cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 66 Emptyza maa 05 2016, 16:11

Jongin:
Ik luisterde naar de muziek. 'dat word een flotte opwarming; lachte ik zachtjes en begon met de basis stapjes. Die waren saai. maar wel belangrijk. Het ritme en zo leerde je daar mee en ik kwam geowon in het gevoel van de muziek. Ik lied malron haar ding doen maar hield haar wel in de gaten ineens stopte ik bjna tegen het eind vna het nummer. 'Je been!' zei ik e nwees er naar. 'draai hem niet doe kan op! das gevaarlijk!' ik pakte aar knie beet en draaide hem goed. 'Zo kan je een knie besleure op lopen als je dat op die manier blijft' zuchte ik zachtjes ne keek omhoog.

Lennie:
DE jongens sleepte me naar de dokter. 'Maar!' jammerde ik terwijl ze me mee trokken. ik wilde niet naar de dokter. die ging tohc zeggen dat ik meer moest sporten of pijnstillers slikken!. Bij de dokter ging ik op het bed zitten hij begon me te onderzoeken. Ik keek heel de tijd met een op getrokken lip.. 'Ze heeft gewoon griep. Als ze wat pijnstillers pakte komt ze er wel weer op' de dokter keek naar de jongens. 'zorg dat ze gezond eet en het komt wel weer goed' Ik haalde me handen op. 'zie je!' zei ik en sprong van de tafel af.. 'weer die pinstllers!' Ik krulde me lip op en wilde weg lopen. 'kom les kan niet nogmaals een les missen!'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 66 Emptyza maa 05 2016, 16:28

Marlon:

ik was nou eenmaal van de upbeat muziek. ik hield niet zo van dat langzame en rustige... ik wil me goed voelen als ik naar muziek luister, niet down en loom. ik deed gewoon mn ding en jongin ook. ik zag wel dat ie me in de gaten hield maar negeerde het. ik zat in mn flow en schrok eruit toen jongin iets naar me riep. iets over mn been ofzo.. er was niks mee aan de hand toch. had geen pijn in ieder geval. hij draaide mn knie terug en zei dat ik een blessure kon oplopen zo. ik keek hem een beetje sceptisch aan.. ik deed het al jaren en er was niks aan de hand. ik liep een stukje terug en bedankte hem toch uit beleefdheid.

Luhan:

we zouden ons best doen om er voor te zorgen dat ze goed ging eten, en pijnstillers zou nemen... maar dat ging geen gemakkelijke strijd worden.. ik.. ik denk dat we jongdae ook maar moesten inschakelen voor hulp 'wat is er nou zo erg aan pijnstillers! je gedraagt je nu wel een beetje als een klein kind ' zei ik tegen dr. ok ja we moesten jongdae's hulp hebben. * ik weet dat jullie nog moeten oefenen.. maar lennie is nog steeds ziek en weigerd voor zichzelf te zorgen... is het teveel gevraagd dat je niet met dr wilt oefenen tot ze voor zichzelf gaat zorgen en beter is?* stuurde ik naar hem toe en liepen weer naar de les toe.

Chen:

we waren nog aan het na genieten van onze stunt toen ik het berichtje van luhan kreeg.. aish die meid! ik zuchtte... het was misschien de enige optie. * nog niet! dit word nu al de 2de week... ik denk dat we dan maar ff tough love moeten toepassen inderdaad. ik ga mee met je plan* stuurde ik terug. ik zal het ook gewoon tegen dr zeggen als ik dr tegen kwam.. appen ahd toch geen zin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 66 Emptyza maa 05 2016, 16:38

jongin:
Ze keek me aan alsof ze niet wilde gelove ndat idt een  blesure kon op leverne. 'het is een van de meest voorkomende bij mensne die lang en vaak dansne. Het sluipt er in maar als het er is. zal je altijd pijn houden' ik ging op me kont zitten. 'Mensen zijden het over me rug en ik heb niet geluisterd. Nu kan ik niet langer dan 8 uur dansen.' ik keek omhoog. 'Dus please let op je knie en houding.'

Lennie:
Luhan zuchtte en begon te appe. HIj had me een klein kind genoemt! nee ik was iemand met een eigen wil die geen stomme medicijnen in haar lichaam wilde. 'WIl gewoon geen medicatie in me lichaam.. Het heeft nooit  geholpen en je kan er veslaaft aan raken' De dokter drukte me medicatie in me handen. Ik stoptte het in me tas niet dat ik het ging slikken of iets. Ik liep langzaam voor de jongens uit naar de laatste les. In de les deed ik me best om op te letten. maar me hoofd .... urrgh!

Na de les wilde ik me mobiel pakke. Maar raad is! gone!. 'ik ben denk ik me mobiel bij de dokter vergeten!' ze ik tegen luhan
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 66 Emptyza maa 05 2016, 17:26

Marlon:

ik luisterde naar wat hij vertelde.. zeker het gedeelte over zn rug en dat ie nu niet langer dan 8 uur kan dansen. 'je beseft toch wel dat 8 uur nog best lang is. maar zal er op letten oke?' zei ik tegen hem. ik was ook gaan zitten met mn benen gestrekt voor me uit en boog voorover om mn voeten vast te pakken om die spieren wat te rekken.

Luhan:

ik keek dr sceptisch aan. 'je beseft toch wel dat je niet van het ene op het andere moment verslaafd raakt. een paar pijnstillers slikken tegen de griep is niks mis mee. hoeveel mensen doen dat wel niet en hoeveel raken er daadwerkelijk verslaafd aan' zei ik tegen dr. maar natuurlijk wou ze er niks van hebben. ik zag dat ze ook moeite had in de les er door. ik schudde mn hoofd. eigenwijs..

'zou graag met je mee lopen maar heb met victoria afgesproken voor oefenen' zei ik tegen dr. dyo moest ook naar krystal toe. 'moet je ook niet eens weer een keer met jongdae oefenen?' zei ik tegen dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 66 Emptyza maa 05 2016, 17:33

Jongin:
 ze zei dat 8 uur vrij lang was. Ik keek haar geschrokken aan. 'je weet dat een standaart traingins tijd bij een Enterainment bedrijf meer dan 14 uur per dag is?' zei ik voor de zekerheid. Toen ze zei dat ze ging opletten stak ik me duim op. DAt hoorde ik graag. Ik deed haar spieroefeningen na en tone alles naar me wens was stond ik op zette een ander nummer o. 'kom freestyle!' lacht ik en begon door de zaal te dansen. Ik daagde haar uit want we was toch niks beters dan gewoon dansen!

Lennie:
DE beide jongens moesten naar hun partner, 'Had Dae gistere al geappt om een tijd af te spreken maar hij reageerde niet, Dus denk dat hij te druk is' vertelde ik en keek de jongens aan. 'succes! zrog dat jullie deze keer wel een hoog cijver halen!' ik stak me duim op en slenterde naarna richting de ziekenboeg
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 66 Emptyza maa 05 2016, 17:45

Marlon:

ik knikte 'yeah weet ik. maar je weet ook dat meeste mensen hier niet eens 8 uur volhouden?' ze ik. nadat ik helemaal gestrekt was en opgewarmd stond ik weer op. hij zette een ander nummer op. light it up van major lazer. we begonnen freestyle, maar kwamen al snel op een choreo uit. het viel me pas op hoe goed we bij elkaar pasten op dit aspect. zonder ook maar wat te bespreken kwamen we al op een choreografie uit.

Chen:

de laatste les was voorbij en iedereen ging naar hun partners toe om te oefenen.ik had geen bericht of wat dan ook gehad van lennie.. ik zuchtte.. maar kreeg al snel bericht van luhan dat ze weer terug naar de ziekenboeg ging dus ik ging daar ook maar heen. toen ik aankwam zag ze er echt niet uit.. ik was het nu meer dan eens met luhan zn idee om dr te ontzeggen van oefenen. ze leek naar iets te zoeken 'iets kwijt?' vroeg ik aan dr. behalve je gezondheid... dat zei ik niet hardop ofcourse
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 66 Emptyza maa 05 2016, 17:55

Jongin:
HEt ging gewoon zonder problemen! we danste als een team zonder porbleme we danst rond elakar heen en alles was gewoon perfect . toen het nummerst opte glom ik gewoon van geluk. hijgend met me hand op me onderrug stak ik me duim op. 'Laten we dit nummer verder oefnene ne uit schrijven!' Ik pakte een handdoek en gooide die naar marlon. 'Voel jeje iet beter?' vroeg i kna een tijdje stilte

Lennie:
Ik keek geschrokken op toen ik jongdae's stem hoorde. 'yeah me mobiel.. dacht dat ik hem net nog had' I kbegon in me vermoeide ogen te wrijven. 'wil naar bed' jammerde ik uitenidelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 66 Emptyza maa 05 2016, 18:10

Marlon:

met mn handen op mn knieen moest ik ook even op adem komen. ik stond er eigenlijk best van te kijken dat het zo moeiteloos ging voor ons. ik ving de handdoek die jongin naar me gooide en maakte mn gezicht schoon. 'yeah! moeten we doen. ' stemde ik in met het idee om het uit te schrijven en verder te gaan oefenen. hij vroeg of ik me weer iets beter voelde. ik was al dat gedoe met baekhyun alweer vergeten. ik glimlachte en knikte. 'veel beter, dankje;'

Chen:

dr mobiel lag gewoon op het tafeltje naast het bed. ik pakte hem en gaf hem aan dr 'dan ga je naar bed. je moet eerst beter worden. en...' begon ik aarzelend.. nee dit moest echt gezegd worden.. ' als je niet eerst voor jezelf gaat zorgen, dan gaan onze oefen momenten ook niet door.. ik wil eerst dat je beter word en rust neemt. ' zei ik tegen dr
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 66 Emptyza maa 05 2016, 18:43

Lennie:
Jongdae gaf me me mobiel aan ik keek er na. 'zie dat ik hem hier gelaten had!' ik glimlachte naar hem maar die verdween als snel toen hij zei dat wae niet meer gingen oefenen als ik niet voor mezelf zorgde. Meteen zakte me handen en  viel me mobiel uit me handen.. Waarom was ik terug naar school gekomen?. 'oh' zei ik zachtjes me lip begon te trillen. Ik keek er juist zo naar uit om te zingen. Dat was het gene wat me omhoog hield. 

Jongin:

Ik wilde een papier pakken maar plaats van dat te doen zette ik de muziekn aan. 'We doen het gewoon nog een keertje!' ik draaide meo me ne keek har aan. Ze.... ze.... ze... glimlachte!! 'kom!' i kdraaide haar zoda we weer opnieuw konden dansen. Ik gok dat we het nummer 5 ke rgedan hadden en het steeds beter ging. Het ging al pefect de eerste keer. Maar nuwwerd het alleen maar beter!. Ik sprong op en neer. 'Dat was te gek1' achte ik blij en begon me spullen bij elkaar te rapen. 'Ik moet nu wel gaan.. Me rug verzuurt' ik legde me hand op me rug. 'Zie ik je morgen dan?' Ik wilde weg lopen  Maar Mr park kwam binnen. 'Ik wil even met marlno pratne'' zei hij. ik boog voor hem' is goed' ik keek de twee aan alsof ik niet weg hoefde maar Mr. Park wees me de weg naar buiten. Sloffent liep ik naar buiten toe. hopelijk kreeg ze niet op haar kop...

Mr. Park:
Ik likte me lippen af toen jongin weg liep. 'Ik hoop dat je beseft dat de keuzen om jouw terug te laten komen op school niet gedeelt word door elke docent.' begon ik. 'Daarom weet dat als je iets fouts doet. Ik de gene ben die je straft' Ik grijnsde even naar haar. En ze ging is voelen hoe ik haar ging straffen. 'Dus ga niksfouts doen overtreed geen regels want ik houd je in de gaten en zal je op mijn manier straffen!'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 66 Emptyza maa 05 2016, 19:07

Chen:

ik kon heus wel zien dat ze teleurgesteld was... maar het was nodig.. ' het spijt me echt.. ik wil graag met je oefenen... maar je moet eerst leren om voor jezelf te zorgen.. je bent nu al 2 weken ziek en ik wil gewoon dat je beter word... als dat betekent dat ik oefenen voor je weg moet nemen...dan heb ik geen keuze' legde ik dr uit. 'probeer gewoon 1 keer per dag pijnstillers in te nemen.. ik weet dat je geen fan bent van medicatie.. maar.. please'

Marlon:

ik was nog bezig met mn handdoek en mezelf weer een beetje te fatsoeneren, toen ik opeens weer de muziek hoorde en jongin me omdraaide om nog een keer te gaan. we deden het nummer wel 5 keer achter elkaar, en het werd steeds beter. de kleine schoonheidsfoutjes waren nu bijna weg gewerkt. tooen moesten we toch echt stoppen door zn rug, en mijn enkel begon ook weer vervelend te doen. ik nam afscheid van hem toen mr park binnen gelopen kwam en alleen met met wou praten. ik mocht die vent niet zo... maarjah mocht bijna niemand dus no surprice. ik knikte naar jongin dat het goed was en dat ik hem morgen weer zou zien.

ik ging rechtop staan en luisterde naar alles wat hij te vertellen had. ik wou graag tegen hem in gaan, maar hij had te veel power op school.. 1 verkeerde move en het is einde verhaal. ik nam diep adem. 'ben niet vanplan om nog meer problemen te veroorzaken. heb wel geleerd van de schorsing' antwoordde ik hem en pakte mn spullen op. ik wachtte tot het oke was om weg te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 66 Emptyza maa 05 2016, 19:31

Lennie:
Me lip trilde. 'okey' zei ik zachtjes. 'Zal ik doen' ik lied me hoofd zakken en me pony zakte voor me ogen. 'Dan ga ik nu maar weer me kamer in' Bah weer die kamer. weer me bed. weer die vier muren waar ik een week gezeten had.  Ik pakte me mobiel van de grond hees me rokje opnieuw op en probeerde langs jongdae te komen. HAd nooit verwacht dat dit zo hard zou aankomen. Ik wist wel dat ze het goed bedeolde alle 3 maar het deed zo veel pijn wat ze zeiden en hoe ze nu deden. 

Jongin:
Mr park kwam naar buiten toe zonder maar een woord te zeggen en liep door. Ik keek de trainings zaal in. 'Had je iets gedaan of' vroeg ik terwijl ik nerveus naar binnen keek. 'ohjah!  ik zougaan!' ze ik snel en draaide me om. 'tot morgen!' ik zette het op het rennen om me metro naar huis te halen.

baekhyun:
Cahyneol ... was natuurlij weer bij hyuna.. En wat moest ik.. ja me zelf vermaken! dat kon ik dus zo niet! zeker niet nu ik me ei kwijt moest over het oefenene. Ik kon gewoon geen rust vinden laat staan dat ik rust kon viden met naar huis gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 66 Emptyza maa 05 2016, 19:39

marlon:

gelukkig was hij al snel weer weg. jongin was blijkbaar nog niet weg gegaan want hij stond buiten de deur toen ik ook eindelijk weg kon. ik schudde mn hoofd 'nee, maakte het alleen even duidelijk dat als het aan hem lag ik hier niet op school zou zitten.. dus dat ik moet oppassen met mn acties' zei ik tegen hem. daarna rende jongin weg naar huis. hij moest de metro halen. ik rekte me nog eens uit. jup.. tijd om naar huis te gaan, en ik begon te lopen.

chen:

ik zuchtte 'please, kun je proberen het van mijn kant te zien? wat zou jij er van vinden als ik ziek was en maar door bleef gaan en niet voor mezelf ging zorgen..? daar zou jij toch ook zwaar van balen en met dwingen rust te nemen? of niet?' vroeg ik aan dr. ik vond het maar niks om dr zo te zien.. maar.. het moest..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 66 Emptyza maa 05 2016, 19:47

Baekhyun:
jongin rende langs me en leek echt gelukkig. die had vast weer een geode dans bedacht. Ik schopte een bekertje weg. Ik bolgde hoe het heel de hal door rolde. 

Lennie:
Ik bleef even bij de deur staan en luisterde naar wat hij zei. 'Ik snap het ook wel' zei ik zacht en ademde langzaam uit. 'Ik...' nee ik maakt eme zin niet af. Ik schudde me hoofd en begon terug naar me kamer te sloffen. Ik wile nit alleen zjn dan ging ik me juist kutter voelen. En jah ik had wel een week aleen gezeten. En dat was niet goed gegaan.. en nu moest ik weer naar bed toe alleen. en die stomme medicijnen.  Maar als ik het niet deed. was ik bang dat ik de jongens zou verliezen en dan had ik nietmand meer.. en was ik echt allen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 66 Emptyza maa 05 2016, 19:59

Marlon:

ik liep door de hal heen. bijna iedereen was al naar huis.. het was ook al aardig laat geworden. ik zat te denken... zou ik mn ouders bellen? vragen hoe het met mn broer en zus gaat? of... nee. ik schudde mn hoofd. als ik de opdracht gehaald had, dan zou ik het doen. ik liep door en voelde iets tegen mn voet aan rollen. ik pakte het blikje op om weg te gooien, maar toen ik op keek.. baekhyun..

Chen:

Aish waren was er geen meid die ik kon strikken om voor dr te zorgen en rond te hangen... ik kon niet meer naar dr kamer toe, luhan en dyo ook niet ... en ze had geen vriendinnen... zo alleen op je kamer is hartstikke saai natuurlijk.. zelfs als je ziek bent... maar... ik wist het echt niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 66 Emptyza maa 05 2016, 20:06

Lennie:
Ik slofte me kamer in en lied me op bed vallen. Ik staarde naar het plafon. 'trutse lennie' zei ik zachtjes terwijl de tranen in me ogen sprongen.Als ik nooit geslagen had.. was dit niet gebeurd. had ik gewoon door kunnen gaan. Ik wilde contact met thiuis.. maar me laptop... had geen btg om te  bellen of iets. Nee niet aa ndenkn ik ga wel gewoon slapen.

Baekhyun:
Het blikje rolde tegen iemands voet aan. Die benen zo mooi! ik dacht evn dat ik me nieuwe vlam gevonden had iemand waar ik me zinnen op kon zetten ot ik bij haar hoofd aan kwam. het was.. marlon.. Meteen draaide ik me om// staarde ik nou net echt naar haar benen! lekker bezig!.Snel liep ik de andere kant op maar dat was de meisjes kant. Okeu weer omdraaiden. Ik wist niet waar ik moest kijken lichtjes ijsberend probeerd ik zo normaal mogelijk te doen wat niet bepaald lukte
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 66 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 66 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: