cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 51 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 36 Emptyzo jan 31 2016, 22:14

Marlon:

Ik deed mn best om baek te ondersteunen, maar hij ging zelf ook steeds meer naar voren leunen. Hij kon er zelf ook echt niet bij.. we waren beiden te klein. Hij keek even naae beneden, keek me aan en glimlachte. Toen merkte ik pas hoe dicht bij elkaar we waren.mn armen begonnen ook zeer te doen door dat geleun 'baek, ik ka..' maar kon hem niet optijd waarschuwen en mn armen begaven het en viel door zn gewicht weer terug op bed.

Chen:

Ze had gelijk... die twee hoorden hier eigenlijk niet,, er was niks mis met hun samenwerking.. in ieder geval van wat ik gister gezjen had toen ze weer aan het trainen waren. ' je kan ze ook wakker maken' lachte ik terwijl ik achter dr an liep. Ineens begon ze vet hard te lachen ' heb gewoon wat opgewarmd uit de koelkast ' lachte ik terug terwijl ik de envolop pakte. ' zijn we serieus de enige 2 die wakker geworden zjjn door dat bericht?' Zei ik toen ik opmerkte at baekhyun en marlon ook niet te beknnen waren
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 36 Emptyzo jan 31 2016, 22:25

Lennie:
''ze hebben hun slaap zwaar verdient'' antwoorde ik op zijn voorstel hun wakker te maken. ''I kwil ze helpen zover dat kan. Jongin weer zo bleek zien enYixing radeloos gaat hem niet worden. Daarom is slapen voor hun goed. heb hun muziek gehoord tot 3 uur snachts. dit betekende dat hun ng maar een paar uurtjes in bed lagen en ik dus ook tot 3 uur wakker geweest was, Maar hun slaap was belangerijker.

''oh dus dit zijn je kookkunsten niet!'' zei ik en pakte het bord op. ''dan is het veilig om te eten'' ik stak me tong naar hem uit, ''Nee hoorde net iemand vallen in de andere kamer toen jij de keuken in ging.'' ik lacht eeven en begon te eten. 

Baekhyun:
ineens zakte me ondersteuning onder me vandaan en viel ik voorover. Ik wist me op te vangen met me handen maar dit gebetkende wel dat ik me handen vlak naast marlons hoofd had gezet. ik lende voorover tussen haar bnenen. Ik begon zachtjes te lachen. ''Hey lekkerding'' lachte ik zachtjes ne keek haar flirtend aan ''Zo ooit opgemerkt dat ik net op je viel!'' ik moest me hier uit lullen en smooth zijn. Want mij nwangen werden rood en me buik tintelde. Als ik nu net deed of ik speelde kon ik de waarheid misscehin een klein beetje verdoezelen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 36 Emptyzo jan 31 2016, 22:36

Marlon:

Ik keek met grote ogen aan en voor mijn gevoel een knalrood gezicht. Het werd alleen maar erger toen hij dat allemaal zei. Ik wou wat terug zegfen, mee grappen, maar er kwam maar niks uit mn mond. Ik beet op mn lip. Kom op zeg wat terug! Dit is te awkward! 'Took you long enough' zei ik terug voordat ik het door had. Omg neee! Van alles wat ik kon zeggen, zeg je dat! Ja nee dit gaat lekker joh! Mn buik tintelde als een gek. well... this is awkward...

Chen:

'YAH! Er is niks mis met mn kook kunsten! ' zei ik fake hurt tegen dr 'je bent gewoon verwent met kyungsoo zn kookkunsten' zei ik en stak mn tonguit naar dr. Ze zei dat ze iemand hoorde vallen in de andere kamer. Met een mega grijns liep ik naar hun deur toe en bonkte er hard op 'de kamers zijn niet geluidsdicht dus hou het stil oke!' Riep ik naar zze
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 36 Emptyma feb 01 2016, 09:36

Lennie:
Ik glimlachte en zocht naar de andere envoloppen. Maar er was er geen meer te vinden. Ik belsoot in me eigen kamer te zoeken maar ook daar niet. Misschien in hun kamer. Ik ging op de bank iztten om te wachten tot ze wakker zuden worden. Ik gaf ze nog 1 uur net wetend wanneer we eigenlijk klaar moesten staan voor de echte opdracht

Baekhyun:
Werdze nu rood.. Zei dat het lang  had geduurt. Ik staarde haar aan. Van haar ogen naar haar mond. Ik beogn zachtjes op me lip te bijten. Ik lied me hoofd iets zakken. Waarom weet ik niet iets in me nam het gewoon over. Maar ik werd al snel uit dit gevoel geslagen door Chen hij sotnd bij de deur en riep dat de muren niet geluids dicht waren. Ik schoot overeind terug naar me eigen bed en keek naar de deur. ''WETEN WE!'' riep ik snel en porbeerde naar het raam te komen. Deze zette ik op en ging er in zitten /''Kun je ons helpen!'' shreeuwde ik naar jongdae. ''We kunnen niet bij de envolo!;;
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 36 Emptyma feb 01 2016, 11:25

Marlon:

Had hij nou ook een rode gloed over zn wangen heen? Nee dat beelde ik me vast en zeker in. Dat kon toch niet.. je word delulu marlon... wait.. kwam ie nou dichterbij?! Verbeelde ik me het toch niet? Mn lichaam reageerde voordat ik er erg in had en langzaam sloten mn ogen. Het was van korte duur want ik schrok me kapot toen ik opeens gebonk op de deur hoorde. Baekhyun schoot overeind en stond op. Ik ging ook weer recht opxitten.. er is niks gebeurt.. maar, ik vroeg me af wat er gebeurd zou xijn als jongdae het niet onderbrak....

Chen:

Ik begon hard te lachen om baek xn gehaaste reactie. 'Is het veilig om binnen te komen? ' vroeg ik nog lacherig terwijl ik de deur al met een kiertje open maakte. ' maar serieus, probeer te wachten tot we weer thuis zijn.. niet veel privacy hier ' xei ik en liep naar binnen. Wist heus wel dat er niks aan de hand was. ' nou vertel waat ben je mn hulo ij nodig'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 36 Emptyma feb 01 2016, 11:43

Baekhyun:
''ja natuurlijk!'' riep ik snel toen hij vroeg of het veilig was. ER was niks te zien.. maar als hij nu voelde wat ik voelde.. dan was het niet veilig geweest.. Me hoofd ging te keer!. Ik beed op me lip en kon mezelf wel voor me hoofd slaan. Voel me hart snel gaan dan! en me buik tintelen en... ''zullen we doen!'' lachte ik flauw. hij vroeg waar hij hij voor nodig was, ik wees omhoog. ''kijk ik kan niet uitrekken vanwegen me enkel. En marlon is te klein dus..'' ik lachte even en sprong uit het raam net of ik daar de heeltijd al gezeten had wat natuurlijk niet waar as.'' als jij die nou pakt en aan ons geeft is het perfecT!''
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 36 Emptyma feb 01 2016, 12:06

Marlon:

Ik schaamde me kapot over alles wat jondae uitkraamde... hij was maar aan het grappen.. dat kon je horen aan zn stem, maar toch! Ik pakte snel mn telefoon erbij en hoopte dat mn wangen niet meer in de vik stonden. 'Ik ben gemiddelde lengte hoor!... voor hier dan.' Ik weet dat ik klein ben... maar het is niet mijn schuld! Mn pa's genen waren gewoon niet sterk genoeg..

Chen:

Ik keek omhoog en zag de envolop die ze bedoelde. 'We zijn even groot baek.. daar ga ik oo kniet bij komen ookal kan ik me wel uitstrekken. Maar weetje, er is een heel makkelijk truckje voor. Je loopt naar de keuken, pakt een stoel, en ga daar op staan! Wacht ik zal het laten zien.'lachte ik en liep terug de keuken in om een stoel te halen. Eenmaal terug ging ik erop staan en pakte de envolop. ' zag je dat! It was like a magic trick!' Lachte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 36 Emptyma feb 01 2016, 12:46

baekhyun:
Ik stak me poot naar hem' kan nergens op klimmen of me evenwicht houde!' jammer de i kterug en gaf hem ee nzachte trap er mee. Meteen sloot ik me ogen. ''ZEfls jouw trappen doet zeer okey!'  ik lachte en pakte de envolop ove.r ''bedankt dat je mijn werk doet!' ik stak me tong uit en hupste nar de woonkamer. Ik moest ff in de buitenlucht gaan staan// dat open raam had niet veel gelopenm et me tot kalmeren

LEnnie:
na 15 minuten besloot ik de jongens wakker te maken.
Ik elged ze ook meteen de oprdracht uit en gaf ze een envelop. DE jongens bedankte me en gingen half slapend zoeken. ZE vonden er al snel eetnej in hun kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 36 Emptyma feb 01 2016, 13:11

Chen:

Ik lachte ' jij arme arme arme jongen toch' zei ik vol met medlijden tegen hem. ' dan moet je me ook niet trappen, dan doet het ook geen zeer' zei ik en liep de kamer weer uit. Vroeg me af waneer de opdracht zou starten.. lennie had blijkbaar de andere 2 alweer wakker gemaakt want dienliepen als 2 zombies te zoeken naar hun envoloppen.

Marlon:

Jongdae en baekhyun liepen de kamer uit en ik sprong, voor zover dat kon, op en moest nu echt een douche nemen. Een koude om af te koelen en kalmeren.. deze dag ging echt mega awkward worden.. van mijn kant tenminste
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 36 Emptyma feb 01 2016, 13:24

baekhyun;
Ik vond de envolop voor de jongens en nu had iedereen er eentje. Direct toen ik de envolop aan jongin gegeven had beong het huis weer te spreken. ''Vandaag is het team kleding. Jullie gaan met je partner de stad in en zorgen dat je koppel kleding koopt. Dit moet gedaan worde nva het geld dat je gevonden hebt. hiervan mag je eten kopen. je mag er eigenljik alles mee doen. MAar aan het eind van d dag moeten jullie er al een koppel uit zien. En dan vooral heel stijlvol. De gene met de beste koppel styl zal winnen en het beste nieuwe slaapplek krijgen.'' zei het. ik zuchte ne keek rond. ''MARLON!!' riep ik har.d ''WEG AAN WINKELEN!!! PAK JE SPULLEN!'' ik wilde dit wer winnen! en dat ging ons ook wel lukken. Alleen wist ik niet wat haar style was. MAar dat ging ik wel achter komen.

Lennie:
ik stond nar chen.. wat winkelen. ik werd zo sjagge van winkelen.. en dan ook nog een koppel kleding wat dachten ze wel niet!. ik liedme schouders zakken. ''latenwe dan amar gaan'' zuchte ik hopeloos
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 36 Emptyma feb 01 2016, 14:48

Marlon:

Net toen ik klaar was met douche en me aangekleed had, luide de opdracht door het huis heen. Winkele! Fuck yeah!!! Best opdracht ever! Ik pakte snel mn tas en krukken toen baekhyun binnen gerent kwam ' ben allang klaar! Kom lets go!' Zei ik vol enthousiastme! Ik mocht zn style dan niet echt weten... en hij de mijne ook niet.. maar daar kwamen we wel uit!

Chen:

Winkelen... voor koppel kleding...WAEEEEEE!! Ik had dus echt zero fashion style hea.. en ik zag vanuit mn ooghoeken dan lennie er ook erg veel zin in had... not.. ik glimlachte naar dr ' kom, hoe eerder we beginnen, hoe eerder we er vanaf zijn. Toch?' Zei ik tegen dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 36 Emptyma feb 01 2016, 14:55

lennie:
ik knikte en liep met chen mee we pakte een van de geregelde taxi en kwamen uit in midde seoul. Zo veel winkels. Ik keek chen aan ''laten we dit heel snel doen!'' lachte ik en liep een winkel in, Meteen stond ik stil. Dit wa zo netjes dat ik me meteeen omkeerde. ''Dit gaat het voor een enkel geld worden!'' zei ik terwijl ik me weer naar buiten drukte. 

Zonder naar jongdae op of om te kijken liep ik naar een wat kleindere winkel met wat lossere kleding stylen. ''Oeeh dit kon het weleens worden

Baekhyun:
ze was al klaar!

in de stad aan gekomen liep ik achter haar aan. Ik was best goed in winkelen! we liepen een wninkel in terwijl ik haar aan kek. ''Dit!'' lachte ik blij en trok wat rokken uit het rek. Ik hield ze voor haar. 'nee je moet iets meer spijker style!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 36 Emptyma feb 01 2016, 15:35

Marlon:

Ok baek had best goede style! Maar toenie begon over spijkstyle schudde ik snel mn hoofd. 'Alles behalve spijker!' Lachte ik en liep langs de rekken. En daar zag ik een super vet leren moterjack hangen 'als we dit nou als main point nemen, en daarbij dingen gaan zoeken' stelde ik voor en liet het hem zien. Ik deed hem aan om te passen ' wat vind je?' Vtoeg ik

Chen:

Ze was echt wek een los kannon. Ik liep achter dr aan. Ik had geen problemen met winkelen... ik kin het gewoon niet. We liepen een klein winkeltje binnen en lennie leek wat meer op dr gemak. ' wat voor style gaan we voor, als je het nog niet gemerkt had... ik heb zero fashion styke' begon ik te lachen
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 36 Emptyma feb 01 2016, 15:42

lennie:
Ik keek chen aan van top tot teen. ''misscehin moeten we dat vragen aan de mensen die hier werken'' ik keek hem aan ''ben ook heel selcht met fashion!'' er kwam een man op ons afgelopen en bekeek ons. 'wat mag het zijn?'' vroeg hij ik legde het hem uit en hi jbeong te lachen. ''agh meid je hoeft niet te zeggen dat het voor een opdracht is! het is geen schande op een buitelnadse te date!'' hij legde zijn had opde schouder van jongdae ''je hebt smaak!'' zei hij en wees naar me ik gromde even dat hij zijn mond dicht moest houden, maar al snel ging hij aan de slag hij gooide dingen naar ons en legde dingen apart. ''Ik denk dit!'' het waren heel strakke kleding echt te sexy.. ik trok het aan en voelde me mniet op me gemak.. 

baekhyun:
''hmm.''  zei ik en pakte de lere jacket over. ''doen we!'' ik begon andere dingen te vinden en vond een zwart leeractig rokje' hier'' ik gooide het naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 36 Emptyma feb 01 2016, 15:48

Marlon:

Dit ging echt en stuk makkelijker dan gedacht, em het was zo gexellig dat ik de awkwardness helemaal vergat! Hij vond een zwart leren rokje voor mij erbij, en ik zat tussen de broeken te neuzen. 'Perfect!' Riep ik en hield een zwarte gescheurde broek voor hem omhoog. ' die leraren moet wel denken wasrom we deze opdrachten moeten doen, xie ons gaan dan ' lachte ik

Chen:

Ik wou een grsp terug maken naar de man maar ik hoorde wat gegrom van lennie weg komen en besloot het maar niet te doen.. ze was al niet in de beste bui door dit.. dus laten we dat maar niet erger maken. De man kwam met allemaal dingen aan xetten en het zag er goed uit... alleen zat het voor geen meter! Ik kon aan lennie xien dat xe het ookhelemaal nikd vond. 'Ok dit is het nie' lachte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 36 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 36 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 51 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: