cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 07 ghost anime

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
AuteurBericht
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

07 ghost anime - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 07 ghost anime   07 ghost anime - Pagina 13 Emptyma aug 25 2014, 23:21

07 ghost anime - Pagina 13 30m76ug

'Eeeh.. ja. Het gaat wel weer beter. Beter eigenlijk dan toen ik nog leefde.' Zei hij lachend. 'Dus ik mag niet echt klagen denk ik.'
'En hoe gaat het met jou? Nog goed kunnen praten met Lab?' Vroeg hij rustig.

07 ghost anime - Pagina 13 2m2xiio

Hij pakte weer een paar boeken op en keek even naar zijn witte academie handschoenen. 'Heeft eigenlijk ook geen zin meer om die om te houden.' Mompelde hij met een zuchtje. Hij trok de handschoenen uit en legde ze op een tafel. In zijn rechterhand was de grote rode steen te zien die bekend stond als de eye van mikhail. Sinds dat hij klein was had hij die gekregen van zijn stiefvader. Om hem en de steen te beschermen werd de steen in zijn rechterhand gedrukt en hij was sindsdien niet weggehaald.
Hij begon weer druk aan het werk om de boeken weer in de kasten te zetten. Soms een trap gebruikende als hij niet ver omhoog moest. En anders vloog hij weer omhoog.

07 ghost anime - Pagina 13 Jv0wp4

Hij zwierf door de kerktuinen heen en hielp hier en daar een bisschop in opleiding met de planten te verzorgen.

07 ghost anime - Pagina 13 2psj9zs

Hij keek naar zijn meester en zuchtte. 'Meneer... U weet zelf ook dat die Frau niet snel opgeeft. Al heeft u wel het voordeel dat de zeis u nog wel gehoorzaamt. Maar ik schat de kans heel laag in.' Zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

07 ghost anime - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 07 ghost anime   07 ghost anime - Pagina 13 Emptyma aug 25 2014, 23:54

07 ghost anime - Pagina 13 Jpvp93
'Daar ben ik blij om.' zei ze zacht toen Frau zei dat hij wel goed met z'n broertje overweg kon. Ze knikte vervolgens op zijn vraag. 'Ja.' zei ze alleen stil. Aangezien ze met Labrador had afgesproken dat ze Frau zou vertellen hoe ze over hem dacht. Al had ze wel zo'n idee dat hij het wel al zou weten. 'Weet je ... Labrador en ik hebben gepraat over wat er was gebeurd ... en ... misschien weet je het al, maar misschien ook niet ...' Ze nam nog een diepe zucht, omdat ze zo zat te zwammen. 'Ik vind je leuk.' zei ze toen snel en keek snel van hem weg, waarna ze begon te blozen.

07 ghost anime - Pagina 13 2m3jm6g
Hij was zo druk bezig dat hij op een gegeven moment zelfs zachtjes begon te neuriën. Toen hij klaar was met de stapel boeken in de kast te zetten, draaide hij zich om en zag Teito bezig. Hij had z'n handschoenen uit gedaan, waardoor er een soort steen zichtbaar was in z'n hand. Er trok zich een onbegrijpende frons op z'n gezicht. 'Teito.' begon hij. 'Wat is dat op je hand?'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

07 ghost anime - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 07 ghost anime   07 ghost anime - Pagina 13 Emptydi aug 26 2014, 00:56

07 ghost anime - Pagina 13 30m76ug

Hij bleef aandachtig luisteren toen het leek alsof nanaho wat probeerde te zeggen. Hij glimlachte lief naar nanaho toen ze eindelijk zei dat ze hem leuk vind. Hij reikte met zijn hand over de tafel en pakte nanaho haar kin vast. Vervolgens draaide hij haar gezicht waar naar hem toe. 'Dat weet ik toch.' Zei hij zacht met een lieve glimlach.

07 ghost anime - Pagina 13 2m2xiio

Hij was druk bezig dat hij zelfs een beetje schrok van James toen hij ineens wat vroeg. Hij keek naar de steen in zijn hand en weer naar James. 'Dat is de eye van Mikhail. Het is een steen waarvan gezegd is dat die de Raggs familie moest beschermen. Mijn stiefvader heeft het aan mij gegeven om me te beschermen.' Vertelde hij aan james. 'Het gerucht gaat dat de aartsengel Mikhail zelf opgesloten zit in de steen. En dat hij soms bezit neemt van het lichaam waar de steen in zit.' Vervolgde hij zijn verhaal.

07 ghost anime - Pagina 13 Jv0wp4

Hij zwierf door de kerktuinen heen en hielp hier en daar een bisschop in opleiding met de planten te verzorgen.

07 ghost anime - Pagina 13 2psj9zs

Hij keek naar zijn meester en zuchtte. 'Meneer... U weet zelf ook dat die Frau niet snel opgeeft. Al heeft u wel het voordeel dat de zeis u nog wel gehoorzaamt. Maar ik schat de kans heel laag in.' Zei hij.[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

07 ghost anime - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 07 ghost anime   07 ghost anime - Pagina 13 Emptydi aug 26 2014, 01:06

07 ghost anime - Pagina 13 Jpvp93
Ze keek hem aan toen Frau haar kin vastpakte en haar gezicht naar hem toe draaide. Er verscheen weer een glimlach door wat hij zei. 'Ik ... ik wist gewoon niet hoe je erop zou reageren.' zei ze toen zacht. Het voelde fijn om te weten dat Frau het al wist en dat hij er zo kalm over deed. Dat gaf haar het gevoel dat hij het accepteerde.

07 ghost anime - Pagina 13 2m3jm6g
Hij luisterde aandachtig naar wat Teito hem vertelde over de steen in zijn hand en knikte uiteindelijk. 'Heeft hij al eens bezit van jou genomen?' vroeg hij toen aan de jongen. Nu maakte Teito hem wel nieuwsgierig over de steen die hij "Eye of Mikhail" noemde. Hij had er wel eens over gelezen, maar om het zo te zien was een heel ander verhaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
xxxjustinexxx

xxxjustinexxx


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 08-06-13
Leeftijd : 21
Woonplaats : exloo

07 ghost anime - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 07 ghost anime   07 ghost anime - Pagina 13 Emptyza sep 06 2014, 17:44

verloren
hij leunde achterover, vouwde zijn handen in elkaar en zuchtte. zijn dierbare zeis weg, zijn dierbare Eye. wat was het volgende? toen zij hij brommend "kuroyuri, kun jij denk je achterhalen wanneer de kerk weer een uitstapje maakt? ik denk dat dat wel eens ons lichtpuntje kan zijn..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





07 ghost anime - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 07 ghost anime   07 ghost anime - Pagina 13 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
07 ghost anime
Terug naar boven 
Pagina 13 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ghost River

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: meespeelverhalen-
Ga naar: