cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 50 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 33 Emptywo mei 13 2015, 21:56

Lennie:

Ik keek hem aan. ' En onze ontmoeting dan? de dag i nde efteling zelf. Het ontbijt van gistere. De leuke moment in het zwembad. Jullie trainen als 12 members van exo.' noemde ik op en keek hem aan. ' Het gezamelijk spelletjes spelen.' ik glimlachte positief

Sehun:

' tv?' antwoorde ik en keek naar de tv' nit echt veel boeinds eigenlijk'
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 33 Emptywo mei 13 2015, 21:57

Baekhyun:

"hmmm....ja misschien, maar we zijn nog van de hele tijd niet naar buiten mogen gaan." antwoordde ik. "Wees maar niet te snel gelukkig."

Kelsey:

Ik rolde met mijn ogen. "Heb je honger?" vroeg ik aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 33 Emptywo mei 13 2015, 22:00


sehun:

' nee heb net al wat op' antwoorde ik en wees naar het bord naast me. ' de brief al gelezen?'

Lennie:

' wat moet ikdan? depresief worden en gaan huilen in me kamer onder de dekens?' vroeg ik licht verontwaardigd. ' Moet ik dan maar elke kleine kut ding gaa zien als iets groots.' ik schudde me hoofd 'Ik wil gewoon graag gelukkig zijn op elk moment dat het maar kan ookal is het maar van korte duur.' zei ik en glimlachte. ' Als je niet geniet van het moment zelf zal ej alleen maar deprest worden en de slechte dingen zien. Jah we hebben veel meegemaakt. En we gaan vast ng veel mee maken. Dan is het toch juist goed om even ergens naar uit te kijken?'
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 33 Emptywo mei 13 2015, 22:05

BAekhyun:

"Tuurlijk mag je wel ergens naar uitkijken." Ik zuchtte. "Ik bedoel gewoon dat ik het allemaal niet zo vertrouw." Ik beet op mijn lip. IK wilde haar niet kwaad maken. "Maar goed, oké, paardrijden" antwoordde ik. "Laten we maar aan het paardrijden denken."

Kelsey:

"De brief? Nee, waarom moet ik die lezen? Kun je dat zelf niet?" Antwoordde ik. "Ik ben de spelletjes die ze met ons spelen beu. Of ze laten ons gaan of we sterven hier. "
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 33 Emptywo mei 13 2015, 22:13

Sehun:

Ik keek haar aan en daarna terug naar het scherm. Ik zei voor de rest niks meer.

Lennie;

ik glimlachte. En wachte tot we aan kwamen. Ik stapte uit en zag een super mooi strand. ER stonden twee friezen klaar. Ik keek baek aan. 'Let ride!'
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 33 Emptywo mei 13 2015, 22:23

Baekhyun:

Ik stapte uit en keek met opgetrokken wenkbrauwen naar de paarden. "Wow, gaan we daarop rijden?" vroeg ik verbaasd.

Kelsey:

IK zuchtte. "Sehun-ah" pruilde ik. "Praat dan toch tegen me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 33 Emptywo mei 13 2015, 22:25

Lennie:

Ik glimlachte ' jah!!' Ik liep naar de paarden toe en begon ze te borstelen. ZE waren ze zacht. ik vrolijkte gewoon hele op

Sehun:

Ik keek even op zij naar kesley. ' wat moet ik dan zeggen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 33 Emptywo mei 13 2015, 22:29

Baekhyun:

Ik keek onwennig naar de paarden en keek naar wat Lennie deed. Moest ik hetzelfde doen? Ik probeerde er eentje van te aaien. Maar toen hij met zijn kop schudde trok ik mijn hand terug. "Help je me?" vroeg ik aan Lennie.

Kelsey:

Ik haalde mijn schouders op. "Iets." antwoordde ik en ijsbeerde doelloos rond. "Ik ga de brief lezen." Ik liep terug naar de kamer en los de brief.

Los het op

Ik zuchtte en ging terug naar Sehun. "Sorry maar ze willen dat we het tussen ons beide oplossen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 33 Emptywo mei 13 2015, 22:50

lennie:

ik lachte en keek hem aan. 'Was jij niet de gene die voor mij moest zorgen.' ik stapte op hem en het paard af. ik pakte het hoofdstel beet en toen de hand van baekhyun. Voorzichtig legde ik zijn hand op de hals.' Maak geen onverwachte bewegingen en weest niet bang als het paard beweegt. paarden zijn nnieuwschierig van karakter en willen alles graag zien en meekrijgen.' legde ik uit terwijl ik baekhyun hand beet bleef houden en hem zo het paard lied aaien.

Sehun:

ik zuchte ne keek haar aan. ' Wat moeten we oplossen?' vroeg ik en keek terug naar de tv. Ik wilde wl praten maar was gewoon mega bang dat ik weer iets kuts zou zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 33 Emptywo mei 13 2015, 23:02

Baekhyun:

"Ja maar jij hebt hier verstand van en ik niet" antwoordde ik en aaide voorzichtig het paard "wat is hij toch groot!"

Kelsey:

Ik zuchtte en haalde mijn schouders op "ik weet het niet wat er tussen ons is misschien?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 33 Emptywo mei 13 2015, 23:05

Lennie:

ik glimlachte. en lied het hoofd van het paard los. We waren hier helemaal alleen op de camera's na. Het leek net zun real life show. ' anders kijk jij en ga ik er op?' Zei ik en stapte iets verder van hun vandaan ' of wil je er op ik zou hem wel beet houden.

Sehun:

' hoe wil je dat doen. Ik kan elk moment weer iets kuts zeggen als ik niet oppas.' zei ik en jij gaat dan weer buitensluiten en slapen enzo. maar dat laatste zei ik niet ik dacht het alleen
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 33 Emptywo mei 13 2015, 23:07

Baekhyun:

"Euhm ga jij ermaar op dan kan ik kijken hoe je het doet" glimlachte ik. Ik wilde niet toegeven dar ik best wel bang was. Ik hielp haar op het paard.

Kelsey:

Ik zuchtte "ik weet het niet sehun maar ik wil even graag dat jij me zegt wat er op je lever ligt"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 33 Emptydo mei 14 2015, 11:37

Lennie:

Ik zat eindelijk op het paard en reed rondjes. HEt was zo geweldig even bewegen en dingen doen.

Sehun:

Ik keek haar aan. 'Dat heb ik toch al gezegt. Je loopt mijn leven in en pakt me vrienden af. Iedereen lijkt geobserdeerd door jullie. Net of ze nog nooit meiden gezien hebben.' zuchte ik en zette de TV harder
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 33 Emptydo mei 14 2015, 11:44

Baekhyun:

Ik keek naar haar en glimlachte. Ik was blij dat ze het zo leuk vond.

Kelsey:

Ik zuchtte en zette de tv weer zachter. "Sehun het spijt me, ik pak je vrienden niet af, maar zodra we hier weg zijn, dan heb je nooit meer last van me hoor."
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 33 Emptydo mei 14 2015, 11:55

Lennie:

*rijd*


Sehun:

' Dan laat je ons maar gewoon achter alsof er niks gebeurd is?' zei ik en keek haar aan. 'Je geeft hun eerst het gevoel dat je van hun houd en dan ga je ervandoor?' zei ik en stond op. ' Ik heb liever dat je mij pijn doet dan hun ook nog is.' Zei ik en keek haar recht in de ogen aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 33 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 33 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 50 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: