cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 37 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Emptydo jun 25 2015, 22:24

Lennie:

ik pakte chens hand beet' aangenaam chen. ik ben lennie en opgepast ik bijt wel.' zei ik terug en stak me tong uit. daarna stelde de rest zich ook voor op lay die knock out lag. Daarna keek ik naar de bedden. me ogen wernde groter.. kon het nog raarder! dan zit hier met 4 jongens.. vier goddelijke jongens.. in 2 tweerpersoons bedden.

Baekhyun:

' waaayoooh!" zei ik en luisterde naar haar. Toen ze over kai begon drukte ik me koude voet tegen zij nrug aan. langzaam werd hi jwakker ne daaide zich naar ons om. ' Je bnet haar bais!' zei ik als een little brat ik was. niet dat hij reageerde wat hij sliep gewon door. Ik luisterde niet lang want ik widle deingen doen ' zullen we gaan zwemmem toen ik net verdwaalt was hab ik een tropisch zwembad ondakt!' zei k blij in de hoop dat Marlon mee wilde. Want kom op! zwemmen! en dingne doen nu er bijan geen fans waren.

Dyo:

ik keek naar haar. 'bedankt dat je gewon een normale fan bent; zei ik uit de grond van me hart. '
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Emptydo jun 25 2015, 22:49

Kris:
Ik zag de bedsituatie... wat gaan we hier aan doen .... 'ehm ja iemand suggestish voor de bed situatie...?' ik mag misschien wel weer leader zijn maar dit is niet alleen aan mij

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Tumblr_inline_ncb89xTCpC1syjtoz

Chen:
Ik moest lachen om haar reactie, gelukkig werd ze wat relaxder
'hehe ja daar zaten wij dus ook al mee... we wilden wachten tot jullie er waren' Ik weet ook echt niet wat we er mee aan moeten ...

Marlon:
'Oh zwemmen!! ik hou van zwemmen!! ' wacht... zwemmen! met exo .... oh tijd om baekhyun terug te pakken. ' weet je zeker ? zwemmen ik bedoel.. nog niemand heeft de beroemde nutella abs gezien' lachte ik en zag dat dyo zn script had weggelegt en naar me keek.
'bedankt dat je gewon een normale fan bent' hoorde ik dyo zeggen. Dit brak mn hart een beetje... ' ah is het echt zo erg? Het spijt me, maakt niet uit hoe populair je bent, er is iets zoals grenzen en respect' zei ik somber ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Emptydo jun 25 2015, 22:56

Lennie:
Ik haalde mijn schouders op. ' weetje mij maakt het niet zo veel uit. ben wel wat gewent. zei ik toen ik naar de bedden keek. 'zolang iedereen maar lekker licht toch' zei ik en zette me tas neer.

baekhyun:

Meteen trok ik me shirt recht. ' Hey! dat zijn mijn nutalla abs! nie naar kijken straks!' ik pakte me mobieltje op en smste chanyeol LAy en de rest van exo ' verzamelen lobby we gaan zwemmen!'. Daarna vloog ik omhoog om me spullen te pakken.

Dyo:
'waren er maar meer zoals jullie dan konden we vaker fanmeet houden en gewoon chille met fans' ik stond ook op. 'We zijn jullie echt dankbaar dat er nog fans zijn zoals jullie echt waar' ik pakte me tas en spullen. ' dat script kan wel even wachte.' zei ik terwijl ik naar de hal keek.

Kai:

ik schrok wakker en keek rond me heen ' zwemmen?' vroeg ik slaapdronken.


Chanyeol:

ik kreeg een smsje van baek. ' jongen op naar de lobby we gaan zwemmen die bedden zien we vanavond wel toch!' zei ik en pakte me tas met spullen. ' kom je ook lennie!' zei ik teriwjli kde gang op verdween.

Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Emptydo jun 25 2015, 23:05

Marlon:
'Ik beloof niks! je loopt al jaren te teasen met die nutella abs van je Wink ik blijf wel een fan hea!' zei ik lachend. Toen hoorde ik dyo weer wat zeggen wat me echt raakte... ik draaide naar hem met een zomber gezicht.
' again .. sorry, vast de downside van wereld beroemd zijn of niet' zei ik tegen dyo terwijl ik ook mn spullen aan het pakken ben. Weh!! waarom heb ik een bikini meegenomen en geen badpak.... ik sloeg mezelf zachtjes in mn gezicht, nee! nu niet onzeker worden! denk aan chanyeol zn woorden! zolang de hanger goed is maakt het niet uit wat voor kleding erop hangt! ik pakte mn telefoon
*yo Lennie! kom zwemmen! zie je beneden in de lobby*

Chen:
'yeah!! pool party!! kom op allemaal!!! whooooo!!!!' ik was so hyper! Eindelijk wat te doen en rende naar de lobby toe

Lay:
'he wat is er aan de hand, waarom zijn chanyeol en chen zo hyper?' zei ik verbaast.
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Tumblr_inline_nmpo47fMbz1qjs39d_500
toen keek ik op mn telefoon en zag het berichtje van baekhyun.
'Ah! dat verklaard een hoop' ik stond op pakte mn spullen en ging achter ze aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Emptyvr jun 26 2015, 08:45

Lennie:

Iedereen verdween uit de kamer. Ik keek lay achter na.. in het echt heeft hij nog net geen helo boven zijn hoofd. zo mooi jongen was het. Helemaal hoe hij verward keek. Krijg gewoon de zin om voor hem te zorgen. NO LENNIE DONT BE CREEPY!.

daar stond ik dan.. alleen in de kamer met kris. Weten hoe social akward hij naar meiden is en ik naar knappe jongens.. 'okey..' vroeg ik zacht uit en keek de kamer rond. 'en nu' op dat moment ging me mobiel af hwat was yumi die ook ging zwemmen. NO DAN GA IK DUS OOK HEY!. ik keek naar de rustige terug houdende kris. Ik wist dat hij een huge dork was. daarom dacht ik bij mezelf als ik normaal ben dan komt hij misschien los. ik pakte me spullen. daarna pakte ik kris zijn mouw beet. 'kom je oko zwemmen?'

chanyeol:

in de lobby wachte op we de rest. Toen iedereen dat was met kris en lennie er bij, liepen we naar de plek die baekhyun ons vertelde. eindelijk zwemmen zonder problemen!.

suho:
ik was vooruitgelopen om te regelen dat we zo lang als we wilde in het zwem bad konden blijven en hij allen voor ons was aangezien het al tegen de avond was en normaal zwembaden snel dicht gaan ,.Maar voor ons *zwaait met geld* hielden ze het wel open tot we er uit zouden willen.

kai:
de rest was al verdwenen.. ik voelde me nu zo lay hey. Als een verloren pup keek ik naar de meid. Met ace nog steeds in me arme. na even werd ik steeds wakkerder. 'okey wat gingen we doen?' vroeg ik en zette ace op eht bed neer. Ik keek rond in de kamer. 'owja zwemmen.' ik pakte me spullen en keek naar het meisje'kom je' zei ik en stak me hand naar haar uit.


Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Emptyvr jun 26 2015, 13:34

Kris:
ah these kids... niks veranderd dacht ik met een lach. Ik voelde iemand mn mouw pakken ' kom je ook zwemmen' vroeg Lennie. Hmm Suho kende heeft hij vast al iets geregeld met het zwembad. Ach waarom ook niet ' yeah.. sure, laten we gaan' zei ik en nam dr mee. Hoe snel ze al vergeten was waar onze kamer was, was ze vast ook al vergeten hoe ze bij de lobby moest komen. Kan haar niet laten verdwalen in dr 1tje in een onbekent hotel.

Marlon:
Hoe schattig is ie als ie net wakker is!! Ok hou jezelf in! je zit niet op tumblr thuis alleen! 'kom je?' zei Kai en had zn hand uitgestoken voor mij om aan te nemen. Ik keek er naar en toen naar zn gezicht... hij zou het niet aanbieden als hij het niet meende toch? 'yeah.. kom laten we gaan' zei ik zacht en pakte zn hand.

Chen:
'WHAA!! BAEKHYUN!! een keer dat je verdwaal actie een goede wending maakt! zwemmen!! ah kan niet wachten!' Jup! ik was hyper! ik had zo'n zin. gewoon lekker met zn allen zwemmen! geen fans, geen camara's, helemaal niks!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Emptyvr jun 26 2015, 13:55

chayeol/baekhyun:

we waren vooruit gerent net chen. En ahdden ons ongekleed. toen kai en Marlon binnen kwamen algen we al in het water, ik keek de jongens aan. 'Zullen voor die meid nat maken' lachte baekhyun. en keek de jongens aan. Chanyeol stemde in. 'Laten we haar legit nat krijgen!' ze lachte en verspreide zich over het zwembad om Marlon uit een onverwachte hoek op te tillen en naar het water te brengen. Maar dit moest gebeuren als ze het neit door had zodat ze niet weg kon rennen

Kai:
Halverwegen de gangen lied ik haar hand los en zocht in me tas. 'Wie heeft de kamer sleutels? vrreog ik geschrokken toen ik stil stond. oen haalde ik me schouders o. 'vast heeft suho wel een reserve sleutel. Ik liep verder en kwam bij het zwembad aan het gloor schoot in me ogen.

Lennie:

Ik liep rusig achter kris en de rest aan. Ik haatte rennen en zwemmen en omgaan met knappe mensen dan volde ik me zo lelijk.. Dus uiteindelijk ging ik gewoon aan de rand zitten en keek toe hoe ze met marlon bezig waren #being the mother al the way
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Emptyvr jun 26 2015, 14:09

Chen:
' ok als chanyeol nou van links komt , baekhyun van rechts, dan ga ik achterlangs! dan kan ze niet ontsnappen' stelde ik voor. hahah dit word te leuk! niks mis met een onschuldig grapje toch? 'ok lets go!' voorzichtig gingen we in positie! dit word te leuk

Marlon:
ik schudde mn hoofd, hoe krijgt hij het voor elkaar om alles kwijt te raken, ik moest stiekem lachen. ik had me omgekleed en liep het zwembad binnen. De baegle line lag al languit in het water. moet vast fijn zijn om even 'normaal' te zijn. bedoel ze zijn allemaal jongens rond onze leeftijd. ik zag kai binnenlopen en kneep meteen zn ogen dicht. 'he gaat het ? heb je last van het gloor?' vroeg ik beetje bezorgt.. de gloor lucht was echt wel heel erg hier ...

Kris:
eigenlijk had ik helemaal geen zin in zwemmen. Ik bleef wel aan de kant zitten naast Lennie. Die leek er ook geen zin in te hebben. in mn ooghoek zag ik dat die 3 troublemakers weer wat vanplan waren..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Emptyvr jun 26 2015, 14:16

kai:

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Tumblr_mz2iwq7B2M1ru8saco7_250

Marlon vroeg hoe het ging. k keek op 'oh goed hoor he gaat wel!' zei ik en glimlachte. 'Kom laten we zwemmen. zei ik en rende het water in.

Baekyeol:

We knikte op Chens idee. En zo verzonnen zo gedaan. Op een tekenen rende we naar haar toe en tilde der op het water in.

Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Emptyvr jun 26 2015, 14:21

Marlon:
anderen niet ongerust willen maken hea, haha that's so him. Op het moment dat ik me wil omdraaien, werd ik opgetilt  'WAT DE?! AAAHHH NEEEEEE!!!' Gilde ik! ik probeerde weg te komen maar Chanyeol en Baekhyun lieten niet los! en Chen staat er ook nog bij als 1 of andere backup... 'LAAT ME LOS PLS!!' maar het was al te laat.... daar ging ik het water in.

Chen:
'hahahahah er is geen uitweg! accepteer het gewoon maar!' haar reactie was goud waard! geweldig!!! hahahahaha
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Tumblr_ng8wksTN8V1tm5l2po3_500
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Emptyvr jun 26 2015, 14:26

Lennie:

Ik kreeg de slappe lach toen ik marlon het water in zag vliegen. Dit was geweldig waarom kunnen ze voor altijd onze vrienden blijven gewono like this. Ik wiegde met me voeten heen en weer. Het was me trouwensneit opgevallen dat kris er bij was komen zitten. 'HEY MARLON NU KAN JE EINDELIJK ZEGGEN DAT JONGENS JE NAT HEBBEN GEKREGEN!' riep ik lachend.

Baekyeol:

we kwamen niet meer bij hvan het lachen ne maakte onze overwinnings dans. toen die meid aan da kant dat riept.. konden we al raden dat het pervets waren. hoe dan ook. we keken elkaar aan. ''WILDWATER BAAN..' 'jah doen we'.

kai:

Ik zag hoe ze vloog in eht water. Maar ook hoe ze haar daarna eigenlijk weer alleen lieten. mnoet ik het nou altijd voor hun afmaken. dacht ik en lachte daardoor Ik won naar haar. 'jah zo kan je ook het water in komen' lachte ik en zwom rond haar heen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Emptyvr jun 26 2015, 14:40

Marlon:
ik schaamde me dood... mn haar nu helemaal door de war, want had geen tijd gehad om het te vlechten, en dan ook nog die reactie van Lennie... Normaal was ik erop in gegaan maar nu stond ik met een bek vol tanden. ik voelde mn hoofd helemaal rood worden en liefste zou ik door de grond zakken nu.... 'wae.....' zuchte ik

Kris:
dus dit is hoe ze normaal is, zeggen wat ze denkt en niet verlegen. Hoop dat ze snel confortabel word onder ons wat deze kant van dr zou ik wel beter willen leren kennen.
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Tumblr_inline_npm20huFdX1trolfu_500
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Emptyvr jun 26 2015, 14:45

Lennie:
ik lachte door en lied me in het water glijden. toch maar het water in ookal haatte ik zwemmen. Op me tenen en hadnen hoog liep ik naar de bubble rand. 'koud koud koud koud aah koud koud koud.. zo koud nope te koud' zei ik terwijl ik met me boven lichaam zo ver mogelijk uit het water blijft.

Kai:

ik zag haar rood worden. Ik bleef rondjes zwemmen tot ik lay zag bij een bal 'xingxing gooi die bal is aan!' zei ik en wees er naar.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Emptyvr jun 26 2015, 14:51

Marlon:
'wae... ik maar terug naar de kamer denk ik' ik was niet boos op chanyeol, baekhyun en chen.. echt niet want een goede grap kan ik wel waarderen, zelfs als ie op mij uitgevoerd word. maar niet als mijn haar er van het slachtoffer word. mn haar is echt mn alles, dat was echt mijn trots. ik zag lennie ook het water in gaan en ging naar dr toe aan de kant. 'he ik ga naar de kamer... mn haar is echt een ramp' zei ik tegen dr en wou me op de kant trekken

Lay:
' XingXing gooi die bal is aan' hoor ik Kai zeggen, ik keek rond en zag de bal die ie bedoelde. Ik pakte hem een gooide em naar hem toe. 'here! vang!' riep ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Emptyvr jun 26 2015, 14:56

Kai:
toe ik omdraaide was ze weg gezwommen. ik keek rond en uitendelijk zag ik ze daar bij de rand zitten. Ik gooide de bal tussen hun in. 'spele?' vroeg ik terwijl ik anar hun toe kwam zwemmen.

Lennie:

net toen ik zat yumi vertelde dat ze weg wilde. vanwegen haar haren. ik lachte en trok haar de bank op. 'laat mij het fixe' ik pakte  een handdoek die heel toevallig achter ons lag. zeg handig hey dat er een random handoek achter me licht op de rand van het zwembad wat doet die daar nouw!..

ik droogde haar haren. nouja ze kon nergens heen wat ik had haar vest geklemt. toen het een beetje droog was vlocht ik het in.. Ik nergeerde bal even want iemands haar gaat boven alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 7 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 37 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: