cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 38 ... 60  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 17 Emptywo okt 07 2015, 18:42

Marlon:

Kai pakte mn polsen beet en zei dat het gala nog niet voorbij was. maar als het nog niet voorbij was, wat doet ie hier dan? hij vroeg waarom ik weg liep. ik haalde mn schouders op. 'dunno, wou frisse lucht en mocht daarna niet meer naar binnen. dus ging maar wat rond lopen' zei ik tegen hem. hij vroeg of het wel ging. ik knikte 'uhhuh, never been better'

Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 17 Emptywo okt 07 2015, 19:15

Lennie post:

Kai:

ik zuchtte. ik kon het niet aan sorry.. om haar zo te zien. 'je liegt'zei ik toen ze vertelde dat het top met haar ging. ik was hier duidelijk niet welkom. 'ik ga maar terug naar het gala. sorry dat ik gekomen was. maar blijkbaar wil je me hier niet hebben. ik weet niet wat er gebeurd is met je daar buiten. maar ik krijg het gevoel of je me niet wil zien' ik liet haar handen los 'je belt maar wanneer je niet meer liegt en ik wel welkom ben. ik draaide me om ; ik houd nog steeds ziek veel van je. dus ik zal wachten tot je me weer bij je wilt hebben'

Ik kon alles in haar ogen lezen. ik was misschien niet de slimste maar ik kende haar in de tussen tijd wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 17 Emptywo okt 07 2015, 19:15

Marlon:

kai stond op en zei dat ik loog. dat ik hem hier nu niet wil hebben, dat hij weer terug ging naar het gala en dat ik maar moest melden wanneer hij weer welkom was. ik beet extra hard op mn lip en voelde hem bloedden. ik kon hem niet onder ogen komen. ik liep weer naar buiten om te roken. 'have fun' zei ik zacht


Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 17 Emptywo okt 07 2015, 19:41

Kai:

Ik verliefd de kamer. De rest van de avond had ik niks meer van haar gehoord. Een sinds wanneer rijke ze?? Waarom had ze mr dat nooit verteld. Et ging zo veel door me hoofd hen. Maar op het gala lief ik niks merken.

Lennie:
Kai ging zo snel weg. Ik lied mr niet weg jagen als een eigenwijs kind bleef ik aan haar plakken zolang het nodig was. Al was het een dag of een paar werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 17 Emptywo okt 07 2015, 19:47

Marlon:

ik moest een nacht blijven voor observatie en mocht daarna weer naar huis. ik sloot iedereen buiten, en wilde geen contact meer. ik rookte bijna een pakje per dag en begon bijna obsessief aan mn polsen te krabben en te plukken. ookal kwam ik niet van Lennie en Ayden af. de rest liet me wel met rust. beter van.. misschien zag Kai nu wel in dat het beter was zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 17 Emptywo okt 07 2015, 19:51

Lennie:

Ik was meer dan een jaar in Korea. Het leven als singel westerse meid met best wel een bekendheid was leuk. Ik ging veel uit zo ver het kon sleepte ik marlon met me mee wat echt een klus was want zo veel wilde ze niet doen. Ze was nog steeds niet opgeknapt en had nog steeds niks van kai gehoord.   met de exo leden had ik vrij normaal contact. de beagle line daar game ik mee want ja ranked lol en belde ik met Chen maar helaas moestik vaak werken als ze wilde afspreken dus het was altijd in de avond. Chen was af en toe even bij mij om bij newt te kijken en dat werd vaak film kijken tot midde in de nacht. MAar relatie gericht was ik niet bezig lekker dolle en zo met de jongens. Zo als ik al eerder zei. Geen jongens en relaties meer. nou ja. One night stands tel ik dan niet mee ik had er niet veel. Maar sinds die tijd met luhan... Gaf ik niet zo veel meer om true love sex ofzo... Lust it was. Zoals ik al zei. Singel leven bevalt me goed.  

Op werk ging het goed. SBS zorgde goed voor me. Ik had mee eigen drama die zo goed liep. Dat hij vaak in de top vijf stond.  Maar wat wil je ook met zun geweldige cast. Aka do kyungsoo met hem had ik dus of professioneel contact.

En SMent had mee niet gedumpt toen ze er achter kwamen dat luhan mij gedumpt had. Ze leerde me zingen en hoe je het beste op je gewicht kon letten. Iedereen hielp zo goed. Net zoals de fans.

Ze lieten alleen maar de haat naar luhan merken. Hoe slechte ze het vonden dat hij mij naar kotea had laten verhuizen om het uit te maken. Fan vonden dat echt een mega slecht actie een hadden het niet bepaald geaccepteerd. Ik ging er niet tegen in. Ze mochten van mij... Hij met zijn' het ligt niet aan jou maar aan mij.' een daarna niks meer van je laten horen. Heel mannelijk.. Maar hey niet mijn zorg!. Ik genoot wel van hem op 1920 bij 1080 met 25i fps Heerlijk!!.

Met mijn YouTube kanaal ging het super goed. Net als we animatie blog een andere dingen. Het huid was nog steeds een hel ik kon er gewoon niet aan wennen.. (zelf nu marlon bij mr woonde??) newt dat in tegen groeide echt belachelijk snel een als hij op zijn achterpoten stond was hij met zo groot als ik ben. Hij was misschien groot. Maar het was echt een teddy beer. Heel vriendelijk open een wat het leukste was. Hij was speels maar hield met van knuffelen.

Alleen vandaag was iets anders. Ik had met Chen afgesproken. Hij had wat geregeld een wilde dat super graag doen. Nou kom maar op!. Ik had toch vrij en weer een keert wat met hem doen leek mee wel leuk. Morgen was ik jarig moest nog wat inkopen doen. Kon Chen mooi met dragen. Dit zou mijn eerste verjaardag in Korea zijn omdat ik met die van vorig jaar naar huis was gegaan. Er was te veel gebeurd een wilde het dus lekker thuis vieren.

Maart deze keer ging ik het hier vieren. ik had marlon op het hard gedrukt dat e moest komen en een paar anderen wie wist ik niet. Had ze uitgenodigd maar ging er niet van uit dat er zouden komen. Kyungsoo hoogstens omdat hij v de rest van de cast die ik uitgenodigd kende.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 17 Emptywo okt 07 2015, 22:43

Marlon:

al bijna anderhalf jaar in korea.. en m'n leven stond volledig op zn kop. en dan niet op de goede manier, maar dat liet ik aan niemand merken. alleen de mensen die me goed kenden konden het zien, maar het deed me eigenlijk niks. if you dont show your emotions, you cant get hurt right? dat was een beetje mn moto waar ik mee leefde op het moment. Ik bleef de eerste paar maanden nog gewoon thuis wonen. het plan om samen te gaan wonen met Kai was volledig van de baan. speaking of Kai, ik ontloopte hem het meest.

ik ben al paar keer naar de spoedeisendehulp gebracht. het plukken en krabben hielp niet meer, dus was weer terug gevallen om zwaardere middelen. ik was weer begonnen met snijden. eerst hield ik het uiteraard geheim, maar ze kwamen er achter. zinsdien ben ik ook soort van gedwongen om bij lennie te gaan wonen. ookal was ik bijna nooit thuis. ik ging sochtends vroeg weg, en kwam savonds laat pas weer terug.

Lennie en Ayden lieten me maar niet met rust. Lennie had het zelfs het op me hart gedrukt dat ik thuis moest zijn voor dr verjaardag. ik zuchte en ik stemde er maar mee in. hopen dat er niet veel mensen kwamen.. maar lennie kennende, en hoe bekent ze was, was dat waarschijnlijk niet het geval..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 17 Emptydo okt 08 2015, 09:56

Dyo kyungsoo:

Vraag je nou hoe ons jaar was. Voor mij goed. Lennie had voor werk gezorgt. Jr merkt echt dat ze en westerse invloed heeft op ons. Want de drama die we nu filmen is onmenselijk. Het verhaal had ze verzonnen met een stel vrienden en dan hoe we het filmen is echt heel anders dan de meeste K drama's. We hadden verwacht dat het niet in de smaak zou vallen.. De eerste release was slecht. Maar de downloads van de episode en het terug kijken was zo veel dat de sites het niet aan konden. Daarna is de drama meteen onthoofd p omhoog geschoten een staan weer meestal op 1. Dus met mij gaat het goed.

Met sehun gaat het ook goed hij een Tao hebben samen een pup aangeschaft. Again... Het is weer zun schoot hondje.. Echt ik had liever dat bak beest van een newt gehad. Zijn poten zijn bijna net zo groot als zijn hondje.

Dan hebben we onze leider nog suho. Met hem gaat het super hij een kris regelen nu weer veel samen er is veel stress van hem afgevallen. Daarnaast hebben we hulp van ayden ook al heeft hij zijn eigen groep hij zorg et als nog voor dat wij niet te veel wel krijgen een dus ook vrije tijd hebben. Dat doet iedereen goed!.

Wat!! Ga je me nu ook vragen naar Baekhyun en Chanyeol... Oké vooruit.. Met Chanyeol gaat het goed. Hij heeft zijn eigen nummer mogen uit geven nee geen solo album. Ik weet niet precies hoor. Het zijn volledig lengte nummers maar ben solo.. Agh hey hij heeft het naar zijn zin. Een laat mij wat vaker met rust!

En baekhyun die feest alles bij elkaar. Gamen met Lennie en de andere beagle. Feesten een uit gaan met hun. Soms denk ik dat hij zijn jeugd overnieuw doet. Hij is eigenlijk ook de enige die af en toe probeert op marlon mee gamed. Over haar gesproken niemand heeft nog echt contract met haar. Ze heeft ons gewoon buiten gesloten. Niemand weet de reden. Het was ineens zo. Blijkbaar zijn we niet goed genoeg meer voor haar nu ze kai niet met wilt.

Tjah kai.. Die arme jongen. Door is van exo-k de enige die niet meer glimlacht al zijn liefde is uit zijn ogen. Hij wil nergens aan mee doen. Na het gala was hij alleen maar met zijn mobiel bezig. Was er razend snel bij een weer zagen zijn gezicht elke keer wanhopiger worden. Hij was zo op zijn mobiel gericht dat hij bijna niet meer trainde. Hij is zich zelf niet. Het naar zoon mobiel staten is er niet meer bij hij vergeet hem vaak. Net zoals waar hij is. We krijgen vaak telefoon van de politie dat ze hem weer gevonden hebben ergens midden in Seoul volledig de weg kwijt. Mensen zeggen dat hij naar een bepaald huis gaat door hij niet wil verkopen.
Dat is niet het enige wat ik mee zorgen om maak. Normaal moesten weer hem uit de dans studio trekken als hij zich slecht voelde. Nu krijgen weer hem niet uit bed. Hij is mager geworden spieren zijn nergens te vinden een hij traint op zijn minimale zo weinig dat hij de dansen niet met bij houd een weer bang zijn dat hij niet langer een exo lid zal blijven. Hij heeft echt vele waarschuwingen gehad. Laatste concert was hij zelfs niet op komen dagen... We zijn dit zo niet van hem gewend.. Ik deel dat ik voor het eerst smeek dat hij zich weer gaat over trainen. Dan herkennen we hem weer. Nu is het meer een lappe pop zonder doel. Misschien dat we daarom.. Ook geen moeite doen om contact te komen met marlon. Ze sloopt onze kai..

Ayden:
Fak Yeah!!. Debute gemaakt met 'revolution' we zijn al gelijk aan exo!. Maar dat kom misschien ook wel door hun want exo heeft de brug naar internationale fan geopend. Een aangezien revolution bekent staat om het feit dat er maar 1 Koreaan in zit.. Hebben we veel aanhang buiten Korea. Nog iets aparts. We brengen ook Engelse nummers uit een onze groep bestaat uit... 5 jongens een 5 meiden.

Dat ter zijnde ik ga ook gewoon nog steeds naar d school. Ik liet daar op marlon ze is zo veranderd een mentaal is ze stuk. We kunnen niks voor haar betekenen maar dat wil niet zeggen dat ik haar alleen laat. Ook omdat ik met die ene Lennie beloofd had haar niet uit het oog te verliezen. Vanwege haar mentale stand.

Lennie:
Ik zuchtte terwijl ik voor de winkel stond waar ik met Chen had afgesproken. Ik denk dat hij te laat is of zo?? Of vergeten. Maar er was geen Chen te bekennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 17 Emptydo okt 08 2015, 12:35

xiumin:

het afgelopen jaar.. ik weet niet goed hoe ik dit allemaal moet uitleggen. Met mij gaat alles prima. heb hier en daar wat kleine acteer rolletjes, en was in mn laatste jaar van school. de rest van de jongens> oke ik vertel het je wel

Luhan.. yeah.. zins de officiele breakup met Lennie ging het aan de ene kant redelijk goed, maar aan de andere kant ook weer niet. Hij blijft zeggen dat hij er geen spijt van heeft. want een relatie aan blijven houden waar je zelf niet achter staat of geen goed gevoel bij hebt, is gewoon niet goed. ook al krijg hij alle backlash van fans, dat het echt niet kan wat hij gedaan heeft, neemt hij het allemaal aan. beter dat ik het krijg dan Lennie zegt hij erop.

Tao heeft weer zo'n mormel gekocht, dit keer met Sehun als mede eigenaar. niet mijn style en het scheelt dat hij niet bij ons in de dorm is in verband met chanyeol zn allergie. dus hij woont bij Sehun zn ouders.

Kris en Suho zijn weer beste maatjes! en dat doet de groep erg goed. ze regelen weer van alles samen en je zag gewoon de stress van Suho zn schouders afvallen. ook kreeg SMent weer meer vertrouwen in kris.

Lay... ja lay doet zn best om Kai zover te krijgen om choreogravien te bedenken en hem mee te laten trainen.. maar het werkt allemaal niet..

en dan heb je Chen nog. Chen heeft het meeste contact met Lennie, en daardoor ook met Marlon... als je dat contact wil noemen. we wisten eigenlijk nog steeds niet wat er nou gebeurt was. zo van 1 op de andere dag, brak ze alle contact met ons. en niet alleen met ons maar ook met de rest van de wereld. En chen was natuurlijk chen en die probeerde iedereen weer te helpen.

Chen:

er was een situatie in de dorm. en geen goede. we hadden Kai al dagen niet uit bed kunnen krijgen en eten vertikte hij ook! ik en de andere jongens waren zo bezorgd.. en bijna iedereen gaf de schuld aan Marlon, en ookal wist ik ook niet echt wat er gebeurt was, kon ik haar niet de schuld geven. ik zag dr af en toe als ik bij Lennie film keek tot savonds laat. ze was bijna precies het zelfde als kai.. alleen ging zij juist weg uit huis ipv in bed blijven liggen. er zat geen leven of emotie meer dr ogen.
Maar terug naar de situatie in de dorm. hier staan we dan met alle macht Kai uit bed te krijgen en iets van eten te voeren. 'Jongin come on! je kan je leven niet zo laten verpesten door een meid! je kan je niet nog een waarschuwing veroorloven! je moet echt je leven weer op de rit krijgen.' probeerde ik hem zover te krijgen. door dit alles was ik de afspraak die ik had gemaakt met Lennie vandaag om te winkelen helemaal vergeten. ik maakte me zo'n zorgen om hem!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 17 Emptydo okt 08 2015, 13:08

Kai:
Weer stonden ze rond mee heen. Ze begonnen over marlon ik draaide met mr ogen een besloot maar recht te gaan zitten. Ze bleven eten in mr gezicht duwen... "Heb geen honger" zero ik rustig een stond op. Vannacht had ik het concert over geslagen.. Niet expres echt niet. Me gedachte was gewoon weg. Een voor Ik het wist. Kwamen ze al weer thuis. Ze bleven me pushe. " ja ik ga wel met lay mee.. " zuchtte ik een liep met langzame passen naar de kast. In slowmotion kleedde ik me om en ging naar de woonkamer. Chen begon te zeggen dat ik mee leven niet moest verpesten. Maar ze verpestte het niet ze deed niks fout. Ik hield nog steeds van haar een zou ook wachten tot ze iets zou laten weten. Alleen ik had gewoon geen zijn meer om wat te doen.... Beneden wachtte ik op lay. " je wilde toch zo graag weg! " zei ik rustig.

Lennie:
Ik keek op me mobiel. Een zuchtte. Hij kwam niet waarschijnlijk lag kai weer in bed een probeerde ze hem met man een macht er uit te krijgen. Ze hadden geluk dat ze het met zun alle konden doen. Ik moest op marlon passen in mr eentje. Een nu ook boodschappen in mr eentje. Ik deed net of dat later echt drama was!. Vond ik niet. Want ik wist wel hoe er kai een marlon er aan toe waren. Ik liep de winkel in een begon maar met de inkopen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 17 Emptydo okt 08 2015, 13:24

Marlon:

ik had geen zin om naar school te gaan vandaag. Ayden loopt me alleen maar in de gaten te houden daar. en daar had ik echt geen zin meer in. niet dat gewoon buiten rond lopen echt een slim idee was. het was nog steeds ijskoud, en kreeg alleen maar commentaar over dat het allemaal mijn schuld was dat Kai zo deed. ik wist niet precies waar ze het over hadden. ik kreeg bijna niks meer mee van de wereld om me heen. maar ze hadden vast gelijk dus elke keer als ik het hoorde antwoordde ik 'yeah youre right. its all my fault' en ging gewoon verder. kan niet eens meer de laatste keer herinneren dat ik heb gelachen, of uberhaubt wat gevoelt heb. na uren rond gelopen te hebben kwam ik uit bij het huis waar Kai en ik zouden gaan wonen. het was nog steeds niet verkocht... ik had de sleutels bij me en ging naar binnen. finally, some place to be alone. mn handen trilden weer als een gek en voelde het brandende gevoel op mn polsen weer komen. ik zakte tegen de muur aan en pakte het scheermesje die ik altijd bij me had voor het geval dat. ze hadden niet eens tijd om te genezen. zo erg was het nu. ik zette hem op mn huid en drukte hem door. meerdere keren zelfs. ik voelde de rust weer over mn lichaam wassen en ik liet een zucht uit.

Chen:

ik wou boos worden toen hij zei dat ie geen honger had, maar we hadden hem uit bed en hij ging met Lay mee... dus we hadden iets bereikt. toen ze samen weggingen naar Sment keek ik op de klok. omg was het al zo laat! ik pakte meteen mn mobiel en belde Lennie. 'sorry! we hadden weer wat problemen met Kai uit bed krijgen. mn hulp nog nodig? dan kom ik er nu aan!' vertelde ik dr
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 17 Emptydo okt 08 2015, 13:44

Lennie:

na even belde Chen me. "Dat had ik al verwacht. Kom snel iemand moet mijn karretje duwen!" zei ik dramatisch een winkelde door tot Chen et zou staan. Ik grijnste een duwde meteen het karretje in zijn handen. Ja mag je ook meteen betalen grapte ik want hij kwam precies aan toen ik bij de kassa stond. Natuurlijk tekende ik zelf af. Chen mocht wel helpen met inladen in mr auto. " laten we wat drinken voor we naar huis gaan. Als het goed is is marlon op school dus hoort nog niet thuis te zijn " zei ik toen ik de klep van de auto dicht sloeg.

Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 17 Emptydo okt 08 2015, 13:49

Chen:

ik ging zo snel mogelijk naar de winkel waar we afgesproken hadden en hielp Lennie met de boodschappen doen. Ze rekende af en we laadde de boodschappen in de auto. toen we klaar waren besloten we nog ergens wat te gaan drinken voordat we terug naar dr huis gingen. we gingen bij een cafetje zitten en ik keek dr aan. ' how are you holding up' vroeg ik aan dr. wij waren met zn 11 om kai te helpen... Lennie was alleen voor marlon.. en zij was er wat erger aan toe dan kai..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 17 Emptydo okt 08 2015, 14:13

Lennie:
Toorn we zaten vroeg hij hoor ik het vol hield ik schudde mr hoofd. " dat doe ik niet. Ik kan het helemaal niet. Elke keer als ik het huis uit ga ben ik bang dat ze weg loopt.. Elke keer als ik thuis kom hoop ik dat ze weer thuis is een dat ik haar niet nog dooier tegen kom. Ik heb alle scherpe voorwerpen uit huis gehaald. En een gesprek met haar voeren is zo lastig. Ik wil haar niet verliezen maar ook vorm gewoon dat ik steeds meer afstand neem omdat ik met het gevoel heb dat ik op een gehandicapte leert in plaats van een vriend.. Ik ben zo bang hart kwijt te raken... " ik lief mr hoofd op gaven vallen. " oh damnt auto correctie... Wat ik Bedoel. Yeah het gaat goed best een makkie dit alles! " ik keek op naar Chen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 17 Emptydo okt 08 2015, 14:26

Chen:

ik had het echt zo met dr te doen. het moet echt verschrikkelijk zijn... met iemand samen te wonen die zichzelf dat soort dingen aan doet, en je ze gewoon niet kan bereiken om te helpen. ik legde mn hand op dr hare en keer dr aan. 'ik wou dat ik iets kon doen om te helpen... ik wou dat we wisten wat er gebeurt is dat ze zo doet...' zei ik tegen dr. er moet iets met dr gebeurt zijn toen ze weg gelopen was van het gala.. dat kan niet anders.. maar wat.. ' houd Ayden dr nog in de gaten op school?' vroeg ik.

Marlon:

het moment van rust dat me dit normaal gaf, was van korte duur. ik schrok er zelf van. nee.. nee nee!! nee dit moet blijven werken! dit is mn enige escape! ik pakte het mesje weer op en begon dieper te gaan. come on work! op dat moment ging mn telefoon. ik keek erna. maar hing meteen op.. fuck off ayden.. ik voelde me duizelig raken en keek naar mn pols. 'at least ill get some rest if i faint' zei ik en het werd zwart voor mn ogen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 17 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 17 van 60Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 38 ... 60  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: