cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 34 Emptydo jan 21 2016, 15:45

Baekhyun:
Me ogen waren al dicht gevallen. Het bed lag lekker. Ik verdween gewoon volledig in het matras!. beter dan een studenten huisje. Maar me nachtrust was niet voor lang. Ik schoot overeind toen ik Jongdaes stem hoorde. ‘’heey wat?’’ zei ik slaperig.

Jongin:
Ik luisterde naar haar en bleef stil. ‘’we zien wel’’ zei ik rustig en glimlachte. Ik had er niet echt meer de hoop in dat het zo zou gaan. En dat ze straks gewoon weer de oude werd. Maar dit alles ging me niet weer houden om beter te zijn dan Beakhyun of wie dan ook. Der ging een tijd komen dat ze me wel zou zien staan en dan niet uit schuld gevoelens voor mijn boekje of wat dan ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 34 Emptydo jan 21 2016, 15:53

Marlon:

he was so frustrating! kon hem wel slaan.. maar nee ik hield me in.. nauwelijks. ja wat heb een kort lontje ok! 'je bent een geweldige danser jongin... heb een beetje meer vertrouwen in jezelf.. en laat me nooit meer zo schrikken oke..' zei ik rustig terwijl ik naar de woonkamer liep. ik plofte op de bank neer. ik dacht dat ik koppig was... maar hij slaat alles.

Chen:

ik stond met mn armen over elkaar voor baekhyun zn bed ' wist je niet dat Marlon al een partner had, of heb je dr bewust weg gekaapt bij jongin?' begon ik. ' aangezien jongin nu denkt dat Marlon jou beter vind dan hem en daarom zo gefixeerd is op trainen, nog meer dan normaal, om zichzelf tegen over haar te bewijzen.. zodat ze hem niet weer in de steek laat.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 34 Emptydo jan 21 2016, 16:06

Baekhyun:
Ik wreef in me ogen en probeerde te luisteren naar wat hij zei. ‘’Ik wist dat ze plannen had om met iemand te gaan’’ zei ik rustig. ‘’Maar dat wil toch niet zeggen dat ik ook mijn kans dan moet laten gaan?’’ begon ik rustig en bleef in me ogen wrijven. ‘’ze had gewoon nee kunnen zeggen’’ Ik ging beter zitten zodat ik jongdae aan kon kijken. ‘’Maar ze zei vrij direct ja… Dat ze dat wilde, Ze had toch gewoon nee kunnen zeggen. Das niet mijn fout.’’ aar ik snapte dat hij zo voor jongin op kwam. ‘’Ik ben ook geschrokken toen we jongin zo vonden. Ik had nooit verwacht dat hij het zo zou oppakken. Als ik dat geweten had had ik die twee gewoon met rust gelaten.’’
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 34 Emptydo jan 21 2016, 16:18

Chen:

was baekhyun nou echt zo blind dat hij neit door had dat Marlon een zwakke plek voor hem had? natuurlijk zei ze meteen ja op zn aanbod! 'vanaf de eerste dag liet ze je al niet met rust, of het nou positief of negatief was, jij was de enige die iets van een reactie uit dr kreeg.. op sehun na dan maar die zat meteen de eerste dag al aan dr vast door een of andere opdracht.' zei ik met een glimlach 'je wist dat je een goede kans maakte dat ze ja zou zeggen, anders was je nooit naar dr toe gegaan en het voorstel gedaan of wel?' zei ik en dacht weer terug na wat yixing me verteld had. ' maar oke dat is allemaal in het verleden nu.. but maybe something to think about?' lachte ik en liep weer weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 34 Emptydo jan 21 2016, 16:28

baekhyun:

Ik wilde ja knikken maar hij ging al weer weg. Ik blies me wangen op. Met een plof viel ik terug in bed. Ga me er morgen of zo wel druk over maken. dacht en sloot me ogen weer.

Lennie:
Met me haar in een losse natte knot ging ik in de kamer zitten achter de tv. Ik negeerde de aanwezigheid van marlon en zapte naar Fox. Daar zat ik een tijdje en begon honger te krijgen. Koreaans eten is echt niks voor mij.. echt niet. Ik liep naar de keuken en staarde de koelkast in..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 34 Emptydo jan 21 2016, 16:41

Chen:

toen ik weer uit baekhyun zn kamer liep, zag ik Lennie net naar de keuken toe lopen. ik besloot achter dr aan te gaan. ze stond voor de koelkast te staren. ik sneakte naar dr toe 'Je eet lust weer gevonden zie ik?' vroeg ik out of the blue aan dr.

Marlon:

toen lennie uti de douche kwam zei ze gelukkig niks tegen me. was blij dat het gevoel nogsteeds wederzijds was. ik stond op en liep naar de badkamer toe.. een snelle douche klonk nu wel erg goed. nadat ik gedoucht had liep ik naar de kamer toe en liet me op bed vallen. wat een dag
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 34 Emptydo jan 21 2016, 17:03

Lennie:
Ik keek betrapt ook toorn jongdae ineens wat tegen me zei. Over me eetlust. "Die is nooit weg geweest!" stribbelde ik tegen een pakte iets uit de koelkast. JAP ook al iets met rijst... Hoe ging ik dit vol houden..."vergeet gewoon af en toe dat ik honger heb." bekende ik langzaam. Met een klap gooide ik de deur van de koelkast dicht. Oké volgende laatje.. Wat ik had heel de dag niet gegeten op het aangebakken eten van de twee jongens na.. Ik had geen eten in de auto kunnen vinden!. Maar ook hier was niks te vinden. "Hmm pizza.." zei ik bedenkelijk een liep naar me mobiel toe.. Oh wacht.. Galaxy S1 die niet kan bellen.. En een Lennie die nog niet goed Koreaans kon... FF vergeten dat normaal do of luhan bestelde..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 34 Emptydo jan 21 2016, 21:35

Chen:

hoe kon je nou vergeten dat je honger hebt? zo'n vervelend knagend gevoel dat alleen maar erger werd als je er niks aan deed.. ik haalde mn schouders op. ik vond het vreemd, maarjah het was lennie waar we het over hadden, die is nou eenmaal een beetje vreemd. ze bleef maar de keuken rond snuffelen naar wat te eten. er was genoeg te eten, maar niks trok dr blijkbaar. 'moeilijke eter of heb je gewoon een craving naar iets?' vroeg ik naar dr nadat ze alle laden had gehad en niks had gekozen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 34 Emptydo jan 21 2016, 21:41

lennie:
ik hees me lip op en keek naar de rijst en alles. ''heb geen zin in rijst op iets'' Ik slofte wat rond en deed het laastste laadje dicht. ''iets warms..Hmm pizza.." zei ik bedenkelijk een liep naar me mobiel toe.. Oh wacht.. Galaxy S1 die niet kan bellen.. En een Lennie die nog niet goed Koreaans kon... FF vergeten dat normaal do of luhan bestelde.. Ik pakte me mobiel en keek er naar. ''Hebben we wifi?'' vroeg ik en probeerde op internet te komen met me mobiel.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 34 Emptydo jan 21 2016, 21:45

Chen:

ze had dus zin in pizza.. ze pakte dr telefoon, en je zag het gewoon in dr hoofd klikken dat 1. ze een prehistorische telefoon heeft en 2. ze helemaal geen koreaans kan en dus helemaal niet kan bestellen. ik lachte want het was gewoon te grappig om te zien. 'nope sorry geen wifi' zei ik en pakte mn eigen telefoon erbij 'wat voor pizza wil je, ik bestel wel'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 34 Emptydo jan 21 2016, 21:50

Lennie:

Jongdea had een brede glimlach op zijn gezicht. LACHTE HIJ NOU MIJN MOBIEL UIT! of mijn hoofd... Toen hij zei dat we geen wifi hadden brak me hart. ''NEE!! geen wifi!'' ik deed net of ik ging huilen maar toen hi jvroeg naar welke pizza dacht ik na.. ''welke hebben ze hier? hawaii?'' zei ik zachtjes en dacht na.. Ik ging aan de keuken tafel zitten. ''eet je mee?'' vroeg ik uiteindelijk. ''Zulle nwe de andere ook vragen? of?''
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 34 Emptydo jan 21 2016, 21:57

Chen:

ik zocht het nummer van een pizza bezorgservice in de buurt op toen ze beetje begon te ratelen. over welke pizza ze wou, of ik mee at, of we de anderen ook moesten vragen. ik begon weer te lachen. 'ok eerst. breathe. tweede ja ik eet mee, de anderen weet ik niet.. baekhyun is waarschijnlijk weer knock out. jij en marlon zijn nog steeds on no speaking grounds. weet niet hoe het met yixing en jongin zit. maar we kunnen ze altijd vragen'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 34 Emptydo jan 21 2016, 22:06

lennie"
ik schudde me hoofd. ''die hebben net hun muziek uit gezet'' zei ik zachtes en lachte. Ik hapte even naar adem en legde me hoofd op te tafel me arme lagen er onder zo staarde ik naar Jongdae die belde. I kkon hem nog steeds niet uit staan.. okey dat loog ik. Het was een stuk beter nu ik een dag alleen met hem had moeten comminuceren zonder elkaar echt te zien. Volgens mij had ik mijn haat naar me zelf meer neer kunnen leggen. Ja naar mezelf omdat ik elke keer als ik jogndae zag.. ik dacht aan onze eerste ontmoeten.. de awkward arm moment en die naald.. Misschein kon ik langzaam na deze week toch mijn ego neer leggen en hem acceptere?.

of zou alles straks weer omslaan. Oke lennie nu niet aan denken e niet zo naar hem staren... Ik shudde me hoofd. nee echt ik moest niet zo staren. Snel draaide ik me hoofd naar de andere kant
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 34 Emptyvr jan 22 2016, 21:18

Chen:

ik bestelde gewoon 2 pizza's wat niet op kwam, kon de koelkast wel in. koude pizza of opgewarmde pizza is ook lekker! het was me opgevallen dat ze me nog niet ontlopen had vandaag, en al de hele tijd met me praatte zonder ook maar iets van weerhoudend, onderliggende afschuwing.. ok dat laatste was overdreven maar wist even niet hoe ik het anders moest verwoorden ok...

binnen no time was de pizza er, en liep ik naar de deur om te betalen. daarna liep ik de woonkamer in. ' come and get it, voordat ik alles op eet' riep ik naar dr
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 34 Emptyvr jan 22 2016, 21:21

LEnnie:
ik had de hele tijd naar de muur gestaart beter dan naar Jongdae.. dat ging ik niet doen. ik kon niet naar hem staren. Ineens ging de deur bel en rook ik de geur van pizza. Ik schoot overeind en me buik lied meteen ook horen hoe zin ik er in had. 'geef!'' riep ik en vloog naar hem toe. Ik gebruikte de bank om hoger op te komen zodat hij de pizza's niet boven zijn hoofd kon houden. Maar ik on er zelfs zo niet bij. Ik ging op de bank zitten en volgde elke actie vah hem. ''PizzA1'' jammer de ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 34 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 34 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: