cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Volgende
AuteurBericht
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 35 Emptywo apr 08 2015, 20:35

Kris:

Ik lachte "Is toch leuk?" grijnsde ik en keek naar haar. Ik beet op mijn lip. "Probeer je me te verleiden?"

Kelsey:

"Doen!" grijnsde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 35 Emptywo apr 08 2015, 20:38

kai:

'Doe sexy!!!; Ik grijnste toen Luhan me boos aan keek

Lennie:

ik lachte ' Nee dat zou ik anders doen dan. En niet zo gaan liggen!; lachte ik en keek naar het plafon.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 35 Emptywo apr 08 2015, 20:39

Kris:

Ik lachte. "Wil je nog eens gaan zwemmen?" grijnsde ik.

Kelsey:

Ik lachte "En hoe moet ik dat doen dan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 35 Emptywo apr 08 2015, 20:41

Kai:

'verbaas me' ik ging recht zitten en keek haar aan 'kom dan! doe het!' ik grijnste speel naar haar 'Laat je van je sexieste kant zien!'. Ik beet op me tong om haar nog meer uit te dagen.

Lennie:

ik ging recht zitten. 'okay!' zei ik n stond op. Ik deed me BH uit en liep deze keer via het trapje het zwembad in
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 35 Emptywo apr 08 2015, 20:47

Kris:

Ik keek haar na. Mijn ogen vielen op haar BH die ze had achtergelaten. Ik schudde mijn hoofd en stond op. Ik trok mijn kleding uit tot op mijn boxer en sprong snel het water in. Ze moest niet weten wat er beneden in mijn lichaam afspeelde. Ik zwom naar haar toe en trok haar tegen me aan.

Kelsey:

"Dat gaat er sexy uitzien met mijn voet." lachte ik en keek hem aan. Ik dacht even over wat ik kon doen. Ik grijnsde en haalde de elastiek uit mijn haar en schudde zwoel met mijn hoofd. Daarna deed ik een paar knopjes van mijn hand open
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 35 Emptywo apr 08 2015, 20:53

Luhan:

Ik keek haar aan en beet op me lip. Hey! dit wilde ik niet. 'Okay genoeg!' zei ik en keek naar kelsey. jouw buurt weer.

Kai:

dit gifje zegt genoeg:
efteling rp - Pagina 35 Tumblr_inline_nl1wwmSIJi1t2ul8e

Lennie:

Ik was net in het water en meteen trok kris me naar zich toch, Ik wilde hem eignelijk niet meer bij zijn stage naam noemen. Dat voelde raar. 'Kris? mag ik je gewoon Yifan noemen?' vroeg ik terwijl ik me een beetje van zijn lichaam af duwde.

Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 35 Emptywo apr 08 2015, 20:57

Kris:

Ik knikte. "Je mag me noemen hoe je wilt." antwoordde ik met een lach en begon naar achteren te zwemmen. Ik hield haar handen maar lichtjes vast. Niets pushen Kris, niets pushen, zei ik tegen mezelf. Ik zwom terug naar de kant om mijn glas wijn te nemen en dronk er een beetje van. "Dit is wel leuk zo, zonder de andere jongens die met je flirten." grijnsde ik. "Maar zoals ik al zei, jij mag dat zoveel doen als je wilt"

Kelsey:

Ik lachte en haalde mijn hand door mijn haar. Luhan nam dit te serieus op. "Luhan! kies dan: doen, durven of waarheid?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 35 Emptywo apr 08 2015, 21:00

Luhan:

'Doen!' zei ik en keek haar aan. kom maar op. ik glimlachte en ze had haar hemd nog niet dicht gedaan. Omg die inkijk zo goddelijk! die boobs! omg. Nee Luhan kijk terug naar kelsey.

Lennie:

Yifan trok me mee terug naar de kant en pakte de wijnfles. Ik pakte mijn glas en hield het bij hem 'Dan noem ik je gewoon bij je naam' zei ik en gaf een kusje op zijn wang. Daarna als hij mijn glas bij gevuld had dronk ik hem op, en leunde tegen de want van het zwembad aan. Ik keek Yifan lang in zijn ogen aan. en glimlachte. 'yifan?' zei ik zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 35 Emptywo apr 08 2015, 21:05

Kris:

Ik keek naar haar. "Ja?" Ik moest me inhouden om haar niet tegen de rand aan te drukken en haar te kussen. Ik moest me inhouden. Ik was er niet zeker van dat ze me niet probeerde te verleiden, want het leek alsof ze dat wel deed. Ik beet op mijn lip en liet mijn ogen over haar lichaam glijden. Ik moest me inhouden!

Kelsey:

"Zing voor me!" glimlachte ik blij
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 35 Emptywo apr 08 2015, 21:17

Kai:

Ik vond het mooi hoe Luhan reageerde. maar had wel meer willen zien!.

Luhan:

ik glimlachte en keek naar chanyoel die de boxe van Kai pakte en aan zijn mobiel koppelde . hij zette de instrumentale versie op van. 'Our tomorow' Ik ging goed zitten en begon met zingen



TOen ik klaar was haalde ik even adem. En glimlachte naar haar. 'Translate krijg je vanavond wel!' ik stak me tong uit.

Daarna keek ik chanyoel aan. 'jouw buurt wat kies je'

Lennie:

'niks ik wilde gewoon je aandacht!' zei ik en trok mezelf dichter naar hem toe. 'Ik bleef hem aanstaren en keek af en toe naar zijn lippen' hij had niet de sexieste lippen maar zoenen dat die konden! Ik merkte dat hij me lichaam bekeek, De jurk was doorweekt geworden en zeker dat alle zichtbaar was. Ik begon te blozen 'ehhe daar had ik niet overnagedacht..'

Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 35 Emptywo apr 08 2015, 21:21

Kris:

IK sloot even mijn ogen en slikte toen ze dichterbij me kwam en naar mijn lippen keek. Ik beet erop. Moest ik haar nu kussen of niet? Ik slikte weer. "Geeft niet, ik vind het wel leuk." grijnsde ik naar haar en ging met mijn vingertoppen langs haar arm.

Kelsey:

Ik klapte in mijn handen toen hij klaar was. Luhan was zo goed!

Chanyeol:

Ik dacht even na. "Doen natuurlijk!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 35 Emptywo apr 08 2015, 21:26

Lennie:

awkward stonden we naar elkaar te kijekn. Zijn vingers gaven me kippen val. En me bij tintelde als een gek. wat betekende dat.. omg waarom ook niet... nee lennie! deze keer laat je de jongen het doen.! Ik keek hem diep aan. ik legde me hand op zijn borstkast. Ik lied me hoofd iets schuiner zakken en bleef hem glimlachten aan kijken.

Luhan:
'Laat me je dans moves zien!' lachte ik wetend dat dat niet zijn sterkste kant was. Daarna richte ik me naar Kelsey. en glimlachte. 'moet je iets hebben? drinken eten' dit flusiterde ik wat zachter
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 35 Emptywo apr 08 2015, 21:32

Kris:

Ik lachte even en nam voorzichtig haar hoofd in mijn handen. "Weet je wat?" vroeg ik terwijl ik met mijn duim over haar lippen streek. "Je maakt me gek, deze morgen beloofde ik je dat ik het rustig aan zou doen, maar je maakt het me moeilijk, je laat me je willen iedere keer weer." voorzichtig drukte ik mijn lippen op de hare. Heel zachtjes, zodat ik haar vol liefde kon kussen.

Chanyeol:

Ik sprong op en zette de muziek aan en begon te dansen. "yeah!"
efteling rp - Pagina 35 Tumblr_mv2vnj0kcr1qal89yo3_250

Ik ging terug zitten toen het lied gedaan was en keek rond.
"SEHUN!"

Kelsey:

Eerst schudde ik mijn hoofd maar ik bedacht me. "Wil je voor me een fles alcohol gaan halen?" vroeg ik zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 35 Emptywo apr 08 2015, 21:40

Sehun:

'waarheid' zei ik en keek hun aan,

Luhan:

natuurlijk doe ik dat. ik stond op en liep door de gangen heen, ik vind een gal&gal en nam shotjes wijn en andere achoholische dranken mee. dit was lang geleden dat we mochten drinken. normaal moesten we ons imago hoog houden nu hoefde at niet. Ik kwma terug en had het antwoord van Sehun dus niet gehoord.

Lennie:

Kris pakte me vast. Ik glimlachte en sloot me ogen. Ik voelde zijn zachte lippen op de mijne. Ik zoende voorzichtig terug. Toen hij weer los liet keek ik hem aan. 'jij mij ook! je wil niet weten hoe mijn lichaam naar jouw smacht' me ogen werden groter toen i kdat zei en beet op me lip 'Dat is zo niks voor mij om te zeggen!' zei ik
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 35 Emptywo apr 08 2015, 21:44

Kris:

Ik was enorm blij met het horen van haar antwoord. Blij dat ik wist dat ze evenveel naar me verlangde als ik naar haar. "Geeft niet, bij mij komt alles er ook veel gemakkelijker uit als ik bij jou ben." Ik kuste haar opnieuw. "Daarbij...mijn lichaam kan aan niets anders meer denken dan aan jou."

Chanyeol:

IK dacht even na. "Ben je verliefd op dit mometn?" vroeg ik

Kelsey:

Ik glimlachte en keek naar Luhan. Ik hielp hem met de flessen neer te zetten en pakte een glas. "Wil je ook iets?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 35 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 35 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: