cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Tales of the Watertiger and the Fireleon

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Emptydi feb 04 2014, 23:12

Jake's zeis (Hij krijgt hem later pas maar post hem alvast zodat jullie hem kunnen zien X3)

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 1zdu448
Jake ~ erfeling ~ rivier in bos

Hij luisterde naar het gesprek tussen setto en zijn moeder en liep rustig dichterbij. 'krrk krrrrk' hoorde je door zijn botten. 'Lukt het trainen een beetje?' vroeg hij rustig. Hij hoorde iets over sneeuw. 'Wat is sneeuw?' vroeg hij nieuwsgierig.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Ivfmgh
Aisu ~ artist ~ zijn huis

Er kwam een grijns op zijn gezicht toen anne naar zijn art vroeg. 'Ik kan sneeuw en ijs maken. En ik kan mezelf in sneeuw en ijs veranderen.' Zei hij grijnzend. Hij keek verrast op toen anne zijn handen vast pakte. Het was alweer zo een tijd geleden dat hij haar had gezien dat hij erdoor licht moest blozen. 'W-wil je zien wat ik kan?' Vroeg hij een beetje verlegen.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Anime-fire-guy-1
Rakuno ~ Artist ~ gangen van het paleis.

Hij zuchtte toen sonya zich omdraaide en weer naar de jongen liep. Hij wou er net wat van zeggen toen heer fireheart zei dat hij anders een dagje vrij kon nemen. 'Dank u wel meneer.' Zei hij dankbaar en hij maakte een buiging. Daarna keek hij nog naar zijn ketting die stil op de grond lag. Hij liep naar de ketting toe en pakte hem op. Met een simpele zwaai vloog de ketting de lucht in en raakte hem tegen zijn borst aan. Daarna wikkelde de ketting door het momentum zich automatisch om zijn lichaam heen. Hij draaide zich weer om en liep richting het kasteel. "Misschien kan ik nog even wat slaap inhalen voor het eten.." dacht hij. Met een zucht deed hij de deuren van het paleis open en stapte binnen. Zonder op of uit te kijken liep hij gewoon door.

"Uch... ik ben zooo moe.." Dacht hij. Hij doolde wat afwezig rond en hield niet echt zijn omgeving in de gaten. Door zijn afwezigheid knalde hij ineens tegen iemand aan. Hij viel achterover op de grond en keek slaperig naar de jongen waar hij tegenaan botste. Hij was waarschijnlijk ook een wachter. 'sorry.. Ik keek niet echt uit.' Zei hij. Hij keek een beetje slaperig om zich heen en merkte dat hij al een stuk door het paleis had gedoold. 'Damnit nu is het nog verder naar mijn kamer...' Mompelde hij.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Nichex10
Niche ~ Artist ~ donker en mysterieus steegje.

Ze werd weer wakker en ze keek om zich heen. 'Niche dorst...' Zei ze. ze stond op van het bed en liep naar de deur toe. Toen ze hem probeerde open te doen merkte ze dat de deur op slot zat. 'Wat krijgen we nou?' mompelde ze. Ze keek naar het sleutelgat en haar haren probeerde het open te krijgen waar ze tot faalde. Ze ging weer rechtop staan en haar haren veranderden in allemaal hamers. Met alle hamers afwisselend sloeg ze op de zware houten deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Emptywo feb 05 2014, 10:56

Eon- Erfeling -in de tuin

''Wait whut Ewaroo~... Ben ik je wachter.. en nog wel een privee wachter. ik ben je beste vriend maat..'' Zuchte Ik. Ik kroop weer uit het water aangezien de omgevings tempratuur weer normalen was. Nog steeds te warm voor mijn doen. Maar het is uit te houden. Ik liep richting Ewaro en het meisje. Mijn kleding drupte het water viel op het drogen gras. Op de plekker waar het nat werd, Groeide het gras. Toen ik achter Ewaro stond. Nieste ik. De natte druppels veranderde in spijks van ijs. ste staken alle kante op.. ''Damnt.. Het zit niet mee eh vandaag'' Zuchte ik. Het ijs veranderde gelukkig snel terug naar water en viel op de grond.

Ik keek rond me heen of er geen andere mensen bij waren en omhelsde Ewaro, mijn armen leunde op zijn schouders ''Jij zomaar zeggen dat ik je privee wachter ben eh, Wat wil je allemaal met me doen eh'' Ik zei dat en knipoogde. ''Als je wil dat ik je dien mag je het ook gewoon zeggen. Mijn hand gleed over zijn borst naar benenden. "Beste meester uw kleren zijn vies, Zal ik u uitkleden?'' zei ik speels. Ik leunde met mijn hoofd op zijn schouder en blaaste mijn wangen op. ''Of stoor ik u met deze jongen practige dame?''

Sonya- Erfeling- in de tuin

Ik blooste en zag wat er gebeurde. ''Waarom doet u wachter zo?'' vroeg ik terwijl ik nog ergen begon te blozen. Ik wankelde een beetje op mijn benen. En keer het warmen dan normaal. ''Beter wachten er op de nieuwe wachter die brengt u en uw privee Wachter mee naar uw kamer, Daarna wil ik u nog zoo veel vragen'' Zei ze en ging met haar haren spelen. haar blauwe ogen keken verlegen naar benede.

Anne-artist/shifter- bij aisu

Anne keek naar Aisu. ''Jaah graag laat het me zien'' Blij sprong ik heen en weer. ''laat he met zien'... laat het me zien'' sriep ze blij.

Luhan - Feran spirit (Cat) - in Aisu's huis

kijkt nog steeds uit het raam.

Jay- voodoo doll - poorten bruning kingdom

het was lang geleden dat ik buiten was geweest. Na een lange reis stonden we voor een grootte poort.  De ketting rond me nek brandde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Emptywo feb 05 2014, 17:57

10 voor 4

kaart: KLIK

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 H0tz
Enelye - elf - licht - elf forest
mijn ogen gaan open en ik zie erg wazig, ''het... wat is....wat is het...het lijkt.... het is... groen, met...l..licht. er is licht, m..maar wat is het dat groene?'' ogen kijken ietsjes scherper. ''h...het is het zijn, bladeren? en het licht schijnt er tussen door.''

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 91fq
Danny - magical - gangen van paleis
even kijk ik naar mijn kaarten en probeer ze op een nieuwe manier te schudden. ik kauw geconcentreerd op mijn zoethout stokje. plots boetst er iets tegen mij aan. al mijn kaarten vallen op de grond zelf val ik naar voren boven op die versoon zelf ik kan me nog net opvangen voordat ik op zijn borstkast val. 'mijn kaarten!!! kijk eens uit lul! met mijn zoethout stokje prik ik in zijn wang terwijl hij nog in mijn mond zit. ik sta op en raap wat kaarten op. met magie pak ik de rest van de kaarten en ze zweven naar de rest van de stapel toe. ik kijk stiekem nog even naar de man waar ik bijna boven op gevallen was. ''oi, dat is die kinder oppasser die van niets af weet?!'' ik keek nog beter naar hem en zie dat hij wat oververmoeid is. 'oi, sorry dat ik zo schelde... gaat het wel?' mompel ik met mijn zoethout stokje in mijn mond.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Sx5t
Ewaro - erfeling - vuur - grasveld voor het paleis van de firehearts
eon kwam op mijn rug hangen en deed erg genant 'eon! niet hier!!' ik beweeg een beetje en haal de hand van hem weg die naar mijn broek ging. 'zeg wat is uw naam eigenlijk? zullen we alvast naar de logeer kamer lopen? vroeg ik aan haar zonder af te wachten op een antwoord en ik pakte haar hand en liep speels richting de ingang van het paleis. en probeerde haar speels mee te trekken. kom kom volg mij maar, hihi prinses was het toch?' zeg ik verlegen. 'kom JIJ ook prive bediende!?' vroeg ik lullig maar speels.

(en toen liepen ze verder op weg naar de logeer kamer of in de gangen. maak er maar wat van)

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 4vmo
heer fireheart - tuin van burning kingdom
vergadering...

trainer van braien - vuur - trainingzaal
training tot 5 uur

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 0yep
Braien Fireheart - erfeling - training zaal van koninkrijk (burningkingdom)
training tot 5 uur

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Di9m
Setto crystalwater - erfeling - revier in bos (tiankey dorp)
moeder: 'jullie zijn net na de sneeuw geboren. dus dat betekent dat het pas weer gaat sneeuwen als jullie 15 zijn of 16. sneeuw is koude regen of bevroren water dan is het ijs. als het bevroren regen is noemen ze dat hagel. het komt pas als het onder 0 graden is maar wij hebben hier een warm klimaat dus komt dat zelfde voor. misschien krijg je je ij krachten pas onder controle als je 15 jaar bent Setto.'

ik kijk verlegen naar jake. 'gaat het wel jake? je ziet zo zwart.'

mysterieuze man - geheime plek (huis)
ik hoor zwaar gebonk op de deur. 'oi hou eens op met dat gebonk ik kan me boek niet lezen zo!!' ik probeer weer verder te lezen maar het gebonk houd niet op. 'ik dacht dat jij ging slapen?!' schreeuwde ik nog een keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Emptywo feb 05 2014, 18:47

Jake's zeis (Hij krijgt hem later pas maar post hem alvast zodat jullie hem kunnen zien X3)

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 1zdu448
Jake ~ erfeling ~ rivier in bos

Hij luisterde aandachtig naar het verhaal over wat sneeuw is. Hij keerde echter zijn blik weer naar de grond toen setto zei dat hij zwart zag. 'Ja setto.. Het gaat wel.' Zei hij met een zucht. Hij zette de laatste paar passen en stond nu weer naast setto. het gerammel van zijn botten was nog steeds duidelijk te horen. 'Het is alleen een beetje een hectische dag geweest.' Zei hij. Het leek er nu eindelijk op dat zijn lichaam niet meer verder aan het oplossen ging. Maar dat betekende wel dat er niets meer dan botten over was om op te lossen. Hij wist dat als zijn schaduw weg zou zijn dat hij dan een lopend, levend skelet was.

'Ik wil jullie alleen niet laten schrikken...' zei hij met een zucht. Hij keek setto aan. 'Kunnen we terug gaan? I-ik voel me niet zo op mijn gemak meer hier..' Vroeg hij aan setto.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Ivfmgh
Aisu ~ artist ~ zijn huis

Hij glimlachte naar anne toen ze zijn art wel wou zien. 'Oke hier komt het.' Zei hij met een grijns. Hij liet anne los en zijn lichaam veranderde in een levend sneeuw lichaam. 'Ik zei toch, ik kan mezelf in sneeuw veranderen. En moleculen bevriezen.' Bij de laatste zin bewoog hij zijn hand naar de tafel waar luhan op zat en de tafel bevroor helemaal. 'Het kan soms wel handig zijn.' Zei hij lachend.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Anime-fire-guy-1
Rakuno ~ Artist ~ gangen van het paleis.

Hij keek even geïrriteerd naar de andere wachter toen hij begon te schelden en hem prikte met een zoethoutstokje. Hij wou er net tegenin gaan toen de wachter zijn excuses al aanbood en vroeg of het wel ging. Vermoeid stond hij op en keek hij naar de andere wachter. 'eeh.. ja het gaat wel. Sorry, ik ben nogal moe de laatste tijd.' Zei hij rustig. Hij stak zijn hand uit naar de wachter. 'Rakuno.' Zei hij.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Nichex10
Niche ~ Artist ~ donker en mysterieus steegje.

'Niche dorst! en niche weer wakker!' schreeuwde ze terug. Ze bleef met haar haarhamers op de deur slaan.


Laatst aangepast door Lupus_arctos op wo feb 05 2014, 21:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Emptywo feb 05 2014, 19:45

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Thumb

Eon- Erfeling -in de tuin

''Ewaro~O~'' zei ik bijna zingend.''niet nu? vanavond dan?'' Zei ik dollend maar Ewaro liep al met het meisje weg. ''kom JIJ ook privee bediende'' Zei Ewaro speels. ''Tjeh.. Natuurlijk mijn dierbare meester.'' Ik boog extreem diep. ''Even wat drogen kleren is nu niet verkeerd'' dacht ik bij me zelf en volgde de 2 gehoorzaam. Ik liep als een butler achter hem aan. Van ijs maakte ik een kleine vlinder die ik naar Ewaro toe lied vliegen net boven zijn hoofd splatste die uit elkaar. daarna deed ik net of ik van niks afwist.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 2xy7

Sonya- Erfeling- in de tuin
Ik word speels vooruit getrokken door Ewaro. ''Maar Maar hoe weet jij de weg?'' Zei ik terwijl ik Ewaro volgende. ''uit het niets stond ze stil. ''Jah ik ben de prinses'' Zei ik vol trots en toen volgende ik hem verder. Uit het niks viel er een plas met water op Ewaro. ''HAHAH'' lachte ik.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 L85e

Anne-artist/shifter- bij aisu

vol verbazing keek ze hoe Aisu een sneeuwpop werd. Ze wilde vooruit stappen om hem op te warmen. Maar hij vertelde nog net op tijd dat het bij hem hoorde. Anne legt haar hoofd schijn en keek vol verwondering. Ze wist zelf dat ze spinnenrag kon gebruiken om dingen te maken. Maar ze had nog nooit sneeuw gezien. Behalve die ene keer toen ze Aisu voor het eerst ontmoeten. Aisu bevroor de tafel waar de sjaggie Luhan zat. Anne begon hard te lachen. Maar ze keek ineens heel geschrokken.

Luhan - Feran spirit (Cat) - in Aisu's huis

De tafel onder me werd koud. Mijn pootjes voelde aan alsof ze bevroren waren. ''DIT WAT DE DRUPPEL'' Mijn ogen begonnen ligt te geven. Woest draaide ik me om. Rond me heen verscheen een zwarte aura. De ijs rond me heen begon te smelten ook de spinnenrag op de stoel smolt weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Emptywo feb 05 2014, 22:11

[quote="mellodey"]10 voor 4

kaart: KLIK

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 H0tz
Enelye - elf - licht - elf forest


Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 91fq
Danny - magical - gangen van paleis
''oi leuk je stelt je voor' ik pak met mijn duim en wijsvinger mijn zoethout stokje vast en sabbel er even op. 'mij noemen ze D~e~nny, ik ben voorwerp bewaker. en jij bent vast die oppas waar iedereen over praat. hahah is het leuk om op de kids te passen?' ik schud wat met mijn kaarten met een hand. best lastig maar met magie gaat alles goed. 'oi, klopt het dat jij niets weet over wat er met albino gaat gebeuren?' het viel even stil. en ik wachte zijn antwoord af

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Sx5t
Ewaro - erfeling - vuur - grasveld voor het paleis van de firehearts
en de gang plaagde eon mij heel erg en maakte haar zelfs nat soms moet hij beter oppassen met zijn art.
'kijk hier is het de logeer kamer' oi hoe ik de weg weet? das simpel gewoon onthouden zei ik plagerig.' ik maak de deur open en slur haar mee naar binnen toe. 'hihi, butler zet jij het warme water aan in de badkuip?' ik grinnik een beetje en ga dicht tegen haar aan staan. zeg, hoe noemen ze u eigenlijk prinsesje ik doe de deur dicht en loop naar de kleding kast. 'umhh. niet echt leuke kleren hebben ze opgehangen. zeg had jij niet nog iets te vragen? of zoiets?'

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 4vmo
heer fireheart - tuin van burning kingdom
vergadering...

trainer van braien - vuur - trainingzaal
training tot 5 uur

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 0yep
Braien Fireheart - erfeling - training zaal van koninkrijk (burningkingdom)
training tot 5 uur

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Di9m
Setto crystalwater - erfeling - revier in bos (tiankey dorp)
umh maar maar!! ....oke.... samen met me moeder en jake liep ik weer richting het dorp we lopen samen over een bos paatje heen. ik hoor geritsel dat steets dicht bijer komt en dichtbijer en nog veel dichterbijer. ik schrik en zie een blaas pijp te voren komen ik hoor mijn moeder gillen k draai me snel om en za valt op de grond. 'MAM?!' er komen 3 mannen uit het dicht begroeide bos 2 pakken jake vast en een pakt mij vast de man bedekt mijn mont met 1 hand en met zijn andere hand houd hij een mes vast die hij tegen mijn kil zet. 'ik zou doen wat ik zeg jongetje of moet ik erfeling zeggen? gegegegege' de man achtermij grinekt gemeen. ik word een beetje bang van hem.


mysterieuze man - geheime plek (huis)
'grrrr.... hat ik maar een jonge gekozen zij ik zacht.' ik blader door mijn boek heen. (negeert gedrag van niche)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Emptywo feb 05 2014, 22:50

Jake's zeis (Hij krijgt hem later pas maar post hem alvast zodat jullie hem kunnen zien X3)

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 1zdu448
Jake ~ erfeling ~ rivier in bos

Doordat ze ineens besprongen werden en hij vastgegrepen werd verloor hij zijn concentratie over zijn krachten. De schaduw trok zich terug en zijn botten waren te zien. Van zijn vingers tot zijn tenen en zijn hoofd. Alles bestond nu uit bot. Geen stukje vlees meer te zien. Geschrokken keek hij opzij naar setto en zag dat iemand hem ook vast had gepakt. 'Sethy!?' riep hij geschrokken. Hij werd bang van de mannen en hoe ze deden. 'Opa!? Help ons alsjeblieft!' Riep hij uit maar er kwam geen antwoord. Zijn opa verscheen niet meer.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Ivfmgh
Aisu ~ artist ~ zijn huis

Hij keek verbaasd naar luhan toen hij ineens duivels werd. 'Wow luhan.. wat the hell is er mis met jou? ik wou alleen anne laten zien wat ik kon. Wou jou er geen kwaad mee doen.' zei hij.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Anime-fire-guy-1
Rakuno ~ Artist ~ gangen van het paleis.

'Ja ik ben de... Oppas..' Zei hij met een zucht. Hij keek even verbaasd naar danny toen hij vroeg of het waar was dat hij niks over braien wist. 'Ik weet nu inmiddels wel dat hij later weg moet. Maar meer niet. En om eerlijk te zijn hoef ik het ook niet te weten. Het zijn een stel verwende snotapen.' Zei hij. 'Maar als je het niet erg vind dan ga ik naar mijn kamer toe. Ik krijg s' nachts niet echt veel rust dus ben doodop.' Zei hij. 'Als je verder wilt praten dan mag je mee lopen naar mijn kamer.' Zei hij er nog achteraan. Hij was te moe om nu emotieloos te doen.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Nichex10
Niche ~ Artist ~ donker en mysterieus steegje.

Ze vond het nu wel lang genoeg geduurd te hebben. En aangezien de man haar niet uit haar kamer bevrijdde besloot ze er zelf maar wat aan te doen. Haar haren veranderden in een gigantische hamer. Ze deed een paar passen achteruit en met een harde knal ramde ze in een keer de deur uit muur. De deur vloog de kamer door en haar haren veranderden zich weer terug naar normale vorm en lengte. 'NICHE DORST!' schreeuwde ze op een zeurderige en kinderlijke manier. Ze stond in de deuropening en keek met een kwade blik naar de man.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Emptydo feb 06 2014, 16:42

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Pxjc  " />
Tao, Xiumin- erfeling

In een dicht begroeit bus zitten de tweeling Xiumin en Tao. Ze hebben een meisje gevonden. Goed beschermt in de natuur. Xiumin zat rustig gitaar te spelen.  Met zijn zachte stem zong hij een elven nummer, Rond hun heen zwerven vele dieren. Tao zat dicht naast een meisje die op de grond lag. Hij legt voorzichtig zijn hand op haar hand. Ze opent haar ogen, Tao kijkt naar het meisje.


Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Thumb

Eon- Erfeling -in de tuin

''Het word wel met de keer mooier. Eerst privee wachter nu butler.'' Dacht ik en begon te lachen, ''He is just an awesome dude'' Ik boog diep ''Natuurlijk mijn meester'' zei ik en liep de badkamer in. Het was zo lux ik had nog nooit zoiets gezien. De kranen waren van goud. En opde voer stonden afbeeldingen van Magische vuurwezens. De spiegels waren met goud afgekleed. Even stond ik te kijken. De goude rode kleur geeft een warme gloed. ''Dit is wel wat anders dan bij ons thuis'' Dacht ik. Ik liep naar de badkuip en zette de kraan aan. Een zacht gekletter van het water in de badkuip klonk grappig. Ik keek even door de deur en zag hoe Ewaro en Sonya tegen elkaar praten. ''Ze zijn wel een leuk stel samen''


Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 2xy7

Sonya- Erfeling- in de tuin
Ewaro vertelde me dat hij alles herinnerden van vroeger. Ik snapte het niet zo heel goed. Eerst zij hij dat hij de eerste gebore was. Maar dat kan niet want dat is Braien. In de kamer kwam Ewaro heel dicht bij staan. Zijn geur drong mijn neus binnen. Het was heel rust gevend. ''hoe noemen ze u eigenlijk prinsesje'' vroeg hij. Maar ik kon niet echt terug reageren hij liep naar de kast. ''Stop'' gilde ik. ''wat is dit. ik... ik... ben sonya de dochter van heer fireheart en de aankomende vrouw van braien fireheart. zei ik stoer, Maar ik blooste gelijk ook heel hard. Snel verloor ik mijn moed en liep de kast in. ''deze.. deze.. kleren zouden je misschien passen'' Zei k stotterend. en gaf hem een paar kleren van Braien.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 L85e

Anne-artist/shifter- bij aisu

Luhan alsjeblieft luhan.. hij meende het niet. Hij wilde alleen wat laten zien. Zei Anne zenuachtig... Luhan houd je alsjeblieft in

Luhan - Feran spirit (Cat) - in Aisu's huis

Ik zag hoe ze geschrokken waren van mijn actie. Misschien was het wel een beetje te overdreven. Het zijn nog maar kinderen. De auro rond me heen verdween. Ik spring naar het hoofd van de nog Aisu en purrde lief.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Emptydo feb 06 2014, 20:58

kaart: KLIK

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 H0tz
Enelye - elf - licht - elf forest
mijn ogen zien nu veel helderder en ik zie de blaadjes scherp. ze zijn bevestigt aan boom takken en de zonnenstralen schijnen speels door de bladeren heen, ow wat is dat mooi. in de verte hoor ik muziek. het is bekent maar ik...ik ik weet niet van wat... het is, ja dat is het. het is een liedje van vroeger een elfen liedje. de wind ruist door de boombladeren. en streelt koude rillingen over mijn huid heen. De muziek komt steets dichterbijer. mijn ogen vallen langzaam weer dicht. het gras kraakt het klinkt als voedstappen in het gras. plots voel ik een tinteling aan mijn hand. mijn elf achtige oren bewegen spontaan heen en weer van de schrik. ook open ik mijn ogen weer. het voelt alsof er iemand bij mij is. het is een gezicht dat omringd is door zwart haar. 'schrik' mijn ademhaling stopt. in de hoop dat ze mij niet zagen of horen. ''ik besef niet dat ik bijna stik.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 91fq
Danny - magical - gangen van paleis
'vandaar dat ze jouw hebben gekozen hahaha, dan kan je ook niets verraden aan de kids' ik begon een beetje te lachen. ik laat mijn zoethout stokje weer los. en schud mijn kaarten. daarna laat ik ze even vliegen in de lucht. 'oi, ga jij mee zo? naar het stads hart, we gaan met een paar uit eten.' ik loop naast de oppas en kijk hem aan. 'het zou leuk zijn als we jouw ook wat beter leren kennen.' ik slof een beetje met mijn voeten en laat de kaarten om de oppas heen zweven. 'dus je gat mee?'

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Sx5t
Ewaro - erfeling - vuur - logeer kamer van het paleis.
het meisje rent naar mij toe en ik draai me even om. 'sonya he, dat is een mooie naam.' ik knipoog naar haar. 'stouwen met braien?...' het viel even stil. 'verdien jij niet beter?' fluister ik zachtjes.

sonya haalde een setje kleren uit de kast. 'dan loop ik liever in mijn ondergoed!' en ik kijk zuur naar de kleren. spontaan trek ik mijn nette kleren uit gevolgt door mijn laatste t-shirt. ik vouw mijn kleren op en leg ze op het bed. mijn lichaam is vrij gespierd voor mijn leeftijd.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 4vmo
heer fireheart - tuin van burning kingdom
vergadering...

trainer van braien - vuur - trainingzaal
training tot 5 uur

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 0yep
Braien Fireheart - erfeling - training zaal van koninkrijk (burningkingdom)
training tot 5 uur

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Di9m
Setto crystalwater - erfeling - revier in bos (tiankey dorp)
rare mannen praten met elkaar 'ik zei het toch!!! dit zijn alle twee erfelingen. waarom geloofde jij me niet? we hadden ze eerder kunnen krijgen.' mompelt een man achter mij. het lijkt wel alsof hij niet 2 armen heeft, maar 4 armen. hij legt zijn hooft vlak langs de mijne en likt mijn wang met zijn blauwe tong. het slijm blijft aan mijn wang zitten en ik begin te rillen van de spanning. de twee mannen achter jake lijken ook niet normaal. de linker is lang en breed geschouderd en heeft een bruine huid op sommige delen zitten haar en ook zijn voeten zijn erg groot en stevig, zijn handen lijken wel klauwen. de rechter heeft grijze vleugels op zijn rug en ook zijn haar bestaat uit lange veren. zijn huid is grauw met hier en daar wat dons. de mannen. binden ons vast met touw. de beer achtige man zegt 'rar, mogen wel wel artisten uit elmento mee nemen? dat mag toch alleen in burning kingdom?' vraagt de beer achtige man lomp.


mysterieuze man - geheime plek (huis)
Door de klap van de deur die op de grond vald, schrik ik en mijn boekje valt op de grond. ik kijk naar de deur opening en daar staat ze niche. 'dus niche heeft dorst?' ik krap achter mijn hooft 'wat wilt niche drinken?' ik doe mijn ogen dicht net alsof ik me schaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Emptydo feb 06 2014, 21:33

Jake's zeis (Hij krijgt hem later pas maar post hem alvast zodat jullie hem kunnen zien X3)

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 1zdu448
Jake ~ erfeling ~ rivier in bos

'Laat hem met rust!!!' schreeuwde hij tegen de aanvaller die setto likte. 'Ik krijg jullie wel! wacht maar.' Zei hij. Zijn borstkas begon te gloeien. "Wat is dit? Opa? Is dat wat je bedoelde?" Dacht hij. 'Laat ons gaan!' Zei hij. Hij spartelde hevig en probeerde los te komen uit de greep van de aanvallers.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Ivfmgh
Aisu ~ artist ~ zijn huis

Hij keek opgelucht toe hoe de aura rond luhan weg ging. Verbaasd was hij wel toen luhan op zijn hoofd ging zitten. Nog steeds in ijsvorm moest hij zacht lachen. 'hey alles weer goed? het was niet mijn bedoeling om je zo kwaad te maken.' zei hij tegen luhan. Zijn arm ging naar luhan toe en hij kriebelde de kat onder zijn kin.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Anime-fire-guy-1
Rakuno ~ Artist ~ gangen van het paleis.

'Ach ze interesseren me gewoon niet. Die kinderen zijn alleen mijn werk.' Zei hij. Hij keek verbaasd naar danny toen hij vroeg of hij mee ging uit eten. 'Nou eigenlijk...' Zei hij. Hij wou eigenlijk niet mee maar danny drong zo aan dat hij toch van gedachten veranderde. 'Oke.. ik ga wel mee met jullie.' Zei hij. 'Maar denk niet dat ik altijd mee ga. Dit is een eenmalige actie.' Zei hij er nog achteraan als waarschuwing.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Nichex10
Niche ~ Artist ~ donker en mysterieus steegje.

'Water is goed.' Zei ze tegen de man. Ze liep verder de kamer in en ging op een stoel zitten. Afwachtend keek ze rond zich heen tot ze haar water zou krijgen. 'Leuk huisje.' Zei ze tegen de man.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 2346483605_05eef2cc1a_o

Raidyn ~ Slechterik ~ Random villa in middle of nowhere X3

Hij liep ijsberend door zijn villa heen. "Ik moet actie gaan ondernemen.. Misschien is een kijkje nemen bij burning kingdom? dat zou een perfect begin zijn." Dacht hij. Er kwam een gemene grijns op zijn gezicht. "Naar burning kingdom is het dus." Dacht hij. Hij werd ineens omhult in vlammen waarna hij kort daarna verdween, met hem verdwenen de vlammen ook weer. Een klein eindje uit het zicht van de poorten van burning kingdom verschenen vlammen uit het niets waar hij weer uit stapte. Rustig liep hij naar de poorten van burning kingdom. Hij zag al snel twee bewakers staan. 'Zo het word wel goed beveiligd hier he?' Zei hij lachend terwijl hij op de wachters af liep.


Laatst aangepast door Lupus_arctos op do feb 06 2014, 22:21; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Emptydo feb 06 2014, 22:03

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Pxjc  " />
Tao, Xiumin- erfeling

Xiumin zag dat het elven meisje stopte met ademhalen ''juui tao'' (weervoorzichtig tao) zei hij. Zijn stem klonk zacht en vol liefde. Voor de rest deed hij niet veel. Hij keek toe hoe Tao zich over het meisje boog. ''yeoja ege ganda'' (gaat het meisje) vroeg hij terwijl zijn hand naar haar mond ging. ''hoheub-eul yuji'' ( blijf ademhalen) Tao boog steeds verder over haar heen.


Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Thumb

Eon- Erfeling -in de tuin

''EWARO~!, uw bad is....'' Ik kon me zin niet af maken want Ewaro had zich al bijna geheel uitgekleed. ik lach binnenmond ''owow Ewaro toch, Je gespierde lichaam showe, Die had je niet gehad als je mij niet tegen was gekomen eh.'' Dacht ik. ik heb samen met hem getraint. ''Als ik jouw niet tegen was gekomen. Was mijn gezict nu nog perfect geweest en hoefde ik dit mondkapje niet te dragen. Maar ik ben blij dat ik jouw ontmoet heb. Je hebt mijn leven veranderd en al moet ik jouw dinaar zijn. Ik zal aan je zij blijven.'' Dacht ik terwijl ik op de bad rand ging zitten en keek naar het meisje en Ewaro.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 2xy7

Sonya- Erfeling- in de tuin
Ik keek hoe Ewaro zich uit kleed. ''Verdien ik niet iets beters... VER... dien ... beters...'' ruisde door me hoofd. Ik werd duizelig van al die woordne en alles wat er vandaag gebeurde. Eerst blijkt dit de eerst geborene te zijn. En nu zegt hij je verdient beter. Maar ik houd van braien. Hij word mijn man. Ik houd van hem.. Het werd me te veel. Een knappe jongen man die zich uit kleed en straks ook nog mijn aankomende man zou worden. Want niet gaat omdat braien dat word en en... Uit het niet voelde ik tranen op komen. ''Ik moet sterk blijven'' Zei ik zacht tegen mezelf.. ''Nee, Niemand is beter dan mijn Braien'' zei ik

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 L85e

Anne-artist/shifter- bij aisu

Aisu ik heb honger. zullen we gaan eten? vroeg anne terwijl ze keek hoe Luhan en aisu bezig waren.

Luhan - Feran spirit (Cat) - in Aisu's huis

okey koud koud koud koud koud.... waarom trap ik er ook in om boven op hem te springen. zoo koud. Ik voelde hoe zijn hand onder mijn kin kriebelde. ''Oh oh ja precies daar jaah'', ik begon zacht te purre mijn staart zwiepte blij alle kante op. '' Jaah ga door,'' Dit was echt bijna een van de fijnste dingen als kat zijnde. ''Nee luhan focus je mag geen lief schootwezen worden. Ik schudde me kop en sprong weg. Ik draaide mijn kont naar aisu toe. ''Zo nu lijk ik nog boos.'' dacht ik nog na genieten van het gekriebel in me nek
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Emptydo feb 06 2014, 23:06

kaart: KLIK

wachters - bij de poort van burningkingdom
'oi, kijk in de verte.' ik wijs naar een man in het rood gekleed 'die is laat zeg... wie moet er uberhoud nog rond deze tijd naar binnen? vraag ik aan een andere wachter. we gaan alle 2 in een verdedigende pozietsie staan voor de poort.'


Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 H0tz
Enelye - elf - licht - elf forest
een andere stem zei iets tegen iemand het klonk als een mannen stem. waarschijnlijk had hij het tegen het gezicht met het zwarte haar. hij pukt naar mij toe en ik zag nu duidelijk dat het ook een jongen was. zijn haar was soepel en ruig. de jongen met de zwarte haren sprak. waarschijnlijk tegen mij. ik schudde mijn hooft en er kwam een klein gepiep uit mijn mond 'ani wae?!(nee, waarom)' mijn oren kwamen strak langs mijn hooft en ik kneep mijn ogen dicht uit angst. ik ken ze niet, wat zijn ze, wat ben ik? waar ben ik... nog steeds hield ik mijn adem op.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 91fq
Danny - magical - gangen van paleis
'jahoew!!' juigde ik vrolijk. 'kom, kom!!' ik trek rakuno mee aan zijn arm en ren naar buiten toe.

even later.....

we lopen met zijn tweeen in de stad (marktsplein) ik zet een paar stappen, '1' zet weer een paar stappen en kijk naar rechts, '2' ik zet weer een aantal stappen en kijk naar links '3' (enzovoort tot en met Cool'en 9!!!' juig ik weer. 'oi dit is het restaurant!!' ik loop naar recht op weg naar een cafe met een gigantische vis logo op de gevel (ze kennen geen vis in burningkingdom alleen vlees) 'kom, kom rakuno!!' vrolijk stap ik met me armen achter mijn hooft naar het restaurant toe. ik sabbel wat op mijn zoethout stokje. en open de deur. er luid een belltje die vast zit boven aan de deur. zo weten de wezen wanneer er klanten komen. aan een grote vierkante lage tafel zitten 3 andere wezens (menslike) 'oi, oi, oi!!?' er zwaait een van de 3 wachters die aan de tafel zit. vrolijk zwaai ik terug en kom bij hun aan schuiven. en ga zitten op een zacht kussentje op de grond.

jongens, dit is rakuno de oppas, rakuno dit is: yori de kleding beheerder, sironiku de gevechts lijder en dimori de stads lijder (het hooft van de wachters in de stad)

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Sx5t
Ewaro - erfeling - vuur - logeer kamer van het paleis.
ik keek sexy naar achteren, waar sonya stond en knipoogde romantisch. 'zullen we anders samen in bad gaan? het bad is toch al zo groot dus dat past makkelijk. en als... j...je niet zo op je gemak voelt.... umh.... h..hou maar uw o...on..ndergoed aan.'

ik maak het knoopje van mijn broek los gevolgt door mijn riem en leg een paar dolken die onder mijn broek bevestigt zaten aan mijn boven been op het bed. de broek trek ik verder uit en vouw het netjes op. tot een geweldig stapeltje van kleren. ik had aleen nog maar mijn ondergoed aan.

'umh... u kent beter niet over mij praten als u braien ziet of spreekt.' het is even stil en ik denk diep na. 'w..want d..dan word vader... niet erg vrolijk.' ik loop naar sonya toe en streel haar wang en draai aan een plukje haar om mijn vinger heen. 'wat bent u mooi'

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 4vmo
heer fireheart - tuin van burning kingdom
vergadering...

trainer van braien - vuur - trainingzaal
training tot 5 uur

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 0yep
Braien Fireheart - erfeling - training zaal van koninkrijk (burningkingdom)
training tot 5 uur

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Di9m
Setto crystalwater - erfeling - revier in bos (tiankey dorp)
'hou je klauwen nou eens voor je grote mond vol tanden stomme beer!!!' snouwt de man achter mij. de vogel achtige man krijst vogel achtig in het oor van jake waardoor hij zig erg duizelig kan gaan voellen met gevolg door bewust zijn verlies.

(als jake flauw valt nemen de mannen setto en jake mee naar een geheime plek)


mysterieuze man - geheime plek (huis)
'nou daar staat de waterpomp!' ik pak mijn boekje weer op en wijs ondertussen naar de pomp waar water uit hoort te komen en lees ongemakkelijk weer verder in mijn boekje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Emptyvr feb 07 2014, 09:49

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Pxjc  

Tao, Xiumin- erfeling

Het meisje haalde nog steeds geen adem. Tao pakt haar hoofd beet. ''il-eona!'' (wakker worden!) zei hij en gaf een zachte tik tegen haar hoofd. Xiumin stopte meteen met muziek spelen en stond op. "TAO gedraag je'' zei hij schel. Hij trok zijn jas uit en liep richting het meisje toe. ''gwaenchanh-eul geoya . ulineun neol haechiji anh-a'' (Het komt wel goed. Wij doen je geen kwaad) Voorzichtig voude hij zijn jas om haar heen.


Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Thumb

Eon- Erfeling -in de tuin

Keek naar Ewaro en het meisje

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 2xy7

Sonya- Erfeling- in de tuin

Ik zag hoe Ewaro zich steeds verder uit kleed. ''samen in bad'' dacht ik. Nee dat doe ik alleen met braien. ''En hoezo mag ik niet over je praten'' Vroeg ik. Ewaro kwam steeds dichter bij Hij pakte me haar beet en zei dat ik knap was. Hier door moet ik erg hard blozen. Van schrik stapte ik naar achteren en stuikelde over mijn eigen voeten. Ik verloor mijn evenwicht

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 L85e

Anne-artist/shifter- bij aisu

Aisu ik heb honger. zullen we gaan eten? vroeg anne terwijl ze keek hoe Luhan en aisu bezig waren.

Luhan - Feran spirit (Cat) - in Aisu's huis

okey koud koud koud koud koud.... waarom trap ik er ook in om boven op hem te springen. zoo koud. Ik voelde hoe zijn hand onder mijn kin kriebelde. ''Oh oh ja precies daar jaah'', ik begon zacht te purre mijn staart zwiepte blij alle kante op. '' Jaah ga door,'' Dit was echt bijna een van de fijnste dingen als kat zijnde. ''Nee luhan focus je mag geen lief schootwezen worden. Ik schudde me kop en sprong weg. Ik draaide mijn kont naar aisu toe. ''Zo nu lijk ik nog boos.'' dacht ik nog na genieten van het gekriebel in me nek
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Emptyvr feb 07 2014, 10:08

mellodey schreef:
kaart: KLIK

wachters - bij de poort van burningkingdom
'oi, kijk in de verte.' ik wijs naar een man in het rood gekleed 'die is laat zeg... wie moet er uberhoud nog rond deze tijd naar binnen? vraag ik aan een andere wachter. we gaan alle 2 in een verdedigende pozietsie staan voor de poort.'


Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 H0tz
Enelye - elf - licht - elf forest
een andere stem zei iets tegen iemand het klonk als een mannen stem. waarschijnlijk had hij het tegen het gezicht met het zwarte haar. hij pukt naar mij toe en ik zag nu duidelijk dat het ook een jongen was. zijn haar was soepel en ruig. de jongen met de zwarte haren sprak. waarschijnlijk tegen mij. ik schudde mijn hooft en er kwam een klein gepiep uit mijn mond 'ani wae?!(nee, waarom)' mijn oren kwamen strak langs mijn hooft en ik kneep mijn ogen dicht uit angst. ik ken ze niet, wat zijn ze, wat ben ik? waar ben ik... nog steeds hield ik mijn adem op.

de jongen met het zwarte haar pakt mijn hoofd beet. ''il-eona!'' (wakker worden!) zei hij en gaf een zachte tik tegen mijn wang. 'geugeos-eul jungji!!' (stop er mee!). De muziek stopte en het liedje was verdwenen. de jongen in de verte praten tegen de andere. zijn voedstappen komen steeds dichterbijer, ik draaide mijn hooft naar het geluid toe en zag dat Hij zijn jas uit trok. ''gwaenchanh-eul geoya . ulineun neol haechiji anh-a'' (Het komt wel goed. Wij doen je geen kwaad) Voorzichtig vouwde hij zijn jas om mij heen. ik schrok en ging overeind zitten waardoor de jas van mijn bovenlichaam weer naar beneden gleed en mijn borsten weer zichtbaar waren. ik schrok van het uiterlijk van de 2 jongens. 'ingan-ui?' (*humans?* ) ik stond verder op en wankelde op mijn voeten de jas gleed helemaal naar beneden en valt op de grond en mijn oren bewegen weer naar het midden toe in de rust pozietsie. 'aah!?' ik wankel zo erg dat ik tegen de zwarte jongen aan knal.

*humans (mensen) zijn krachtloze wezens zie een electriesch apparaatje in hun longen hebben. om te kunnen ademen. anders gezegd het is een belediging voor wezens (mensen met krachten.)*


Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 91fq
Danny - magical - gangen van paleis
'jahoew!!' juigde ik vrolijk. 'kom, kom!!' ik trek rakuno mee aan zijn arm en ren naar buiten toe.

even later.....

we lopen met zijn tweeen in de stad (marktsplein) ik zet een paar stappen, '1' zet weer een paar stappen en kijk naar rechts, '2' ik zet weer een aantal stappen en kijk naar links '3' (enzovoort tot en met Cool'en 9!!!' juig ik weer. 'oi dit is het restaurant!!' ik loop naar recht op weg naar een cafe met een gigantische vis logo op de gevel (ze kennen geen vis in burningkingdom alleen vlees) 'kom, kom rakuno!!' vrolijk stap ik met me armen achter mijn hooft naar het restaurant toe. ik sabbel wat op mijn zoethout stokje. en open de deur. er luid een belltje die vast zit boven aan de deur. zo weten de wezen wanneer er klanten komen. aan een grote vierkante lage tafel zitten 3 andere wezens (menslike) 'oi, oi, oi!!?' er zwaait een van de 3 wachters die aan de tafel zit. vrolijk zwaai ik terug en kom bij hun aan schuiven. en ga zitten op een zacht kussentje op de grond.

jongens, dit is rakuno de oppas, rakuno dit is: yori de kleding beheerder, sironiku de gevechts lijder en dimori de stads lijder (het hooft van de wachters in de stad)

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Sx5t
Ewaro - erfeling - vuur - logeer kamer van het paleis.
ik keek sexy naar achteren, waar sonya stond en knipoogde romantisch. 'zullen we anders samen in bad gaan? het bad is toch al zo groot dus dat past makkelijk. en als... j...je niet zo op je gemak voelt.... umh.... h..hou maar uw o...on..ndergoed aan.'

ik maak het knoopje van mijn broek los gevolgt door mijn riem en leg een paar dolken die onder mijn broek bevestigt zaten aan mijn boven been op het bed. de broek trek ik verder uit en vouw het netjes op. tot een geweldig stapeltje van kleren. ik had aleen nog maar mijn ondergoed aan.

'umh... u kent beter niet over mij praten als u braien ziet of spreekt.' het is even stil en ik denk diep na. 'w..want d..dan word vader... niet erg vrolijk.' ik loop naar sonya toe en streel haar wang en draai aan een plukje haar om mijn vinger heen. 'wat bent u mooi'

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 4vmo
heer fireheart - tuin van burning kingdom
vergadering...

trainer van braien - vuur - trainingzaal
training tot 5 uur

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 0yep
Braien Fireheart - erfeling - training zaal van koninkrijk (burningkingdom)
training tot 5 uur

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Di9m
Setto crystalwater - erfeling - revier in bos (tiankey dorp)
'hou je klauwen nou eens voor je grote mond vol tanden stomme beer!!!' snouwt de man achter mij. de vogel achtige man krijst vogel achtig in het oor van jake waardoor hij zig erg duizelig kan gaan voellen met gevolg door bewust zijn verlies.

(als jake flauw valt nemen de mannen setto en jake mee naar een geheime plek)


mysterieuze man - geheime plek (huis)
'nou daar staat de waterpomp!' ik pak mijn boekje weer op en wijs ondertussen naar de pomp waar water uit hoort te komen en lees ongemakkelijk weer verder in mijn boekje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Emptyvr feb 07 2014, 11:37

Evilian schreef:
Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Pxjc  

Tao, Xiumin- erfeling

Het meisje haalde nog steeds geen adem. Tao pakt haar hoofd beet. ''il-eona!'' (wakker worden!) zei hij en gaf een zachte tik tegen haar hoofd. Xiumin stopte meteen met muziek spelen en stond op. "TAO gedraag je'' zei hij schel. Hij trok zijn jas uit en liep richting het meisje toe.  ''gwaenchanh-eul geoya . ulineun neol haechiji anh-a'' (Het komt wel goed. Wij doen je geen kwaad) Voorzichtig voude hij zijn jas om haar heen.

Het meisje schrok van Xiumins actie en zei ''ingan-ui''(humans?) vroeg ze. Waarna ze snel op stond. Xiumin stak zijn hand uit om het meisje op te vangen die probeerde op te staan. De jas die het net om haar heen had gewikkeld viel weer af. Zijn hand gleed langs haar bovenarm. over haar blootte lichaam. Het meisje viel tegen Tao aan. Alleen Tao was best wel beledigt door de opmerking van het elven meisje.'' Human.. human.. Hoe durft deze naakte elf ons humans te noemen.'' Zei hij boos.Hij duwde het meisje richting Xiumin. ''Hoezo zou ik je nou nog opvangen.Wie denkt je wel dat je is.'' Zei hij boos. Xiumin reageerde hier erg geirriteerd ''Gedraag je is Tao..'' Xiumin ving het meisje op. Hij voelde hoe haar naakte lichaam tegen hem aandrukte. ''gumeong''(gaat het) vroeg hij terwijl zijn hoofd langzaam rood kleurde. ''geugeos-eun nae koteuleul dang-gibnida. jeug deol chuwoyo.'' (trek mijn jas aan dan is het minder koud.) Hij kon niet naar het meisje kijken.

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Thumb

Eon- Erfeling -in de tuin

Keek naar Ewaro en het meisje

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 2xy7

Sonya- Erfeling- in de tuin

Ik zag hoe Ewaro zich steeds verder uit kleed. ''samen in bad'' dacht ik. Nee dat doe ik alleen met braien. ''En hoezo mag ik niet over je praten'' Vroeg ik. Ewaro kwam steeds dichter bij Hij pakte me haar beet en zei dat ik knap was. Hier door moet ik erg hard blozen. Van schrik stapte ik naar achteren en stuikelde over mijn eigen voeten. Ik verloor mijn evenwicht

Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 L85e

Anne-artist/shifter- bij aisu

Aisu ik heb honger. zullen we gaan eten? vroeg anne terwijl ze keek hoe Luhan en aisu bezig waren.

Luhan - Feran spirit (Cat) - in Aisu's huis


okey koud koud koud koud koud.... waarom trap ik er ook in om boven op hem te springen. zoo koud. Ik voelde hoe zijn hand onder mijn kin kriebelde. ''Oh oh ja precies daar jaah'', ik begon zacht te purre mijn staart zwiepte blij alle kante op. '' Jaah ga door,'' Dit was echt bijna een van de fijnste dingen als kat zijnde. ''Nee luhan focus je mag geen lief schootwezen worden. Ik schudde me kop en sprong weg. Ik draaide mijn kont naar aisu toe. ''Zo nu lijk ik nog boos.'' dacht ik nog na genieten van het gekriebel in me nek
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   Tales of the Watertiger and the Fireleon - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tales of the Watertiger and the Fireleon
Terug naar boven 
Pagina 9 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: