cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptyvr maa 20 2015, 18:20

Lennie:

Twee grootte handen verloste me van de paal. Ik keek op recht in de bruine ogen van kris. Ik lachte beschaamt. "Zo nu ben je weer vrij en moet je wel naast me komen zitten om me te bedanken." grijnsde hij. Ik knikte en liep met hem mee. Ik zocht toen we in de rij zaten naar Kelsey haar ogen om deze keer om haar help te smeken. Maar toen ik zag waar ze stond ad ik het toch wel getroffen. Ik lachte haar uit. toen ze keek zwaaide ik blij en stak me tong uit. Ik pakte me mobiel. *lekker voor je!* smste ik haar.

ik kon nog net op verzendnen klikken vooor de poortjes open gingen en we de trein in geduwd werden.

Luhan:

Ik keek nadenkelijk naar Kai die niet weg ging. Ik wilde op hem afstappen en hem weg trekken Waarom zou hij nu ineens bij haar willen zitten... Nu ik net de kans het er naast te kunnen zitten! Ik krulde me boven lip geirriteerd op. 'Kai!' zei ik wat strenger dan eerst. Maar op dat moment werden we de trein in geduwd. Naast mij zat baekhyun, Voor mij Kris en Lennie achter mij Kai en Kesley.

Kai.

Sorry zei ze. Ik keek der aan. Ze probeerde langs me heen te komen en stond op me teen
'AAH!' ze ik boos en keek der. Achter ons stonden nu twee mensen die ik niet kende. EN had geen zin meer om voor haar aan de kant te gaan. De poorten ging open en we konden gaan zitten. 'Zit' zei ik kil en liep haar richting de trein
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptyvr maa 20 2015, 22:54

Kris:

Ik glimlachte blij en ging zitten. Lennie kwam naast me zitten en al snel vertrok de trein. Ik keek naast me naar Lennie om te zien of ik een teken van angst kon vinden op haar gezicht, maar dat was niet zo. Ik schreeuwde het uit gewoon om het plezier toen de trein in volle vaart naar beneden ging.

Baekhyun:

Ik keek zuchtend voor me uit naar Kris en het meisje. Wat was hij toch een gelukzak. Naast me zat Luhan die er ook niet al te blij uit zag. En achter me zaten Kai en het andere meisje. Wat een pech voor Kai, maar het meisje zag er doodsbang uit dus wist ik niet wie er meer geluk had kai of het meisje.

Kelsey:

Het was me niet gelukt om tot bij Luhan te komen toen er twee mensen de weg voor me versperde. De poorten gingen open. Nee, ik wilde helemaal niet gaan zitten. dacht ik in mezelf. Maar Kai keek me weer aan met zijn intimiderende blik waardoor ik niet anders kon. Ik ging zitten en klemde mijn handen vast aan de baar, ik zag Luhan voor me zitten. Toen hij zich omdraaide keek ik hem aan met mijn doodsbange blik. Ik wenste vurig dat deze rit al voorbij was. Toen de trein vertrok hield ik mijn ogen stijf dicht zodat ik zeker niet naar beneden zou kunnen kijken, al wist ik niet of de hoogte dit keer wel mijn grootste angst was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptyzo maa 22 2015, 11:38

Lennie:

eerste een heel stuk om hoog. Ik vind houten achtbanen echt geweldig. met een big smile op mijn gezicht stonden we boven aan. We hingen steeds meer naar benede omdat wij best wel vooraan zaten. En de acterste karretjes nog niet van e takelbaan af waren. super blij keek ik voor me uit.ineens gingen we naar benenden. Kris naast me begon hard te gillen hier schrok ik eerst van odmat ik dat neit zag aan komen met zijn zware stem. Ik keek om naar hem. Even lachte i maar daarna begon ik heerlijk me te gillen. Nar even raakte mijn ademhaling open gilde ik zo AAH .AAH.ah .ah .ah' en begon weer te lachen

Luhan.

Ik zag dat Kesley het echt niet fijn vond. Ik lachte supportend naar haar. Toen we om hoog gingen was mijn glimlacht toch weg. Ik pakte de voorkant van de begeuls shit hoogtes! blijf stoer mannen vinden dit niet eng! zei ik toen we boven waren. 'A SHIT SHIT SHIT. AAH!'

Kai:

Ik keek eerst vooruit en voelde de kick in door me aderen heen gieren. toen ik op zei keek zag ik kat hetmeisje het echt hella eng vond. Het zag er sneu uit. misschien was ik in een kut bui was. MAar iemand die zo bang was.. Ik pakte haar hand beet. 'dont worry' zei ik en voor het eerst leid ik een echte glimlacht zien
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptyzo maa 22 2015, 19:23

Kris:

Ik lachte blij met haar mee en al veel te snel was de attractie weer gedaan. Ik stapte uit en hielp haar daarna. "Dat was leuk, wat is de volgende? "

Baekhyun:

Ik lachte Luhan uit. Wat moest het meisje nu toch van hem denken. Ik schreeuwde alleen maar omdat ik het leuk vond om te doen. Ik stapte uit lachend om luhan

kelsey:

Ik voelde hoe Kai mijn hand vastnam en ik durfde niet los te laten omdat de attractie al was begonnen. Daarom kneep ik zo hard als ik kon in zijn hand nog steeds met mijn ogen dicht. Ik schreeuwde niet. Toen de attractie stopte deed ik mijn ogen weer open en keek trillend om me heen. Ik hield nog steeds kai's hand stevig vast omdat ik bang was om door mijn benen te zakken terwijl ik opstond die nog steeds hevig aan het trillen waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptyzo maa 22 2015, 20:08

Lennie:
'Gewoon deze nog een keer!!' lachte ik en keek naar de mensen die er werkte 'Mogen we nog een keertje' De man lachte. 'Hebben jullie gelukt dat er niemand aan jullie baantje staat, Spring er weer in' Ik pakte de Arm Van kris beet en trok hem terug onhandig viel ik in de trein. Ik had Kris nog steed sbeed en trok hem dus ook mee naar benede.

Luhan:

ik stapte trillend de achtbaan uit. ik haalde diep adem en keek naar baekhyun die me gewoon uit stond te lachen. Ik hees me bovenlip op maar al snel lachte ik.! Want ik ben mannelijk! Ik draaide me mom en met trillende benen liep ik naar benende toe. Beneden wachte ik op de rest.

Kai:

het meisje lied me niet los en het was eigenlijk wel schattig. me vingers waren alleen wel fijn geknepen. ik hield het meisje beetzodat ze niet zou vallen 'doe voorzichtig!' zei ik bezorgt. Ik hield der hand beet en ondersteunde met de andere haar arm.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptyzo maa 22 2015, 20:19

Kris:

Ik lachte ermee hoe ze me terug het treintje in trok en deed teken naar baekhyun dat ik nog een keer zou gaan.

baekhyun:

Ik knikte jaloers toen kris nog eens ging en volgde luhan naar beneden.

kelsey:

Ik keek naar hem op "dank je wel" zei ik zacht en liep met hem mee. Toen we beneden kwamen liet ik kai los en plofte neer op een bankje. Ik keek om me heen. Waar was lennie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptyzo maa 22 2015, 20:29

Lennie:

Ik gilde weer alles bij elkaar! het was zo leuk. Ik lachte blij naar Kris het was echt geweldig. We stapte voor de tweede keer uit. Ik was totaal niet misselijk en blij pakte ik kris zijn mouw beet en trok hem naar beneden toe. Tijdens de foto ma de laatste daling had ik kris zijn gezicht geblokkeerd met mijn handen en zelf me tong uit gestoken. Deze foto wilde ik zo graag zien. Zonder zijn mouw los te halen huppelde ik voor uit ik lachte blij naar hem.

Suho:
k liep naar Kai en Luhan en het meisje toe dat daar zat. Toen ik dichter bij kwam liep Kai boos weg. Wij (de rest van de groep) hadden in de andere trein gepakt en hadden dus niet vee lgezien dat Kelsey en luhan het zo eng vonden. Ik liep op ze af en keer naar hun. 'hey waar is kris?' vroeg ik verbaast en ging naast het meisje zitten.

'oh ik ben suho' zei ik en lachte daarna knipoogde ik naar haar

Luhan;

Ik liep stoer rond en keek toe. toen Kai met haar liep voelde ik me licht geirriteerd worden. 'haatte jij ze niet' zei ik best wel kil naar Kai toe.

Kai:

Het meisje ging zitten op de bang en lied haar los. Ik glimlachte nog een keertje naar haar tot Luhan in de buurt kwam Hij zie ik kuts. Ik keek hem aan. Daarna gooide ik arme in de lucht en liep boos van de groep vandan
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptyzo maa 22 2015, 20:35

Kris:

Ik bloosde toen ze de hele weg mijn arm vasthield en keek naar de foto "wil je hem?" Vroeg ik aan haar en haalde mijn portefeuille boven.

Baekhyun:

Ik wachtte terwijl ik naar het conflict tussen kai en luhan keek.

kelsey:

Ik keek naar luhan en kai. Haatte kai mij? Vroeg ik me af. Ik keek naar mijn voeten, maar keek op toen Suho naast me kwam zitten. "Ik weet niet waar kris is" antwoordde ik en bloosde toen hij knipoogde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptyzo maa 22 2015, 20:44

Lennie:

ik wilde op en neer springen en ja zeggen. Maar uit eindelijk schudde ik van nee. Ik glimlachte voorzichtig 'We moeten maar weer naar de andere toe' zei ik en lied Kris los. Ik draaide me om en liep naar het bankje toe. Kelsey zat nu naast een andere jongens. Ik was alle namen al weer vergeten. Maar hij kwam lief over.. Ik stond op een afstandje te kijken hoe Kelsey omringt was door sexy jongens.

Kai: Ik deed maar net of ik naar de WC moest.

Suho.

'wat mag jouw naam zijn dan?' vroeg ik en stak me arm uit. 'Volgens mij zijn achtbanen niet echtiets voor jouw. hoogte vrees?' vroeg ik vriendelijk en bleef glimlachten.

Luhan: ik draaide me om naar Kelsey om met haar t praten en t evragen waar we nu heen ging tot ik zag dat Suho gewoon dik met haar aan het flirten was Ik deed me arme over elkaar heen. nu werd het mooi... Eerst Kai. nu ook suho.. Das een nadeel samen leven met 12 ander jongens.. Ze laten je meisjes nooit met rust..
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptyzo maa 22 2015, 20:50

Kris:

Ik was bedroeft dat ze het niet wilde maar toen ze al terug liep naar de andere kocht ik de foto toch twee keer, ik zou ze wel aan haar geven voor ze naar huis zou gaan. Ik stopte ze in mijn rugzak en ging ook naar de rest.

Baekhyun:

Toen ik kris zag terug komen sprong ik op "we gaan verder!" Riep ik en begon al verder te wandelen

kelsey:

Ik knikte "ja, ik heb hoogtevrees" antwoordde ik "en kelsey, mijn naam is kelsey" ik glimlachte verlegen en wist niet of ik zijn arm moest nemen of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptyzo maa 22 2015, 21:14

Luhan:

Ik ving het hoogte vrees geprek op van Suho en Kelsey. Oh beter! dacht ik en stapte op haar af 'LAten we dan samen naar een actatie gaan die laag bij e grond is!' zei ik en lachte op mijn buurt.

Suho:

Ik glimlachte naar haar en hoopte dat ze mijn gentle man actie zou accepteren en mijn arm ozu aan pakken 'HEb je honger?' vroeg ik uiteindelijk in de hoop dat ze dan maar met mij mee zou komen.

Kai:
ik kwam terug en zag nog steeds de jongen rond haar staan. Zelfs Tao was uit intressens naar hun te gelopen. 'Jongens we gaan verder!' Gromde ik.
Ik liep mee met Baekhyun vna de groep vandaan.

Lennie:

ik keek toe hoe kelsey moest kiezen. ik dacht na. Nope dit laat ik niet gebeuren. Ik keek op naar Kris die iets later ook bij was komen staan. Ik glimlachte lief en daarna rende k naar kelsey toe. Ik pakte haar arm beed en trok der mee. Ik trok haar mee richting de andere kant waar die sjaggie gast heen liep met de cute boy. Weg van de jongens
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptyzo maa 22 2015, 21:23

Baekhyun:

Ik keek hoe kai de enigste was die me tot nu toe volgde. Ik zag dat de meiden een totaal andere richting uitliepen en bleef staan. Ik zuchtte "de andere gaan de andere kant uit" zei ik tegen kai en zag de jongens de meisjes volgen.

kris:

Ik keek hoe suho, luhan en de andere rond kelsey stonden wachtent en hopend dat ze op hun eigen aanbod inging. Toen lennie haar hand nam en de andere kant uitliep. Ik keek naar luhan en volgde lennie. Ik moest haar kafo nog geven.

kelsey:

Ik keek van luhan naar suho en wist niet wat ik moest doen. Ze waren beiden zo lief. En knap natuurlijk ook. Gelukkig kwam lennie me redden en trok me mee. "Dankje" glimlachte ik naar haar en volgde haar. Toen ik over mijn schoider keek zag ik de verbaasde jongens ons volgen "laten we naar het sprookjesbos gaan!" Stelde ik blij voor. En dat was natuurlijk mijn meest favoriete plaats van het park
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptyma maa 23 2015, 08:07

Lennie:

'bedankt' lachte kelsey, Ik lachte terug 'Daar zijn we vrienden voor! elkaar uit de nooit helpen.. bij twee sexy jongens enzo!' zei ik en lachte. 'Heb je gsitere andere shampoo gekocht? de jognens vallen met bosjes voor je!' lachte ik terwijl we verder liepen. Kelsey vroeg of we naar het sprookjes bos zouden gaan. Ik lachten! Jaah laten we naar assepoester gaan! 'assepoesje assepoesje dag en nacht weer assepoesje!' zong ik blij, Daarna keek ik op zij. ik ben echt een disney fan en kende alle nummer uit me hoofd. Een schaamte hebben om het niet te zingen kende ik niet!. Gewoon altijd genieten van je leven!. Ik hoopte alleen dat Kelsey zich niet dood zou schamen voor een 21 jarige meid die nog steeds Disney zingt. Ik lahte naar haar en we liepen naar het begin van het sprookjes bos.

Luhan:

Kelsey werd weg getrokken. Ik bleef samen met suho achter met onze mond open. bijna tot op de grond. Kris keek me aan en daarna liep hij achter de meiden aan. Ik bleef nog even verbijsterend achter. dit ging nog wel eens interant worden. Meiden die voor ons weg lopen inplaats van andersom. Ik glimlachte tevreden en maakte een klein sprintje zodat ik weer naast kris kwam te lopen. 'die meiden zijn zekr interstant!' lachte ik.

De meiden liepen richting het sprookjes bos. 'meen je dat?' zei ik toen de meiden het bos in verdwenen.

Kai:

"de andere gaan de andere kant uit" hoorde ik Baekhyun ineens zeggen. ik draaide me om en zag de hele groep achter de meiden aan lopen. 'aah het moet niet gekker worden!' zuchte ik en liep naar de rest toe. 'gaan we heel de dag achter die meiden aan lopen als een stel stalker?' vroeg ik gefrusteerd aan Baekhyun.

Suho:
Net als Luhan bleef ik met een verbijsterd gezicht achter. Ze verkozen elkaar boven ons? wat was deze wereld! Ik liep uiteindelijk achter Kris en luhan aan en wenkte dat de rest van de groep ook moest volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptyma maa 23 2015, 12:06

Kris:

Ik keek op toen Luhan naast me kwam lopen en knikte. "Is het omdat je zoveel concurentie hebt? ik zou nogmaals snel zijn." Grijnsde ik.

BAekhyun:

"Het ziet ernaar uit van wel." Gromde ik en liep achter ze aan. Ik begon het meer en meer eens te zijn met Kai.

Kelsey:

Ik lachte met Lennie omdat ze luidkeels zong en zo gingen we het sprookjesbos binnen. Ik keek blij om me heen, telkens weer vond ik dit de meest fascinerende plaats van heel het park. Ik keek aandachtig naar het verhaal van assepoester.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptyma maa 23 2015, 12:10

Luhan:
'ah concurrentie dacht het niet hey! Wedde dat ik als eerst hun nummer heb!' zei ik en bij dat keek ik Kris uitdagend aan. Daarna maakte k een sprintje naar de meiden toe 'why so fast?' vroeg ik en deze keer ging ik wel naast Kesley staan die naar het verhaal an assepoester luisterde. Ik keek toe en vond het wel interstant en glimlachte op het verhaal. Maar.. sprookje zijn voor meisjes.. Toen ik dat dacht draaide ik me om en leunde tegen het hekje aan en sloeg me arme over elkaar.

Kai:

'urrgh..' we liepen naar het sprokojes bos 'Jah sorry maar daar ga ik niet in..' zei ik en keek naar de rest. 'Ik zie je wel weer tijdens het eten,,,' Ik wilde me omdraaien om gewoon echte actractie te doen en niet dat sprookjes bos

Lennie:

Ik glimlachte naar het verhaal. toen het afgelopen was wilde ik weg lopen om roodkapje te zoeken Maar daar waren de jongens weer. ik keek ze aan 'Okay..' zei ik serieus en keek ze aan 'Wie als eerste Roodkapje vind wint!' ik glimlachte en trok Kelsey weg bij e andere. toen we ver genoeg weg waren keek ik der aan 'Laten we naar de zwafelstokjes gaan. Das de andere kant op!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 2 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: