cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 35 ... 60  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 10 Emptyzo okt 04 2015, 19:24

kai:
oh nee niet die nagels!. Ik hield het echt niet meer om niks te doen en begon me heupen bijna mee te bewegen. kom op girl geef me meer! ik word gek hier.! Ik begon te voelen of ik haar beet kon houden en vond haar schouders ik trok har van little kai af omhoog zo ver dat ging ik trok haar meer richting mijn mond dit moest echt op gevoel. ik probeerde haar hoofd vast te pakken om aar te zoenen, maar alls op tast is zo lastig Mijn little kai prikte tegen het lichaam van marlon aan terwijl ik haar probeerde te zoenen.

Lennie:
met in gehoude adem keek ik naar de deur ineens klopte er iemand. Me hart zakte. ik kneep me ogen dicht nee nee! ik wilde niet ook newt kwijt raken. Met trillende handen deed ik de deur open.. Maar de kop die ik zag was het prethoofd van chen ik begon meteen te glimlachen , ''omg it's you!'' zei ik en sloeg hem speels op zjn borstkas. ''kom er in! voor we straks echt ee nregel overtreden!;' lachte ik ehm trok ehm aa zijn blouse naar binnen toe. dit had wel echt heel leuk uit moetne zoen voor mense op de gang want het was echt zun drama moment waarna de twee hoofdpersonene in een in drukke sex bui kwmaen.. Nee dat deed ik niet met chen ik kwam in ee nzware slappe lach. Wat was ik blij dat hij even gekomen was,
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 10 Emptyzo okt 04 2015, 19:34

Marlon:

ik kon merken dat hij aan zn grens zat, want zn heupen begonnen lichtjes mee te bewegen. Hij begon te voelen en ik wist eerst niet wat ie aan het doen was, maar toen pakte hij me bij de schouders beet en trok me van hem af. daarna pakte hij mn hoofd beet en probeerde me te zoenen. ik besloot hem maar wat te helpen. ik ging op hem zitten en pakte zn wangen beet en begon hem te zoenen. onder tussen deed ik mn eigen ondergoed uit maar hield zn overhemd aan.

ik pakte hem weer vast en ging in 1 keer door zitten. Oke! het was tijdje geleden, dus misschien niet beste idee maar toch! god i missed him.

Chen:

ze trok me naar binnen en ik viel bijna op de grond van de slappe lach die ik had om dr gezicht toen ze de deur open deed. 'hahahaha oh man haha je had je gezicht meoten zien ' ik kwam niet meer bij. na even kwam ik weer op adem en ging op bed zitten. 'ok newt heeft aandacht gehad, wil je nu de echte reden vertellen waarom hij aandacht nodig had' vroeg ik aan dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 10 Emptyzo okt 04 2015, 19:46

kai:
het zoenen vna haar was misscehin nog het beste ik legde me handen op haar rug en zoende haar terug, Wat ik niet door had was waar ze mee bezig wa en dat ze ineens door zat. 'aah!'' kreunde ik hard en beet in haar onderlip niet te hard maar ik moest het genot ergens kwijt kunnen. Ik begon met me heuep nte bewegen en pakte haar stevig beet. Ze was zo lekker! en strak omg!. I kbegon zowat te kwijlen. elke bewegen die ze maakte  lied mij een kreun uitstoten.

Lennie:
ik ging op het zitten en droogde me tranen vna het lachen dan.. maar die werden al snel vervangen door echte tranen toen chen begon over waarom hij hier echt was. Ik lied me hoofd vallen en meteen kreeg ik de kont van newt in me gezicht.. lekker... ook dat nog!. ik zuchte en porbeerde te stopen ik was zo bang dat ik hem zou verliezen..ik kon niks over me lippen krijgen. hoe moest ik chen vertellen dat luhan waarschijnlijk niet verder wilde omdat het niet veolde als vroeger. Dat ik alles achter gelaten had om hier te zijn en hij eingelijk al opgaf omdat het niet het zelfde voelde als eerst atans zo kwam het over op mij. Dat kon ik toch niet oden het was zijn hyung en ikwas maar de GF van zijn hyung.. hoe kon ik zo prateo voer luhan.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 10 Emptyzo okt 04 2015, 20:11

Marlon:

toen ik in eens door zat, beet Kai hard in mn onderlip. ik beet terug en begon te bewegen. het was allemaal al weer een stuk strakker geworden door de lange pauze die we hadden gehad, maar omg wat voelde het fijn! ik begon ook al weer te kreunen. ik besloot dat het tijd was om die stropdas voor zn ogen weg te halen.

Chen:

toen ik vroeg waarom ik nou daadwerkelijk moest komen, kwam er niet veel uit. naja eigenlijk helemaal niks. ' je hoeft me niks te vertellen dat je niet wilt. maar ik had Luhan zn gezicht gezien toen hij weer terug op de set kwam en kort daarna kreeg ik dat berichtje van jou, dus vandaar' zei ik tegen dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 10 Emptyzo okt 04 2015, 20:17

kai:
ineens zag ik weer niet het licht deed zeer aan me ogen ookal was het maar een dof licht. Maar ik zag marlon weer en glimlachte even ik begon haar te zoenen. Na even draaide ik haar om. En haalde hem er uit ik ging boven op haar iggen en begon haar te zoenen, Ik besloot neit haar lichaam te zoenen maar gewoon zo verder te gaan. Ik drukte he mnaar benen ntoe ne nspande me spieren aan.''aah!'' watertandent begon ik me heupen te bewegen. ze was zo strak dat alles gewoon zo lekker voelde. 

Lennie:
door diep adem te halen wist ik me tranen te stoppen. Ik wreef in me ogen om ze weer wat droger te krijgen. ''lu..'' begon ik en snikte. ''hij vetelde dat het niet meer het zelfde was als eerst'' ik beet op me lip. '' ik ben zo bang hem te verliezen.. zijn blik vertelde het eigenlijk al' zei ik en lied me tegen chen aan vallen. ik rolde me op. en begon te trillen. ''Ik heb me opleiding op gegeven om hier eerder heen te komen..'' piepte ik. mijn opleiding was echt mijn leven... En ik was zo dom geweest om het op te geven voor iemand
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 10 Emptyzo okt 04 2015, 20:28

Marlon:

toen ik zn ogen weer zag, glimlachte ik verlieft naar hem. ik hield echt van zn ogen. zo donker en mysterieus. hij zoende me even weer en draaide me om op mn buik. voordat ik me deels kon omdraaien om te kijken wat ie aan het doen was, ging hij boven op me liggen en drukte hem weer naar binnen toe. ik greep de dekens vast en begon te kreunen.

Chen:

toen ze vertelde dat Luhan dr had vertelde dat het niet meer voor hem voelde als eerst, slikte ik hem even. Chanyeol en ik hadden het er regelmatig over omdat we elkaar gewoon begrepen. hij zei elke keer weer dat hij Luhan en Lennie gewoon niet bij elkaar vonden passen. en nu was het Luhan zelf ook opgevallen. 'maar than again, zo'n kans om bij sbs te gaan werken had je toch eigenlijk niet kunnen laten liggen' zei ik nog voorzichtig tegen dr. 'en je hebt ons hier allemaal nog! en Marlon! dat had je in Nederland niet ' probeerde ik het positief te zien
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 10 Emptyzo okt 04 2015, 20:39

kai:
ik pakte haar heuepen beet en trok ze iets verder omhoog zodat ik er verder in kon.. Ik zette me tanden in haar vel en maakte diepe krachtige slagen. me arme begonnen te trillen dit was zo lang geleden.. En lang ging ik het niet uit houden! zeker niet omdat ze zo strak was en gewoon zo strak bleef. Ik begon steedsmeer te kreunen.

Lennie:
''ja maar als ik me opleiding af had gemaakt.. had ik kans gehad nog een hogere baan te kunnen krijgen. Als ik nu ontslagen word omdat het stuk loopt tussen mij en luhan... Want ik weet donders goed dat ze me aangenomen hebben'' zei ik terwijl ik me ogen bleef drogen. ''DaeDae! waarom maak ik altijd de verkeerde beslissingen'' zei ik. Via de chat noemde ik chen altijd al daedae vandaag was de eerste keer dat ik mijn koosnaampje  voor hem in het echt zei
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 10 Emptyzo okt 04 2015, 20:58

marlon:

Hij pakte mn heupen beet en trok ze iets verder omhoog, shit zo kon hij nog verder. toen hij zn tanden in mn nek zette en diepe krachtige slagen maakte, beet ik in dekens en kreunde hard. oh god dit hield ik niet lang vol. ik voelde de tintelingen alweer in mn buik en mn benen begonnen te trillen. na een paar slagen hield ik het niet meer 'jongiinn~' kreunde ik terwijl ik kwam.

Chen:

ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik daar moest zeggen. die kans zou er bestaan inderdaad... ' je weet dat soort dingen nooit van te voren... wat je nu kunt doen is zo positief mogelijk blijven en je van je beste kant laten zien. its going to be okay'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 10 Emptyzo okt 04 2015, 21:04

kai:
Ze werd nog strakken en alles spande zich aan. ik lied me hoofd zakken en het meest goddelijke gevoel lied me lichaam overstromen. ik trok hem terug en lied me op haar vallen. Okey i think that i never felt zo good in the last few months. ik lied me naast haar zakken en trok haar tegen me aan ,'thanks and i love you'' zei ik verlieft. hier was ik echt aan toe geweest!

Lennie:
''I screwed it up'' zei ik en ging recht zitten. ''okey ander onderwerp!. laten we film kijken of moet je gaan?'' vroeg ik terwijl ik hem niet meer aan kon kijken want me ogen waren rood.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 10 Emptyzo okt 04 2015, 21:23

Marlon:

Ik voelde Kai ook komen, dat bleef een apart gevoel. hij trok terug en lied zich om me vallen. 'heavyyyy' zeurde ik beetje en hij lied zich naast me zakken te trok me tegen hem aan. ' Love you too' zei ik zacht terug. 'glad that worked'

Chen:

'you didnt screw up! het is Luhan hyung die screwed up! hij had van het begin af aan moet zien..' maar ik stopte mezelf al snel. oh god daar had ik mezelf bijna verlult dat ik vond dat ze niet bij elkaar paste. 'hehe ik kan nog wel ff filmpje kijken, daarna moet ik er wel echt weer vandoor' probeerde ik mezelf te redden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 10 Emptyzo okt 04 2015, 21:30

kai:
ik sloot even me ogen. ''fuck hoe laat is het!'' ik schoot overeind en trok de dekens over me heen ik keke rond. ''hehe je hebt het wel echt super mooi aangepakt schat'' zei ik terwijl ik me toch maar weer rustig lied zakken. ''zeullenwe kip bestellen?'' vroeg ik voorzichtig.

NA even kleedde ik me aan en ging in de woonkamer itten ik keek naar buiten toe. ''Marlon..'' zei ik best serieus.

Lennie:
ik luisterde naar hem maar hij maakte ze zin niet af.'' dat wat?'' vroeg ik hem maar hij ging al snel over op de film ik knikte oh jah!. Ik zette me laptop eaan en kroop op bed. Met chen horror kijke was de beste beslissing. okey misschein niet om dat ik in preciepe nog een BF Had.. Ik ging half onder de dekens liggen en keek gespanne toe
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 10 Emptyzo okt 04 2015, 21:37

Marlon:

Kai schoot omhoog vragend hoe laat het was. ik keek naar buiten en het was al donker ... maar jah het is winter dus dat zegt niet heel veel. in de hoek van mn kamer had ik een kleine digitale klok staan en zag dat het iets van 10 uur was. 'valt mee, het is nog maar 10 uur' zei ik en moest lachen toen om kip vroeg. 'sure laten we doen' zei ik

Na even kleedde kai zich weer aan en ging de woonkamer in. ik volgde toen ik mezelf daar beneden schoongemaakt had. he ik mag misschien aan de pil zijn, maar dat betekent niet dat ik zn zooitje daar wou houden. toen ik de woonkamer ook in liep zag ik kijk naar buiten kijken en me naam best serieus zeggen. 'wat is er?' vroeg ik.

Chen:

ze vroeg naar mn on afgemaakte zin! shit shit shit! Oh thank god! ze ging zelf al verder over de film. ze pakte dr laptop en kroop op bed. ze had een horror uitgekozen. ik ging naast dr zitten en keek met dr mee. ik zag uit mn ooghoek dat ze gespannen naar de film keek, en ik kon het gewoon niet laten. ik prikte haar in dr zij 'BOE!' riep ik en moest lachen
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 10 Emptyzo okt 04 2015, 21:41

kai:
de kip was besteld en marlon kwam ook de kamer in. Ik tikte op de bank zodat ze naast me kwam zitten. ''Hmm..'' ik slikte ene paar keer. ''zin om samen te gaan wonen?'' vroeg ik out of now where. Als we samen woonde konde we savonds altijd samen zjn. Dat konde ze ons niet af nemen!. Ik keek haar niet aan en became jongin all the way

Lennie:
''AAAAAAAAHAAHHHAAAH'' Gilde ik hard en keek hem aan alsof hij een grapje maakte... En ik niet leuk vind maar al snel begon i kte lachene ne gaf he mee nzetje .''Dat was gemeen!;'' gromde ik nep boos ik had newt kei hard laten schrikken dat die nu onder de tv zat. ''Wat moeten de buren nu wel niet denken!'' zei ik door mijn gil.. Ik glimlachte blij. ''Die was echt flauw'' ik pakte de dekens en beschemrde me zijen deze keer. ''niet meer doen!'' zei ik streng maar toch met een big smile
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 10 Emptyzo okt 04 2015, 21:53

Marlon:

Ik kwam naast hem zitten en keek hem aandachtig aan van wat hij nou wou zeggen. het klonk erg serieus namelijk. Toen hij vroeg om samen te gaan wonen, viel mn mond open. 'samen wonen?' vroeg ik voorzichtig. woah.. dat was echt wel een grote stap... was ik daar klaar voor? op die manier waren we savonds dan wel altijd samen. 'dat... wouw..oke die zag ik niet aankomen' begon ik zacht. 'zijn we daar klaar voor? dat is echt een hele grote stap jongin' ik zou niks anders willen dan gewoon hem bespringen van geluk en ja zeggen, maar ik moest realistisch blijven.

Chen:

ik lachte zo hard dat ik bijna van bed af rolde. 'hahahah oh man! dat was geweldig haha' kreeg ik door mn slappe lach er nog uit. 'come on losen up a little' zei ik tegen dr en gaf dr nog een klein zetje tegen dr zij aan. 'who cares what they think'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 10 Emptyzo okt 04 2015, 22:00

kai:
ze zei geen ja ze zei geen ja ik begon aan em broek te frummelen ze vroeg of we er wel klaar aan waren.. ik keek der niet mer aan in mijn ogen waren we er klaar voor! maar maar waarom kon ze niet gewoon ja zeggen. Ik trok me benen op waarom had ik het ook gevraagt! wat dacht ik wel niet... dat ze nu hier woonde dat ik maar gewoon kon vragen of ze samenwilde wonen! wat was ik stom.. toen de bel ging zag ik me kans om weg te komen. Ik rende naar de deur en gleed bijna uit. Ik pakte de kip aan en bleef even bij de deur staan staren naar de kip. 

Lennie:
hij lachte zo lief dat ik door zijn zet bijna van bed flikkerde. Ik greep zijn hand beed zodat ik niet viel. Ik keek hem even recht aan in zijn ogen. ze waren zo mooi.. neee lennie nee niet denken ik had me terug op het bed getrokken en pakte beide handen beet. toen hij zei dat het hem niks uit maakte wat de buren dachte grijnste ik even Ik pakte ijzn handen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 10 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 10 van 60Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 35 ... 60  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: