cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 07 ghost anime

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

07 ghost anime - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 07 ghost anime   07 ghost anime - Pagina 12 Emptydi jul 15 2014, 17:08

07 ghost anime - Pagina 12 Jpvp93
Een kleine droevige glimlach verscheen er op haar gezicht toen Labrador binnen kwam. Rustig nam ze de bloem aan toen hij die voor haar hield en staarde ernaar, terwijl ze over de blaadjes heen streelde. Haar blik richtte ze terug op Labrador toen hij zei dat Frau echt een eikel was. 'Ja, nogal.' zei ze zacht. Toen hij zijn vrije arm rond haar sloeg, legde ze haar hoofd tegen z'n schouder en sloeg haar ogen neer. Ze was blij dat Labrador nu bij haar was.
Hij kon het altijd goed voor elkaar krijgen om haar beter te laten voelen.


07 ghost anime - Pagina 12 Ir52tc
Hij knikte even en zag toen dat Frau over z'n wang heen wreef. 'Dat was een behoorlijk harde klap die ze op je wang gaf.' zei hij. 'Je heb wel precies een goede uitgezocht.' mompelde hij toen droogjes. 'Zo'n felle.'

07 ghost anime - Pagina 12 2m3jm6g
'Hm, okay.' zei hij en wilde aan z'n eten beginnen, maar zag toen dat Teito zeker ergens mee zat. 'Ik kan aan je zien dat er wel iets is.' mompelde hij toen. 'Normaal boeit het me niet als mensen iets dwars zitten, maar ik wil wel graag dat jij het mij verteld.' Het kwam er misschien een beetje hard en bot uit, maar hij was niet erg gewend om zo om te gaan met andere personen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

07 ghost anime - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 07 ghost anime   07 ghost anime - Pagina 12 Emptydi jul 15 2014, 18:15

07 ghost anime - Pagina 12 30m76ug

Hij keek naar yuuki toen hij zei dat het wel een harde klap was. 'Ach die klap zelf deed eigenlijk niet veel pijn.' zei hij. Zacht moest hij lachen toen hij hoorde wat yuuki daarna mompelde. 'ach je kent me toch nog wel?' Grapte hij toen. 'ze is alleen.... Niet te volgen.' zei hij erachter met een zucht. 

07 ghost anime - Pagina 12 2m2xiio

Een klein lachje kwam op zijn gezicht door wat james zei. 'Je klinkt nu precies als hem.' Zei hij zacht, met nog steeds het kleine lachje op zijn gezicht. 'Ik was een gevangene van de academie. En mijn vriend... Hij heeft me toen geholpen met ontsnappen.' Zei hij. 'Alleen kon hij niet op tijd weg komen..' Zei hij zacht erachteraan. Zijn blik had hij nu gericht op het een en hij draaide wat rond met zijn lepel in de soep.

07 ghost anime - Pagina 12 Jv0wp4

'Je kan mij alles vertellen. Dat weet je he?' Zei hij tegen haar. Een tevreden glimlach stond op zijn gezicht toen nanaho haar hoofd op zijn schouder legde.
'Vanochtend ging het nog goed. Jullie waren bij elkaar en grapte nog met elkaar. En nu..' Hij pauzeerde even. 'Wat is er gebeurd?' Vroeg hij uiteindelijk.
Natuurlijk wist hij wel wat er gebeurd was maar hij had niet alles gezien. Alleen wat er op de gang gebeurde tussen hen. Hij wist dus niet of er nog iets was wat hij had gemist.

07 ghost anime - Pagina 12 2psj9zs

Hij keek naar zijn meester en zuchtte. 'Meneer... U weet zelf ook dat die Frau niet snel opgeeft. Al heeft u wel het voordeel dat de zeis u nog wel gehoorzaamt. Maar ik schat de kans heel laag in.' Zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

07 ghost anime - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 07 ghost anime   07 ghost anime - Pagina 12 Emptydi jul 15 2014, 19:13

07 ghost anime - Pagina 12 Jpvp93
'Ik weet het niet...' zei ze zacht op Labrador zijn vraag. 'Normaal vind ik het niet erg als Frau zo met me zit te flirten, want dat is gewoon...ja...hem.' Er volgde even een stilte. 'Misschien komt het door mijn eigen gevoelens dat ik er niet meer tegen kan.' Met een klein fronsje keek ze op naar Labrador.

07 ghost anime - Pagina 12 Ir52tc
Hij knikte begrijpend toen z'n broer zei dat ze niet te volgen was. 'Zijn de meeste meiden dat niet?' vroeg hij toen voordat hij een hap van z'n eten nam. Zelf had hij nog niet tot geen ervaring met meisjes, maar hij wist wel dat hij geen snars van ze begreep en zijn broer blijkbaar dus ook niet. Of in ieder geval niet van dat ene meisje.

07 ghost anime - Pagina 12 2m3jm6g
Een onbegrijpende blik verscheen er op z'n gezicht toen Teito zei dat hij nu precies op 'hem' leek. Net toen hij wilde vragen wie hij bedoelde, begon de bruinharige jongen al te vertellen over wie hij bedoelde. Hij knikte uiteindelijk toen Teito uitgesproken was. 'Dat spijt me voor je.' zei hij zacht.
Hij kon zich echt niet voorstellen hoe het was om zo je vriend te verliezen, dus hij wist ook niet echt wat te zeggen om te tonen dat hij het erg vond voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

07 ghost anime - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 07 ghost anime   07 ghost anime - Pagina 12 Emptydi jul 15 2014, 19:55

07 ghost anime - Pagina 12 30m76ug

'naah. De meeste vallen wel mee. Alleen zij is nu niet te volgen. Maar kan ook komen omdat ze te veel tijd met mij doorbrengt. Dan kan het verwarrend worden.' zei hij.
'Zeg hoe zit het eigenlijk met jou? Al een leuk meisje gevonden?' Vroeg hij nieuwsgierig. Hij was dan wel een tijd uit zijn broertje zijn leven geweest maar toen hij nog leefde had yuuki nog geen vriendin. En nu had hij ook nog niemand gezien. 

07 ghost anime - Pagina 12 2m2xiio

Hij keek dankbaar naar james. 'Dank je..' Zei hij zacht. 'Ik hoop alleen dat hij nog leefd.' mompelde hij erachteraan.
Hij staarde nog even naar de soep waarna hij weer rustig begon te eten. Ondanks alles was hij wel blij dat hij bij de kerk terecht was gekomen. Iedereen hier was aadig tegen hem en hij werd zonder na te denken opgevangen.

07 ghost anime - Pagina 12 Jv0wp4

'Heb je het dan al tegen hem gezegd hoe je er echt over voelt?' Vroeg hij aan haar. 'Hij geeft wel om je. Misschien meer dan je zelf denkt.' Zei hij zacht.

07 ghost anime - Pagina 12 2psj9zs

Hij keek naar zijn meester en zuchtte. 'Meneer... U weet zelf ook dat die Frau niet snel opgeeft. Al heeft u wel het voordeel dat de zeis u nog wel gehoorzaamt. Maar ik schat de kans heel laag in.' Zei hij.[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

07 ghost anime - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 07 ghost anime   07 ghost anime - Pagina 12 Emptydi jul 15 2014, 20:04

07 ghost anime - Pagina 12 Jpvp93
Haar wangen kleurden rood door wat hij zei en schoot met grote ogen overeind. 'I-ik weet niet...' zei ze en wreef even ongemakkelijk over haar arm heen waarbij ze haar blik van Labrador afwendde. 'Straks wil die alleen vrienden blijven.'

07 ghost anime - Pagina 12 Ir52tc
Wat geschrokken door Frau zijn vraag keek hij op naar hem en liet nog net niet z'n lepel uit z'n hand vallen. 'E-eh...nee.' zei hij toen stamelend. 'Ik ben nog niet echt met meisjes bezig geweest.' Dit was de reden dat hij meestal niet goed met z'n broer overweg kon, omdat die zo ineens het onderwerp kon veranderen naar iets ongemakkelijks.

07 ghost anime - Pagina 12 2m3jm6g
'Ik hoop het ook voor je.' zei hij zacht en at zelf ook maar van z'n soep toen Teito ook begon met eten. Eigenlijk vond hij het wel fijn om tijd met Teito door te brengen. Hij had nog nooit iemand ontmoet die zo graag bij hem in de buurt wilde zijn. Een klein glimlachje verscheen er op z'n gezicht, terwijl hij daarover nadacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

07 ghost anime - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 07 ghost anime   07 ghost anime - Pagina 12 Emptywo jul 16 2014, 14:09

07 ghost anime - Pagina 12 30m76ug

'ach dat komt nog wel. Hoe oud ben je ook alweer? 16? Dan begin je net.' Zei hij met een grijns. Hij gaf yuuki even een stootje tegen ze arm aan. 'En nu heb je je grote broer weer om je te helpen.' Zei hij lachend.
Hij wist dat het vroeger nooit echt goed ging tussen hem en yuuki. Maar nu hij, dankzij lab, een tweede kans had gekregen was hij niet van plan om die te laten schieten.

07 ghost anime - Pagina 12 2m2xiio

Ook al vond hij het niet zo fijn om terug te denken aan wat er gebeurd was vond hij het wel fijn dat hij er met james over kon praten. Hij keek even nog nar james en glimlachte waarna hij zijn soep verder opat.

07 ghost anime - Pagina 12 Jv0wp4

Hij glimlachte zacht door wat ze zei. Wat best bijzonder is aangezien hij vaak geen tot nauwelijks emoties toont. 'Denk je dat echt?' Vroeg hij haar. 'Jij bent de enige waarvan ik ooit heb gezien dat die terug flirt met hem zonder dat hij er bezwaar van maakt. Jij kan dingen bij hem doen waarbij als iemand anders het probeert diegene meteen een vuist in zijn gezicht krijgt. Vind je dat niet een beetje raar?' Zei hij met een wat grotere glimlach.

07 ghost anime - Pagina 12 2psj9zs

Hij keek naar zijn meester en zuchtte. 'Meneer... U weet zelf ook dat die Frau niet snel opgeeft. Al heeft u wel het voordeel dat de zeis u nog wel gehoorzaamt. Maar ik schat de kans heel laag in.' Zei hij.[/quote]
[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

07 ghost anime - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 07 ghost anime   07 ghost anime - Pagina 12 Emptywo jul 16 2014, 15:32

07 ghost anime - Pagina 12 Jpvp93
Een beetje onzeker keek ze naar Labrador door wat hij zei. Ze zuchtte even. 'Misschien heb je wel gelijk.' zei ze. 'Ik heb alleen geen idee hoe ik het tegen hem moet zeggen.' Ze was nooit echt goed in communicatie geweest en zoiets als dit vond ze dan ook wel behoorlijk eng.

07 ghost anime - Pagina 12 Ir52tc
Hij kreeg een beetje een schaapachtige glimlach op z'n gezicht door wat z'n broer zei over hem helpen. 'Ghehe, ja.' zei hij wat ongemakkelijk. Niet erg zeker of hij wel blij moest zijn met de hulp van z'n broer voor een meisje te vinden. Om zichzelf een beetje een houding te geven ging hij maar verder met eten.

07 ghost anime - Pagina 12 2m3jm6g
Toen zijn soepkom leeg was, legde hij de lepel erin en wachtte tot Teito ook klaar was eer hij het servies naar de afwas zou brengen. Nog steeds wist hij niet echt wat hij nu over deze jongen moest denken die zo graag zijn vriend had willen worden. Aan de ene kant voelde het wel vertrouwd, maar aan de andere kant ook ongemakkelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

07 ghost anime - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 07 ghost anime   07 ghost anime - Pagina 12 Emptyma aug 18 2014, 23:25

07 ghost anime - Pagina 12 30m76ug

Hij fronste door de reactie van zijn broertje. 'Wat nou? Wil je soms zeggen dat je dat niet wilt?' Vroeg hij met zijn best teleurgestelde act als hij kon.
Hij kon het yuuki ook niet kwalijk nemen als hij geen hulp van zijn broer wou. Zijn manier was nogal... Apart. En niet iedereen zag zijn hulp op het gebied van liefde zitten.

07 ghost anime - Pagina 12 2m2xiio

Kort nadat james klaar was met eten had ook hij zijn soep op. Hij legde zijn lepel in de kom en keek naar james. 'Weer terug naar de bibliotheek? Of heb je wat anders te doen?' Vroeg hij aan de jongen.

07 ghost anime - Pagina 12 Jv0wp4

'Iets zegt mij dat je niet veel hoeft te zeggen.' Zei hij op zijn gebruikelijke emotieloze stem en uitdrukking. Niet omdat het hem niets kon schelen. Maar gewoon omdat hij niet snel en niet lang een emotie liet zien.
'Om eerlijk te zijn.. Ik heb zo een vermoeden dat hij al weet wat er is. Of tenminste een idee heeft van wat er aan de hand is.' Zei hij en hij sloeg een arm om nanaho.
'Hij is misschien wel onwetend en handelt voor hij denkt. Maar hij is niet helemaal dom. Zeker als het gaat om mensen die dicht bij hem staan. Die houd hij heel goed in de gaten.' Zei hij met een knipoog. Hij haalde even een plukje haar voor nanaho haar gezicht weg. 'Dus als ik jou was. Zou ik het proberen.' Zei hij als laatste.

07 ghost anime - Pagina 12 2psj9zs

Hij keek naar zijn meester en zuchtte. 'Meneer... U weet zelf ook dat die Frau niet snel opgeeft. Al heeft u wel het voordeel dat de zeis u nog wel gehoorzaamt. Maar ik schat de kans heel laag in.' Zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

07 ghost anime - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 07 ghost anime   07 ghost anime - Pagina 12 Emptywo aug 20 2014, 00:49

07 ghost anime - Pagina 12 Jpvp93
Ze knikte nog een beetje onzeker. 'Ik zal het zeker proberen.' zei ze en glimlachte lief naar hem. 'Bedankt voor het opzoeken, Labrador.' Haar stem klonk zacht en keek hem met een zachte blik in de ogen. Vervolgens maakte ze zichzelf los van de bishop en liep naar de deur. Ze opende het en bleef nog even staan wachten, terwijl ze Labrador z'n richting uit keek.

07 ghost anime - Pagina 12 Ir52tc
'Nou ...' begon hij. 'Eigenlijk niet.' Hij grijnsde een beetje onschuldig. Hij vond het vervelend om de hulp van z'n broer nu af te slaan, nu ze net weer met elkaar konden omgaan, maar hij had echt het type hulp dat z'n broer altijd gaf als vrienden een meisje zochten niet nodig. Het zou alleen maar ongemakkelijk worden. Heel ongemakkelijk.

07 ghost anime - Pagina 12 2m3jm6g
Hij stond rustig op en nam zijn nam de kom met de lepel van de tafel af. 'We zijn nog niet klaar in de bibliotheek, dus dat moeten we eerst af maken eer we ergens anders aan kunnen beginnen.' zei hij en liep richting de afhaalplaats om de kom en de soep af te geven aan één van de vrouwen die waren aangesteld over de eetruimte. Voor hij terug naar de bibliotheek zou gaan, wachtte hij eerst tot Teito hetzelfde had gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

07 ghost anime - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 07 ghost anime   07 ghost anime - Pagina 12 Emptyzo aug 24 2014, 23:42

07 ghost anime - Pagina 12 30m76ug

Hij begon te lachen toen Yuuki zo voorzichtig probeerde te brengen dat hij zijn hulp niet wou. 'Ach joh rustig maar. Ik zat je te plagen. Natuurlijk begrijp ik dat je mijn hulp niet wilt. Veel mensen willen die niet.' Zei hij met een knipoog en hij aaide even door zijn broertje zijn haren.

07 ghost anime - Pagina 12 2m2xiio

Hij volgde james gehoorzaam en gaf ook zijn kom aan de bediende af. 'Oke, dan word het terug naar de bibliotheek.' Zei hij met een glimlachje. Hij vond het werk nog geen eens zo heel erg. De kerk had hem ingenomen zonder hem te kennen en zonder te weten wat voor problemen hij kon veroorzaken. Dus vond hij dat hij wel wat terug kon doen. Hij liep het eetgedeelte uit en wou proberen zelf naar de bibliotheek te lopen. Alleen liep hij totaal de verkeerde kant op.

07 ghost anime - Pagina 12 Jv0wp4

'Geen dank nanaho. Je weet dat ik altijd voor jullie klaar sta. Toch?' Zei hij kalm. Hij stond op van haar bed en liep naar de deur toe. 'En als je me nog een keer nodig hebt dan weet je me te vinden. In de tuinen.' Zei hij voordat hij weer wegliep, terug naar de kerktuinen.

07 ghost anime - Pagina 12 2psj9zs

Hij keek naar zijn meester en zuchtte. 'Meneer... U weet zelf ook dat die Frau niet snel opgeeft. Al heeft u wel het voordeel dat de zeis u nog wel gehoorzaamt. Maar ik schat de kans heel laag in.' Zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

07 ghost anime - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 07 ghost anime   07 ghost anime - Pagina 12 Emptyzo aug 24 2014, 23:59

07 ghost anime - Pagina 12 Jpvp93
Ze bleef de bishop nog even nakijken en nam toen een diepe zucht, waarna ze besloot om naar Frau te zoeken. Ze had hem voor het laatst gezien bij de kantine, dus daar zou ze eerst gaan kijken. Rustig liep ze de gangen door richting de kantine en ging er binnen. Daar vond ze Frau samen zitten met z'n broertje. Een klein glimlachje verscheen er op haar gezicht. Rustig liep ze naar hen toe. 'Hi.' begon ze zacht en keek met een beetje onschuldige blik naar de twee jongens.

07 ghost anime - Pagina 12 Ir52tc
Hij sloot z'n ogen en glimlachte toen Frau hem door z'n haren wreef, maar toen hij iemand "hi" hoorde zeggen keek hij op en zag dat ene meisje van eerst staan. 'Hi.' groette hij haar terug en bleef zwijgend naar haar kijken. Ze kwam vast voor Frau, dus misschien kon hij zo beter even weg gaan om ze alleen te laten.

07 ghost anime - Pagina 12 2m3jm6g
Toen hij door had dat Teito zelf naar de bibliotheek wilde proberen lopen, ging achter de jongen aan lopen. Alleen toen Teito de verkeerde kant op liep, raakte hij z'n schouder aan en wees de gang in wat tegenover de gang stond waar ze in liepen. 'Ehm ... we moeten daarheen.' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

07 ghost anime - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 07 ghost anime   07 ghost anime - Pagina 12 Emptyma aug 25 2014, 00:32

07 ghost anime - Pagina 12 30m76ug

Hij keek voor zich uit toen hij een bekende stem hi hoorde zeggen. 'Hey Nanaho..' Zei hij onwillekeurig. Hij wist niet echt wat hij nu moest. Hij dacht toch echt dat hij Nanaho door had en haar begreep. Totdat ze hem die klap verkocht en wegrende. Nu wist hij gewoon niet wat hij met haar aanmoest.

07 ghost anime - Pagina 12 2m2xiio

Hij keek achterom toen hij james op zijn schouder voelde tikken. Toen hij hoorde wat james zei lachte hij beschaamd en zijn wangen kleurde licht rood. 'Eeeh. ja dat wist ik.' Mompelde hij snel. Hij keerde zich om en liep de gang in die James aan had gewezen.

07 ghost anime - Pagina 12 Jv0wp4

Hij zwierf door de kerktuinen heen en hielp hier en daar een bisschop in opleiding met de planten te verzorgen.

07 ghost anime - Pagina 12 2psj9zs

Hij keek naar zijn meester en zuchtte. 'Meneer... U weet zelf ook dat die Frau niet snel opgeeft. Al heeft u wel het voordeel dat de zeis u nog wel gehoorzaamt. Maar ik schat de kans heel laag in.' Zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

07 ghost anime - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 07 ghost anime   07 ghost anime - Pagina 12 Emptyma aug 25 2014, 00:57

07 ghost anime - Pagina 12 Jpvp93
Ze zuchtte even door Frau zijn reactie. Ze had ook wel kunnen verwachten dat hij zo zou reageren. 'Kijk ... het spijt me, Frau ... van hoe ik eerst tegen je deed.' zei ze. 'Ik was gewoon zo ... in de war ... ik weet dat je het goed bedoelde en ... het spijt me echt.' Ze zuchtte even voor ze zich voor een tweede keer verontschuldigde.

07 ghost anime - Pagina 12 Ir52tc
Hij kon voelen hoe ongemakkelijk dit moment was en stond op. 'Ik laat jullie wel even alleen.' zei hij en keek even naar Frau met een klein glimlachje, waarna hij de kantine uit liep. Hij was blij dat hij nog niet zo erg over meiden dacht, van wat er nu tussen zijn broer en dat meisje afspeelde leek het hem veelste ingewikkeld.

07 ghost anime - Pagina 12 2m3jm6g
Hij keek Teito even na en schudde toen met een zuchtje en wat geamuseerd zijn hoofd, waarna hij achter de jongen aanstapte. Ze kwamen uiteindelijk bij de bibliotheek en hij liep erbinnen, waarna hij weer terug verder ging aan het werkje waar hij voor het eten mee bezig was geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

07 ghost anime - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 07 ghost anime   07 ghost anime - Pagina 12 Emptyma aug 25 2014, 22:56

07 ghost anime - Pagina 12 30m76ug

Hij luisterde aandachtig naar haar verontschuldiging. Met een zachte, lieve glimlach keek hij haar aan maar hij zei nog even niks. Hij kon zien dat ze zich echt rot voelde. 'Het is al goed, mijn mooie lieve nanaho.' Zei hij zacht en begripvol.

07 ghost anime - Pagina 12 2m2xiio

Ook hij ging weer verder toen ze bij de bibliotheek waren. Dit was de tweede keer dat hij binnenstapte maar pas nu zag hij hoe groot het wel niet was. De kasten gingen omhoog bijna tot aan het plafond. En er waren meerdere verdiepingen.
Na een tijdje moest hij een boek terug zetten. Toen hij erachter kwam waar die moest zuchtte hij. Natuurlijk moest dat boek op een van de hoogste planken komen te staan. Hij had echt geen zin in op de trap te klimmen en er daarna weer vanaf te klimmen. Hij keek even om zich heen en zuchtte. 'Even kijken..' Mompelde hij tegen zichzelf. Met een simpele kleine beweging van zijn hand verschenen er twee zaiphon zinnen om hem heen die elkaar kruiste. Op zijn beven begonnen ze rond te draaien en hij werd de lucht in getild. Zo werd hij naar de plek van het boek getild zodat hij het boek terug kon zetten en landde hij weer zacht op de grond.
Een licht trots grijnsje stond op zijn gezicht dat hij het nog niet verleerd was.

07 ghost anime - Pagina 12 Jv0wp4

Hij zwierf door de kerktuinen heen en hielp hier en daar een bisschop in opleiding met de planten te verzorgen.

07 ghost anime - Pagina 12 2psj9zs

Hij keek naar zijn meester en zuchtte. 'Meneer... U weet zelf ook dat die Frau niet snel opgeeft. Al heeft u wel het voordeel dat de zeis u nog wel gehoorzaamt. Maar ik schat de kans heel laag in.' Zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

07 ghost anime - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 07 ghost anime   07 ghost anime - Pagina 12 Emptyma aug 25 2014, 23:09

07 ghost anime - Pagina 12 Jpvp93
Ze glimlachte lief terug naar hem door wat hij zei en voelde licht een brok in haar keel brandden. Rustig ging ze aan de tafel tegenover hem zitten en bleef voor een paar momenten zwijgen. 'Gaat het goed tussen jou en je broertje?' vroeg ze toen en keek hem met een wat onzekere vragende blik aan. Na wat er was gebeurd voelde ze zich ongemakkelijk om een gesprek met hem te starten.

07 ghost anime - Pagina 12 2m3jm6g
Hij liep met een stapel boeken in z'n handen naar een kast en zag toen wat Teito deed. Hij bleef even zwijgend staan kijken, niet zeker hoe hij hierop moest reageren en liep toen maar door. Bij de kast gekomen, legde hij de boeken op een tafel en begon ze terug te zetten in de juiste kast. Af en toe de ladder gebruikend als hij ergens niet bij kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud





07 ghost anime - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 07 ghost anime   07 ghost anime - Pagina 12 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
07 ghost anime
Terug naar boven 
Pagina 12 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ghost River

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: meespeelverhalen-
Ga naar: