forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

Seoul school of art

Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   wo maa 09 2016, 15:32

baekhyun:
Wat i ook deed vanaf het moment dat ik okey gezegt had had ze me zij niet eer verlaten...

LEnnie:
Het duurde uren atans zo voelde het. in werkelijkheid was er nog geen 2 minuten voor bij. Ik stond op en wilde naar de deur lopen. Me hoofd werd licht en mijn benen zwaar. Ik viel voorover. Alles werd zwart. Ik kon dus ook niet reageren toen Luhan hello zei.

Jongin:
Ze zei dat ze niks kon verzinnen wat ze niet van me mocht. 'Ik houd van puppys en knuffelen.. heb twee poedels!' lachte ik misschien dat ze dat niet leuk vond. 'ik bijt nagels en kan echt kinderachtig worden als ik niet krijg wat ik wil!' ik keek naar haar gezicht. 'kom is' ze ik en pakte haar hoofd beed. 'En ik vind je niet echt charmant met je make-p onder je ogen van het huilen' Ik wreef haar wangen en porbeerde haar wallen wat schoner te krijgen. 'En heb ik iets opgenoemt wat je niet leuk vind?' Ik lied haar weer los.
Terug naar boven Go down
yumi2208

Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   wo maa 09 2016, 15:44

marlon:

Jongin begon allemaal dingen op te noemen over zichzelf wat ik misschien niet leuk zou vinden.. ok die honden... ben geen fan van honden.. en dan al helamaal geen poedels... maar.. ik vond het niet erg.. of het maakte hem niet minder.. ik was even ban toen hij mn hoofd beet hield, maar hij probeerde mn makeup weer goed te doen. 'waterproof my ass' zei ik met een klein lachje, hele kleine hoor.. ik schudde mn hoofd 'nope... sorry'

Luhan:

ik zag een schim, ah mooi zat dus nog wel goed. maar voordat ik weer wat kon zeggen, viel ze voorover. ik wist dr net op tijd op te vangen.. jezus wat ziet ze er uit.. 'waarom luister je niet... weet je hoe kut wij ons voelen je zo te zien' zei ik tegen dr. ik tilde dr op... en het ging te makkelijk.. i dont like it.. 'je gaat weer terug naar de dokter of je het nou wil of niet' zei ik en begon te lopen.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   wo maa 09 2016, 15:51

Jongin:
'aawh!' jammerde ik met en glimlach. 'laten we nog even dansen.' ik stond op ne keke naar haar ogen. 'Nou het is wel afwas bestendig want heb het niet netjes kunnen krijgen! je tranen zijn gewoon te zuur' ik stak me hand uit ;kom even niet meer aan denken en gewoon dansen.' ik zette een random nummer op en begon me spierne op te rekken. 'De gene die het nummer helemaal weer uit te dansen zonder twijfelen wint' ik keek haar aan. en hoopte dat ze er op in ging.

Lennie:
Luhan ving me op maar veel kreeg ik niet mee. 'sorry' zei k zachtjes. damnt wat was ik een last voor hun..

Bij de dokter aangekomen zat ik wazig voor me uit et staren 'Slik jeje medicijnen?' vroeg hij. ik knikte. 'Slaap je genoeg.' weer knikte ik Ik zocht in me tas naar de medicijnen om te laten zien dat ik ze daadwerkelijk slikte. 'slaap meer dan 8 uur pernacht' zuchte ik vermoeit. Langzaam keek ik omhoog naar luhan
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   wo maa 09 2016, 16:15

Marlon:

ik stond ook maar weer op.. hij had een punt. even nergens meer aan denken en gewoon dansen. 'laat me eerst ff fatsoenlijk eruit zien dan' zei ik tegen hem en pakte mn spullen. ik had altijd mn makeup tas bij me en ook makeupdoekjes. ik pakte mn telefoon als spiegel en begon het weg te vegen. toen ik klaar was keek ik ook beetje bezorgd naar hem om zn idee.. 'kan... kan dat wel met je rug?' vroeg ik aan hem. hij was de hele dag al bezig geweest namelijk..

Luhan:

wonderbaarlijk slikte ze de medicijnen die ze de vorige keer gekregen had. had echt verwacht dat ze het niet zou doen namelijk. ik wist het ook echt niet meer... ik keek naar de dokter die met wat dingen bezig was. 'dit is nu al week nummer 3 die ze in gaat.. het gkan toch niet meer gewoon een buikgriep zijn'
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   wo maa 09 2016, 16:21

Jongin:
'je hoeft je make-up echt niet te verandere hoor' merkte ik toen ze met haar make-up aan de slag ging. Ik wees naar haar. 'Zie je! weer dat bezorgde stemmetje van je!' ik glimlahte blij. 'nee het gaat gewoon.' Ze was nog steeds bezig met haar make-up. 'kom laat die mascara zitten! en dans!' Ik begon al vast e dansen. 

Lennie:
'eet je gewoon' ging hij verder vragen. ik knikte weer. 'zover ik het binnen houd' I kdeed echt me best! deed alles at de jongens wilde.. okey misscehin wilde ik niet altijd in me kamer zitten.. Luhan merkte op dat dit geen buikgriep meer kon zijn. De dokter knikte. 'nee.. De medicatie lijken ook niet te helpen' Hij begon met een lichtje in me ogen te schijnen. 'Jij blijft vanacht hier.' zei hij streng. Ik keek de zaal rond. 'nee' piepte ik zachtjs.
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   wo maa 09 2016, 16:40

Marlon:

'hé, girls like to look pretty ok?' zei ik tegen hem toe hij zei dat ik het niet hoefde te veranderen. ik keek hem weer niet aan... yeah.. so what dat ik bezorgd was... het was niet dat ik het ging toegeven ofzo.. ' wen er maar alvast aan voor als je ooit een vriendin krijgt' zei ik en stak mn tong uit. ok nu was ik klaar. ik ruimde alles weer op en strekte nog even om warm te worden. 'ok ben klaar' zei ik.

Luhan:

ik wou commentaar geven toen ze zei dat ze gewoon at. maar ik hield het in. de dokter was het gelukkig met me eens dat het niet meer gewoon een buikgriep leek te zijn, en zei dat lennie vannacht hier moest blijven.. en ofcourse ging ze er tegen in. ik keek dr aan 'lennie, ik ben het met de dokter eens. je moet vannacht gewoon hier blijven. wil je niet beter worden? ze willen je alleen maar helpen.' zei ik tegen dr
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   wo maa 09 2016, 16:45

Jongin:
'Daar heb je toch geen make-up voor nodig!' zei ik nog maar hey een meid die knap wil zijn en gelofd dat ze dat is met make-up. Wat kon ik der dan nog meervertrellen. Ze merkte op dat ik er maar aan moest wennen voorals ik ooit een vriendin krijg. 'haha ooit!' lachte ik en rechte me rug voor de laatste keer. Ik zette het nummer op en lied haar eerst beginnen met dansen Daarna ging ik zelf ook mee doen. En zoals altijd eindigde we een een dans samen. Het ging zo automatisch..

Lennie:
Luhan stak nog net niet zijn vinger omhoog. 'Ik weet het. ik wet het maar wil gewoon niet alleen zijn' zei ik zacht en probeerde me maar in bed te hijsen. 'altijd als ik alleen ben ga ik me slechter voelen. En dan net wanneer ik het naar me zin heb moet ik terug naar me kamer en voel ik me weer slecht' bracht ik uit. Er was voor de rest niemand in boeg waardoor ik zo weer alleen zou zijn.
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   wo maa 09 2016, 16:56

Marlon:

ik zou denk ik nooit begrijpen waarom, zelfs als we freestyle deden, altijd op een bijna geoefende choreografie kwamen op het eind. pasten gewoon goed bij elkaar i guess. toen we weer klaar waren ging ik op de grond liggen.. ik kon terplekken wel in slaap vallen denk ik. ik was kapot... die middag met baekhyun had echt mn energie gekost...

Luhan:

ik keek de dokter aan maar ik kon al aan zn blik zien dat ik niet mocht blijven.. het bleven nu eenmal de nieuwe school regels... als het niet nodig was dat ik bleef... dan mocht het niet.. en ook al moest ik zelf blijven, ze hadden nu zelfs een behandelkamer voor jongens en voor meiden. ik zuchtte 'misschien tijd dat je een vriendin maakt?' lachte ik. 'met die nieuwe regels kunnen we niet constant bij je zijn'
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   wo maa 09 2016, 21:01

Jongin:
volledig tevreden ging ik naast haar liggen. Ik zei niks en genoot van de muziek die op stond. Toen ik even gelegen had stond ik op en wilde weg lopen' kom je marlon?' 

Lennie:
Hij moest weg en dat betekende dat ik alleen moest blijven in een... ziekenhuis achtige omgeving. 'Morgen ga ik wel met jouw spreken eerst moet je uitrusten' zei de dokter en vertrok. Ik zag ook hoe luhan een poging deed. Ik stond meteen op en pakte zijn hand beed. Ik keek naar benede Ik had nu echt een heel lange grote knuffel nodig. Zeker met zun enge kille eenzame nacht voor de boeg.
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   wo maa 09 2016, 21:07

Marlon:

is in slaap gevallen.

Luhan:

ik wou achter de dokter aan lopen om ook weer terug naar mn dorm te gaan. het was midden in de nacht en was echt kapot. maar voordat ik de kans kreeg werd ik tegen gehouden door lennie. ik kon echt niet blijven... ik zuchtte even en draaide me om, en trok dr ff iin een snelle hug 'het komt wel goed. er kan je niks gebeuren..zal morgen vroeg voor school wel weer langs komen ok? maar ik moet nu echt naar bed voordat we 2 flauwvallende studenten hebben op deze avond'zei ik tegen dr.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   wo maa 09 2016, 21:14

Jongin:
ik kreeg geen reactie helemaal niks. Ik bekeek har even en zuchte. ;kom is hier meid' ze ik zachtjes en liep naar haar toe. Heel stil pakte ik haar spullen en me eigen waarna ik Marlon zelf op tilde. Ik woonde misschien op school. Maar dat wilde niet zeggen dat ik haar hier achter. Ik tilde haar door de gangen naar me eigen kamer in de jongens gedeelte. Ik legde haar in me bed en dekte haar toe. 'Ik ga je niet uit kleden dus als je lekker wilt liggen moetje dat zelf doen; zei k zachtjes en liep zelf naar de badkamer om te douche

Lennie:
Ik kreeg tenminste een knuffen. Het was iets. hij zei dat het wel goed kwam. Ik knikte 'sorry dat ik je wakker maakte' zei ik nog toen hij weg ging. Eenzaam slofte ik terug naar me het bed en ging er in liggen. het was gewoon smerig zun hard bed.. kille omgeving geur van schoonmaak spullen.. Ik kon inet wachten tot de volgende ochtend.

*slaapt door dat luhan of wie dan ook wat doet*

baekhyun:
nee ik kreeg ze echt niet weg.. zelfs devolgende dag volgnde ze me overal. ZE bleef me vertellen hoe leuk ze me vond en dat ze graag bij me wilde zijn. Ik durfde niet naar chanyeol want ik had echt kut tegen hem gedaan. Maar marlon wilde ik ook niet.. Dus dan mar bij die 3 meiden zitten.
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   wo maa 09 2016, 21:28

Luhan:

zodra mn hoofd mn kussen raakte was ik alweer knockie. ik vroeg me echt af wat de dokter dit keer ging zeggen.. want gelukkig was hij het er wel mee eens dat het te lang duurde voor een normale buikgriep..

ik werd te laat wakker de volgende dag..gelukkig was het eerste uur uitgevallen. ik ging even snel douchen zodat ik er niet helemaal uitzag als een zombie, en ging zoals belooft naar lennie toe.

Marlon:

ik werd wakker toen ik iets van regen hoorde ofzo. met een wazige blik keek ik rond waar ik was.. dit was niet mijn kamer... of de danszaal.. ik zag mn spullen, en... dat was jongin's tas.. oh god nee.. hij had me toch niet naar zn kamer gebracht! wat dacht ie wel niet ... als we gepakt worden.. dan... ik wou er niet eens aan denken..

Chanyeol:

baekhyun ging gewoon bij die 3 meiden zitten... yeri was constant over hem heen aan het hangen en doen.. maar zoals ik gister al zei.. misschien moet hij maar even goed en hard vallen.. dan beseft hij misschien wat hij al die tijd wel had..
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   wo maa 09 2016, 21:34

Jongin:
Ik had gewoon op degrond geslapen en rond 5 uur was ik de danszaal weer in gegaan. Ik had een briefje neer gelegt 

*goede morgen,
Straks meteeen links en weer links en je loopt weer in de gangen van school*

stond er op. Yixing had me vrij snel opgezocht en danste met me mee

Lennie
*slaapt door dat luhan of wie dan ook wat doet*

baekhyun:
Ik had het dus echt niet meer me zin. Het voelde zo niet fijn om er bij te zitten. En dat! terwijl het eerste uur uit viel. nu moest ik een uur met die meiden omgaan.. want op staan lukte gewoon niet.

Suho:
'oh no oh no oh no!' ik lipe door de gangen. 'Waarom meost ik zun moeilijk idee hebben samen met somin.. Waarom waarom!'  kermde ik door en door. Ik was zo in gedahte da tik tegen een langere jongen op botste ik keek om hoog. 'Jap jij word het!' lachte ik blij/' nu de rest nog..'
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   wo maa 09 2016, 21:46

Marlon:

oh man... ik.. ik was te benauwd om gesnapt te worden om naar buiten te gaan.. ik keek de kamer rond.. was er iets wat ik aan kon doen om mezelf te vermommen ofzo?... aish.. ik had gister niet in slaap moeten vallen! ik vond een hoodie.. hopelijk vond hij het niet erg dat ik die leende. ik deed hem aan en hij was echt paar maten te groot. ik deed mn nerd bril en muts op. oke... op hoop van zegen dan maar. ik pakte mn spullen en liep naar buiten toe door de gangen heen.. oke.. meteen links en dan weer links..

Chanyeol:

het spijt me echt baekhyun maar kan het gewoon niet aan zien dit. ik pakte mn spullen en stond op. ik liep wat door de gangen heen toen ik opeens een tweede jaars... aish wat is zn naam ook alweer... suho? yeah dat was het! hij liep tegen iemand op en zei wat tegen hem en ging weer verder.. hij leek wel op een missie..

Luhan:

ok ik voelde me echt een zombie... ik liep de kamer weer binnen en zag de dokter. hij zei dat hij net van plan was om lennie wakker te maken. ik liep met hem mee en plofte op de stoel ernaast.. misschien moest ik me maar ziek melden voor vandaag. tenzij acteerlessen met zombies te maken hebben.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   wo maa 09 2016, 21:53

Sehun:
'hey!' riep ik toen ik jongin door de gange zag lopen. Noujah.. een gekrompe jongin. Ik apakte zijn schouder beet. 'ik wist niet dat jij gekrompen was heb je normaal grote zolen ofzo' grapte ik.

Lennie
twee ijskoude handen maakte me wakker. Meteen zat ik recht overreind in bed. 'aah!' kreunde ik geschrokken en keek de twee jongens aan. Meteen trok ik wit weg. te snel recht gaan zitten. 'pff' Bracht ik uit en keek van de dokter naar luhan. 'Lu!' ik keek hem licht geschrokken aan. Ik had hem echt niet wakker moeten maken!. De dokter legde op nieuw zijn koude hand op mijn schouder. 'Ik iwl graag met je praten bloed afnemen enzo.' begon hij ik knikte. daarna keek hij naar luhan.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   

Terug naar boven Go down

Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 5 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36 ... 67  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: