cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nightwell story

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 21  Volgende
AuteurBericht
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 6 Emptyza mei 31 2014, 21:10

Nightwell story - Pagina 6 2r3a1jm
Lyralinn

HP 80.

'So Griffyn, What made you come with us?' she asked as she held her food in the fire. She looked at Griffyn, who was a bit quiet this evening. 'Well?' she asked again when Griffyn didn't answer her. (Insert Griffyn here). 'What do you here?' She looked around herself.

Nightwell story - Pagina 6 16aw4mx
Griffyn

HP 40.

'Ssht!' he suddenly said. 'Be quiet.. please.' he spitsed his ears and looked around. (Insert Lyralinn here). 'I'n not sure... (Dice 20: 18) I have heard it before, (Dice 20: 3) But I don't know what it is.'

Then suddenly, a brown/white monster appeared behind Eon.
'EON LOOK OUT!' Lyalinn and Griffyn both said at the same time.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 6 Emptyza mei 31 2014, 21:25


chialer

HP-100

Een samenvoegsel van water en modder. Ter grote van anderhalve meter. De grond 1 meter rond het beest is sompig dus je attack is -1. Vuur geen effect.

Die jongen keek om maar mijn klauw was te strek. omdat hij een vuur element bezit wat mijn klap (17+3) fitaal. Met volle slag vloog de modder in het rond.. Ik kroop dichter naar het kampvuur. Deze werd steeds kleiner omdat het bijna in 1 meter van mij vandaan was. 'You all will die here. You never will pass this place.' bulderde door merg een been. Mijn 2de uithaal was weer naar de jongen met het blonde haar. Ik haalde mijn klauw weer naar achter voor de 2de aanval

Nightwell story - Pagina 6 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

HP-Unknowned

Toen Eon een klap voor zijn kop kreeg kon ik mijn lach niet inhouden

Nightwell story - Pagina 6 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

HP- 70-50

EON LOOK OUT!' schreeuwde Lyralinn en Griffin. Voor ik door had wat er gebeurde klapter er iets hard tegen mijn hoofd. Ik voelde hier het bloed langs mijn hoofd drupte. Met een doffe klapt viel ik op de grond. Mijn lichaam trilde van de kouw. 'Een water attack' Zei ik met trillende stem tegen me zelf.

Ik probeerde opte staan en naar mijn zwaar te rijken maar mijn hoofd voelde te zwaar aan
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 6 Emptyza mei 31 2014, 21:36

Nightwell story - Pagina 6 2r3a1jm
Lyralinn

HP 80.

'Shit.' Lyralinn said and she ran around the Chialer, to find a weak spot. She couldn't find any though, but she had to try somehow. She took her dagger and slashed into the monster with (18+3). The Chialer sqreecked and it was terrible to hear because of the high frequensy. 'Got him.' She said but to her horror she saw that the 'wound' in the monsters back was slipping shut.

Nightwell story - Pagina 6 16aw4mx
Griffyn

HP 40.

Griffyn looked at the Chialer with big, scared eyes. he gasped when he saw Eon laying on the ground. 'I have to do something.' he looked to where Lyralinn was, and saw her behind the mosnter. 'Alright, then I can help Eon.' he ran to Eon, who was still laying on the ground. 'Come on mate, Up with you, you have to get out of here, you are wounded.' he tried to pick up the boy (Dice 20. 9) But he failed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 6 Emptyza mei 31 2014, 21:43


chialer

HP-100-79

Een samenvoegsel van water en modder. Ter grote van anderhalve meter. De grond 1 meter rond het beest is sompig dus je attack is -1. Vuur geen effect.

Met mijn arm nog in de lucht en mijn fucos op de witharige jongen had ik niet door dat het meisje achter me was komen te staan. Met een harde klap werd er een dagger in mijn rug stoken. Ik gilde het uit van de pijn. Wanneer ze de dagger terug getrokken had verdween het gat in mijn lichamen. Met mijn arm al in de aanslag draaide ik me om en sloeg tegen het meisje aan (10) De klas was niet hard genoeg om haar geheel om flinke schade aan te brengen.


Nightwell story - Pagina 6 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

HP-Unknowned

Toen Eon een klap voor zijn kop kreeg kon ik mijn lach niet inhouden

Nightwell story - Pagina 6 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

HP- 70-50

Come on mate, Up with you, you have to get out of here, you are wounded. hoorde ik van een afstand. het klonk wel of het vanuit een andere kamer kwam. Ik voelde 2 warme hande rond mijn arm iemand probeerde me op te trekken. Langzaam kreeg ik mijn bewust zijn terug, Ik hoorde een helde gil of kreet weet niet precies wat het was, ik keek op en zag het wazige gelaaat van een jongen. 'griff... griffyn' ik greep met mijn hand naar hem en trok mezelf omhoog
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 6 Emptyza mei 31 2014, 21:54

Nightwell story - Pagina 6 2r3a1jm
Lyralinn

HP 70.

The chialer hit he on her arm. 'Aahw.' She gasped as she stepped back a bit. 'Lucky me.' She said when she saw that there was now blood what so ever, just a red area. 'Not so lucky you though.' she went to stand back in her fighting position again, ready to hit the monster again, hoping that it would be effective this time.

Nightwell story - Pagina 6 16aw4mx
Griffyn

HP 40.

'Easy, easy...' Griffyn said like a worried mother. 'Are you sure you can walk?' He didn't wait for an answer though, as he just lay Eon's arm around his neck and walked him to a big tree. 'Rest here, We will take care of it alright.' he said as Eon finally lay against the tree. He gave him a smile, and looked back at Lyralinn and the Chialer. "Alright now what to do? The dagger won't be effective." he looked up. "Ahaa, ideaa~!!!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 6 Emptyza mei 31 2014, 22:13

chialer

HP-100-79-58

Een samenvoegsel van water en modder. Ter grote van anderhalve meter. De grond 1 meter rond het beest is sompig dus je attack is -1. Vuur geen effect.

De vrouw haalde weer een keertje uit (18+3) Ze raakte me weer in mijn rip. niet dat ik botten heb maar het was op die hoogte. Steeds raakte ze met de punt van de dagger het binnenste kern van mij. ik voelde hoe mijn binneste langzaam afbrokkelde uit woede zoog ik mijn omgeving op (20+3) ik groeide 50CM in beide richtingen

Nightwell story - Pagina 6 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

HP-Unknowned

Ik liep langzaam naar eon toe. 'Jij bnet echt waardeloos eh' Fluistede ik in zijn oor toen hij tegen de boom aan zat.

Nightwell story - Pagina 6 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

HP- 70-50

Griffyn bracht me bij de boom hier bleef ik zitten. Mijn hoofd bloedde nog steeds. Jij bent echt waardeloos eh' hoorde ik een stem achter mij zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 6 Emptyza mei 31 2014, 22:26

Nightwell story - Pagina 6 2r3a1jm
Lyralinn

HP 70.

'Oh no...' She gasped as she watched the Chialer get bigger.

Nightwell story - Pagina 6 16aw4mx
Griffyn

HP 40.

Griffyn still had an eye on the monster, but also at his own feet, as he was climing into a tree near the thing. 'Alright... Now I just need a big brance.' (dice 20. 14) He found one, and with his knife, he began to cut into the wood, causing the brance to get weaker and weaker. (Dice 20. 13) 'Almooosst..' he said as he again, watched down to see if the monster hadn't moved from it's place. It hadn't so that was good. 'There it goes then...' With his tongue between his teeth he gave a final cut to the brance, which then fell with a lot of sound to the ground. 'GERONIMO!!!' He yelled to Lyralinn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 6 Emptyza mei 31 2014, 22:30


chialer

HP-100-79-58

Een samenvoegsel van water en modder. Ter grote van anderhalve meter. De grond 1 meter rond het beest is sompig dus je attack is -1. Vuur geen effect.

Ik was nog steeds bezig met groeien ik had niet door dat er vanboven iemand naar benede kwam zetten.

Nightwell story - Pagina 6 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

HP-Unknowned

Ik volgde alles wat Griffyn deed. 'See clever boy, Je zou eens een voorbeeld aan hem moeten nemene hehehe' zei ik weer tegen Eon. 'Kijk'

Nightwell story - Pagina 6 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

HP- 70-50

*kijk*
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 6 Emptyza mei 31 2014, 22:36

Nightwell story - Pagina 6 2r3a1jm
Lyralinn

HP 70.

With an loud 'SPLAT', the brance fell onto the Chialer. Mud and filth flew around and not soon after, Lyralinn was covered with it.
'GRIFFYYNNNN!!!!!' She yelled as she was disgusted. (Insert Griffyn here).

Nightwell story - Pagina 6 16aw4mx
Griffyn

HP 40.

'What? It's dead right, that's good.' He yelled back as he was already climing down of the tree to look at his work from up close. 'Since your attacks didn't work then I think I need an applause or something Ma'am.' he smiled at her, letting her know that it was a joke.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 6 Emptyza mei 31 2014, 22:43


chialer

HP-100-79-58-1

Een samenvoegsel van water en modder. Ter grote van anderhalve meter. De grond 1 meter rond het beest is sompig dus je attack is -1. Vuur geen effect.

De pin doorboorde mijn lichaam het binneste brak in kleine stukjes en mijn lichaam baste uitelkaar.

Nightwell story - Pagina 6 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

HP-Unknowned

'Je denkt toch niet dat het dood is eh' Ik leip naar de plek waar het beest uitelkaar gesplats was. Voordat het beest uitlekaar was gesplats had ik een schild geplaats voor mij en zat dus niet onder de modder

Nightwell story - Pagina 6 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

HP- 70-50

Een klodder met modder belande in mijn gezicht. 'IEWL GRIFFYN KIJK DE VOLLGENDE KEER UIT' gilde ik uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 6 Emptyza mei 31 2014, 22:50

Nightwell story - Pagina 6 2r3a1jm
Lyralinn

HP 70.

'Uurgh. Are you sure it is dead?' she asked, whiping the mud off her clothes.

Nightwell story - Pagina 6 16aw4mx
Griffyn

HP 40.

'Ow I'm sure it's dead already, no way something like that could survive that.' Griffyn looked at it from up close. 'Oh, And appologise Eon, But I don't control mud. But take a look at this.' he pointed to something that lay beneath the tree brance. 'It looks like somehting of flesh, not mud or water what so ever.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 6 Emptyza mei 31 2014, 22:59

Nightwell story - Pagina 6 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae


''ze nergeren me...'' dacht ik terwijl ik bukte en uit het modder iets op pakte. 'Dat vlees is niks. Dat was het schild voor zijn hart.' zei ik droog. In mijn hand dat ik een klein jeweeltje. Deze stopte ik in mijn zak en liep terug naar mijn plek onder de boom

Nightwell story - Pagina 6 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

Grommend keek ik voor me uit. 'Fijn dan. Van de ene hoofdpijn in de andere'. k had geen intressens in Griffyn ten eerste had hij me vies gemaakt... ten tweede... jah... ik had gewoon hoofdpijn
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 6 Emptyza mei 31 2014, 23:04

Nightwell story - Pagina 6 2r3a1jm
Lyralinn

HP 70.

*does nothing at the moment*

Nightwell story - Pagina 6 16aw4mx
Griffyn

HP 40.

'Eon, Lyralinn... I'm sorry I made your clothes dirty... You can wash yourself by the waterfall. I will wash your clothes for you if that's okey.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 6 Emptyza mei 31 2014, 23:09

Nightwell story - Pagina 6 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

Ik sloot mijn ogen. ''beter gaan we slapen'' dacht ik terwijl ik onderuit gezakt zat.

Nightwell story - Pagina 6 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

Keek hoe de twee in gesprek waren. 'Jah beter doe je dat.' gromde ik naar hem
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 6 Emptyza mei 31 2014, 23:12

Nightwell story - Pagina 6 2r3a1jm
Lyralinn

HP 70.

'Thank you Griffyn. That's kind of you but I prefer to wash my own cloths thank you.' she bowed a little and ran to the waterfall. 'Eon, are you coming as well?'

Nightwell story - Pagina 6 16aw4mx
Griffyn

HP 40.

'No problem.' he said, and turned to Yidae and Eon. 'Yidae would you light up the fire again please?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nightwell story - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nightwell story
Terug naar boven 
Pagina 6 van 21Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 21  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [story] the end of the world
» Love story
» Love story
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: