cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 65 Emptyvr maa 04 2016, 22:41

Chanyeol:

ik zuchtte en gaf hyuna een kus als hint dat ze dan toch maar even weg moest gaan. baekhyun begon dat hij er erg tegenop zag en heel he weekend misselijk geweest was en bijna niet heeft kunnen slapen. 'het komt wel goed baek. ik weet..' ik maakte die zin niet af... ik wou zeggen ik weet zeker dat ze niks tegen je heeft... ik had de video gevonden van haar in het pretpark.. het was een eyeopener.. maar nee... ze moesten het op eingen tempo weer goed maken.

'succes!' zei ik tegen hem toen het tijd was om te gaan trainen. je kunt het wel baek..

Marlon:

ik had de deur niet open horen gaan dus schrok toen ik opeens een stem achter me hoorde. ik draaide me om en knikte en zette de muziek uit. 'yeah, laten we beginnen.' zei ik en pakte mn spullen. 'hoe... hoe gaat het met je engels?' begon ik.

Dyo:

vriendschap he, dit was ook wel een goede kans voor luhan en mij om ook duidelijk te maken hoe we ons voelde de afgelopen week dat ze ons genegeerd had.. vriendschap ging ook over vertellen als je iets dwars zit inplaats van het allemaal op te kroppen.. vrienden zijn er om je te helpen.. we liepen naar lennie toe en er kwam nog een random meid bij. ( die mag jij beschrijven) ik schraapte mn keel ' basis van vriendschap, is vertrouwen en communicatie. vertrouwen om te kunnen vertellen dat je iets dwars zit. niet hulp verwachten zonder ook maar iets op te merken dat je het niet goed gaat.. ' begon ik. ik weet als je goed genoeg vrienden bent dat woorden soms niet nodig is.. 'communicatie... je moet met elkaar blijven praten. het moet niet van 1 kant komen. you want your space? you want te be alone? that's fine, just say the words'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 65 Emptyvr maa 04 2016, 22:48

baekhyun:
Ik kantede me hoofd toen hij zei dat hij wel wist dat het goed ging komen.. Jah het ging goed komen als dit alles achter de rug was!.
---
Marlon schrok en vroeg al snel of ik wat aan me engels gedaan had 'niet veel aan gedaan. Heb de tekst geleerd meer niet; ze ik rustig en ging zo zitten dat ik haar niet direct aan hoefde te kijken. 'beginnen we gewoon bi het begon?' Ik schoof de tekst dat we eerder gemaakt hadden naar haar toe =. I had het een beetje aangepast zodat de muziek beter klonk.

Lennie:
Ik keek niet op of om toen ze er over begonnen. Dyo raakte me weer. Ik deed me best om sterk te blijven en te soort van blijheid uit te stralen maar ik was alles behalve blij. Het meisje naast me begon ook. 'Da vind ik een goede! Maar elkaar laten lachen en zonder ergens over na te hoeven denken valt daar ook onder!. uit gaan chille' ze glimlachte naar de jongens. stomme flirt dacht ik terwijl ik naar haar keek. Ik zei de heletijd niks en keek ze ook niet aan. Pas toen het meise opstond om snel naar de wc te gaan dlusiterde ik zachtjes. 'sorry'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 65 Emptyvr maa 04 2016, 22:58

Marlon:

ik keek hem niet aan en hij keek mij niet aan. ik kon het mezelf gewoon niet vergeven.. nooit niet. toen ik hoorde dat hij niet veel aan zn engels gedaan had, was ik teleurgesteld... maar hé als ie er niks aan wil doen dan niet. ik pakte de tekst die hij naar me toe schoof. wat een geweldige tekst nu voor ons... ik zuchtte en begon.

Luhan:

ik had door waar dyo mee bezig was. en toen die andere meid naar de wc was, ging ik verder 'je kan niet iedereen gelukkig proberen te maken en willen helpen, en het zelf niet van anderen willen accepteren... je vind het zelf niet fijn als het jou overkomt.. wij willen je helpen lennie, but you've got to let us in.. ' ik was bijna vanplan om een low blow te maken... nee weetje wat.. misschien moest het maar gezegd worden. ' op dat opzicht verschillen jij en marlon neit zo ' there .. i said it..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 65 Emptyvr maa 04 2016, 23:04

Lennie:
'sorry' herhaalde ik normaals toen ook luhan begon Jaah ik snapte het! Ik had hun er bij moeten laten. Ik had ze moeten vertellen wat me dwars zat of wat dan ook. Ik knikte 'ik' begon ik ik wilde het lichtjes vertellen dat ik me gewoon echt ziek voelde en daadwerkelijk me mobie kwijt was tot vrijdag. En met schorsing dat ik niet op school mocht lopen wat moeilijk ging. Ik stond echt op het punt nog maals sorry te zeggen tot hij zei dat ik en marlon het zelfde waren ik blies me wangen en vloog meteen omhoog. Ik keek luhan even geraakt aan waarna ik me spullen pakte en weg wilde lopen.

baekhyun:
zei zong waarna ik en zo ging het heel de tijd door. 'Let meer op je toon' merkte ik licht geirriteerd op.' Je zit er contant naast' Je moet een hoger zitten' Ik zette de muziek op nieuw aan en begon in me ogen te wrijven/
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 65 Emptyvr maa 04 2016, 23:11

Marlon:

oh gingen we het zo spelen. fine.. 'als jij meer op je uitspraak let' zei ik geirriteert terug. 'het is have niet habe' 'en love niet lobe' ja he als hij zo ging doen deed ik het net zo hard terug. ik haalde mn handen constant door mn haar heen omdat ik niet wist wat ik met ze moest..

Luhan:

ze vloog meteen omhoog toen ik die vergelijking maakte. ze pakte haar spullen en wilde weglopen. oh nee dacht het niet. ik keek dyo aan voor support. het was gemeen.. maar we moesten dr verder pushen ' Loop maar weer weg zonder wat te zeggen. atleast she had the guts to finally say how she felt' zei ik terug. dyo had natuurlijk geen idee wat er gebeurt was... alleen wat ik verteld had. ' vanaf het begin van het jaar waren we er voor je... en hoe bedank je ons nu? en jongdae dan, hij was zo happy toen jullie terug kwamen van die opdracht. hij dacht eindelijk dat het goed was tussen jullie.. was dat allemaal maar een act voor de docenten?' pushde dyo nog door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 65 Emptyvr maa 04 2016, 23:22

Baekhyun:
Ik hees me lip op en begon over nieuw. Het is niet dat ik als koreaan maar ff engels moet zingen! daar doen we niet aan. Dat deed ik voor haar.. Ik had ook gewoon een koreaans nummer kunnen kiezen!. We deden het nog een keer en precies toen ging me mobiel af. Dat was de wekker dat de tijd over was. Ik stond direct op om me spullen te pakken en geen minuut langer te hoeven bliven. De zenuwen waren met et hoog gaan zitten. Ik pakte de deurklink beet nam een diepe zucht. 'Zal me engels uit praak oefenen voor morgne; zei ik met me gezicht naar de deur gericht.

Lennie:
Luhan ging gewoon door ik had hem nog nooit zo horen praten en de tranen stonden me al achter me oogkas. I kwas zo gammel.. Ik haatte het dat hij net deed of marlon beter was. Ik gebruikte niemand!. Luhan was klaar en toen begon kyungsoo weer. De tranen begonnen te rollen. hoe hard ik ze ook tegen probeerde te houde. Leuk jongens me laten huilen in de klas waar iedreen bij is. Een hand begon ik me ogen droog te wrijven de andere drukte ik op me buik. 'Dat ws geen act!' piepte ik toen hij jongdae er bij haalde. 'I.... just.... I..' Ik slikte tussen elk woord. Ik had alles tegen chen verteld!. En dat had me geen steek geholpen..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 65 Emptyvr maa 04 2016, 23:32

Marlon:

ik was zo blij dat de timer op zn telefoon afging. ik had genoeg gehad voor vandaag. baekhyun stond direct op, pakte zn spullen en liep weg. ik pakte mn eigen spullen in en hoorde hem iets zeggen over dat hij op zn engels uitspraak zou oefenen voor morgen. ik nam diep adem. we zijn allebei volwassen, dus we gaan ons zo gedragen ook. 'ik zal meer aan mn toonhoogtes werken' zei ik tegen hem terwijl ik uit het raam keek.

Dyo:

ik keek luhan aan toen ze begon te huilen. ik gaf hem een secret high five dat het gelukt was. nee niet om eruit te zien als klootzakken die blij waren dat ze iemand aan het huilen gekregen hadden. ze liet eindelijk zien dat het niet ging. helemaal niet zelfs. we waren niet blind... we zagen heus wel dat dr uniform veel te groot was geworden. 'lennie, we zullen er voor je zijn.. echt waar.. maar je kan wel begrijpen dat het lastig is als je niks verteld toch? we zijn niet blind hoor, but sometimes things need to be said before we can help' zei ik tegen dr en pakte een tissue en gaf deze aan dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 65 Emptyza maa 05 2016, 13:15

Baekhyun:
'okey tot morgen dan' Ik deed de deur open langzaam sloot ik me ogen. Laat alles achter je..Het is over. gewoon partners. Ik stapte de deur uit. al sloffent liep ik door school heen, Over een een uur gingen we onze stunt uit halen tot dan moest ik me vermaken..

Jongin:
Ik was best nerveus. zou het wle goed met der gaan. ineens stond yixing vor me met zijn mobiel. 'Wat is dit! wist je dat ze zo te keer gingne' Ik keek he mverbaast aan. Op zijn mobiel had hij het filmpje dat gefilmt was door een ander tijdens de ruzie van lennie ne marlon. IK haalde em schoduers op. 'Det is toch niks fout gegaan?' zei ik rustig. 'Nee maar dit had wel echt erg kunnen uit lopen!  Marlon ziet er echt woedend uit en lennie super slap! wat had je gedaan als Marlon lennie het ziekenhuis ingeslagen had!' Ik duwde tegen me borstkas aan. 'nou marlon had het nodig' zei ik rustig terug en probeerde langs hem te lopen. 'kom met je hoofd uit de wolken. ZE zal nooit voor je vallen. Zehoud van baekhyun en niet van jouw!' yixing bleef maar door gaan ik haalde me schoduers op. 'jongin! straks laat ze je wer alleen en k wil je niet weer in het ziekenhuis vinden!' Ik glimlachte. 'zal niet gebeuren!'

Ik liep langs yixing heen en zag hoe baekhyun de training zaal uit kwam. *ging het een beetje?* stuurde ik naar marlon.

Lennie:
Ik beet op me lip en luisterde naar de jongens. Ik knikte zachtjes. Het is niet dat ik ze smeek om te helpen helemaal niet zelfs. Maar het was wel fijn om te horen. Het meisje kwam terug van de wc en keek me raar aan. Snel ging ik zitten en pakte de tisseu beet. Niet dat ik me gezicht er mee droog maakte maar ik begon hem op te frummelen en kapot te schuren We kondne niet echt verder om dat de ls al werover was. wat gingen due lessen soms snel!. Het meisje keek me aan. 'Jesus zijn alle westerse zo wit!' riep ze bijnaen wilde me huid aan raken. Ik draaide me hoofd weg. Nee.. alleen als ze geen zin hadden om naar buiten te komen!.' HAh nee niet alle werstese alleen de meeste lelijke he lennie!' Klonk het. Het waren me 3 grote vriendinnen!...Ik zuchte ne proberede het te negeren. 'Zullen we gaan eten?;' vroeg ik maar aan de jongens. Ik snikte nog een paar keer na.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 65 Emptyza maa 05 2016, 13:35

Marlon:

'Tot morgen'zei ik terug en wachtte tot ik de deur dicht hoorde gaan. Ik liet een diepe zucht uit en ging weer zitten. Mn telefoon ging af en ik pakte hem op. Het was jongin. * goed... als je onder goed verstaat, elkaar niet aan kijken, afkatten om elk klein dingetje dat fout is, en je daarom mateloos te irriteren. Hoe gaat het daar?* stuurde ik naar hem. Ik stond op, pakte mn spullen en liep de ruimte uit.

Luhan:

Ze leek de boodschap te begrijpen die we wouden overbrengen. Die andere meid kwam weer terug van de wc, en d eles was bijna afgelopen. We gingen weer zitten en ze begon over lennie dr witte huid. Ik hoorde ook dat wat yuri riep, maar voordat ik kon ingrijpen zei taeya wat ' yuri, dat kan je niet zeggen. Kijk naar Marlon! Die heeft die gaafste witste huid die ik ooit gezien heb! Maarjah, die is ook op een compleet ander level dan kleine lennie' lachte ze. Toen ze dat zei klikte er wat.. waarom behandelde ze lennie zo anders dan marlon.. ik dacht dat ze gewoon tegen westerse waren in het algemeen. Ik schudde het maar even van me af.'kom we gaan wat eten. En met we bedoel ik vooral jou' zei ik en nam haar en dyo mee naar de kantine
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 65 Emptyza maa 05 2016, 13:56

Jongin:
*nee dat valt onder.. WAT EEN #%@ tijd!* stuurdei k terug en keek op toen de deur open ging. 'maar met mij gaat het goed' Ik wees naar de trainingzaal. 'even alles er uit dansen? je frustatie en irritatie?' Ik draaide me om.

LEnnie:
De meiden begonnen over mijn en marlons huid. Ik beet op me lip.. ZE moesten is beter kijken! Nee ik moest niet zo gemeen denken. Ik stond op en voedle hoe ze hun tas in me rug en zij duwde. net of zo zich omdraaide. Ik ademde diep uit ne liep met de jongens mee. Ze leipen zo snel dat ik lichtes moet rennen om ze bij te houden. OKe yudat was ik in de tussen tijd wel gewent bij hun. In den kantine at ik maar wat niet al te veel want ik had nog niet echt veel honger of de kracht om te eten. Maar jah ik deed het voor de jongens. Anders lietne ze me zo weer huilen! endaar had ik geen zin in om me nog kutter te voelen. 

Ik gooide me hoofd omhoog toen ik jongdae;s stem hoorde. Ik keek de kantine rond en zag dat hij met zijn rug naar mij toe stond. 'momentje' zei ik tegen de twee jognens en schoof me eten aan de kant. Ik liep naar Jongdae toe ne drukte me gezicht tegen zijn rug aan. 'sorry' zei ik zachtjes terwijl ik me arme rond hem een sloeg. DIt was me enige manier om duidelijk te maken dat die week echt geen act was..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 65 Emptyza maa 05 2016, 14:18

Marlon:

ik stond even te kijken van zn berichtje... zins wanneer weet jongin te vloeken? maar dansen klonk nu wel heel goed. * klinkt goed! kom er aan. zaal 4?* stuurde ik terug. zaal 4 was zijn standaard zaal namelijk, dus ging er vanuit dat ie daar gewoon was. onderweg kwam ik yuri tegen. ze vertelde wat er in de klas gebeurt was zonet. i couldnt be happier! 'keep it up' zei ik tegen ze en rende verder.

Luhan:

we waren rustig aan het eten, en ookal vonden we dat ze niet goed genoeg at.. lieten we het maar voor nu.. ze at tenminste wat.. so its something.. opeens zagen we chanyeol, baekhyun en jongdae opstaan en iets roepen. lennie stond op en liep naar jongdae toe. ik wou dr tegen houden maar was te laat.. dat was verschrikkelijk intiem wat ze deed voor hier..

Chen:

we waren klaar om te beginnen! oh man dit werd echt geweldig! ik begon maar werd al snel onderbroken door iemand. ik beet op mn lip en spande me aan. ik weet dat ze het goed bedoelt.. maar... voorzichtig plukte ik dr armen rond me weg en draaide ik me om. 'het is al goed. now watch and enjoy the show!' zei ik tegen dr met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 65 Emptyza maa 05 2016, 14:39

jongin:
Ze liep gewoon lang me heen. Ik lacht ezachtes. Dacht ze nou echt dat ik smste dat ze moest dannse! die is zo moe. ik liep achter der aan en probeerde niet te lachen. 'Ja zaal 4 is goed!' zei ik toen ze naar binnen stapte. ik liep achter haar aan en zette de muziek voor der aan. 'laat zien wat je in het weekend geoefend hebt voor je enkel!.

Lennie:
Ik glimlachte en ging niet kijken wat ze gingen doen. Sorry jongdae.. ik boelde me niet echt bepaald goed. Ik drukte me hand voor me mond en knikte. dat ik wel zou gaan kijken.. maar.. eerst.. Ik rende naar wc. Maar er kwam gewoon niks uit. god! ik werd er zo moe van. ineens kwam er overal geluid vandaan. Ik keek op. hey dat waren de beagles. ik lachte zachtjes en slofte slap de wc weer uit.

Baekhyun:
Ik rende naar de jongens .'kom hyuna heeft jogenns afgeleid!' Riep ik. Ik keek naar jongdae en lennie. Dat wilde ik ooko.. Nee niet aan denken. We waren zo ver en konden de zaal in. Meteen deden we wat we afgesproken hadden. Ik moest zo ahrd me best doen nie te lachen!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 65 Emptyza maa 05 2016, 15:29

marlon:

ik schrok me kapot toen ik jongin achter me hoorde. 'Aish! laat me niet zo schrikken man' zei ik tegen hem en legde mn spullen neer. 'ik zou me eerst graag ff om willen kleden'' zei ik ' zit al lang genoeg in dit lelijke ding' en liep richting de kleedruimte toe. ik kleedde me om en kwam weer naar buiten. aah veel beter! gewoon lange tanktop en een legging. 'ok lets go' zei ik en begon.

Chanyeol:

Yeah het was dr gelukt! Thats my girl! dit was echt te mooi. door de hele school heen was het te horen. ik keek naar baekhyun en gaf hem the tumbs up. daarna draaide ik me naar jongdae toe om het zelfde te doen maar hij was bezig met lennie... great moest ze dit nu ook al onderbreken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 65 Emptyza maa 05 2016, 15:41

Baekhyun:
het ging zo lekker tot MR park de zal in kwam gelopen. hij keek ons alle 3 aan en begon daarna te lachen. 'jah hoe kan ik boos zin op jullie!' lachte hij nadat hij het geluid uit gezed heeft 'welkom terug jognens maar nu er uit ne laat de rest er in en hun werk doen!' lacte hij en gaf ons een voor een een trap onder onze kont. 'Niet meer doen! anders moet ik grote maatregelen nemen!' Mr park bleef de hele tijd lachen. Wat was hij toch een lieve oude man!. Ik sloeg me arme in die van Yeol en Dae ' Zo die weten ook weer dat we terug izjn1' lachte ik op onze geslaagde actie!.

Jongin:
Ik knikte 'goed plan; ik kleedde me ook omen was ntuurlijk echt veel sneller klaar. mannen zijn gewoon snel met omkleden!. Terwij il op marlon wachte rechte ik me spieren op. DE luidsprekers gingen aan en het was duidelijk te hoen dat de baegle line terug was. Ik luisterde naar wat ze deden en moes ttoch wel even lachen. Ik keek geschrokken op toen marlon zei dat ze r klaar voor wa.s' gewoon weer beginnen met opwarmen?' stelde ik voor

Lennie;
Ik friste me gezicht op en liep terug de kantine in. 'ben echt contant misselijk' jammerde k terwijl ik terug bij de jongens ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 65 Emptyza maa 05 2016, 15:58

Marlon:

ik negeerde de actie van de baegle line. jongin had ook besloten zich om te kleden, en stond al zn spieren op te warmen. ik begon ook te rekken en te strekken. 'jup, geen zin in weer een blessure' zei ik tegen hem toen hij warming up voorstelde. ik plugde mn telefoon aan de stereoset en zetten Sia Cheap Trills op. mn verslaving at the moment.

Chanyeol:

het was mr park die onze actie stopzette. maar hij was niet boos natuurlijk! we waren zn favoriete studenten en was ook wel in voor een geintje. hij kon niet stoppen met lachen en verwelkomde ons terug op school. zie! die man is geweldig! we liepen met zn drieen weer naar buiten. 'jup! ze zullen ons niet zomaar vergeten' lachte ik mee

Chen:
Weet echt niks Q.Q

luhan:

echt die jongens, ze maakten school een stuk interessanter! lennie kwam uit eindelijk weer terug de kantine inen zei dat ze zich constant misselijk voelde. ik keek dyo aan en knikte naar elkaar. we stonden op en namen lennie mee. 'je gaat nu gewoon een keer naar de dokter. niet zo eigenwijs doe nu en gewoon gaan, wat is het ergste wat je kan gebeuren' zei dyo. ze ging nooit naar een dokter.. zelfs niet als ze dood ging. die mensen zijn er om je te helpen. oh jah... ze houd er niet van om geholpen te worden.. ze wil alleen anderen helpen. 'je ziet toch zelf ook wel dat dit niet verder kan. je uniform valt bijna van je lichaam af man!' zei ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 65 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 65 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: