cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptydi sep 06 2016, 21:48

marlon:

ik hield het niet meer. mn hartslag was compleet op hol geslagen,en mn ademhaling was ook ver te zoeken. voor dat ik hem kon stoppen, was ik al te laat. mn tenen krulden in het matras, mn rug holde zich omhoog en mn handen trokken aan mn haren. 'fuck baekhyuunn' kreunde ik uit. ik was allang blij dat ie me daarna met rust liet, want het duurde echt wel even voordat ik weer bij gekomen was. ik krulde mezelf op en probeerde mn ademhaling weer normaal te krijgen. wat nog best wel een opgave was... ok rustig in en rustig uit. ik had niet eens door wat hij allemaal zei.. was nog iets te ver van eze wereld... en ook kapot moe nu..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptydi sep 06 2016, 21:59

Gidae:
Na veel moeite liep ik naar de douche toe. Misschein moest ik die beakhyun maar is opzoeken.. Dacht ik nog maar daarna lied ik me tegen de muur naar benede zakken. DE achohol ging aan de mediactie knagen en zijn tol werd geeist.

De meid kwam de kamer binnenen en zag marlon liggen 'WAT THE HEL! WAAR IS GIDAE!' gilde ze terwijl de kleding overmarlon heen gooide. 'Je ozu op hem letten en dan gebruik je hem! waar is hij!' gilde ze hard en luid dat ik het zelfs in de douche hoorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptydi sep 06 2016, 22:07

Marlon:

ik lag op het punt om in slaap te vallen toen opeens die maid weer binnen kwam gerend en begon te gillen. ik rolde met mn ogen en ging recht op zitten en begon me aan te kleden. 'chill, hij staat onder de douche' zei ik tegen dr. toen ik klaar was met aan kleden stond ik op, met nog redelijke pudding benen, en liep langs dr. 'and just so you know, he started it.. never knew he was a horny drunk.. ' zei ik tegen dr en liep naar de keuken. 'i need alchohol to prosses this shit..' zei ik tegen mezelf en pakte die oh zo geweldige zwarte fles weer, aka, lam in een shotje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptydi sep 06 2016, 22:10

Gidae:
de maid reachte haar rug hield haar tegen in de deur opening. 'WAt ben jij een grote ...' ze slikte haar woorden in. 'Ik had je toch duideljik gezegt voor hem te zorgen!... Wat ben jij voor vriend! Die achohol samen met zijn medicatie kan zijn dood zijn! besef je dat niet.. Ne je denkt alleen maar aan je eigen lust en maakt er gebruik van dat hij dronken is! en daarna niet eens helpen nee jij blind wijf!' riep ze wit woeden. Ik was met veel moeite de douche uit gekomen.' Stop.' zei ik streng en wees naar haar gezicht. 'Het is goed. Neem terug wat je zei en laat marlon er langs..' ik hield me groot maar me stem was zwak..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptydi sep 06 2016, 22:17

Marlon:

die stomme maid liet me er niet langs. ze begon tegen me te schreeuwen. over hoe ik gebruik van hem maakte, en dat ik alleen maar aan mezelf dacht. 'ja ik weet het. ben egoistisch. hoef je mij echt niet te vertellen hoor. ik had hem gewaarschuwd dat ik geen goede vriend zou zijn. en tja wie niet luisteren wil moet maar voelen.' ok srsly waar waren mn gevoelens heen gegaan? ik weet dat ik koud en een bitch ben.. maar dit is zelfs te erg voor mij... ' het is dat ik dakloos ben, anders was dit echt never nooit gebeurt' Ok srsly! stop talking! gidae was blijkbaar uit de douche gekomen en zei tegen de maid dat ze dr excusses moest aanbieden naar mij en me er langs moest laten 'het is al goed. geloof me, i heard way worse insults to my face' zei ik terug tegen hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptydi sep 06 2016, 22:20

Gidae:
Bijtend op me lip luiterde ik nar at ze zei. Het hakte er hard in maar hey zo was ze..

Toen ik de maid terug op haar plaats gezet had zei marlon dat het goed was en erge dingen had gehoord dan dat. ik glimlachte. 'Dat wil niet zeggen dati k het toe laat.. Ze moet der werk doen en niks anders' Ik begon nu te hoesten en zakte at meer tegen de muur naar benede. 'we...' ik sloot me ogen. 'kunne... morgen..' Ik stopte met praten.. ik wilde voor stellen om een huisje te gaan zoeken als ze cht zo graag weg wilde...maar alles werd zwart voor ik het kon zeggen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptydi sep 06 2016, 22:27

Marlon:

ik stond al in de deur opening toen gidae opeens hard begon te hoesten.. hij probeerde nog wat te zeggen. ik zuchtte en draaide me om 'nee we kunnen morgen niks. jij gaat nu naar bed en neemt je medicatie in. ik weet dat je nog van je laatste jaren wilt genieten maar dit is niet de manier' zei ik tegen hem en voor de tweede keer die avond bracht ik hem naar bed. volgens mij was hij al knocked out toen hij het matras raakte. ik ging op een stoel in de hoek van de kamer zitten en kroop in elkaar 'srsly..waarom kun je niet gewoon zoals elke andere dronken idioot zijn.. just take the girl and finish.. ' mompelde ik vooral tegen mezelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptyma sep 12 2016, 21:03

Gidae:
Ik sliep best lang en het moment dat ik wakker werd bleef ik dood stil liggen. Ik zag marlon in de hoek zitten. Even glimlachte ik. Ik had eingelijk verwacht dat ze weer weg zou lopen of iets maar ze was gebleven. Ik wilde er iets over zeggen maar op dat moment hoorde ik sloffende zware voeten door de gange heen komen. duidelijk die vna me dronke vader.. De man kwma de slaapkamer in en keek naar het bed. 'heh' lachte hij en draaide zich naar Marlon toe. 'Dankje! je bent toch wel het beste wat hem ove omen is! want op deze manier gaat hij er snel onderdoor!' hij stak zijn duim om.' Ga zo door!' Het ergest was nog dat de man het oprecht meende dat hij blij was dat zijn zoon er zo bij lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptyma sep 12 2016, 21:28

Marlon:

Ik had de hele nacht niet kunnen slapen. Echt waarom had hij dat gedaan.. waarom kon hij niet gewoon zoals elke andere dronken idioot zijn. Ik snapte hem niet.. ik was wel even weg gegaan naar de keuken om een fles deank te halen, maar ging wel weer teurg nasr xn kamer im een hoekje zitten. Het was een lange nacht.. en terwijl ik eindelijk begon in te dommelen van slaap en drank, kwam die klootzak van een vader weer binnen. ' ik dacht dat ik de vorige keer' oh wauw... ik praatte echt met een dikke tong op het moment...' had gezegt daf als je hem niet kan uit staan, hem met rust moet laten' zei ik en liep/ slugelde zn kant op en pokte hem een paar keer goed op de borst om mn punt duidelijk te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptyma sep 12 2016, 21:49

Gidae:
'Wat!' lachte me pa.'ben gewoon eerlijk en je dankbaar!. Ziet hem wit zien. die heeft hoe dan ook weer gedronken' Me pa negeerde het getik en edraaide om. liep naar me toe dit hoorde ik aan zjn voetstappen hij bukte. 'Drink vanvond maar weer~!' hij gaf me een kus waardoor ik me echt zo vies voelde. De man liep weg en ik rolde me om. zuchtte waarna ik recht op ging zitten me haren goed deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptyma sep 12 2016, 21:55

Marlon:

Ik stond met een grootte frons en mn armen over elkaar te kijken. Ik weet niet wat ergers is.. mijn negerende ouders.. 9f een vader zoals hem. Toen hij eindelijk weer wegging stak ik kinderachtig mn tong naar hem uig en gaf hem een middelvinger ' dont like im.. you sure you are related?' Vroeg ik aan gidae
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptydi sep 13 2016, 19:07

Gidae:
Ik ging wat rechter zitten en keek marlon aan lachte zachtjes toen ze haar tong naar me pa uit stak.' /hij was vroeger niet zo hoor.. Maar wat wil je.. Je einge zoon die het bedrijf over neemt zou nooit ouder dan 30 worden.. heeft geen vrouw en dus ook geen nageslacht..  Kortom hij kan zijn bedrijven niet over geven aan mij' Legde ik uit stapte daarna uit bed. Me hoofd draaide heftig. Maar het ging beter dan gisteren. 'Hoe laat moest jij werken?'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptydi sep 13 2016, 19:34

Marlon:

gidae vertelde over dat zn vader vroeger nooit zo was, en dat hij wel vond dat ie een reden had omdat hij niet ouder werd dna 30 en dus het bedrijf niet over kon nemen. 'als nog geen reden. ' zei ik eigenwijs. 'het is toch niet jou schuld dat je ziek bent' ging ik nog even verder. ik voelde me al wat wakkerder worden, was alsnog kapot... maar ik was tenminste wat minder slaapdronken. gidae vroeg hoelaat ik moest werken vandaag. 'vanavond pas rond een uur of 11. heb de laatste dienst dus pas tegen een uur of 4 klaar..' zei ik tegen hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptydi sep 13 2016, 20:35

Gidae:
'11 uur heh. zin om dat et gaan doen voordat. moest zelf om  6 uur naar het ziekenhuis wegens.. ja gistere..' Ik liep naar de broek en trok deze aan vervolgd door een veel te grote hoodie. 'film.. winkelen..drinken als je dat graag wilt?'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptydi sep 13 2016, 20:42

Marlon:

ik keek op de klok en het was nog verdomt vroeg. ik rekte me uit en gaapte 'jah slapen zou niet verkeerd zijn... zag om 5 uur de klok nog en het is nu nog maar 8 uur... ' zei ik moe tegen hem. ' is het niet verstandiger om nu al naar het ziekenhuis te gaan trouwens. want je ziet er echt niet uit... en dat zegt heel wat als ik dat je vertel want ik ga met heel wat dronken lui om die er niet uit zien' zei ik tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 18 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: