cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 3 Emptyza nov 21 2015, 17:07

Luhan;

Toen ik klaar was met douchen deed ik het nog even rustig aan en ging me daarna klaar maken v oor vanavond. ah dus die westerse meid waar hij de heledag met was voor die opdracht, geen idee wie jongdae of yixing was, maar die laatste was geheid chinees! fijn om te weten dat er nog meer chinezen op school zaten.
Seoul school of art - Pagina 3 B0e2e970gw1dwyhxnlscej
ik liep naar het plein en zag sehun al staan. 'yo man!' riep ik naar hem toe en zwaaide.

Marlon:

ik liep naar huis toe om even snel wat te eten, want ik ging dat nooit volhouden tot 8 uur, en om te douche. toen ik klaar was met alles zag ik dat het al half 7 was op de klok. snel begon ik me om te kleden en mn haar te doen. ik had geen zin om me super op te doffen dus dit ging er mee door.
Seoul school of art - Pagina 3 Bandana-cute-girl-red-hair-Favim.com-460266
Seoul school of art - Pagina 3 5-21-12cool-summer-sexy-korea-style-casual-tunic-dress-1b1d
ik kwam aan op het plein en zag dat het al aardig druk begon te worden. ik liep naar sehun toe want dat was de enige die ik herkende. 'vanwaar de grote groep.. ken je al zoveel mensen?' vroeg ik aan hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 3 Emptyza nov 21 2015, 17:19

Sehun:
Ik gaf Luhan een box. ''wat zie je er goed uit hyung!'' lk lachte en keek rond. Ik zag ook jongdae en Yixing aan lopen. ''Oh kennen jullie elkaar?'' vroeg ik ne wees van jongdae naar yixing. Na even kwam marlon er ook bij staan. ''nou eigenlijk had k er maar 2 meidne uitgenodigd.. Die hebben hun eigen groep mee genomen dus denk dat wij wel met zun 5jes kunnen gaan toch?'' stelde ik voor en wees naar de bubble thee kraam. ''Han wilde dat dus laten we drniken!'' 

Yixing:
de jongen die gelijk was met me intake hier had me mee gevraagt met een groep om karaoke te gaan doen.  Ik vond het goed!. Maar voor de verandering was ik de weg weer vergeten.. ik kwam die aardige jongen van die ochtend weer tegen en blijkbwaar was die ook p weg naar het plein. agh waarom ook niet!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 3 Emptyza nov 21 2015, 18:48

Marlon:

de enige die ik kende was sehun, en dat was ook niet gebeurt zonder die opdracht. ik stap niet naar mensen toe en zal ook niet echt moeite doen om andere te leren kennen. ik was hier voor mezelf en niet om vrienden te maken. zal niet liegen dat het maar een schild was omdat ik zins de middelbare school me opgesteld heb met de motto if you dont show to much emoties, you wont get hurt. dus ik liep maar wat achter sehun aan en zie wel waar de avond naar leidde.. anders ging ik gewoon naar huis toe.

Chen:

ik had die jongen van vanochtend mee gevraagd voor eten, karaoke en daarna uit. ik had van Sehun gehoord dat er nog een chineze student mee ging en dat was vast ook wel even fijn voor hem. wist zn naam nog steeds niet. we kwamen aan op het plein 'niet echt' lachte ik ' ik kwam hem vanochtend onderweg naar school tegen en hij was verdwaald' zei ik en liep achter hem aan naar de bubble tea stand.

Luhan:

'BUBBLE TEA!' riep ik en rende meteen naar de kraam toe. ik had daar toch zo'n zin in! de andere kwamen er ook aan en ik zat al helemaal happy mijne op te drinken. ik zag yixing en liep naar hem toe en stelde me voor in het chinees 'hey, Lu Han is de naam,fijn om te weten dat ik niet alleen ben haha'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 3 Emptyza nov 21 2015, 19:19

Sehun:
 Ik rende achter Luhan aan om bubble thee te halen ook al had ik er vandag al eentje op. ''Eindelijk een bubbelthee maatje'' lachte ik blij ik vergat marlon eventjes.

toen we bubble tea gekocht hadden ginge nwe naar de karaoke bar. We hadden best een grote met zun 5e. '' ikbegin wel'' ze ik n zong een nummer van justin bieber. OIk lachte meer dan ik serieus bezig was.

Yixing:
Ik liep naar het meisje toe. ''hey!'' zei ik dromerig. '; Ik ben Yizing'' zei ik en stak me hand uit. ''wil je ook wat drinekn?'' vroeg ik in me gebroken engels koreaans chinees. ik hoopte maar dat ze me begreep.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 3 Emptyza nov 21 2015, 20:29

Marlon:

ìk drentelde maar wat achter ze aan. sehun was al dikke maatjes met die lu han geworden en vergat even dat hij me ook mee gevraagd had. na even kwam die andere chinese jongen naar me toe gelopen en stelde zich voor 'marlon' zei ik en schudde zn hand. hij vroeg of ik wat te drinken wou en ik schudde mn hoofd 'neah, im good' zei ik.

toen ze het op hadden gingen we naar de karaoke bar. was blij dat je hier gewoon een kamer huurt voor je groepje dan voor allemaal wild vreemden jezelf beetje voor gek te zetten. naja .. ik kende niemand dus het was niet heel anders voor mij. ik keek hoe iedereen een nummer deed.

Luhan:

na sehun was het mijn buurt voor de karaoke. ik zocht een nummer op en ging voor mirotic van tvxq. ik denk niet dat er een jongen is die niet op kijkt naar tvxq. het was de eerste boyband die echt doorbrak hier in azie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 3 Emptyzo nov 29 2015, 20:52

Sehun:

we hadden bijna allemaal al gezongen. langzaam keken we met zun alle naar de meid. 'kom op zing!'' lachte ik en drukte de mic in haar gezicht. Ik ging goed zitten. ''ZEg een nummer! ze hebben ook engelse hoor'' zei ik niet dat ik het lullig bedoelde maar misscehin vond ze dat fijner voor ze meteen koreaans moest zingen. Ik pakte een fles met achohol op. ''zing! girl sing!'' 

yizing:
Ik draaide weg en merkte niet meer dat iederee naan het zingen was tot het mijn buurt was. Ik kreeg de mic in me gezicht geduwt en koos een chinees nummer. Sorry was te moe enzo om een koreaanse te doen. Het was normaal door een meid gezongen dus de hoge noten moest ik wel halen. Toen ik klaar was. Was jongdae de jongen die me van de straat gehaalt had aan de buurt. hij zong en toen waren alle jongens geweest. Ik draaide me hoofd ook naar de meid toe. Zou ze gan zingen?
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 3 Emptyzo nov 29 2015, 21:08

Chen:

we dronken en hadden het super gezellig met zn 5en in de karaoke ruimte. Die Lu Han had echt wel een goede stem. en die yixing kon er ook wel wat van. nu was het mijn beurt, ik bladerde wat door het boek heen op zoek naar een nummer. na even had ik 1 gevonden en pakte de microfoon. lekker rock nummer! toen we allemaal geweest waren hadden we onze zinnen op de meid gezet. ' zing zing zing! kom op laat zien waarom je op school bent aangenomen' zei ik tegen dr.

Marlon:

de jongens begonnen aan te dringen dat ik moest gaan zingen. ik zuchtte en zocht het boek door. ik deed een nummer van selena gomez I want you to know. het scheelde dat ik al wat alcohol op had, anders had ik dit nooit zo zonder wat tegen stribbelen gedaan. toen ik klaar was stond ik wel redelijk onzeker naar de vloer te kijken. die jongens waren echt zo goed namelijk. ookal was ik wel redelijk zeker van eigen abilities.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 3 Emptyzo nov 29 2015, 22:55

Sehun

Mee krijgen een klapte mee go girl. Aan Gert eind geven we haar een hard aplouse. Tot de deur open ging en me pa er stond. "Kom jongens het is over 1e tijd om terug te gaan." toorn ik hem dat hoofd zeggen zakte mr broek zowat af. Shit over 1e morgen moest ik.. Nee niet aan denken. "Kom allemaal naar huis!" lachte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 3 Emptyma nov 30 2015, 21:00

Luhan/chen:

we klapten mee met dr nummer, en aan het eind gaven we dr een groot applaus. opeens ging de deur open en stond er een man die zei dat het al over 1en was. de man was blijkbaar Sehun zn vader. damn over 1en en we moesten morgen weer naar school. goed begin zo! we namen afscheid van iedereen en gingen naar huis toe.

Marlon:

het deed me goed dat ze zo'n hard applaus gaven op het eind. maar nu was het toch wel tijd om naar huis te gaan. niet dat de tijd me dwars zat, ik was nou eenmaal een nacht uil en dit was redelijk normaal voor mij om pas naar bed te gaan. ik nam afscheid van de jongens en liep naar huis toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 3 Emptyma nov 30 2015, 21:56

Lennie:
Het was vroeg in de ochtend en we hadden les. Ik wist niet meer welke (nee echt ik weet niet meer wleke les ze nu zouden hebben) maar ik wist nog wel dat ik hier op Dyo moest wachten. Ik had me haar deze keer in een staart gedaan. en me tas hoog op me rug om weer een zware schooldag tegemoet te gaan. Maar ineplaats van Dyo kwamen er een stel meiden langs gelopen. Ze liepen eerst langs. Ik haalde opgelucht adem. Maar als snel liepen ze terug ze keken me lang aan. ik glimlachte even maar bleef gewoon staan. 

baekhyun:
Gistere met een stel meiden uit gweest nu had ik een kater en geen zin in iets. Met me humeus op -100 liep ik de les in. Zang... Ow wee als er valse mensen tussen zaten!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 3 Emptyma nov 30 2015, 22:09

Marlon:

weet je nog dat ik zei dat ik een nachtuil ben? ja.. dus geen vroege vogel hea... dat is het zwaarste dat ik elke dag weel moet door staan... het vroege opstaan. en dan zeggen mensen, dan moet je eerder op bed gaan... nope! that doesnt work! met een snelle invlecht liep ik naar school toe. ik keek nog snel op mn rooster wat voor les ik zou hebben. was het alweer kats vergeten. ah zang. na die oppepper van gister avond vna de jongens had ik daar wel zin in! maar mn humeur schoot alweer snel naar beneden toen ik Hem zag zitten in de les.. great...

Dyo:

ik liep mn kamer uit en hees mn rugzak op mn rug. ik keek op en zag lennie al staan, maar ze was niet alleen. er stonden een stel meiden voor dr aan te staren. ik zuchtte en liep naar dr toe. ' kom anders komen we nog te laat' zei ik tegen dr en negeerde de meiden die bij dr stonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 3 Emptyma nov 30 2015, 22:25

Lennie:
gelukkig was dyo daar en zei da tik mee moest komen. Ik knikte en vloog als een gek langs die meidne en hun dodelijke staar. Ik liep wachter hem aan en blijkbaar hadden we zang. Daarmee viel het kwartje. jah hierop was ik aangenomen!. maar oten ik binnen kwam zakte de moed me in de schouene. Ik had me zelf niet eens op gegeven o mdat te doen en hier zaten alleen maar mensen die hier heen waren gekomen met een doel... okey k had ook een doel.. Maar dat was muziek schrijven niet zelf in de spotlights staan. Ik keek dyo aan en knikte. daarna ging ik zitte en zag de docent binnen lopen .MAar ook die jongen van de vorige keer. Ik wilde zwaaien maar bedacht me ineens.. dat ik nog nooit echt met hem gesproken had of iets. Ik lied me hand zakken en besloot een nummer uit te zoeken. zou ik het save houden en het nummer kiezen waarop ik aangenomen was. of.. iets nieuws in studeren. ik keek dyo vragend aan wat hij ging doen

baekhyun:
ik keek op toen er een aura binnen liep. Ik zuchte ''nog steeds niet naar huis?'' snauwde ik en deed me haar goed. ''En anders ben je toc hecht fout gelopen. Dit is zang niet wanhopige pogingen tot iets anders'' zei ik en ging recht zitten. OP dat moment kwam de docent binnen/ ''we beginnen meteen met een nummer uit zoeken en deze instuderen. Vragen kom langs. ANderes wees stil en werk'' zei hij ik grijnste. ''komt voorelkaar sir!'' lachte ik en deed een handgebaar naar me voorhoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 3 Emptyma nov 30 2015, 22:44

Marlon:

al verteld dat er geen enkele andere plek meer vrij was dan naast hem? nee... nou dat was dus het geval! ' neah, iemand moet je toch pesten?' zei ik tegen hem met een grijns ' en het ging gister best goed met de karaoke dus waarom niet hier ook proberen' zei ik nog en pakte mn spullen erbij. bleg wat een slijmbal was het toch ook. als hij nou gewoon zn mond zou houden, dan zou ik het neit erg vinden om met hem om te gaan. ik ging niet liegen want hij was echt wel knap. ok nu moet ik na denken welk nummer is ging doen. ging ik safe spelen en voor een engels nummer, of de uitdaging aan voor een koreaans nummer. ik scrolde wat door mn muziek lijst heen op mn telefoon opzoek naar een nummer dat me aansprak.

Dyo:

we kwamen aan in de les en gingen zitten. ik keek beetje rond wie er nog meer waren en zag dat die andere meid er ook was, en die jongen van acteerklas. wat was zn naam ook al weer? Luhan ofzo? ja dat klinkt wel bekent. hij zag er ook best wel verloren uit, hij was desnoods ook in een vreemd land. ookal was zn koreaans van wat ik gehoord heb echt vloeiend. ik wenkte hem naar ons toe. ik had mn nummer al gevonden. ' ik ga boyfriend doen. jij al wat gevonden?' vroeg ik aan dr.

Luhan:

ik was blij toen ik die ene van de acteerles zag zitten, en ook die meid. ik ging bij ze zitten en ging ook bedenken welk nummer is zou doen. dyo zei dat hij boyfriend ging doen, een engels nummer. ik keek op ' in welke taal zou ik gaan zingen?' vroeg ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 3 Emptyma dec 21 2015, 17:41

Baekhyun:
''das waar. Maar het zal sneu zijn om dat op jouw te doen. Want er zal toch niemand zijn die je snel zou accepteren'' snauwde ik terug toen ze zei dat ze bleef zodat ik iemand kon pesten. Toen ze over karaoke begon draaide ik met me ogen..''Met karaoke kan iedereen zingen zelfs iemand zoals jij'' zei ik en bekeek haar afkeurend. De docent had ons de opdracht gegeven en ik ging mara is wat verzinnen. Iets leuks niet te moeilijk gewoon lekker makkelijk. Ik kon niks vinden en na even keek ik over de schouder van het meisje mee en begon te lachen. 'Zo wanhopig dat je indruk wilt gaan maken met koreaanse muziek.'' lachte ik en wees naar een paar koreaanse nummers ''weibo asian!'' lachte ik gemeen en ging weer terug zitten. ''houd het gwoon lekker op je eigen taal. We hebben liever niet dat onze taal en cultuur word vervuilt met jullie soort'' ik pakte een nummer en werd even stil. ''sorry'' zei ik daarna. Okey misscehin toch niet zo lief.. En ik vond zelf engelse nummers wel leuk.. ''Nee ik meen het sorry.'' zei ik nogmaals binnenmond. ''Over de taal dan de rest niet''
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 3 Emptyma dec 21 2015, 18:10

Marlon:

ik negeerde hem zo goed als het kon. het maakte niet uit wat hij dacht of zei. ik ben hier niet om me te bewijzen tegen over hem. ik scrolde nog een beetje door tot ik een nummer gevonden had. ik was tervreden met mn keuze maar dat werd me uiteraard niet gegund. wat hij toen zei raakte me wel echt... thuis waren mensen zo afkerend tegen me over het feit dat ik zo van de koreaanse taal hield, en dan dat hier ook weer te horen.. ik beet op de binnenkant van mn wang. niet op reageren.. maar dat ging makkelijker gezegd dan gedaan. kort daarna verontschuldigde hij zichzelf al, maar alleen over wat hij had gezegd over de taal voor de rest niet. 'ik vind koreaans 1 van de mooiste talen terwereld... helaas dat het zo slecht gemaakt word via jou woorden' zei ik ijskoud terug. 'en ik hoef je verontschuldiging niet. het is dat we aan elkaar vast zitten, dus laten we het gewoon professioneel houden. moet je toch ook zien te leren'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 3 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: