cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Tales of the Watertiger and the Fireleon

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 Emptyvr feb 07 2014, 12:50

mellodey schreef:
mellodey schreef:
kaart: KLIK

wachters - bij de poort van burningkingdom
'oi, kijk in de verte.' ik wijs naar een man in het rood gekleed 'die is laat zeg... wie moet er uberhoud nog rond deze tijd naar binnen? vraag ik aan een andere wachter. we gaan alle 2 in een verdedigende pozietsie staan voor de poort.'


Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 H0tz
Enelye - elf - licht - elf forest
een andere stem zei iets tegen iemand het klonk als een mannen stem. waarschijnlijk had hij het tegen het gezicht met het zwarte haar. hij pukt naar mij toe en ik zag nu duidelijk dat het ook een jongen was. zijn haar was soepel en ruig. de jongen met de zwarte haren sprak. waarschijnlijk tegen mij. ik schudde mijn hooft en er kwam een klein gepiep uit mijn mond 'ani wae?!(nee, waarom)' mijn oren kwamen strak langs mijn hooft en ik kneep mijn ogen dicht uit angst. ik ken ze niet, wat zijn ze, wat ben ik? waar ben ik... nog steeds hield ik mijn adem op.

de jongen met het zwarte haar pakt mijn hoofd beet. ''il-eona!'' (wakker worden!) zei hij en gaf een zachte tik tegen mijn wang. 'geugeos-eul jungji!!' (stop er mee!). De muziek stopte en het liedje was verdwenen. de jongen in de verte praten tegen de andere.  zijn voedstappen komen steeds dichterbijer, ik draaide mijn hooft naar het geluid toe en zag dat Hij zijn jas uit trok. ''gwaenchanh-eul geoya . ulineun neol haechiji anh-a'' (Het komt wel goed. Wij doen je geen kwaad) Voorzichtig vouwde hij zijn jas om mij heen. ik schrok en ging overeind zitten waardoor de jas van mijn bovenlichaam weer naar beneden gleed en mijn borsten weer zichtbaar waren. ik schrok van het uiterlijk van de 2 jongens. 'ingan-ui?' (*humans?* ) ik stond verder op en wankelde op mijn voeten de jas gleed helemaal naar beneden en valt op de grond en mijn oren bewegen weer naar het midden toe in de rust pozietsie. 'aah!?' ik wankel zo erg dat ik tegen de zwarte jongen aan knal.

*humans (mensen) zijn krachtloze wezens zie een electriesch apparaatje in hun longen hebben. om te kunnen ademen. anders gezegd het is een belediging voor wezens (mensen met krachten.)*


'Human.. human.. Hoe durft deze naakte elf ons humans te noemen.'' Zei de jongen met het zwarte haar boos.Hij duwde mij richting de andere jongen. ''Hoezo zou ik je nou nog opvangen. Wie denkt je wel dat je is.'' Zei de zwart harige jongen boos. ze jongen met het witte haar reageerde hier erg met geirriteerd klanken in zijn stem ''Gedraag je is Tao..''

De jongen met het witte haar ving mij op. mijn borste drukte tegen zijn borstkast aan. ''gumeong''(gaat het) vroeg de jongen met het witte haar. terwijl zijn hoofd langzaam rood werd ''geugeos-eun nae koteuleul dang-gibnida. jeug deol chuwoyo.'' (trek mijn jas aan dan is het minder koud.) zei de jongen met het witte haar tegen mij, maar hij keek me niet aan.

ik stak een hand uit in de richting van zijn oor mijn wijs vinger en mijn duim raakte zijn oor en voelde aan de ronding boven op het oor van de jongen met het witte haar. 'humen? round ear....' zei ik verwart. ik keek in de ogen van de jongen en ging met mijn hand van zijn oor naar zijn haar. en plukte aan wat plukjes. 'white?' ik keek nog vreemder en begreep er geen zak van. ik keek weer even naar achteren naar de jongen met het zwarte haar. en stak mijn tong speels uit, dit betekende voor ons een soort van beginnende vriendschap. de jongens prate ook een andere taal waarschijnlijk van het land boven elf forest, ik had af en toe ook wat woorden en zinnen mee gekregen van vroeger. er waren een paar elfen die die taal leerde waaronder een van mijn vrienden. vriend.... ja waar is hij, umh wie was mijn vriend? ik keek weer terug naar de jongen met het witte haar. en keek hem lief aan. 'oetu? wae?' (jas? waarom?)


Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 91fq
Danny - magical - gangen van paleis
'jahoew!!' juigde ik vrolijk. 'kom, kom!!' ik trek rakuno mee aan zijn arm en ren naar buiten toe.

even later.....

we lopen met zijn tweeen in de stad (marktsplein) ik zet een paar stappen, '1' zet weer een paar stappen en kijk naar rechts, '2' ik zet weer een aantal stappen en kijk naar links '3' (enzovoort tot en met Cool'en 9!!!' juig ik weer. 'oi dit is het restaurant!!' ik loop naar recht op weg naar een cafe met een gigantische vis logo op de gevel (ze kennen geen vis in burningkingdom alleen vlees) 'kom, kom rakuno!!' vrolijk stap ik met me armen achter mijn hooft naar het restaurant toe. ik sabbel wat op mijn zoethout stokje. en open de deur. er luid een belltje die vast zit boven aan de deur. zo weten de wezen wanneer er klanten komen. aan een grote vierkante lage tafel zitten 3 andere wezens (menslike) 'oi, oi, oi!!?' er zwaait een van de 3 wachters die aan de tafel zit. vrolijk zwaai ik terug en kom bij hun aan schuiven. en ga zitten op een zacht kussentje op de grond.

jongens, dit is rakuno de oppas, rakuno dit is: yori de kleding beheerder, sironiku de gevechts lijder en dimori de stads lijder (het hooft van de wachters in de stad)

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 Sx5t
Ewaro - erfeling - vuur - logeer kamer van het paleis.
ik keek sexy naar achteren, waar sonya stond en knipoogde romantisch. 'zullen we anders samen in bad gaan? het bad is toch al zo groot dus dat past makkelijk. en als... j...je niet zo op je gemak voelt.... umh.... h..hou maar uw o...on..ndergoed aan.'

ik maak het knoopje van mijn broek los gevolgt door mijn riem en leg een paar dolken die onder mijn broek bevestigt zaten aan mijn boven been op het bed. de broek trek ik verder uit en vouw het netjes op. tot een geweldig stapeltje van kleren. ik had aleen nog maar mijn ondergoed aan.

'umh... u kent beter niet over mij praten als u braien ziet of spreekt.' het is even stil en ik denk diep na. 'w..want d..dan word vader... niet erg vrolijk.' ik loop naar sonya toe en streel haar wang en draai aan een plukje haar om mijn vinger heen. 'wat bent u mooi'

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 4vmo
heer fireheart - tuin van burning kingdom
vergadering...

trainer van braien - vuur - trainingzaal
training tot 5 uur

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 0yep
Braien Fireheart - erfeling - training zaal van koninkrijk (burningkingdom)
training tot 5 uur

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 Di9m
Setto crystalwater - erfeling - revier in bos (tiankey dorp)
'hou je klauwen nou eens voor je grote mond vol tanden stomme beer!!!' snouwt de man achter mij. de vogel achtige man krijst vogel achtig in het oor van jake waardoor hij zig erg duizelig kan gaan voellen met gevolg door bewust zijn verlies.

(als jake flauw valt nemen de mannen setto en jake mee naar een geheime plek)


mysterieuze man - geheime plek (huis)
'nou daar staat de waterpomp!' ik pak mijn boekje weer op en wijs ondertussen naar de pomp waar water uit hoort te komen en lees ongemakkelijk weer verder in mijn boekje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 Emptyvr feb 07 2014, 13:21

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 Pxjc  

Tao, Xiumin- erfeling

Het meisje haalde nog steeds geen adem. Tao pakt haar hoofd beet. ''il-eona!'' (wakker worden!) zei hij en gaf een zachte tik tegen haar hoofd. Xiumin stopte meteen met muziek spelen en stond op. "TAO gedraag je'' zei hij schel. Hij trok zijn jas uit en liep richting het meisje toe.  ''gwaenchanh-eul geoya . ulineun neol haechiji anh-a'' (Het komt wel goed. Wij doen je geen kwaad) Voorzichtig voude hij zijn jas om haar heen.

Het meisje schrok van Xiumins actie en zei ''ingan-ui''(humans?) vroeg ze. Waarna ze snel op stond. Xiumin stak zijn hand uit om het meisje op te vangen die probeerde op te staan. De jas die het net om haar heen had gewikkeld viel weer af. Zijn hand gleed langs haar bovenarm. over haar blootte lichaam. Het meisje viel tegen Tao aan. Alleen Tao was best wel beledigt door de opmerking van het elven meisje.'' Human.. human.. Hoe durft deze naakte elf ons humans te noemen.'' Zei hij boos.Hij duwde het meisje richting Xiumin. ''Hoezo zou ik je nou nog opvangen.Wie denkt je wel dat je is.'' Zei hij boos. Xiumin reageerde hier erg geirriteerd ''Gedraag je is Tao..'' Xiumin ving het meisje op. Hij voelde hoe haar naakte lichaam tegen hem aandrukte. ''gumeong''(gaat het) vroeg hij terwijl zijn hoofd langzaam rood kleurde. ''geugeos-eun nae koteuleul dang-gibnida. jeug deol chuwoyo.'' (trek mijn jas aan dan is het minder koud.) Hij kon niet naar het meisje kijken.

Xiumin keek naar het meisje die ineens aan zijn oren zat en luisterde naar wat ze allemaal zei en vroeg. Even stak ze haar tong uit naar Tao. Daarop antwoorde hij. ''uuhhm.. uhmm.. No im not a human being. We are Dragons from the YinYang island. man dulyeowohaji masibsio (maar wees niet bang) We wouldn't hurt you. neun-ida tao (hij heet tao) nanlago Xiumin (ik heet xiumin)'' zijn hoofd werd roder. ''dangsin-i deoisang amu os-i eobsda'(u heeft geen kleding meer) Zei hij en probeerde weer weg te kijken van haar. ''dangsin-ui ileum'' (wat is uw naam) vroeg hij

Tao stond in de tussen tijd te kijken naar het meisje en Xiumin. Hij keek heel boos uit zijn ogen. Zijn lippe getuit Zo. ''En nu steeds ze ook nog haar tong uit'' Zei hij chargerijnig. Boos ging het rondjes lopen. ''Waarom vertel je haar niet meteen alles'' zei hij boos richting Xiumin. '' Je vind het wel fijn eh een naakt meisje tegen je aan'' Ging hij grommend verder.



Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 Thumb

Eon- Erfeling -in de tuin

Keek naar Ewaro en het meisje

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 2xy7

Sonya- Erfeling- in de tuin

Ik zag hoe Ewaro zich steeds verder uit kleed. ''samen in bad'' dacht ik. Nee dat doe ik alleen met braien. ''En hoezo mag ik niet over je praten'' Vroeg ik. Ewaro kwam steeds dichter bij Hij pakte me haar beet en zei dat ik knap was. Hier door moet ik erg hard blozen. Van schrik stapte ik naar achteren en stuikelde over mijn eigen voeten. Ik verloor mijn evenwicht

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 L85e

Anne-artist/shifter- bij aisu

Aisu ik heb honger. zullen we gaan eten? vroeg anne terwijl ze keek hoe Luhan en aisu bezig waren.

Luhan - Feran spirit (Cat) - in Aisu's huis


okey koud koud koud koud koud.... waarom trap ik er ook in om boven op hem te springen. zoo koud. Ik voelde hoe zijn hand onder mijn kin kriebelde. ''Oh oh ja precies daar jaah'', ik begon zacht te purre mijn staart zwiepte blij alle kante op. '' Jaah ga door,'' Dit was echt bijna een van de fijnste dingen als kat zijnde. ''Nee luhan focus je mag geen lief schootwezen worden. Ik schudde me kop en sprong weg. Ik draaide mijn kont naar aisu toe. ''Zo nu lijk ik nog boos.'' dacht ik nog na genieten van het gekriebel in me nek
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 Emptyvr feb 07 2014, 14:54

Jake's zeis (Hij krijgt hem later pas maar post hem alvast zodat jullie hem kunnen zien X3)

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 1zdu448
Jake ~ erfeling ~ rivier in bos

Hij stribbelde nog even tegen totdat een man tegen hem begon te krijsen. "ugh... wat is dat? Laat het ophouden!" dacht hij. Het geluid had een bepaalde frequentie  waar hij iets duizelig van werd. 'Hou o-o-op...' Hij raakte verward en verloor de controle over zijn lichaam. Hij raakte nog net niet helemaal bewusteloos maar veel kon hij niet meer doen. Hij kon nog wel alles zien en horen.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 Ivfmgh
Aisu ~ artist ~ zijn huis

Verbaasd keek hij naar hoe luhan reageerde. 'eehh.... nevermind..' Zei hij. Hij richtte zijn blik weer op anne. 'Ja is goed. Kom maar mee.' Zei hij met een glimlach. Hij veranderde weer naar een mens van vlees en bloed. 'Ik weet wel een goed restaurant.' Zei hij. Hij pakte anne haar hand vast en liep met haar mee naar buiten. Hij liep met anne achter zich aan door de straten van de stad onderweg naar het restaurant.

Een poosje later...

'Kijk hier is het.' Zei hij lachend. Hij trok anne het gebouw in en ging aan een lege tafel zitten. Er waren al meer mensen in het restaurant. 'Dus wat wil je eten?' vroeg hij aan anne. 

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 Anime-fire-guy-1
Rakuno ~ Artist ~ gangen van het paleis.

Hij liep achter danny aan door het paleis en daarna door de stad. "Ugh.. hij is wel heel.... energiek en vrolijk." Dacht hij. Hij keek vreemd op toen danny zo zat te tellen. 'eehhh... wat doe je?' Vroeg hij aan de jongen. Hij werd echter alweer door danny verder getrokken.
Ze liepen een restaurant binnen en danny liep meteen naar een paar andere mensen. 'Hey iedereen.' Zei hij. Hij ging naast Danny zitten op een kussentje en keek naar de rest. 'eehh.... dus..' mompelde hij. Hij wist niet echt waar over te praten met de rest. Het was niet of hij ze echt kende, en de rest kende hem ook niet.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 Nichex10
Niche ~ Artist ~ donker en mysterieus steegje.

Ze keek naar de man toen hij naar de waterpomp wees en zei dat ze het zelf kon halen. 'Maar u moet voor niche zorgen..' Mompelde ze. Haar haren gingen naar een kasten pakte daar een glas uit. Zonder van haar plek te komen vulde ze het glas met water. Haar haren kwamen weer terug bij haar samen met het glas. Rustig dronk ze wat water en keek met een boze blik naar de man.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 2346483605_05eef2cc1a_o

Raidyn ~ Slechterik ~ Random villa in middle of nowhere X3

'Zo zo jullie nemen jullie werk wel heel serieus he?' zei hij lachend toen hij voor de poort stond. De wachters stonden in verdedigingspositie voor hem. 'Mag ik er misschien langs?' Vroeg hij aan de wachters. Hij keek naar beide wachters. "Ze zijn er niet zo heel sterk uit. Zou ze makkelijk aan kunnen als ze problemen gaan maken." dacht hij. Het liefst zou hij zonder problemen de poort door gaan zodat hij minder zou opvallen. Hoe langer de mensen dachten dat hij een normale persoon was des te beter het was voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 Emptyvr feb 07 2014, 18:17

kaart: KLIK

wachters - bij de poort van burningkingdom
ik keek scannent naar de man die voor ons staat 'wat is uw DNA rang?' zeurde ik mopperend. 'en wat brengt u zo laat nog hier?' reageerde ik een beetje boos. 'waar komt u vandaan?'


Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 H0tz
Enelye - elf - licht - elf forest
'eeeh' ik begrijp er niets meer van. ik pak mijn hooft vast en hoor hem zeggen dat ik naakt ben. even lijk ik te bevriezen op dat moment besef ik dat ik totaal naakt ben. 'kwaaaaaaah!!!' schreeuw ik en ik pak snel de jas van de grond en doe hem voor mijn borsten en geslachts delen. de anderen zegt dat de jongen met het zwarte haar het wel leuk vind dat ik naakt ben. ik draai me om naar de jongen met het zwarte haar. 'jealous? huh!!' zeg ik schattig en ik kijk de jonge met het zwarte haar aan ik loop een stukje naar hem toe en geef een knipoogje. 'Cutey.' fluister ik zachtjes naar de jongen met het zwarte haar. 'uhuh heh, clothes need, clothes!?' ik leg me hand op borst hoogde op mezelf en zeg: '~E~ne~lye~' zij praten een rare taal tegen elkaar en ik wil dat ook kunnen hoewel dat niet helemaal floeient lukt komt er wel wat schattigs uit mijn mont. 'ci...ty... clothes! ik draai me om naar de jongen met het witte haar en trek zijn lange jas aan die hij eerder aan mij gaf en die ik eerst voor mij hielt. daarna sprint ik vrolijk naar de jongen met het zwarte haar en spring achter op zijn rug. 'ci...ty, clothes need, need clothes' zeg ik schattig terwijl ik op zijn rug hang.


Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 91fq
Danny - magical - gangen van paleis
yori de kleding beheerder, sironiku de gevechts lijder en dimori het hooft van de wachters in de stad

'zal ik de kaart vragen?' zeg ik vrolijk na een tijdje stilte. Yori: 'ja is goed, umh... waarom mos het een vissss restaurant zijn?.'
Danny: omdat we nog nooit vis hebben gegeten!! Dimori: 'ja maar dit is niet blauw island.... voor de mensen die het niet begrijpen, watherlander kingdom....' Danny: 'ober?!' ik swaai hevig met mijn hand heen en weer in de lucht. 'hier ober we willen de bestel kaart!!' de ober kijkt raar naar danny en brengt even later de bestel kaarten. er staan hand geschreven teksten op de menukaart met een knap geschilderde plaatje er naast.

menu kaart:
gekookte oesters
gestoomde zalm
gebakken forel
gevulde slakken
5 vis soorten op een bord
gegrilde octopus pootjes
enzovoort....

ik kijk even heel zuur wanneer we allemaal de kaart lezen. 'umh... wat is een octopus?'ik spiek over de kaart heen die ik voor mij vast hielt. '
weten jullie het al?'

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 Sx5t
Ewaro - erfeling - vuur - logeer kamer van het paleis.
sonya struikelde en maakte een val beweging naar achteren toe ik ren naar voren en vang haar net op het nippertje. met mijn beiden armen om haar rug kijk ik flirtent haar aan.(sonya hangt nog naar achteren) ze is misschien wel 9 maar ik vind sonya nu al leuk. 'jammer dat ik je nog niet zo lang ken. anders hat je vast wel met mij in bad willen zitten.'' ik lach liefjes en help haar overeind komen. ik pak haar even stevig vast in een knuffel pozietsie. en fluister: 'jij bent mijn zusje sonya.' ik laat haar los en loop richting de badkamer. 'en is het bad nog warm eon? ik kietel hem plagerig terwijl hij nog op de badrant zit hierdoor valt eon met kleren en al in het gevulde bad water. 'oeps'

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 4vmo
heer fireheart - tuin van burning kingdom
vergadering...

trainer van braien - vuur - trainingzaal
training tot 5 uur

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 0yep
Braien Fireheart - erfeling - training zaal van koninkrijk (burningkingdom)
training tot 5 uur

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 Di9m
Setto crystalwater - erfeling - revier in bos (tiankey dorp)
alles is zwart voor mijn ogen. ik voel dat ik gedragen word deuren gaan open en weer dicht. ik word neer gegooit en hoor naast me een zwareblof dat op botten lijkt te klinken. er sluit een deur. 'mmmhg' mompel ik, ik voel me beweeg loos en kan me ogen niet open krijgen'

mysterieuze man - geheime plek (huis)
ik kijk verbaast naar niche haar haren. 'w..wat kun je er allemaal mee niche? heeft niche zin in een training?' ik sta op en leg me boek aan de kant. terwijl ik heel serieus kijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 Emptyza feb 08 2014, 20:02

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 Pxjc  

Tao, Xiumin- erfeling
Op het gezicht van Xiumin verscheen een glimlach. ''Zo schattig'' fluisterde hij. En keek hoe het meisje zich jas aantrok. Op het moment dat ze zichtom draait naar Tao en zegt ''jealous'' aait hij haar over het hoofd. En loopt terug naar zijn gitaar en pakt het op. In de tussen tijd is het meisje naar Tao gelopen. Ze stelde zich aan Tao voor '~E~ne~lye~'' zei ze schattig. Alleen Tao nergeerde haar. Hij was nog steeds zwaar beledigt dat hij human word genoemt. Ze keek terug naar Xiumin en vertelde dat ze nieuwe kleren wilde hebben. Xiumin knikte lief en liep vooruit hij zong zacht een elven nummer.

Tao word besprongen door Enelye Eerst wilde hij haar er afduwen. Maar hij accepteerd het en hielt haar vast. ''ulineun meonjeotong-gwahaeyahabnida Trolls road'' (we moetne eerst door de trolls road) Zei hij gemeen. ''naneun uliui bugeun-e iss-eul geos-ida'' (ik zou dicht bij ons blijven) vervolgde hij. Ze liepen vooruit richting de trolls road. Xiumin liep voor op en Tao en Enelye volgde


Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 Sq6w
(komt nog een goed plaatje)

Eon- Erfeling -in de tuin
Ik zat nog steeds opde badrand te kijken hoe Sonya viel en Ewaro haar soepel ving. ''Ze zijn zo leuk samen'' Dacht ik. Ik keek op om het dak te bekijken. Maar dat het ik beter niet kunnen doen. Ik voelde hoe 2 handen me het bad water in duwde. Ik ging kopje onder. Gelukkig is het bad groot anders was ik met mijn hoofd opde rand gekomen. Ik schrok eerst wel en begon te hoesten. ''Ohh I will get you'' Zei ik Ik sprong uit het water en trok Ewaro naar me toe. Hierdoor vielen we beide het bad in. Zijn nek lag bij mij mond. Tijden de val was mijn mondkapje afgevallen zo kon ik speels in de nek van Ewaro bijten.


Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 2xy7

Sonya- Erfeling- in de tuin
Ik schrok toen Ewaro mijn optijd wist de grijpen. Braien zou mij normaal of laten vallen of net op tijd vangen. Maar de gespierde armen van Ewaro waren snellen bij mij dan Braien ooit gedaan heeft. Ik bleef in de kamer staan en keek toe hoe Ewaro en Eon samen in het bad belande. Mijn gezicht werd rood.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 V9nl

Anne-artist/shifter- bij aisu

''Oh je het meteen de manier gevonden om het goe te maken met Luhan'' zei anne verbaast toen ze zag dat Luhan genood van Aisu's gekriebel.
Aisu vertelde dat hij een goed restaurant wist en samen liepen ze naar buiten. Anne volgde Aisu net in zijn hielsporen. Bij het restaurant aangekomen werd anne mee naar binnen getrokken. Aisu vroeg wat Anne wilde eten.

Even keek ze rond en zag hoe mooi alles gemaakt was. Ze had nog nooit zo veel mensen bijelkaar gezien. Normaal woond ze altijd alleen in het huisje en eet ze vlees dat ze zelf gevangen heeft. Nu zat ze in een groot restaurant samen met Aisu. Ze keek hem aan en stond op. Ze sleep haar stoel naar die van Aisu. waarna ze ging zitten en haar armen rond de arm van aisu heen sloeg. ''Ik weet het niet'' zei ze. ''Ik ben nog nooit hier geweest'' tewijl ze dat zei duwde ze haar hoofd tegen zijn arm aan


Luhan - Feran spirit (Cat) - in Aisu's huis

Luhan blijft in het huisje zitten en kijkt hoe Anne en Aisu weg gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 Emptyvr feb 28 2014, 22:27

Jake's zeis (Hij krijgt hem later pas maar post hem alvast zodat jullie hem kunnen zien X3)

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 1zdu448
Jake ~ erfeling ~ Cellen

Hij werd op de grond gegooid in een cel en de deur werd achter hem gesloten. Toen hij weer een beetje bij was gekomen zag hij dat setto ook in de cel lag. 'S-s-sethy?' Vroeg hij zacht. Hij zag setto rond spartelen dus kroop hij naar hem toe. De ontvoerders hadden hem wel vastgebonden maar in zijn huidige staat hield niks hem vast. Hij was immers nu een soort dood. Bij setto maakte hij zijn handen en voeten los zodat setto weer kon bewegen en hij haalde de blinddoek en mondknevelding-gebeuren ook bij setto af (als setto die had) 'Seth.. gaat het?' Vroeg hij bezorgd.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 Ivfmgh
Aisu ~ artist ~ restaurant

'Dan hoop ik wel dat je van vis houd. want vlees hebben ze hier niet.' Zei hij met een glimlach. Hij liep samen met anne naar een tafel toe en ging zitten. De menukaarten werden al gebracht en hij pakte er eentje op. (zie post van mellodey voor het menu XD)
Hij bekeek het menu grondig om een keus te kunnen maken. Na een tijdje stilte keek hij naar anne. 'Weet jij het al?' Vroeg hij.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 Anime-fire-guy-1
Rakuno ~ Artist ~ gangen van het paleis.

'Ik denk dat ik gestoomde zalm neem.' Zei hij. Hij keek even naar buiten zag dat de zon al bijna onderging. Het zou nog wel even duren maar het begin was er. 'Zucht... alweer een einde van een dag. waarom moet de zon ooit onder gaan?' Mompelde hij half onverstaanbaar. Zijn ogen veranderde even naar blauw en daarna weer terug naar zijn normale oogkleur.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 Nichex10
Niche ~ Artist ~ huis

'Niche kan veel met haren doen. Niche haar haren heel sterk, en heel scherp! Niche kan mensen verwonden.' Zei ze. Ze nam nog een slok van het water en keek rond. 'Training is goed. Niche vind vechten leuk! Tegen wie niche vechten? Tegen jou?' Vroeg ze enthousiast.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 2346483605_05eef2cc1a_o

Raidyn ~ Slechterik ~ Burning kingdom.

'Ik ben een artist.' Zei hij kortaf. 'Ik maak een trektocht door het hele land om informatie te winnen over de verschillende culturen en over de erfelingen. Mijn koning vroeg of ik dit wou doen. Na een hele dag lopen ben ik hier aangekomen. Daarom dat het zo laat is. Ik hoop dat er nog plaats is in een hotel of zoiets.' Zei hij tegen de wachters. Hij stond voor hun stil en keek ze beide serieus aan. 'Mijn art is vuur. Als dat helpt.' Zei hij er nog bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 Emptydi apr 15 2014, 20:58

kaart: KLIK

wachters - bij de poort van burningkingdom
'ummh,' het bleef even stil 'vuur kan vast geen kwaad in een vuur stad.' mompelde ik tegen de andere wachter. traag gingen we aan de kant zodat er een doorgang zichtbaar was.


Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 H0tz
Enelye - elf - licht - elf forest
door de muziek die er gespeelt werd viel ik in slaap op tao's rug. mijn mond staat nog open en er valt een druppeltje kwijl in tao's nek.


Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 91fq
Danny - magical - gangen van paleis
yori de kleding beheerder, sironiku de gevechts lijder en dimori het hooft van de wachters in de stad

'oi rakuno niet in slaap vallen.' mompelde ik nadat ik op de tavel sloeg.
vervolgens wenkte ik naar de ober en bestelde al het eten dat ze wilde hebben.
eerst kregen we allemaal een voor gerechtje dat bestond uit: soep met krabben pootjes en zalm in tomaten room. ik leg mijn lepel in de soep en roer er doorheen.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 Sx5t
Ewaro - erfeling - vuur - logeer kamer van het paleis.
hahaha, hey vampiertje niet al mijn bloed op drinken he.' zeg ik speels. ik omhels hem en geef hem een aai over zijn bol heen. daarna gooi ik sop en het haar van eon.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 4vmo
heer fireheart
vergadering...

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 0yep
Braien Fireheart - erfeling - training zaal van koninkrijk (burningkingdom)
de training was voorbij en ik was kapot maar dan ook echt helemaal gebroken. ik sjok over de gangen heen opweg naar mijn kamer toe om me daar om te kleden. 'alles doet pijn auw.'

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 Di9m
Setto crystalwater - erfeling -cellen - onbekende lokatie
ik werd aan alle kanten los gemaakt en opende mijn ogen ik schok van wat ik zag. jake had geen lichaam meer mar was een skaled geworden die een gewaad om had. ik dijnste kruipent naar achteren toe en trok een angstig gezicht. ik grijp met mijn hand onder mijn t-shirt maar ik misste iets. er was iets weg. 'mijn ketting!'

mysterieuze man - geheime plek (huis)
niet tegen mij vechten niche. ik pakte haar arm beed en sleurde haar mee. we kwamen uit in een grotere ruimte die bedekt was met een stevige houte vloer. ik ging achter een kooi staan. 'niche probeer maar iets tegen dit wezen. zet je maar eens schrap.' ik opende de kooi en er kwam een pluiszig beest uit de kooi hij had een paarse vacht en scherpe horens op zijn kop het wezen heeft korte pootjes maar scherpe tanden. het beest rend uit de kooi en ik ging snel achter een beschermt gebiet staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 Emptydi apr 15 2014, 22:51

Jake's zeis (Hij krijgt hem later pas maar post hem alvast zodat jullie hem kunnen zien X3)

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 1zdu448
Jake ~ erfeling ~ Cellen

Toen setto zo schrok en achteruit deinste wist ik dat de schaduwen weg waren en hij mij in mijn skelet vorm zag. Ik liep naar de andere kant van de cel en keerde mijn rug naar setto toe waarna ik ging zitten op de grond. Ik ademde even diep in en uit, ook al was het niet nodig, en bleef dan doodstil zitten. 'Het spijt me setto.. Ik wou niet dat je dit zou zien. Maar jammer genoeg word ik blijkbaar pas weer een mens als ik mijn "erfrecht" heb gevonden. Wat dat ook mag inhouden..' Zei ik met een zucht. Ik hoorde dat setto het over zijn ketting had en keek schuin naar achteren. Net genoeg dat ik setto vaag kon zien maar niet zover dat hij mijn schedel kon zien.
'Is je ketting weg? Maar waar? Wanneer!?' Vroeg ik bezorgd.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 Ivfmgh
Aisu ~ artist ~ restaurant

'Dan hoop ik wel dat je van vis houd. want vlees hebben ze hier niet.' Zei hij met een glimlach. Hij liep samen met anne naar een tafel toe en ging zitten. De menukaarten werden al gebracht en hij pakte er eentje op. (zie post van mellodey voor het menu XD)
Hij bekeek het menu grondig om een keus te kunnen maken. Na een tijdje stilte keek hij naar anne. 'Weet jij het al?' Vroeg hij.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 Anime-fire-guy-1
Rakuno ~ Artist ~ gangen van het paleis.

Hij schrok even toen denny op de tafel sloeg en keek lichtelijk geërgerd naar hem. 'Ik viel helemaal niet in slaap! zat alleen naar de zon te kijken..' Mompelde hij geërgerd.
Hij wachtte af op het voorgerecht en keek er een beetje raar naar. "Wat is dit nou weer!?" dacht hij. Hij pakte zijn lepel op en nam een hap van de soep. Ondanks hoe het eruit zag smaakte het toch wel.
"Waarom heb ik me in hemelsnaam over laten halen door denny?" dacht hij. 'Zo denny... Hoe is het leven? Nog iets bijzonders gebeurt? Al een leuk meisje op het oog?' Vroeg hij. Normaal zou hij niet ineens met iemand praten en dan al helemaal niet over diegene zijn persoonlijk leven. Maar tja nu verveelde hij zich toch en de stilte was ook niet echt fijn.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 Nichex10
Niche ~ Artist ~ huis

Niche liep geduldig achter de man aan en keek toe toen hij een klein paars monstertje vrij liet. 'Aaah kom op! Niche al veel grotere en sterkere vijanden gehad in trolls road!' Zei ze mopperend. Haar haren vormde zich in zeven grote zwaardpunten. Eerst sloeg ze het beest achteruit met de zwaarden zonder het wezen echt te verwonden. Na een paar slagen schepte ze het wezen op en gooide het op zijn rug. Meteen sloegen er 4 van die zwaarden rond het monster. 2 aan de zijkanten van het monster en eentje boven en eentje onder. Twee overige zwaarden sloegen kruiselings over de keel van het monster en het laatste, zevende, zwaard hing boven de plek waar het hart van het monster zat.
'Niche zo goed gedaan?' Vroeg ze hardop aan de man zonder van het wezen af te kijken. Bij een enkele beweging van het monster zou hij zijn einde tegemoet komen.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 2346483605_05eef2cc1a_o

Raidyn ~ Slechterik ~ Burning kingdom.

'Dank u.' Zei hij tegen de wachters toen ze aan de kant gingen. Kalm liep hij langs hun heen de stad in. "Gelukkig is dat goed gegaan.. Nu even kijken waar ik wat kwaad kan doen." Dacht hij al zwervende door de stad heen. 'Hhmm... ik zou toch zweren dat er in deze stad wel wat te doen was... Nou ja dan maar naar het paleis toe. Kijken hoe goed de bewaking daar is. Als het net zulke sukkels zijn als die van voor de poort dan word dit alles echt een makkie.' Zei hij zacht en mompelend terwijl hij richting het grote gebouw liep waarvan hij dacht dat het wel het paleis was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
Gesponsorde inhoud





Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 10 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tales of the Watertiger and the Fireleon
Terug naar boven 
Pagina 10 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: