cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 6 Emptywo maa 09 2016, 21:59

marlon:

Ik had bijna een hart verzakking toen ik iemand mn schouder beet pakte. ok this is it... ben gesnapt.. klaar met school.. einde verhaal.. tot ik de stem herkende. ik draaide me voorzichtig om. sehun.. ik sloeg hem tegen zn arm aan 'laat me nooit meer zo schrikken wil je' zei ik met een gedempte stem.. wou geen aandacht want we waren technisch gezien nog steeds in de jongens dorm.

Luhan:

ik hoorde lennie mn naam zeggen en schrok bijna uit mn stoel.. oh,, was weer in slaap gevallen. ik keek dr aan en keek daarna naar de dokter. hij begon over dat hij wat bloed wou afnemen bij lennie en wat wou praten.. dat praat gedeelte mocht ik vast en zeker niet bij zijn, en hij keek me daarna ook aan en ik wist het zeker. 'hey, beetje kunnen slapen?' vroeg ik aan dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 6 Emptywo maa 09 2016, 22:05

Sehun:
'aah' zei ik en bekeek jongin,, nee  bedoel marlon. 'sneaky!' lachte ik en sloeg me arm rond haar heen alsof ze me bro was. een van de docenten liepen langs. ik dwude marlon zo alsof ik met me maat aan het stoeie was. 'Jongens we vechten buiten..' zei hij en liep door. 'WAt doe jij met jongins kleding!' zei ik terwiljl ik haar de kantine in liep. 'Oh byunnie!' riep ik en zwaaide even haar hem hij zag er echt waardeloos uit. En dat met 3 hot chickies rond hem.. okey terug naar marlon. 'ik dacht echt dat je een gekrimte jongin was!'

Lennie:
Luhan vroeg of ik een beetje geslapen had. okey nu niet liegen. 'nee niet echt; zei ik zacht. 'Het bed is echt vreselijk en me rug is nu ook nog is zeer gaan doen' Ik begon te glimlachen toen ik mezelf zo hoorde zeuren. 'En de geur hier!' ging ik door en begon steeds blijer uit te zien. even dan. 'En jij dan? je ziet er echt moe uit' 

er kwam een vrouw aangelopen die blijkbaar het gesprek ging voeren. 'Hij mag blijven zitten' ze i ze en wees naar luhan. 'als jij dat wilt tenminste' blijbkaar had ze me glimlach gezien toen ik tegen luhan praatte en... da tik dus wel dingen tegen hem vertelde en niet tegen haar. De mannelijke dokter keek haar eevn boos aan. 'Ja mr kim. Lu han mag gewoon blijven als ze dat beide prettiger vinden. Je weet dat ik die geschoudenhoud regels echt vreselijk vind!'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 6 Emptywo maa 09 2016, 22:24

Marlon:

er kwam een docent de hoek om zetten en ik werd meteen weer schijtsbenauwd.. sehun sloeg zn arm rond me heen en begon met me te stoeien. de docent leek er in te trappen en we liepen door naar de kantine. hij vroeg wat ik in jongin's kleding deed, en meteen daarna riep hij naar baekhyun toe.. ik volgde zijn blik en voelde meteen iets in me.. ik kon het niet plaatsen.. het voelde als.. kwaad.. maar ook pijn... ik wist het niet ... ik draaide me weer om. 'ben gister in slaap gevallen na trainen en jongin had me naar zijn kamer gebracht.. ik... ik was te bang om gesnapt te worden dus dacht ik vermom me maar zo goed mogelijk' zei ik tegen hem.

Luhan:

ik vond het kut voor dr dat ze niet goed geslapen had.. maar ze wat tenminste eerlijk, dus daar was ik wel blij om. ik rekte me uit en gaapte 'jup ben bek af.. is niet dat ik moeite had met slapen ofzo. maar he, gelukkig eerste uur vrij dus ' zei ik met een glimlach.

om eerlijk te zijn... ze hadden me van de stoel af moeten trekken als ze wouden dat ik weg ging. was niet echt vanplan om op te gaan staan namelijk. blijkbaar ging een andere dokter, een vrouwelijke, het gesprek met lennie doen.. dat leek zo in ieder geval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 6 Emptydo maa 10 2016, 10:32

Sehun:
Ik lette niet op haar blik naar baekhyun toe.. Niet omdat het me niks boeide maar omdat ik wist dat dat wel goed kwam.. ZE vertelde over dat jongin haar naar zijn slaapkamer gebracht had omdat ze in slaap gevallen was. 'wat heb jij de jongens aan je veoten hangen!' Lachte ik terwijl ik voor haar ging zitten aan een tafel. 'Eest byun die de regels voor je overtreed en dan jongin!' ik shudde me hoofd. en ja ik had alles gezien. een maat van mij had de camera's gehackt en we hadden mee kunnen kijken. Nog leuker zelfs we hadden alles nog!.

Baelhyun
Ik porobeerde de meiden van me afte krijgen door die koptelefoon op te zetten maar ze wisten me contact zo te krijgen dat ik niks doen doen. WAarom was ik bij die meiden gaan ziten?
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 6 Emptydo maa 10 2016, 10:44

Marlon:

Ik rolde met mn ogen toen sehun zei dat ik de jongens aan mn voeten had hangen.. maar toen hij zei dat hij wist van baekhyun en mij schoot ik omhoog en keek hem aan. ' hie weet jij dat!' Vroeg ik aan hem. Nee serieus.. hoe wist hij dat... nee.. nee jongin had het tocj niet aan hem verteld.. maar.. hij was de enige die het wist.. had hij mn vertrouwen al zo snel verbroken?...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 6 Emptydo maa 10 2016, 10:50

Sehun:
Ze leek omhoog te springen. Ik lachte even op haar reactie. 'Wist hat al op het moment zelf meid! je bent echt goed!. Die moves!.; nee ik had niet alles bekeken toen ze begonnen was k weg gegaan beetje privice is altijd welkom!. 'gewoon 3 keer! ow meid! wat was ik jaloers!. Nee heb niet gekeken hoor! tpen jullie begonnen ben ik weg gegaan' zei ik snel want anders leek ik wel echt een pervert. 'Een maat van mij had voor de grap al de camera's in elk apartement gehacked' legde ik haar snel uit dat gezicht van haar..

Lennie:
Luhan mocht blijven als ik dat goed vind en als hij beloofde op te letten en iet in slaap te vallen. Ik knikte. Ookal wist ik niet war het over ging. Luhan en kyungsoo waren beide heel belangrijk voor mij en ik moest geen geheimen voor hun houden waar het ook over ging. en misschein vond ik het wel heel fijn dat hij bij me in de buurt was.

De vrouw jaagde de andere dokter weg en ging bij ons zitten met een kladblok voor haar.  ZE begon een paar vragen te stellen over de thuis situatie en daarna over me hobbies. Toen ik iest meeer begon te vertellen ne iets ontspannender was gaan zitten begon  ze serieusere dingen te vragen. Ze vroeg wanneer ik voor het eerst niet zo lekker voelde. Ikvertelde over de dag dat ik marlon lietvallen door de gladde grond dat ik op dat moment hoofdpijn haf gekregen e di niet echt weg gegaan was. Niet dat een heftige hoofdpijn was maar het was er wel. We praten er even over tot ze ging vragen wanneer ik me echt ziek ging voelen. Na de 3de opdracht in die chemie week vertelde ik. Daarna vertelde ik over die nacht wat er gebeurd was in die flat met d ejongens. hoe ze m overal aanraakte en best ver waren gegaan. Toen ze vroeg of ik me toen niet lekker was gaan voelen schudde ik me hoofd. ik vertelde dat ik me kut was gaan voelen toen ik hulp bij jongdae vroeg door naar hem oe te gaan en hij ineens alle klappe kreeg.  En dat was mijn fout geweest als ik niet terug gegaan was had jongdae geen klappen gehad..

ZE begon verder te vragen over die schorsing. Ik vertelde over de meiden en hoe dat andere meisje die ik wilde helpen er voor gezorgt had dat ik daadwerkelijk geschorst werd en hoe verselijk ik me daar over gevoeld had. Ik vertelde over hoe schuldig ik me voelde dat ik me mobiel kwijt was en de jongens voor een week genergeerd had. Hoe ik me steeds slechter ging voelen en mindersliep en geen engerie had om te eten. die schorsings week.

Daarna vroeg ze naar de eerste schooldag. Ik vertelde hoe blij ik was dat ik weer naar school kon en daarna ook hoe kut ik me voelde dat de jongens boos waren en niet wilde dat ik buiten me kamer was. Hoe schuldig ik me voelde en dat dat gevoel niet weg wilde gaan. helemaal toen Jongdae ook nog het samen trainen ontzegde alleen maar omdat ik ziekjes was. Ik vertelde hoe ik mezelfdar steeds de schuld van gaf en hoe bang ik was dat daardoor jongdae de opleiding niet ging halen. 

Ze knikte een paar keer en had veel opgeshreven. Ze vroeg naar de medicijnen enzovoort .warom ik vertelde dat ik die gewoon slikte maar ze niet werkte. 'Misscehin moet je meer naar buiten toe' begon ze. Ik keek naar benenden maar de jongens wilde dat niet!. 'Han was het he?' ze keerde zich naar luhan. 'major Applied Music met meer richting op zang??' vroeg ze weer. 'Ik kan je vandaag vrij geve nals je met lennie wat gaat doen.' ik schudde me hoofd nee hij moest gewoon les volgen! ikbeet op me lip.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 6 Emptydo maa 10 2016, 19:23

Marlon:

ik schaamde me dood... en niet alleen dat... met elk woord dat er uit zn mond kwam werd ik ook steeds bozer. ik kon het niet geloven, waarom zou je zoiets doen! ik stond op het punt om kwaad weg te lopen toen hij uiteindelijk zei dat niet gekeken had.. ja he.. hoe kon ik daar zo zeker van zijn. en.. wat nou als die "maat" van hem het grappig vond om het online te zetten of wat dan ook.. kon ik net zo goed meteen weer terug gaan naar nederland... en.. dan was baekhyun zn carriere al verpest voordat hij begonnen was. ik zuchtte.. ik moest echt even weg.. ik wist niet of ik hem moest geloven of niet.. ik pakte mn spullen en liep weg naar het dak toe.

Luhan:

ik mocht blijven en ik kon merken dat lennie het graag wou. en ik wou zelf ook wel eens weten wat er nou precies aan de hand was met dr. dus ik bleef lekker op mn stoel zitten.

de vrouw begon allemaal vragen te stellen over wanneer ze zich voor het eerst niet lkker ging voelen. tot mn verbazing was het al begonnen toen die dag dat ze marlon had laten vallen.. dat ze toen al hoofdpijn kreeg, niks ernstigs maar toch.. ik wist niet wat ik moest denken toen ik hoorde over de nacht in de flat met de jongens.. ik was blij dat jongdae dr geholpen had, en het neit uit maakte dat hij wat klappen kreeg..

toen kwam de schorsing.. dat was gewoon een kut week voor dr.. en we hadden dr graag geholpen.. maar he... als ze dr mobiel kwijt raakt.. dan konden we ook weinig doen door die nieuwe regeling..

al om al was het een samen hangend iets van allemaal verschillende gebeurtenissen.. het was dus absoluut geen griep.. en als het geen griep was.. dan had ik er ook geen probleem mee toen ze voorstelde dat ze wat meer naar buiten toe moest. ik zat zo in mn eigen gedachten dat ik bijna schrok toen ze mij aan sprak. ze zei dat ze me vandaag vrij kon geven als ik iets met lennie ging doen. ik zag lennie wel nee schudde, maar ik had toch al besloten me ziek te melden. 'dat zou fijn zijn, wat stel je voor dat dr zou helpen?' vroeg ik aan dr.

Chanyeol:

ok oke.. ik weet het ... ik had gezegt dat ik baekhyun maar ging laten.. maar ik kon zien dat hij zich compleet... maar dan ook echt compleet ongemakkelijk voelde. met een diepe zucht liep ik naar hem toe. 'come op byun, we komen nog te laat voor onze afspraak. weet je nog?' zei ik tegen hem en pakte zn hand. please get the hint...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 6 Emptydo maa 10 2016, 19:38

sehun:
Ze stond op. Ik zuchte waarom liep ze altijd weg!. 'ook bye!' riep ik haar nog na. Ik bleef zitten en keek toe hoe baekhyun weg ging bijde meiden en mijn maat die plek in beslag nam. Ik schudde me hoofd hij had ietsm et die chicks kon echt niet begrijpen wat

Baekhyun:
Ineens kwam Chanyeol aangelopen pakte me hand en zei dat we een afspraak ahdden waar we op tijd heen moesten. Ik snapte het eerst neit maar al snel viel het kwartje. 'oh yea!' ik stond op en probeerde me van de meiden weg te komen. We liepen een stukje' thanks' zei ik zachtjes met me hoofd naar de grond. 'Kon niet meer van ze afkomen..' Ik keek hem niet meer aan

Lennie:
De dokter keerde zich weer naar me toe. 'Ik wil dat ze medicijnen blijft slikken voor een kleine tijd tot de cuur op is.' ze keerde zich naar mij toe. 'Slaap zoveel je kan en ik wil graag extra afspraken met je plannen. Daarnaast moet je dingne doen, naar buiten. nieuwe kleding want in je oude pas je niet. En please geef aan waarneer het niet gaat in de zin van ziek voelen' Ze draaide zich naar luhan. 'En voor jouw en de andere jongens en meisjes met wie ze omgaat. gewoon normaal blijven doen en doen zoals jullie nu ook doen. Maar houd in gedachte dat ze niet lichaamelijk ziek is maar gewoon heel verdrietig en terug getreokken' 

Ze stond op. 'Ga eten en daarna dingen doen. dierentuin. winkelen enzovoord'

Suho:
ik zat samen met minseok en Yifan op het dak. ik had die twee ook gevraagt voor de groep. maar ik had er nu al 15 gevraagt.. dit ging zo niet goed komen ik deed zo hard me best maar het ging geheel de verkeerde kant op. 'Hoe moet ik dit regelen ik kan gewoon nietmand terleurstellen!' jammerde ik i kon niet verder Jammere want Yifan siste me hij wees naar het andere deel van het dak. 'Die ziet er niet blij uit' zei hij rustig en stond op. langzaam liep hij naar haar toe. 'wat een lang gezicht' zei hij tegen haar
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 6 Emptydo maa 10 2016, 20:14

Luhan:

ze vertelde me dat lennie dr kuur af moest maken van dr medicijnen, en zoveel mogelijk slaap moest pakken. daarnaast paar extra afspraken bij haar moest maken en wat dingen ondernemen. en voor ons gewoon normaal blijven doen want ze is niet fysiek ziek.. maar.. om nou te zeggen mentaal is ook zo cru..

ik stond op toen ze klaar was met praten. 'ok, eerste stop is eten' zei ik tegen dr.

Chanyeol:

gelukkig snapte hij mn hint en ging met me mee. hij bedankte me en zei dat hij neit meer van ze af kon komen ' das taeya.. give her a finger and she will take your whole hand..' zei ik tegen hem en bleef lopen. voor dat ik het door had waren we bij de danszalen. 'OH! laten we bij jongin kijken' ja he number one fan.

Marlon:

ik ging op mn standaard bankje zitten op het dak en keek uit over de campus. hoe kon hij dat gedaan hebben... waarom had hij niet meteen zn maat gestopt toen.. opeens kwam er iemand naar me toe. het was yifan van de tweede klas. waarom praatte hij tegen me.. 'yeah.. ' zei ik.. ja wat wou hij dat ik meteen alles ging vertellen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 6 Emptydo maa 10 2016, 20:24

Yifan:
'owow' zei ik en schudde me hoofd en ging zitten. 'Waarom dan?' ik wist dat ik niks vna der ging krijgen iedereen weet hoe ze is ze is en omgaat met andere kortom verlore moeite.

Baekhyun:
hij trok me naar de trainingzaal waar jongin was. Hij was blijkbaar zijn fan ik glimlachte en ging zelf maar in het hoekej zitten met muziek op.

Jongin:
Ik keek op met toen we net ons nummer af had.' oh chanyeol' ze i ik rustig en liep op hem af. 'kan ik iets voor je doen of?' vroeg ik netjes

Lennie:
Ik kknikte.' eerst omkleden okey' 

ik kleedde me op en liep de zombie lu achterna. de kantine in. Ik pakte wat eten. het was niet veel had niet echt honger. het was dat luhan wilde dat ik ging eten. 'sorry mompelde ik terwijl ik naar het eten keek
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 6 Emptydo maa 10 2016, 20:38

Marlon:

ik zuchtte 'ik waardeer je bezorgtheid.. maar.. ik neem aan dat je weet over mn omgaan met anderen.. en ik wil je tijd niet voldoen... ' zei ik tegen hem en stond weer op 'ik moet maar gaan trainen.. dan komt wel weer goed' zei ik.

Chanyeol:

'Jongin-aahh~~!' riep ik en zwaaide naar hem. met een big smile stond ik voor hem. hij vroeg of hij iets voor me kon doen. 'yeah! gewoon je ding doen. ben je number one fan!' zei ik en stak mn duim op. ik keek achterom naar baekhyun. hij was maar in een hoekje gaan zitten met zn koptelefoon op.

Luhan:

ik wachtte op lennie tot ze klaar was met omkleden en leiepen daarna naar de kantine toe. we pakten wat te eten en gingen. 'je hoeft geen sorry te zeggen.. maar beloof dat je doet wat die vrouw zei.. en laat het weten als het weer wat minder gaat..' zei ik tegen dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 6 Emptydo maa 10 2016, 20:43

Yifan:
Ik draaide met me ogen. i kwilde haar vertelde dat ze het op deze manier nooit ging maken in de koreaanse cultuur. Maar agh ze had gelijk ik ging me tijd er nietaan voldoen. ik stond op  en liep naar de jongens toe. 'Jap roddels hadden deze keer gelijk' zei ik tegen ze en ging terug zitte. 'dont even try it!'

Jongin:
'oh' zei ik langzaam en draaide me terug nar yixing. 'okey' omdat hij de hyung was anders ha dik het niet gedaan denk ik.. agh waarom niet gewoon trainen. Ik en Yixing trainde weer verder met de muziek lekker hard en onze gedachte op nul.

Lennie:
Ik knikte dat ik dat zou doen. 'zal ik doen; zei ik zacht. Daarna rechte ik me rug en at het kleinebeetje eten op dat ik gepakt had. Ik schoof me kom vooruit en keek luhan aan zo en nu... Ging hij slapen? of?
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 6 Emptydo maa 10 2016, 20:52

Marlon:

ik had de deur nog niet dicht gedaan en ik hoorde hem roepen over dat de roddels waar waren en ze het niet eens moesten proberen.. that... that really hurt... het is niet dat ik het expres doe.. ok laat trainen ook maar zitten.. ik melde me wel ziek.. nee.. nee ik had gezegt dat ik niet zou opgeven! dus ging dat ook niet doen. ik liep naar de danszaal toe. ik hoorde van veraf al de muziek, en toen ik binnenkwam zag ik jongin en yixing alweer druk bezig. 'looking good boys!'riep ik over de muziek heen. had chanyeol en baekhyun niet gezien die in de hoek zaten.

Chanyeol:

Ik ging bij baekhyun zitten en keek gewoon toe. het was echt geweldig om te zien. ze waren echt zo goed, en ze werkten zo hard om zichzelf te verbeteren. opeens ging er de deur open en riep iemand iets naar ze. het was marlon..

Luhan:

ik wou echt wel met lennie naar buiten.. maar.. ik was echt kapot.. ik moest eerst bij tanken.. ik keek dr aan toen ze klaar was met eten en glimlachte ' ff een dutje? om 12 uur afspreken, en dan iets gaan doen?' stelde ik voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 6 Emptydo maa 10 2016, 21:07

Jongin:
We danste door tot Marlon er bij kwam. Ik wenkte dat ze verder moet komen 'dans je mee? ***** is er niet en we kunnen wel ee nextra danser gebruiken!. 
--Kies een van de twee ant anders was me tekst zo klein---

Doet ze mee:
we wachte tot ze klaar was en namen haar mee in de dans. Ik hoefde niet echt iet uit te leggen over hoe het te werk ging. Want ze danste toch zo mooi!

Doet ze niet mee
'aash Marlon!' ik lied me hoofd zakken. 'Kijk je dan? want yixing en ik moeten toch nog even oefenen er z itten nog al wat fouten in' 

Lennie:
Ik knikte. Luhan ging naar zijn slaapkamer *nog steeds je ma ana het helpen?* stuurde ik naar jongdae ik hoopte echt dat hij gistere niet in het ziekennhuis lag want het leek er zo erg op.

Baekhyun:
*zit in izjn muziek en kijkt niet op of om*
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 6 Emptydo maa 10 2016, 21:22

Marlon:

ik glimlachte 'natuurlijk dans ik mee!' zei ik ' laat me ff snel omkleden.' en ik liep naar de kleedkamer toe. Seoul school of art - Pagina 6 Imgrc0067835197 ik kende de dans die ze met hyoyeon dansten, dus ik kon zo met ze mee doen. ok ik was echt wel blij dat ik toch niet naar huis gegaan was.

Chanyeol:

ik keek naar het trio... damn.. ze waren echt goed. nee dat het was niet in woorden uit te brengen zo goed. jongin en yixing waren met zn tweeen al super bezig, maar nu marlon erbij kwam.. en dan ook nog zo makkelijk mee deed. wauw.. ik kon mn ogen er niet vanaf houden.

Luhan:

gelukkig was ze het er mee eens. we namen afscheid voor nu en ik liep terug naar mn kamer. ik zette mn alarm voor half 12 en ging meteen weer slapen.

Chen:

ik had net mn moeder naar huis gebracht en was nog wat dingen aan het doen daar toen ik lennie's berichtje keer. * jup, bijna weer alles op orde. zal morgen wel weer terug op school zijn.. en hoe staat het met jou?* stuurde ik terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 6 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: