cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 63 Emptydo maa 03 2016, 18:53

chanyeol:

ik pakte het deel van de deken aan en trok hem over mn schouders heen. we staarden naar de sterren toe. ik rekte me een paar keer uit en voelde mn rug knakken. aaahhh dat lucht op 'nu niet meer' lachte ik toen hij vroeg of ik last had. 'zie je op tegen maandag?' vroeg ik voorzichtig aan hem. ik wist al dat marlon geschorst was. wat me de perfecte kans gaf om jongin te spreken zonder dat ze er bij was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 63 Emptydo maa 03 2016, 19:15

baekhyun:
'ja' zuchte ik en lied me tegen Chanyeol aan vallen. Zijn warmte was nu wel hard welkom. 'Heel erg. Maar ik heb morgen nog om me gedachte gewoon op nul te zetten en alles te vergeten. moet toch wel lukken!' lchte ik zachtjes. 'was met ook gelukt met ide meid toen op onze 15e!' dat laatset lachte ik zuur. Ik ging het gewoon weer opdie manier doen. Alles weg lachen en vroulijk doen.

Ik was nog al moe geworden van het denken en het luisteren naar chanyoel dat in slaap viel tgen hem aan. 

Ik weet niet meer zo goed wat er zondag allemaal gebeurd is maar we hadden veel gegamed en daarna ginge chanyeol naar hyuna toe. Maandag liep ik op school volle geode moet. Ik ging alles vergeten en weg lachen en .. fun hebben

ik ging in te kantine zitten aangezien we hier hadden afgesproken met de jongens

Lennie:
komt der kamer niet uit!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 63 Emptydo maa 03 2016, 19:31

Chanyeol:

ik voelde me bijna schuldig dat ik baekhyun alleen liet zondag om naar hyuna te gaan... het is natuurlijk niks om me schuldig over te voelen maar toch... ik heb er lang over na gedacht wat ik nou precies met jongin wou bespreken.. en om eerlijk te zijn.. was ik niet erg ver gekomen... i'm just going have to wing it...

ik liep de kantine in, we hadden hier met de jongae, luhan en dyo afgesproken namelijk. ik zag baekhyun al zitten. ik plofte naast hem neer 'long time no see' lachte ik.

Chen:

ik weet dat ik uit ervaring hoor te weten dat lennie niet naar mij, of luhan zou gaan als ze ergens mee zat. maar had toch gehoopt dat ze het had gedaan.. maar had niks van dr gehoord.. luhan en dyo ook niet.. we liepen met zn drieen de kantine in en zagen chanyeol en baekhyun al zitten. we liepen naar de tafel toe en schoven ook aan. 'man hoe raar is dit om weer op school te zijn' begon ik tegen baekhyun. 'maar we gaan even laten zien dat de baegles er weer zijn!' lachte ik. ik zat te kijken of ik lennie zou vinden, maar toen schoot me het binnen dat ze geschorst was..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 63 Emptydo maa 03 2016, 19:41

Baekhyun:
ik keek op toen chanyeol aan gelopen kwam 'ja man lijkt net weken! kon echt niet langer zonder je hoe was het met hyuna?' vroegi k terwijl ik me eten naar binnen werkte. Jongdae en de grope kwam aangelopen. hij liep voorop alsof hij de leider was. Ik lachte zachtjes toen hij dat zo deed nebij ons kwam zitten. 'Ja laten we weer eens horen dat we er weer zijn!. binnen kort de kantine over nemen met een nummer? lekker dolle?' stelde ik voor i kzag het al voor me gewoon muziek hard aan en optreden! daar konden we toch niet voor schorsen?

Jongin:
Samen met yixing liepen we ook de kantine in. Ik had heel dhet weekendeingelijk me mobiel niet aangereaakt omdat ik he mkwijt was.. Ik vond hem vanochend in me jas. hoe kon ik weten dat ik hem daar in gestopt had. 
*gaat het een beetje met je? wil je dat ik straks alles door stuur van de les?* stuurdei k naar marlon. Dat was het misnte wat ik kon doen vanuit hier. *ik kan het voor je filmen wat er in de les gedaan word?* stuurde ik daarna weer er achterna.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 63 Emptydo maa 03 2016, 19:56

Chanyeol:

'ah same old same old' zei ik toen hij weer vroeg naar hyuna. baekhyun had allemaal plannen over wat we binnenkort konden gaan doen om de baegles weer op de kaart te krijgen. 'ik kan het geluidssysteem van de kantine wel overnemen!' dacht ik leuk mee. op dat moment zag ik jongin en yixing de kantine in lopen. dit zou waarschijnlijk mn enige kans zijn om hem te spreken.. elk ander moment was die jongen aan het trainen. ik stond op 'momentje, moet ff iemand spreken' zei ik en rende naar jongin toe 'Jongin!' riep ik om zn aandacht te trekken. 'kan ik even met je praten?' vroeg ik aan hem.

Luhan:

ik vroeg aan jongdae of hij wat van lennie gehoord had van et weekend, maar hij had ook niks.. weird.. en ze was ook nog niet op school... ze ging toch niet weer ontbijt skippen hea! op dat moment vertelde jongdae dat ze geschorst was maar niet echt de precieze reden wist.. dat het beetje vaag was.. ik pakte mn telefoon. * waarom heb je me niet verteld dat je geschorst was... Q.Q* stuurde ik naar dr toe.

Marlon:

ook al was ik geschorst.. ik ging me dat niet tegen laten houden! ik was al vroeg op en stond nu in de danszaal die een paar blokken verder op zat. ik deed oefeningen voor mn enkel, en begon voorzichtig alweer met wat basis dansmoves. ik was echt wel stijf geworden door die weken niks gedaan te kunnen hebben. tijdens mn break pakte ik mn telefoon en zag dat jongin me geappt had. aish! was schoolwerk al helemaal vergeten hoe ik dat ging oplossen... * dat zou echt super zijn! wat voor jou het makkelijkst is.. wil je niet extra werk geven door mij..* stuurde ik terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 63 Emptydo maa 03 2016, 20:06

baekhyun:
'Jah! super vet! riep ik blij en wiebbelede op mijn plek, Maar chanyeol wilde blijkbaar iets bespreken met iemand anders en stond op. 'tot zo dan!' Ik keek de jongens aan die bljikbaar naar lennie aan het appe waren. 'Gaan jullie nou gezellig lopen Appe! terwijl we hier e boel op stelte kunnen zetten!' merkte ik lachend op

Lennie:
*negeert luhan volkomen omdat ze haar mobiel kwijt is. want hey. sinds wanneer heb ik mijn mobielbij de hand?*

Jongin:
*oh film het wel enzo komt goed!* ik sprong bijna op me plek dat ik har kon helpen! en ze het ook gewon accepteerde! Me glimlach verdwee neven toen ik me naam hoorde. Zijn stem was gewoon zo volwassen dat i kdacht dat het een docent was die me op me kop ging geven van het trainen. Maar het was chanyeol. 'hmm ja is goed waarover dan?' vroeg ikvoorzichtig
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 63 Emptydo maa 03 2016, 20:23

chanyeol:

ik glimlachte. ik was blij dat ie wou praten.. ookal wist hij nog niet waarover. 'nou ehhmm,...' ja zei toch dat ik geen idee had hoe ik het ging aanpakken! 'zaterdag in het pretpark.. aan het eind van de dag.. ik hoorde dat lennie en marlon een aanvaring hadden gehad, en dat je erbij was maar niks deed.. mag ik vragen waarom?' begon ik maar. ik was wel erg benieuwd naar de reden, ieder ander was er meteen tussen gesprongen.. dus waarom hij niet?

Chen:

ik lachte en wreef door mn haren heen 'sorry! maar we moesten even weten of lennie dr schoolwerk toe gestuurd wou hebben' zei ik tegen hem. 'en we moeten echt een geniaal plan bedenken voor onze comeback! niet iets wat we gewoon even doen, nee het moet epic zijn!' zei ik enthousiast tegen hem. ik keek vanuit mn ooghoeken hoe het met chanyeol af ging.. hij had zn plan om met jongin te gaan praten al in werking gezet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 63 Emptydo maa 03 2016, 20:28

Lennie:
Ik werd wat later wakker. had heel de zondag niet de plek op de grond verlaten. Maar nu wa het weer maandag dus niet meer zielig zin en gewoon aan de slag. Ik had me buik ingetaped met verband zodat het niet verder zou bloeden of iets. Het waren mooie schaafwonden geworden!. Met me potlood in me mond begon ik een nummer uit me duim te zuigen. nee uit me potloot! daarnaast had ik tekenpapier liggen en muziek noten. I kging gewoon zo hard lren dat ik alles vergat! zo ook mijn mobiel.

jongin:
hij begon over de ruzie. 'omdat het twee meiden zijn. Marlon zat er zo ver door heen dat het leek alsof ze even een rage bui nodig had.' zei ik en haalde em schouders op. 'Als het haar goed deed. Lennie leek me wel iemand die het aan kon' gaf ik eerlijk toe. 'waarom dan?' 

Yixing:
Ik luisterde half en schudde me hoofd. Die jongen was echt te verlieft op haar..

Baekhyun:
'waarom zou ze dat niet willen? komt ze niet naar schooldan? is ze ziek?' ik toonde wat intressens omdat ik haar toch wel fijngeknepen had zatedags..

'Jah echt iets vets! gewoon wat niet vergeten gaat worden!.' Lachte ik blij. 'Muziek dans lache! plezier voedsel gevecht; dat laatste meende ik niet maar klonk wel goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 63 Emptydo maa 03 2016, 20:59

Chanyeol:

ok wauw.. dat antwoord had ik dus echt niet verwacht.. meer iets van. who would dare to stop a angry redhead! 'ok zal eerlijk zijn... baekhyun en marlon moeten nog samenwerken.. en zoals die twee nu zijn gaat dat bij lange na niet lukken.. en... ik wil gewoon dat mn buddy weer zichzelf word.. ik zal marlon niet voor oordelen omdat ik niet weet wat dr reden was..ik vroeg me gewoon af of je iets wist..' bekende ik.

Chen:

was ie dat nou alweer vergeten? 'ze is geschorst weet je nog?' zei ik tegen hem. ik keek op mn telefoon. ze reageerde maar niet 'ik bind die telefoon nog een keer aan dr vast man... nadat ik een nieuwe voor dr gekocht heb' zei ik beetje geirriteerd.

'oh please niet weer een voedsel gevecht' lachte ik 'ben je vergeten wat er gebeurt is na die laatste?! ' zei ik lachend. ok het was best leuk om met zn drieen toen alles op te ruimen. we hadden de grootste lol toen, maar het was wel lang en veel werk om alles weer spik en span te krijgen... nooit geweten hoe groot de kantine was tot die dag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 63 Emptydo maa 03 2016, 21:06

Baekhyun:
'ohjah! vanwegen die pesters! Ze was er echt kapot van en toen deed chanyeol ook nog is kut. moet der vast geraakt hebben. En die ruzie daarna..' merkte ik op.  ik sloeg me zelf voor me hoofd. Door die avond alles achter me gelaten te hebbe nwas ik da took aardi g vergeten!. 'sorr was het ff vergeten!' lachte ik zachtjes en keek rond.

Toen jongade begon te lachen over onze laatste  voedslegevecht begon ik mee te lachen. 'had gewoon blaren op me handen!' lachte ik hard en keek heel dramatisch voor me uit. '

Jongin:
Ik lusiterde en haalde em schouders op. 'vraag het aan haar tegen mi wil ze echt niks kwijt. Ze heeft net voor het eerst mijn hulp aanvaard..' zuichte ik en keek naar me mobiel ik raaide hem op. 'Dit is voor het eerst dat ze het uberhaupt accpeteerd... Dus nee ikweer ook niet meer' En ik had niet geluisterd naar wat ze allemaal riepen naar elkaar toe toen ze ruzie hadden. oh nee wacht ikverstond het niet eens. me engels was niet goed en laat staan mijn nederlands.. 'Zou je graag helpen maar dat kan ikniet'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 63 Emptydo maa 03 2016, 21:18

Chanyeol:

ik was lichtelijk teleurgesteld dat ie me niet kon helpen... 'je weet dus echt niks?' vroeg ik aan hem.. ik had zo gehoopt dat hij iets... maar dan ook maar iets wist.. 'elke kleine beetjes helpen' pushte ik nog even door. ik kon ook niet met lennie praten over wat er gebeurt was... we hadden een negeer packt opgesteld zonder het er over te hebben. ik had zo gehoopt dat dit de sleutel was tot baekhyun helpen..

Chen:

yeah dat was een nasty ruzie... ik had niks gehoord omdat we er zo laat bij kwamen.. maar lennie was lijk bleek en leek bijna in paniek te raken.. en marlon was gewoon hysterisch. had nog nooit zoveel emotie gezien op dr gezicht. 'ik vraag me af wat er gebeurt is tussen die twee... sure het zijn geen vriendinnen... maar er waren duidelijk wat verborgen gevoelens die naar buiten kwamen..' dacht ik hardop.

'ja maar jij hebt ook wel hele delicate handjes baek!' lachte ik. 'srsly man wat doe je met die handen! je kan wel hand model worden daarmee' lachte ik verder. ik zag hem al helemaal staan in de badkamer met allemaal cremepjes voor zn handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 63 Emptydo maa 03 2016, 21:32

Jongin:
'als ze me ooit iets verteld zal ik het ook niet doorvetllen zonder haar toestemming' wijsde ik Chanyoel der nog ff op. Als i kstraks haar vertrouwen had ging ik dat niet verpesten ook al leek dat in mijn ogen wel ee nbetere idee.. AL mijn actie waren toch al de grond in geduwd dis ik ging nu gewoon doen wat marlon verwachte dat ik zou doen. 'weet echt niks'. Ik pakte me mobiel weer en keek er naar. 'I kga weer naar de les  succes' ik pakte yixings hand beet en trok hem weg. Ik zuchte ene paar keer.

Baekhyun;
'hoorde het luhan zeggen dus weet nog minder dan jullie. Maar marlon kan is echt een bitch. Dus die zou lennie wel helemaal klein hebben poroberen te maken!' Ik haalde me schouders op. 'niet mijn problemen meer!' ik lachte he van me ad en keek jongdae aan die begon over mijn handen 'veel game man!' lachte ik ne keek hem aan. 'doe gewoon een keertje met met LoL! zal je echt leuk vinden. of C.O.D!' ik hield me handen om hoog. 'nee liever nagelakmodel!' Ik keek naar chanyeol die in de steek gelaten werd door jongin. 'waarom.. gaat die naar jongin toe dan?' vroeg ik zachtjes ik wilde denk ik het antwoord niet weten..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 63 Emptydo maa 03 2016, 21:52

Chanyeol:

ok ik kon zn reden wel accepteren... met iemand die mensen zo moeilijk binnen laat en vertrouwd al zij doet.. ik zuchtte en knikte 'kan ik respecteren..toch bedankt' zei ik en liep weer terug naar de rest toe. ik ging even zitten tot het me bezonk wat jongin op het laatst zei 'AISH! het is tijd voor les!' zei ik en stond weer op.

Chen:

die woorden... die klonken gewoon niet uit zijn mond over haar... ik besloot er geen aandacht aan te geven. het is zeker nog wel jou probleem baekhyun.... zn lach bereikte zn ogen ook niet.. maar dat deden ze een paar dagen al niet. 'no way man! je bent veel te fanatiek' lachte ik. oh fuck.. wat moet ik nu zeggen.. waarom is chanyeol bij jongin... eeehhh.... 'chanyeol is like jongin's number 1 fan man.. ' verzon ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 63 Emptydo maa 03 2016, 21:59

baekhyun:
'ooh!' knikte ik begrijpend en stond o. 'jap les!'

De les ging snel.....
....
... nee grapje het ging echt vreselijk langzaam.. Het was wel gezellig  met de andere maar ik kon er gwoon niet echt van genieten. Ik lachte wel ik deed mee. Maar jah. tijdens de pauze bespraken we ons idee om de school op zun kop te zetten. Daarna hadden we engels. ik dus parnter loos en had geen zin om die les te volgens... Dat had meerdere redens.. Ik had tegen de jongens gezegt dat ik ging oefenen met zingen en engels wel eeen andere keer in haalde. Ik deed ales behalve dat.. Met me deken rond me heen geslagen zat ik op nieuw in me achtertuintje en keek naar boven toe.

Jongin:
Ik glimlachte op zij antwoord en volgnde daarna de les. I had alles gefilmt en naar marlon toe gestuurt daarna had ik nog ee nverslag gemaakt wat er besproken was. en deze ook gestuurd *snap je een beetje wat ik bedoel?* stuurde ik nervues er achteraan. Dadelijk begreep ze me uitleg niet en.. had ze er nog niks aan! dat zou echt vreselijk zijn!

Lennie:
tegen een uur of 5 moest ik me kamer wel even verlaten.. Eten komen want om nou echt letterlijk 7 dagen niks te eten ging hem niet worden. en ik was al slap en nog steeds ziek...dus ik meost boodschappen doen. Ik had me helemaal ingepakt en slenterde het schoolplein af.

Yixing:
*lost*
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 63 Emptydo maa 03 2016, 22:16

Marlon:

toen ik net thuis was kreeg ik een heel bericht van jongin. hij had alles gefilmd en ook nog uitgetypt! aish.. 1 van de twee was wel genoeg geweest... en dan ook nog vragen of het duidelijk is. ik had vaker gehoord dat dansers vaak verschillende persoonlijkheid on stage.. en jongin was daar perfecte voorbeeld van.. * het is meer dan duidelijk. heel erg bedankt!* stuurde ik terug en ging meteen maar aan de slag. zat nu in de flow, en moest dat ook zo houden.

Dyo:

ik had vrijstelling van Engels het eerste jaar omdat ik al ver boven het niveau zat. ik besloot dus van de tijd gebruik te maken om mn voorraden weer omhoog te gooien. had ik van het weekend geen tijd voor gehad omdat ik bij mn ouders was. terwijl ik weer terug liep zag ik iemand helemaal ingepakt en beetje rond slenteren... ok weet dat het koud is maar dat was overdreven... toen ik dichterbij kwam zag ik dat het lennie was... en ze zag er niet uit.. ' ok rechtsomkeert terug naar bed' zei ik 'jij bent niet in de conditie om buiten rond te lopen alleen'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 63 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 63 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: