cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 14 Emptyzo aug 21 2016, 20:37

Marlon:

Ik vertrouwde die docent voor geen meter die binnen kwam. Hij was like hater nummer 1. Ik keek onzeker zijn kant op. Ze trekken de schrosing in en keken mn contract breuk ook door de vingers? Wat was hij van plan? ' ehm bedankt. Maar mag ik vragen waarom?' Echt er moest een adertje onder het gras zitten...dat kon niet anders...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 14 Emptyzo aug 21 2016, 20:39

Jongin:
met een verward gezicht keek ik naar alles. 'Jaah neee niks bezonders, Ja we doen het gewoon. Sommige mensen moeten gewoon wat geluk hebben eh!, en we kunnen mensen zoals jouw toch niet missen op school. hahahaha...' ij lachte smerig waarna hij weg ging. 'Wat wa dat? contract break? Schorsing?' ik lied me hoofd zakken. 'jammer om te horen. succes' draaide ik me om zette de muziek harder aan dan ikn normaal zou doen en begon te dansen. Ze gaf het gewoon op.... Ze gaf gewoon op....
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 14 Emptyzo aug 21 2016, 20:45

Marlon:

Ik vertrouwde hem mog steeds voor geen meter.. alsof hij me enig geluk toe wenste! Hij ging er weer vandoor en jongin stond er zo verloren bij. Ik zuchtte ' was ook te mooi om waar te zijn. Weg rennen van huis en hopen dat het hier beter gaat' zei ik. Hij zette de muziek extra hard aan. Ok begrijp je hint... ik ga wel weg. Ik pakte mn spullen hier en ging er vandoor ' succes met alles' zei ik tegen hem voordat ik weg liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 14 Emptyzo aug 21 2016, 20:47

gidae.

*Oke sorry..* stuurde ik toen ik na alles weer thuis was. De maid kwam boos aan lopen schreeuwend tegen mi jdat ik niet meer weg moest gaan van mijn behandeling en hoe vreselijk boos mijn pa wel niet zou worden.. En dat nu hij zijn nieuwe bedrijf aan het opzetten was.. 'nieuw bedrijf?' bracht ik uit nie beghrijepnd wara ze het over had. 'Jah! hij heeft eennieuwe gat in de markt geovonden.. idolen..' Ik begon te lachen. 'Idolen? me pa? die alleen maar aan gled denk wil idolen uit gaan geven?' ik lachte me echt stuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 14 Emptyzo aug 21 2016, 20:57

Marlon:

Ik liep door de gangen heen. Ook al hadden ze gezegt dat mm schorsing en contract breuk door de vingers gezien werd, ik vertrouwde het alsnog voor geen meter.. hij was wat van plan... ik voelde het gewoon. Oke wat nu
.. ik had geen zin om terug te gaan naar gidaes huis.. maar had voor de rest ook nergens waar ik heen kon... dan maar richting het dak..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 14 Emptyzo aug 21 2016, 21:00

gidae.
marlon reageerde niet meer dus ik ging uitenidelijk maar naar bed toe. 'Je moet niet zo veel geven om haar! ze ziet je nooit staan net als de rest. Ze dumpt je net zo hard als je ex gedaan heeft!' Ik draaide me om toen em vaders stem door het huis klonk. 'pa?' ik keek hem an. 'Ja je vader jah!. Ik heb alles wel gehoord hoe ej haar uit de cel gekrijgen hebt en er voor gezorgt dat haar contract break weer ingenomen werd! hoe kun je! je weet dat iedereen je verlaat waarom porbeer je het nog steeds. je bent waardeloos. En geen hoop voor niemand ke konden je beter huimang noemen wat je bent hopeloos!' Ik beet op me lip... Me hoofd naar benede gericht 'ech twat moet ik met je! ik hoop dat de ziekte het snel overneemt!' met dat liep hij weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 14 Emptyzo aug 21 2016, 21:11

Marlon:

Het begon al laat te worden... vroeg of laat moest ik toch maar weer terug.. dus laten we maar gaan he.. toen ik bij gidaes huis aankwam en naar binnen liep hoorde ik wat geschreeuw van een stem die ik niet kende. Ze hadden het over mij. Gidae had dus naar school gebeld! Ik had nog zo gezegt dat ik er later over wou praten. Ik had geen idee wie die vent was, maar het stond me voor geen meter aan hoe hij tegen gidae tekeer ging ' he! Als iemand hier gedumpt word ben ik het ok. Srslt hij heeft niet lng meer en dan ga ne ook nog zo tegen hem doen? Man hoe laag ben je ' zei ik met mn armen over elkaar
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 14 Emptyzo aug 21 2016, 21:18

gidae.
Me ogen schichte naar marlon toe ik schudde me hoofd. Me vader draaide zich om.'spijtig genoeg nog een paar jaar.. het mog van mij sneller. morgen ofzo!' snauwde hij waarna hij naar de deur liep. Toen hij zich om draaide rook ik de achohol die van hem afkwam. Ik sloot me ogen rustig balde me vuisten. 'Vader blijft u niet eten. U kunt zo niet naar buiten toe' De man liep terug haalde zijn vuist op en sloeg me.' Ik bepaal zelf wat ik met me leven doe.. Ik maak tenminste geen foute beslissen zoals jij.. Maar hey wie ben ik.. om jouw dinge naan te leren!. Doe je ding verpest je leven nog verder. Want je kan er toch niks mee doen!' met dat liep hij weg..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 14 Emptyzo aug 21 2016, 21:31

Marlon:

Het was zn vader?! Dat maakte het alleen maar erger! Zeker toen hij opeens zn vuist balde en hem sloeg 'HE! Dat is geen manier om je zoon te behandelen! Als je hem niet kan uitstaan blijf dan bij hem uit de buurt dan zo tegen hem te doen! Laat hem nog tenminste van zn leven genieten zover dat kan. Dat je dronken bent betekent niet sat je hem inelkaar kan slaan of kan kleineren!' Ik was echt pissig nu. Maakt me geen donder uit dat hij 1 van de machtigste mannen in korea is
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 14 Emptyma aug 22 2016, 17:57

Gidae:
Me ma rekte zijn rug keek marlon aan. Knikte en liep daarna weg. Me mond zakte half open. aangezien me wang echt heel zeer deed. normaal zou hij er tegen in gaan maar nu? hij knikte alleen en liep weg...'Je weet de keuken te vinden' Zei ik waarna ik met me hand op me wang in de lees stoel liet vallen. Voor een paar minuutjes. daarna stop ik op. 'okey je mag boos zijn.. Ik weet dat je er later over wilde hebben.. En mijn actie was.. egoistisch. Ik wilde gewoon niet dat je terug naar je eigen land zou gaan.. Daarom heb ik het gedaan. Sorry.' Ik trilde nog van net maar ik moest het zeggen..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 14 Emptyma aug 22 2016, 18:19

Marlon:

Ik deed misschien wel stoer... maar stond van binnen echt te trillen op mn benen. Ik was met mn 1.63 nou niet bepaald de grootste.. en deze gast was zeker 2 koppen groter dan mij. Hij rechte zn rug en ik was bang voor wat er ging komen. Maar er kwam niks, hij liep gewoon weg. Ik liet een adem uit die ik niet wist die ik inhield. Gidae liet zich in de stoel vallen en stuurde me bij wijze van spreken de keuken weer in. Ik ging ook wel heen masr niet waarom hij dacht. Ik rommelde wat i de vriezer rond. Gidae kwam uit eindelijk ook en begon dat ik bood op hem mocht xijn want hij egoistisch geweest was.. ik schudde mn hoofd en drukte de koelcompress tegen zn wang aan. 'Ok stop talking now' zei ik. ' ik denk wel dat ik even weg moet van school' gaf ik even later toe
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 14 Emptyma aug 22 2016, 18:24

gidae:
Ik histe toen iets kouds tegen em wang aan kwam. voorzichrig pakte ik het over. Me hoofd zakkend.'Snapte ik daarom heb ik alleen voor gezorgt dat je contract niet meer verbroken kan worden....' Ik slikte. 'atans niet een twee drie' Ik verborg me gezicht in de ijskoude doek,. Ik bleef even staan Daarna zuchte ik. Bijtend op me lip. Daarna draaide ik me om liep weg draaide me weer terug 'dank je, Dat had nog nooit iemand voor me gedaan' er verscheen een kleine glimlacht op me gezicht
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 14 Emptyma aug 22 2016, 18:31

Marlon:

Hij pakte de koelcompress over en veborg zn gezicht er bijna helemaal in. ' maar in het gevolg graag eerst kortsluiten met mij ok? Ik had gevraagd of we er over konden praten vanavond.' Zei ik tegen hem. Hij bedankte me, dat ik tegen zn vader in was gegaan voor hem.. dat nog nooit iemand dat gedaan had. Ik liet mn hoofd zakken. ' wish some one had done it for me,.' Zei ik zacht. Ok na da was er geen kans dat ik nuchter ging proberen te slapen. Ik pakte de zwarte fles erbij, want die maakte je het snelste dronken, en ging op de bank zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 14 Emptyma aug 22 2016, 19:01

gidae:
MArlon lag op de bank met de drank ik met me boek en de ijsdoek. in me handen zo ging de nacht. De volgende dag was marlon dingen doen en moest ik terug zelf dingen doen.. We hadden het niet meer over school gehad Waarschijnlijk omdat ik gistere avond in slaap gevallen en marlon dronke was..

Het was weer avond Marlon zou eerst nog thuis komen om nu toch te hebben over school. Ik zat ana de tafel. Nou ik moet zeggen lag.. te wachten op marlon
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 14 Emptyma aug 22 2016, 19:08

Marlon:

Ik moest vandaag langs bij mn nieuwe werk om de laatste dingen door te nemen. De huisregels werden even verteld maar de voornsmelijkste ware. Geen vriendjes, en geen one night stands met de klanten. Wat ik er buiten deed maakte niks uit. Het scheelde dat de klanten redelijk loyaal aan de club/bar waren dus de kans dat ik er al 1 of meerdere gehad had, was vrij klein. Ik kreeg mn uniform mee en morgen zal mn eerste werkdag zijn.

Het was voor mij doen best vroeg toen im weer terug kwam. Ik liep naar binnen en wou mn spullen op mn kamer dumpen, toen ik gidae aan tsfel zag zitten. ' man wat is er met je gezicht' ik bedoelde xn expressie, niet zn dikke blauwe wang bam gisteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 14 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 14 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: