cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 33 ... 60  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Emptydo okt 01 2015, 21:00

Luhan:

we liepen de kamer in 'you sure? het heeft geen haast. just say what you want to do' zei ik tegen dr. het was zo weird dat ze na bijna een half jaar hier weer terug was, dat ik niet meer wist hoe ik me moest gedragen.. i was so out of it. ik zag de kat op het bed liggen. 'wat een pracht dier is het!' bewonderde ik maar hield nog beetje afstand. honden was ik gewent van Kai, maar katten nog niet echt ervaring mee. voorzichtig begon ik er mee te spelen.

Marlon:

Ms. kim had me weer alleen gelaten en ik was zo gefrustreerd! ik glipte snel naar buiten toe opzoek naar Saekki. ik zag hem tegen de muur aan hangen met een peuk. ik liep naar hem toe 'gimmi one pls' zei ik en ging snel achter hem staan om me te verstoppen. ' ik weet echt niet wat ik moet doen..' zei ik zacht tegen mezelf. moest ik school opgeven en weer aankomen voor Kai? of accepteren dat ik niet meer perfect ben in zijn ogen en door gaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Emptydo okt 01 2015, 21:06

Lennie:
''wat moeten we anders doen'' lachte ik nerveus. en keek hoe hij me mee speelde. Ik schuded me hoofd. en pakte zijn hand deze legde ik p het beestje neer. ''hij bijt!'' lachte ik terwijl hetbeestje met luhan begon te spelen. ''laat hem rustig ruiken enzo!'' lachte ik op luhan reactie. ''get us bijna een hond!. daar staan deze katte bekent om.'/

saekki:
ik rijkte een peuk aan. en gign voor der staan zoals de andere keer. ''En wat zijn je keuzen'' antwoorde ik dood luek op haar vraag aan der zelf, Natuurlijk had ik door dat ze in zich zelf praatte. Maar daar ging ik geen rekening me ehouden!.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Emptydo okt 01 2015, 21:13

Marlon:

Saekki reikte me een peuk, ik pakte hem en stak hem aan en nam een lange trek. ik hoorde hem in gaan op mn vraag die eigenlijk naar mezelf gericht was. ik zuchtte ' school opgeven om mn relatie te redden' zei ik zacht ' of accepteren dat ik niet meer perfect ben in zijn ogen' en nam weer een trek en hield hem extra lang in voor dat ik hem uit blies.

Luhan:

ze pakte opeens mn hand en legde hem op de kat neer. ik schrok een beetje bang dat hij inderdaad zou gaan bijten ofzo. ze zei dat dit ras praktisch honden zijn. ik hield mn hand rustig bij hem en hij rook eraan. na even legde ik hem op zn kop en begon hem achter de oren te krabben. ' we zullen wel vrienden moeten worden.. aangezien je waarschijnlijk in de dorm terecht komt bij ons.' zei ik zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Emptydo okt 01 2015, 21:18

lennie:

Uk lahcte maar keek even wat minder blij toen hi jzei dat die kat waarschijnlijk in de dorm ging wonen bij de jongens. Ik wilde hem neit kwijt maar het was chen zijn kat geworden. maar ik verborg me glimlach zelf. ''wat zou je vinden van newton als naam'' zei ik zachtjes en ging op het bed zitte. Ik kroelde de kat mee. Ik had die kat al meer liefde gegeven dat luhan. En ookal zat hij nu naast me. Ik miste hem echt heel erg. Ik keek hem aan.

saekki:
''vriendjes zijn tijdelijk... een goede opleiding heb je langer pleziervan'' zei ik ''okey zoeits klinkt gemeen maar is wel waar'' ik keek der aan. ''je moet niet je leven laten beslissen door een huidige vriendje'' ik rookte met haar mee
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Emptydo okt 01 2015, 21:29

Luhan:

Ze kwam naast me zitten en kroelde de kat ook. ze stelde Newton voor als naam. die naam klonk bekent... ik glimlachte ' als in newt? dat personage van de mazerunner series?' lachte ik. 'has a nice ring to it' knikte ik. ik keek dr aan en zij keek mij aan. ik wreef met mn hand nerveus in mn nek. 'ik kan nog steeds niet bevatten dat je hier bent na al die tijd. en... nu ben ik zo awkward hehe' lachte ik

Marlon:

ik luisterde naar wat hij zei. hij had een punt... maar het liet me niet beter voelen op het moment. 'I... I dont want to lose him... maar toen hij dat gister zei... ik heb mn lichaam nog nooit zo gehaat.' zei ik en plukte aan mn trui. ik had expres extra baggy kleding aan gedaan vandaag.. ik kon mezelf niet meer zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Emptydo okt 01 2015, 21:33

Lennie:
ik lachte zachtjes met hem mee''yeah'' zei ik alleen maar en beleef hem aan kijken '' I missed you'' zei ik zacht en glimlachte. '' I truly missed you han''

saekki:
''je kan nog steeds dansen en zingen ook heb je vetjes op je lichaam'' zei ik en keek der aan. ''mensne kijken tegenwoordig liever naar een gezond persoon dan iemand die rond loopt als een graathuis'' zei ik en prikte in haar zei, ''En als je hier door wil gaan, Kan je mij gebruiken als backup'' zei ik en wees naar kim'' al opgevallen dat ze niks doet zodta ik bij je ben?'' grijnste ik. ''net als de rest van de meiden?'' ik wees naar een groep meiden die stonden te glimlachen naar marlon.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Emptydo okt 01 2015, 21:54

Luhan:

ik keek dr weer aan. 'i missed you too' zei ik terug maar iets zat me niet lekker... ik meende echt wat ik zei, maar ik voelde me niet zoals die maanden terug. toen we apart waren wou ik niks anders dan dat zo snel mogelijk hier weer was, en nu is ze hier, en voel ik me zo... ik snapte er niks van. waren we nu al uitelkaar aan het groeien?! ik schudde lichtjes mn hoofd. niet aan denken Lu! het gevoel komt vast wel weer terug, en met die gedachten gaf ik dr een kus op de mond.

Marlon:

ik wou er tegen in gaan toen hij zei dat het ook wel met wat extra vlees op de botten kon, maar toen vertelde hij dat Ms kim niks doet zodra hij erbij is, net zoals de rest van de meiden. nu hij het zegt... dat was waar! maar waarom? ik keek naar de groep meiden die naaar me stonden te glimlachen. ik keek beetje verbaast en glimlachte verlegen terug. ' just who are you...' vroeg ik zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Emptydo okt 01 2015, 22:19

Lennie:
"Laten weer maar naar de
Die winkel gaan" zei ik zacht want hier zien was niks.. Ik glimlachte een deed me jas aan. " ik bedoeld echt newton met roei naam newt niet gericht naar de maze runners maar naar newton " ik glimlachte een plaats mee helemaal in. " kom jr " zei ik. Ik moest hier echt weg. Anders ging ik huilen. Ik wilde zo veel ik wilde liefde aan hem tonen maar het leek of hij het niet terug kon.

Saekkii:
," wie ik ben... Ik zuchtte " ik keek haar aan met een blik dat ik het echt niet wilde vertellen. " ben wel blij dat je het eigenlijk niet weet " bekende ik " vind het fijn dat je mr gewoon saekkii noemt een beton tegen mee in gaat reeën boos word " ik schoot mee peuk naar de prullenbak. " kunnen we dat zo houden? ". Ik liep met mee handen in mr zakken al terug naar binnen. " gaan we nu een nieuwe mobiel halen? "
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Emptydo okt 01 2015, 22:27

Luhan:

ik stond op en wachtte tot ze zich helemaal ingepakt had. ik knikte ' yeah laten we dat maar doen. hebben we dat tenminste gehad' zei ik met een glimlach en pakte dr hand. eenmaal buiten haalde ik een taxi aan en gaf hem het adres waar we naar toe moesten. en toen bedacht ik me iets 'dit is de eerste keer dat ik je in een jurk ga zien!' zei ik blij

Marlon:

i dont get it ... waarom zou ik anders gaan doen als ik weet wie hij was ... deed ik toch ook niet bij de exo members? maar als hij het niet wilt vertellen, kan ik hem moeilijk dwingen... ik nam de laatste haal en drukte de peuk uit en in de prullenbak. aish zn mobiel... daar gaat mn geld.. ik zuchtte 'yeah sure' zei ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Emptyza okt 03 2015, 21:45

Saekkii

Ik liep naar mr motor. " kom je " zei ik een tikte op de motor. " of wil je terug naar onze lieve mevrouw kim? Ik reikte mee helm uit. " oortje niet Vergeten heh" ik wachtte tot ze achter op zou komen een reed richting mijn huis. " ik zet mr motor even thuis dus schrik niet ik ontvoer je niet " zei ik door het microfoontje hen. Ik het een garage in door naar achteren een beveiligde garage in daar door hen nog steeds IP d motor naar een garage van me zelf met 2 die p duren sportauto's uit America een nog een toer motor. Ik zitten hen neer. " drinken of gaan weer gelijk door? "

Lennie.

Luhan pakte mr hand beet een smaak liepen we maar de taxi. Als een verliefde puppy liep ik achter hem aan ik ging zijn hand niet meer los laten. In de taxi ging ook tegen hem aan zitten. Ik genoot van elk moment.

Bij de kleding winkel aangekomen was het de meest bekende een duurste kleding zaak.. Ik slikte. Oké.. Dit moet marlon vast ook daardoor maken. Dacht ik terwijl ik met luhan naar binnen liep. East ik niet wist was dat marlon alles alleen moest Regelen en SM niks voor haar betaalde een bij mij alles regelde een betaalde hier zou ik pas achter komen op het bal zelf. Maar zo onschuldig een niet wetend ging ik naar binnen een lied mee aan meteen. Ze wilde alles weten een dat was raar.

Toen ik klaar was stond ik buiten op luhan te wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Emptyza okt 03 2015, 22:08

Marlon:

Saekki liep naar zn moter toe en vroeg of ik nog mee ging of terug naar ms kim. ik lachte en pakte snel e helm aan 'noway dat ik naar haar terug ga' zei ik en deed hem op en oortje in. ik ging achterop zitten en we reden weg, maar we gingen niet richten de winkels, maar naar een woonwijk. hij zei dat hij zn moter even thuis wou zetten. we reden naar een beveiligde garage en ik keek mn ogen uit naar die 2 sportauto's die er in stonden. we stapten af en ik stond er maar verbaast bij. ' srsly... who the fuck are you?!' keek ik hem aan. 'laten we maar meteen door gaan, weet niet of ik veel meer van dit soort shocken aan kan' zei ik.

Luhan:

Ik wist wel welke kleding winkel we heen gingen. hier gingen we regelmatig heen met de rest van de jongens voor pakken voor award uitreikingen enzo. we liepen naar binnen en we werden volledig aangemeten. Ik was dit allemaal al gewent maar ik zag dat lennie het een beetje raar vond.

Toen ik klaar was stond Lennie al buiten op me te wachten. ' raar hea zo voor het eerst volledig opgemeten worden' lachte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Emptyza okt 03 2015, 22:17

Saekkii:

" ik berg rijk " lachte ik flauw. " heb er nog 3 in America maar die kon ik niet laten overschepen. " zuchtte ik dramatisch. We liepen naar buiten toe. Meteen richting de winkel. Hart was natuurlijk de duurt in de omgeving. Ik bleef even buiten staan om te roken een reikte er weet eentje aan marlon.

Lennie..

" raar!!!. Echt hek raar!. Ze meette mer boobs op een wat ik nog het raarste vond ze wilde mee vingers ook meteen! Straks had ze mr tenen ook nog willen meteen!" ik zuchtte draagbaren een omarmde liga aan in mijn dramatische verhaal. " love you" zei ik zacht toen ik hem knuffelde. " laten weer terug gaan kan ik even douche " glimlachte ik een had hem een kusje op zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Emptyza okt 03 2015, 22:33

Marlon:

'yeah no shit sherlock...' zei ik sarcastisch 'awhh arme jongen toch!' zei ik tegen hem toen hij zei dat hij er nog 3 in amerika heeft staan. we liepen naar buiten en richting e winkel. gelukkig woonde hij dichtbij. toen we aankwamen bleef Saekki buiten staan om te roken en bood mij er ook 1 aan. ik pakte hem maar al te graag aan en leunde tegen de muur aan. 'voor dat ik het weet ben ik weer verslaafd' lachte ik maar eigenlijk maakte het me geen donder uit.

Luhan:

ik lachte om dr dramatische verhaal. ' better get used to it! vooral omdat je dat contract getekend heb van SMent. ' zei ik tegen dr. ze omhelsde me ' love you too' zei ik terug en stemde in dat we terug gingen naar het hotel. 'lopen of taxi?' vroeg ik nog aan dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Emptyza okt 03 2015, 22:44

Saekkii:

Zachtjes zong ik sinds Sherlock een danste lichtjes door de garage. " maar meer leven is om zwaar!! Moet i mr 3 schaker in America achter late." ik werd naar een groene met een flinke deuk er in. " das mijn eerste.. Heb hem hier mr gemerkt om de motor te veranderen.". Legde ik uit.
Buiten begin ze dat ze weer verslaaft kon raken. "So! Jr vermoord er toch geen mensen mr!" zei ik op haar verslaving toen deze op was vertrokken er de winkel in. " Yo! " ik zwaaide naar de man. 'Ben jr die andere nu SK kwijt! " zuchtte de man achter de balie ik knikte. " deze lieve meid heeft hem aan iemand mr gegeven... " zei ik een wreef voor marlons haren heen. " fan blokkeer ik je hoofd " zei hij. " over 10 minuten is jr nieuw klaar. Een heb ook de nieuwste Apple watch.. " vertelde hij een legde hem al klaar... Ik wilde die shit allemaal niet!. Maar ik moest het toch mr nemen. Ik keek marlon aan. "Mooie hoedjes heh " ik wees naar de mobiele hoesjes

Lennie:
laten we lopen. Ik pakte zijn hand en weer liepen terug. Ik vertelde over Nederland een allerlei feesten een festivals ook de color run een zo. Door mijn gelegd had ik het gevoel daar weer binnen no time bij het hotel waren. Ik trok luhan mr naar binnen toe. Daar deed ik mr jas uit en vervolgens ook mij verder een shirt. Ik ging douche een kleedde mr dus al half uit in de kamer voor luhans neus.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Emptyza okt 03 2015, 23:03

Marlon:

we rookten de peuk op en liepen de winkel in. hij begroette de man achter de balie en praatte met hem alsof hij close met hem was. Toen Saekki me nog even zo lief er aan herinnerde dat het mijn schul was dat zn telefoon nu pleite was, en me door mn haren wreef, keek ik naar de grond. ok hij mag misschien wel rijk zijn maar alsnog! heb gewoon zonder na te denken zn telefoon afgegeven... toe hij naar de mobiele hoesjes wees pakte ik mn eigen telefoon erbij. 'mijn hoesje blijft het mooist' zei ik trots. ( gewoon mn eigen hoesje die ik nu heb)

Luhan:

we liepen terug naar het hotel en Lennie vertelde allemaal dingen over Nederland. de feesten en festivals waar ze geweest was enzo. voordat we het door hadden waren we alweer bij het hotel. ze trok me mee naar binnen toen, deed dr jas uit, en vervolgens ook nog dr shirt. ik voelde me beetje awkward.. en ik snapte niet waarom! ik had dr met veel minder kleren gezien! maar wist niet zo goed wat ik er mee moest nu...waarom was dit zo awkward!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 7 van 60Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 33 ... 60  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: