cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 32 ... 60  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Emptyzo sep 27 2015, 16:05

Marlon:

Hij lachte me gewoon vierkant uit! ik begon boos te worden, maar moest mn cool bewaren.. just cooperate with him now... 'fine.. take it..' zei ik toen hij melde dat ie hem in beslag nam voor onderzoek. toen hij vroeg of ik nog verder spullen had van 'Klasgenoten' die ze hadden laten liggen, lachte ik een beetje. 'neah, iedereen ontwijkt me als de plaag op school joh, alsof ze dan naar mn huis zouden komen' zei ik tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Emptyzo sep 27 2015, 16:07

politie:

verbaasde me niks. maar dat zei ik maar niet. Net zo snel als ik gekomen was verdween k weer. Buiten in de auto kleedde ik me om. Wat een sukke lwas dat niet eens om me politie batch vragen.. Ik keek naar de mobiel. Jackpot!.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Emptyzo sep 27 2015, 16:10

Marlon:

hij ging er weer vandoor en ik plofte op de bank. 'ugh ik kan wel wat slaan op het moment! eerst die fucking Saekki die dronken voor mn deur staat en nu dit!' zei ik zwaar geirriteert. 'waar sloeg dat nou allemaal op?! laten we je manager hier ook nog langs laten komen. hebben we meteen alles gehad'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Emptyzo sep 27 2015, 16:15

kai:

''Saekki?'' vroeg ik der verbaast. ik ging naastder zitten en trok haar me toe. ''laten we daar niet over dneken please'' zei ik zachtjes en begon haar terug te zoenen. ''en mij niet slaan heh!'' zei ik tussen de kusjes door. Laten we nu even genieten!..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Emptyzo sep 27 2015, 16:20

Marlon:

Kai ging naast me zitten en vroeg verbaast na Saekki maar ging er verder niet op in. mooi want had geen zin om het over die gast te hebben... Hij trok me naar hem toe en begon me weer te zoenen. 'zolang je me geen reden geeft om je te slaan' lachte ik. ik verplaatste mn mond naast zn oor en fluisterde 'ik ben aan de pil trouwens. geen nare condooms meer voor jou'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Emptyzo sep 27 2015, 16:26

Kai:

"Ze fluisterde dat ze aan de pil was. Meteen werden mee ogen groter geen condooms meer!!! Laten we dat dan is uitproberen!!. Ik duwde der langzaam naar achteren op de bank een begon haar lichaam te stellen. Kom op boner laat mr niet in de steek nu!!. Ik begon zachtjes haar nek te zoenen steeds verder naar beneden toe. Over haar lichaam. Me handen lied ik onder haar shirt gaan een beleid deze omhoog zodat ik haar blote lichaam kon bezaaien met klusjes
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Emptyzo sep 27 2015, 16:45

Marlon:

seems like that was enough to get him going. hij duwde me langzaam naar achteren en begon mn lichaam te strelen. i missed his touch so much. maar toen hij mn zn handen onder mn shirt ging en deze omhoog duwde, begon ik wat onzeker te worden. hij had me nog niet zonder kleren gezien zins ik was begonnen met school... en als hij me er al erg uit vond zien met kleding... wou ik niet weten wat hij van me vond zonder kleding..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Emptyzo sep 27 2015, 16:50

Kai:

Ik trok haar shirt speelde steeds verder omhoog. Ik beland met zoenen op der buik. Ik slimme even toen ik haar ribben zag.. Ze was nu helemaal een skelet. Ik zoende verder en probeerde er niet SK te veel naar te lijken een lichaam maakt niet de persoon. Met mee hand maakte ik haar knoopje der pjama broek/soortgelijk los. Ik kerk omhoog om weer terug te zoenen maar mee ogen bleven rusten op haar ribben. Ze had echt geen vet met.. Gewoon niks. Beet op mr lip en KRO terug over der heen met mr lippen in haar nek lied ik mee handen over der naar benden glijden tot op heup hoogte.. Stand waar haar goddelijke heupen behoorde te zijn. Nu voelde ik bot.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Emptyzo sep 27 2015, 16:59

Marlon:

ik had mn ogen dicht gedaan en probeerde mezelf zo ver te krijgen dat ik ervan genoot. maar ik voelde zn ogen gewoon op me, en dan niet op de goede manier. ik deed mn ogen open en zag dat hij naar mn ribben staarde. hij beet op zn lip en kroop terug over me heen en plaatste ze in mn nek. zn handen gleden naar mn heupen toe. in al die tijd had ik die blik die hij normaal heeft nog niet gezien. ik beet op mn lip en ging rechter op zitten. 'dont force yourself... i can see my body doesnt turn you on anymore' zei ik zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Emptyzo sep 27 2015, 17:06

Kai:
Ze ging recht zitten een vertelde dat ze door had dat ik gewoon niet opgewonden kon raken. Ik lied mee hoofd zakken. "Sorry," ik wreef door mee haren hem. "Je lichaam was zo perfect, jij was zo perfect" ik ging zitten. "Je veranderd zo erg.. die school... Het..... I mis de oude jij." de tranen begonnen op te komen.. Nee dat was nou niet het bene wat op moest komen!!. "Ik wil het zo graag accepteren dat dit het geen is wat je graaf wilt. Een ben zo trots op je. Dat jr dit allemaal doet een ook vol houd. Een ik ben ook echt op recht gelukkig bij jou in de buurt het praten met jou een alles. Ik blijf het geweldig vinden. Maar.."
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Emptyzo sep 27 2015, 17:17

marlon:

ik deed mn kleding weer goed en kroop in elkaar op de bank toen ik hem hoorde praten. it hurts... it hurts so much to hear him say that... ik beet op mn lip en voelde tranen op komen. hij mag dan misschien wel zeggen dat ie trots is dat ik het volhoud enzo..maar... als hij het alleen nog maar geweldig vind om bij me te zijn.. en ik de ability kwijt was om het fysiek opgewonden te maken... wat heeft het dan nog voor zin.'maybe we should take a break' kreeg ik er zacht uit. ' als we niet eens fysiek met elkaar kunnen zijn... ' verder kwam ik niet. ik was gewoon zo teleurgesteld in mezelf vooral! what kind of girlfriend cant even turn her boyfriend on anymore!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Emptyzo sep 27 2015, 17:23

Kai:

Ik schudde meer hoofd dat kon ze niet echt zeggen. "No no no no"piepte ik in het Koreaans. En Pakte haar hand beet. " dat wil ik niet "me stem stopte gewoon niet meer trillen.. " no.. " ik bleef me hoofd schudden. "No no no!." niet na nee ik ging niet op geven.. Dit was gewoon dit de vermoeidheid!!. Toen ik zag dat ze zat te huilen begonnen mij ogen ook te stromen... "No"
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Emptyzo sep 27 2015, 17:28

Marlon:

'het is niet dat ik niet bij je wil zijn... echt niet .. ik hou zoveel van je.. and thats why i said it... ik kan het niet langer aanzien dat je zo afgebeuld word op werk en zoveel langere uren moet maken dan de rest... just because of me... ' zei ik door mn gesnik heen. 'je moet zelfs liegen / spijbelen van werk om bij me te zijn.. dat is toh niet normaal'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Emptyzo sep 27 2015, 17:35

Kai:.

"Maar dit is wat ze willen.. Daarom doen ze dit. Marlon I don't want ti losse you".. Ik trok der in een knuffelen. " weer gaan toch niet op geven om zo iets!. Na alles wat weer samen overleefd hebben. Ik heb het echt voor je over. Ook al moet ik wachten. Liegen of wat dan ook ook bij jou te kunnen zijn.". I wreef met mr hand over mee rug. Zelfs al raakt ik niet o opgewonden.. Het maakt mee niet uit zolang ik jouw maar niet verlies". , tussen het praten dot beet ik meer lip kapot een nu begon ik aan mee nagels.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Emptyzo sep 27 2015, 17:43

Marlon:

'I dont want to lose you either' ik begon zo hard te huilen. 'im just so tired of their stupid game! I fucking hate the fact that Luhan and Lennie get all their love! even when almost everybody can see they are not right for each other!' zag mij ranten in het koreaans dan.. ' Why us! what have I done to get this much hate! its so not fair!!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 5 van 60Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 32 ... 60  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: