cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Tales of the Watertiger and the Fireleon

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Emptyma jan 20 2014, 10:09

kwart over 3 in de middag

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 H0tz
Enelye - elf - licht - elf forest

nieuwe kaart: KLIK
heer fireheart - tuin van burning kingdom
'wachter het gaat niet alleen om lichamelijke kracht ook om wijsheid.
dat weet u toch wel? jullie beginnen vandaag, zorg dat ze klaar is voor het avond eten. om 5 uur wil ik dat je jouw netste koninklijke kleding aan hebt Sonya. Met een feniks logo knipoog ik lief naar mijn dochter.' ik maak een buiging naar mijn dochter en naar de wachter vervolgens draai ik me om en loop verder de tuin in over het zand pat.

Het pat was gekleurd als vuur kolen, zwart en grauw. ik stop bij de mooie roze bloesem boom. Dit is altijd al een grote boom geweest. ''En er zijn er maar 2 in deze hele wereld. een daarvan staat hier en de andere behoord toe aan een vroegere vriend. Dat eigenlijk niet meer onze vriend is.... Die vermales!''- gedachtes. De man met de luipaard uiterlijk keek naar wat er gebeurde een wolf kwam aan gerent van achter in de tuin en lied witte water achter dat heel hard leek. het ging voor het kleine beestje staan. 'gij spreek nette alze ene SHIFTER grommh.' brulde ik kwaad naar de wolf. mijn armen gingen naar achteren en mijn borst vooruit. ik loop breed naar de wolf toe. 'gij kent shifter, en gij geeng respekten heb vor hoge.' ik wil dat wolven wezen slaan. me hand doe ik al omhoog om een klap uit te delen ik beweeg snel met een zwaai beweging naar het hooft van de wolf, net voordat ik hem raak hoor ik een hoog fluitje. mijn hand stopt, ik draai me naar achteren en loop een stukje van hun vandaan. ik kijk nog 1 keer achter om. 'grrrr... ike hully krijg!'

trainer van braien - vuur - trainingzaal
training tot 5 uur

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 0yep
Braien Fireheart - erfeling - training zaal van koninkrijk (burningkingdom)
training tot 5 uur


Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Di9m
Setto crystalwater - erfeling - revier in bos (tiankey dorp)

moeder: 'oke, laat eerst maar eens zien wat je allemaal kan.'
setto: 'o..oke... jake b..bl...lijf maar op het gras staan l..la...langs de revier.'
ik sta tegen over jake aan mijn rechter hand is de revier en links is het bos. ik buk langs het water neer. met mijn rechter hand aai ik over het water. het water blijft als het waren aan mijn hand plakken zodra ik me hand omhoog doe en opsta lijkt het water een sliert dat vast zit aan mijn hand. met mijn andere hand maak ik van het water een bolletje, zo snel mogelijk als ik kon draaide ik met beiden handen om het water bolletje heen. ik ga ik gevechts posietzie staan, met beiden benen wijd. mijn 2 handen trek ik dicht tegen me aan tegen me rechter zij. met snelle kracht duw ik het water in mijn handen naar voren. tot mijn armen helemaal gestrekt waren. het water vloog van mij af recht naar voren. het water komt tegen jake aan. (jake bepaalt de sterkte en reactie.) met mijn voet glij ik over het water heen aan de rechter zijden het water blijft plakken aan mijn voet vervolgens ik maak een spinkick in de lucht en het water aan mijn voet vliegt ook naar voren toe tegen jake aan. (jake bepaalt de sterkte en reactie.) ik sta weer op de grond en kijk verlegen van jake naar me moeder.

mysterieuze man - in de straat richting het midden plein
'umh.... oke... vlees, dat is niet goedkoop.' sprak ik droog uit. mijn handen stak ik in mijn zakken en liep naar en willekeurige krampje toe dat firebunny vlees aan een spiets verkocht. 'goede middag meneer. mag ik 2 van die pittige? verkoper: hoe pittig mag het zijn mijn heer?
Doe maar 4 sterren pittig. alle 2...'
De verkoper pakt 2 vlees spiesjes en strooit er kruiden op. daarna legt hij ze op een ijzer rooster en draait ze een paar keer om. zodra ze mooi bruin werden pakte hij de 2 stokjes met firebunny vlees en gaf deze aan de man met het meisje.
'bedankt meneer.' ik keek naar niche en gaf er 1 aan haar. 'kijk eens? vlees...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Emptyma jan 20 2014, 18:36

Jake's zeis (Hij krijgt hem later pas maar post hem alvast zodat jullie hem kunnen zien X3)

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 1zdu448
Jake ~ erfeling ~ huiskamer van setto

Hij deed wat er van hem gevraagd werd en bleef gewoon staan weer hij stond. Ondanks dat hij de aanval van setto aan zag komen en zich ervoor schrap zette kwam het toch wel hard aan tegen zijn linkerschouder. Hierdoor raakte hij even uit balans en doordat hij naar zijn schouder keek zag hij de tweede aanval niet aankomen. De tweede aanval van setto kwam hard aan in zijn buik waardoor jake achterover werd geslagen en hij viel een meter verder op de grond. Er was een snee te zien in zijn kleren bij zijn buik. Plots schreeuwde hij het uit van de pijn en er was een wond te zien door zijn kleren heen. Er zat een diepe snee in zijn buik waar bloed uit kwam. Hij sloeg zijn handen voor de wond en drukte erop. 'Aaaaauuuww.. Mijn buik!' gilde hij uit. Hij lag nog steeds op de grond en zijn bloed stroomde langzaam uit de wond in zijn buik. 

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Ivfmgh
Aisu ~ artist ~ zijn huis

Hij wachtte nog steeds op de terugkeer van kyo en luhan.

Kyo:

Hij negeerde alles wat de luipaard shifter zei. Door de reactie van Luhan kreeg hij toch wel een kleine grijns op zijn kop. "Ik ben geen shifter... maar dat hoef jij niet te weten." Dacht hij. Hij gromde nog een laatste keer naar de shifter voordat hij weg ging. 'Je zal mij echt niet snel krijgen!' Zei hij lachend. Hij draaide zich om naar luhan. Hij liep op het kleine wezen af en pakte hem op in zijn nekvel. Met luhan in zijn bek aan zijn nekvel liep kyo terug naar de achterkant van het huis en naar aisu. Eenmaal bij de achterdeur zette hij luhan op de grond en verdween hij zelf weer. Eigenlijk ging hij weer terug in aisu zijn lichaam maar dit was niet te zien.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Anime-fire-guy-1
Rakuno ~ Artist ~ Tuin van burning kingdom.

"En daar gaat de bazige vuurheer weer.." Dacht hij en hij zuchtte diep. 'Jaja natuurlijk weet ik dat...' zei hij lichtelijk geërgerd.  "Nog een paar uren volhouden. Na het eten kan ik gaan slapen." Dacht hij. Hij keek naar sonya met zijn gebruikelijke emotieloze blik. 'Zeg maar wat je eerst wilt leren. Of belangrijker wat voor wapen wil je leren?' Vroeg hij aan haar. 'Ik ken heel veel verschillende wapens en weet hoe je ermee moet vechten dus roep maar wat je wilt.' zei hij emotieloos.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Nichex10
Niche ~ Artist ~ Arena

Ze keek toe hoe de man vlees voor haar haalde. Toen hij terug kwam en haar een van de spiesjes aanbood veranderde haar haren zich in een lange en platte steel. Haar haren gleden om het stokje van de spies heen en pakte het vast. Ze nam de spies over van de man en haar haren bewogen de spies naar haar mond. Ze beet een stukje vlees van de spies af en at het langzaam op. 'Hmmmm..' zei ze zacht. 'Niche vind vlees lekker. Niche dankt man voor eten.' Zei ze tegen de vreemde man. Rustig begon ze aan de rest van de spies.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Emptyzo jan 26 2014, 00:43

ik heb een nieuwe chara voor degene die interesse heeft X3 Hij is een naga (half mens half slang). ik moet zijn karakter nog aanpassen want die is nu nog heel erg standaard. basics zijn: Hij is een naga, naam: Levy, houd van aandacht en hij is een homo.
Als jullie interesse hebben hoor ik het wel X3
Wilt een van jullie met hem rp'en dan plaats ik hem wel
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Emptyzo jan 26 2014, 12:22

Sonya- Erfeling- in de tuin

Vol aandacht probeerde ik te luisteren naar wat vader en de wachter allemaal zeiden. Lang kon ik niet luisteren want over de grond kroop een klein wezentje. Net een muisje. uit het niets hoorde ik ''om 5 uur wil ik dat je jouw netste koninklijke kleding aan hebt Sonya. Met een feniks logo'' knipoog hij naar mij. Ik knikte lief en buigde toen de heer weg liep.

Toen vader weggelopen was Zag ik hoe de wachter emotieloos naar mij keek. Ik hoorde hem een beetje mompelen en ik verstond ''wapen'' WAPEN WAPEN dacht ik en begon rond de huppelen. MAGIE MAGIE. Ik heb dat ooit in de boeken in de bieb gelezen dat dat bestond. Of Of een pijl en boog. Of misschien warhamer. Of ZO VEEL KEUZE'' riep ik terwijl ik rond hem een huppelde. Toen ik spring ik achter op zijn rug.'' Jah ik wil een magiese pijl en boog van vuuuur~!''gilde ik in zijn oren ''Of dieren summonen'' fluisterde ik er stil achter aan omdat ik wist dat dat eigenlijk verbode magie is

Anne-artist/shifter- bij aisu

Wach op terug keer Luhan.

Luhan - Feran spirit (Cat) - voor de deur van Aisu's huis

Voor dat ik het wist werd ik opgepakt in zijn nek en weg gedragen, ''WACHT, wat is dit' Wilde ik bijna uit gillen. Eerst probeerder ik tegen te stribbelen. ''Dit gaat zoo tegen mijn eigenwaarde in, ik moet echt uit deze vorm komen. Adners zullen ze me blijven handelen als en ongewaardeerd wezentje'' Dacht ik bij mezelf. Tot het me opviel dat het best wel lekker hing. ''Oh eigenlijk best wel fijn dat ik niet zelf hoeft te lopen.'' Dacht ik. In de tussentijd gingen de haartjes in mijn nekvel pijn doen. We kwamen aan bij de achterdeur van het huis. Ik werd weer op de grond gezet en zag dat Kyo verdween. Ik schudde mijn haren alle kanten op om ze weer recht te krijgen. Met mijn hoorns langs mijn bek legt ik de rest van mijn harenkleed recht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Emptyzo jan 26 2014, 14:38

nieuwe kaart: KLIK

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 H0tz
Enelye - elf - licht - elf forest

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Sx5t
Ewaro - erfeling - vuur - hek voor het paleis van de firehearts
'Ergens in deze o zo grote stevige hek zit een gat?' ik loop er naar toe en zie een oranje pluk haar aan een punt van het ijzeren draad werk zitten. 'een albino? agh wat ziellig... voor dat kind. zal het zelf eindelijk weg gelopen zijn?' aan mijn broek hangt een olie lampje die altijd aan stond. het vlammetje danst altijd vrolijk mee met mijn beweging. ik draai een een wieltje. de vlam word groter. ik open het glas een klein beetje en pak wat vuur weg van de grote vlam. mijn hand staat in brand maar het doet geen mijn want... 'het is mijn art.' ik wrijf met mijn handen tegen elkaar aan en pak het hekwerk vast. het hek werk word rood van de hitte en ik buik het verder uit elkaar zodat ook ik er doorheen pas. 'sorry pa maar als dat jog al weg is waarom mag ik dan niet eerder komen? Gegege.'

eenmaal door het ijzeren hek werk heen heb ik mijn vuur weer opgeborgen in het o zo vrolijke dansende vlam. ik loop door het dicht begroeide bos heen en zie vervolgens een grote open plek met hier en daar wat bloesem bomen, geknipte hagen en bloemen. voor mij staan wat grote struiken ik zie een rare wachter dichter beier komen, schuin naast hem staat een meisje die entosjast zit te praten over een bijl en boog met magie. 'tsu iedereen weet toch dat je dan een vuur kristal in je wapen nodig heb wil je elke pijl en boog niet aanbranden tot as.' zei ik zacht maar misschien nog iets te hard. ik buk snel en verstop me achter 2 grote struiken.

heer fireheart - tuin van burning kingdom
zit tegen een boom aan. en kijkt naar sonya haar training.

trainer van braien - vuur - trainingzaal
training tot 5 uur

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 0yep
Braien Fireheart - erfeling - training zaal van koninkrijk (burningkingdom)
training tot 5 uur

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Di9m
Setto crystalwater - erfeling - revier in bos (tiankey dorp)
ik schrok toen jake op de grond viel en schreeuwde van de pein. 'jake!' ik rende gehaast naar jake toe. 'jake...' ik knielde bij hem neer langs de waterkant. ik streelde met mijn handen over het water heen. het water plakte aan mijn handen vast. met mijn bijden handen ging ik naar de grote wond toe op jake's zijn lichaam. ik legde ze op de wond en sluit mijn ogen. het water dat om mijn handen heen zat lichte een klein beetje op. net als een kleine lichte ster aan die grote donkere hemel. ik hoorde dat mijn moeder zachtjes naar ons toe liep en bleef kijken naar wat ik deed. ik deed mijn ogen weer open en naar mijn handen. het water om mijn handen werd langzaam roze rood van kleur. er was een schrik in mijn ogen te zien. 'mam...' fluisterde ik zacht en geschrokken. 'het...h....het lukt niet...' ik hoorde mijn moeder licht zuchten. ze haalde mijn handen weg en legde deze in het water. daarna pakte zij zelf water met haar handen en legde 1 hand op de wond. haar hand lichte meteen op. niet zoon klein beetje maar deze was zo vel als de pool ster. met verwonderende ogen keek ik hoe ze de wond van jake dicht maakte met alleen maar een beetje water en haar art.

mysterieuze man - in de straat richting het midden plein
met een vremde blik keek ik hie het meisje het pittige vlees opat en verder geen kik gaf hoe pittig het vlees ook was. 'kom we gaan naar mijn training plek daar mag je laten zien wat je kunt. 'ik liep verder door de winkel straten heen en verdween samen met haar aan mijn ketting in een donker mysterius steegje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Emptyzo jan 26 2014, 18:13

Jake's zeis (Hij krijgt hem later pas maar post hem alvast zodat jullie hem kunnen zien X3)

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 1zdu448
Jake ~ erfeling ~ huiskamer van setto

Hij keek toe hoe setto zijn best deed om de wond te helen. 'Het is goed seth. je moet nog veel leren. blijf je best doen.' Zei hij kalm toen setto overstuur werd toen het niet lukte. Hij pakte met een hand setto zijn arm vast en keek dankbaar in zijn ogen. Hij merkte dat setto zijn moeder zijn wond probeerde te helen en erin slaagde. Hij haalde opgelucht adem. 'Dank u. U bent een geweldige heler.' zei hij.

Hij wou net opstaan toen ineens zijn buik, op de plek waar de wond zat, pijn begon te doen en te branden. Zijn buik lichte even rood op waarna het zwart begon te gloeien. Van zijn buik kwam een zwarte rook af en het leek erop alsof zijn vel gewoon oploste. Uiteindelijk stopte de rook en de zwarte gloed trok weg. Nadat alles weg was en zijn buik weer zichtbaar was, was de wond ook weer zichtbaar. Het bloedde nu niet maar de wond was wel twee keer zo diep als eerst. Ondanks dat het niet bloedde deed het alsnog veel pijn.

Hij kneep zacht in setto zijn arm en schreeuwde het weer uit van de pijn. 'Hoe kan dit? wat gebeurt er?' vroeg hij in paniek. Hij keek paniekerig naar zijn buik waar nu weer een grote en diepe wond zat. Hij was wel een beetje opgelucht dat het niet bloedde maar het deed wel erg pijn. 

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Ivfmgh
Aisu ~ artist ~ zijn huis

Hij keek naar het kleine wezen wat kyo langs had gebracht. Hij pakte het dier op en liep ermee naar binnen. Achter zich deed hij de deur op slot. 'Kijk is anne. Is dit luhan?' vroeg hij terwijl hij het wezen voor zich uitgestoken hield.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Anime-fire-guy-1
Rakuno ~ Artist ~ Tuin van burning kingdom.

Hij keek zuchtend toe hoe energiek en hyper sonya rond hem heen huppelde. 'Als je een keu..' begon hij maar hij kon zijn zin niet afmaken doordat sonya in zijn oor begon te schreeuwen. 'Sheesh.. als je wilt dat ik je leer vechten doe me dan een plezier.. Schreeuw niet in mijn oren!' zei hij lichtelijk geïrriteerd. Hij pakte sonya op en zette haar op de grond. 'Een pijl en boog kan ik je wel leren. Nu alleen nog een...' Zei hij. Hij kon wederom zijn zin niet afmaken omdat hij gestoord werd. Ergens in de verte hoorde hij een stem en hij keek rond op zoek naar waar de stem vandaan zou kunnen komen. Hij zag iets in zijn ooghoeken en zag nog net twee struiken een beetje bewegen. 'Hhmmmm een indringer? in het paleis. ik dacht het dus niet!' zei hij. Hij pakte een uiteinde van zijn zware metalen ketting vast en gaf er een zwiep aan zodat de ketting helemaal van hem af rafelde en op de grond kwam te liggen. Hij slingerde de ketting omhoog en zwaaide het daarna boven zijn hoofd rond. Hij concentreerde zich op de plek tussen de struiken en zwaaide zijn ketting daarheen. De ketting raakte de jongen aan en cirkelde zich om hem heen. 'Ahah. Ik heb beet.' Zei hij met een grijns. Hij gaf de slinger nog een zwiep zodat de jongen aan de ketting een stukje omhoog vloog en dan met een kleine ruk naar achteren kwam het jongetje een stuk bij de bosjes vandaan weer neer. 'Zo zo wat hebben we hier? een klein onderkruipsel die probeert in te breken in het paleis?' zei hij emotieloos terwijl hij naar de jongen toeliep. Bij de jongen aangekomen ging hij op zijn knieën zitten met een knie op de jongen zijn rug zodat hij op de grond bleef en zijn andere knie zat op de grond. 'Wat doe je hier?' vroeg hij emotieloos aan de kleine inbreker.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Nichex10
Niche ~ Artist ~ donker en mysterieus steegje.

Ze volgde gehoorzaam de man door de winkelstraat heen tot ze bij een steegje aankwamen. 'Waar jij helemaal heengaan met Niche? Niche heeft al veel gelopen. Niche word moe..' Zei ze als een klein kind. 'Niche een week onderweg geweest om hier te komen vanuit trolls road. Niche bijna geen rust genomen.' Zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Emptyzo jan 26 2014, 19:44

Sonya- Erfeling- in de tuin

Ik keek met vol verbazing wat er allemaal gebeurde

Anne-artist/shifter- bij aisu

Aisu kwam terug met Luhan in zijn arme. Anne's gezicht straalde. Jaah dat is luhan zei ze heel blij. ''Waarom wil hij wel door jouw opgetilt worden. Vroeg ze terwijl ze richten Aisu en Luhan liep.

Luhan - Feran spirit (Cat) - in Aisu's huis

Een jongen tilde me op. ''WAT not again'' Gromde ik onverstaanbaar. Mijn oren vouwde ik naar beneden en ademde diep uit mijn ogen rolde ik omhoor. ''Deze kinderen hebben wel lef zeg.'' dacht ik bij mezelf. Ik voelde hoe de vingers van de jongen rond mij buik gevouwt waren en hij me  vooruit stak. ''OKEY DIT IS WEL ENG'' ik begon te spartelen. ''beter ben ik met beide voeten netjes op de grond. Ik keek naar benede en zag dat alles onder het spinnerag zat. ''Okey.. als ik nu krap val ik zacht.'' dacht ik bij me zelf. ik draaide me hoofd en prikte heel hard mijn hoorn in de hand van de jongen

Jay- voodoo doll - poorten bruning kingdom

het was lang geleden dat ik buiten was geweest. Na een lange reis stonden we voor een grootte poort.  De ketting rond me nek brandde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Emptyma jan 27 2014, 13:43

[quote="mellodey"]nieuwe kaart: KLIK

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 H0tz
Enelye - elf - licht - elf forest

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Sx5t
Ewaro - erfeling - vuur - struiken voor het paleis van de firehearts
'Hhmmmm een indringer? in het paleis. ik dacht het dus niet!' hoorde ik iemand zacht zeggen. ik hoorde gerinkel van een zwaar metaal dat klinkt als een ketting die valt op de grond, de wind gierd als een lasso in de lucht. ik hoorde het geratel steets dichterijer komen. mijn ogen worden groot en probeer verder naar de grond te zakken. maar het was al telaat ik zag een schaduw op de grond in de vorm van een touw. Het gerinkel verschijnd als een metale ketting die om mij heen slaat. 'ugh agrh' ik probeer los te komen, (in de achtergrond hoorde ik hem weer zacht en trots praten 'Ahah. Ik heb beet.' zei hij) maar ik word plots naar achteren getrokken met de metale ketting die om mij heen geslagen was. Ik word dwars door de 2 struiken heen getrokken. de takken en dorens schuren lanks mijn blote huid. in mijn rechter arm komt een kleine snee van de die dorens. Eenmaal uit de struik beland ik met een klap op de grond. ik hoorde een kling dat klonk als stevig glas dat op de grond viel maar niet brak. het was mijn olie lampje die aan mijn riem zit. hij viel ook op de grond net als ik gelukkig was hij niet gebroken in glas scherven. nadat ik op de grond neer kwam schuifte ik nog een aantal meter verder. het deed pijn en mijn kleren zaten onder het stof en zand door de ondergrond waar ik overheen gleed. 'auwgrrh'

'Zo zo wat hebben we hier? een klein onderkruipsel die probeert in te breken in het paleis?' zei de rare wachter emotieloos terwijl hij naar mij toeliep. de wachter ging op zijn knieën zitten met een knie op mijn rug zodat ik niet meer kon opstaan. zijn andere knie zat op de grond. 'Wat doe je hier?' vroeg de rare wachter emotieloos aan mij. 'waarom zou ik inbreken in mijn eigen paleis?!' snoude ik devtig. ik woelde en keek om mij heen. ik zag een jong meisje staan met blond haar en kristal blauwe ogen. ''dat moet mijn meisje zijn'' dacht ik bij mezelf. 'kijk de volgende keer beter voordat je iemands zijn kleren verpest. ik laat mijn vader jouw persoonlijk ontslaan wegens het ruwineren van mijn kleren!!' zei ik geergert maar toch sexy naar de waardelose wachter.
met 1 hand, kon ik bij mijn olie lampje ik streelde het glas van mijn vrolijke olilampje maar, het vlammetje bleek niet meer zo vrolijk te zijn. met mijn vinger waarme ik het glas streelde voelde ik een snee. een lange barst zit in het glas. 'een barst' ''mijn lampje'' 'MIJN lampje! mijn vlammetje danst niet meer zo vrolijk en blij... en dat is jouw schuld door jouw is zijn glas gespleten. en nu is het vlammetje boos!!!' schreuwde ik naar de wachter. mijn haar danste sierlijk met me mee, dat er best aantrekkelijk uit zag. ik draai aan het wieltje en de kleine vlam word groter en groter. ik worstel en woel om de knie van de wachter van mij af te krijgen. met mijn hand til ik een stukje van het glas op. mijn hand staat nu in de vik maar het doet geen pijn. het vuur gooi ik recht in de gezicht van de wachter. de wachter dijnst een beejt naar wachter waardoor ik me kan omdraaien en weg van zijn knie kom.

ik zit 1,5 meter van de wachter vandaan en zit op mijn hurken. Met een vuur bal in bijden handen die ik voor mij hou. 'je zult boeten voor wat je vlammetje hebt aan gedaan!!'


heer fireheart - tuin van burning kingdom
ik hoorde geschreeuw en een hoop herrie. De wachter en mijn dochter waren uit het zicht verdwenen tijdens hun wandeling en gesprek.
ik stond op en keek om de hoek van de bloesem boom waar ik tegen aan zat. ik zag de wachter hij stond met zijn rug nar mij toe. ook lag er een jongen op de grond. ik keek goed naar het uiterlijk van de jongen en zag meteen dat het een bekende van mij was. 'wat doe u hier zo vroeg?' fluisterde ik zachtjes. ik bleef kijken naar wat er allemaal gebeurde.


trainer van braien - vuur - trainingzaal
training tot 5 uur

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 0yep
Braien Fireheart - erfeling - training zaal van koninkrijk (burningkingdom)
training tot 5 uur

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Di9m
Setto crystalwater - erfeling - revier in bos (tiankey dorp)
ik keek geschrokken hoe jake reageerde er gebeurde iets heel raars met de wond en me moeder pakte me beet en ging met mij 2 meter naar achteren. toen het over was zei me moeder heel spontaan. 'oke, goed laat me nu zien of je water in ijs kan veranderen.'

ik pakte water uit de revier maar het bevriezen van water lukte me nooit. laat staan dat het nu lukt... ik zuchte en keek naar het water.

mysterieuze man - geheime plek (huis)

ik deed niche een blinddoek om in het donkere steegje. samen met haar liep ik verder naar mijn verborgen plek, mijn huis... of wat er eigenlijk op moet lijken. ik deed de deur open deze piepte en was erg stroef. ik liep 3 meter verder met niche en de deur viel dicht met een harde klap. het licht ging automatisch aan wat heel vreemd was want het waren geen vuur fakkels. ik liep verder met niche aan mijn ketting. ik stopte bij een apart kamertje. daar in was 1 twee persoons bed een bureau en een bij behorende stoel. staat ook een staande spiegel tegen over het bed met nacht kastjes aan beiden kanten van het bed. ik doe niche zijn blinddoek af. 'Dit is jouw kamer voor nu af aan. ik weet dat alles blauw is maar ja... meestal heb ik jongens in plaats van meisjes dus vandaar...' zeg ik droog. 'sweet dreams.' ik loop weer de kamer uit en doe de deur op slot.


Laatst aangepast door mellodey op za feb 01 2014, 23:00; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Emptyvr jan 31 2014, 14:35

Eon- Erfeling - boven burningkingdom

''aah.. Are you kidding...Ben ik hem weer kwijt geraakt...'' Dacht ik terwijl ik over de markt van het koninkrijk zweef. Ik vloog altijd op mijn frozen adelaar wanneer ik Ewaro kwijt was. ik merkte dat het hier een stuk warmer was dan waar we vandaan kwamen. Langzaam smolt mijn adelaar. Onder me zag ik een Shifter bij een huisje staan. Het leek net of er een gevecht gaande was. ''OOh intersant...'' een glimlach verscheen op mijn gezicht. even kijken. Ik vloog naar beneden toe tot ik beschefde dat ik Ewano nog steeds kwijt was. '' no no nope nope nope'' ik moet naar Ewaro. We herstelde onze vloegt. ik heb zun gevoel dat hij richting dat kasteel is gegaan. Ik vloog richting de tuin van het kasteel. Min adelaar smolt de hitte hier was wel heel heftig. Ik viel naar beneden en als een soort regen stortte ik naar beneden. Midden in een kleine vijver.  Toen ik opkeek zag ik dat Ewaro met een wachter bezig was. ''Ow fuck fucker de fuuu volgens mij ben ik beland in het gebied van de erfelingen''zei hij zacht tegen zich zelf.

Sonya- Erfeling- in de tuin

''Wat is dit'' dacht ik. Deze jongen man drinkt zomaar binnen in ons kasteel. ''En die wachter was bezig met het trainen van MIJ'''zei ze mokkend.. Ze zag hoe de jongen uit de bosjes getrokken werd. ''okey nu ben ik het zat'' Ik stapte boos richting de van de wachter en de jongen. ''HEY jij... wachter... jij was met mij bezig''

Anne-artist/shifter- bij aisu

Aisu kwam terug met Luhan in zijn arme. Anne's gezicht straalde. Jaah dat is luhan zei ze heel blij. ''Waarom wil hij wel door jouw opgetilt worden. Vroeg ze terwijl ze richten Aisu en Luhan liep.

Luhan - Feran spirit (Cat) - in Aisu's huis

Een jongen tilde me op. ''WAT not again'' Gromde ik onverstaanbaar. Mijn oren vouwde ik naar beneden en ademde diep uit mijn ogen rolde ik omhoor. ''Deze kinderen hebben wel lef zeg.'' dacht ik bij mezelf. Ik voelde hoe de vingers van de jongen rond mij buik gevouwt waren en hij me  vooruit stak. ''OKEY DIT IS WEL ENG'' ik begon te spartelen. ''beter ben ik met beide voeten netjes op de grond. Ik keek naar benede en zag dat alles onder het spinnerag zat. ''Okey.. als ik nu krap val ik zacht.'' dacht ik bij me zelf. ik draaide me hoofd en prikte heel hard mijn hoorn in de hand van de jongen

Jay- voodoo doll - poorten bruning kingdom

het was lang geleden dat ik buiten was geweest. Na een lange reis stonden we voor een grootte poort.  De ketting rond me nek brandde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Emptyzo feb 02 2014, 00:44

Jake's zeis (Hij krijgt hem later pas maar post hem alvast zodat jullie hem kunnen zien X3)

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 1zdu448
Jake ~ erfeling ~ rivier in bos

De wond deed verschrikkelijk pijn en hij moest zijn best doen om het niet uit te schreeuwen van de pijn. Ergens voelde het wel bekent maar hij kon het zich niet meer herinneren. Langzaam stond hij op en klemde zijn kiezen op elkaar. 'setto... Ik.. moet even.. weg.' zei hij zacht. Zijn ademhaling was diep. Hij liep het bos in en schuilde achter een paar bomen zodat setto en zijn moeder hem niet konden zien. Zijn huid begon weer te gloeien en het begon weer op te lossen. De wond werd nog groter waardoor er een groot gapend gat zat in zijn buik. Zijn vlees en zelfs zijn organen waren opgelost. Het enige wat nog zichtbaar is zijn de botten. Hij slaakte bijna een gil van angst en paniek maar kon zich nog net inhouden. "Opa! Wat gebeurt er met mij?!" dacht hij in paniek. Het duurde even of zijn opa verscheen in zijn gebruikelijke zwarte gewaad voor hem. 'Hallo jake. Hoe bedoel je wat gebeurd er? weet je het dan niet meer? dit is al vaker bij je gebeurd.' Zei zijn opa. Aangezien zijn opa een soort geest was konden setto en zijn moeder hem niet horen of zien. 'Vaker gebeurd? I-ik kan het me niet meer herinneren..' Zei hij zacht. 'Alles komt goed jake er is niks aan de hand. Eerst moet je in jouw "ware" vorm komen. Dan pas kan ik je verder helpen. Laat het zijn gang gaan.' Vertelde zijn opa. 'Oow en misschien is het verstandig om dit aan te trekken.' Voegde zijn opa nog toe en hij gooide eenzelfde gewaad als hij aan had op de grond. Daarna verdween hij.

Jake stond een beetje verbaasd naar de plek te kijken waar zijn opa had gestaan. Onbegrijpend wat de oude man bedoelde trok hij maar het gewaad aan. Met elke beweging die hij maakte loste weer een deel van zijn huid op. Hij zakte langs een boom naar op de grond en ging daar met zijn knieën opgetrokken zitten. 'Waarom ik...' Zei hij zacht.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Ivfmgh
Aisu ~ artist ~ zijn huis

'Gelukkig maar an.. AUW!  Zei hij doordat luhan in zijn hand prikte met zijn hoorn. 'Hij is niet zo een erg aardig ventje he? vooral niet tegen iemand die net. zijn. leven. heeft. gered.' Zei hij lichtelijk geërgerd. Ondertussen veranderde zijn handen en armen in puur, ijskoud sneeuw. 'Neem jij hem over?' Vroeg hij aan anne.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Anime-fire-guy-1
Rakuno ~ Artist ~ Tuin van burning kingdom.

Hij negeerde de kinderlijke reacties van de jongen. 'Kom op zeg.. doe normaal kleine brutale opdonder.' Zei hij emotieloos. Verbaasd keek hij naar sonya. 'Ik moet zorgen voor jullie veiligheid.. Dus ook al was ik bezig met het trainen van jou ik moet nog steeds zorgen dat je veilig bent. En dat betekend kleine brutale jochies zoals deze hier  tegen te houden.' Zei hij terwijl hij naar de jongen gebaarde. Hij moest toch wel lachen toen de jongen stoer voor hem zat met een kleine vuurbal in beide handen. 'Je denkt toch serieus niet dat je mij aankan he jochie? Ik ben niet voor niks een wachter hier.' Zei hij op een lichtelijk sadistische toon. Hij liet de hitte weer de vrije loop gaan waardoor het steeds warmer werd. De hitte was duidelijk zichtbaar te zien rond zijn lichaam. De hitte breidde zich steeds verder uit tot het een gebied van ongeveer 20 meter in beslag nam. De temperatuur liep op tot 60 graden celcius. 'Weet waar je aan begint jochie. Ik ben hier om haar te beschermen en mijn baas vind het niet leuk als er wel wat met haar zou gebeuren.' zei hij emotieloos. Het gras raakte verdord en uitgedroogd door de hitte. Hij maakte nog geen begin om de jongen aan te vallen. Hij zat alleen op zijn hurken en keek intimiderend naar de jongen.

((Voor mensen die 60 graden heel warm vinden (Sharon) een sauna is gemiddeld 80 tot 120 graden en daar kan een mens makkelijk een kwartier in overleven. Het belangrijkste is dat de lucht dan niet al te vochtig is. En aangezien het gras zijn vocht verliest kan je wel aannemen dat de lucht ook niet zo vochtig is. sooo yeah.. ze kunnen nog makkelijk overleven in die 60 graden))

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Nichex10
Niche ~ Artist ~ donker en mysterieus steegje.

Ze was te moe om nog commentaar te leveren op de man toen hij haar een blinddoek om deed. Ze liep achter de man aan tot zo in een kamer werd geduwd. 'Niche slapen.. Niche te moe om verder te gaan..' Zei ze kinds. Ze liep naar het bed toe en kroop erin waarna ze vrijwel meteen in slaap viel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Emptyma feb 03 2014, 15:10

Eon- Erfeling - boven burningkingdom

Langzaam kroop ik uit het water tot ik ontdekte dat het wel heel warm werd. Het zweet brak uit op me voorhoofd. ''SJEES.... ze houden hier wel erg van warm weer eh. Geef mij maar een de winter hoor..'' Dacht ik terwijl ik op de kant kroop Mijn handen grepen een plukje gras beet. Dat verdorde in mijn handen. ''OW NO, JUST NO... dit is me te heet.'' ik voelde hoe de hitte op me huid branden.. ''Nope nope nope'' Ik draaide me om en rennen terug het water in. ''Nyuu wat is dit. zelfs het water is warm'' Ik wilde het bijna uit gillen maar wist dat ik dan Ewaro verder in de problemen zou brengen. Mijn hand greep naar mijn hart waar mijn edelsteen. terwijl ik in het water zat dat in de tussen tijd kokend aanvoelde. Creerde ik 4 koikappers. Die zwommen rond me heen zodat de hitte niet op mijn lichaam kwam.

Ik zag hoe een schattig meisje deftig naar de wachter toe liep en boos ging reageren. Hier moest ik iets te hard om lachen.


Sonya- Erfeling- in de tuin

''PAPAAA''. Gilde ik terwijl de omgeving warmer werd.. ''PAPAAAA''.. De wachter Wil mijn niet verder trainen. Hij houd zich bezig met een jongen.. Terwijl ik dat zei keek in in e ogen van de jongen. Wat een vertrouwde ogen. En hij zag er best wel knap uit. Stiekem was hij wel schattig toen hij met het vlammetje aan het spelen was. Toen ik langs de jongen heen keek zag ik een jongen uit het water klimmen en er weer terug in gaan. Dat zag er best onhandig en grappig uit. ''PAPAAAA....'' gilde ik nog een keer

Anne-artist/shifter- bij aisu

''HAHAHAHA'' lacht Anne tewijl ze ziet hoe Luhan in de armen van Aisu prikte. Ze tikte Luhan op zijn neus ''stouterd.... hij heeft je net binnen gelaten. Dan moet je lief zijn. En dit is mijn vriend waar ik oververtelde'' Ze pakte luhan over. Alleen tijdens het overpakken spring Luhan op de grond. Onschuldig keek Anne naar Aisu ''Gaat het met je armen, Zijn ze nou helemaal bevroren?'' vroeg ze.

Luhan - Feran spirit (Cat) - in Aisu's huis

De handen van de jongen werden kouder. ''Brr, een artist. En nog wel een met ijs., dat tref ik weer'' dacht hij grommend. ''MI-AUW, Wat is dit.. Waarom tik je me stomme meid..'' Hij houd mij toch beet.. JIJ had hem in de steek gelaten als je gewoon die keer bij hem was geweest had je hem niet hoeven te missen.. Net of ik het leuk vond om altijd jouw gezeur aan te moeten horen..'' ik keek erg geirriteerd. ''wees blij dat je mijn gedachte niet kan horen...'' Tussen het moment dat Anne, me pakte, sprong ik op de grond. ''Wat dacht ze nou weer... Dat ze me mag optillen, Eerst ga je me slaan en dan denken dat ik kom kroelen'' Mokkend ging ik op de tafel zitten en keek rond.

Jay- voodoo doll - poorten bruning kingdom

het was lang geleden dat ik buiten was geweest. Na een lange reis stonden we voor een grootte poort.  De ketting rond me nek brandde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Emptyma feb 03 2014, 23:46

nieuwe kaart: KLIK

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 H0tz
Enelye - elf - licht - elf forest

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Sx5t
Ewaro - erfeling - vuur - grasveld voor het paleis van de firehearts
ik gromde lichtjes op het antwoord van de rare wachter. 'grrrmh' het werd heel heet om mij heen en ik zag hoe het gras licht verdorde het was dood zonde van al dat mooie gras.'leuk en wie gaat het gras opnieuw bezaaien? jij? of de kyroku de tuinman...' zei ik ligt verdrietig. ik probeerde de warmte in de lucht om te zetten naar een grotere vlam tussen mijn handen. om mij heen verdween de warme lucht. in de verte achter mij, hoorde ik een paar water plonsen. zou de vijverboer het water aan het schoon maken?


heer fireheart - tuin van burning kingdom
ik zag dat de wachter een puinzooi aan het maken was van mijn prachtige tuin. ik stap deftig naar voren, richting sonya die mij aan het roepen was. ik knielde bij sonya neer en omhels haar. 'owh meisje toch. mijn meisje, rustig maar ik zorg er voor dat de wachter jouw gaat trainen. prinsesje.' ik keek streng met een dodelijke blik naar de wachter en stond op. ik maak een sierlijk gebaar met mijn handen en mijn handen zuigen alle warme lucht op die de wachter gemaakt had met zijn krachten. ik ben sterker dan de meesten dachten veel wezens wisten niet eens wat ik eigenlijk allemaal kon doen. ik ben ten sloten de... de zoon van de koning. 'wachter Qusa stuur een duif naar de tuinman... iemand heeft mijn prachtige gazon vernield.' zeg ik tegen mijn persoonlijke wachter. 'rakuno bied je excuses aan deze jonge man...' ik zucht heel diep. 'u bent veelte vroeg gekomen mijn prins. zoon 5 jaar te vroeg!' bij de laatste zin verhef ik mijn stem heel even.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Sx5t
Ewaro - erfeling - vuur - grasveld voor het paleis van de firehearts
ik schrik even wanneer ik heer fireheart om de hoek van de boom zie lopen. hij stapt recht op mij en de wachter af en knielt even neer bij het mooie meisje. toen hij zei dat ik 5 jaar te vroeg was lied ik mijn vlammetje verdwijnen en keek verlegen naar de grond. 'i..i..ik...ik...' stotterde ik even. 'ik had ergens vernomen dat HET al weg was.' Die albino... 'Het spijt me vader dat ik zo ongewenst vroeg ben.' ik buig respectvol richting heer fireheart. maar nu ik hier toch ben.' zeg ik zelf verzekert. 'kunt u me misschien al voorstellen aan deze bilde schone jonge dame.'

trainer van braien - vuur - trainingzaal
training tot 5 uur

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 0yep
Braien Fireheart - erfeling - training zaal van koninkrijk (burningkingdom)
training tot 5 uur

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Di9m
Setto crystalwater - erfeling - revier in bos (tiankey dorp)
ik vroeg me nog steeds af wat er met jake aan de hand is. hopeloos probeer ik het water te bevriezen maar het is niet te doen.

mysterieuze man - geheime plek (huis)
ik ga aan tafel zitten en pak een kom met rijst. Door de rijst zit prei en paprika vermengt. met een vork eet ik mijn eten op. eenmaal mijn eten op ga ik uitgebreid op de bank liggen en pak een boek die naast me ligt op een bijzet tafeltje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Emptydi feb 04 2014, 21:42

Jake's zeis (Hij krijgt hem later pas maar post hem alvast zodat jullie hem kunnen zien X3)

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 1zdu448
Jake ~ erfeling ~ rivier in bos

Hij slaakte een laatste diepe zucht en stond op vanaf de grond. Na een paar stappen zag hij dat zijn voeten en handen, inclusief zijn armen en benen al opgelost waren. Hij hulde zichzelf in met duisternis zodat het net leek alsof hij nog kleren aanhad. Zwarte duistere kleding maar wel kleding. Hij had zichzelf helemaal in gehuld met de duisternis, van zijn tenen tot aan zijn hoofd. Ook zijn hele gezicht.

Langzaam liep hij weer terug naar setto. 'Heey... daar ben ik weer.' zei hij met een zucht. Hij had zijn gezicht op de grond gericht en voelde dat zijn lichaam maar bleef oplossen bij alles dat hij deed. Het deed gelukkig lang niet zoveel pijn meer. Wel hoorde je zijn botten luid en duidelijk kraken bij elke beweging.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Ivfmgh
Aisu ~ artist ~ zijn huis

Hij keek een beetje verbaasd naar luhan. "het is wel een raar beest..." dacht hij. Hij keek naar anne toen ze ineens vroeg of het wel met hem ging en of zijn armen bevroren waren. 'Oow ja het gaat. Ik kan ertegen wanneer mijn armen bevroren zijn.' Zei hij met een glimlach. Hij richtte zijn blik even op zijn armen en het sneeuw/ijs veranderde weer terug in vlees. 'Het is deel van mijn art.' Zei hij met een onschuldige blik. 'Alleen niemand hier mag erachter komen wat ik kan. Anders denken ze dat ik een watherlander ben.' Zei hij serieus.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Anime-fire-guy-1
Rakuno ~ Artist ~ Tuin van burning kingdom.

'Ggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..' "Ik moet voor die verwende nesten hun veiligheid zorgen en dan doe ik dat dan hebben ze nog steeds commentaar!" dacht hij. 'Meneer.. Ik zorgde alleen voor de veiligheid van sonya. Zoals U gezegd heb dat ik moet doen. Ik had niet verwacht dat nu ik haar leermeester ben die taak kwam te vervallen. Maar weet u.. Ik zal er wel voor zorgen dat ik alleen maar haar trainer hoef te zijn door haar te trainen in alle mogelijke manieren zodat ze mensen kan vermoorden met elk denkbaar wapen!' Zei hij geïrriteerd. Hij keek met vuur in zijn ogen naar de vuurheer toen hij de warmte weg liet gaan. Stoom begon er uit zijn lichaam te komen en boven hem verzamelde de stoom. Het werd samen geperst tot er ook vuur bij kwam. Uit het niets klonk er een harde knal en er was een explosie boven hem. Het vuur verdween weer en er was geen schade te zien. Hij stond op en liep richting sonya. 'Kom maar mee sonya. Dan gaan we naar een van de trainingszalen. Daar kan je trainen zonder gestoord te worden en heb ik alle aandacht voor je. Hoe klinkt dat?' Zei hij. Hij liep al met sonya in zijn hand naar het paleis toe.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Nichex10
Niche ~ Artist ~ donker en mysterieus steegje.

Ze lag nog diep in slaap. Haar haren hadden een soort cocoon om haar gevormd die ondoordringbaar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Emptydi feb 04 2014, 22:09

Eon- Erfeling - boven burningkingdom

Veel gebeurde er in een korte tijd. Ik kon niet alles bij houden. Ik probeerde Ewaro in de gaten te houden maar probeerde me zelf ook af te koelen. Als het niet sneller kouder word verbrand ik hier levend. Ook al zwommen er ijs koi kapers rond me heen voelde ik toch de hitte op me huid branden. Toen ik even opkeek of alles nog goed ging en ze mij nog niet in de gaten hadden. Wees het meisje richting mij. Ik wist niet hoe snel ik onder water moest duiken.


Sonya- Erfeling- in de tuin

Ik keek boos uit me ogen. Wat is dit voor gedrag. ''hij is een wachter en moet gewoon doen was heer fireheart zegt'' Dacht ik bij mezelf. Eerst wilde ik braaf met hem mee lopen. Maar mijn intressen lagen toch best hoog bij de 2 nieuwkomers in het kasteel. Ten eerst die super leuke jongen met mooie ogen. En dan ook nog die jongen in het water. En dan nog iets. waarom is hij 5 jaar te vroeg? Wat heeft dit allemaal te betekenen. 'kunt u me misschien al voorstellen aan deze bilde schone jonge dame.' Zei de jongen.
Verwaand liep ik naar voren. Nou ja, ik probeerde verwaand te zijn omdat, ik indruk wilde maken op de jongens. Ik stuikelde over mijn voeten en viel bijna maar ik wist me zelf nog charmant overeind te krijgen '' Volgens mij moet jij en je die jongen je eerst zelf voorstellen voorstellen voor ik dat doe'' Ik flipte me pony naar achteren en wees naar de vijver.

Anne-artist/shifter- bij aisu

''Jah'' grinnikte Anne, Soms kan Luhan wel lief zijn. ''Jouw art?'' zei Anne een beetje verrast. Wat kan je er dan allemaal mee?'' Vroeg ze terwijl ze de handen van Aisu vast pakte. Ze keek lief uit der ogen en er verscheen een blosje op haar wangen.

Luhan - Feran spirit (Cat) - in Aisu's huis

kijkt nog steeds uit het raam.

Jay- voodoo doll - poorten bruning kingdom

het was lang geleden dat ik buiten was geweest. Na een lange reis stonden we voor een grootte poort.  De ketting rond me nek brandde.[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Emptydi feb 04 2014, 22:35

nieuwe kaart: KLIK

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 H0tz
Enelye - elf - licht - elf forest

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 91fq
Danny - magical - gangen van paleis
door de gangen heen loop ik mijn standaard rondje om te kijken of alles er nog is en of alles er nog staat zoals het hoort te zijn. in mijn handen speel ik met kaarten. ik schut ze en laat ze van de eene hand naar de andere hand vliegen. zonder te kijken naar mijn kaarten loop ik verder in de gangen. wat is het rustig hier? ik kauw op een zoethout stokje die ik al zeker 2 dagen in me mond heb. ach die dingen gaan lang mee. ik flip mijn kaarten heen en weer en draai ze een paar keer om.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Sx5t
Ewaro - erfeling - vuur - grasveld voor het paleis van de firehearts
ik grinkte liefjes toen ze bijna viel over haar eigen voeten ik stond al bijna klaar om haar op te vangen maar dat was niet nodig zo te zien. toen ze naar iets achter mij wees keek ik achterom. mijn ogen worden groot en ik schrik een beetje. 'umh umh... das...dat...is umh... dat is mijn prive wachter en bediende!' ik draaide me weer om en klopte stoer op mijn borst. ik blooste lichtjes toen ze haar pony bewoog. ''wat is zij mooi!'' ik maakte een koningklijke buiging met 1 been naar achteren en een arm die sierlijk naar voren rijkt. Mijn naam is Fireheart Ewaro prins van burning kingdom en zoon van de heer. even schrik ik omdat ik me besefte dat mijn kleren helemaal onder het zand stof zaten. ik stond weer recht op en klopte mijn kleren voorzichtig af en de hoop dat ze het niet merkte.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 4vmo
heer fireheart - tuin van burning kingdom
ik zuchte nog zwaarder toen de wachter zo kwaad werd.
'weet u rakuno neem maar een dagje vrij.' zei ik vriendelijk tegen de wachter ''ik heb nu toch al een groot probleem, als braien er achterkomt dat ewaro hier is komt er een oorlog om mijn eigen dochter.'' 'ewaro ik verzoek u om tijdelijk andere kleding aan te doen. en uw prive wachter....zucht... mag zich zelf wassen en drogen onder de douche. volg een van mijn wachters maar die brengt uw prive wachter bij de logeer kamer.' ik keek liefjes naar mijn kinderen. 'sonya mijn prinsesje ik moet naar een bespreking jullie mogen de hele dag spelen. zolang jullie maar niet in de trainings zalen komen. misschien kunnen jullie beter bij elkaar blijven. tot over een uurtje.' deftig loop ik weg naar de ingang van het kasteel. om mijn vergadering voort te zetten.

trainer van braien - vuur - trainingzaal
training tot 5 uur

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 0yep
Braien Fireheart - erfeling - training zaal van koninkrijk (burningkingdom)
training tot 5 uur

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Di9m
Setto crystalwater - erfeling - revier in bos (tiankey dorp)
mam het lukt me niet ik kan geen ijs maken of wat dan ook. ik weet niet eens wat ijs is en waar het vandaan komt!!!' ik zeur veel en mijn stem klinkt verloren. ik zie jake aan komen maar let niet meer veel op wat hij doet omdat ik met me moeder aan het praten ben.

moeder: 'owh setto toch, ijs komt van bevroren water ook wel sneeuw genoemt. ik weet dat jullie nognooit sneeuw hebben gezien, omdat het maar om de 15 jaar sneeuwt. en soms zelfs om de 25 jaar.'

setto: mijn mond valt open. 'sneeuw?' wow...

mysterieuze man - geheime plek (huis)
zit te lezen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tales of the Watertiger and the Fireleon
Terug naar boven 
Pagina 8 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: