cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Samurai love

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

Samurai love - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samurai love   Samurai love - Pagina 3 Emptyza dec 28 2013, 00:10

Samurai love - Pagina 3 J63mfp
Hij volgde de man op de voet. Ze kwamen op het slagveld en onmiddelijk viel zijn oog op de jongen. Hij zat behoorlijk in de problemen. Een klein grijnsje verscheen er op z'n gezicht en knakte z'n knokkels even. 'Dit kan nog leuk worden.' zei hij en haalde in een flits z'n katana uit de schede. Hij rende richting Masamune en stortte zich in de strijd. Ondanks zijn grootte, was hij toch behoorlijk snel en was een flinke match voor de tegenstanders.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Samurai love - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samurai love   Samurai love - Pagina 3 Emptyza dec 28 2013, 00:44

Samurai love - Pagina 3 2ur2kq8

Er verscheen een grijns op zijn gezicht toen hij zag dat de man bij hem stond. 'Aaah lonesome-sama. Wat fijn dat je er bent. Sorry dat ik je al zo snel om hulp moet vragen..' Zei hij. Zijn ademhaling was iets zwaarder en hij praatte met meer moeite dan normaal. Hij keek even rond het slagveld en zag in hoeveel problemen zijn "leger" was. 'Zou je de rest willen helpen? Ik... Ik.. red me wel. Ze krijgen mij.. niet zo.. gemakkelijk.' Zei hij rustig, met diepe ademhalingen. Hij haalde zijn vrije hand van de wond af aangezien het toch niet veel hielp en pakte weer zijn laatste drie katanas beet. Met een vloeiende beweging sloeg hij meteen een persoon neer die in zijn weg stond. Nu hij wat meer bewegingsruimte had kon hij zich wat makkelijker verdedigen.

Kojuro:

Hij liet Hiko zijn eigen gang gaan en stortte zichzelf ook weer in de strijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

Samurai love - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samurai love   Samurai love - Pagina 3 Emptyza dec 28 2013, 00:51

Samurai love - Pagina 3 J63mfp
Z'n blik richtte hij op Masamune toen die hem vroeg of die de rest van z'n leger wilde helpen en dat die zichzelf wel kon redden. Hij knikte. Hij had er respect voor dat Masamune meer om z'n leger gaf dan om zichzelf. Zo snel als hij kon stortte hij zich op de tegenstanders waar het leger van de jongen tegen vocht. De Hiten Mitsurugi zou hij nog niet gebruiken. Die gebruikte hij alleen als het echt nodig was. Dit was niet zo'n geval. Hij zou ze ook wel alleen aan kunnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Samurai love - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samurai love   Samurai love - Pagina 3 Emptyza dec 28 2013, 01:26

Samurai love - Pagina 3 2ur2kq8

Hij was blij dat Hiko zijn leger ging helpen, Gelukkig begreep Hiko het. Hij concentreerde zich weer op het gevecht. Hij raapte al zijn energie bij elkaar om te zorgen dat ze dit zouden winnen. Eerst voerde hij een magnum step uit waarbij hij met hoge snelheid een paar meter verder rende en zijn zwaarden stak hij recht voor zich uit. Met een grote kracht raakte hij een paar tegenstanders in hun borst waardoor ze naar achteren vlogen. Hij bleef maar doorgaan en doorgaan met de aanvallen te ontwijken blokkeren. Zodra het mogelijk was viel hij zelf aan. Achter zich liet hij een spoor van doden. Het maakte hem nu niet meer uit of de tegenstanders bleven leven of dood gingen. Zijn mensen waren in gevaar en lonesome-sama nu ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

Samurai love - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samurai love   Samurai love - Pagina 3 Emptyza dec 28 2013, 01:37

Samurai love - Pagina 3 J63mfp
Uiteindelijk zag hij geen andere uitweg dan de Mitsurugi Style te gebruiken. Hij sprong hoog de lucht in. 'Ryūtsuisen.' zei hij en sloeg z'n zwaard naar beneden, terwijl hij terug naar de grond sloeg. Doordat er verscheidene mensen dicht bij elkaar stonden, raakte hij er meerderen. De kracht van de aanval verdelend. 'Ryūtsuisen ● Zan.' zei hij toen, de kracht van de sprong van z'n vorige aanval gebruikend, en deed een neerwaartse steek.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Samurai love - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samurai love   Samurai love - Pagina 3 Emptyza dec 28 2013, 01:50

Samurai love - Pagina 3 2ur2kq8

Hij keek even verwonderd naar lonesome-sama toen hij hem wat hoorde zeggen en zag de technieken die hij uitvoerde. Hij hoestte even wat bloed op en besloot om Lonesome-ama te helpen om er snel een eind aan te maken. 'War dance.' zei hij wanneer hij ronddraaide en met zijn zes zwaarden om zich heen sloeg waardoor het net een wervelwind van zwaarden leek. Daarna sprong hij de lucht in en zei: 'Phantom dive, Breaker.' Hij gooide vijf van zijn zwaarden naar beneden die in de grond kwamen. Zijn zwaarden lichtten op waardoor er een soort draak patroon te zien is. Met zijn neerkomst steekt hij zijn laatste zwaard in het midden van de draak waardoor er een grote elektrische schok ontstaat die rondom hem de vijanden neerhaalt. Zijn leger en hiko zijn net buiten bereik van de schokgolf. Hij zakte door zijn knieën op de grond in klampte zich vast aan zijn laatste zwaard die hij net in de grond had gestoken. Hij had nu zowat al zijn energie verbruikt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

Samurai love - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samurai love   Samurai love - Pagina 3 Emptyza dec 28 2013, 21:48

Samurai love - Pagina 3 J63mfp
Terwijl hij het de tegenstanders nog moeilijk maakte, werden er vijf zwaarden naar de grond gegooid. Met knipperende ogen keek hij op en keek toen even omhoog. Een grijns verscheen er op z'n gezicht toen die zag dat het Masamune was. Een paar stappen deed hij achteruit om hem de ruimte te geven. De zwaarden lichtte op een gegeven moment op, een draak vormend en vervolgens kwam de jongen neer, een ander zwaard stekend in het midden van de draak. Hij was blij dat hij een paar stappen terug had gedaan, want er kwam een grote schokgolf van wat Masamune deed. Alle personen die rondom hem waren vellend. Door de wind die de golf gaf, waaide zijn cape op en zijn lange zwarte haren golfden in de lucht. Zijn katana deed hij weer in de schede en keek met een grijns van respect naar de jongen. Deze jongen had zeker potentie.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Samurai love - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samurai love   Samurai love - Pagina 3 Emptyza dec 28 2013, 23:38

Samurai love - Pagina 3 2ur2kq8

Hij krabbelde langzaam overeind, zijn zwaard als steun gebruikende. Toen hij eenmaal stond leunde hij op de katana. Het was duidelijk zichtbaar dat hij zich zwak voelde, zijn benen trilde net als zijn armen. Langzaam en voorzichtig liep hij een paar passen naar voren. De resterende levende vijanden, nu erg in de minderheid, verzamelde zich en trokken zich terug. Ze hadden de strijd gewonnen. Hij keek dankbaar naar Hiko. 'Dank je.. Lonesome..-sama.' Zei hij zacht. Hierna viel hij bewusteloos op de grond. Het bloedverlies was hem te veel geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

Samurai love - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samurai love   Samurai love - Pagina 3 Emptyzo dec 29 2013, 00:28

Samurai love - Pagina 3 J63mfp
Hij knikte even naar Masamune toen die hem bedankte. Rustig liep hij naar de jongen toe, toen die bewusteloos was gevallen. Hij hurkte zich langs hem neer en nam hem op. Z'n blik richtte hij op Kojuro. 'Ik breng hem naar mijn huis. Daar zal ik zijn wonden behandelen.' zei hij tegen de man en vertrok toen. In een rustige pas liep hij terug naar het huis.
Eenmaal daar, ging hij naar binnen en legde hem voorzichtig op het bed. Hij ging de kasten af op zoek naar de middeltjes om wonden te behandelen naar de stukken stof die hij meestal gebruikte om te verbinden. Het duurde wel even eer hij het gevonden had, maar toen hij het had ging hij gelijk naar de jongen toe. Eerst deed hij een pijnstillend middel op de wonden en liet het even intrekken, waarna hij een middel erop deed dat het genezingsproces zou helpen en daarna verbond hij hem. Stilletjes vertrok hij uit het huis. Hij ging maar even kijken bij de pot die al die tijd in de oven had gestaan. Die zou nu wel mislukt zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Samurai love - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samurai love   Samurai love - Pagina 3 Emptyzo dec 29 2013, 01:01

Kojuro:

'Uuuuhh.. ja oke. Dan zal ik wel de rest naar het kamp begeleiden en zorgen dat alles hier goed gaat.' Zei hij tegen Hiko-sama. Hij vond die man nog steeds beangstigend maar hij had hun wel enorm geholpen. Zonder hiko-sama hadden ze waarschijnlijk verloren. Hij keek de man na toen hij langzaam met masamune wegliep. Toen hiko en masamune helemaal uit het zicht verdwenen waren stuurde hij de rest van de mannen naar het kamp. Hij stond zelf op het punt om ook naar het kamp terug te keren toen hij zag dat masamune zijn zwaarden waren achtergebleven. "Hij kan niet zonder hun. Die zwaarden zijn zijn leven." Dacht hij. Hij pakte de zes zwaarden op en liep naar het huisje van hiko. Aangezien hij ze niet wou storen legde hij de zwaarden naast de deur en liep hij meteen weer weg. Rustig liep hij weer terug naar het kamp.

Samurai love - Pagina 3 2ur2kq8

Langzaam deed hij zijn ogen open. Hij kon zich nog niet echt omdraaien of zich bewegen maar rondkijken lukte hem wel. Hij zag dat hij in een huis was en hij voelde iets zachts onder hem. "waar ben ik? Is dit.. het huisje van lonesome-sama?" dacht hij. Hij ademde diep in waarna een diepe zucht klonk. Hij deed zijn ogen weer dicht maar dit keer bleef hij wakker. Stiekem hoopte hij dat hij bij de man was. Het voelde wel een beetje slecht dat hij zijn mannen had achtergelaten. Maar onder leiding van kojuro zouden ze het ook goed doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

Samurai love - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samurai love   Samurai love - Pagina 3 Emptyzo dec 29 2013, 22:02

Samurai love - Pagina 3 J63mfp
Mopperend over de pot die natuurlijk helemaal mislukt was, kwam hij terug z'n huis binnen en zag dat Masamune bij was gekomen. 'Ah, ik zie dat je weer bij bent.' zei hij en kwam dichter. 'Hoe voel je je?' Vragend keek hij naar de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Samurai love - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samurai love   Samurai love - Pagina 3 Emptyzo dec 29 2013, 22:16

Samurai love - Pagina 3 2ur2kq8

Bij het horen van Lonesome-sama zijn stem deed hij zijn ogen weer open. 'Het gaat wel weer. Voel me alleen nog wel een beetje zwak. Maar dat zal ook wel door het bloedverlies komen.' Zei hij kalm. Hij draaide zijn hoofd een beetje zodat hij hiko direct kon aankijken. 'Hoe gaat het met jou?' Vroeg hij bezorgd. Hij kon het niet helpen om bezorgd te zijn aangezien hij hiko nu als onderdeel van zijn team zag en hij maakte zich altijd zorgen om zijn mensen. Nu voelde hij pas dat zijn wond was verzorgd en verbonden. Zijn hand ging langzaam over de stof heen en een dankbare glimlach verscheen op zijn gezicht. 'Dank je.. uuhh.. Sorry wat is je naam eigenlijk?' zei hij. Bij het laatste keek hij een beetje beschaamd weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

Samurai love - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samurai love   Samurai love - Pagina 3 Emptyma dec 30 2013, 22:50

Samurai love - Pagina 3 J63mfp
Hij knikte even instemmend op wat Masamune tegen hem zei. 'Dat is begrijpelijk.' zei hij. Een vriendelijke glimlach verscheen er op z'n gezicht toen de jongen hem vroeg hoe het met hem zelf ging. 'Met mij gaat het prima. Ze hadden niet echt de kans gehad om me te verwonden.' stelde hij hem gerust. Met een tevreden blik keek hij hoe Masamune ontdekte dat zijn wonden verzorgd waren. Zacht moest hij lachen toen de jongen waarschijnlijk hem weer lonesome-sama wilde noemen nadat die hem bedankt had, maar toch vroeg hoe die heette. 'Mijn naam is Seijuro Hiko, maar ik vond lonesome-sama ook leuk. Die had ik nog niet gehoord.' zei hij geamuseerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Samurai love - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samurai love   Samurai love - Pagina 3 Emptyma dec 30 2013, 23:27

Samurai love - Pagina 3 2ur2kq8

Hij keek Hiko-sama weer terug aan toen hij antwoordde. 'Gelukkig. Ik had niet graag gezien dat ze jou ook verwond hadden.' Zei hij opgelucht. Hij moest zelf ook lachen toen Hiko zich voorstelde en zei dat hij lonesome-sama ook leuk vond. 'Aangenaam kennis te maken Seijuro hiko-sama. Heel erg bedankt voor je hulp in het gevecht en dat je mijn wonden hebt verzorgt Seijuro hiko, Lonesome-sama.' Zei hij met een glimlach. Hij bekeek hiko nog een keer goed nu hij de kans ervoor had. "Hoe oud zei hij eigenlijk zijn?" dacht hij. Hij vond dat hiko er wel wat ouder uit zag maar hij was nooit goed in leeftijden schatten. Zijn gedachten begonnen weer af te dwalen. "Zou hij iets verbergen? Of zou hij voor iets of iemand op de vlucht zijn? Of houd hij er echt niet van om met mensen te werken? Maar hij vocht toen net wel mee. En dat terwijl hij me net een paar seconden kende.. Wat is er met hem?" dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

Samurai love - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samurai love   Samurai love - Pagina 3 Emptydi dec 31 2013, 00:42

Samurai love - Pagina 3 J63mfp
'Oh, ik kan wel tegen een stootje.' zei hij met een grijnsje door Masamune z'n bezorgdheid. Hij knikte even waarderend op zijn bedankjes. 'Geen dank. Het was het minste wat ik kon doen.' zei hij. 'Je bent een goede strijder.' Even was hij stil en grijnsde toen weer even. 'Logisch dat de tegenstanders wegrenden toen ze je zo aan zagen komen rijden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud





Samurai love - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samurai love   Samurai love - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Samurai love
Terug naar boven 
Pagina 3 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» A neko to love
» Love story
» Love story

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: