cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 39 ... 60  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Emptydo okt 08 2015, 14:44

Lennie:
Ik zuchtte misschien moesten we haar letterlijk naar huis sturen.. Wang ik kon het eigenlijk niet aan. " als ze nou eens naar een psychologie zou gaan misschien werkte dat... " ik haalde zijn hand uit mijn haar een legde hem terug op tafel. " ik heb het gevoel dat ze niet geholpen werk worden.. Soms wil ik haar gewoon even vast binnen zodat ze zich zelf geen pijn doet." ik wreef in me ogen aangezien ze best waterig begon te worden. Toen hij over ayden begin knikte ik. 2 lossen elkaar af. Hij op school ik thuis. Meestal beld hij als er iets is of ze weer weg gelopen is.. " zei ik een pakte mr mobiel. " alleen hey de mijne is weer vast gelopen een uit gegaan!! .. Pokke ding!" legde mr mobiel op tafel.

Ayden.:
Ik kon geen van beide bereiken... Oké.. Wie zou het dicht bij Lennie zijn. Ze zou in kopen doen... Met... Jongdae!!. Meteen zicht ik zijn nummer een begon hem te bellen. Ik hoopte maar dat hij bij Lennie was een Lennie kon zeggen daar marlon daar ook was..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Emptydo okt 08 2015, 14:52

Chen:

ik knikte begrijpend naar alles wat ze zei. ' she is a stubborn one... maar zo ken ik er nog een paar. maar naar letterlijk naar huis sturen,... ik denk dat dat alleen maar erger zou maken. thuis heeft ze echt helemaal niemand' zei ik. ik wist dat ze geen goede band had met dr ouders.. en vrienden had ze ook niet echt. 'je moet echt een nieuwe mobiel kopen... dit kan niet meer' lachte ik zacht. op dat moment ging mijn eigen mobiel af. ik pakte hem op 'ayden? yeah lennie is hier... nee.. ze is niet op school?!' begon ik en keek in paniek naar lennie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Emptydo okt 08 2015, 15:08

Lennie:

" ik weet hoe het zit maar ik kan niet voor haar blijven zorgen. Straks kom ik thuis een wie weet hoe ik haar aan tref. Ik ben niet sterk daar in. En thuis heeft ze nog de bewaking van haar ouders. En familie. " we door wat over mijn antieke mobiele telefoon toen door van Chen ineens af ging hij keek echt bezorgt. Ik ving het maar half op. Ze was niet op school.... B meteen vloog ik omhoog. " kijk dat Bedoel ik! " zei i meteen en wenkte dat ik wilde betalen. Daarna schoot ik naar de auto toe.. " laat haar thuis zijn laat haar thuis zijn laat haar thuis zijn " bleef ik herhalen toen ik mr auto niet gestart kreeg
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Emptydo okt 08 2015, 15:15

Chen:

'thanks voor het bellen! we gaan naar huis kijken of ze daar is! hou je op de hoogte' zei ik nog voordat ik ophing en schoot achter lennie aan naar de auto. ze zat in volle paniek achter het stuur en kreeg hem niet gestart. ik pakte haar bij de schouders 'jij gaat niet rijden zo! uitstappen en aan de passagiers kant zitten nu. ik rij wel' zei ik. ik ging achter het stuur zitten en startte de auto. we waren binnen no time thuis. we stonden voor de deur en ik keek lennie aan. pls laat dr thuis zijn.. en als ze thuis is.. gewoon op dr kamer ... in bed...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Emptydo okt 08 2015, 15:24

Lennie:
Chen stuurde mee naar de andere kant eerst blijf ik eigenwijs zitten ik rijd mijn auto. Maar zien ook mee zicht wazig werd ging ik aan de andere kant zitten een lied Chen naar huid rijden. In de auto brak ik uit spanning mij nagels. Was ze NS mij weg gegaan of voor mij hoe zag ze er uit. Alles ging door me hoofd heen. Bij het huis aangekomen kreeg ook eerst niet de sleutel in de deur mee handen trilde te erg. NS even waren we binnen zonder mee schoenen uit te doen trend ik door het huis naar haar slaapkamer zonder pardon gooide ik de deur open. " Marlon! " golfer ik terwijl ik al kon zien dat het leeg was. Ik gooide de dekens van bed wat natuurlijk geen zijn had. Daarna ik in paniek de keuken in naar de opgeborgen messen. Er ze waren er allemaal nog... "Denk denk denk!!!" zero ik tegen mezelf..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Emptydo okt 08 2015, 15:33

Chen:

Lennie rende door het huis heen naar Marlon dr slaapkamer toe. ik begon ook door het huis te rennen. naar de badkamer en wc toe, maar ook leeg.. ok op waar kan ze zijn! lennie rende in paniek door naar de keuken en ik wist waarom. kijken of alle scherpe objecten nog opgeborgen lagen. ze waren er allemaal nog. come on chen! think! waar kan ze zijn! probeer je in haar situatie te zetten...ok veel makkelijker gezegd dan gedaan... het enige wat ik me kon bedenken was. 'alleen... ' begon ik. ik draaide me naar lennie toe 'Alleen zijn! waar kan ze alleen zijn! hier hou jij haar in de gaten, en op school ayden! ' zei ik tegen dr. 'op straat herkent bijna iedereen haar wel, dus er moet een plek zijn waar ze alleen kan zijn!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Emptydo okt 08 2015, 15:40

Lennie:

Met trillende handen en zware paniek in me ogen bleef ik naar dingen zoeken die misschien kwijt waren. "Stand zal.. Zang studio.. Leeg huis bos... Bergen.... Leeg huis....LEEG HUIS!" ik rende naar de sleutel bak een gooide alles er uit. " sleutel sleutel waar ben je. " geen sleutel. Meteen rende ik haar kamer in een doorzocht haar traden een zakken. " jongens huis jongens huis" bleef ik zeggen. Maar ik was zo gestrest dat ik het niet echt doordrong waar ik nou mr bezig was. "Jongdae!! Dat huis van hun waar ze zouden gaan wonen!!" riep ik alsof alles in een keer binnen kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Emptydo okt 08 2015, 15:49

Chen:

OFCOURSE! kai had dat huis nog steeds niet verkocht! ze was opzoek naar de sleutel maar kon hem niet vinden. 'ok lets go! we hebben geen tijd te verliezen' zei ik en appte baekhyun * pak die sleutel van dat huis waar kai en marlon gingen wonen en meet ons daar. HURRY!* met een beetje geluk was de deur niet opslot maar je weet het maar nooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Emptydo okt 08 2015, 15:57

Baekhyun:

"*what te.. Oké* appte ik terug. Een ging zo snel als het kon naar dat huis ik wist niet wat er nou gaande was. Toen ik aan kwamen stond de deur al lopen een de auto van Lennie stond er. Ik rende naar binnen. " wat is er nou gaande!! " riep ik voor ik goed keek.

Lennie:
Chen reed naast het huis type. Als ik dat zit doen... Zou het niet goed komen. We kwamen aan een de deur stond al open. Ik rende de kamer in maar voor ik echt door durfde te lopen stopte ik. Ik bleef bij de hoek staan. Mijn gevoelens zijden dat ik dit niet wilde zien... Ik kerk Chen band aan. Was dit het moment dat ze echt te ver gegaan was.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Emptydo okt 08 2015, 16:04

Chen:

oh thank god de deur stond open. we renden naar binnen maar opeens bleef lennie bij de hoek staan. ik keek dr aan. ik kon zien dat ze niet durfde, niet wetend wat ze aan zou treffen. op dat moment kwam baekhyun binnen gerend. 'Marlon was weg gelopen en dit was de enige plek die we konden bedenken waar ze zou kunnen zijn' zei ik tegen hem. ' ok.. ik ga naar binnen' zei ik en liep voorzichtig naar binnen. wat zou ik daar aantreffen. ik schrok me kapot wat ik zag... daar lag ze dan.. bewusteloos en arm onder het bloed. ik rende naar dr toe en deed mn blouse uit en wikkelde deze stevig om dr pols heen en hield de druk er op. pls dont let us be to late.. ze ademde nog! ik checkte dr hartslag. was te langzaam for my liking ... but it was there. 'BAEKHYUN! BEL HET ALARM NUMMER! SNEL!' Riep ik naar hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Emptydo okt 08 2015, 16:12

Baekhyun:
Ik rende kans Lennie heen een ging naast Chen zien. Meteen beker ik de ambulance ze zouden er binnen een paar minuten staan Lennie kwam heel langzaam aangelopen. Ik tikte Chen aan dat ik het vanaf hier wel over naam met marlon een haar handen."voor marlon kunnen weer nu niks doen dan alleen horen. Beter zorg je voor Lennie" ik pakte de polsen over. Zijn blouse zat al volledig onder het bloed. Het stopte maar niet. Marlons lichaam werd steeds witter. Wat moesten we met haar...

Lennie:
Toen Chen begon te rennen wist ik het eigenlijk al me knieën knikte. Herman helemaal toen hij begon te schreeuwen. Ik beet op me lip en liep achter baekhyun aan. Wat ik zag zou ik nog meer van zijn netvliezen af kunnen krijgen. Ik bleef langzaam naast haar toe lopen met mr ogen op haar gericht. Overal bleef ze was lijk bleek een geen greintje beweging. Ik bracht langzaam me hand naar me mond. Was ze?? De tranen kwamen op zetten maar huilen kon ik niet. Ik bleef naar het lichaam staren
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Emptydo okt 08 2015, 16:21

Chen:

ik was te druk bezig om het bloed te stoppen om op te merken dat baekhyun en lennie ookal binnen gelopen waren. ik voelde baekhyun me op de schouder tikken, en gaf aan dat hij het wel overnam. ik moest nu voor lennie zorgen. ik draaide me om en zag lennie in shock staan. ik ging meteen voor dr staan. ze hoefde dit niet te zien. ik pakte dr vast, maar hield mn handen van dr af. deze zaten onder he bloed namelijk. 'she's still breathing, and still has a heartbeat. she's going to make it' zei ik tegen dr ookal was ik zelf ook scheitsbenauwd. ze was spierwit, en als de ambulance niet snel zou komen, dan vrees ik voor het ergste. waarom.. waarom deed ze dit! zat ze er zover doorheen dat ze gewoon echt niet meer wou?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Emptydo okt 08 2015, 16:30

Lennie:

Chen probeerde voor me te staan maar ik bleef land hem heen lopen. Zelf in zijn situatie waar p was ik strond eigen wijs. Ook al wist ik dat ik moest stoppen met kijken. Ik was langs Chen hen gekomen omdat hij me niet beet hield. Ik lief me naast baekhyun zakken. "Waarom doe je dit.." zei ik zacht. " ik wil je helpen.. Maar ze kan dat niet " ik bleef naar haar staren "waarom geef je ons niet de kans je te helpen. Wat als we te laat zijn! Heh dat ooit over na bedacht.." ik slikte op dat moment kwamen er mannen binnen marlon werd voor mr neus weg gehaald. Ik bleef zitten alles leek in een timelaps voor bij te gaan. Baekhyun ging met marlon mee.

Baekhyun:
Ik merkte dat Lennie naast mr plofte een begon te praten.. Omo ik vroeg een ding aan Chen. Ik kerk om naar Chen echt met zijn blik van waarom deed je niet wat ik vroeg niet wetend dat Lennie gewoon eigenwijs was. Toen de mannen Marlon weg brachten ging ik mee. In het ziekenhuis wilde ze niet zeggen of ze het ging halen. Korea was niet blij met mentaal en psychische mensen. Je moest hier normaal zijn anders werd je niet bepaald geaccepteerd. Daarom was zelfmoord nog echt een taboe.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Emptydo okt 08 2015, 16:42

Chen:

omdat ik dr niet goed vast kon pakken, liep ze langs me heen naar Marlon toe en plofte naast dr neer. binnen notime kwamen er een stel mannen binnen die Marlon meenamen de ambulance in. baekhyun ging mee en ik bleef alleen met Lennie achter. ik ging voor dr zitten en pakte haar dit keer wel gewoon vast in een knuffel. ik wist niet wat ik moest zeggen... ik was zelf ook zo bang en bezorgd. 'what happend to her' zei ik zacht. ik had nooit verwacht dat ze zo iets zou doen.. maar dan ook echt nooit. ze was eerst zo sterk tegenover alle hate die ze kreeg.

Doktor:

er werd een buitenlandse meid binnen gebracht die duidelijk zelfmoord probeerde te plegen. oke persoonlijke gevoelens aan de kant en dr gewoon helpen nu. het lukte ons om het bloeden te stoppen, maar ze was al zoveel kwijt geraakt. en he guess what! jup ze had een misschien dan wel een normaal bloedgroep voor westerse mensen, maar hier in azie was het 1 van de zeldzaamste. maar we zouden onze best wel doen om het te vinden. ik liep terug naar de jongen die met dr mee was gekomen. ' we hebben het bloeden gestopt, alleen zijn we nu opzoek naar een bloeddonor. we hebben zelf niks hier in dit ziekenhuis omdat het te zeldzaam is voor ons. maar we doen ons best' melde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Emptydo okt 08 2015, 16:53

Baekhyun :

Wel het is iets had niet verwacht dat ze moeite voor haar zouden doen ik bedankte ze en appte Chen*wonden zijn dicht..* was het enige dat ik stuurde. Ze hoefde niet te weten dat het bloed een probleem ging worden. " wat heeft ze nodig dan " roep ik de man nog na.

Lennie:

Diens waarmee lichaam zorgde er voor dat alles langzaam inzakte. . 'what happend to her' hoorde ik hem zachtjes vragen. Ging hij dat nu echt aan mij vragen net of ik het wist!! Want als ik het wist Haag ik er wat aan gedaan. " weet niet maar ze kan niet met bij mij blijven.. Ik moet gewoon werken en als ze er doorheen komt. Kan ik niet o haar passen " zei ik een drukte Chen van me af. "Ga je handen wassen" ik stond op een liep weg terug naar de auto. Dat ging ik zie zitten een wachtte op Chen. Ik vier me verjaardag morgen wel niet. Heb niet bepaald zijn om nog iets te gaan regelen. " kan je me naar SBS brengen? " vroeg ik. Nu alleen thuis zitten ging hem niet worden. Een moest iedereen nog vertrekken dat het niet door gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 18 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 18 van 60Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 39 ... 60  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: