cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Volgende
AuteurBericht
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 4 Emptyma jun 29 2015, 09:14

Kelsey;

Ik stond op het punt om hem te slaan met het script toen hij begon over mijn kont. Ik begon te blozen. "Sehun..." Ik gaf hem een lichte duw en stond op. "Dan ga ik do wel vragen of hij mij en mijn kont wilt helpen" grijnsde ik "waar is hij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 4 Emptyma jun 29 2015, 09:16

Sehun:

Ik lachte en probeerde het script te ontwijken. Sassy boy is sassy! 'hey mag ik jouw kont ook helpen?' vroeg ik en stond op om haar te volgen 'ik zou het niet eten eigenlijk. Ik weet waar luhan chen lay en kris zijn de rest ik zou het echt niet weten. 'Moet je zijn nummer hebben?'
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 4 Emptyma jun 29 2015, 09:19

Kelsey:

"Hoe ga jij mijn kont helpen?" Vroeg ik aan hem en knikte "ja is goed dan stuur ik wel een bericht dat ik hem nodig heb, zullen we ondertussen naar de andere gaan? Misschien dat de rest dan ook wel opduikt" stelde ik voor

Kris:

Ik hoopte dat lennie de bloemen had gehad en dat ze ze mooi vond. Ik hooptte dat ze zou begrijpen dat die van mij kwamen. De hele tijd bleef ik onrustig naar mijn gsm staren
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 4 Emptyma jun 29 2015, 09:24

Sehun;

Ik bekeek haar kont. 'nee die kon valt niet meer te helpen' knikte ik instemmend. k sloeg me arm rond haar schouders en trok haar mee. 'deze keer niet verdwalen heh' bij de oefenruimte aangekomen gaf ik ahar mijn mobiel zodat ze nummer kon overnemen. EN OWEE ALS ZE ME ACHTERGROND VeRNADERDE! niemand kwam aan mijn Kerr achtergrond

Lennie:
*werkt haar arme uit haar lijf*
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 4 Emptyma jun 29 2015, 09:30

Kelsey:

"Hey! Je zei net dat je mijn kont sexy vond!" Antwoordde ik en wandelde met hem mee. Telkens als we voorbij een spiegel kwamen moest ik toch ff stiekem mijn kont bekijken. Misschien moest ik daar wel iets aan doen terwijl we doorwandelenden kwamen we een heleboel meisjes tegen. Ik zuchtte toen ik hen bekeek, misschien moest ik alles maar eens veranderen. Ik begroette de jongens toen we binnenkwamen en ik nam sehuns gsm aan en stuurde do een bericht daarna gaf ik hem terug. "Wie van jullie kan acteren?" Vroeg ik aan de jongens
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 4 Emptyma jun 29 2015, 09:36

Luhan:

'wij' zei ik en wees naar kris en daarna mij. Kris had veel meer ervaring dan ik maar nog steeds we hadden films e nseries opgenomen in de tijd dat we buiten SMent actief waren.

kyungsoo:
Ik kreeg een smsje. *ben bezig met me scrip leren kom misschien vanmiddag' smste ik terug.

Sehun:
'jap hij is sexy' en keek mee in een spiegel toen we er lang liepen. 'zeker sexy maar zonder broek was tie toch nog beter' grapte ik wat zachter. Hey dit ging ze heel haar leven nog aan horen dat ze naakt met m in de douche heeft gestaan. in de oefenruimte ging ik luhan peste en vergat dat kelsey mij mobiel had. ik ahd hem ook niet aangepakt toen ze hem terug wilde geven
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 4 Emptyma jun 29 2015, 09:41

Kelsey:

"Oh! Geweldig!" Glimlachte ik "dan kunnen jullie het mij leren, do is te druk bezig" zei ik en stak sehuns gsm weg. "Maar eerst even naar het toilet" ik liep naar buiten naar et toilet en keek in de spiegel. Ik grijnsde toen ik iets bedacht. Ik haalde sehuns gsm boven en zette de camera aan. Ik nam in de spiegel een foto van mijn kont en zette die op zijn achtergrond. Wat ging hij verschieten. Ik liep terug en botste tegen iemand aan. "Oeps sorry!" Zei ik en boog voor hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 4 Emptyma jun 29 2015, 09:45

Luhan:

ik keek kelsey ineens serieus aan toen ze zei dat ze naar de wc moest 'niet verdwalen heh!; zei ik heel serieus. warna ik ging lachen
*traint samen met luhan*

Kyuhyun:
Ik lette niet op want ik was vertrokken in mijn mobiel. toen ik bijna over iemand heen liep. 'hey jij weer!' zei ik toen ik zag dat het kelsey was. 'Je weet me wel heel goed voor de voeten te lopen heh!' lachte ik terwijl ik me mobiel opborg,' je ziet er in ieder geval blijer uit dan gistere!' zei ik blij toen ik haar gezicht zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 4 Emptyma jun 29 2015, 09:54

Kelsey:

"Oh!" Ik wees naar hem en dacht even na "kyuhyun was het toch?" Ik glimlachte even. "Ja ik probeer er het beste van te maken nu ik hier wel ff vastzit met mensen die me wel kunnen vermoorden" zuchtte ik. "Wil je iets van me drinken? We zijn elkaar 3 keer tegen gekomen dus moet ik trakteren, is iets typisch belgisch denk ik" ik glimlachte
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 4 Emptyma jun 29 2015, 09:56

kyuhyun:

Ik keek haaraan en knikte toen ze me naam nog wist. 'jap kyuhyun it is'zei ik en ik begon helemaal te stralen toen ze vertelde dat ze me wilde tracteren op drinken. 'nou laat ik nu net zin in koffie hebben' zei ik samen liepen we naar de kantine toe. Daar bestelde we wat drinken en gingen we zitten.'wat is jouw kant van deze drama dan'?' vroeg ik. Natuurlijk had ik alles vanuit sm's kant gezien maar ik ken sm in detussen tijd wel. Altijd alles heerlijk weten te verdraaien
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 4 Emptyma jun 29 2015, 10:05

Kelsey:

Ik glimlachte en volgde hem naar de kantine waar ik hem koffie kocht. "Mijn kant?" Vroeg ik aan hem. Ik wist niet of mijn kant zoveel verschilde als die van SM "ik was tot over mijn oren verliefd op kai" antwoordde ik. "En we waren niet voorzichtig genoeg" ik zuchtte en haalde mijn schouders op "dus nu moet ik mijn best doen om hun te helpendat probleem op te lossen"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 4 Emptyma jun 29 2015, 10:12

kyuhyun:

'was?' vroeg ik haar nadat ze uit gepraat was. (need your answer before i react more XD)

Lennie:

me eerst dag zat er op. zou ik die bos met bloemen mee neme? ik greep naar me nek. maar het was leeg. Owjah// die ketting had ik terug gegeven.. misschien zo maar de stad in om iets nieuws te kopen. Ik moest de achteruit gang gebruiken als ik anar buiten ging. Meer omdat ze niet wilde dat er nieuwe meiden gezien werden bij smént na de roddles en drama van gisteren. Voor dat ik er uit ging liep ik langs de oefenruimte van exo. Dit viel gewoon op mijn route naar buiten toe. rustig keek ik even anar binne toe n glimlachte toen ik de jognens zag dolle
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 4 Emptyma jun 29 2015, 10:33

Kelsey:

Ik beet op mijn lip en keek naar mij tas koffie. "Ik weet het allemaal even niet meer" antwoordde ik eerlijk "ik weet niet of ik nog steeds tot over mijn oren verliefd op hem ben door al deze dingen, het zou wel moeten, maar ik mag hem toch nooit meer zien van sm"

Kris:

Ik probeerde heen normaal te doen tegen chen. Als hij lennie gelukkig maakte moedt ik hem daar dankbaar voor zijn dus probeerde ik zo goed mogzlijk voor hem te zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 4 Emptyma jun 29 2015, 10:38

kyuhyun:

'Weetje'ik begon iets zachter te praten. 'We date ook onder de oge nvan sm door. Als je echt van hem houd ga dan voor hem' ik boog verder voorover. 'Kai is een doorzetter hij zal niet snel opgeven als hij weet dat jij dat ook niet doet. Ga eerst je eigen gevoelens na. Maar geef niet te snel op over'Ik nam een serieus slok van me koffie/ '
oh god wat heet!' lachte ik. 'waarom verslik ik me elke keer als ik bij jouw ben!'

Lennie:

ik stond even te kijken toen ik ineens me naam hoorde.. ow fuck ik had door moeten lopen. 'Lennie wat ben ik blij dat je nog niet weg bent. kan je even terug komen we hebben nog even je hulp nodig.' zei een lieve vrouwe stem. Ze werkte naast me op de afdeling en had blijkbaar me hulp nodig. jap ik had echt door moeten lopen.

Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 4 Emptyma jun 29 2015, 10:45

Kelsey:

Ik luisterde naar Kyuhyun en knikte. "Ik ga gewoon een heel dtuk voorzichtiger moeten zijn" antwoordde ik en lachte "het spijt me als het mijn schuld is"

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 4 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: