als Minako en mellanie?'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lola -

Ik keek naar hem en begon te lief te lache 'Hey please doe voorzichtig okey. Ik wil best een verbandje rond je voet leggen als we even langs de concerje lopen mogen we vast bij de verpleeg spullen in het EHBO hokje' zei ik lief en zorgde er voor dat Tayoni op mijn leunde en zo begeleide ik hem naar de concerje toe

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Abi

Ik wachte nog op het goede moment om de avond te verpeste van die blonde meid. Ze moest echt afblijven van mijn JAY~!


Laatst aangepast door Evilian op ma mei 26 2014, 22:07; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 17 Emptyma mei 26 2014, 21:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu
''jaaaaah ze vraagt me een meisje vraagt mij'' met pret oogjes kijk ik haar aan. ik kon wel springen uit geluk. ''niet te blij reageren wees de cool guy.'' ik pak haar hand onhandig vast en loop voorzichtig samen met haar naar de dans vloer. er kwam een rustig nummer en ik zette ons in de schuivel modes of hoe ik het ook op youtube gezien had. want ik kon echt niet dansen of het was gewoon uit schaamte dat ik het nooit deed. ik hoopte dat ze mijn vlinder in mijn broek niet gevoelt heeft toen ik op haar schood zat. ik ben bijna nog nooit zo dicht bij een meisje geweest.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'hahaha dan houd ze het wel heel goed verborgen.' in de ochtend als jij gaat sporten maakt ze een schets en dan aan de eind van de middag zit ze op het balkon van haar kamer met de schetsen die ze gemaakt heeft van jouw en met foto's die minako ooit gemaakt heeft voor mellanie, umh ook van jouw. gek genoeg. en dan maakt ze de tekening af. heheh,' ik maak een hairflip en drink een slokje uit het glas van drake. oeps de verkeerde. dat was niet handig. 'hahaha sorry, voor je drinken.' zeg ik met een glimlach.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
de stem van de jongen klonk als een beelschoon vogeltje. en zijn dans moves waren als krachten gegeven door de goden. hij drukte me dicht tegen zich aan en maakte komplimentjes. ik glimlach lief en giegel vrolijk uit verlegenheidop zijn reactie. ben in al die jaren nooit zo gesjameert geweest. 'it feels like we are in heaven.' fluisterde ik verlegen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
mijn ogen werden even heel groot. ''in het hok van de kongerge dat had ik nog nooit gedaan <3 dat lijkt me spannend net als in een kleedkamer van de gym zalen.'' ik schud mijn hoofd om mezelf wakker te maken. ''kom op tay nu niet aan sex denken hoewel het zo verlijderlijk is. zoon fukking sexy meisje. je laat je toch niet dragen door een meid. kom tay lopen je kan heus wel lopen tay'' ik probeer weer op mijn voed te staan. maar er schoot een pijnlijke steek door mijn voed heen naar mijn hele been toe. ik kon gewoon niet meer staan en viel naar voren toe. (of naar de grond iets dergelijks) ''tay niet janken kom op!'' zei ik tegen mezelf in gedachtens.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Heeft iemand ooit gezegt dat jouw ogen net een oceaan lijke? Ik zou er bijna in verdrinken' fluisterde jay in mijn oor. ik begon meteen te lachen. 'dat is de slechtste maar schattigste versiertruk die ik ooit gehoord heb.' glimlachte ik vrolijk. ik leg mijn hoofd voorzichtig op de borstkast/schouder van jay. 'je bent aardig en grappig.' fluisterde ik lief.


Laatst aangepast door mellodey op ma mei 26 2014, 22:31; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 17 Emptyma mei 26 2014, 22:09

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lay, SMe Traine

er kwam een schuivel nummer tussen door. Ik drukte haar dicht tegen me aan en keek haar in de ogen 'it feels like we are in heaven' fluisterde ze. 'that is because you' Fluisterde ik terug. Ik drukte haar zo dicht tegen me aan dat het net leek of we al jaren een stelletje waren. 'Why couldn't be born in Korea. Then you would become my lady' zei ik zacht en zwoel. Onze heupen danste sierlijk op de rustige schuifel muziek. ''Im glad i slept in the plane otherwise I would be really sleepy and wasn't aleble to dance with her'' dacht ik terwijl mijn hartslag steeds sneller werd.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jay/James

Ze legt heel lief haar hoofd tegen mijn borst kast aan. 'Oei dat was langgeleden.. ik voelde dat ik het benouwder kreeg. 'Je bent grappig en aardig' Fluisterde ze. Ik keek haar aan mijn ene hand zakte nog verder naar benende. Met me overige hand aaide ik door haar haar heen. ''Misschine is het wle een act ik ben een actuer waarom vertrouw je me'' dacht ik.

Langzaam werd ik duizelig. dmant ik was vergeten dat ik nog steeds nietvoor 100% beter was. Mijn adem haling werder zwaarder. Dit kon heel fout overkomem als je niet wist dat het van vermoeitheid kwam. Maar ik kan haar toch niet storen nu ze zo schattig aan het danse was. Op dat moment besefde ik dat mijn hand bijna op haar kont zat. Snel haalde ik me hand omhoog. ''je bent weerlekker charmant bezig Jay, Maar je houd wel je Imago lekker hoog op dezie manier. Playing with a cute girl. Just why mind just why'' dacht ik tegen me zelf.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Drake

'owh rare mellanie' ergens voelde ik een lichte afschuw voor dat soort dingen. Maar als dit waar was. Kon ik wel 200 euro verdienen want dan was z dus geintereseerd in mij. Kon ik zo met haarin bed belanden. MAar waarom werd ik hier dan niet blij om. Ik was in gedachte verzonde dat het me eerst niet opviel dat Setto uit mijn glas dronk. 'hey jij zomaar mijn drinken drinke?' zei ik plagend. Hoe wil je dit goedmaken eh. Ik zette de glazen op de tafel bij de meide en gaf Setto een kietel aanval

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lucy



Yu trok me dichterbij hem toen er een schuivel nummer kwam. Zin lichaam voelde warm en sterk aan. Zijn manieer van dansen was voorzichtig en beheerst ''Zou hij juist het lieve persoon zijn inplaats van de Cold City guy?'' dacht ik terwijl ik me langzaam mee lied begeleiden over de dansvloer. Soms maakte hij een dans foutje. Hier om moest ik best wel lachen. Na 10 minutjes voelde ik me steeds mee op mijn gemak bij hem en kwam dacht bij. Ik bleef hem aankijken terwijl we danste.

'Zullen we naar buiten gaan ik krijg het warm en kan jij even roken' zei ik lief toen het nummer afgelopen was. Het was best vermoeind om Zijn danspassen bij te houden aangezien ze soms best wel uit de maat waren.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lola -

Tayoni kiebberde vooruit. Ik wist hem nog net op tijd tegen te houden. Gelukkg was het hok dicht bij. Ik zag dat tayoni diep in gedachte verzonken was. Zijn gezicht stond best wel serieus en dat maakte hem best wel aantrekkelijk. Bij het hokje aangekomen nadat Tayoni nog een paar keer bijna gevallen was zette ik hem op het bed die daar stond. Ik bedenkte te concerje en vertelde dat ik de rest wel zelf aan kon.

Ik sloot de deur en zocht naar verband. 'Waarom wilde je net zelf lopen/ het is toch niet erg om geholpen te worden' Vroeg ik net Want tijden het lopen was me opgevallen dat hij elke keer probeerde zelf te lopen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Abi


Laatst aangepast door Evilian op di mei 27 2014, 09:25; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 17 Emptyma mei 26 2014, 23:06

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu
'Zullen we naar buiten gaan ik krijg het warm en kan jij even roken' vroeg ze lief toen het nummer afgelopen was. 'ja is goed zei ik en ik lied haar los. snel pakte ik een sigaret uit mijn zak en stopte deze in mijn mond. samen met lucy liep ik naar buiten toe. het was vrisjes maar niet al te kout. zover mijn gevoels temperatuur was. 'ga jij vaker naar clubs?' ik stak mijn sigaret aan en prate binnensmonds met mijn sigaret in mijn mond. 'om te dansen enzovoort.' vervolgde ik.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'ik vind het wel schattig als een meisjes tekenen. dan lijken ze zo kwetsbaar en gevoelig. nu ik er zo ever na denk, ze heeft eigenlijk een best wel mooi lichaam. mooi slank en toch rondingen niet te mager maar ook niet te vol. en haar vrouwlijke delen zijn ook simetrisch. plots kietelt drake mij in mijn buik en in mijn zij. 'hahhahahah' ik kruip helemaal in elkaar en ga op een dichts bijzijnde bank liggen 'hahahahaha neee neeeeeh stop please hahahahha.' ik moest zowat huilen van het laggen hoewel dit de eerste keer is dat ik tranen mee maak. ik heb nog nooit gehuild. 'ik doe alles wat je wilt hahhahaha stop please'


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
''wat zegt hij nou? volgens mij hab ik het niet helemaal verstaan. gewoon glimlachen.'' ik glimlach liefjes naar hem. 'how long do you stay here?' vroeg ik nieuwschierig. ''misschien was het niet mijn beste engels mij hij zou het vast wel begrijpen. van achteren voelde ik dat ik door iemand werd aan getikt het was niet echt zacht en het voelde meer als een duw of stoot. ik val naar voren toe tegen de jongen aan waar ik mee aan het dansen was. misschien was de duw hard genoeg om met zijn tweeën op de grond te belanden.''en nog steets ben ik zijn naam kwijd''  

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
'waarom laat je een oude vieze man op je kont slaan.' jammerde ik dat een beetje raar uit mijn mond kwam omdat mijn voed pijn deed. ik probeer mijn schoen uit te trekken maar dat deed al zeer genoeg. met mijn andere voed trapte ik mijn schoen weg. ik vond het al gek genoeg dat er hier een bed was. het was niet een van de stevigste bedden maar dat kon ook leuk zijn. dan hoor je het teminste kraken als je iets doet.
'waarom ben je altijd weg na school? en zo snel moe tijdens de les. en wie is dat jongetje de wel eens bj je achterop de fiets zit? is dat je zoontje?' ik maak wat knoopjes los van mijn kleding ik had het zo warm gekregen in dit hok of lidt dat aan de pijn van mijn enkel.
'waarom is hij niet bij zijn vader? en waarom werk je in dat cafe bij die vieze man als je wel iets beters kan krijgen. dan hoef ik teminsten niet meer bij de vriend van mijn moeder in te vallen als hij mensen te kort komt in zijn 4 sterren restaurand.' mijn bloesje hangt open en mijn borstkast en buik waren duidelijk te zien. ik probeer mijn strikje los te maken die om mijn nek heen zit maar het lukt me niet. 'pfff kut strikjes en dassen' mijn gezicht werd steets bleker.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik voelde dat de hand van jay wel heel laag op mijn billen lag. een beetje blozent kijk ik in de ogen van jay. ik voelde dat hij steets zwaarder ademde 'gaat het wel?' vroeg ik terwijl ik steets dieper in zijn ogen verzonk. het was niet alsof ik in een trans raakte. verdwaalt in zijn ogen. ''~maar je houd~'' galmde een stem door mijn hooft, ''~imago.......hoog~'' het was zeker niet mijn stem die ik hoorde. en het was niet van buitenaf. hoewel deze iets zwaardere stem me wel een beetje bekent klonk. ''~Playing with a cute girl.~'' galmde er weer door mijn hooft heen. ik keek nogsteets in zijn ogen en realiseerde me dat; ''het.... het i-is van, J-jay?!'' een beetje geschrokken keek ik weg van de mooie ogen van jay. 'zullen we handers effe naar buiten gaan?' vroeg ik twijvelent. ''me oudste neef heb ik hier over horen praten met zijn vader (oom) maar, maar ik wist niet dat het echt over mij ging. zal ik mijn pillen vergeten zijn? was dat misschien de oorzaak van die stem?''


Laatst aangepast door mellodey op di mei 27 2014, 10:22; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 1 - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 17 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 17 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 42 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: