cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 34 ... 60  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 8 Emptyza okt 03 2015, 23:11

Saekkii:
Ik pakte haar mobiel een bekeek heb. Ik glimlachte. "Hij is zeker sexy. " een gaf had mobiel terug. Ik liep wat rond een bekeek de dingen... Heer was dat ik bekijk bar moest zijn voor mr vader anders had ik geen mobieltjes gehad.. De man riep fat hij klaar was een gaf alles. Het was weer de nieuwste een duurste mobiel. Een ook naar een Apple watch van met dan duizend euro.. Was moest ik er mee!. Kan ik mensen op meerdere dingen gaan negeren!.

" ben je klaar met rondkijken dan kan je betalen" grapte ik een lied mr nieuwe mobiel zien. Ik had al lang betaalt met mee credit card. Maar het lolletje maken kan altijd .

Lennie:
Ik kerk luhan ineens aan.. "Douche jr mee?" vroeg ik voorzichtig. Dan zou hij de eerste jongen zijn met wie ik samen zou douche dus dit vragen was echt iets engte voor mij. Ik liep op hem af een trok hem tegen mr lichaam aan. Zachtjes begin ik zijn huid kusjes te geven. " ik hoofd echt ziekte veel van je " zei ik tussen mr liefde volle kusjes heen. Ik drie mr lichaam tegen de zijne aan. Ik had alleen een broek ondersoort bh en hemd aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 8 Emptyza okt 03 2015, 23:23

marlon:

Hij pakte mn telefoon en bekeek hem. ok niet cool! niemand zit zomaar aan mijn mobiel! hij gaf hem al snel terug, en ik pakte hem beschermend terug. ik liep nog beetje rond maar werd alleen maar depri... jezus wat een geweldig spul allemaal! maar zo duur... ik mag niet klagen met mn mobiel... kan Dyo niet genoeg bedanken dat hij hem voor me betaald heeft. de man melde dat hij klaar was en Saekki vroeg of ik klaar was met rondkijken zodat ik kon betalen. ik zuchtte en pakte mn eigen credit card er al bij. 'wil ik de schade weten? hoelang moet ik op een houtje bijten' vroeg ik

Luhan:

ze vroeg of ik mee ging douche. ik verstijfde een beetje en keek dr onzeker aan. ze liep op me af en trok me tegen dr lichaam aan en begon me zachtjes kusjes te geven. maar toen ze zei dat ze ziek veel van me hield, kon ik eigenlijk geen nee zeggen. ik vetrouwde mn stem nog niet echt dus knikte alleen maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 8 Emptyza okt 03 2015, 23:32

Saekkii:

"Veel.. " zei ik serieus. De man achter de balie begon te lachte. " wat een van je dure ijsjes om de hoek zeker. Ik knikte blij ja!!. Ik lachte vriendelijk naar marlon. " ik las jr echt niet voor min mobiel betalen als ik Henk zelf Bf p bij jou vergen ben " zei ik een liep de winkel uit. " maar als tekst mag jr mr werk een ijsje geven!! " ik werd naar de ijsman tegenover.

Ik Leo er heb meteen boog de meid door et stond. " welkom terug meneer " zei ze beleeft. " zelfde als gewoonlijk! meneer " de meid bleef steeds buigen. " ja een nog eentje extra " ik wees naar marlon.

Lennie.
Oh.. Sssheeeit! Hij knikte ja!! Lennie blijf adem halen!!!. Ik glimlachte een trok hem mr de badkamer in. Daar knuffelde ik hem een begon op niet te zoenen. Mr handen had ik op zijn borst kast gelegd. Na even zo gestaan te hebben keek ik hen recht aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 8 Emptyza okt 03 2015, 23:50

Marlon:

Ik wou hem slaan toen ik er achter kwam dat ik niks hoefde te betalen. 'het is alsnog mijn fout dat ie nu helemaal weg is' zei ik en we liepen de winkel uit en naar de ijsman tegenover. we liepen naar binnen en de meid achter de balie begon beleeft te buigen naar seakki. hij bestelde 2 ijsjes en ik keek hem weer aan. 'so not fair dat iedereen meneer populair hier kent behalve ik' zei ik zacht en betaalde voor de ijsjes.

Luhan:

ze trok me mee de badkamer in en begon me te knuffelen en te zoenen. voorzichtig en awkward zoende ik terug. ze legde dr handen op mn borstkas en na even keek ze me recht aan. ik keek terug. ik was echt niet de real man Luhan atm... ik was little deer luhan... 'sooo...' begon ik lacherig
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 8 Emptyzo okt 04 2015, 11:48

saekki:

Ik glimlachte toen ik haar hand zag en haar lichaam in actie om me te slaan glimlachte ik en liep bij der weg. Ik wist dat ze het neit ging doen. Ze ging tegen me in, 'Weetje ik was best blij dat hij weg was... Maar me pa will dat ik berijkbaar ben... En ik haat het..'' zie ik.. De verkoper ahd het basic stuf er opgezet zoals whatappen zo dus ik lied het zien dat ik binne neen paar dagn over de 300 berichten had.'' er is geen seconden dat het still is..'' ik zuchte en borg hem al trillend op.

Toen ze het ijsje betaalde hoorde ik haar wel zeggen dat ze het niet eerlijk vond. dat iedereen mij wel kende hij zei niet.
ik ging al zitten bij een cafeetje niet veel verder en bestelde wat cola met me ijsje in me handne keek ik haar ana. ''Ayden it is'' zei ik.

Na even kwma F(x) langs gelopen. meteen pakte ik me mobiel. Niet om te fotograveren maar om met Amber te praten.

Lennie:
ER zat hem echt iets dwars.. want zo uitdagend was hij nou niet echt. Maar toen ik hem aan keek zag ik net bambi. god wat ee nscahtje. Ik begon zachtjes te lachen en wreef door zijn haren heen. ''wat zit je dwars'' vroeg ik en pakte zijn wangen beet. Maar echt antwoorden kon hij niet doen i kgaf hem een kus op zijn mond en maakte zijn blousje open. deze deed ik uit. Nu had hij alleen nog zijn hemd aan net als ik. Ik legde me handen terug op zijn borstkast. ''little cutie!'' glimlachte ik gemeen wetend dat hij daar niet goed tegen kon. Klein beetje uitdagne die jongen want hij zat vast in zijn eigen gedachtns
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 8 Emptyzo okt 04 2015, 13:22

Marlon:

we gingen bij een cafetje niet heel veel verder zitten en Saekki bestelde een cola. ik bestelde gewoon wat water en keek beetje rond. was nog nooit in dit deel van Seoul gekomen, met goede reden ook... want alles is tyfus duur hier! opeens keek hij me aan en zei zn naam. ik keek hem verbaast aan, niet verwachtend dat hij zn naam zou weggeven. 'ayden... hmm vind saekki beter bij je passen' lachte ik. 'was dat nou zo moeilijk? weet nog steeds niet wie je bent duss' zei ik.

Na even pakte Ayden snel zn mobiel en begon wat te typen ofzo. ik haalde mn schouders op, geen idee dat f(x) net langs gelopen was.

Luhan:

ze begon zachtjes te lachen en door mn haren heen te wrijven. ze vroeg wat me dwars zat, maar kon geen antwoord geven want ze gaf me een kus en maakte mn blouse open en deed hem uit. ze legde dr handen terug op mn borstkas en ik beet op mn lip. ik zuchtte en pakte dr handen vast en van mn borst af. 'Ik.... ik weet het niet ... op een of andere manier voelt het niet zoals eerst' begon ik. ik had echt geen idee hoe het kon. ik was zo enthousiast en van werk weg gegaan om dr te meeten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 8 Emptyzo okt 04 2015, 13:33

Ayden:

''moi dan blijf je me zo noemen!'' lachte ik en schudde me hoofd. op dat moment kwam amber terug en kwam er bij zitten en was zoals amber altijd was. We kletse en deden normaal met marlon er bij was. Na even moest amber weer gaan. ''wil je nog iets weten?'' zei ik terwijl ik me mobiel opnieuw pakte.

LEnnie:

Hij deed me handen weg en begon te zuchten. hij vertelde dathet niet zowas als in het begin.. me lip begon te trillen. hier was ik dus al bang voor geweest. Ik lied me hoofd zakken. ''sorry'' zei ik zachtjes en liedme hande zakken Ik begon me lip kapot te bijten. Na even zo gestaan te hebben niet willen dat ik ging huilen voor luhan want het was niet dat hij echt iets gemeens zei of zo. Maar het voelde kut. Ik draaide me om en pakte me jas. Ik trok hem aan en wilde de hotel uit lopen. vrisselucht was wat ik nodig had want met dit kon ik gewoon niet omgaan
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 8 Emptyzo okt 04 2015, 13:44

Marlon:

voordat ik weer kon reageren kwam er iemand bij ons zitten en met ayden te praten. ik keek stom verbaasd. Het was Amber! wat doet zij hier? blijkbaar was ze close met Ayden want ze praten zo lekker casual. na even moest ze weer gaan en Saekki vroeg ik nog iets wilde weten. ' how about you explain what that was all about?! hoe ben je zo close met amber?' vroeg ik aan hem.

Luhan:

ik zag dr lip trillen en ze liet dr hoofd zakken. toen ze zich verontschuldigde wist ik dat ik wat moest zeggen. maar wat kon ik zeggen zonder het cliché its not you its me verhaal? ik kon niks bedenken dus dan maar het cliché ' its not you, its me ..' zei ik zachtjes terug. ze draaide zich om en pakte dr jas en wilde naar buiten toe lopen. aan de ene kant wou ik achter dr aan lopen.. maar... even alleen was misschien wel beter. en ik liet me op bed vallen en trok aan mn haar uit frustratie. WHY! het ging zo geweldig lekker voor ons!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 8 Emptyzo okt 04 2015, 14:17

Ayden:

ik keek rond. en zag dat het best leeg was. ''Ik zei toch dat ik niet geinterseert was om tussen jouw en jongin in te komen. Daar heb ik ook een rede voor.. genaamt amber'' ik glimlachte ''daarnaast... Is mijn vader de rede dat exo.. weer 12 Members heeft en tvxq en jyj weer een groep zijn geworden'' zei ik en legde me phone neer met de foto van me pa voor Sment. ''hij is bezig met sm overte kopen in belang van de idolen. alleen het gaat best shit de laatste tijd.. vandaar ook dat exo overuren maakt.'' Ik dronk me glas leeg. ''Mensen willen door mij aardig gevonden worden zodat ze in sm kunnen komen...'' zei ik en mede ook de uitleg waarom ik leiver niet zeg wie ik ben..

LEnnie:

ik ging uiten tegen een boom aan zitten met me mobiel in me handen. hier begonnen de tranen te lopen. Was ik hier echt bang voor!. Deed ik er alles aan om hoer heen te komen. om bij hem te zijn! laat alles achter.. verteld hij dat het neit meer het zelfde is als eerst en het niet an mij lag.. flikker op!. de tranen stopte niet meer met lopen. Had ik alles achtergelaten! me school opgezegt om hier te werken zodat ik bij hem kon zijn eerder dan geplant aan werk te beginnen... contract bij sm ondertekenen zodat ik een baan heb en hier kan blijven.. Waarom lopen alle keuzens die ik maak altijd verkeerd uit..

*blijft zitten tot laat op de dag*
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 8 Emptyzo okt 04 2015, 14:33

Marlon:

ik luisterde naar wat alles dat ayden vertelde, en om te zeggen dat ik niet verbaast was, was gelogen. ' ok wow dat had ik dus helemaal niet verwacht hea!' zei ik tegen hem ' je vader is echt een held. je wilt niet weten hoe vaak ik al gewenst heb dat zoiets zou gebeuren. Maar dacht je serieus dat ik je anders zou behandelen als ik dit eerder had geweten? zou niet liegen een contract van Sm aangeboden krijgen zou echt super zijn, maar ik wil het op eigen kracht doen en niet via iemand naar binnen geholpen worden' zei ik tegen hem.

Luhan:

'i srsly fucked up...' zei ik tegen mezelf terwijl ik met newt speelde. maar... ik kon ook niet tegen dr liegen... ik vind dr echt super tof en wil graag bij dr zijn, maar iets lag niet goed... alles ging zo goed voor ons. geen haters, ultime support van de company, en dan loopt het nog fout... ik voelde me ook zo schuldig... ze heeft alles opgegeven thuis om hier aan het werk te kunnen en contracten getekend bij SMent, deels voor mij, en dan zeg ik dat tegen dr!

Ik speelde nog even met newt, maar besloot dat het misschien wel beter was om nu weg te gaan. ik pakte mn spullen en ging weer terug naar werk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 8 Emptyzo okt 04 2015, 14:46

Ayden:

ik zag der verbaast kijken. ''vandaar dat iedereen dus zo doet.. binnenkort is word mijn pa een van de balangrijkste en machtiste manne hier in korea...'' zuchte ik en lied perongelijk me mobiel vallen.. ' perongelijk' ik haatte al die aandacht. toen ze vertelde dat ze me niet anders ging zien dan eerst glimlachte ik.. ''im still the son of a basterd?'' glimlachte ik. terwijl ik meo mobiel weerop pakte. ''damnt geen scheur... die mobieltjes worden emt de keer sterker...'' zuchte ik en kek op. ''zullen we maar terug gaan? moet ik je thuis afzetten of?? Kai voor je regelen?'' ik glimlachte

LEnnie:

ik pakte me mobiel toen de avond in viel. *zin om wat te doen? de kat heeft zijn baasje nodig!* stuurde k naar chen. Ik kon nu wel wat fun gebruiekn!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 8 Emptyzo okt 04 2015, 15:00

Marlon:

Ik keek hem begrijpend aan. Zo behandeld worden alleen maar omdat je ouders een hoge status hebben moet echt kut zijn. They dony see you, just a easy path to your parents. Ik lachte ' je blijft altijd saekki voor me' zei ik.
Toen hij vroeg of hij me thuis af moest zetten of kai voor me regelen, wist ik niet zo goed wat ik moest zeggen ' je probeert nu dat ik gebruik van je ga maken' zei ik met een glimlach 'kun je dat echt regelen?' Vroeg ik voorzichtig

Chen:

Luhan kwam weer terug op de set en iedereen keek hem verbaast aan. Had hij net geen vrij gevraagd om bij Lennie te zijn? die blik op zn gezicht zei mij al genoeg.. er was duidelijk wat gebeurt tussen die 2, en toen ik het berichtje van lennie.las, wist ik het zeker * ben over een uurtje klaar! Dan kom ik wel oprvrolijken* stuurde ik terug
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 8 Emptyzo okt 04 2015, 15:07

Ayden:


ik lachte zachtjes. ''ben ik betrapt dat ik je net uitprobeerde?'' lachte ik en knikte ''het is zeker kut als mensen dat doen. Snap je nou dat ik niet zo snel zeg wie ik ben als mensen vragen naar me naam enzo..'' ik liep al vooruit. ''Jap dat kan ik voor je doen! maar deze keer zorgen dat je het gezellig blijft tussen jullie twee!'' ik stak me hand uit als ze bleef zitten. ''kom dan gaan we en haal ik hem wel op.. duurt alleen we lff een uurtje voor ik heen en weer ben gereden dus kan je zo lang wachten?''

ik bracht marlon thuis met me motor en ging daarna naar de sm ent waar exo was.

''yo jongens!'' zei ik toen ik binnen liep en liep meteen door naar de managers. ''Ik heb jongin nodig'' zei ik en meteen deden de managers wat ik ze vroeg en brachte me jongin. ''jij moet wat speciaal doe nvoor mij'' zei ik en nam hem mee

kai:
Toen stond ik ineens voor marlons huis met een bos bloemen, ik keek Ayden nog na met een verbaast gezicht.. kende hij haar nou echt? ik draaide me om nog steeds ondersteboven. okey here i go. ik belde aan

Lennie:
Na een uur ging ik terug op zijn langzaamst. i kwas bang dat luhan nog binnen was.. Als ik ehm nu zou zien zou ik weer gaan janken en daar had ik geen zin in!.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 8 Emptyzo okt 04 2015, 15:35

Marlon:

hij zei dat hij het echt voor me kon regelen, maar alleen als ik dan beloofde dat het gezellig tussen ons zou blijven. ik glimlachte en knikte, pakte zn hand aan en liepen weg. 'een uur! nee dat kan ik niet aan hoor ... ' zei ik heel dramatisch

toen ik thuis was begon ik allemaal dingen te doen. Kai kon misschien niet meer visueel opgewonden raken van mn lichaam, maar dat betekent niet dat ik het hier bij liet liggen. als hij niks kan zien, en dus alleen van zn gevoel moet afgaan, dan moet het wel goed komen toch? Ik had alleen een overhemd van Kai aan gedaan, en mn haar door de war gegooid, maar wel op een sexy manier.

Na even ging de bel en ik liep snel naar de deur toe. ik deed open en werd begroet door een bos bloemen, maar daar ging het me niet om, het ging om degene die ze vast had. 'woah! wat doe jij hier?' vroeg ik heel ontschuldig en verrast

Chen:

opeens kwam ayden binnen en zei dat hij Jongin nodig had. zonder enige vraag werd hij door ayden meegenomen. okee? naja zal wel goed komen toch? mijn scene's waren nu ook klaar dus ik kon er ook vandoor. * ben klaar! ben met een kwartiertje bij je!* stuurde ik en haalde een taxi aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 8 Emptyzo okt 04 2015, 15:42

kai:
ze keek me aan en vroeg wat ik hier deed ''hmm iemand...... zei dat ik iets speciaal moest doen en mocht weg?'' zei ik en drukte de bos bloemen in haar neus. ''Ik denk dat hij bedoelde dat ik bij jouw moest zijn..'' zei ik nog steeds verward maar begon langzaam te glimlachen. ''zijn we nou een keer legit bij elkaar zonder enige problemen?'' vroeg ik en stopte naar binnen toe. ik deed me schoenen en jas uit. Ik draaide me om en lachte om haar haren. ''wat zie je er wilt ui'' glim;achte k

Lennie:
*yeah! zal het katje leuk vindne!* stuurde ik en lied me op het bed vallen. Newton kwma tegen me aan liggen. ''eerst nog aan chen vragen of hij newton ookgoed vond.. want hij luisterde er al naar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 8 van 60Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 34 ... 60  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: