cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Story in beacon hill

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Story in beacon hill  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Story in beacon hill    Story in beacon hill  - Pagina 2 Emptyvr apr 08 2016, 18:17

Story in beacon hill  - Pagina 2 2lwukg2
Jiang Hui - eerste jaar
Fox pakte wat kiddos van de gnag of om te vragen waarom iedereen zo was. Ik hoorde niet wat ze zeiden maar vernam wel dat er gewoon geen docenten waren. Fox liep terug naar binnen. Ik volgde ook. Fox gromde tegen James waarna fox bij mij kwam zitten. Ik glimlachte blij. 'Nee alleen dat er geen docenten meet zijn' zei ik zacht. .De tijd kroop voorbij. 'Heb honger.. weet je waar de kantine is?' vroeg ik terwijl ik me spullen pakte nie verwachtend dat we vandaag nog les zouden krijgen als er toch geen docenten waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

Story in beacon hill  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Story in beacon hill    Story in beacon hill  - Pagina 2 Emptyvr apr 08 2016, 18:33

Story in beacon hill  - Pagina 2 K203vd
Fox -Eerste jaars
''ja ik weet wel ongeveer waar de kantine zit kom maar mee''.we liepen de gang op. de meeste kids zaten bij elkaar of zaten nog in het lokaal te wachten op hun docent.toen we bij de kantine waren pakte ik mijn telefoon en zag dat ik alweer meerder keren gebeld was maar nu dan annuniem.ik belde het nummer terug maar het was voicemail.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Story in beacon hill  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Story in beacon hill    Story in beacon hill  - Pagina 2 Emptyvr apr 08 2016, 20:49

Story in beacon hill  - Pagina 2 2lwukg2
Jiang Hui - eerste jaar
Fox pakte wat kiddos van de gnag of om te gelukkig wist fox waar de kantine zou moeten zijn. Toen we opd egnag liepen viel me oog op iets. het was een dichte deur iedereen liep er langs alsof het normaal wa dat hij dicht zat. Maar we kwam een zeure ijzere lucht vandaan. Ik haalde me neus een keertje op waarna ik Fox achterna rende. hij was met zijn mobiel bezig, Ik keek he mvragend aan. 'geen gehoor?' vroeg ik toen hij niet ging pratne tegen mijn mobiel. 

Ik wenkte nog een laatset blik naar de dichte deur 'wat is daT?' bezemkast?'
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

Story in beacon hill  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Story in beacon hill    Story in beacon hill  - Pagina 2 Emptyvr apr 08 2016, 22:00

Story in beacon hill  - Pagina 2 K203vd
Fox -Eerste jaars
ik stopte mijn telefoon weg toen hoorde ik Liang wat zeggen. ''nee het was voicemail''.toen ik liang naar de dichte deur zag kijken dacht ik die deur is mij nog nooit opgevallen.ik keek hem aan maar zei niks.wist ik veel waarvoor die deur was.
toen we in de kantine zaten waren er alleen wat tweede jaars.ik liep naar een groepje toe en vroeg of zij wisten wat er aan de hand was ze zijden dat ze al meerde keren rare dingen mee hadden gemaakt maar dat dit wel erg raar was''.toen ging ik weer naast Jiang zitten.de hele school war nu zowat uitgestorven behalve wij en die tweede jaars.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Story in beacon hill  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Story in beacon hill    Story in beacon hill  - Pagina 2 Emptyza apr 09 2016, 20:22

Story in beacon hill  - Pagina 2 2lwukg2
Jiang Hui - eerste jaar
'apart' ze ik zacht toen hih vertelde dat hij de voicemail gehad had. Hij reageerde nie echt op de deur.dus het zou vast wle normaal zijn. Ik rende achter hem aan naar de jongens. blijkbar waren dat tweeklassers. Ze vertelde dat ze ook niet wisten wat er aan de hand was. Ik pakte de mouw van fox beet en trok er zachtjes aan. 'kunnen we daar kijken?; vroeg ik vorozichtig en wees naar de bezumkast deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

Story in beacon hill  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Story in beacon hill    Story in beacon hill  - Pagina 2 Emptyza apr 09 2016, 20:51

Story in beacon hill  - Pagina 2 K203vd
Fox -Eerste jaars
zelf druk in gedache voelde ik opeens iets.ik keek opzij en zag dat jiang aan mijn mouw stond te trekken.ik trok mijn hand los en luisterde naar wat hij zei.toen hij klaar was met praten liep ik naar de deur en keek of die open was.de deur ging piepend open.er kwam een zuur ijzeren geur van af.het was donker binnen.we zochten de lichtknop maar konden die niet vinden.terwijl we door de geurende ruimte liepen hoorde ik opeens een soort stem. ik kon niet goed horen wat het zei maar het zei wel wat.''hoorde jij dat ook''vroeg ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Story in beacon hill  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Story in beacon hill    Story in beacon hill  - Pagina 2 Emptyza apr 09 2016, 21:10

Story in beacon hill  - Pagina 2 2lwukg2
Jiang Hui - eerste jaar
Hij ging met me mee. We liepen door de deur naar benende toe een trap af. De geur werd alleen maar sterker en sterker. niet alleen dat er hing een elendige piep en nog iets! die stem! zo luid zo hard zo machtig. Ik dook in elkaar toen het dingne bleef zeggen. Ik drukte me handen tegen me oren aan. Toen Fox vroeg of ik ook iets hoorde keek ik vanaf mijn hurk houding om hoog recht in zijn ogne. ik knikte. 'Maar verstond het niet' jammerde ik terwijl ik me oren bleef bedekken. 

'Geef me het geld!'
We hebben niks!
Je liegt!

galmde het hard en ongecontroleerbaar door de bezumkast heen. Ze veel woorden. 'Slecht iedee laten we terug gaan!' jammer de ik nu nog erger
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

Story in beacon hill  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Story in beacon hill    Story in beacon hill  - Pagina 2 Emptyza apr 09 2016, 21:41

Story in beacon hill  - Pagina 2 K203vd
Fox -Eerste jaars
op eem gegeven moment begon het gepraat iets duidelijker  geworden.maar toen zag ik jiang inelkaar gedoken zitten. toen hij vroeg of we konden gaan daar was ik heel bij mee dat hij dat zei want dan had ik het zelf niet hoeve te vragen. hij hoefde niet te weten dat deze plek voor mij erg bekend voor kwam maar toch niet echt wist waar ik het van kende.
toen ik mijn hand uitstak om de deur open te doen sloeg de deur net dicht.de stemmen waren nu zoo duidelijk.ik zocht de deurklink en probeerde de deur open te doen maar die zat op slot.ik hoorde een gegil en draaide me om maar er was niks.ik keek of het nog ging met jiang maar hem hoorrde of zag ik niet.na een paar mintuen in het donker zitten was het er opeens.een heel fel licht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Story in beacon hill  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Story in beacon hill    Story in beacon hill  - Pagina 2 Emptyzo apr 10 2016, 11:04

Story in beacon hill  - Pagina 2 2lwukg2
Jiang Hui - eerste jaar
Ik zat nog steeds inmekaar gedoken in de hoek van de kamer. met me handen hard op me oren drukkend. De stemmen werder duidelijk maar ook veel harder. fox was de trap op gelopen om de deur te openen maar deze vie lvoor zijn neus dicht in het slot. Weer begonnen de stemme harder te worden. 'Ik wil weg!; jammerde ik als een klein kind. Het deed zo zeer aan me hoofd. 

GEEF!
NEE
You will obey me!
nee

Er was een harde gil waarna de zaal zich vulde met helder licht voor een paar secondens. Het brande in me ogen. 'FOX!' riep ik terwijl ik van hem af keek. 'Je gaf licht!' riep ik hard. maar ook behoorlijk bang. Ineens ging de deur voor ons piepend open. HEtwas niet de deur waar we door binnen kwamen maar eentje benede de voglende trap. De ijzigere geur word erger. Zonder iets te zeggen stond ik op. De geur trok me er heen ookal maakte het me echt bang.
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

Story in beacon hill  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Story in beacon hill    Story in beacon hill  - Pagina 2 Emptyzo apr 10 2016, 15:07

Story in beacon hill  - Pagina 2 K203vd
Fox -Eerste jaars
ik keek jiang aan niet begrijpende wat hij zei.toen ik terug keek was het licht weg.maar onder aan de trap ging er een deur piepend open.de stank die in de kamer hing  werd nu nog erger.ik zag dat jiang er door aangetrokken werd en heel langzaam naar de trap toe liep.                    
                             
te bang om iets te doen bleef ik staan.kijkend naar jiang.ik schreeuwde naar hem'' wat doe je''?maar ik kreeg geen reactie.heel voorzichtig liep ik ook naar de trap.de deur ging uit zichzelf weer een beetje open. ik bleef staan.er scheen een heel klein beetje licht bij de deur vandaan waardoor nu de tussenruimte waar ik nog stond was nu voor het meerderdeel belicht. de de ruimte zelf was leeg.er was alleen de deur naar buiten.ik liep naar de deur en keek of het nu wel open was.maar hij zat nog steets op slot.ik keek terug naar jiang die was nu aan de onderkant van de trap stond. ik volgde hem en liep ook de trap af niet wetende wat ik te zien kreeg.opeens was het licht er weer.ik bang keek ik om en keek toen naar mezelf en zag ik het was die licht gaf.niet wetende wat ik moest doen rende ik naar jiang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Story in beacon hill  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Story in beacon hill    Story in beacon hill  - Pagina 2 Emptyzo apr 10 2016, 20:24

Story in beacon hill  - Pagina 2 2lwukg2
Jiang Hui - eerste jaar
Ik lette helemaal niet meer op Jiang. Daarom zeg ik ook niet dat hij schrok van zichzelf. Nee ik werd naar de deur getrokken alsof iets aan me trok. het voelde als doorzichtige touwen romd me lichaam. Die ruig ana me trokken om daar hee nte gaan. Geen mogelijkheid om terug te gaan om te kerne of iets. DE deur die uitzizhczelf verder open ging. Gaf ik wat hulp door zachtjes te duwen. Er kwma een flikkerend lichtjes uit de kamer. 'Fox?' zeii k zacht. Ik draaide me hoofd om en zag hoe dicht bij fox ineens was. 'Wist niet dat je witte highligts had' zei ik zacht waarna ik me hoofd schudde nee ik moest door die deur naar binnen. Ik duwde de deur open en liep naar het lichtje dat in de kamer hing.
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

Story in beacon hill  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Story in beacon hill    Story in beacon hill  - Pagina 2 Emptyma apr 11 2016, 16:04

Story in beacon hill  - Pagina 2 K203vd
Fox -Eerste jaars
ik keek om naar jiang en zag dat hij de deur verder open duwde.er was allen een lichtje in de kamer.ik hoorde jiang nog wat zeggen over highlights maar ik wist niet goed waar hij het over had. ik zag hem de kamer in lopen.ik rende er snel achter aan.ik wilde niet in die rare kamer blijven.toen ik door de de deur heen stapte stonden we in een soort opslagplaats.
er brande een lampje.
voor de rest was het donker.er stonden ook wat kasten met spullen in de ruimte.ik keek naar de kast die het dichts bij stond.en zag mezelf in een glazen pot met een vloeibare inhoud.ik schrok  mijn haar was nu bijna helemaal wit.waar het van kwam wist ik niet.  maar wat er in de pot zat had ik niet gezien.
ik hoorde brekend glas en keek achter om.de pot waar ik daarnet naar stond te kijken lag op de grond maar de vloerbare inhoud was er niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Story in beacon hill  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Story in beacon hill    Story in beacon hill  - Pagina 2 Emptydi apr 19 2016, 09:33

Story in beacon hill  - Pagina 2 2lwukg2
Jiang Hui - eerste jaar
'Fox!' riep ik geschrokken toen ik iets hoorde valllen. 'Doe voorzichtig we kunne niks breken!' natuurlijk had ik niet gezien dat het niet Fox was. en dat we eigenlijk heel hard hadden moesten renne. Maar ik deed het neit ik liep geowon rustig verder. iets in me licham vond het hier leuk en wilde dolgraag dat ik bleef lopen. De kelder achtige lokatie vulde zich met onaangenamen guren. Ik keek niet meer naar Fix wat er nou met hem gebeurde. nee ik liep geowon door naar het ene kleine lampje dat voor ons zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

Story in beacon hill  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Story in beacon hill    Story in beacon hill  - Pagina 2 Emptywo apr 20 2016, 13:42

Story in beacon hill  - Pagina 2 K203vd
Fox -Eerste jaars
ik hoorde jiang zeggen dat ik voorzichtig moest zijn.maar dacht bij mijzelf ik heb niks gedaan. waar heetf hij het over.ik keek opzij en hoorde stemmen. heel zacht:                  

wat heb je gedaan,        
nee aaah stop dat.

ik keek naar jiang en zag dat hij nog steeds naar dat lichtje toe aan het lopen was. ik wist niet wat er met dat licht was. toen ik me omdraaide was er een piepend geluid. alsof er een deur open ging. ik rende snel naar jiang toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Story in beacon hill  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Story in beacon hill    Story in beacon hill  - Pagina 2 Emptyma mei 09 2016, 21:14

Story in beacon hill  - Pagina 2 2lwukg2
Jiang Hui - eerste jaar
Fox stond al snel achter me. Ik keek hem nog een keer aan waarna ik door liep naar het geluid dat opnieuw de kamer vulde. Ik bleef herhalen me neus op halen. De geur van bloed en smerige dingne bleven rond ons hangen. Het bleef niet alleen rond ons hangen het werd alleen maar sterker. 'Sst' zei ik niet op lettend op Fox daadwerkelijk iets zei. 'kijk' flusiterde ik zacht. Voor ons lag een vrouw op de grond Ze lag in een donkere plas. 'Please' bracht ze zacht uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Story in beacon hill  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Story in beacon hill    Story in beacon hill  - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Story in beacon hill
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [story] the end of the world
» Love story
» Love story
» Nightwell story
» [Story-2] Is this trust? part 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: