cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 17 Emptyma sep 05 2016, 22:17

gidae,
ik lachte ne trok marlon met me mee het bed op. 'Blijf mag niet alleen zijn op dit moment!' lachte ik uitbundig. Haar andere vrag waarom ik dronk negerend. Iedereeen had zo zijn reden e ik had de hare ook niet gevraagd! dus ik vond het legit om het niet te zeggen of er op te antwoorden. Ik trok marlon helemaal op het bed. 'waarom dans je zo goed heh?' Me hand ging over haar rug heen en weer terug omhoog. Me hartslag ging veel te snel en me hoofd bonkte heftig, Onbewust gleed me hand onder haar shirtje
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 17 Emptyma sep 05 2016, 22:23

marlon:

voordat ik het door had trok gidae me op bed. hij was nog best sterk voor iemand die zo kats bezopen is. ik lag bovenop hem en hij hield me ook nog goed op mn plek. ik kwam niet los... hij antwoordde niet op mn vraag.. ok seems legit.. ik heb hem ook nooit verteld waarom ik dronk... ik voelde zn hand over mn rug heen en weer glijden en daarna zelfs onder mn shirt. hij vroeg waarom ik zo goed kon dansen. ik werd echt zwaar nerveus... 'its the only way to show how i feel..' antwoordde ik maar terug.. het was wel waar tho..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 17 Emptydi sep 06 2016, 19:09

Gidae:
Ik knikte en me hand ging meer over haar rug heen. Ik bracht na even zelfs me mond naar haar nek toe zachtjes begon ik haar kusjes te geven. Me hand die niet op der rug zat verdween naar haar haren. zachtjes lied ik me vingers door haar haren heen gaan.
 hmm bracht ik uit
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 17 Emptydi sep 06 2016, 19:26

Marlon:

dronken mensen zijn eerlijk toch? ook al was ik het levende bewijs van dat dat niet altijd het geval was... ik had wel door wat gidae wou. guess dat het alleen maar fair is om hem dan te helpen toch? if he wants to use my body to relieve some stress, dan zal ik het hem geven. ik beet op mn lip toen ik zijn mond in mn nek voelde en begon zachtjes mn heupen tegen de zijne te bewegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 17 Emptydi sep 06 2016, 19:30

Gidae:
MArlon reageerde op mijn acties door haar heupen nara bnede te drukken. Ik kreeg een kleine grijns op megezicht. DE hand die op haar rug lag ging naar haar bh bandje deze klikt ik in een keer los. 25 jaar met toch veel ervaring voor i kziek was geworden.. Daarna ging Marlon haar shirtje uit. I kbleef haar zoenen en sabbelen. Me handen gledne over haar lichaam. 'je bent beeldschoon' zei ik zacht mezelf niet meer onder controle kunnen houden door de achohol. Oh god wat ging ik een spijt krijge nvan deze avond.. Maar nu nog niet nu eerst genietn van marlon en me lichaam geven wat hij wilde..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 17 Emptydi sep 06 2016, 19:39

Marlon:

ok had meteen bewijs dat Gidae niet stil gezeten had toen hij nog niet ziek was. hij had binnen no time mn bh los en mn shirt al uit. mooi, denk niet dat ik het aan kon om ook nog al het werk te doen namelijk. zn handen gingen over heel mn lichaam heen. ik hoorde hem wel zeggen dat ie me beeldschoon vond, like i said... guys like my body.. not me.. and thats okay. 'show me what you want, ill do anything for you tonight' zei ik zacht tegen hem. ik liet hem de complete controle hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 17 Emptydi sep 06 2016, 19:43

Gidae:
'No, jij bent beeldschoon.' Ik meende het Marlon nuchter dansend was mooi. Haar manier vna lopen als ze nichter was allles. Ze staalde zo veel uit.  'Not your body you.. you are te beautiful one' toen ik zei dat het niet haar lichaam was begon ik ahar buikje te kietelen en draaide haar om zodat ze onder me lag. ZE vertelde dat ik alles mocht doen. Met dat beed ik op me lip. knoopte haar broek los en trok deze uit. Ik wilde alleen dinge doen die zij ook graag wilde.. wacht.. hehehe.. me hoofd voelde zwaar en duizelig aan. Me handen trilde maar deze keer ging ik er niet op in. Ik ging zo dood neer vallen hierna.. Als het niet halver wegen ging gebeuren...

Ik begon haar deze keer te zoenen op de mond. Een hand over har borst ed andere gleed over haar buik naar haar lies toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 17 Emptydi sep 06 2016, 19:53

Marlon:

ik besefte me nu net pas dat dit de eerste keer sins baek dat ik weer nuchter sex had. en om eerlijk te zijn.. het voelde best weird. alsof... alsof ik dat bewaarde voor hem alleen.. i dont know.. oh zie mij nu dan.. beetje aan hem zitten denken terwijl ik sex probeer te hebben met een ander... great... zal hij ooit mn hoofd nog verlaten. ok nu niet meer aan denken.. ik was zo in gedachten dat ik niks hoorde wat gidae zei. mn broek was nu ook uit en opeens voelde ik zn mond tegen de mijne, en zn hand richting mn lies. ik spreidde mn benen weider zodat hij er beter bij kon en begon hem terug te zoenen. mn hand ging naar zn haar toe en de andere naar zn rug waar ik zn shirt vast klemde tussen mn vingers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 17 Emptydi sep 06 2016, 20:00

Gidae:
Me hand gleed over haar ondergoed heen. beheerst maar doel bewust bracht ik nu toch me hand in haar ondergoed. Me vingers verkende alles benenen en ik lette half op haar ademhaling om uit te zoeken wat ze nou lekker vond. in de tussen tijd zorgde ik er voor dat me shirt uit gign en marlon me riem los zou maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 17 Emptydi sep 06 2016, 20:12

Marlon:

was niet meer gewent dat er aan mij gedacht werd tijdens sex... geen foreplay.. geen goede gewoon straight to business. ik nam voor nu dan ook maar zelf de touwtjes in handen. ik trok mn onderbroek uit, gidae's shirt was al verdwenen gelukkig en nu tijd voor zn broek. met snelle vlugge vingers maakte ik zn riem los en trok zn broek gelijk met zn boxer naar beneden. ik streelde zn kleine vriend om hem helemaal wakker te maken en liet me daarna weer op mn rug vallen op bed. nee weetje wat, beter idee. ik draaide me op mn buik en keek over mn schouder naar hem. come on gidae...you wanted this
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 17 Emptydi sep 06 2016, 20:42

Gidae:
ik hapte naar adem toen ze me member beet hield en er over wreef.. Maar toen ze omdraaide deed ik em handen omhoog. wat?.. Ik draaide haar weer terug 'hey not that fast!' bracht ik uit leunde wat meer over haar heen. Zoende haar opnieuw en lied nu me vingers tussen haar benen glijden. Ik begon haar opnieuw te verkennen. Me vingersm aakte rondjes terwijl ik haar zoende. Ik lette op ahar ademhaling als het beter klonk bleef ik ongeveer het zelfde doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 17 Emptydi sep 06 2016, 20:51

marlon:

gidae draaide me weer terug op mn rug en zei dat ik niet zo snel moest doen. ik fronste 'come ooon' zeurde ik. 'you started it' zei ik nog tegen hem maar weer begon hij me te zoenen en gingen zn vingers weer tussen mn benen verkennen. ok fuck... als ik nou geen reactie geef.. misschien gaat hij dan wel verder... aish who am i kidding... dat was de enige manier om me echt te laten komen... ik haalde diep adem door mn neus toen zn vingers rondjes begonnen te maken en zette mn hakken ook diep in het matras.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 17 Emptydi sep 06 2016, 20:54

Gidae:
Dit maakte het alleen mar beter om te doen. MArlon die onder me lag te kronkelen. Ik ging iest meer omhoog zitten en bleef doe nwat ik nu deed. Met een grijns op me gezicht genoot ik van alke bewegen en ademhaling die marlon gaf. Dit voelde ik extreem erg in me member.. Maar hey.. Ik vond dit op dit moment toch iets leuker.. haar zo zien ademen door haar neus heen. Ik had geven moment zo het ritme gevonden dat ik niks ndrs kon dan genieten van elk geluidje dat marlon uit bracht
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 17 Emptydi sep 06 2016, 21:02

Marlon:

i dont like this.. i dont like this at all! zeker niet die stomme grijns op zn gezicht. dit was dus niet de bedoeling hea... maar ik kon zo weinig doen.. had totaal geen controle meer over mn lichaam. het enige wat ik kon doen was zwaar adem halen.. op mn lip bijten, af en toe een kreun uit laten en mn heupen mee bewegen op zijn ritme. ik kruiste mn armen over mn gezicht heen. ik hoefte hem niet te zien en hij mij zeker niet!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 17 Emptydi sep 06 2016, 21:41

Gidae:
Ik bracht haar hoe dan ook tot haar grens. En er overheen. WAarna ik me meer ophees en haar voor de rest met rust lied. Ik trok haar arm van haar ogen af. 'je was prachtig!' lachte ik gaf haar een kusop der hoofd en lied me neer vallen een arm om haar heen geslagen. Me hoofd bonkte verschrikkelijk en niet alleen dat bonkte... Oh goed..' koude douche!' zei ik waarna ik opstond en terug viel op het bed. Ik lachte en schudde me hoofd blij
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 17 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 17 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: