cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 33 ... 60  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Emptyzo sep 27 2015, 18:06

"Zeg dan nooit meer dat we er mr moeten stoppen! " toen ze begon over Lennie een luhan kan ik niks anders doen dan ja knikken. Die twee werden als goden gezien terwijl ze nu al uit elkaar groeide... Misschien zag ik dat zo omdat ik ze eigenlijk door alles was gaan haten. "Maar Please laat ons hun laten zien dat we niet uit elkaar te krijgen vallen ook niet als ze het op die manier proberen zoals ze nu doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Emptyzo sep 27 2015, 18:57

marlon:

ik knikte 'sorry dat ik dat zei.. ben zo teleurgesteld in mezelf... srsly what kind of girlfriend cant turn her boyfriend on' zei ik met een zucht en klein lachje. 'ok ander onderwerp. ik wil je wat laten horen' zei ik en pakte mn telefoon erbij. ' luister goed ok?'
https://www.youtube.com/watch?v=HVr9MTQ8mL4
'baekhyun heeft het piano gedeelte voor me opgenomen, en ik heb zelf de tekst vertaald en aangepast zodat het mooi paste' zei ik beetje trots 'wou dit eigenlijk voor kerst bewaren, maar het voelde nu als een beter moment' zei ik en keek hem aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Emptyzo sep 27 2015, 19:08

Dat ligt niet alleen aan jou. "Ben zelf ook niet te vrolijk over alles wat er gebeurd." zei ik een wreef dit mee haren. "Welke boyfriend word nou niet op gewonnen van zijn meid" zei ikopd zelfde ton als ze het net zei over zich zelf.

Ik pakte der mobiel aan een luisterde in stilte. Langzaam kreeg ook een blij een trotse glimlach op mee gezicht. "Je bent echt geweldig!." zei ik zacht een droogde me gezicht. "Kan je het mee sturen?". Vroeg i voorzichtig. Daarna pakte ik der hand beet. "Jr maakt mee echt het trotse Bf ever!".
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Emptyzo sep 27 2015, 21:12

Marlon:

'A boyfriend who suddenly got a skeleton as a girlfriend ' zei ik zacht terug. Nog nooit heb ik mn lichaam zo gehaat dan nu.

Terwijl hij luisterde kreeg hij langzaam een trotse glimlach op zn gezicht. Ik stuurde hem door naar hem toe. ' die geforceerde vocal lessen toch nog ergens goed voor..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Emptyma sep 28 2015, 22:45

Kai:

"Hahahha jah!" lachte ik. Nadat alles gezegd was gingen we een tweede poging doen tot film kijken een deze keer lukte het wel. Het lag zo lekker dat ik o de bank in slaap gevallen was een pas de volgende ochtend wakker werd.

Beide gingen we onze eigen pad weet in de hoop elkaar nog voor kerst te kunnen zien.

Saekki:
Ik lag op de vloer in de oefen ruimte. Ik was echt bak af. Ik had al beoefend vanaf 4 uur. Naar het lukte gewoon niet. Mr lichaam wilde niet mee werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Emptyma sep 28 2015, 23:04

Marlon:

Nadat alle ergenissen nu van onze schouders af waren, konden we de film verder kijken. Door alles waren we beiden ook erg uitgeput geraakt dus vielen inslaap op de bank.

De volgende ochtend gingen we beiden weer onze eigen ding doen in de hoop elkaar weer te zien voor kerst.

Ik ging weer naar school toe en liep de oefenruimte in. Ik had verwacht dat jk er als eerste zou zijn, maar daar lag Saekki uitgeput op de vloer.. 'en jij maar zeggen dat ik moet rusten' zei ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Emptydi sep 29 2015, 17:58

Saekkii.

Ik glimlachte. Een probeerde overeind te komen. "Ik met toch zorgen dat jij op tot weer in de zaak kon" lachte ik terwijl ik op knieën een voeten zat.  Na even gaf ook het opstaan op een lied mee op me kont vallen. "Sorry nog van gisteren" zei ik een deed mr haar goed.

Na even verplaatste ik me naar de hoek waar ik in het begin ook zat een pakte een boek.

Lennie:
*jij was vandaag toch vrij? *appte ik naar luhan. Ik was zeer.... Laten weer speels zeggen.,.. Nee ik had gewoon zin.. Kom op ik was terug bij me vriend een we hadden niet meer gedaan dan een kusje op iets.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Emptydi sep 29 2015, 21:05

Marlon:

Ik zette m'n spullen in de hoek en begon met rekken en strekken om mn spieren warm te krijgen. hij bood zn excuses aan voor gisteren. ' als je er maar geen gewoonte van maakt' zei ik 'had nog politie op bezoek en ze hebben je telefoon mee genomen trouwens' zei ik tegen hem. ik zag hem weer terug in de hoek zitten met zn boek. ' kun je geen extra lessen ervoor krijgen? ze ramden het echt bij mij erin met extra lessen'

Luhan:

we waren weer met zn allen terug geroepen voor extra opnames ofzo. ik kreeg berichtje van lennie vragend of ik vrij was. * geef me een minuutje* stuurde ik terug en liep naar de manager toe. 'hé Lennie is maar een paar dagen hier, en ze vraagt of ik dr kan meeten. kan wel toch?' vroeg ik aan hem. spijt me maar ik ga wel gebruik maken van het feit dat ze dr mogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Emptydi sep 29 2015, 21:13

saekki:

Ze vertelde dat ik er geen gewoonte van moest maken. ''naah, slik die medicijnen maar 1 keer in de maand en normaal ben ik dan bij mensen'' zei ik en sloeg meteen me hand voor me mond.... dat hoorde ze toch niet... ''Ik bedoel...dat ik niet vaak drink'' maakte ik er snel van en bleef in me ogen wrijven.

Ze vertelde dat ze mijn mobiel aan de politie had mee gegeven ''heh? sinds wanneer nemen polities hier in korea dingen mee?'' ziei ik terwijl ik der aan keek... ''dat is hier in korea niet echt iets..'' ik haalde me schouders op ''welk statoin kan ik hem ophalen?. vond het wle lekker rustig zonder dat vervleokte.... ik bedoel. onhandige ding.'' zei ik en begon door me boek te bladeren.

Toen ze begon over extra lessen voor koreaans zuchte ik. ''Die heb ikal gehad ene paar maanden geleden.. Maar ben echt zo slecht dat zels dat neit lukte.''

Lennie:
*aawh! nee blijf dan maar werken* stuurde ik nog terug. Wetend dat marlon dat zo erg haat.

Manager.:

''ooh natuurlijk jongen. Kan je binnen kort ook met haar naar dit bedrijf dat wordne er gepaste galkleding voor jullie aangemeten'; zei ik en gaf het adres af en ging met de andere managers praten
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Emptydi sep 29 2015, 21:30

Marlon:

ik draaide me meteen om toen hij dat zei 'ho wait! medicijnen? wat voor medicijnen? en waarvoor ben je uberhaubt zulke weirde medicijnen voor nodig? je leek gister wel zo dronken als de pest man' begon ik hem te ondervragen.

Hij vertelde over dat politie dat hier bijna nooit doet, en vroeg wel station hij hem kon ophalen. ik dacht na ... oh shit.. ik heb hem nooit gevraagd van welk station hij was! 'ik... ik heb dat niet gevraagd...'zei ik zacht

ik ging naast hem zitten. 'come on koreaans is niet zo moeilijk!' zei ik tegen hem maar was vergeten dat hij uit amerika kwam...'ok... voor engels sprekers is het lastiger hehe... je moet ook nog aan de klanken wennen... dat voordeel had ik weer.. de klanken zijn het zelfde in mijn taal' zei ik en pakte zn boek af. ' wanna know a secret? om aan de klanken en uitspraken te wennen, ga gewoon nummers mee bleren! of kinder programma's kijken. ik ben opgegroeid met engelse tv waardoor ik heel snel engels geleerd heb. het is veel makkelijker om van een kinderniveau spreek niveau te werken. dat is veel natuurlijker dan meteen de grammatica in te duiken' zei ik tegen hem.

Luhan:

'thanks! zal ik doen' zei ik en pakte mn spullen en zei gedag tegen de jongens. pas toen ik in de taxi zat en Lennie weer een berichtje wou sturen, zag ik dat ze al gestuurd had dat ik moest blijven werken. * too late! ben al onderweg Wink * stuurde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Emptydi sep 29 2015, 21:54

Seakki:
owhnee... ze heeft het gehoord ik schudde me hoofd dat ik niet wilde praten er voer mara ze bleef door praten. ik zuchte. ''het is een soort van....'' begon ik rustig maar schudde uiteindelijk wer me hoofd ik wilde het gewoon niet echt vertellen. Niet dat het erg was.. ''Het heeft het zelfde side effect als achohol'' zuchte ik. '' maar het houd me lichaam in controle'' dat was wel genoeg om te vertellen...

Me ogen werden groter en ik schoot overeind.... ''YOU SAY WHAT!'' vloog ik uit toen ze vertelde dat ze het mee gegeven had zonder te weten waar naar toe. ''Je komt echt niet uit een plaats waar veel gejat word heh'' zuchte ik. ''altijd als er iemand iets vna je vraag.. vraag bewijs. anders ben je het kwijt'' zei ik streng en tikte met me vinger naar haar.

Ze vertelde dat ik kinder serieus moest gaan kijken Ik lied me neer vallen op de grond en deed heel dramatisch dat ik dat niet wilde... ''ZIE JE ME AL.... MET ME PEUK KIJKEN NAAR EEN KINDERSERIE!'' ik lied me handen op me hoofdvallen en begon te lachene.. ''beste tip ooit!''

niet veel later kwam MS. Kim binnen ze wilde beginnen met de basic afzeik uurtje van marlon maar toen ze mij zag liggen draide ze zicht om en liep weg. Met de instelling dat ze mara koffie ging halen.

LEnnie:

*aawh! <3 tot zo dan!* stuurde ik en begon met de kat te spelen tot luhan er zou zijn

Kai:

Ik was zo boos dat luhan weer gewooon wacht mocht... Me haar groeide met de seconde! dit was zo niet eerlijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Emptydi sep 29 2015, 22:10

Marlon:

Ik kon merken dat hij het neit graag over zn medicatie wou hebben en waarvoor het diende. ik besloot het maar niet te pushen en het maar te respecteren.

ik voelde me schuldig... heb practisch zn fucking dure telefoon meegegeven aan een vreemde die beweerde dat hij politie was. 'het is niet dat ik uit een plaats kom waar niet gejat word... in tegendeel zelfs... maar.. heb nooit een reden gehad om een politie man niet te geloven' zei ik. 'spijt me van je mobiel...'

hij lachte m'n tip gewoon uit. ik keek hem met grote ogen en open mond. ' wou je alleen maar helpen... hoeft niet zo te reageren' zei ik en stond weer op.

Ms kim kwam binnen en begon meteen met dr standaard afzeik uurjte. ik wist echt niet wat ik moest doen. wat er gister met Kai gebeurt was had me echt hard geraakt. toen ze Saekki zag zitten draaide ze zich om en liep weg.

Luhan:

ik kwam bij dr hotel aan en klopte op de deur 'roomservice! iemand een sexy goodlooking 27 year old chinese male besteld?' zei ik voor de grap
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Emptydo okt 01 2015, 17:21

Lennie:
Ik liep over de gang met een lolly in me mond ik was even naar het winkeltje geweest van het hotel o wat eten aan te schaffen.. Moest toch iets doen ik de tussen tijd. Ik lachte toen ik luhan zag staan. "Misschien moet jr harder kloppen" zei ik. Niet wetend of ik hem zou te genoeg moest rennen of niet. Want zo close zijn er niet meer geweest

Saekkii:
Ik zuchtte toen ze weg liep. "Jij Bent ook niet echt visueel ingesteld he!"een ging weer recht zitten. " ik vind het een top hint. Maar ik zag het gewoon al voor me. " ik haalde mee schouders op een zocht mee sigaretten.

"Jij gaat vanmiddag met mij mee.. Nieuwe mobiel halen" zei ik nog voor pk ik verdween. Ik liep naar buiten om te roken. Dit viel op bij me. Kim hierdoor kwam ze onmiddellijk terug om marlon door de zij te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Emptydo okt 01 2015, 17:44

Marlon:

ik keek via de spiegel naar Saekki terwijl ik naar ms kim luisterde. toen ze weer wegliep, zag ik Saekki zn sigaretten pakken en weglopen. aish ik wilde ook! voordat hij de deur uitliep zei hij dat ik vanmiddag mee moest nieuwe mobiel halen. ik wou achter hem aan lopen maar Ms kim kwam alweer binnen gelopen en ik kon geen kant op.

Luhan:

opeens hoorde ik iemand achter me lachen en zeggen dat ik misschien harder moet kloppen. ik draaide me om. 'neah want degene die ik wil bereiken staat recht voor me in plaats van in de kamer' zei ik met een glimlach. 'wat wil je doen vandaag? heb adresje gekregen van de manager om kleding aan te meten voor dat gala,maar dat kan later wel. kan zo weer vrij krijgen'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Emptydo okt 01 2015, 20:49

Lennie:

Ik glimlachte en haalde me schouders op. 'laten we datm aar als eerst afronde nen daarna lekker in het hotel filmpje kijken'' zei ik nee eigenlijk wilde ik ehm zoenen knuffelen en dat soort shit. maar jah. het zag er niet naar uit dat luhan op het zelfde af was. Ik glimlachte .'laat me eerst me jas pakken en kan jij kijken naar de kat!' glimlachte ik en deed de deur open. Ik had hem nog steeds geen kusje egeven of iets.

saekki:
*rookt tot het middedag is*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 6 van 60Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 33 ... 60  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: