cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 35 Emptyza jan 23 2016, 00:02

Chen:

ik hield de pizza buiten dr bereik, gewoon om dr te plagen, maar na een paar minuten gaf ik dr toch een stuk. na dat ik 3kwart van de pizza op had, zat ik echt vol. ik rekte me uit over de bank heen 'weetje, ik ben blij dat we met meerdere duo's hier zijn... was bang dat we de enige waren die problemen hadden' bekende ik. ook al ben ik verbaast dat baekhyun en marlon er zijn... ze leken niet echt problemen te hebben.. misschien op een ander gebied want ze konden tenminste gewoon met elkaar communiceren.. yixing en jongin, geen idee..misschien het feit dat yixing zorgde maakte over jongin en er zo meer waren die hem i nde gaten konden houden? dunno.. ik keek op de klok. 'oh man het wrod nu wel erg laat... wie weet wat ze voor morgen bedacht hadden' zei ik stond op 'ik zeg tijd voor bed'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 35 Emptyza jan 23 2016, 13:24

Lennie:

DE halve pizza was op en ik keek er naar of het nog ke iveel was. ik had geen honger meer. Samen met die van jongdae belande de pizza in  keuken. hij zei dat het tijd was om te gaan slapen ne voor het eerst stemde ik in zonder problemen. 

Ik had me al omgekleed in me pyama dius ik dook meteen me bed in, ''truste'' zei ik zachtjes enprobeere in slaap te komen. Maar verdomt die slaap problemen ook altijd!

De volgende ochtend werden we wakker gemaakt door een luidspreker. ''goede morgen schone slapers.. Veel plezier vandaag. Er zijn niet veel regels.. behalve eente. ''Verlaat het terrein niet.'' het was evne stel ''oh je de TV, internet en stroom is afgesloten''

Ik wreef in me ogen en keek naar de klok  WAT HET WAS HALF 8!

Baekhyun:
ik schrok wakker. het was een stem die door het huisje heen ging. Ik luisterde half slapend. ooh dagje niks doen heerlijk game en zo is niet erg. dacht ik en rolde me zelf opnieuw op. Maar ineens zei de stem dat we geen internet hadden i kschoot weer omhoog. ''keabbsong'' zei ik zachtjes en begon luid de zuchten wat is dat voor mishandeling geen stroom TV of wifi...'''
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 35 Emptyza jan 23 2016, 14:17

Marlon:

ik had niet veel slaap gehad vannacht... het feit dat Jongin zo dacht over alles zat me gewoon enorm dwars. waarom twijfelde hij aan zichzelf.. en ik snapte ook niet waarom hij nooit boos is geworden over het feit dat ik zn aantekeningen kwijt geraakt ben.. misschien omdat ie niet weet dat dat gebeurt was omdat ik baekhyun weer zo nodig moest helpen. ik zuchtte en rolde weer om. op dat moment kwam galmde er een stem door de luidsprekers heen.. great.. geen internet en tv. dit werd een lange dag.. en als ik hem door kwam zonder iemand te slaan... dan was het voor mij een succes.

Chen:

ik schrok wakker toen er opeens uit het niets een stem door de luidsprekers kwam. het was de volgende opdracht.. we mogen het terein niet verlaten, en internet en tv is afgesloten... kortom.. HAVE FUN TALKING! ik keek op de klok en zag dat het ook nog maar half 8 was... man veel te vroeg.. ik draaide me weer om. nog geen zin om op te staan.. het werd toch een lui dagje vandaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 35 Emptyza jan 23 2016, 14:43

Lennie
Ik zag dat Jongdae zich om draaide. Ik iwlde dat ik dat ook kon... Maar helaas. eenmaal wakker is ook wakker bij lennie.. Ik deed zo stil mogelijk en verlied de slaapkamer. Is kijken of er dingen zijn om mezelf te vermaken. Ik begon zo zacht mogelijk te zoeken.. er waren bordspellen.. maar het waren allemaal gezeldschaps spellen..
 Ik had honger gekregen en besloot maar met een punt pizaa rond te gaan lopen ook al was het koud altijd beter dan Rijst in de morgen dat was ik nu al wel zat.

Jongin:
Het wekker ging. Ja nog voor dat de opdracht werd omgeroepen want ik wilde me laptop controlerne of hij niet kapot was en daarna opnieuw herschrijven. want er zou een fout in de chorigorafie.. MAar me laptop wilde niet meer aan.. De val van het tafeltje af was zijn dood geweest. 

Toen de docent de opracht vertelde zuchte ik. Dat werd een tijd uit me nues eten en niet trainen want er was geen muziek.. Met een terleurgesteld gezicht ging ik ook de woonkamer in.

Baekhyun:
Ik keek rond en besloot... dat het tijd was om nog langer te slapen!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 35 Emptyza jan 30 2016, 20:27

Marlon:

Ik had ook nog bericht van thuis gehad... wat ik niemand verteld had... maar ik was eigenlijk soort van huis weggelopen.. het werd me allemaal teveel namelijk, mn broer die zwaar in de schulden zat en gewoon geen uitweg meer zag. En dan nog mn zus die de ene tegenslag na de andere had met dr zwangerschap.. het maakte mijn problemen alleen maar zo dom en knullig. Ik ben ook iemand die altijd weg rent voor problemen. Het scheelde dat we vandaag geen echte opdracht hadden, en ik dus gewoon op bed kon niksen en het allemaal ff een plekje geven. Ik hoorde baekhyun zich ook nog omdraaien. Mooi.. dat scheelde weer. Ook al had ik geen slecht gevoel over dat baekhyun n ik deze opdrachten wel goed xouden uitvoeren.. want zoalsnik ookal tegen de docenten gezegt had, onze samenwerking was nietnslecht.. we hadden nog niet de kans fehad om echt te oefenen of wat dan ook
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 35 Emptyzo jan 31 2016, 11:58

Lennie:

Ik was de hele beetje in huis bezig. Ik keek toe hoe Jongin oefende en hoe Lay tegen de middag ook begon te oefen. Ze hadden beide een andere manier va ntrainen. Ik leg op de tafel met me gezicht naar hun toe. Tegen de avond kookte we met zun 4tjes (als chen mee doet doet hij mee anders zijn het er 3) Savond deden we een spelletje het was best wel heel gezellig.

Rond een uuur of 11 lag ik in bed en wachte tot chen ook in bed zou komen. Morgen zouden we waarschijnlijk weer een vemroeide opdracht krijgen..

Baekhyun:
Oeh skapen1 ik lag in bed tot 2 uur. Daarna ging ik naar de woonkamer en sprong alle kanten op. Ik probeerde Marlon te latne lachen en was veel bezig met de andere. Tegen de avond lagen we terug in bed. Ik wist niet meer of marlon nu lag of weer weg gelopen was. Want ik had aan een stu kdoor gepraat over alles en nog wat. ''truste '' zei ik uiteindelijk est wel moe
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 35 Emptyzo jan 31 2016, 14:02

Chen:

Tegen een uur of 11 was ik wel klaar met slapen. Ik stond op en merkte dat lennie dr bed al leeg was. Beetje lui en uitrekkend lieo ik de woonkamer in. Yixing en jongin waren alweer aan het trainen. Volgenns mij stond rustig aaan doen niet jn hun woordenboek. Lennie lag met dr hoofd op de tsfel naar ze te kijken. Het was zeker facinerend om naar te kijken. Die avond kookte lennie voor ons en kwam baekhyun ook een keer zn kamer uit rollen. We deden nog q van de bordsoellen die er lagen en gingen daarnz weer naar bed. Lekker rustig dagje, geen problemen mee.. maar iets in me zeindat morgen dat niet het geval zou zijn.

Marlon:

Als ik normssl al geen zin had om met andere mensen te intersacten.. dan had ik er nu helemaal geen zin in. Ik lag gewoon op bed muziek te luisteren en wst te lezen. Ja i know.. omg je leest?! Ja, als alles weg valt dan lees ik ja. Ik kwam1 keer mn kamer uit om wat te eten. Tegen de avond toen baekhyun er weer was deed ie zn best om me op te vrolijken, en ik waardeerde het dus ik liet af een toe een glkmlach zien.

Hij rattelde maar door over van alles en nog wat en ik luisterde naar ales wat ie zei, ookal sloeg het nergens op. 'Trusten' zei ikv terug. Ik vroeg me af wat voor een opdracht we morgen zouden krijgen
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 35 Emptyzo jan 31 2016, 18:19

Lennie:

Ik staarde naar het dak en dacht na. Ik hoorde chen in bed liggen. Ik wilde tegen ehm praten en bedanken voor de gezellig dag. Maar ik kon het niet. Me hart deed gewoon niks meer.Zou ik zo kut tegen hem gereageerd tegen hem omdat ik hem leuk vind? wilde ik em daarom niet inde buurt hebben?. Ik beet op me lip..

Snel draaide ik me om en probeerde in slaap te komen. gewoon niet aan denken je mag hem niet! en dat is niet omdat je zijn mooie kaken zo geweldig vind en pret oogjes en breedde mond... zijn angel voice. zijn warrige haartjes en pracht lichaam! 

De hele nacht lag ik te woelenen en kon ik dus echt neit slapen. daarom schrok ik dus zo hard toen die stem er weer was. Ik schoot overeind en keek de kamer rond. 
''goede morgen schone slapers, Vandaag gaan we er weer op uit! in het huis zijn 6 envolopen  verstopt. in elke envolop dit een bedrag. Dit bedrag is voor jouw en je partner. Zoek een envolop per persoon. Maak het niet open tot het gezegt word! succes!'

Lay/Kai:
slpaen door alles heen want hey.. het zijn lay en kai. die zullen het nog nieteens door hebben als het huis in de fik
 zou staan..

Baekhyun:
Ik had misscehin iets eerder naar bed moeten gaan en sneller moeten stopppen met slapen want toen die stem kwam. keek ik slaperig omhoog. ''jaaah!'' riep ik naar het geluid, ''zoek zo wel!''
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 35 Emptyzo jan 31 2016, 20:59

Chen:

Het ging de goede kant op tussen Lennie en mij,... in ieder geval, dat dacht ik. Ze negerde me tenminste niet echt meer.. en.. aish i dunno ok! Ik kan het echt niet uitstaan als mensen me niet mogen zonder er een reden voor te kunnen geven,... want an kan ik er ook ik tegen doen. We hadden nog een week.. dat wel.. dus wie weet wat deze week ons bracht.ze was er zelf ooj wel over eens dat het beter kon toch.. amders zaten we hier nu niet.

De volgende ochtend werd alweer lekker vroeg onze volgende opdracht rond geroepen. Slapering gingik recht op in bed zitten.. ' moet dat altijd zo vroeeegg' xeurde ik terwijl ik me uitrekte.

Marlon:

Xoals ik al gedacht had... we xouden niet lang rust krijgen. Daar was de volgende opdracht al... en alweer zo vroeg! Ik zat op in bed, redelijk uitgerust aangezien ik gister niks g3daan had. Baekhyun was ook alles behalve een ochtend mens volgens mij en moest lachen om zn reactie. Ik hupte uit bed en naar de badkamer. Ik wou eerst wakker woeden met een douche, maar toen ik de handdoeken kast open trok viel er een envolop uit. Ik liep terug de kamer in ' eerste envolop is al gevonden' zei ik tegen hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 35 Emptyzo jan 31 2016, 21:08

Lennie:
Ik draaide me om en keek naar chen die aan het mokken was op de vroegheid van de opdracht. Het enige wat ik dacht was... Hoe hebben ze die envoloppen hier achter gelaten? zjin ze snachts gekomen of lagen ze er al vanaf het begin. Als ze er al vanaf het begin lagen waren er niet veel plekken meer waar ze konden liggen. Ik ging recht zitten en wreef in me ogen. Snel deed ik me haar goed want het zat echt slecht!. Ik keek de kamer rond. ''het is zelfs nog donker!'' jammerde ik met hem mee. In me pyama en al liep ik het his door.. Ze waren binnen geweest want.. het eten was weg!. 

Ik keek wat rond en vond een envolop tussen de bordspellen ''dae! ik heb er al eentje!'' riep ik.

Lay/Kai:
slapen

Baekhyun:
'eerste envolop is al gevonden' hoorde ik marlon zeggen. Ik stak me duim op. ''zoek de mijne ook!'' lachte ik even maar besloot er toch uit te komen. Meteen ging ik onderuit door me enkel. ''WAAROM VERGEET IK DAT STEEDS!'' ik greep me enkel vast en kek naar het plafon. Er hing een lamp boven in de kamer. ''ik heb de andere ook gevonden!'' zei ik en wees omhoog waar de envolop op lamp geplakt was. ''waarom hadden we dat neit eerder gezien?'' lachte ik even
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 35 Emptyzo jan 31 2016, 21:35

Chen:

Alsof het nog niet erg genoeg was dat we zo vroeg wakker gemaakt waren,... het was ook nog gewoon donker buiten! Het universele teken dat het gewoon echt veel te vroeg is! Als een half slapende zombie liep ik de woonkamer in en wreef door mn haren heen om het bed haar model er een beetje uit te krijgen. Ik was nog niet evht bewust opzoek gegaan naar de envoloppen.. ik moest eerst fatsoenlijk wakker worden met een ontbijt.

Lennie had er ookal 1 gevonden blijkbaar ' mooi.. nog 1 te gaan... maar ik wil eerst ontbijt' begon ik te lachen


Marlon:

Ik rolde met mn ogen en moest lachen toen baek zei dat ik de zijne ook moest zoeken. Hij stapte zn bed uit en voordat ik wat kon zeggen stapte hij letterlijk met het verkeerde been uit bed en viel ie op degrond. Ik zuchtte en schudde met m hoofd, maar door die stunt had ie wel de 2de envolop al gevonden. ' heb je hem toch nog zelf gevonden' zei ik en deed mm best om hem te pakken... maar he ik ben klein. ' kan er niey biijjjj' zeurde ik en ging weer op bed zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 35 Emptyzo jan 31 2016, 21:40

Lennie:
''eet se'' ze ik en stond op om verder te zoeken. Al snel had ik de 2de gevonden. ik liep naar chen en hield het voor zijn neus. Ik zwaaide er mee. ''dit betekend dat ik al het geld houd!'' lachte ik hard en liep bij hem vandaan.

ik ging aan tafel zitten en me buik begon weer heerlijk te knorren. zover het kon nergeerde ik het en staarde naar de deur van de jongens kai en lay. ''gaan hun niet zoeken'' Met me hand wees ik naar de deur van hun slaapkamer. Ik vond het lullig dus stond op om voor hun te gaan zoeken.

Baekhyun:
Ik zat weer terug op bed ne keek marlon aan die terleurgesteld keek. ''ga je het niet eens voor me proberen te pakken!'' jammerde ik dramatisch ik stond op en probeerde het ook. Maar je evenwicht houden met een been terwijl jeje uitrechti n een kleine kamer is niet weg gelegt voor mij. Ik verloor me evenwicht en viel voorover.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 35 Emptyzo jan 31 2016, 21:49

Marlon:

Ik deed mn armen over elkssr en blies mn wangen op ' spijt me dat ik zo klein ben' jammerde ik terug. Baek deed zelf ook een poging wat alles behalve goed ging. Ik wist nog net optijd zn hand te pakken zo dat hij miet weer viel ' lekkr stellletje zijnnwe ook samen zeg' lachte ik ' samenwerkings opdracht. Als ik je in balans houd, dan pak jij hem ok? ' stelde ik voor.

Chen:

Ze ging niet mee ontbijten... ik wou erover zeuren maar hield al snel mn mond.. de laatste paar keren dat ik commetaar had op dr eetpatroon, werkte het alleen maar aafrechts.. even later kwam xe weer terug met nog een envolop en dat al het geld nog van haar was ' das niet eerlijk... ' zeurde ik ' ontbijt is belangrijker' zei ik maar xe ging er alweer vandoor... toen ik klaar was met mn ontbijt zag ik dr weer verder zoeken ' we hebben al 2 envoloppen... als je opxoek bent naar ontbijt staat dst jn de keukenn en niet inder de bank' lachte jk
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 35 Emptyzo jan 31 2016, 21:50

Marlon:

Ik deed mn armen over elkssr en blies mn wangen op ' spijt me dat ik zo klein ben' jammerde ik terug. Baek deed zelf ook een poging wat alles behalve goed ging. Ik wist nog net optijd zn hand te pakken zo dat hij miet weer viel ' lekkr stellletje zijnnwe ook samen zeg' lachte ik ' samenwerkings opdracht. Als ik je in balans houd, dan pak jij hem ok? ' stelde ik voor.

Chen:

Ze ging niet mee ontbijten... ik wou erover zeuren maar hield al snel mn mond.. de laatste paar keren dat ik commetaar had op dr eetpatroon, werkte het alleen maar aafrechts.. even later kwam xe weer terug met nog een envolop en dat al het geld nog van haar was ' das niet eerlijk... ' zeurde ik ' ontbijt is belangrijker' zei ik maar xe ging er alweer vandoor... toen ik klaar was met mn ontbijt zag ik dr weer verder zoeken ' we hebben al 2 envoloppen... als je opxoek bent naar ontbijt staat dst jn de keukenn en niet inder de bank' lachte jk
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 35 Emptyzo jan 31 2016, 21:58

Baekhyun:
Marlon redde me van me tweede val en hield me tegen. 'doen we!'' zei ik en rekte me weer uit ik was echt te klein. Ik ging nog verder op me tenen staan waardoor ik meer naar voren hing. Ik keek naar benede en glimlachte evne naar haar. (krijg slappe armpje zodat dat baekhyun op je kan vallen)

Lennie:
Ik glimlachte. ''Nee Jongin en Yixing zijn niet wakker geworden. Ik wil niet dat ze weer verliezen of iets. Die twee trainen al zo vreselijk hard!'' Ik draaide me om en keek naar de keuken. Ik glimlachte naar chen en liep de keuken in. daar beogn ik best hard te lachene. ''hey dae. kom is'' zei ik en pinkte ee ntraantje weg. Ik wees voor me uit tegen de muur hing een andere envolop. ''ik weet niet hoe geconcentreerd je gekookt hebt. maar daar hangt er eentje!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 35 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 35 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: