cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Pokemon Wereld

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

Pokemon Wereld - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Wereld   Pokemon Wereld - Pagina 3 Emptydo feb 27 2014, 17:54

Pokemon Wereld - Pagina 3 141r4uc
Hij was druk bezig met de dieren op de boerderij eten te geven.
Op het moment stond hij in een kraal vol met modder waar Tepig rondliepen.
De professoren haalden van deze boerderij ook altijd de starter pokémon voor nieuwe trainers. Vandaag zou professor Juniper weer een aantal tepig, snivy en oshawott ophalen. Z'n ouders waren even weg, dus hij moest ervoor zorgen dat de betreffende pokemon klaar waren voor als de professor zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
xxxjustinexxx

xxxjustinexxx


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 08-06-13
Leeftijd : 21
Woonplaats : exloo

Pokemon Wereld - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Wereld   Pokemon Wereld - Pagina 3 Emptydo feb 27 2014, 20:01

Pokemon Wereld - Pagina 3 Majp20
toen ze uit de stad waren zochten ze een groot grasveld op waar ze uitgebreid konden rennen, spelen, oefenen en natuurlijk eten. anna legde samen met phie het kleed neer en begon voedsel op de deken te verspreiden.
Pokemon Wereld - Pagina 3 4vlimw
phie en voxxie raakten helemaal opgewonden, zo'n honger hadden ze.
Pokemon Wereld - Pagina 3 2l9pmx
spirit liet voxxie van haar rug springen en ging zelf bij de anderen zitten eten
Pokemon Wereld - Pagina 3 2wnn2w3
voxxie maakte het zichzelf gemakkelijk terwijl ze haar deel van het eten opat.

Pokemon Wereld - Pagina 3 Majp20
toen ze klaar waren met eten ruimde ze alles op en ging daarna met spirit rijden. ondertussen speelden phie voxxie op het kleed met elkaar. toen ze een al een groot stuk hadden afgelegd zagen ze een grote boerderij opdoemen in de verte.
anna spoorde spirit weer aan om verder te gaan, richting de boerderij. bij de boerderij stapte ze af en bekeek ze nieuwsgierig het erf. opeens hoorde ze wat roffelen. geschrokken keek ze om. het was de zadeltas. voorzichtig opende ze het. bovenop de spullen zaten phie en voxxie dicht op elkaar gedrukt. lachend haalde anna de twee eruit en zette ze op spirits rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Pokemon Wereld - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Wereld   Pokemon Wereld - Pagina 3 Emptywo jun 11 2014, 11:11

Pokemon Wereld - Pagina 3 200y32d

Na een tijdje lopen waren ze bij het pokemon center aangekomen. Zorua was weer in zijn pokemon vorm veranderd en samen liepen ze naar binnen toe. Achter de balie stond zuster joy al te wachten. 'Hallo, kunnen mijn pokemon nog verzorgt worden? Ze hebben het aardig zwaar gehad de laatste tijd.' Zei hij. 'Ja natuurlijk kan dat! Geef ze maar hier dan verzorgen we ze wel.' Zei ze. Hij overhandigde de pokeballs en zorua zette hij op de balie. 'Ik ben zo terug. Even kijken of er ergens een plek is om te overnachten.' Zei hij tegen zorua en joy. 'Oke, tot zometeen meneer.' Zei joy.

Pokemon Wereld - Pagina 3 33kuhwh

---------------------------------------------------------

Pokemon Wereld - Pagina 3 B88v1d

Het had even geduurd maar hij had de pokemon ingehaald. Meteen wanneer hij de pokemon in handbereik had sloeg hij zijn armen om de halzen van beide pokemon. 'Ho. Rustig maar.' Zei hij kalmerend. Hij hield de pokemon tegen zodat ze niet verder weg konden rennen. 'Het is al goed. Jullie zijn een beetje geschokken he? Door die grote lugia.' Zei hij op een rustige en kalme manier. 'Maar jullie hoeven je zeker geen zorgen te maken om haar. Ze is juist heel erg aardig. Jullie kunnen het aan mijn pokemon vragen als jullie willen. Kom maar dan gaan we naar hun en naar jullie trainer toe.' Zei hij.
Hij begeleide de pokemon weer terug naar het meer. Nimbeon liep achteraan de groep om controle te kunnen houden over iedereen. Na een wandeling die korter duurde dan hij had gedacht kwamen ze weer aan bij het meer. Hij bracht de pokemon meteen naar het meisje toe en liet ze los.
'Sorry dat ik je alleen liet. Ik dacht dat je misschien wel graag had dat iemand je pokemon terug ging halen.' Zei hij met een vriendelijke glimlach. 'Heb je je erg bezeerd?' vroeg hij bezorgd. Nimbeon liep voorzichtig naar het meisje toe en bleef naast spireon staan. 'Oooh en mijn naam is Gaelle trouwens.'

Pokemon Wereld - Pagina 3 2i8fwd5

Hij slaakte nog een diepe zucht toen de pokemon weer wegrende. Hij rende nog een tijdje achter hem aan. 'Hey wat is er? Waar ben je bang voor? Ik doe je niks. Kom terug alsjeblieft! Ik wil alleen helpen..' Riep hij de pokemon nog na.
Na een tijdje stopte hij de achtervolging en zakte tegen een boom aan op de grond. "Dan niet... Ik wou er alleen maar voor je zijn." Dacht hij. Hij wist echt niet wat hij met de pokemon moest doen. Hij had geleerd elke pokemon te helpen die hij kon helpen maar nu wist hij niet wat te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
xxxjustinexxx

xxxjustinexxx


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 08-06-13
Leeftijd : 21
Woonplaats : exloo

Pokemon Wereld - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Wereld   Pokemon Wereld - Pagina 3 Emptywo jun 11 2014, 16:27

Pokemon Wereld - Pagina 3 Majp20
zachtjes liep ze het erf op. bij een stal keek ze voorzichtig om het hoekje. ze zag iemand met een pokemon bezig. nieuwsgierig sloeg ze de jongen gade.

Pokemon Wereld - Pagina 3 4vlimw
Pokemon Wereld - Pagina 3 2l9pmx
Pokemon Wereld - Pagina 3 2wnn2w3
langzaam liepen ze naar Anna toe. Phie bleef bang dicht bij de anderen staan. plots kwam er een pluisje in voxxie's neus terecht. ze wou niezen maar net op tijd hield phie haar handje voor voxxie's neus.
Terug naar boven Ga naar beneden
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

Pokemon Wereld - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Wereld   Pokemon Wereld - Pagina 3 Emptydo jun 12 2014, 20:27

Pokemon Wereld - Pagina 3 N3qhdi
Samen met z'n dochter ging hij een hotel binnen. Bij de balie vroeg hij of ze nog een tweepersoonskamer over hadden. De vrouw bij de balie, ging even kijken en ze knikte. 'Ja, die hebben we nog.' zei ze. Een glimlach verscheen er op Takashiro z'n gezicht. 'Dan nemen we die graag.' zei hij en de vrouw vertelde hem de prijs van de kamer. Takashiro gaf haar het geld en hij kreeg de sleutel. Zijn blik verplaatste hij naar z'n dochter, die naar hem op keek.
De vrouw was achter de balie vandaan gekomen en zei: 'Ik zal jullie naar je kamer leiden.' De oorlogsveteraan knikte en ging met zijn dochter en de vrouw mee naar hun kamer.


Pokemon Wereld - Pagina 3 Jpvp93
De balievrouw was zo aardig om hen naar hun kamer te brengen. Met haar vader liep ze achter haar aan. Toen ze bij de deur van de kamer waren, opende haar vader de deur en gingen ze naar binnen. Ze legden hun spullen in de kamer en liepen toen naar beneden om Raikou van de spullen te bevrijden.

Pokemon Wereld - Pagina 3 2diq2qd
Nu moest hij weer buiten wachten, met een grom ging hij liggen.
Na een tijdje kwamen heer Giou en Nanaho weer terug naar buiten en maakten de tassen leeg die hij droeg. Daarna liepen ze weer terug naar binnen. Zo kwamen ze af en toe terug naar buiten om weer opnieuw spullen te pakken en die naar binnen te brengen. Hij hield heer Giou wel in de gaten voor als die moeite zou krijgen met tillen door z'n oorlogswond.


Pokemon Wereld - Pagina 3 Vzd0sh
Ze glimlachte toen het meisje zei dat het wel ging. 'Gelukkig.' zei ze. De Luxray begon naar haar te grommen, maar ze reageerde niet agressief terug. Hij wilde alleen z'n trainer beschermen. Toen ze hoefstappen hoorde, keek ze op en zag dat de Zeburaika en de Shimama terug waren gekeerd en de jongen kwam erachteraan. Ze was opgelucht dat de jongen de pokémon terug had kunnen krijgen.

Pokemon Wereld - Pagina 3 2rn8z2r
Hij keek op toen hij geen voetstappen meer hoorde en merkte dat de jongen het opgegeven had. Er ging een gevoel van opluchting door hem heen, maar hij bleef nog wel alert. Hij bleef in dichte bebossing in de hoop dat niemand hem zou zien.

Pokemon Wereld - Pagina 3 2cdzm7o
Blij keek ze op toen haar pokémon weer terug waren. Ze aaide Shimama en Zeburaika over hun neus toen ze naar haar toe waren gekomen en hield Flaaffy in haar armen toen die van Shimama af sprong. Met een dankbare glimlach keek ze naar de jongen. 'Dank je.' zei ze en schudde haar hoofd toen die zich verontschuldigde dat hij haar alleen had gelaten. 'Dat geeft niet.' zei ze.
'Ik ben blij dat je achter m'n pokémon aan ben gegaan.' Op zijn vraag of ze zich had bezeerd, zei ze: 'Een beetje, maar niks ernstigs.'
'Ik ben Zeb.' stelde ze zichzelf voor toen de jongen zich voorstelde als Gaelle.


Pokemon Wereld - Pagina 3 141r4uc
Hij stond op en draaide zich om, waardoor hij een blondharig meisje bij de stal stond gaan. Er verscheen een onbegrijpende frons op z'n gezicht. 'Wat doe jij hier?' vroeg hij aan haar, niet onvriendelijk maar wel op zo'n toon om haar te laten merken dat het niet erg gewaardeerd werd dat ze zomaar op het erf van de boerderij van z'n ouders stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
xxxjustinexxx

xxxjustinexxx


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 08-06-13
Leeftijd : 21
Woonplaats : exloo

Pokemon Wereld - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Wereld   Pokemon Wereld - Pagina 3 Emptyza jun 14 2014, 08:25

Pokemon Wereld - Pagina 3 Majp20
ze schrok toen de jongen haar had gezien. met grote ogen begon ze te stamelen, " ik ehh. was  nieuwsgierig duss. keek ik even.. sorry.." zei ze zachtjes terwijl ze iets verder te voorschijn kwam.
Pokemon Wereld - Pagina 3 4vlimw
Phie vond het maar niks dat ze waren ontdekt. Ze trok een beetje aan Anna's jurk zodat die haar oppakte. Vragend keek ze de jongen aan.
Pokemon Wereld - Pagina 3 2l9pmx
Spirit liep rustig iets naar voren, tot Anna
Pokemon Wereld - Pagina 3 2wnn2w3
Voxxie  ging voor Anna zitten. Op een kluitje stonden ze daar maar bij elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Pokemon Wereld - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Wereld   Pokemon Wereld - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pokemon Wereld
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: meespeelverhalen-
Ga naar: