cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 15 Emptyma aug 22 2016, 19:17

gidae:
Ik keek op toen marlon binnen kwam. 'En jij kijkt blijer. Solliciatie goed gelukt?' ik kek naar haar handen ze had daar iets in zitten. 'Je uniform voor daar? treks straks is aan?' ik keek daarna wat blijer en tikte voor me. 'Ben moe daarom kijk ik vast nietal te blij. Nog al geraakt na gisteren.' Ik glimlachte wreef over me wang.'letterlijk' Ik tikte opnieuw voor me. 'We zouden het gistere hebben over je school en wat je wilde. Laat me luisteren anders blijf ik me schuldig voelen dat ik je zo gefoceerd heb het contact te houden'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 15 Emptyma aug 22 2016, 20:05

Marlon:

Ik knikte blij ' yeah. Ook al was het geen moeilijke sollicitatie. ' zei ik tegen hem. Toen hij zei dat ik straks mn uniform.moest laten zien moest ik lachen ' wat je wilt me nu in een sletten outfit zien?' Zei ik tegen hem. Ik legde mn spul weg en ging tegen over hem zitten. ' echt dat hij zich nog een vader durft te noemen...' zei ik pissig. Toen hij begon over school raakte ik alweer gefrustreert. Maar nam diep adem ' ik moet daar gewoon weg voor nu... heb te veel stress op het moment met dat ik mn huis kwijt ben.. en.. ik kan het gewoon niet aan om baekhyun elke dag te zien... ' zei ik tegen hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 15 Emptyma aug 22 2016, 20:12

Gidae:
'Kan het erger dan anders?' lachte ik terug hoofdschuddend.' I kga gewoon de eerste zijn die je uit lacht!' Ik stak daarna me duim op me handen trilde wel maar daar trok ik me niks van aan. Toen ze vertelde knikte ik begrijpend. 'hoeft ook niet zeg hoelang je denk nodig te hebben' Ik keek haar nu aan. 'week maand half jaar. 3 maanden 2 weken 4 dagen en  2 uur wat dan ook. Je hoeft je er niet aan te houden. Maar dan kan ik het regelen met je school en kan jij je ding doen.' Ik pakte haar hand beet. 'Je hoofd die beakhyun niet te zien als je niet wilt. En ook niet naar school..'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 15 Emptyma aug 22 2016, 20:35

Marlon:

'Oh jah dat kan' lachte ik. Srsly het bestond uit een strakke crop top, enorm korte spijkershorts en hoge leren laarzen. Hij vertelde dat het niet uit maakt hoelang ik van school weg wou blijven.. hij zou het regelen. En dat ik baekhyun ook niet hoef te zien als ik dat niet wou. ' i just miss him so much' zei ik tegen hem. ' maar eerst... hoelang ik weg blijf.. ik wil graag eerst weer een eigen huis hebben'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 15 Emptyma aug 22 2016, 20:43

Gidae:
'dat begrijpelijk. Van de tijd dat ik je ken. Is die jongen je eige plekje geluk. En die vind je ook weer. Het zou alleen tijd nodig hebben en zolang ben ik je pis paaltje..' We kregen het over haar planning en dat ze een huisje wilde
'dat wil je zeker zelf regelen' ik lied haar weer los. deed me haren naar achter. 'En nieuwe kleding schoolboeken.. interieur alles eigenlijk. Zelf voor sparen of leen je wat?'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 15 Emptyma aug 22 2016, 21:03

Marlon:

Hij had gelijk.. baekhyun was ontzettend belangrijk voor me... en was inderdaad de enige die me geluk bracht.. toen we het over mn huis hadden kwam mn onafhankelijk weer omhoog ' yeah.. ik hou er gewoon niet echt van om van anderen afhankelijk te zijn. Wil het liefst alles zelf doen..maar het word maar een klein appartementje dit keer.. heb niet echt veel tijd om te sparen enzo..' zei ik ' dus zal ook we combi worden van sparen en lenen. Dus je xit ff aan me vast helaas' zei ik tegen hem en stond op. ' wil je me serieus zien in die outfit?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 15 Emptyma aug 22 2016, 21:08

Gidae:
ZE wilde sparen en lenen. nou dat kwam goed. Ik stak me duim op lied me naar achtere vallen. En keek haar aan ze vroeg nog maals of ik echt haar kleding wilde zien, 'JA kan nu wel wat luchtigs gebruiken!' grapte ik en wachte tot ze terug kwam. Toen ze de trap af kwam zakte me mond open.' wayo...' bracht ik uit me mond niet dicht gedaan. 'Dit...' Ik ging wat verzitten. 'het staat goed.. ik bedoel.. damnt wat een slette kleding..'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 15 Emptyma aug 22 2016, 21:13

Marlon:

Great hij wou het dus echt zien. Ik zuchtte en ging naar boven om me maar om te kleden. Ik kwam naar beneden om het te laten zien en stond te wachten op zn gelach. Wat niet kwam. Hij kon geen zinnig woord uit brengen. ' waaaat. Niet zo grappig als je had verwacht?' Zei ik tegen hem met een grijns. ' yeah kinda de bedoeling van die bar/club.. perfect for me right' en maakte een rondje
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 15 Emptyma aug 22 2016, 21:16

Gidae.
'jah...' Ik stond op. 'perfect voor jouw! mag je drinken op werk of?' Ik wist het antwoord al.. maar wilde het zeker horen. Vaak was het in die barren nuchter zijn als de baas langs kwam. Op dat moment kwam de maid binnen ze lied haar dienblad met thee vallen. 'oh hemel' bracht ze uit en keek marlon aan. haar gezicht was priceless.' Ik stoorde zeker' bracht ze uit en verdween razend snel. Met dat begon ik dus wel te lachen.' nu is het over! elke keer als ik jouw zie in die kleding denk ik hier haar gezicht... hahahaahha'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 15 Emptyma aug 22 2016, 21:35

Marlon:

Hij vroeg of ik mocht drinken op werk. ' af en toe een shotje met klanten mag.. maar je mag niet laderzat zijn.' Zei ik met een kleine zucht. Dat ging wel ff kut worden.. maar het moest maar. Moest dan maar genoegen nemen met die paar shotjes. Op dat moment kwam de maid binnen en dr reactie was echt geweldig. ' yeah volgende keer kloppen voor dat je binnen loopt' zei ik terug tegen dr. ' oh fijn om geaccioseerd te worden met haar als ik in mn werkkleding rond loop' zei ik tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 15 Emptywo aug 24 2016, 19:09

Gidae:
'ja elke keer!. En dan moet je vooral dat hoofd voor je zien. Zo geschrokken en vol discust.' Ik lachte en keek de keuken in, 'Die denkt echt dat wij een sex relatie hebben ofzo' ik schudde me hoofd. 'Hoe is je rooster. Dan weet ik of ik de maid kan laten schoonmaken.' vroeg ik terwijl ik naar de stoel liep met een boek in me handen. 'En kan ik drank voor je klaar hebben staan als je thuis komt!' bij dat lachte ik en zette de tv aan. 'kom je mee kijken?'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 15 Emptywo aug 24 2016, 21:32

Marlon:

' zal me niks verbazen als ze dat denkt. de eerste keer dat ze binnen liep lag ik half naakt op je, en nu als een of ander goedkoop sletje' lachte ik zacht. ik kon de lol er wel van inzien hoor. hij vroeg naar mn rooster ' woensdag t/m zaterdag van 22 tot 04 snachts' antwoordde ik. ' man dat gaat afkicken worden! niet elke avond uit kunnen gaan' zeurde ik en plofte naast hem op de bank. ' sure whats on?' vroeg ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 15 Emptywo aug 24 2016, 21:37

Gidae:
'oh meid jij gaat een zwaar leven krijgen!, je gaat op je knieen smeken om.....' ik deed me hand naar me mond.. 'om....' ik moest iets verzinnen maar kwam niet echt op iets. 'Om te samen te gaan drinken?' ik schudde me hoofd. 'Nvm..' ik lachte en gaf de afstandsbediening.' Leef je uit' 

Ik trok me benen op. 'moet jij je alchoholbuikje niet weg gaan trainen? die meiden hebbben altijd een super strak buikje en dan heb je jouw' ik wees naar haar buikje het was niet super maar je kon zie ndat ze maanden niet hard getraind had of er opgeled had'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 15 Emptywo aug 24 2016, 21:44

Marlon:

'heeeel zwaar' kreunde ik dramatisch. ' maar! het is het waard! ik wil gewoon mn eigen huisje weer terug' zei ik daarna. kon nog steeds niet geloven dat ie gewoon af gebrand was... mn eigen plekje waar ik in nederland al zo lang voor gespaard had... ik pakte de afstandsbediening en begon wat te knippen. was niet veel bijzonders op.. ik eindigde bij een soort van america's best dance crew achtige show.

opeens begon gidae over of ik mn alcohol buikje niet eens moest weg trainen voor werk. ik keek hem zwaar beledigd aan. ' jah sure het is geen sixpack meer toen ik 10 uur per dag trainde, maar om het nou zo te noemen is ook overdreven. wees blij dat ik zoveel sex heb gehad in die tijd.. verbrand calorieen joh'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 15 Emptywo aug 24 2016, 21:48

Gidae:
'hey! ik help je alleen!' lachte ik leunde voorover en prikte in haar buik.' Het is zacht en blubber!. Als je wat wil moet je dat toc hecht strakker rkijgen1' ik stak me tong uit. 'Dol maar met je..' Ik ging terug zitten en keek naar de tv. 'Heb altijd willen dansen.. Maar jah als ik te veel beweeg kan ik flauwvallen..' Ik gooide wat naar de tv wat ik in me handen had. Was vast een pluisje ofzo. 'HEb jouw zien dansen. was echt goed. Ga je beroemt mee worden!' ik keek haar aan. 'Heh agma de dansgodin!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 15 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 15 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: