cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 66 Emptydo jun 25 2015, 22:18

Kai:

ik zuchte. 'ik weet het niet kris ik weet het allemala neit meer, eerst leek het een droom en BAM Het is over! z dumpte me gewoon like BAM there you go!' ik keek naar en glas met sterk drank ne zette deze aan me lippen.

Lennie:

' wil je het zien?' zei ik speels. Daarna duwde ik hem weg. 'je krijgt het neit te zien hoe graag je het ook wilt! das mijn little dirty gamers cave!' ik rende voor hem af de trap af. ' Doen joullie voorzichtig; zei het oude vrouwtje. ' natuurlijk doen we dat!' zei ik. Maar voor i kde deur uit stapte daarde ik me om. Ik pakte me sjaal die ik van me tante ha gehad ne wikkelde hem rond chen heen. ' Zo!' zei ik en trok hem daarna het huis uit.

Luhan:
Toen ze aan me broek friemelde voelde ik me kut worden. Waarom deed ik dat. Kai is belangrijk voor me en ga niet liggen batse met zjn gf. (weet niks af van de break)

Ik lied me naast haar op me buik vallen en zuchte 'sorry, je bent dronken latne we niet verder gaan'
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 66 Emptydo jun 25 2015, 22:24

Kris:

Ik knikte. "In ieder geval zullen we hen nog heel lang onder ogen moeten komen." zuchtte ik en leunde achterover.

Chen:

Ik lachte. "Dus als ik je straks thuisbreng hoef ik niet te verwachten dat je me mee binnen vraagt." lachte ik en liep haar achterna de trap af. Weer boog ik voor het oude vrouwtje. "ik zal goed op haar passen." glimlachte ik en liep haar achterna. "Dankje voor de sjaal, ie staat me waatrschijnlijk echt geweldig." grijnsde ik en hield de deur van de taxi voor haar open.

Kelsey:

IK keek naar Luhan en zuchtte. "Fuck Luhan!" schold ik en stond recht. ik trok mijn shirt terug aan en trok de rest van mijn kleren recht. "Ik denk dat het beter is dat je gaat." mompelde ik en liep naar de keuken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 66 Emptydo jun 25 2015, 22:29

kai:

'omg jij wel! lennie is hier nog 10 maande!' ik lied me hoofd zakken denken over kelsey in het vrleigtuig

Lennie:
ik keek hem aan en probeerde hem serieus aan te kijken ,aar dat lukte niet met zun kop voor je i k begon te lachen 'nope! nietmand komt in mijn cave!' ik wreef door zijn haren heen.

toen hij zie dat de sjaal hem vast goed stond.' Jah want zo zie je bijna niks van je gezicht; grapte ik en trok de sjaal iets naar benede toe. Op dat moment waren we zo close met onze gezichte. SNel draaide ik weg.

als een echte heer hield hij de taxi deur voor me open. 'ik pakte de deur over en keek hem speels aan ' behoren vrouwen niet als eerste in te stappen? vroeg ik hem gemeen en wenkte dat hi in moest stappen. Eerlijk gezegt zat ik gewoon iet graag recht achter de bestuurde maar liever in het midden of ahcter de bijrijders stoel zodat ik de weg kon zien. en de toereteller en zo.

Luhan:

' Kelsey wat wil je dan dat ik doe!' zei ik en stond op en pakte me shirt op. ' Kai is me beste vriend ik ga toch geen sexh ebben met zijn GF!' zei ik radeloos, ' Kelsey je had voor hem gekozen niet voor mij! ik liep achte rhaar aan he pakte haar boven arme beed. ' WAT WIL JE DAT IK DOE!' zei ik en keek haar bijna wanhopig aan
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 66 Emptydo jun 25 2015, 22:38

Kris:

Ik keek Kai aan. "Jongin, Kelsey heeft net een contract bij SM getekend, ze moet blijven tot onze comeback." ik keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. "SM heeft haar zelfs een dorm gegeven."

Chen:

"IK BEN EEN VROUW?!" riep ik ongelovig uit een maakte daarbij een vrouwelijke stem. "MIJN LEVEN WAS EEN LEUGEN!" terwijl ik deed alsof ik er ondersteboven van was stapte ik in en grijnsde naar haar ik zei de bestuurder waar hij naartoe moest.

Kelsey:

Ik greep mijn gsm van het aanrecht en opende het berichtje dat ik eerder die dag naar Kai had gestuurd en duwde het onder zijn neus. "Dit heb ik gestuurd VOOR ik dat contract tekende" begon ik. "Zoals je kunt lezen heb ik het dus met hem uitgemaakt"

Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 66 Emptydo jun 25 2015, 22:42

Luhan;

ik kon het nie geloven ze had kai's hart gewoon gebroken. ik schudde me hoofd! ' en nu kom je maar naar mij toe!' ik keek haar aan en moeset echt me tranen tegen houden. WAarom voelde ik me zo kut ik moes juist blij zijn ze was weer single.. MAar kom op 3 dagen en dna al uitmaken. Ze had kai in de problemen gebracht en toen gedumpt.. Ik voelde me zo raar. hoe boos ik ook was haar lippen leven me om aandacht roepen. ik pakte haar beed. en keek haar recht aan.


Lennie:

omg me wangen deden gewoon zeer va het lachen. MAar in de taxi sloeg de moeheid waar toe en viel ik in slaap tegen chen aan. *ZZZZ*

Kai:
Ik schoot overeind en sloeg perongelijk de bekers van de tafel af. ' ZE IS WAS ZE HEEFT WAT!" gilde ik meteen pakte i kme mobiel op. *je bent nog in korea?? * probeerde ik naar kelsey te smse maar ik was vrij dronknen en wist niet hoe en wat ik nou deed. Maar me hart bonkte in me keel
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 66 Emptydo jun 25 2015, 22:47

Chen:

Ik vond het leuk om haar zo te zien lachen en toen viel ze in slaap tegen me aan. Ik lachte en rolde met mijn ogen. Echt waar? Ze wilde zo graag iets doen viel ze gewoon in slaap? Ik liet haar slapen tot we aan de bioscoop waren. Ik maakte haar voorzichtig wakker. "We zijn er." glimlachte ik naar haar.

Kris:

Ik dronk zelf nog eens van mijn bier. Zo goed had Kai dus opgelet gehad. dacht ik.

Kelsey:

IK keek Luhan geschrokken aan. "Je doet me pijn." zei ik zacht en voelde mijn gsm in mijn hand trillen als teken dat ik een bericht had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 66 Emptydo jun 25 2015, 22:50

Luhan:

Doe jij dat dan niet bij mij!' zei ik en sloot me ogen. ' je mobiel gaat' ik lied haar los en liep weg ik ging op een stoel zitten. 'Kelsey ik vindje echt te gek en ik houd echt van je. Maar je maakt me nu zo gek van binne ik weet gewoon iet wawt ik moet doen. '

Lennie:

ik schootovereind. fijn nu zat me haar nog erger! en het was al zo vol en wild.. Ik liepachter chen an de bios on. OMG WAT WAS HIJ MOOI. terwijk ik rond keek pakte ik zijn mouw beet zodat ik niet ergens tegen aan zou lopen als ik omhoog keek. ' waaaauw' zei ik bijna verlieft. ' hier wil ik wonen!' lachte ik en keek naar de lijst met films/. ik ging ze af. ' DIt gewoon bijna het dubble van wat wij in onze biose hebben!.

kai:
ik ging wer zitten. ' kris... waarom gebeurd dit? waren we niet algenoeg gestraopt in dat hotel?'
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 66 Emptydo jun 25 2015, 22:56

Kris:

"Dat dacht ik dus ook, maar blijkbaar hebben wij...." daarbij wees ik van mezelf naar Kai en weer terug. "Iets verkeerds gedaan al weet ik niet wat, moeten we dan veranderen? Hun met andere jongens laten omgaan en doen alsof het ons niets kan schelen en hun gewoon overladen met cadeau's en waar ze maar goesting in hebben?" vroeg ik nadenkend

Chen:

Ik lachte toen ik haar gezicht zag. "Vind je? Ik ken niets anders." ik grijnsde. "Zullen we samen sparen voor een huis met een thuisbioscoop?" stelde ik voor. "Kunnen we 'gratis' zoveel films zien als we willen, maar dat kunnen we vandaag ook en de rest van de tijd dat je hier bent, alleen niet gratis dan." lachte ik. "Nou welke film wil je zien?"

Kelsey:

Ik keek hem geschrokken aan en liet me op een stoel vallen. Ik verborg mijn hoofd in mijn handen. Ik deed hem pijn, ik deed kai pijn, ik zorgde alleen maar voor problemen. "Als je wilt kun je in de logeerkamer slapen." zei ik zacht. "Ik maak die wel klaar, als die al niet klaar is." IK stond op en liep naar de andere slaapkamer en keek toen pas op mijn gsm. *ja* antwoordde ik KAi
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 66 Emptydo jun 25 2015, 23:10

kai:

ik keek kris aan dat wad nog.neit zun slecht idee.. ' wertje kris das nog niet zun verkeerd iets probeeer der uit. als ze het doet voor het geld zou ze alles van.je aanpakkem van je en weet je meteend at ze eifenlijk een goldigger is.' me mobiel trilde weer. * Waarom heb je me dat niet verteld en waarom dump je me wat heb ik fout gedaan. betekende die belofte niks voor jouw?* Smste ik dronke terug. * Ik vertrouwde op je dat je ook voor mij zou vecten en neit bij zun klein incident weg zou gaan Sad*

Lennie:

' Nee geen eigen bios aar game ruimte weetje nog!!.' Ik wees naar het bord 'mad max it is!' Zei ik verlieft. ' Ik vond de charmens van een bios zo leuk. Mensne komen hoer samen en genieten van het zelfde. ' Zei ik en keek chen aan. 'iedereen komt hier heen voor hun plezier. Het is hier een samenhng van gezelligheid. Daarom ga ik zo graag naar een bios '

Toen hij begon over gratis naar de bios.lahte ik. ' nee voor jouw os het niet gratis voor mij wel wNt jij betaalt.' Lachte ik. Maar toen hij de kaartjes ging bestellen was ik hem boor met me pas en betaalde film. ' Deze keer betaal ik omdat je al die tijd gewoon bent gebleven en me vergeven hebt' Zei ik

luhan:

Ik.zuchte. ' laten we dat maar doen'. Echt dese dg ging de geschiednis ib als zwarte dag.. Ik keek naar de kamer waarom was deze zo kill kaal en koud. er stond een toch in. Ik keek kelsey aan. en toeb tegu naar de kamer.. zou ik bij haar kunnen slapen dacht ik. Nou ik hoopte het eigenlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 66 Emptydo jun 25 2015, 23:26

Chen:

Ik grijnsde en keek haar aan. "Ja wat heb jij toch geluk dat ik toch geen vrouw ben." Ik haalde mijn portemonee boven. "En dat ik dus ook geen meisjes voor me laat betalen, maar je mag wel mijn drinken betalen, blijf hier staan en kijk naar de poster van de film die je wilt zien terwijl ik kaartjes haal." grijnsd eik en liep weg voor ze kon antwoordden. Ik wachtte in de rij en kocht snel kaartjes daarna rende ik terug naar Lennie. "kLaar?"

Kris:

"Eigenlijk bedoelde ik het niet zo." antwoordde ik eerlijk. "Maar ja....zo kun je het natuurlijk ook bekijken, daar had ik nog niet eens aan gedacht, het is maar hoe je het bekijkt."

Kelsey:

Ik zette de verwarming aan zoals ik ook eerst in mijn kamer had moeten doen. Ik draaide me om naar Luhan. "Er is een elektrisch deken in het bed voor als je het toch te koud hebt, maar het zal er wel snel warm worden." zei ik zacht en glimlachte even. Mijn mobiel trilde weer. Ik keek ernaar en zuchtte. Zag hij het echt zo.
*Je gaf me de kans daarstraks niet* typte ik en beet op mijn lip. *Ik stuurde dat bericht VOOR ik het contract tekende, toen ik dacht dat weggaan de enige oplossing voor jou/ons probleem was, het spijt me Kai* Ik wist even niet of ik er meer moest bijzetten. *En voor mij valt dit eigenlijk niet onder de categorie klein incidentje*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 66 Emptyvr jun 26 2015, 08:29

Lennie:

Ik zuchte... wat moet ik toch an met die gast!. Ik bleef braaf bij de poster staan. Er kwam een jongen aangelopen die begon over de foto. Natuurlijjk praate ik terug kom op! filmfreak! know a lot about movies. We hadden een beginnende discussie welke auto's we zouden willen hebben van dit. natuurlijk stemme ik voor de WAR RIG en NUX CAR. en da man van dat obiouse. Ik lachte hij vertelde dat hij de gigahorst wilde en furiosa als Gf. Ik lachte geniaal.

Kai:
Ik keek op. 'laten we naar huis gaan voel me niet goed wil slapen!. me mobiel ging weer af. terwijl had ik het bevoel dat me drinken omhoog kwam. *WAAROM SMSTE JE DAT NIET! IK WIL NU KWIJT!*.

ik huild me hand voor me mond om ben misselijk. *Wat is je adres ik wil met je praten!*

Luhan:

ik plofte op het bed. 'bedankt!' zei ik en trok me shirt uit zodat ik kon gaan liggen.


Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 66 Emptyvr jun 26 2015, 08:44

Chen:

Toen ik terug kwam zag ik dat Lennie nog steeds voor de poster stond en ik haalde opgelucht adem. Ze stond te praten met iemand en ik ging naast haar staan en bekijk de poster zelf eens tegoei. Daarna hield ik de kaartjes onder haar neus. "Ik heb ze" grijnsde ik

Kris:

Ik knikte en stond op. "Gaat het wel ?" Vroeg ik aan Kai "je ziet bleek"

Kelsey:

Ik glimlachte even naar Luhan en las toen de nieuwe berichten. "Luhan?" Zei ik zacht "kai vraagt om mijn adres. Hij zegt dat hij wil praten.... Wat moet ik doen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 66 Emptyvr jun 26 2015, 08:51

kai:

'jah het gaat wel'zei ik en duizelde wat op me benen . 'Laten we gaan.' ik trok een muts over me hoofd heen en een mondkapje voor. Ik keek kris aan. ik wilde wat zeggen maar vergat het weer. 'laten we gaan'

*vertel me kelsey! nu!* smsjte ik *waar woon je.. we need to talk!*

Luhan:

Ik keek haar aan. 'het is jouw keuzen maar misschien is het geod om dingen uit te praten en duidelijk te maken naar elkaar. Zodat jullie beide weten waar jullie aan toe zijn' zei ik en lied me op het bed vallen.

Lennie:
ik shudde de hand van de man nam afscheit 'lleuk j te ontmoeteh ebben!' zei ik en keek naar de kaartjes doe voor me nues hingen. 'Perfect! laat mij dan nu jouw drinken kopen!' zei ik en trok hem aan zijn mouw naar het winkteltje in de bios. Ik bestelde het drinken dat ik nog wst dat hij het lekkerste vond. Zelf had ik een fles met water bij en kocht dus niks oor me zelf. Ik drukte het flesje in chens arme. de popcorn hield ik zelf beet.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 66 Emptyvr jun 26 2015, 08:56

Chen:

Ik lachte en liet me door haar meetrekken. Ik keek hoe ze zonder te vragen wat ik wilde mijn favoriete drinken kocht en het in mijn armen duwde. "He je deelt toch wel he?" Vroeg ik terwijl ik naar de popcorn wees. Ik keek op de kaartjes en liep richting de zaal.

Kris;

Ik greep zijn arm en knikte. Kai kon blijkbaar minder goed tegen alcohol dan ik kon. Ik wandelde met hem terug naar de dorm.

Kelsey:

Ik wist dat luhan helijk had. Dus stuurde ik mijn adres door naar kai
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 66 Emptyvr jun 26 2015, 08:59

Kai:

Kris hielp me naar de dorm waar ik zelf naarkelsey adress ging. Ik klopte aan haar deur.

Luhan:
Toen er aangeklopt werd stond ik op om opente te doen was gewoon autisme (ik moet weten of ji jde deur opendoet je luhan voor ik verder kan reageren! XD)

Lennie;

'Nee'... zei ik en stak me tong uit. 'Je moet er wa voor doen wil je wat van mij krijgen!' k keek hem aan en liep snel de zaal in. We zaten naast een ander stel en echt perfecte zit plekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 66 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 66 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: