cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 16 Emptywo aug 24 2016, 21:58

Marlon:

ik sloeg zn handen weg toen hij in mn buik begon te poken. ' oke kappen nu!' ik begon boos te worden. hij hoeft me niet te herinneren dat ik mn sixpack kwijt was.. ik vond dat zelf al erg genoeg. uit eindelijk stopte hij en keerde zich naar de tv. hij vertelde dat hij ook altijd had willen dansen maar niet kon.. ik had ook al in tijden niet echt meer gedanst.. jah in de club... maar dat telt niet echt. dat gevoel dat je kreeg als je een volledige choreografie eindelijk kende. of als je er zelf 1 bedacht had en het voor het eerst volledig uitgevoerd ziet... echt geweldig gewoon. daarna zei hij dat ie mij had zien dansen en dat ik er later beroemt mee ging worden. ' geloof je het zelf. nobody likes agma.. everybody loves cheonsa' zei ik zuur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 16 Emptywo aug 24 2016, 22:02

Gidae:
'wat nee hoor, Cheonsa is nu leuk omdat ze lief en schattig is.. Zodra korea ready is voor meer power zien ze jouw ook wel hoor! komt helemaal goed. Zolang je niet op geeft'. ik schudde me hoofd. 'Klink bijna als een.. ouderlijk type en dat.. terwijl.. wacht hoe oud ben je?' ik keek haar aan. Was ik haar oppa of zij mijn noona... Wat als jij noona was... dan.. Moest ik liever zijn. of?.. Ik begon te lachen. 'Kan jij dat ook?' er was een grioep aan het danse meer hiphop iets drukker en wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 16 Emptywo aug 24 2016, 22:20

Marlon:

' yeah sure... ' antwoordde ik ongeïnteresseerd toen hij zei dat cheonsa alleen nu leuk was omdat ze lief en schattig was.. dat ze daar uit eindelijk wel op uitgekeken zijn en dan klaar zijn voor pit en power. ik had er zelf weinig hoop in. hij vroeg hoe oud ik eigenlijk was. ik keek hem aan. ' guess.' zei ik tegen hem. na een aantal keer proberen besloot ik maar het antwoord te geven ' 22 ' zei ik met een zucht. ' i know.. ben oud... ' en keek verder naar de tv. hij vroeg of ik dat ook kon wat ze nu op tv deden ' tuurlijk. enige genre die ik niet kan is ballet.. ook al was ik dat wel aan het trainen op school.. maar niks voor mij' antwoordde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 16 Emptyvr sep 02 2016, 20:33

Gidae:
'Echt let op me woorden je word beroemt!, Vergeet me dan niet heh!' 

WE kregen het over haar leeftijd en toen ze zei dat ze oud wa wel gezegt 22 begon ik te lachen '25.. Dus zeg maar wie is er hier oud!' Lachend keek ik haar aan. 'Ballet is opzich wel mooi. Maar dans~!'

Zo ging het weken lang. Marlon ging naar werk. Ik ziekenhuis en alles. We praatte best veel en het werd eingelijk met de keer gezelliger... Ik was nog nooit bij der werk geweest of gevraagt welke club het was.. had ik misschein wel beter kunnen doen. Want ik ging vavond met een oude vriend naar zun club toe. gewon gedachte op nul zetten en genieten.

We liepen binnen en gingen aan de bar zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 16 Emptyvr sep 02 2016, 22:16

Marlon:

Ik bleef hem afwimpelen van dat hij zei dat ik ooit beroemd zou worden en dat ik hem dan niet moest vergeten. Hij zei dat hij 25 was en dat hij dan pas oud was. Ik kwam er ook niet onderuit om voor hem te dansen dus ik vermaakte hem er nu maar mee. Deed niet echt mn best ofzo.. was mn echte passie en power een beetje kwijt sins de break up...

Voor de rest was hetredelijk normaal. Gidae had mn afwezigheid van school geregeld voor onbepaalde tijd, en ik kon dus gewoon vollop aan het werk. Het was echt super werk! Beetje gek doen op de bar en was met klanten flirten voor extra fooi. Vandaag was was thema avond. Moulin rouge. We waren helemaal in thema gekleed. Seoul school of art - Pagina 16 Diva_-_circus_burlesque_corset_costume_in_red_black_feathers_77832a60
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 16 Emptyma sep 05 2016, 20:40

gidae,
het was een cafe met vanavond het thema Moulin Rouge. Niet echt mijn ding maar jah! het was gewoon om te genieten. 'Ja doe maar iets' zei ik tegen de gene die vroeg of we wat wilde drinken. Zo ging het wat langer door. Niet veel gebeure er. pas toen de dansen kwamen viel me iets op. 'das...' ik slikte een par keer. 'dat is marlon..' Zei ik en meteen greep die maat waar mee ik was me beet trok me  verder naar de bar toe ne trok de aandacht van Marlon. 'hier hier! who got money' ik keek de jongen aan.. ik hb het geld jij niet... maar okey/
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 16 Emptyma sep 05 2016, 20:56

Marlon:

Het was eindelijk tijd voor de dans preformens. Natuurlijk was dit niks vergeleken wat ik altijd op school moest doen, maar he het was ten.indte iets... en verdiende mn geld er mee. https://youtu.be/hZUv91YNnow vergeleken met de andere dansers was ik vrij uitbundig gekleed. Dit was omdat ik de hoofd danser was en natuurlijk dan meer aandacht moet trekken. Voor dat ik het wist stonden er opeens allemaal jongens voor me te roepen ent e doen. 1 iemand riep zelfs dat ie geld had. Ik wou hem erop aan spreken dat dit niet het soort bar/club voor is toen ik een bekend iemand zag. Het was gidae. Opeens voelde ik me onzeker... ik was bijna nooit nuchter voor hem...ik moest wat doen.. ehhmmm ' sorry not that kind of club' zei ik maar over de geld uitspraak
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 16 Emptyma sep 05 2016, 21:07

gidae,
Ik bleef op een afstandje kijken met me arme over elkaar. in een hand had ik het drnakje beet. Ik glimlachte toen ze me kant op keek. WAarom ahd ik nu de meest rare gevoelens... Me onderbuik tintelde heftig en me hofod tolde.. DE kleding stond haar zo goed. Na even bracht ik me hand naar ma mond en begon op me duim te bijten. Het gevoel werd alleen amar erger toen ze tegen de groep praatt emet wie ik mee was. Me lip verdween in me mond. Jesus Gidae gedraag je.. dacht k terwijl ik naar marlon bleef kijken. Ze moest zo dansen zou ze het doen? zou ze laten zie ndat ze het kon? Waarom keek ik zo naar haar pracht benen..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 16 Emptyma sep 05 2016, 21:27

Marlon:

om eerlijk te zijn... ik vond de dans routine die we hadden voor vanavond best wel saai... of kwam het dat gidae er was en ik wou laten zien wat ik kon? ik weet het niet... maar ik besloot wel compleet wat anders te doen dan de rest. little did gidae know, dat hij dicht bij de 'strip' paal stond. niet dat ie gebruikt werd voor strippen, again not that kind of bar, maar je kon er zo leuk mee dansen! ik liep er op af 'waarom zei je niet dat je langs kwam' vroeg ik nog aan gidae maar geen tijd voor antwoord. time to dance
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 16 Emptyma sep 05 2016, 21:32

gidae,
'wist ik zelf ook nog niet..' antwoorde i toen marlon langs kwam en vroeg waarom ik niet zei dat ik langs zou komen. 'Ben er net ook achter gekomen..' Ik slikte een paar keer toen ze langs gelope nwasn e begon met dansnen. gewoon zowat naast me. Me vuisten balde zich en er kwam een glimlach op me gezicht. Het was licht zuur want het gevoe in de buik iging gewoon niet weg. Marlon danste super goed en iedereen begon te klappen en te gillen. Zelf stond ik met me mond vol tanden. Toen ze klaar was zuchte ik alle gevoelens er uit.  'Told you people do love you' zei ik me hart ging te keer. En wist niet geod waar ik moest kijken
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 16 Emptyma sep 05 2016, 21:40

Marlon:

ah i just love this job! het was echt perfect op het feit na dat je geen sex met klanten mocht hebben... stond nu al een redelijke tijd droog door werk.. had geen tijd om uit te gaan en jongens aan de haak te slaan. ik zonde helemaal uit tijdens het dansen. pas toen ik klaar was en weer bij kwam hoorde ik pas al het geklap en gegil om me heen. ik hoorde giae zeggen dan mensen wel van me hielden. 'ja wie houd nou niet van een meid in een sexy pakje op een strip paal' zei ik terug tegen hem. 'ben over een uurtje vrij.. wacht je op me' vroeg ik met een knipoog
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 16 Emptyma sep 05 2016, 21:47

gidae,
ZE zei iest dat idereen wel van een meisje hield in die kleding en een strippaal. 'Ik mag je ook in je grote vest en weide onhandige kleding, of kigurumi' dit zei ik zo zacht terwijl ik haar na keek. 'Ja zel wachten' ik rachte me rug keek de jongens aan. 'laten we drinken' met dat dronk ik het laatste uurtje best wel veel en dat terwijl het niet kan met  medicatie.. Dus het moment dat marlon kwam was ik aardig aangeschoten.. ik bedoel dronken. Ik hees me lip op kek marlon aan. 'kom we gaan naar huis!' ik pakte haar beed lachte naar der. 'een taxi moest wel geregeld worden aangezien me maten er al tussen uit genaaod waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 16 Emptyma sep 05 2016, 21:52

Marlon:

Het laatste uurtje vloog zo voorbij. ik had me omgekleed en ging opzoek naar gidae. ik vond hem drinkend met andere jongens. ik dacht dat ie niet meer kon drinken door zn medicatie... ach het zou wel.. ik wist het ook niet zeker.. wat ik wel zeker wist, was dat ie behoorlijk wat op had. want hij was dronken als een malloot... noway dat we nu thuis kwamen zonder taxi. ik haalde er 1 aan en gaf het adres door 'ik laat je een uurtje alleen en kijk hoe dronken je bent... de rollen horen om gedraaid te zijn' lachte ik naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 16 Emptyma sep 05 2016, 21:55

gidae,
dronken? ik keke har aan toen naar me handen terug naar marlon.. DAarna pakte ik me portomonee zocht naar en pilletje en keek er naar. 'fuck' zei ik rustig deed het terug in mijn portormonee en keek marlon aan. 'yeah.. im fucked!' daarna begon ik hard te lachen. me hoofd schuddend.  

De taxi rit was meer Gidae die marlon aan het lastig vallen was. prikken plagen vaak aan kijken en dan op zijn lip bijten.. het gevoel in de jongens zijn buik ging niet over. 

Bij het huis aangekomen kwam de maid meteen naar buiten toe schudde Gidae heen en weer 'hoe kun je! dit is jouw schuld' ze wees voor naar marlon. 'Zorg dat hij nara bed gaat en nu blijf bij hem ik naar naar het ziekenhuis voor de medicatie!'' met dat verdween de maid. Gidae begon te lachen, 'oeeh je moet me naar bed brengen. Doe dat is!'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 16 Emptyma sep 05 2016, 22:00

Marlon:

was ik ook zo irritant als ik dronken was? ik heb echt geen idee.. heb hem er nog nooit over gehoord dus het zal vast niet.. ik probeerde zn geprik zoveel mogelijk weg te tikken. want hij vond het oh zo leuk om in mn buik te prikken en er opmerkingen over te maken net zoals die ene avond...

gelukkig waren we thuis aangekomen en meteen kwam de maid naar buiten rennend zeggen dat het allemaal mijn fout was. 'he ik was gewoon aan het werk! je kunt mij niet verantwoordelijk stellen voor zijn gedrag nu' zei ik tegen dr. ik mocht dr niet... en zei mocht mij niet... was een leuke relatie..

ik hees 1 van gidae's armen rond mn schouders en mn andere arm rond zn middel. 'ok kom op, naar bed nu. echt waarom drinken.. je weet dat je dat niet kan met je medicatie' zei ik terwijl ik hem de trap op hees. eenmaal bij zn kamer liet ik hem op zn bed ploffen. 'youre to heavy for this' pufte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 16 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 16 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: